П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 240/23671/23
Головуючий суддя 1-ої інстанції - Лавренчук Ольга Володимирівна
Суддя-доповідач - Матохнюк Д.Б.
12 лютого 2024 року
м. Вінниця
Сьомий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:
головуючого судді: Матохнюка Д.Б.
суддів: Гонтарука В. М. Білої Л.М. ,
розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "Автосервіс МСМ" на рішення Житомирського окружного адміністративного суду від 09 листопада 2023 року у справі за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Автосервіс МСМ" до Головного сервісного центру Міністерства внутрішніх справ України про визнання протиправною бездіяльності, зобов`язання вчинити дії,
В С Т А Н О В И В :
у серпні 2023 року товариство з обмеженою відповідальністю «Автосервіс МСМ» (ТОВ «Автосервіс МСМ») звернулось в суд з адміністративним позовом до Головного сервісного центру Міністерства внутрішніх справ України (Головного сервісного центру МВС України) в якому просило:
-визнати протиправною бездіяльність Головного сервісного центру МВС, яка полягає у не внесенні даних про виконавця, пункт технічного контролю, його матеріально - технічну базу і персонал із зазначенням категорії та призначення транспортних засобів, адреси місця проведення обов`язкового технічного контролю до реєстру суб`єктів проведення обов`язкового технічного контролю транспортних засобів ТОВ «Автосервіс МСМ» до реєстру суб`єктів проведення обов`язкового технічного контролю транспортних засобів;
- зобов`язати Головний сервісний центр МВС внести дані про виконавця, пункт технічного контролю, його матеріально-технічну базу і персонал із зазначенням категорії та призначення транспортних засобів, адреси місця проведення обов`язкового технічного контролю до реєстру суб`єктів проведення обов`язкового технічного контролю транспортних засобів ТОВ «Автосервіс МСМ» до реєстру суб`єктів проведення обов`язкового технічного контролю транспортних засобів.
09 листопада 2023 року Житомирський окружний адміністративний суд прийняв рішення про відмову у задоволенні позовних вимог.
Не погоджуючись із прийнятим судовим рішенням, позивач подав апеляційну скаргу, у якій просив скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нову постанову, якою задовольнити позовні вимоги.
В обґрунтування апеляційної скарги апелянт послався на неправильне застосування судом першої інстанції норм матеріального права, порушення норм процесуального права, що, на його думку, призвело до неправильного вирішення спору.
Заслухавши, суддю-доповідача, перевіривши доводи апеляційної скарги наявними в матеріалах справи письмовими доказами, колегія суддів вважає, що апеляційну скаргу необхідно залишити без задоволення, з наступних підстав.
Відповідно до ч. 1 ст. 308 КАС України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.
Як встановлено судом першої інстанції та підтверджується матеріалами справи, 04.05.2023 Національним агентством з акредитації України було зареєстровано у Реєстрі за №202351 Атестат про акредитацію випробувальної лабораторії ТОВ "Автосервіс МСМ" за адресою: вул. Кралі Т., буд. 113, м. Коростень, Житомирська область, 11500.
За таких обставин, ТОВ "Автосервіс МСМ" звернулось до Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України із листом від 01.06.2023 №01/06-23 у якому вказано: "Відповідно до пункту 5постанови Кабінету Міністрів України від 30.01.2012 № 137 «Про затвердження Порядку проведення обов`язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу», ТОВ «Автосервіс МСМ» надсилає на розгляд пакет документів з метою внесення випробувальну лабораторію ТОВ «Автосервіс МСМ» до Реєстру суб`єктів господарювання, що здійснюють проведення обов`язкового технічного контролю транспортних засобів".
Супровідним листом №5159/27/14-23 від 13.06.2023 Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України повідомило Головний сервісний центр МВС, що " Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України за результатами перевірки повідомлення про відповідність матеріально-технічної бази та персоналу вимогам щодо проведення обов`язкового технічного контролю транспортних засобів ТОВ «Автосервіс МСМ» (Товариство), надісланого листом Товариства від 01.06.2023 за № 01/06-23. З метою внесення даних до реєстру суб`єктів проведення обов`язкового технічного контролю транспортних засобів, надсилає Повідомлення про відповідність матеріально-технічної бази та персоналу вимогам щодо проведення обов`язкового технічного контролю транспортних засобів та копії доданих документів відповідно до абзацу першого пункту 6 Порядку проведення обов`язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, затвердженогопостановою Кабінету Міністрів України від 30.01.2012 №137. Додатками до листа вказано:
-супровідний лист Товариства від 01.06.2023 за № 01/06-23 на 1 арк. в 1 прим;
- повідомлення про відповідність матеріально-технічної бази та персоналу вимогам щодо проведення обов`язкового технічного контролю транспортних засобів Товариства на 1 арк. в 1 прим;
- копія атестата про акредитацію Товариства, що зареєстрований у Реєстрі 04.05.2023 за №202351 на 1 арк. в 1 прим.;
- додаток до атестату про акредитацію на 33 арк. в 1 прим;
- копія паспорта випробувальної лабораторії Товариства на 65 арк. в 1 прим.;
- копії правовстановлюючих документів на право володіння чи користування земельною ділянкою та виробничими будівлями Товариства на 25 арк. в 1 прим.;
- засвідчені суб`єктом господарювання фотографії з відображенням місць надання послуг на 44 арк. в 1 прим.;
- копії сертифікатів калібрування обладнання на 103 арк. в 1 прим.
14.04.2016 за вих. №02/07-2023 позивач звернувся із запитом на інформацію до Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України у якому просив надати інформацію про направлення до відповідача інформації про відповідність поданих ТОВ "Автосервіс МСМ" документів вимогам п. 5,6 Порядку проведення ОТК, в тому числі: повідомлення про відповідність матеріально-технічної бази та персоналу вимогам щодо проведення обов`язкового технічного контролю транспортних засобів за встановленою формою, належним чином завірених копії договору оренди земельної ділянки від 01.01.2022 та договорів оренди виробничими будівлями від 01.01.2023, кольорових фотографій, копію атестату №202351.
Листом №11502/27/10-23 від 19.07.2023 Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України повідомило позивача, що листом від 13.06.023 №5159/27/14-23 Міністерство надіслало до Головного сервісного центру МВС повідомлення про відповідність матеріально-технічної бази та персоналу вимогам щодо проведення обов`язкового контролю транспортних засобів та всіх копій документів, надані листом ТОВ "Автосервіс МСМ" від 01.06.2023 №01/06-23.
Так, 25.07.2023 позивач звернувся до відповідача із запитом на інформацію №03/07-2023 у якому просив надати:
-інформацію щодо отримання від Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України листа від 13.06.2023 №5159/27/14-23;
- інформацію щодо отримання від Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України додатків до листа від 13.06.2023 №5159/27/14-23;
- інформації щодо інформування або не інформування Товариства про внесення відомостей про нього до реєстру СОТК.
За результатом розгляду запиту Головний сервісний центр МВС листом від 01.08.2023 №31/37031-16630-2023, повідомив позивача про наступне: "14 червня 2023 року ГСЦ МВС отримав лист Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 13 червня 2023 року № 5159/27/10-23 про надсилання повідомлення про відповідність матеріально- технічної бази та персоналу вимогам щодо проведення обов`язкового технічного контролю транспортних засобів ТОВ «Автосервіс МСМ» з зазначеними додатками до листа, а саме: - супровідний лист ТОВ «Автосервіс МСМ» від 01.06.2023 № 01/06-2023 на 1 арк. в 1 прим.; - повідомлення про відповідність матеріально-технічної бази та персоналу вимогам щодо проведення обов`язкового технічного контролю транспортних засобів на 1 арк. в 1 прим.; - копії атестата про акредитацію ТОВ «АВТОСЕРВІС МСМ», що зареєстрований у реєстрі 04.05.2023 за № 202351 на 1 арк. в 1 прим.; - додаток до атестату про акредитацію на 1 арк. в 1 прим.; - копії правовстановлюючих документів на право володіння чи користування земельною ділянкою та виробничими будівлями ТОВ «Автосервіс МСМ» на 25 арк. в 1 прим.; - засвідчені ТОВ «Автосервіс МСМ» копії фотографій з відображенням місць надання послуги на 44 арк. в 1 прим.; -копії сертифікатів калібрування обладнання на 103 арк. в 1 прим. Серед додатків до листа значиться копія паспорта випробувальної лабораторії на 65 аркушах, однак на адресу ГСЦ МВС відповідна копія паспорта не надходила.
Також, зазначено про те, що при ознайомленні зі змістом доданих копій документів ТОВ «Автосервіс МСМ», ГСЦ МВС встановлено інформацію, яка суперечить змісту повідомлення, відповідно до якого адреса місця проведення обов`язкового технічного контролю транспортних засобів - Житомирська область, м. Коростень, вул. Кралі Т., буд. 113, 11500, водночас, додана до листа копія договору оренди приміщення від 01 січня 2023 року свідчить про те, що об`єкт оренди офісного приміщення ТОВ «Автосервіс МСМ» розташовано за адресою Житомирська область, м. Коростень, вул. Селезньова, буд. 128.
Крім того, серед додатків надіслана копія договору оренди виробничого приміщення від 01 січня 2023 року, проте її вигляд не дає змоги ознайомитись з його змістом. Ураховуючи зазначене, ГСЦ МВС відповідно до вимог пункту 6 Порядку проведення ОТК та керуючись пунктом 5 розділу II Порядку ведення реєстру СОТК надіслав лист до Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України для вжиття відповідних заходів у межах компетенції (копія листа від 15 червня 2023року № 31/13024-12749-2023 додається), у зв`язку з чим ТОВ «Автосервіс МСМ» не було поінформовано про внесення даних про виконавця до Реєстру суб`єктів проведення обов`язкового технічного контролю".
Вказані обставини слугували підставою для звернення позивача до суду.
За результатами встановлених обставин судом першої інстанції зроблено висновок щодо необґрунтованості позовних вимог.
Колегія суддів погоджується із вказаним висновком суду першої інстанції, виходячи з наступного.
Так, процедуру проведення обов`язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів, зареєстрованих уповноваженими органами МВС (транспортні засоби), за результатами якої встановлюється їх придатність до експлуатації або неможливість експлуатації визначає Порядок проведення обов`язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного станутранспортних засобів, затвердженийпостановою Кабінету Міністрів України від 30 січня 2012 р. № 137(Порядок №137).
Також, Постановою Кабінету Міністрів України від 31 травня 2012 р. № 512затверджено Порядок формування загальнодержавної бази даних про результати обов`язкового технічного контролю транспортних засобів, доступу до неї та встановлення розміру плати за надання таких послуг (Порядок №512).
При цьому, механізм ведення Головним сервісним центром МВС реєстру суб`єктів проведення обов`язкового технічного контролю транспортних засобів визначає Порядок ведення реєстру суб`єктів проведення обов`язкового технічного контролю, затвердженийНаказом Міністерства внутрішніх справ України 28 серпня 2019 року № 736(Порядок №736).
Згідно п. 5 Порядку № 137 юридична особа або фізична особа - підприємець надсилає Мінінфраструктури повідомлення про відповідність матеріально-технічної бази та персоналу вимогам щодо проведення обов`язкового технічного контролю транспортних засобів згідно з додатком 1 (повідомлення)у разі, коли вона має:
-устаткування згідно з переліком обладнання, необхідного для проведення обов`язкового технічного контролю транспортних засобів, згідно з додатком 2;
- атестат про акредитацію органу з оцінки відповідності згідно із Законом УкраїниПро акредитацію органів з оцінки відповідності, який підтверджує компетентність випробувальної лабораторії щодо перевірки технічного стану транспортних засобів в обсязі, визначеному законодавством.
Відповідно до п. 6 Порядку №137 Мінінфраструктури протягом 10 днів з дня надходження повідомлення перевіряє зазначену в ньому інформацію про відповідність матеріально-технічної бази та персоналу вимогам щодо проведення обов`язкового технічного контролю транспортних засобів шляхом аналізу поданих разом з повідомленням документів та в разі підтвердження такої інформації надсилає повідомлення та копії документів до Головного сервісного центру МВС.
Згідно п. 7 Порядку №137 Головний сервісний центр МВС протягом трьох робочих днів з дати надходження повідомлення та копій документів від Мінінфраструктури вносить дані про виконавця, пункт технічного контролю, його матеріально-технічну базу і персонал із зазначенням категорії та призначення транспортних засобів, адреси місця проведення обов`язкового технічного контролю до реєстру суб`єктів проведення обов`язкового технічного контролю транспортних засобів та інформує виконавця про внесення відомостей про нього до зазначеного реєстру. Реєстр суб`єктів проведення обов`язкового технічного контролю є складовою частиною Єдиного державного реєстру транспортних засобів. Порядок ведення реєстру суб`єктів проведення обов`язкового технічного контролю затверджується МВС.
Пунктом 4 розділу І Порядку №736 визначено, що Головний сервісний центр МВС є адміністратором реєстру СОТК, що забезпечує його ведення відповідно до цього Порядку, розміщення на Єдиному державному вебпорталі відкритих даних та офіційному вебсайті Головного сервісного центру МВС зазначеної у підпунктах 1-13 пункту 1 розділу III цього Порядку інформації про виконавців.
Згідно п. 2 розділу ІІ Порядку №736, підставами для внесення даних про виконавця до реєстру СОТК (суб`єктів проведення обов`язкового технічного контролю) є:
-письмова інформація Мінінфраструктури про відповідність поданих суб`єктом господарювання документів вимогам пунктів 5, 6 Порядку проведення ОТК;
- повідомлення про відповідність матеріально-технічної бази та персоналу вимогам щодо проведення обов`язкового технічного контролю транспортних засобів (далі - повідомлення про МТБ) за формою, установленою додатком 1 до Порядку проведення ОТК, а також копії правовстановлюючих документів на право володіння чи користування земельною ділянкою та виробничими будівлями, у разі використання пересувного устаткування - копії документів на транспортний засіб, що використовується для забезпечення діяльності, та завірені суб`єктом господарювання (фізичною особою - підприємцем) кольорові фотографії (13 х 18 сантиметрів) з відображенням усіх місць надання послуги (загальний вигляд території з виробничим приміщенням, робочі місця з установленим обладнанням та вигляд обладнаного місця прийому громадян);
- засвідчена підписом суб`єкта господарювання та скріплена печаткою (за наявності) копія атестата про акредитацію органу з оцінки відповідності згідно ізЗаконом України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності»разом зі сферою акредитації, наведеної в додатку до атестата про акредитацію, що є його невід`ємною частиною, а також паспортом, що містить інформацію про устаткування та персонал (далі - паспорт виконавця), відповідно до додатка 1 до Порядку проведення ОТК.
Відповідно до п. 3 розділу ІІ Порядку №736 у разі надходження до Головного сервісного центру МВС від Мінінфраструктури документів, зазначених у пункті 2 цього розділу, Головний сервісний центр МВС протягом трьох робочих днів з дня їх надходження вносить дані про виконавця в обсягах, установлених розділом III цього Порядку, до реєстру СОТК, присвоює суб`єкту господарювання порядковий номер у реєстрі СОТК, про що інформує виконавця.
Пунктом 5 розділу ІІ Порядку №736 вказано: Якщо немає одного або декількох документів, зазначених у пункті 2 цього розділу, що унеможливлює внесення у визначені законодавством строки до реєстру СОТК достовірних та повних даних про виконавця, Головний сервісний центр МВС уживає заходів щодо їх отримання чи уточнення шляхом надсилання до Мінінфраструктури письмового запиту на отримання відповідних документів.
Таким чином, саме на відповідача, як адміністратора реєстру СОТК, покладено обов`язок внесення до реєстру СОТК даних про суб`єкта проведення обов`язкового технічного контролю, однак за умови наявності всіх документів, зазначених у пункті 2 розділу ІІ Порядку №736.
Так, відповідно до п. 1 Розділу ІІІ Порядку №736, до реєстру СОТК уносяться такі дані про виконавця:
1)організаційно-правова форма виконавця;
2) скорочене найменування виконавця;
3) повне найменування виконавця (прізвище, ім`я, по батькові фізичної особи);
4) код згідно з ЄДРПОУ виконавця;
5) тип лабораторії (стаціонарне або пересувне устаткування тощо);
6) номер виконавця за реєстром СОТК;
7) дата внесення даних про виконавця до реєстру СОТК (уноситься автоматично);
8) статус виконавця (діючий, заблокований, виключений з реєстру СОТК тощо);
9) місцезнаходження (місце проживання) виконавця (поштовий індекс, область, район, населений пункт, вулиця, номер будинку (за наявності - корпус будинку, літера)), номери засобів зв`язку, адреса електронної пошти;
10) адреса(и) місця (місць) проведення обов`язкового технічного контролю згідно з установчими документами та атестатом про акредитацію (поштовий індекс, область, район, населений пункт, назва вулиці, номер будинку (за наявності - корпус будинку, літера), номери засобів зв`язку, адреса електронної пошти);
11) дані про матеріально-технічну базу (матеріально-технічні бази) виконавця (інформація про обладнання згідно з додатком 2 до Порядку проведення ОТК із зазначенням назви обладнання, його призначення, заводських номерів);
12) дані про атестат акредитації (номер атестата акредитації, дата видачі, строк дії, ким виданий, категорії та призначення транспортних засобів, дозволених для проведення ОТК);
13) дані про можливі обмеження щодо проведення ОТК певних параметрів, категорій, призначення транспортних засобів тощо;
14) дані про персонал виконавця згідно з повідомленням про відповідність матеріально-технічної бази та персоналу вимогам щодо проведення обов`язкового технічного контролю транспортних засобів відповідно доЗакону України «Про захист персональних даних»;
15) дані про керівника та/або заступника керівника виконавця, які матимуть (отримали) доступ до реєстру результатів обов`язкового технічного контролю транспортних засобів (далі - реєстр ОТК), подані виконавцем до Головного сервісного центру МВС відповідно до вимог пунктів 9, 10 Порядку формування бази даних;
16) скановані фотографії (13 х 18 сантиметрів) загального вигляду території з виробничим приміщенням, робочих місць з установленим обладнанням та обладнаного місця прийому громадян;
17) дані про внесення виконавця до реєстру СОТК, блокування або розблокування доступу користувача, виключення з реєстру СОТК (дата внесення, блокування або розблокування доступу користувача, виключення з реєстру СОТК з вихідним номером повідомлення Головного сервісного центру МВС, надісланого виконавцю).
Отже, до реєстру СОТК вносяться, зокрема, такі дані про виконавця: 5) тип лабораторії (стаціонарне або пересувне устаткування тощо); 9) місцезнаходження виконавця; 10) тип адреса(и) місця (місць) проведення обов`язкового технічного контролю згідно з установчими документами та атестатом про акредитацію (поштовий індекс, область, район, населений пункт, назва вулиці, номер будинку (за наявності - корпус будинку, літера), номери засобів зв`язку, адреса електронної пошти); 11) дані про матеріально-технічну базу (матеріально-технічні бази) виконавця (інформація про обладнання згідно з додатком 2 до Порядку проведення ОТК із зазначенням назви обладнання, його призначення, заводських номерів).
Згідно приписів п. 2 Розділу ІІІ Порядку №736 до реєстру СОТК вносяться дані про виконавця, визначені:
-підпунктами 1-5, 8, 9, 11, 12 пункту 1 цього розділу, - на підставі повідомлення про МТБ, атестата про акредитацію, паспорта виконавця, копій правовстановлюючих документів на право володіння чи користування земельною ділянкою та/або виробничими будівлями;
- підпунктом 10 пункту 1 цього розділу, - на підставі паспорта виконавця, копій правовстановлюючих документів на право володіння чи користування земельною ділянкою та/або виробничими будівлями та фотографій загального вигляду території з виробничим приміщенням, робочих місць з установленим обладнанням та обладнаного місця прийому громадян.
Паспорт виконавця - це паспорт, що містить інформацію про устатковання та персонал(пп. 3 п. 2 Розділу ІІ Порядку №736).
Тобто, інформація про суб`єкта проведення обов`язкового технічного контролю повинна підтверджуватись наступними документами: повідомленням про МТБ, атестатом про акредитацію, паспортом виконавця, копіями правовстановлюючих документів на право володіння чи користування земельною ділянкою та/або виробничими будівлями.
Із вищенаведеного слідує, що саме відповідач, як адміністратором реєстру СОТК наділений виключними (дискреційними) повноваженнями перевіряти чи є надані документи достатніми для внесення даних про виконавця до реєстру СОТК.
Як встановлено судом першої інстанції та підтверджується письмовими доказами, які містяться в матеріалах справи, відповідач, після отримання від Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України листа №5159/27/14-23 від 13 червня 2023 року з додаткам звернувся до Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України із листом від 15 червня 2023року №31/13024-12749-2023 у якому вказано: "Повідомляємо, що у листі Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 13 червня 2023 року № 5159/27/10-23 про надсилання повідомлення про відповідність матеріально-технічної бази та персоналу вимогам щодо проведення обов`язкового технічного контролю транспортних засобів ТОВ «Автосервіс МСМ», ЄРДПОУ 44193630 та копій документів, зазначено додаток - копія паспорта випробувальної лабораторії на 65 аркушах, однак серед доданих до листа документів відсутня копія паспорта випробувальної лабораторії. Також, зазначено, що доданий до листа Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 13 червня 2023 року № 5159/27/10-23 додаток - копія договору оренди приміщення від 01 січня 2023 року завантажена у вигляді, що не дає змоги ознайомитися зі змістом документу. Крім того, ГСЦ МВС при ознайомленні зі змістом долучених копій документів ТОВАвтосервіс МСМ" встановлено інформацію, яка суперечить змісту повідомлення про відповідність матеріально - технічної бази та персоналу вимогам щодо проведення обов`язкового технічного контролю транспортних засобів, яким передбачено адресу місця проведення ОТК 11500 Житомирська область, м.Коростень, вул. Кралі Т., буд. 113, водночас долучено копію договору оренди приміщення від 01 січня 2023 року згідно якого об`єкт оренди офісні приміщення розташовано за адресою Житомирська область, вул. Селезньова, буд. 128, також відповідно до інформації, яка міститься у витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно № 263068182, нежитлові будівлі: станція технічного огляду з прибудовами загальною площею 256,8 кв. м., автомийка загальною площею 65кв. м., гараж загальною площею 95,9 розташовані за адресою Житомирська область, м. Коростень, вул. Селезньова, буд. 128. Враховуючи викладене та відповідно до вимог пункту 6 Порядку проведення ОТК та керуючись пунктом 5 розділу ІІ Порядку ведення реєстру СОТК, просимо вжити заходів у межах компетенції".
Вказане свідчить про те, що за результатом аналізу отриманих від Мінінфраструктури документів відповідач дійшов висновку, що наявні документи унеможливлюють внесення у визначені законодавством строки до реєстру СОТК достовірних та повних даних про позивача, як суб`єкта проведення обов`язкового технічного контролю, а тому на виконання вимог п. 5 розділу ІІ Порядку №736 відповідачем вжито заходів щодо отримання від Мінінфраструктури документів, визначених п. 2 розділу ІІ Порядку №736.
Таким чином, на думку колегії суддів апеляційної інстанції, суд першої інстанції дійшов обґрунтованого висновку про відсутність бездіяльності з боку відповідача та відмову у задоволенні позовних вимог.
За таких обставин, колегія суддів дійшла висновку, що доводи апеляційної скарги спростовуютьсявстановленими у справі обставинами.
Колегія суддів звертає увагу, що згідно п. 41 висновку № 11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету Міністрів Ради Європи щодо якості судових рішень обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення. Згідно з практикою Європейського суду з прав людини очікуваний обсяг обґрунтування залежить від різних доводів, що їх може наводити кожна зі сторін, а також від різних правових положень, звичаїв та доктринальних принципів, а крім того, ще й від різних практик підготовки та представлення рішень у різних країнах. З тим, щоб дотриматися принципу справедливого суду, обґрунтування рішення повинно засвідчити, що суддя справді дослідив усі основні питання, винесені на його розгляд.
Відповідно до ст. 316 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу судубез змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального та процесуального права.
З огляду на викладене, колегія суддів вважає, що судом першої інстанції при ухваленні оскаржуваного рішення дотримано норми матеріального і процесуального права, а тому відсутні підстави для задоволення вимог апеляційної скарги.
Одночасно слід зазначити, що в контексті положень п.6 ч.6 ст.12 КАС України дана справа відноситься до категорій справ незначної складності, а тому відповідно до п.2 ч.5 ст.328 цього Кодексу судове рішення за результатами її розгляду судом апеляційної інстанції в касаційному порядку оскарженню не підлягає.
Керуючись ст.ст. 243, 250, 308, 311, 315, 316, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд
П О С Т А Н О В И В :
апеляційну скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "Автосервіс МСМ" залишити без задоволення, а рішення Житомирського окружного адміністративного суду від 09 листопада 2023 року - без змін.
Постанова суду набирає законної сили з моменту прийняття та оскарженню не підлягає, крім випадків передбачених пп. "а"-"г" п.2 ч.5 ст. 328 КАС України.
Головуючий Матохнюк Д.Б. Судді Гонтарук В. М. Біла Л.М.
Суд | Сьомий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 12.02.2024 |
Оприлюднено | 14.02.2024 |
Номер документу | 116928779 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо дорожнього руху, транспорту та перевезення пасажирів, з них транспорту та перевезення пасажирів |
Адміністративне
Сьомий апеляційний адміністративний суд
Матохнюк Д.Б.
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Лавренчук Ольга Володимирівна
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Лавренчук Ольга Володимирівна
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Лавренчук Ольга Володимирівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні