Справа №639/4564/23
Провадження №1-кс/639/175/24
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
05 лютого 2024 року м. Харків
Слідчий суддя Жовтневого районного суду м. Харкова ОСОБА_1 за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні у залі суду в м. Харкові клопотання прокурора Новобаварської окружної прокуратури м. Харкова ОСОБА_3 про арешт майна по кримінальному провадженню № 12023221210000620 від 11.07.2023 року за ознаками складу кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, -
ВСТАНОВИВ:
До Жовтневого районного суду м. Харкова надійшло клопотання прокурора Новобаварської окружної прокуратури м. Харкова ОСОБА_3 про арешт майна по кримінальному провадженню № 12023221210000620 від 11.07.2023 року за ознаками складу кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.
Клопотання обґрунтоване наступним.
У провадженні СВ Відділу поліції №1 Харківського районного управління поліції №3 ГУ НП в Харківській області перебувають матеріали досудового розслідування, внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань № 12023221210000620 від 11.07.2023, за ознаками кримінального правопорушення-злочину, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.
Процесуальне керівництво досудовим розслідуванням у вказаному кримінальному провадженні здійснює Новобаварська окружна прокуратура м. Харкова.
Досудовим розслідуванням встановлено, що влітку 2023 року, у денний час доби, в умовах воєнного стану, службові особи Територіального центру надання соціальної допомоги м. Харкова, діючи за попередньою змовою зі службовими особами ХМР та іншим невстановленими особами, зловживаючи своїми повноваженнями, привласнили державні грошові кошти.
Так, за результатами виконання доручення слідчого в порядку ст. 40 КПК України, оперативним підрозділом УСБ України в Харківській області надані відомості, що співробітники Територіального центру надання соціальних послуг Основ`янського району м. Харкова (ТЦ НСП Основ`янського району м. Харкова) заволодівають державними коштами, шляхом оформлення на роботу підставних осіб та зняття з їх зарплатних карт відповідних виплат.
Зокрема, отримано відомості стосовно осіб, які причетні до скоєння кримінального правопорушення: директор ТЦ НСП Основ`янського району м. Харкова ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , ( ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженець: м. Харків, фактично проживає за адресою своєї реєстрації: АДРЕСА_1 , ІПН НОМЕР_1 , м.т. НОМЕР_2 , транспортний засіб: Mitsubishi Outlander, ДНЗ: НОМЕР_3 ), територіальний центр надання соціальних послуг Основ`янського району м. Харкова знаходиться за адресою: м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, буд. 13. Будівля, яка знаходиться за вищевказаною адресою перебуває на балансі КП «Жилкомсервіс» та відповідно до договору оренди використовує ТЦ НСП Основ`янського району м. Харкова, робоче місце - ОСОБА_4 знаходиться за адресою: м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, буд. 13 на першому поверсі, 7 кабінет (приймальня)7 кабінет (приймальня), заступник голови адміністрації району з соціальних та гуманітарних питань Адміністрації Основ`янського району Харківської міської ради ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , уродженка с. Лосятин, Васильківського району, Київської обл., адреса реєстрації: АДРЕСА_2 , ІПН НОМЕР_4 , м.т. НОМЕР_5 , транспортний засіб: Mazda СХ-5, ДНЗ: НОМЕР_6 , робоче місце - ОСОБА_5 знаходиться у приміщенні Адміністрації Основ`янського району Харківської міської ради за адресою: м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, буд. 11 на другому поверсі, 28 кабінет (приймальня).
В ході досудового розслідування, проведено ряд слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, комплекс заходів забезпечення кримінального провадження, передбачені ст. 159 КПК України у вигляді тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
В результаті проведення вищеперерахованих дії, встановлено зарплатні банківські картки фіктивно працевлаштованих осіб до ТЦ НСП Основ`янського району м. Харкова: ОСОБА_6 , № НОМЕР_7 , що обслуговується АТ ПриватБанк, ОСОБА_7 , № 5168757371885569, що обслуговується АТ ПриватБанк, ОСОБА_8 № 5168757397310907, що обслуговується АТ ПриватБанк, ОСОБА_9 , № 5168745129788854, що обслуговується АТ ПриватБанк, ОСОБА_10 , № 4149499803307626, що обслуговується АТ ПриватБанк.
Банківські картки, які оформлені на ім`я ОСОБА_6 , ОСОБА_11 , ОСОБА_9 , фактично перебувають у директора ТЦ Основ`янського району м. Харкова ОСОБА_4 , банківська карта ОСОБА_7 , фактично перебуває у власниці, але в ході аналізу банківської інформації, щомісячно остання здійснює грошові перекази на банківську карту ОСОБА_6 , яка фактично перебуває у ОСОБА_4 та банківська картка ОСОБА_10 фактично перебуває у заступника Директора Департаменту соціальної політики Харківської міської ради ОСОБА_12 , ІНФОРМАЦІЯ_3 .
Надалі, встановлено, що кожного місця ОСОБА_4 , здійснює зняття готівки з банкоматів, використовуючи вищевказані банківські картки: ОСОБА_6 , ОСОБА_9 та ОСОБА_13 , на початку місяця та при кінці (аванс та зарплату).
Крім того, встановлено, що при звільнені особи, яка фіктивно працевлаштована до ТЦ НСП Основ`янського району м. Харкова - нових осіб (для фіктивного працевлаштування) надає заступник голови адміністрації району з соціальних та гуманітарних питань Адміністрації Основ`янського району Харківської міської ради ОСОБА_5 .
Також, з`ясовано, що призначення квартальних премій співробітникам ТЦ НСП Основ`янського району м. Харкова, ОСОБА_4 , здійснюється за умови, надання останньому частини отриманих грошових коштів.
Згідно інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ ОСНОВ`ЯНСЬКОГО РАЙОНУ М. ХАРКОВА, Код ЄДРПОУ: 22672527, зареєстроване за адресою: 61064, місто Харків, вулиця Богдана Хмельницького, будинок 13, керівник/ підписант: ОСОБА_4 .
В ході досудового слідства, виникла необхідність проведення слідчої дії, передбаченої ст. 234 КПК України, обшуку за місцем розташування ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ЦЕНТРУ НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ ОСНОВ`ЯНСЬКОГО РАЙОНУ М. ХАРКОВА, Код ЄДРПОУ: 2267227, за адресою: м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, буд. 13, за допомогою проведення вказаної слідчої дії - є можливість виявити, зафіксувати обставини, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні
Враховуючи вказані відомості ухвалою слідчого судді Жовтневого районного суду м. Харкова від 09.01.2024 у справі № 639/4564/23, провадження №1-кс/639/41/24 задоволено клопотання слідчого за погодженням прокурора та надано дозвіл на проведення обшуку у приміщенні ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ЦЕНТРУ НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ ОСНОВ`ЯНСЬКОГО РАЙОНУ М. ХАРКОВА, код ЄДРПОУ: 22672527, зареєстрованого за адресою: 61064, місто Харків, вулиця Богдана Хмельницького, будинок 13, а саме: нежитлове приміщення підвальної частини № ІІ, загальною площею: 13,7 кв.м. в нежитловій будівлі літ. "Б-2", належить на праві власності: ХМР, код ЄДРПОУ: 04059243, нежитлова будівля літ. "Н-1", загальною площею: 102.8, кв.м., належить на праві власності: Державній Податковій Службі України, код ЄДРПОУ:43005393, нежитлові приміщення 1-го поверху № І, ІІ площею 30,1 кв.м; 2-го, поверху № 1-:-19, І, ІІ площею 312,1 кв.м в нежитловій будівлі літ."Б-2", загальною площею: 342.2, кв.м., належить на праві власності: ОСОБА_14 , нежитлова будівля, літ. "А-2" загальною площею 391.5 кв.м., належить на праві власності: ТОВ "ЛІНІКОН"; код ЄДРПОУ: 36988950, з метою виявлення, фіксації та вилучення відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукування знаряддя кримінального правопорушення та майна, яке здобуто було у результаті його вчинення, а саме: обладнання для обробки інформації комп`ютери, планшети, ноутбуки, мобільні пристрої, сім-карти мобільних операторів, електронні носії інформації (жорсткі диски, оптичні диски, USB-флеш-накопичувачів, карти пам`яті), на яких міститься інформація про обставини вчинення кримінального правопорушення, обладнання для перетворення документів (друкарські машинки, сканери, принтери та аналогічні копіювальні апарати), обов`язкові кадрові документи, а саме: штатний розклад, правила внутрішнього трудового розпорядку, табель обліку робочого часу,накази з кадрових питань (з особового складу), накази групуються відповідно до термінів зберігання: накази тривалого терміну зберігання 75 років і більше та накази тимчасового терміну зберігання до 5 років, книга наказів (журнал обліку наказів), реєстрація наказів також проводиться за строком їх зберігання, особисті картки працівників за формою П-2, особисту картку передбачено наказом Державного комітету статистики України, трудові книжки працівників та книга (журнал) обліку руху трудових книжок, графік відпусток, трудові угоди (контракти), колективний договір (для юридичних), посадові (робочі) інструкції працівників, журнал ознайомлення працівників із локальними нормативними актами, положення про охорону праці, дозвіл на обробку персональних даних та зобов`язання про нерозголошення персональних даних; зобов`язання щодо дотримання конфіденційної інформації (угода), чорнові записи, зошити, блокноти, банківські картки, грошові кошти, отримані злочинним шляхом, а також інші речі, документи або предмети, які зберегли на собі сліди вчинення кримінального правопорушення.
24 січня 2024 року на підставі Ухвали слідчого судді Жовтневого районного суду м. Харкова від 09.01.2024 у справі № 639/4564/23, провадження №1-кс/639/41/24 старшим слідчим СВ ВП №1 ХРУП №3 ГУНП в Харківській області проведено обшук (слідча дія почалась 11:34 год., слідча дія закінчена 22:48 год.) у приміщенні ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ЦЕНТРУ НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ ОСНОВ`ЯНСЬКОГО РАЙОНУ М. ХАРКОВА, код ЄДРПОУ: 22672527, зареєстрованого за адресою: 61064, місто Харків, вулиця Богдана Хмельницького, будинок 13 в якому директором є ОСОБА_15 .
В ходіпроведеного обшукувиявлено тавилучено майно згідно із наданим додатком до протоколу обшуку від 24.01.2024 року.
Власником вказаного майна є юридична особа ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ ОСНОВ`ЯНСЬКОГО РАЙОНУ М. ХАРКОВА, код ЄДРПОУ: 22672527, зареєстрованого за адресою: 61064, місто Харків, вулиця Богдана Хмельницького, будинок 13, представником якого є ОСОБА_16 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , яка мешкає за адресою: АДРЕСА_3 .
25.01.2024слідчим укримінальному провадженнівище переліченевилучене майно - визнано речовими доказами, так як вони здобуті злочинним шляхом та на них містяться сліди злочину, по яким в подальшому органу досудового розслідування необхідно провести судові дослідження.
Встановлено, що вказане майно зберегло на собі сліди кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, та має бути використано для проведення подальших слідчих (розшукових) дій, має значення для подальшого встановлення кола осіб, причетних до вчинення вказаного кримінального правопорушення, а також містить інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту та обставин, що встановлюються під час кримінального провадження.
На теперішній час триває проведення слідчих (розшукових) дій, спрямованих на встановлення обставин, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні. Відсутність рішення про накладення арешту на вилучене майно унеможливлює належне проведення слідчих (розшукових) дій з таким майном.
На підставі вищевикладеного, у сторони обвинувачення виникла необхідність у накладення арешту, а саме позбавлення, права на володіння, користування, відчуження та розпорядження зазначеним майном, оскільки існує сукупність підстав та розумних підозр вважати, що воно є доказом кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.
Таким чином, встановлені достатні підстави вважати, що вказане майно відповідає наступним критеріям доказу: зберегли на собі його сліди та містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження.
Враховуючи вищевикладене, з метою повного, об`єктивного та всебічного встановлення всіх обставин вчиненого кримінального правопорушення, а також осіб причетних до вчинення кримінального правопорушення, забезпечення в якості речових доказів вказаного майна, виникла необхідність у накладенні арешту на майно.
Завданням арешту вищевказаного майна є запобігання можливості особам у яких воно вилучено, приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, перетворення, пересування, передачі, відчуження, з метою ухилення від кримінальної відповідальності.
На теперішній час у органу досудового розслідування є вагомі підстави вважати, що вказані речові докази у випадку, не накладення на них арешту, будуть знищені та/або приховані особами, які причетні до вказаного кримінального правопорушення від органу досудового розслідування, з метою перешкоджання швидкому, повному та неупередженому досудовому розслідуванню вказаного провадження та уникнення у подальшому від кримінальної відповідальності.
Метою накладення арешту у вказаному випадку є збереження речових доказів та проведення експертизи зразків контрафактної продукції.
Власник майна ОСОБА_16 надала заяву, в якій не заперечувала проти задоволення клопотання прокурора.
Прокурор надав заяву про розгляд клопотання без його участі, просив слідчого суддю клопотання задовольнити.
Слідчий суддя, дослідивши документи та надані до суду матеріали кримінального провадження, приходить до наступних висновків.
Судовим розглядом встановлено, що у провадженні СВ ВП №1 ХРУП №3 ГУНП в Харківській області перебувають матеріали кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12023221210000620 від 11.07.2023 року за ознаками складу кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.
Відповідно до вимог ст.ст. 214, 223 КПК України, після внесення повідомлення про вчинене кримінальне правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань, слідчий або прокурор розпочинають досудове розслідування, виконують слідчі (розшукові) дії, спрямовані на отримання (збирання) доказів.
Згідно п.1 ч.2 ст.167 КПК України, тимчасово вилученим може бути майно у вигляді речей, документів, грошей тощо, щодо яких є достатні підстави вважати, що вони підшукані, виготовлені, пристосовані чи використані як засоби чи знаряддя вчинення кримінального правопорушення та (або) зберегли на собі його сліди.
Вимогами п.1 ч.2 ст.170 КПК України передбачено, що арешт майна допускається з метою забезпечення, зокрема: збереження речових доказів.
У випадку, передбаченому п.1 ч.2 ст.170 КПК України, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 цього Кодексу (ч.3 ст.170 КПК України).
Відповідно до ст. 98 КПК України, речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставини, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально-протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально-протиправним шляхом. Документи є речовими доказами, якщо вони містять вищевказані ознаки.
Постановою старшого слідчого СВ ВП № 1 ХРУП № 3 ГУНП в Харківській області ОСОБА_17 від 25.01.2024 зазначене вище майно визнано речовим доказом по кримінальному провадженню.
Суд вважає, що наявні підстави вважати, що тимчасово вилучене майно є доказом злочину, зазначене майно визнано речовим доказом у даному кримінальному провадженні.
Відповідно до ч.1 ст. 167 КПК України тимчасовим вилученням майна є фактичне позбавлення підозрюваного або осіб, у володінні яких перебуває майно, можливості володіти, користуватися та розпоряджатися певним майном до вирішення питання про арешт майна або його повернення.
Відповідно до вимог ст. 170 КПК України арештом майна, зокрема є тимчасове, до скасування у встановленому КПК порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину. Арешт майна скасовується у встановленому КПК порядку.
Прокурором доведено,що існуєобґрунтована підозращодо вчиненнякримінального правопорушення,передбаченого ч.4ст.191КК України;майно,на якепрокурор проситьнакласти арешт,визнано речовимдоказом,та маєсуттєве доказовезначення длядосудового розслідування,може бутидоказом підчас судовогорозгляду,необхідне дляповного тавсебічного розслідуваннякримінального провадження,потреби досудовогорозслідування виправдовуютьтакий ступіньвтручання управа ісвободи особи,у володінніякої перебуваємайно тазавдання,для виконанняякого прокурорзвертається ізклопотанням,може бутивиконане,а томунаявні підставидля застосуваннязаходів забезпеченнякримінального провадженняу виглядінакладення арешту на вилучене майно з метою збереження речових доказів.
Отже, необхідно накласти арешт на вилучені в ході проведення обшуку 24.01.2024 року у приміщенні ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ЦЕНТРУ НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ ОСНОВ`ЯНСЬКОГО РАЙОНУ М. ХАРКОВА, код ЄДРПОУ: 22672527, зареєстрованого за адресою: 61064, місто Харків, вулиця Богдана Хмельницького, будинок 13, майно.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст.131-132, 170-173, 309, 369, 371, 372, 376 КПК України, слідчий суддя, -
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання задовольнити.
Накласти у кримінальному провадженні № 12023221210000620 від 11.07.2023 року за ознаками складу кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, арешт з метою забезпечення збереження речових доказів на майно, яке вилучено в ході проведення обшуку 24.01.2024 року у приміщенні ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ЦЕНТРУ НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ ОСНОВ`ЯНСЬКОГО РАЙОНУ М. ХАРКОВА, код ЄДРПОУ: 22672527, зареєстрованого за адресою: 61064, місто Харків, вулиця Богдана Хмельницького, будинок 13, а саме: в кабінеті директора терцентру Основ`янського району м. Харкова, виявлено:
- На стільцях та на офісному столі:
1)Посадова інструкція №Д23-08 на 2 арк.
2)Посадова інструкція №Д28-08 на 2 арк.
3)Посадова інструкція №Д27-08 на 2 арк.
4)Посадова інструкція соціального робітника відділення соціальної допомоги вдома від 28.12.2018 року на 2 арк.
5)Посадова інструкція ОСОБА_4 від 28.12.2018 року на 2 арк.
6)Посадова інструкція ОСОБА_4 від 04.01.2011 року на 3 арк.
7)Копія заяви про призначення на посаду директора Територіального центру від 14.06.2007 року на 1 арк.
8)Папка чорного кольору з написом «Бухгалтерія» з документами на 11 арк.
9)Папка з документами соціального працівника ОСОБА_18 на 17 арк.
10)Список з 1-5 відділення працівників на 5 арк.
11)Папка з фотографіями працівників на 13 арк.
12)Папка рожева з аналізами роботи територіальних центрів районів міста Харкова.
13)Копії з трудових книжок працівників на 10 арк.
14)Список працівників по підрозділам з 1-5 підрозділ на 5 арк.
15)Заяви на звільнення на 4 арк.
16)Заява на надання матеріальної допомоги на 1 арк.
17)Папка червоного кольору з написом «Дисциплинарные взыскания» з документами.
18)Акт приймання-передачі товару від 04.09.2023 року на 1 арк.
19)Папка з документами зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта на 8 арк.
20) Робочий проект «Капітальний ремонт частини приміщень Територіального центру надання соціальних послуг Основ`янского району м. Харкова, за адресою: м. Харків, вул. Богдана Хмельницького,13 у 3-х томах.
21)Папка чорного кольору з написом «Юридические документы» у якій містяться документи на Територіальний центру надання соціальних послуг Основ`янского району м. Харкова.
22)Особові справи громадян, які отримують соціальну послугу «Догляд вдома» у кількості 95 справ.
23)Особові справи громадян, які отримують соціальну послугу «Соціальна адаптація» у кількості 33 справи.
24)Папка з документацією «Штатний розпис».
25)Особова справа громадянина, якому припинено надання соціальної послуги «Догляд вдома», у зв`язку зі смертю, поміщено та упаковано до полімерного пакету, на якому мається пояснювальний напис (бирка ) у кількості 3 шт., до експертного сейф-пакету з № PSP4248544, до паперових коробок, на яких мається пояснювальний напис ( бирка ) у кількості 3 шт.
?у приміщенні приймальні:
- На підвіконні та робочому столі:
1.Журнал реєстрації наказів відділення соціальної допомоги вдома, відділення денного перебування і відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги за період 11.11.2020 року по 08.08.2023 року.
2.Журнал реєстрації наказів відділення соціальної допомоги вдома, відділення денного перебування і відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги за період 08.08.2022 року по 01.06.2023 року.
3.Журнал реєстрації наказів відділення соціальної допомоги вдома, відділення денного перебування і відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги за період з 01.06.2023 року.
4.Журнал обліку робочого часу з січня 2024 року.
5.Журнал обліку робочого часу за період з січня 2018 року по грудень 2023 року, поміщено та упаковано до полімерного пакету, на якому мається пояснювальний напис (бірка) у кількості 1 шт.
6.інформація з обладнання (Персональний комп`ютер фірми «Patriot» інв.номер: 101460020) - скопійовано на носій інформації «MediaRange 256 GB».
?в кабінеті заступника директора тер центра Основ`янського району м. Харкова, виявлено:
- На столі та на третій поличці двостворчатої дерев`яної шафи:
1) Журнал відвідування працівників установи: Територіальний центр надання соціальних послуг Основ`янського району м. Харкова за період січень 2019 р. - січень 2024 р. на 188 аркушах;
2) Журнал відвідування працівників установи: Територіальний центр надання соціальних послуг Основ`янського району м. Харкова за період листопад 2023 р. - січень 2024 р. на 182 аркушах;
3) Графік відвідування соціальними робітниками другого підрозділу Територіального центру надання соціальних послуг Основ`янського району м. Харкова за період березень 2022 року жовтень 2023 року на 134 аркушах;
4) Графік відвідування соціальними робітниками другого підрозділу Територіального центру надання соціальних послуг Основ`янського району м. Харкова за період листопада 2024 року січень 2024 року на 42 аркушах;
5) Журнал реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці за період з жовтня 2004 року листопад 2023 року на 47 аркушах;
6) Журнал реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці за період з січня 2016 року квітень 2023 року на 40 аркушах;
7) Графік відвідування соціальними робітниками другого підрозділу Територіального центру надання соціальних послуг Основ`янського району м. Харкова за період січень лютий 2022 року на 21 аркушах;
8) Графік відвідування соціальними робітниками другого підрозділу Територіального центру надання соціальних послуг Основ`янського району м. Харкова за період січень серпень 2021 року на 87 аркушах;
9) Особові справи громадян яким надається соціальна послуга «догляд вдома» у кількості 196 справ, поміщено та упаковано до полімерних пакетів, на яких мається пояснювальний напис (бірка) у кількості 7 шт;
10) інформація з обладнання (Персональний комп`ютер фірми «Toshiba») - скопійовано на носій інформації «MediaRange 256 GB», упакований до паперового конверту НПУ.
?у приміщенні кадрового відділу:
- На офісному столі, на третій поличці дерев`яної шафи, у металевому сейфі, на другій поличці першого відділу: :
1)Папка фіолетового кольору з посадовими інструкціями працівників Територіального центру надання соціальних послуг Основ`янского району м. Харкова на 79 арк.
2)Книга обліку руху трудових книжок та вкладишів до трудових книжок на 47 арк.
3)Журнал обліку та реєстрації службових посвідчень на 171 арк.
4)Папка чорного кольору з копіями трудових книжок та довідок «ОК-5» працівників Територіального центру надання соціальних послуг Основ`янского району м. Харкова на 110 арк.
5)Папка з особовими картками 4 підрозділу працівників Територіального центру надання соціальних послуг Основ`янского району м. Харкова підрозділу форми №П-2 тринадцяти працівників.
6)Папка з особовими картками 3 підрозділу працівників Територіального центру надання соціальних послуг Основ`янского району м. Харкова підрозділу форми №П-2 п`ятнадцяти працівників.
7)Папка з особовими картками 2 підрозділу працівників Територіального центру надання соціальних послуг Основ`янского району м. Харкова підрозділу форми №П-2 п`ятнадцяти працівників.
8)Папка з особовими картками 1 підрозділу працівників Територіального центру надання соціальних послуг Основ`янского району м. Харкова підрозділу форми №П-2 дванадцяти працівників.
9)Папка з особовими картками №П-2 працівників апарату Територіального центру надання соціальних послуг Основ`янского району м. Харкова двадцяти працівників.
10)Папка з особовими картками сумісників №П-2 працівників Територіального центру надання соціальних послуг Основ`янского району м. Харкова двох працівників, 13 арк. документів на оформлення працівника ОСОБА_19 , 22 арк. на колишнього працівника ОСОБА_20 (сумісника) графік роботи, довідка з основного місця роботи та копія трудової книжки за 2019р.
11) Папка за наказами по особовому складу за період січень-червень 2022 року з номера №1-К по №72-К включно.
12) Папка за наказами по особовому складу за період липень-грудень 2020-2022 року з номера №73-К по №116-К включно.
13)Папка за наказами про надання відпусток за 2022 рік з №1-В по №1-34В.
14)Папка за наказами про по сумісникам за 2022 рік з №1-С по №1-13С включно.
15)Папка за наказами по особовому складу за період січень-травень 2023 року з номера №1-К по №66-К включно.
16) Папка за наказами по особовому складу за період червень-грудень 2023 року з номера №67-К по №121-К включно.
17)Папка за наказами про надання відпусток за 2023 рік з №1-В по №1-46В.
18)Папка за наказами про по сумісникам за 2023 рік з №1-С по №1-20С включно.
19)Папка з наказами з іншої діяльності з №1-І по №21-І за 2023 рік.
20)Папка з наказами за 2024 рік у кількості 8 наказів, поміщено та упаковано до експертних сейф пакетів з № PSP4248446, PSP4248445.
21)інформація з обладнання (Персональний комп`ютер фірми «Toshiba») - скопійовано на носій інформації «MediaRange 256 GB», упакований до паперового конверту НПУ.
?у приміщенні бухгалтерського відділу:
- На офісних столах:
1) Штатний розпис Територіального центру надання соціальних послуг Основ`янського району м. Харкова на 2024 рік., на 8 аркушах;
2) Штатний розпис Територіального центру надання соціальних послуг Основ`янського району м. Харкова на 2023 рік., на 12 аркушах;
3) Штатний розпис Територіального центру надання соціальних послуг Основ`янського району м. Харкова на 2022 рік., на 18 аркушах;
4) Заяви і розрахунки листів непрацездатності співробітників Територіального центру надання соціальних послуг Основ`янського району м. Харкова за період 2022 2023 р. на 518 аркушах;
5) Меморіальні ордери Територіального центру надання соціальних послуг Основ`янського району м. Харкова за період січень березень 2023 р. на 201 аркуші;
6) Меморіальні ордери Територіального центру надання соціальних послуг Основ`янського району м. Харкова за період квітень червень 2023 р. на 216 аркушах;
7) Меморіальні ордери Територіального центру надання соціальних послуг Основ`янського району м. Харкова за період жовтень листопад 2023 р. на 214 аркушах;
8) Меморіальні ордери Територіального центру надання соціальних послуг Основ`янського району м. Харкова за період липень вересень 2023 р. на 132 акушах;
9) Меморіальні ордери Територіального центру надання соціальних послуг Основ`янського району м. Харкова за період жовтень грудень 2022 р. на 174 акушах;
10) Меморіальні ордери Територіального центру надання соціальних послуг Основ`янського району м. Харкова за період лютий січень 2022 р. на 159 акушах;
11) Меморіальні ордери Територіального центру надання соціальних послуг Основ`янського району м. Харкова за період березень червень 2022 р. на 125 аркушах;
12) Меморіальні ордери Територіального центру надання соціальних послуг Основ`янського району м. Харкова за період січень 2024 р. на 35 аркушах;
13) Меморіальні ордери Територіального центру надання соціальних послуг Основ`янського району м. Харкова за період грудень 2023 р. на 127 аркушах;
14) Накази по особовому складу Територіального центру надання соціальних послуг Основ`янського району м. Харкова за період 2022 року на 190 аркушах;
15) Табелі обліку робочого часу співробітників Територіального центру надання соціальних послуг Основ`янського району м. Харкова за період січень червень 2022 року на 186 аркушах;
16) Табелі обліку робочого часу співробітників Територіального центру надання соціальних послуг Основ`янського району м. Харкова за період липень грудень 2022 року на 141 аркуші;
17) Табелі обліку робочого часу співробітників Територіального центру надання соціальних послуг Основ`янського району м. Харкова за період січень червень 2023 року на 180 аркушах;
18) Табелі обліку робочого часу співробітників Територіального центру надання соціальних послуг Основ`янського району м. Харкова за період липень грудень 2023 року на 185 аркушах;
19) Табелі обліку робочого часу співробітників Територіального центру надання соціальних послуг Основ`янського району м. Харкова за період січень 2024 року на 23 аркушах;
20) Облікові карти робітників Територіального центру надання соціальних послуг Основ`янського району м. Харкова за період 2022 року на 90 аркушах;
21) Відомості на виплату заробітньої плати співробітників Територіального центру надання соціальних послуг Основ`янського району м. Харкова за період 2023 року на 118 аркушах;
22) Особові розрахункові карти звільнених робітників Територіального центру надання соціальних послуг Основ`янського району м. Харкова за період 2022 2023 років на 35 аркушах;
23) Особові розрахункові карти робітників Територіального центру надання соціальних послуг Основ`янського району м. Харкова за період 2023 року на 74 аркушах;
24) Відомості на виплату заробітної плати співробітників Територіального центру надання соціальних послуг Основ`янського району м. Харкова та розрахункові відомості за період 2022 року на 182 аркушах;
25) Накази по особовому складу Територіального центру надання соціальних послуг Основ`янського району м. Харкова за період 2023 року на 211 аркушах;
26) Розрахункові відомості працівників Територіального центру надання соціальних послуг Основ`янського району м. Харкова за період 2023 року на 100 аркушах;
27) Бюджетна та фінансова звітність Територіального центру надання соціальних послуг Основ`янського району м. Харкова за період 2022 рік на 154 аркушах;
28) Бюджетна та фінансова звітність Територіального центру надання соціальних послуг Основ`янського району м. Харкова за період 2023 рік на 126 аркушах;
29) Договір оренди будівлі Територіального центру надання соціальних послуг Основ`янського району м. Харкова, за адресою м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, б. 13 на 27 аркушах, поміщено до експертних сейф пакетів з № PSP 4248542, PSP 4248543, до полімерного пакету, на яких мається пояснювальний напис ( бирка ) у кількості 1 шт.
30) інформація з обладнання (Персональний комп`ютер IntelPentium g4400) - скопійовано на носій інформації «MediaRange 256 GB», упакований до паперового конверту НПУ;
31) інформація з обладнання (Персональний комп`ютер Vinga) - скопійовано на носій інформації «MediaRange 256 GB», упакований до паперового конверту НПУ;
?у службовому приміщенні завідувача відділення соціальної допомоги вдома Територіального центру надання соціальних послуг Основ`янського району м. Харкова- ОСОБА_21 :
-На стільцях:
1)Особові справи громадян, які перебувають на обслуговуванні у відділенні соціальної допомоги вдома Територіального центру надання соціальних послуг Основ`янського району м. Харкова у кількості 226 справ, поміщено та упаковано до паперових коробок, на яких мається пояснювальний напис ( бирка ) у кількості 3 шт.
2)Журнал графіку відвідування соціальними робітниками четвертого підрозділу Територіального центру надання соціальних послуг Основ`янського району м. Харкова за періодсічень2022 року січень 2024 року на 265 аркушах, поміщено та упаковано до полімерного пакету, на якому мається пояснювальний напис (бирка) у кількості 1 шт.
3)інформація з обладнання (Персональний компьютер фірми «Emachines») - скопійовано на носійінформації «MediaRange 256 GB», упакований до паперового конверту НПУ;
?у службовому приміщенні соціального працівника ОСОБА_22 :
1)Особові справи громадян, які перебувають на обслуговуванні у відділенні соціальної допомоги вдома Територіального центру надання соціальних послуг Основ`янського району м. Харкова у кількості 292 справ, поміщено та упаковано до поліетиленових пакетів, на яких мається пояснювальний напис ( бирка ) у кількості 5 шт.
2)Графік відвідування соціальними робітниками першого підрозділу Територіального центру надання соціальних послуг Основ`янського району м. Харкова за період січень грудень 2023 року на 50 аркушах, поміщено та упаковано до полімерного пакету, на якому мається пояснювальний напис ( бирка ) у кількості 1 шт.
3)Графік відвідування соціальними робітниками п`ятого підрозділу Територіального центру надання соціальних послуг Основ`янського району м. Харкова за період вересень 2021 року грудень 2023 року на 289 аркушах, поміщено та упаковано до полімерного пакету, на якому мається пояснювальний напис ( бирка ) у кількості 1 шт.
?у службовому кабінет №14:
- На поличках, всередині двостворчатої дерев`яної шафи:
1)Особові справи громадян, яким припинено надання соціальних послуг у відділенні соціальної допомоги в дома за січень 2022 року 18 справ.
2)Особові справи громадян, яким припинено надання соціальних послуг у відділенні соціальної допомоги в дома за березень 2022 року 23 справи.
3)Особові справи громадян, яким припинено надання соціальних послуг у відділенні соціальної допомоги в дома за лютий 2022 року 24 справи.
4)Особові справи громадян, яким припинено надання соціальних послуг у відділенні соціальної допомоги в дома за листопад 2022 року 16 справ.
5)Особові справи громадян, яким припинено надання соціальних послуг у відділенні соціальної допомоги в дома за жовтень 2022 року 5 справ.
6)Особові справи громадян, яким припинено надання соціальних послуг у відділенні соціальної допомоги в дома за травень 2022 року 5 справ.
7)Особові справи громадян, яким припинено надання соціальних послуг у відділенні соціальної допомоги в дома за квітень 2022 року 20 справ.
8)Особові справи громадян, яким припинено надання соціальних послуг у відділенні соціальної допомоги в дома за березень 2022 року 22 справи.
9)Особові справи громадян, яким припинено надання соціальних послуг у відділенні соціальної допомоги в дома за грудень 2022 року 13 справ.
10)Особові справи громадян, яким припинено надання соціальних послуг у відділенні соціальної допомоги в дома за вересень 2022 року 7 справ.
11)Особові справи громадян, яким припинено надання соціальних послуг у відділенні соціальної допомоги в дома за червень 2022 року 10 справ.
12)Особові справи громадян, яким припинено надання соціальних послуг у відділенні соціальної допомоги в дома за серпень 2022 року 9 справ.
13)Особові справи громадян, яким припинено надання соціальних послуг у відділенні соціальної допомоги в дома за грудень 2023 року 2 справи.
14)Особові справи громадян, яким припинено надання соціальних послуг у відділенні соціальної допомоги в дома за січень 2023 року 18 справ.
15)Особові справи громадян, яким припинено надання соціальних послуг у відділенні соціальної допомоги в дома за жовтень 2023 року 13 справ.
16)Особові справи громадян, яким припинено надання соціальних послуг у відділенні соціальної допомоги в дома за липень 2023 року 9 справ.
17)Особові справи громадян, яким припинено надання соціальних послуг у відділенні соціальної допомоги в дома за серпень 2023 року 7 справ.
18)Особові справи громадян, яким припинено надання соціальних послуг у відділенні соціальної допомоги в дома за вересень 2023 року 10 справ.
19)Особові справи громадян, яким припинено надання соціальних послуг у відділенні соціальної допомоги в дома за березень 2023 року 14 справ.
20)Особові справи громадян, яким припинено надання соціальних послуг у відділенні соціальної допомоги в дома за листопад 2023 року 11 справ.
21)Особові справи громадян, яким припинено надання соціальних послуг у відділенні соціальної допомоги в дома за лютий 2023 року 9 справ.
22)Особові справи громадян, яким припинено надання соціальних послуг у відділенні соціальної допомоги в дома за квітень 2023 року 12 справ.
23)Особові справи громадян, яким припинено надання соціальних послуг у відділенні соціальної допомоги в дома за травень 2023 року 7 справ.
24)Особові справи громадян, яким припинено надання соціальних послуг у відділенні соціальної допомоги в дома за червень 2023 року 7 справ, поміщено та упаковано до полімерних пакетів, на яких мається пояснювальний напис ( бирка ) у кількості 6 шт.
25)інформація зобладнання (Персональнийкомп`ютер фірми«Toshiba»)-скопійовано наносій інформації«MediaRange256GB»,упакований допаперового конвертуНПУ.
Після проведення необхідних експертиз зазначене вилучене майно помістити на зберігання до кімнати зберігання речових доказів ВП№1 ХРУП№3 ГУНП в Харківській області.
Зберігання вказаного майна доручити слідчому у кримінальному провадженні.
Виконання ухвалипокласти наслідчого та/абопрокурора по кримінальному провадженню № 12023221210000620 від 11.07.2023 року.
Підозрюваний, обвинувачений, їх захисник, законний представник, інший власник або володілець майна, які не були присутні при розгляді питання про арешт майна, мають право заявити клопотання про скасування арешту майна повністю або частково.
Арешт майна може бути скасовано повністю чи частково ухвалою слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження за клопотанням підозрюваного, обвинуваченого, їх захисника чи законного представника, іншого власника або володільця майна, якщо вони доведуть, що в подальшому застосуванні цього заходу відпала потреба або арешт накладено необґрунтовано.
Ухвала підлягає негайному виконанню після її оголошення.
Ухвала може бути оскаржена безпосередньо до Харківського апеляційного суду протягом 5 (п`яти) днів з дня її оголошення, а особами, що не були присутні при оголошенні ухвали у той же строк після отримання її копії.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Жовтневий районний суд м.Харкова |
Дата ухвалення рішення | 05.02.2024 |
Оприлюднено | 23.04.2024 |
Номер документу | 116753317 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні