< Копия >
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ
ПОСТАНОВА
Іменем України
14.10.10 Справа №2а-2743/10/2770
Окружний адміністративн ий суд міста Севастополя в ск ладі< колегії суддів >:
головуючого судді - Куімова М.В.;
при секретарі - Євтушенко А. В.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміще нні суду в м. Севастополі адмі ністративну справу за позово м Державної податкової адмі ністрації у м. Севастополі < С писок > < Позивач в особі > до Пр иватного підприємства "Кримк ар" < Список >< Відповідач в осо бі >про одержання дозволу на п роведення позапланової виїз ної перевірки, суд, -
ВСТАНОВИВ:
ДПА в м. Севастополі, уточн ивши позовні вимоги, звернул ась до суду з адміністративн им позовом до Приватного під приємства «Кримкар» про одер жання дозволу на проведення позапланової виїзної переві рки. Позовні вимоги мотивова ні тим, що ПП «Кримкар» зареєс троване в Гагарінській РДА м . Севастополя 14.06.2007 року та пост авлене на облік як платник по датків у ДПІ у Гагарінському районі м. Севастополя 15.06.2007 рок у. За останні три роки органам и податкової служби перевірк и дотримання вимог податково го законодавства ПП «Кримка р» не здійснювались. До ДПА в м . Севастополі надійшла поста нова прокуратури Гагарінськ ого району м. Севастополя від 24.04.2010 року про припинення кримі нальної справи в частині, від повідно до якої виділені мат еріали з кримінальної справи № 905004 до ДПА в м. Севастополі для проведення перевірки дотрим ання ПП «Кримкар» податковог о та валютного законодавства . Відповідно до наданих проку ратурою відомостей, на ПП «Кр имкар» відсутня каса та не ве деться касова книга. На адрес у ПП «Кримкар» був направлен ий запит щодо надання докуме нтів, які підтверджують відо браження у бухгалтерському т а податковому обліку фінансо во-господарських взаємовідн осин з громадянами ОСОБА_1 , ОСОБА_2, ОСОБА_3 у періо д з 01.01.2009 року по теперішній час , а саме: оприбуткування грошо вих коштів, отриманих від вищ езгаданих громадян, та їх від ображення в бухгалтерському та податковому обліку з нада нням відповідних копій докум ентів, а саме листів касових к ниг, книг обліку розрахунков их операцій тощо. ПП «Кримкар » у своєї відповіді пояснило , що документи вилучені проку ратурою Гагарінського район у м. Севастополя, крім того у Д ПІ в м. Севастополі відсутні п ідстави для запиту документі в. Однак, в протоколі вилученн я від 10.03.2010 року вказані лише до говори купівлі-продажу, акти приймання-передачі, а також м іститься запис про відсутніс ть касової книги, у зв' язку з її не веденням. З зазначених матеріалів вбачається не пр оведення грошових коштів по касовій книзі, що є порушення м норм чинного законодавства . У зв' язку з наведеним, позив ач просить надати дозвіл на п роведення позапланової виїз ної перевірки ПП «Кримкар».
У судовому засіданні предс тавник позивача Токарева Л .В. підтримала позовні вимо ги у повному обсязі.
Представник відповідача у судове засідання не з' явив ся, про час та місце розгляду с прави повідомлений належним чином, що підтверджується по штовим повідомленням. Причин и неявки суду не відомі.
Суд вважає за можливе розгл янути справу у відсутність п овідомленого належним чином представника відповідача.
Заслухавши пояснення пред ставника позивача, дослідивш и матеріали справи, суд вважа є позовні вимоги такими, що пі длягають задоволенню у повно му обсязі з наступних підста в.
Відповідно до ч. 6 ст. 11-1 Закону України «Про державну подат кову службу в Україні», позап лановою виїзною перевіркою в важається перевірка, яка не п ередбачена в планах роботи о ргану державної податкової с лужби і проводиться за наявн ості хоча б однієї з таких обс тавин:
1) за наслідками перевірок і нших платників податків вияв лено факти, які свідчать про п орушення платником податків законів України про оподатк ування, валютного законодавс тва, якщо платник податків не надасть пояснення та їх доку ментальні підтвердження на о бов'язковий письмовий запит органу державної податкової служби протягом десяти робо чих днів з дня отримання запи ту;
2) платником податків не под ано в установлений строк под аткову декларацію або розрах унки, якщо їх подання передба чено законом;
3) виявлено недостовірність даних, що містяться у податко вій декларації, поданій плат ником податків, якщо платник податків не надасть пояснен ня та їх документальні підтв ердження на обов'язковий пис ьмовий запит органу державно ї податкової служби протягом десяти робочих днів з дня отр имання запиту;
4) платник податків подав у в становленому порядку скаргу про порушення законодавства посадовими особами органу д ержавної податкової служби п ід час проведення планової ч и позапланової виїзної перев ірки, в якій вимагає повного а бо часткового скасування рез ультатів відповідної переві рки;
5) у разі виникнення потреби у перевірці відомостей, отри маних від особи, яка мала прав ові відносини з платником по датків, якщо платник податкі в не надасть пояснення та їх д окументальні підтвердження на обов'язковий письмовий за пит органу державної податко вої служби протягом десяти р обочих днів з дня отримання з апиту;
6) проводиться реорганізаці я (ліквідація) підприємства;
7) стосовно платника податкі в (посадової особи платника п одатків) у порядку, встановле ному законом, податковою міл іцією заведено оперативно-ро зшукову справу, у зв'язку з чим є потреба у проведенні позап ланової виїзної перевірки фі нансово-господарської діяль ності такого платника податк ів;
8) у разі, коли вищестоящий ор ган державної податкової слу жби в порядку контролю за дос товірністю висновків нижчес тоящого органу державної под аткової служби здійснив пере вірку документів обов'язково ї звітності платника податкі в або висновків акта перевір ки, складеного нижчестоящим контролюючим органом, та вия вив їх невідповідність вимог ам законів, що призвело до нен адходження до бюджетів сум п одатків та зборів (обов'язков их платежів). Позапланова виї зна перевірка в цьому випадк у може ініціюватися вищестоя щим органом державної податк ової служби лише у тому разі, к оли стосовно посадових або с лужбових осіб нижчестоящого органу державної податкової служби, які проводили планов у або позапланову виїзну пер евірку зазначеного платника податків, розпочато службов е розслідування або порушено кримінальну справу;
9) платником подано декларац ію з від'ємним значенням з под атку на додану вартість, яке с тановить більше 100 тис. гривен ь.
Відповідно до ч. 8 ст. 11-1 зазнач еного Закону, позапланова ви їзна перевірка може здійснюв атися лише на підставі рішен ня суду.
Згідно з ч. 9 ст. 11-1 вказаного З акону орган державної податк ової служби, який ініціює про ведення позапланової виїзно ї перевірки, подає до суду пис ьмове обґрунтування підстав такої перевірки та дати її по чатку і закінчення, склад осі б, які будуть проводити таку п еревірку, документи, які відп овідно до частини шостої ціє ї статті свідчать про виникн ення підстав для проведення такої перевірки, інформацію про вид та кількість перевір ок, проведених органами держ авної податкової служби щодо суб'єкта господарської діял ьності та наслідки таких пер евірок за попередні три роки , а також на вимогу суду - інші в ідомості. У розгляді питання про надання дозволу на прове дення позапланової виїзної п еревірки мають право брати у часть представники суб'єкта господарської діяльності. По відомлення про місце, дату та час розгляду питання про над ання дозволу на проведення п озапланової виїзної перевір ки направляється не пізніше ніж за три робочі дні до дати т акого розгляду.
Частиною 12 ст. 11-1 Закону Украї ни «Про державну податкову с лужбу в Україні» встановлено , що тривалість позапланової виїзної перевірки не повинн а перевищувати 15 робочих днів , а щодо суб'єктів малого підпр иємництва - 10 робочих днів.
У судовому засіданні встан овлено, що ПП «Кримкар» зареє строване в Гагарінській РДА м. Севастополя 14.06.2007 року та пос тавлене на облік як платник п одатків у ДПІ у Гагарінськом у районі м. Севастополя 15.06.2007 ро ку. За останні три роки органа ми податкової служби перевір ки дотримання вимог податков ого законодавства ПП «Кримк ар» не здійснювались.
До ДПА в м. Севастополі наді йшла постанова прокуратури Г агарінського району м. Севас тополя від 24.04.2010 року про припин ення кримінальної справи в ч астині, відповідно до якої ви ділені матеріали з криміналь ної справи № 905004 та направлені до ДПА в м. Севастополі для про ведення перевірки дотриманн я ПП «Кримкар» податкового т а валютного законодавства. З наданих прокуратурою Гагарі нського району м. Севастопол я квитанцій до прибуткових к асових ордерів вбачається, щ о до каси ПП «Кримкар» було зд ійснено внесення наступних с ум:
- № 69 від 29.12.2009 року прийня то від ОСОБА_1 у якості пер едплати за автомобіль Seat Toledo гр ошові кошти у сумі 36000,00 грн.;
- №70 від 29.12.2009 року прийнят о від ОСОБА_3 у якості перш ого внеску у розмірі 10% за авто мобіль Skoda Superb 1,9 TDI грошові кошти у сумі 25257,00 грн.;
- №70 від 29.12.2009 року прийнят о від ОСОБА_2 у якості пере дплати за автомобіль Toledo Superwagen гр ошові кошти у сумі 55720,00 грн.
- №72 від 05.01.2010 року прийня то від ОСОБА_1 у якості опл ати за автомобіль Seat Toledo грошові кошти у сумі 109900,00 грн.
Відповідно до наданих прок уратурою Гагарінського райо ну м. Севастополя відомостей , на ПП «Кримкар» відсутня кас а та касова книга не ведеться .
ДПА у м. Севастополі на адре су ПП «Кримкар» був направле ний запит щодо надання докум ентів, які підтверджують від ображення у бухгалтерському та податковому обліку фінан сово-господарських взаємові дносин з громадянами ОСОБА _1, ОСОБА_2, ОСОБА_3 у пер іод з 01.01.2009 року по теперішній ч ас, а саме: оприбуткування гро шових коштів, отриманих від в ищезгаданих громадян, та їх в ідображення в бухгалтерсько му та податковому обліку з на данням відповідних копій док ументів, а саме листів касови х книг, книг обліку розрахунк ових операцій тощо. ПП «Кримк ар» у своєї відповіді поясни ло, що документи вилучені про куратурою Гагарінського рай ону м. Севастополя, крім того у ДПА в м. Севастополі відсутні підстави для запиту докумен тів.
Однак, в протоколі вилученн я від 10.03.2010 року вказані лише до говори купівлі-продажу, акти приймання-передачі, а також м іститься запис про відсутніс ть касової книги, у зв' язку з її не веденням.
Таким чином, з наведеного ви ще витікає, що грошові кошти, о тримані від вищезгаданих гро мадян, не проведені по касові й книзі ПП «Кримкар». У зв' яз ку з не проведенням грошових коштів по касі ПП «Кримкар» в иникає можливість не включен ня сум, отриманих від громадя н ОСОБА_1, ОСОБА_2 та О СОБА_3 до складу валового до ходу, а також не включення ци х сум до складу податкових зо бов' язань з податку на дода ну вартість, що є порушенням н орм чинного законодавства, а тому потребує перевірки.
Отже, суд дійшов висновку, щ о позовні вимоги ДПА в м. Севас тополі обґрунтовані та підля гають задоволенню.
Постанову у повному обсязі складено та підписано 19 жовт ня 2010 року.
Керуючись ст.ст. 71, 94, 158-161, 163 КАС У країни, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Позовні вимоги задовольн ити.
Надати Державній податков ій адміністрації в м. Севасто полі дозвіл на проведення по запланової виїзної перевірк и Приватного підприємства «К римкар» (ЄДРПОУ 35154617) з питання д отримання вимог податкового законодавства з податку на п рибуток, податку на додану ва ртість та касової дисципліни при здійсненні фінансово-го сподарських взаємовідносин з громадянами ОСОБА_1 (ІПН НОМЕР_3), ОСОБА_2 (ІПН Н ОМЕР_1), ОСОБА_3 (ІПН НОМЕ Р_2) строком 10 робочих днів з д ати початку перевірки згідно розпорядку робочих днів під приємства за період з 01.01.2009 року по 30.06.2010 року.
Проведення позапланової в иїзної перевірки Приватного підприємства «Кримкар» дору чити головному державному по датковому ревізору-інспекто ру відділу організації перев ірок ризикових операцій та в заємодії з правоохоронними о рганами управління податков ого контролю юридичних осіб ДПА в м. Севастополі Ілляше нку Олегу Леонідовичу (служ бове посвідчення УСВ № 168539) та г оловному державному податко вому ревізору-інспектору від ділу боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом Управління податково ї міліції Державної податков ої адміністрації в м. Севасто полі раднику податкової служ би 3 рангу Аверіній Світлан і Іванівні (службове посвід чення УСВ № 168547).
Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Севастопольського апеляці йного адміністративного суд у через суд першої інстанції шляхом подачі в 10-денний стро к, з дня проголошення постано ви, апеляційної скарги. Якщо с уб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передб ачених частиною четвертою ст атті 167 цього Кодексу, було пов ідомлено про можливість отри мання копії постанови суду б езпосередньо в суді, то десят иденний строк на апеляційне оскарження постанови суду об числюється з наступного дня після закінчення п'ятиденног о строку з моменту отримання суб'єктом владних повноваже нь повідомлення про можливіс ть отримання копії постанови суду.
Постанова набирає законно ї сили у порядку та строки пер едбачені статтею 254 Кодексу ад міністративного судочинств а України.
Суддя підпис М.В. Куімов
Судді: < пі дпис > < Суддя >
< З оригіналом згідно >
Суддя < підпис > М.В. Куімов
Судді: < пі дпис > < Суддя >
Суд | Окружний адміністративний суд міста Севастополя |
Дата ухвалення рішення | 14.10.2010 |
Оприлюднено | 21.10.2010 |
Номер документу | 11694281 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Цикуренко Антон Сергійович
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Севастополя
Куімов М.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні