Ухвала
від 13.02.2024 по справі 905/3859/14
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

61022, м. Харків, пр. Науки, 5, тел.:(057) 702-07-99, факс: (057) 702-08-52,

гаряча лінія: (096) 068-16-02, E-mail: inbox@dn.arbitr.gov.ua,

код ЄДРПОУ: 03499901, UA368999980313151206083020649


У Х В А Л А

у справі про банкрутство

13.02.2024 Справа № 905/3859/14

Господарський суд Донецької області у складі судді Лейби М.О., за участі секретаря судового засідання Ісмаїлової М.Я., розглянувши у судовому засіданні

звіт ліквідатора по справі за заявою боржника Дочірнього підприємства «Транспорт» Товариства з обмеженою відповідальністю «ТКС ГІДРОРЕСУРС», м.Донецьк (код ЄДРПОУ 33088244)

про банкрутство

ліквідатор - арбітражний керуючий Жмакіна (Савостян) Н.В.

Представники:

від кредиторів: не з`явилися

ліквідатор - арбітражний керуючий (в режимі відеоконференції): Жмакіна (Савостян) Н.В.

ВСТАНОВИВ:

Ухвалою Господарського суду Донецької області від 16.06.2014 заяву Дочірнього підприємства "ТРАНСПОРТ" Товариства з обмеженою відповідальністю "ТКС ГІДРОРЕСУРС" про порушення справи про банкрутство прийнято до розгляду, підготовче засідання суду призначено на 25.06.2014.

Ухвалою суду від 25.06.2014 розгляд справи у підготовчому засіданні відкладено на 09.07.2014. При цьому, підготовче засідання суду, призначене на 09.07.2014, не відбулось у зв`язку з неможливістю розгляду даної справи внаслідок проведення антитерористичної операції на території м.Донецька та Донецької області; справа №905/3859/14 про банкрутство ДП "ТРАНСПОРТ" ТОВ "ТКС ГІДРОРЕСУРС" втрачена.

За результатами судового засідання 18.01.2016 відновлено справу про банкрутство Дочірнього підприємства "ТРАНСПОРТ" ТОВ "ТКС ГІДРОРЕСУРС"; порушено провадження у справі №905/3859/15 за заявою боржника - Дочірнього підприємства "ТРАНСПОРТ" ТОВ "ТКС ГІДРОРЕСУРС" про визнання банкрутом; введено мораторій на задоволення вимог кредиторів; розгляд справи призначено в судовому засіданні на 28.01.2016, про що постановлені відповідні ухвали.

Постановою суду від 28.01.2016 Дочірнє підприємство "ТРАНСПОРТ" ТОВ "ТКС ГІДРОРЕСУРС" визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру; виконання обов`язків ліквідатора покладено на голову ліквідаційної комісії Куща О.М.

02.02.2016 за номером 27838 на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет опубліковано повідомлення про визнання Дочірнього підприємства "ТРАНСПОРТ" ТОВ "ТКС ГІДРОРЕСУРС" банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.

Ухвалою від 30.06.2016 визнано грошові вимоги ПАТ «Перший Український Міжнародний банк» м.Київ у сумі 228117588,83грн., з яких: 2756,00грн. (вимоги першої черги черги); 210755400,50грн. (вимоги четвертої черги); 17359432,33грн. (вимоги шостої черги). Відмовлено ПАТ «Перший Український Міжнародний банк» у визнані вимог в частині пені за період з 14.04.2016 по 27.01.2016 на суму 86183723,94грн.

Ухвалою від 30.06.2016 визнано поточні грошові вимоги ПП «ДЕОЛ ТРЕЙД» у загальній сумі 88466,46грн., з яких: 2756,00грн. вимоги першої черги; 85710,46грн. - вимоги четвертої черги; 10952.05грн. - вимоги шостої черги.

Ухвалою від 08.12.2016 визнано вимоги кредитора - Дрогобицької об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Львівській області в сумі 219566,45грн., з яких 187607,53грн. - заборгованість по податках і зборах, 31958,92грн. - штрафні санкція і пеня, як вимоги шостої черги.

Ухвалою від 18.01.2017 визнано грошові вимоги ПАТ "Всеукраїнський акціонерний Банк" частково у сумі 87612965,51грн., з яких: 87610209,51грн. - вимоги шостої черги та 2756грн. - вимоги першої черги; відмовлено у визнанні грошових вимог ПАТ "Всеукраїнський акціонерний Банк» у сумі 1057012,51грн.

Ухвалою від 22.05.2018 відмовлено в затвердженні звіту ліквідатора №1/19 від 19.02.18р. та ліквідаційного балансу Дочірнього підприємства "ТРАНСПОРТ" ТОВ "ТКС ГІДРОРЕСУРС" станом на 19.02.2018.

Ухвалою від 20.02.2019 задоволено клопотання кредитора - ПАТ "Всеукраїнський Акціонерний Банк" в особі Уповноваженої особи Фонду гарантування вкладів фізичних осіб на ліквідацію ПАТ "ВіЕйБі Банк" Славкіної М.А. про призначення нового арбітражного керуючого вих.№08/13783 від 12.10.2018; припинено повноваження голови ліквідаційної комісії Кущ О.М. в якості ліквідатора Дочірнього підприємства "ТРАНСПОРТ" Товариства з обмеженою відповідальністю "ТКС ГІДРОРЕСУРС".

Ухвалою від 21.05.2019 ліквідатором у справі №905/3859/14 про банкрутство Дочірнього підприємства "ТРАНСПОРТ" ТОВ "ТКС ГІДРОРЕСУРС" призначено арбітражного керуючого Савостян Надію Вікторівну.

Ухвалою від 27.06.2019 замінено кредитора Дрогобицьку ОДПІ Головного управління ДФС у Львівській області на його правонаступника - Головне управління ДФС у Львівській області.

Ухвалою від 03.11.2020 справу №905/3859/14 про банкрутство Дочірнього підприємства "ТРАНСПОРТ" Товариства з обмеженою відповідальністю "ТКС ГІДРОРЕСУРС" прийнято до провадження новим складом суду.

Ухвалою від 23.01.24 замінено кредитора Головне управління ДФС у Львівській області на її правонаступника відокремлений підрозділ ДПС України Головне управління ДПС у Львівській області (код ЄДРПОУ ВП 43968090).

За результатами ліквідаційної процедури ліквідатором надані до суду для затвердження звіт про виконану роботу та ліквідаційний баланс банкрута, які призначені до розгляду в судовому засіданні 30.01.2024. Ліквідатора зобов`язано надати визначений перелік додаткових документів.

30.01.2024 на електронну адресу суду від ліквідатора в доповнення до поданого звіту надійшли додаткові документи.

Надані документи долучені до матеріалів справи.

Ухвалою від 30.01.2024 розгляд звіту та ліквідаційного балансу відкладено на 13.02.2024.

Учасники справи були повідомлені про місце, час та дату засідання суду належним чином. Копії ухвал суду були надіслані на електроні та поштові адреси учасників справи. Також, з метою повідомлення учасників справи про розгляд справи, відповідне оголошення розміщено на офіційному веб-порталі судової влади України на офіційному веб-сайті Господарського суду Донецької області у рубриці "Повідомлення для учасників процесу" розділу "Інше".

Крім того всі процесуальні документи розміщені в Єдиному державному реєстрі судових рішень, що у силу статей 2, 4 Закону "Про доступ до судових рішень" свідчить про наявність додаткової можливості сторін справи ознайомитись із судовими рішеннями.

Станом на 13.02.2024 від кредиторів заяв чи клопотань про відкладення розгляду справи до суду не надходило. Процесуальних позицій (пояснень тощо) кредитори не висловили (не надіслали). Будь-яких заяв, клопотань тощо щодо неможливості реалізації ними своїх процесуальних прав на подання власної позиції (пояснень тощо) щодо звіту ліквідатора до суду не надходило.

Поряд з цим суд зазначає, що процедури банкрутства, мають строковий характер. Відтак, всі учасники провадження у справі про банкрутство, мають належним чином користуватися наданими Законом правами та власними повноваженнями сприяти дотриманню визначених строків судових процедур, задля зменшення негативних наслідків надмірною тривалістю цих процедур як для кредиторів так і боржника.

Відповідно до частини 1 статті 2 Кодексу України з процедур банкрутства провадження у справах про банкрутство регулюється цим Кодексом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законами України.

Згідно із частиною 1 статті 202 Господарського процесуального кодексу України, неявка у судове засідання будь-якого учасника справи за умови, що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цією статтею.

Враховуючи належне повідомлення сторін про місце, час та дату засідання суду, не визнання явки учасників справи обов`язковою, поточну ситуацію щодо введення на території України воєнного стану, а також тривалість здійснення провадження у даній справі, суд розглядає звіт та ліквідаційний баланс за відсутності представників сторін за наявними в матеріалах справи документами.

Дослідивши звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, а також інші надані документи, перевіривши наявні матеріали справи, заслухавши пояснення та доводи ліквідатора, оцінивши подані докази та надавши їм правову оцінку, суд встановив:

Згідно з частиною 1 статті 61 Кодексу України з процедур банкрутства, ліквідатор з дня свого призначення здійснює, зокрема, такі повноваження: приймає у своє відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та визначає початкову вартість майна банкрута; аналізує фінансовий стан банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; формує ліквідаційну масу; заявляє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; подає до суду заяви про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових актів підлягають обов`язковому зберіганню; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Кодексом; веде реєстр вимог кредиторів; здійснює дії щодо скасування реєстрації випуску акцій, передбачені законодавством, якщо організаційно-правовою формою юридичної особи - банкрута є акціонерне товариство; здійснює інші повноваження, передбачені цим Кодексом.

Відповідно до частини 1 статті 62 Кодексу України з процедур банкрутства усі види майнових активів (майно та майнові права) банкрута, які належать йому на праві власності або повного господарського відання, включаються до складу ліквідаційної маси.

На виконання вимог статті 61 Кодексу України з процедур банкрутства в ході ліквідаційної процедури з метою встановлення належних банкруту всіх видів майнових активів (майна та майнових прав), які належать йому на праві власності або повного господарського відання на дату відкриття ліквідаційної процедури та які в подальшому підлягають реалізації з метою задоволення вимог кредиторів та витрат, пов`язаних з процедурою ліквідації, ліквідатором вжито всіх можливих та необхідних заходів з пошуку, виявлення та повернення майнових активів банкрута.

Як вбачається із матеріалів справи, ліквідатором було проведено інвентаризацію майна банкрута та для розшуку майна банкрута направлені запити до відповідних державних органів та установ, що здійснюють реєстрацію та облік рухомого і нерухомого майна, у тому числі до: Регіонального сервісного центру МВС у Донецькій області, Головного управління Держпродспоживслужби у Донецькій області, Головного управління Держпраці у Донецькій області, Головного управління Держпраці у Львівській області, Державної служби морського та річкового транспорту України, Державної авіаційної служби, Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області, Головного управління Держгеокадастру у Львівській області, Фонду державного майна України, Регіонального відділення Фонду державного майна України по Донецькій та Луганській областях, Регіонального відділення Фонду державного майна України по Львівський, Закарпатській та Волинській областях, Головного управління ДФС у Донецькій області, Головного управління ДФС у Львівській області, Управління Державної виконавчої служби ГТУЮ у Донецькій області, Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, Державної архітектурно-будівельної інспекції України, митної служби, Головного управління статистики у Донецькій області, Головного управління статистики у Львівській області.

За результатами отриманих відомостей та проведеної інвентаризації з`ясовано відсутність зареєстрованих за боржником на праві власності транспортних засобів, сільськогосподарської техніки та інших механізмів, суден, вантажопідіймальних кранів, підйомників, парових котлів, та інших об`єктів. Відкриті виконавчі провадження щодо банкрута на виконанні органу ДВС не перебувають.

За результатами інвентаризації, проведеної на підставі наказу №01 від 25.01.2021 складені інвентаризаційні описи основних засобів, нематеріальних активів, готової продукції, товарно-матеріальних цінностей, прийнятих (переданих) на відповідальне зберігання, в оренду, дебіторської заборгованості, кредиторської заборгованості, цінних паперів; протокол інвентаризаційної комісії від 29.01.2021. Згідно інвентаризаційного опису №7 виявлено залишок коштів в сумі 33921,41грн. на спеціальному рахунку в АТ «ОТПБанк», на який зараховуються кошти фонду соціального страхування для виплати лікарняних. Основні засоби, товарно-матеріальні цінності, дебіторська заборгованість та інше майно у банкрута не виявлено.

Отже, згідно з відповідями державних органів та установ, що здійснюють реєстрацію та облік рухомого і нерухомого майна, а також відповідно до Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта, у банкрута відсутні будь-які інші майнові активи у вигляді рухомого чи нерухомого майна, необхідні для ведення виробничої діяльності та погашення грошових зобов`язань.

Невикористані грошові кошти в сумі 33921,41грн., наявні на рахунку в АТ «ОТПБанк» були повернуті Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (профінансовані 20.07.2012), згідно з платіжною інструкцією №2 від 29.01.2024.

Інших рахунків, в тому числі, в цінних паперах, на яких би обліковувалися акції іменні прості, бездокументарні, не виявлено. Банкрут не є засновником інших юридичних осіб (суб`єктів господарської діяльності). У банкрута відсутні філії, представництва та дочірні підприємства. Заставне майно, а також майно, щодо якого боржник є користувачем, балансоутримувачем або зберігачем, та яке підлягає поверненню його власнику відповідно до закону або договору, не встановлено. Державне майно, яке не увійшло до статутного капіталу та перебуває на балансі підприємства, не обліковується.

Отже, за підсумком ліквідаційної процедури судом встановлені обставини пов`язані з вчинення дій ліквідатора щодо виявлення активів банкрута, інвентаризацією майна, реалізацією виявлених активів. Бухгалтерська та інша документація, печатки та штампи ліквідатору не передавалися.

За висновком суду після вжитих ліквідатором заходів будь-яке нерухоме та рухоме майно відповідно до вимог Кодексу України з процедур банкрутства, яке є основним джерелом формування ліквідаційної маси та за рахунок якого можливо було би задовольнити кредиторські вимоги у підприємства банкрута відсутнє.

Вимог кредиторів щодо виплати заборгованості із заробітної плати за три місяці роботи, що передують порушенню справи про банкрутство чи припиненню трудових відносин у разі звільнення працівника до порушення справи про банкрутство не встановлено. Вимог кредиторів щодо виплати авторської винагороди, аліментів також не виявлено.

Подані ліквідатором звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута підтверджують факт неможливості погашення боржником кредиторської заборгованості та відповідають його дійсному майновому стану.

Ліквідатором до реєстру вимог кредиторів включені вимоги кредиторів: ПАТ "Всеукраїнський акціонерний Банк", ПАТ «Перший Український Міжнародний банк», ПП «ДЕОЛ ТРЕЙД», ГУ ДФС у Львівській області (ВП ДПС України Головне управління ДПС у Львівській області).

Проте у зв`язку з відсутністю майнових активів кредиторські вимоги першої, другої, четвертої, шостої черг, а також з податків та зборів, залишилися незадоволеними.

Інші кредитори із заявами про визнання грошових вимог до боржника, зокрема щодо заборгованості зі сплати обов`язкових платежів на випадок безробіття, зі сплати капіталізованих платежів, перед відповідними органами, ані до ліквідатора, ані до Господарського суду Донецької області не зверталися.

Судом взято до уваги висновок за результатами проведеного аналізу фінансово-господарської, інвестиційної діяльності боржника на предмет виявлення ознак неплатоспроможності, дій з приховування банкрута, доведення до банкрута, фіктивного банкрута, незаконних дій у разі банкрута, у якому наведених ознак не встановлено. Крім того, ліквідатором за результатами такого аналізу підстав для притягнення посадових осіб боржника до солідарної відповідальності не встановлено. Підстави для покладання субсидіарної відповідальності на пов`язаних з боржником осіб також відсутні.

Суд зазначає, що контролюючий орган не був позбавлений права та можливості проведення документальних позапланових перевірок підприємства боржника. Вказаний висновок узгоджується з правовою позицією викладеною у постановах Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду від 15.08.2018 у справі №922/2945/17, від 03.12.2020 у справі №908/3338/19, в яких Верховний Суд зауважив, що перехід боржника до ліквідаційної процедури не перешкоджає податковим органам, вжити заходів щодо перевірки діяльності боржника на предмет наявності (відсутності) у нього заборгованості зі сплати податкових платежів, оскільки податковим законодавством України не визначається стадія процедури банкрутства, у якій така перевірка повинна бути проведена.

У постановах Верховного Суду від 10.05.2018 у справі №922/2431/17, від 14.05.2019 у справі №905/1675/18, від 19.05.2020 у справі №908/2332/19, від 17.08.2020 у справі №904/4398/19, від 10.08.2023 у справі №908/73/22 була висловлена правова позиція стосовно того, що норми чинного податкового законодавства та законодавства про банкрутство не містять заборони щодо проведення податковим органом перевірки боржника після визнання останнього банкрутом.

При цьому суд також зазначає, що проведення процедури банкрутства суб`єкта підприємницької діяльності згідно з приписами законодавства про банкрутство не залежить від факту можливості або неможливості провести перевірку банкрута податковим органом. Взаємовідносини між податковим органом як органом державного контролю та платником податків урегульовані спеціальними нормами Податкового кодексу України, які не залежать від норм Кодексу України з процедур банкрутства, якщо інше прямо не зазначено у самому законі. Ані норми Кодексу України з процедур банкрутства, ані норми Податкового кодексу України не містять положень про те, що підприємство - банкрут не може бути ліквідоване за рішенням суду чи ліквідаційна процедура має бути продовжена у зв`язку з неможливістю проведення перевірки банкрута податковим органом.

Обставини, пов`язані з виконанням податковим органом своїх повноважень, не можуть бути підставами для зупинення процесу ліквідації господарюючого суб`єкта, а також бути перешкодою для завершення провадження у справі про банкрутство за наявності передбачених законодавством про банкрутство підстав для того.

Станом на теперішній час скарги та заперечення стосовно проведення ліквідаційної процедури до суду не надходили.

Отже, ліквідатором в ході здійснення ліквідаційної процедури було проведено всі належні заходи, покладені на нього Кодексом України з процедур банкрутства, та які є обов`язковими при здійснені ним ліквідаційної процедури з огляду на необхідність вжиття персональних заходів з розшуку майна банкрута з метою його включення до ліквідаційної маси.

Відповідно до частини 7 статті 64 Кодексу України з процедур банкрутства вимоги, не погашені у зв`язку з недостатністю майна, вважаються погашеними.

Стосовно схвалення/несхвалення комітетом кредиторів звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу, слід зазначити наступне.

Нормами частини 6 статті 48 Кодексу України з процедур банкрутства визначено, що під час проведення процедур банкрутства інтереси всіх кредиторів представляє комітет кредиторів, утворений відповідно до цього Кодексу.

Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки кредиторів постановляє ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу (частина 1 статті 65 Кодексу України з процедур банкрутства).

Слід зазначити, що дії суду Кодекс пов`язує не з наявністю або відсутністю схвалення звіту, а із тим, яких висновків дійде суд за результатом його розгляду.

Згідно із частинами 2 та 3 статті 65 Кодексу України з процедур банкрутства, якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна або майно не виявлено чи відсутнє, господарський суд постановляє ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до складу ліквідаційної маси, він зобов`язаний окремо зазначити такі майнові активи у ліквідаційному балансі та подати до господарського суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.

Також, варто зауважити, що наявність різного роду схвалень та погоджень (плану санації, звіту ліквідатора, тощо) є лише додатковими гарантіями дотримання прав учасників провадження у справі про банкрутство. Господарський суд не зв`язаний такими погодженнями (або їх відсутністю) у своїх правових позиціях та у своїх процесуальних діях. Водночас він має їх досліджувати або обґрунтовано враховувати або відхиляти.

При цьому суд враховує, що процедури банкрутства, за приписами Кодексу України з процедур банкрутства, мають строковий характер.

Всі учасники провадження у справі про банкрутство, мають належним чином користуватися наданими Законом правами та власними повноваженнями сприяти дотриманню визначених Кодексом строків судових процедур, задля зменшення негативних наслідків надмірною тривалістю цих процедур як для кредиторів так і боржника.

З матеріалів справи вбачається, що ліквідатор 21.12.2023 направив кредиторам запит опитування учасникам зборів кредиторів до якого додані звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута від 19.12.2023, звіт ліквідатора про нарахування грошової винагороди та витрат від 20.12.2023.

При цьому згідно протоколу комітету кредиторів від 28.12.2023, на якому розглядались вищенаведені звіти шляхом опитування, по питанням порядку денного «прийняття до відома та схвалення звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута», «прийняття до відома та схвалення звіту ліквідатора про нарахування грошової винагороди та витрат» голосували: «За» 0 голосів, «Проти» 0 голосів, «Утрималися» 219 голосів.

Суд враховує, що ліквідаційна процедура у даній справі триває більше семи років (28.01.2016 боржника визнано банкрутом).

Кодекс не містить процесуального наслідку порушення строку процедури ліквідації, проте довготривалість процедури призводить до збільшення витрат як власне на саму процедуру, так і на оплату роботи ліквідатора, знецінення визнаних грошових вимог кредиторів (інфляція), інші негативні наслідки.

В разі, якщо ліквідатор працює, на думку учасників провадження неефективно (в тому числі і щодо строків здійснення процедури ліквідації), то його дії повинні своєчасно оскаржуватись у порядку, визначеному Кодексом.

У зв`язку із цим та з урахуванням положень статті 74 ГПК України на кредитора або іншу особу, що відповідно до закону має право заперечувати звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс, зокрема з підстав неналежного виконання ліквідатором боржника своїх обов`язків у ліквідаційній процедурі та неповноти виконаних ним дій у цій процедурі, покладений тягар доведення цих обставин, доведення того, що ці порушення з боку ліквідатора мали місце і призвели до порушення порядку проведення дій у ліквідаційній процедурі, і тим самим вплинули на показники в ліквідаційному балансі боржника (змінили ці показники тощо), вплинули на формування ліквідаційної маси і на задоволення вимог кредиторів, і як результат - вплинули на результати проведеної ліквідаційної процедури боржника, а відповідно і на прийняття рішення за результатами розгляду та затвердження звіту та ліквідаційного балансу боржника.

Досліджуючи матеріали справи, судом не встановлено обставин надходження скарг на дії ліквідатора боржника або надходження від учасників даної судової справи інших документів, які б достеменно спростували зазначені ліквідатором боржника відомості в звіті ліквідатора та в ліквідаційному балансі. Ліквідатором в повній мірі здійснено дії щодо встановлення і формування всієї ліквідаційної маси банкрута

Як про це вже вказувалось вище, процедури банкрутства мають строковий характер, ліквідаційна процедура у цій справі триває понад сім років, продовження такої процедури за відсутності реальної можливості наповнення ліквідаційної маси та вичерпаності дієвих заходів з боку ліквідатора призводить до збільшення витрат пов`язаних з ліквідаційною процедурою та знецінення визнаних грошових вимог кредиторів.

Згідно приписів пункту 5 частини 1 статті 90 Кодексу України з процедур банкрутства, Господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство, якщо затверджено звіт керуючого санацією або ліквідатора в порядку, передбаченому цим Кодексом.

Таким чином, враховуючи наведене вище, зважаючи на тривалість ліквідаційної процедури, суд дійшов висновку про ліквідацію боржника юридичної особи, затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута - Дочірнього підприємства «Транспорт» Товариства з обмеженою відповідальністю «ТКС ГІДРОРЕСУРС» і як наслідок закриття провадження у справі.

Керуючись статтями 2, 9, 60, 61, 62, 64, 65, 90 Кодексу України з процедур банкрутства, статтями 3, 12, 77-79, 86, 233, 234 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд

УХВАЛИВ:

Затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Дочірнього підприємства «Транспорт» Товариства з обмеженою відповідальністю «ТКС ГІДРОРЕСУРС» , м.Донецьк (код ЄДРПОУ 33088244).

Ліквідувати юридичну особу Дочірнє підприємство «Транспорт» Товариства з обмеженою відповідальністю «ТКС ГІДРОРЕСУРС», м.Донецьк (код ЄДРПОУ 33088244).

Вимоги кредиторів, не задоволені за відсутністю майна, вважати погашеними.

Закрити провадження у справі №905/3859/14 про банкрутство Дочірнього підприємства «Транспорт» Товариства з обмеженою відповідальністю «ТКС ГІДРОРЕСУРС» (адреса: буьвар Шевченка, буд.77, м.Донецьк, 83017, код ЄДРПОУ 33088244).

Копію даної ухвали надіслати ліквідатору, боржнику, кредиторам, податковому органу, органу ДВС за місцезнаходженням боржника, державному органу з питань банкрутства, а також державному реєстратору за місцезнаходженням боржника для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи банкрута.

Ухвала набрала законної сили 13.02.2024 та може бути оскаржена в апеляційному порядку до Східного апеляційного господарського суду шляхом подачі апеляційної скарги у строки, передбачені ГПК України.

У судовому засіданні 13.02.2024 оголошено вступну та резолютивну частини ухвали.

Повний текст ухвали складено та підписано 13.02.2024.

Суддя М.О. Лейба

Дата ухвалення рішення13.02.2024
Оприлюднено15.02.2024
Номер документу116953931
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —905/3859/14

Ухвала від 13.02.2024

Господарське

Господарський суд Донецької області

Лейба Максим Олександрович

Ухвала від 30.01.2024

Господарське

Господарський суд Донецької області

Лейба Максим Олександрович

Ухвала від 23.01.2024

Господарське

Господарський суд Донецької області

Лейба Максим Олександрович

Ухвала від 18.01.2024

Господарське

Господарський суд Донецької області

Лейба Максим Олександрович

Ухвала від 08.01.2024

Господарське

Господарський суд Донецької області

Лейба Максим Олександрович

Ухвала від 08.01.2024

Господарське

Господарський суд Донецької області

Лейба Максим Олександрович

Ухвала від 15.11.2023

Господарське

Господарський суд Донецької області

Лейба Максим Олександрович

Ухвала від 03.11.2020

Господарське

Господарський суд Донецької області

Лейба Максим Олександрович

Ухвала від 03.11.2020

Господарське

Господарський суд Донецької області

Лейба Максим Олександрович

Ухвала від 27.06.2019

Господарське

Господарський суд Донецької області

С.С. Тарапата

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні