Ухвала
від 12.02.2024 по справі 360/161/24
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження у справі

12 лютого 2024 року м. ДніпроСправа № 360/161/24 Суддя Луганського окружного адміністративного суду Петросян К.Є., перевіривши матеріали позову Головного управління ДПС у Луганській області (Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул.Енергетиків, 72) до Лисичанського комунального спеціалізованого підприємства по видобутку, обробці, реалізації води та очищенню стоків «Лисичанськводоканал» (Луганська область, м. Лисичанськ, вул. ім. В. Сосюри, буд. 168) про стягнення податкового боргу,-

ВСТАНОВИВ:

07 лютого 2024 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Головного управління ДПС у Луганській області до Лисичанського комунального спеціалізованого підприємства по видобутку, обробці, реалізації води та очищенню стоків «Лисичанськводоканал», відповідно до якого позивач просить суд стягнути кошти з рахунків у банках, обслуговуючих ЛКСП «Лисичанськводоканал» в рахунок погашення податкового боргу ЛКСП «Лисичанськводоканал» та рахунку в системі електронного адміністрування з податку на додану вартість в сумі 1 404 250,57 гривень в дохід державного бюджету.

В обґрунтування позовних вимог позивачем зазначено, що згідно інформації з ідентифікаційних та реєстраційних даних відповідача, він перебуває на обліку в Державній податковій інспекції у м. Лисичанську Головного управління ДПС у Луганській області, державну реєстрацію відповідача не скасовано.

ЛКСП «Лисичанськводоканал» є платником податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг).

За відповідачем станом на теперішній час рахується новостворена податкова заборгованість з податку на додану вартість у сумі 1 404 250,57 гривень, яка виникла у період з 30.11.2023 по 08.12.2023 в результаті несплати:

- самостійно поданої відповідачем податкової декларації з ПДВ № 9317114930 від 23.11.2023 на суму 2082,00 грн, термін сплати 30.11.2023;

- штрафних санкцій з податку на додану вартість визначених контролюючим органом у податковому повідомлені-рішенні від 23.11.2023 № 33/12-32-04-05 у сумі 1 402 168,57 грн.

Адреса ЛКСП «Лисичанськводоканал» зазначена, як адреса для листування, стала відома Головному управлінню ДПС у Луганській області тільки у кінці грудня 2023 року. Акт камеральної перевірки від 07.11.2023 №21/12-32-04-05-01/3339851 з додатком були направлені Головним управлінням ДПС у Луганській області до електронного кабінету ЛКСП «Лисичанськводоканал» 07.11.2023, про що свідчить квитанція про доставку документів в електронний кабінет.

Також податкове повідомлення-рішення від 23.11.2023 № 33/12-32-04-05 на суму 1 402 168,57 гривень з додатком були направлені Головним управлінням ДПС у Луганській області до електронного кабінету ЛКСП «Лисичанськводоканал» 24.11.2023, про що свідчить квитанція про доставку документів в електронний кабінет у відповідності до п.42.4. ст.42 Податкового кодексу України.

Нараховані грошові зобов`язання, визначені у податковому повідомленні-рішенні від 23.11.2023 № 33/12-32-04-05 відповідачем не оскаржені, вважаються узгодженими та не сплачені в строк до 08.12.2023.

На виконання вимог Закону України від 21.12.2000 № 2181-III «Про порядок погашення зобов`язання платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», який діяв на момент виникнення боргу у відповідача, ДПІ в м. Лисичанську виставлена відповідачу перша податкова вимога форми «Ю1» від 08.10.2001 № 6589, яка була вручена головному бухгалтеру ЛКСП «Лисичанськводоканал» 10.10.2001. Друга податкова вимога форми «Ю2» від 10.12.2001р. № 8563 була вручена посадовій особі відповідача 14.12.2001. Зазначені податкові вимоги відповідачем не виконані, не оскаржені та є чинними.

У зв`язку з повномасштабним вторгненням рф на територію України та, у зв`язку з тимчасовою окупацією м.Сєвєродонецька, Головне управлінням ДПС у Луганській області не може надати до суду в якості доказу по цій справі податкову вимогу форми «Ю1» від 08.10.2001 № 6589 та податкову вимогу форми «Ю2» від 10.12.2001 № 8563.

Проте вказане підтверджується рішенням Луганського окружного адміністративного суду від 23.12.2020 по справі №360/4697/20, в якому було досліджено наявність та правомочність податкової вимоги форми «Ю1» від 08.10.2001 № 6589 та податкової вимоги форми «Ю2» від 10.12.2001 № 8563.

Відповідно до частини другої статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України) суддя відкриває провадження в адміністративній справі на підставі позовної заяви, якщо відсутні підстави для залишення позовної заяви без руху, її повернення чи відмови у відкритті провадження у справі.

Зазначена позовна заява, відповідає вимогам статей 160, 161, 172 КАС України, підстав для залишення позовної заяви без руху, її повернення чи відмови у відкритті провадження у справі не встановлено, тому вважаю за необхідне відкрити провадження у цій справі.

Відповідно до частин першої, другої, третьої статті 12 КАС України адміністративне судочинство здійснюється за правилами, передбаченими цим Кодексом, у порядку позовного провадження (загального або спрощеного). Спрощене позовне провадження призначене для розгляду справ незначної складності та інших справ, для яких пріоритетним є швидке вирішення справи. Загальне позовне провадження призначене для розгляду справ, які через складність або інші обставини недоцільно розглядати у спрощеному позовному провадженні.

Частиною третьою статті 257 КАС України встановлено, що при вирішенні питання про розгляд справи за правилами спрощеного або загального позовного провадження суд враховує: 1) значення справи для сторін; 2) обраний позивачем спосіб захисту; 3) категорію та складність справи; 4) обсяг та характер доказів у справі, в тому числі чи потрібно у справі призначати експертизу, викликати свідків тощо; 5) кількість сторін та інших учасників справи; 6) чи становить розгляд справи значний суспільний інтерес; 7) думку сторін щодо необхідності розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження.

Адміністративна справа незначної складності (малозначна справа) - адміністративна справа, у якій характер спірних правовідносин, предмет доказування та склад учасників тощо не вимагають проведення підготовчого провадження та (або) судового засідання для повного та всебічного встановлення її обставин (пункт 20 статті 4 КАС України).

Відповідно до пункту 10 частини шостої статті 12 КАС України для цілей цього Кодексу справами незначної складності є інші справи, у яких суд дійде висновку про їх незначну складність, за винятком справ, які не можуть бути розглянуті за правилами спрощеного позовного провадження.

Зазначена справа не є справою у спорах, що відповідно до приписів частини четвертої статті 12 КАС України має розглядатись виключно за правилами загального позовного провадження.

Згідно з частиною першою статті 260 КАС України питання про розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження суд вирішує в ухвалі про відкриття провадження у справі.

Частиною п`ятою статті 262 КАС України передбачено, що суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку про розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

Керуючись положеннями статті 9, 77, 80 КАС України, суд вважає за необхідне з власної ініціативи витребувати від відповідача докази, яких, на думку суду, не вистачає для з`ясування всіх обставин у справі.

Керуючись статтями 5, 49, 77, 160, 168, 171, 174, 175, 257, 260, 261 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя

УХВАЛИВ:

Прийняти позовну заяву до розгляду та відкрити провадження у справі.

Справу розглядати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.

У разі заперечень відповідача проти розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження встановити строк для подання відповідної заяви протягом трьох днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження.

Запропоновувати відповідачу протягом п`ятнадцяти днів з дня отримання ухвали про відкриття провадження у справі надати до суду відзив на позовну заяву разом зі всіма доказами, які підтверджують обставини, на яких ґрунтуються заперечення відповідача, якщо такі докази не надані позивачем, та доказами, що підтверджують надіслання (надання) позивачу копії відзиву та доданих до нього документів.

Роз`яснити сторонам, що згідно з частинами другою, четвертою, п`ятою статті 94 КАС України письмові докази подаються в оригіналі або в належним чином засвідченій копії, якщо інше не визначено цим Кодексом. Якщо для вирішення спору має значення лише частина документа, подається засвідчений витяг з нього. Копії документів вважаються засвідченими належним чином, якщо їх засвідчено в порядку, встановленому чинним законодавством. Учасник справи, який подає письмові докази в копіях (електронних копіях), повинен зазначити про наявність у нього або іншої особи оригіналу письмового доказу. Учасник справи підтверджує відповідність копії письмового доказу оригіналу, який знаходиться у нього, своїм підписом із зазначенням дати такого засвідчення.

Попередити сторони, що відповідно до частини дев`ятої статті 79 КАС України копії доказів (крім речових доказів), що подаються до суду, заздалегідь надсилаються або надаються особою, яка їх подає, іншим учасникам справи. Суд не бере до уваги відповідні докази у разі відсутності підтвердження надсилання (надання) їх копій іншим учасникам справи, крім випадку, якщо такі докази є у відповідного учасника справи або обсяг доказів є надмірним, або вони подані до суду в електронній формі, або є публічно доступними.

Справа розглядатиметься суддею Петросян К.Є. одноособово.

Копію ухвали про відкриття провадження в адміністративній справі надіслати особам, які беруть участь у справі, разом з витягом про їхні процесуальні права та обов`язки, встановлені статтями 44, 47 Кодексу адміністративного судочинства України.

Повідомити сторони про можливість реєстрації в підсистемі Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи (ЄСІТС) "Електронний суд» для отримання процесуальних документів в електронному вигляді та інформації по даній справі на офіційному вебпорталі «Судова влада України».

Учасники справи можуть отримати інформацію щодо даної справи в мережі Інтернет за веб-адресою сторінки на офіційному веб-порталі судової влади України http://court.gov.ua/fair/sud1270/.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та оскарженню не підлягає.

СуддяК.Є. Петросян

Дата ухвалення рішення12.02.2024
Оприлюднено14.02.2024
Номер документу116925754
СудочинствоАдміністративне
Сутьстягнення податкового боргу

Судовий реєстр по справі —360/161/24

Ухвала від 22.04.2024

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.Є. Петросян

Ухвала від 08.04.2024

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.Є. Петросян

Ухвала від 28.03.2024

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.Є. Петросян

Ухвала від 12.02.2024

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.Є. Петросян

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні