Ухвала
від 08.02.2024 по справі 260/10070/23
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

08 лютого 2024 рокум. Ужгород№ 260/10070/23

Закарпатський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Ващиліна Р.О., розглянувши в письмовому провадженні в порядку спрощеного позовного провадження клопотання відповідача 1 про розгляд справи в порядку загального позовного провадження в адміністративній справі за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "ЄВРО ЛОДЖІСТІКС" до Головного управління ДПС у Закарпатській області як відокремлений підрозділ ДПС України, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення, -

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЄВРО ЛОДЖІСТІКС" звернулося до Закарпатського окружного адміністративного суду із позовом до Головного управління ДПС у Закарпатській області як відокремлений підрозділ ДПС України, в якому просить: 1) визнати протиправним та скасувати рішення про відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в єдиному реєстрі податкових накладних від 22.09.2023 №9579181/44795733, що винесене комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Закарпатській області; 2) зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну №3 від 30.06.2023.

Ухвалою Закарпатського окружного адміністративного суду від 05.12.2023 відкрито спрощене позовне провадження в даній адміністративній справі. При цьому вирішуючи питання про форму здійснення адміністративного судочинства крізь призму ч. 3 ст. 257 КАС України, суд дійшов висновку, що дана адміністративна справа є справою незначної складності, а тому підлягає розгляду в порядку спрощеного позовного провадження та не потребує проведення судового засідання за участі сторін.

У поданому до суду відзиві відповідач 1 заявив клопотання, в якому просив здійснювати розгляд справи за правилами загального позовного провадження. Заявлене клопотання аргументує необхідністю дослідження великої кількості документів.

Розглянувши дане клопотання відповідача 1, суд зазначає наступне.

Відповідно до норм ст. 12 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), адміністративне судочинство здійснюється за правилами, передбаченими цим Кодексом, у порядку позовного провадження (загального або спрощеного). Загальне позовне провадження призначене для розгляду справ, які через складність або інші обставини недоцільно розглядати у спрощеному позовному провадженні.

Спрощене позовне провадження призначене для розгляду справ незначної складності та інших справ, для яких пріоритетним є швидке вирішення справи.

Перелік справ, що розглядаються виключно за правилами загального позовного провадження, наведений в ч. 4 ст. 257 КАС України. Проте дана адміністративна справа до такого переліку не відноситься.

Відповідно до ч. 2 ст. 257 КАС України, за правилами спрощеного позовного провадження може бути розглянута будь-яка справа, віднесена до юрисдикції адміністративного суду, за винятком справ, зазначених у частині четвертій цієї статті.

При цьому нормами ч. 3 ст. 257 КАС України передбачено, що при вирішенні питання про розгляд справи за правилами спрощеного або загального позовного провадження суд враховує:

1) значення справи для сторін;

2) обраний позивачем спосіб захисту;

3) категорію та складність справи;

4) обсяг та характер доказів у справі, в тому числі чи потрібно у справі призначати експертизу, викликати свідків тощо;

5) кількість сторін та інших учасників справи;

6) чи становить розгляд справи значний суспільний інтерес;

7) думку сторін щодо необхідності розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження.

Проаналізувавши обставини даної адміністративної справи та доводи відповідача 1, наведені в обґрунтування його позиції, суд дійшов висновку, що обставини, що зумовлюють необхідність розгляду такої в порядку загального позовного провадження, в даному випадку відсутні.

В свою чергу потреба дослідження значного обсягу документів не є тією підставою, що зумовлює необхідність розгляду справи в загальному позовному провадженні. Суд зазначає, що нормами КАС України передбачена можливість надання сторонами своїх пояснень та доказів також і в порядку спрощеного позовного провадження без виклику сторін, та такий судовий розгляд жодним чином не суперечить основним принципам здійснення адміністративного судочинства.

Так, зокрема, відповідно до ст. 162 КАС України, відповідач викладає заперечення проти позову у відзиві.

П. 3 ч. 3 ст. 44 КАС України надано право учасникам справи подавати заяви та клопотання, надавати пояснення суду, наводити свої доводи, міркування щодо питань, які виникають під час судового розгляду, і заперечення проти заяв, клопотань, доводів і міркувань інших осіб.

Ч. 2 ст. 166 КАС України встановлено, що заяви, клопотання і заперечення подаються в письмовій або усній формі. У випадках, визначених цим Кодексом, заяви і клопотання подаються тільки в письмовій формі.

З огляду на вищенаведене суд не вбачає підстав для задоволення клопотання відповідача 1.

На підставі викладеного та керуючись ст. ст. 12, 248, 257, 260, 262 КАС України, суд -

У Х В А Л И В:

1. У задоволенні клопотання відповідача 1 про розгляд справи в порядку загального позовного провадження в адміністративній справі за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "ЄВРО ЛОДЖІСТІКС" до Головного управління ДПС у Закарпатській області як відокремлений підрозділ ДПС України, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення, - відмовити.

Ухвала набирає законної сили в порядку, встановленому ст. 256 КАС України. Ухвала оскарженню не підлягає.

СуддяР.О. Ващилін

СудЗакарпатський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.02.2024
Оприлюднено12.02.2024
Номер документу116864845
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —260/10070/23

Ухвала від 10.07.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Постанова від 06.06.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Хобор Романа Богданівна

Ухвала від 24.05.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Хобор Романа Богданівна

Ухвала від 15.03.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Хобор Романа Богданівна

Ухвала від 15.03.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Хобор Романа Богданівна

Рішення від 08.02.2024

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Ващилін Р.О.

Ухвала від 08.02.2024

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Ващилін Р.О.

Ухвала від 05.12.2023

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Ващилін Р.О.

Ухвала від 24.11.2023

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Ващилін Р.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні