Постанова
від 14.02.2024 по справі 160/17173/23
ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

14 лютого 2024 року м. Дніпросправа № 160/17173/23

Третій апеляційний адміністративний суд

у складі колегії суддів: головуючого - судді Сафронової С.В. (доповідач),

суддів: Коршуна А.О., Чепурнова Д.В.,

розглянувши в порядку письмового провадження апеляційні скарги Державної податкової служби України та Головного управління ДПС у Дніпропетровській області на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 25.09.2023 року в адміністративній справі №160/17173/23 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Агроексперт Трейд» до Державної податкової служби України, Головного управління ДПС у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування рішення,-

В С Т А Н О В И В :

До Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшов позов Товариства з обмеженою відповідальністю АГРОЕКСПЕРТ ТРЕЙД до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення відповідача-1 від 13.04.2023 року №13065 про анулювання реєстрації платником податку на додану вартість; зобов`язання відповідача-2 поновити реєстрації платником ПДВ шляхом внесення відповідного запису до Реєстру.

Позовні вимоги у заявах по суті обґрунтовані тим, що з 24 лютого 2022 року на території України запроваджено особливий правовий режим воєнного стану у зв`язку з військовою агресією російської федерації проти України (указ Президента України № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні»), який триває по теперішній стан. З початком воєнних дій Підприємство не мало можливості здійснювати активну господарську діяльність саме через збройну військовою агресією російської федерації та запровадженням на території України воєнного стану. На думку позивача, ці обставини беззаперечно вплинуло на те, що він був позбавлений можливості відображати господарські операції з виписуванням податкових накладних з податку на додану вартість з подальшим відображенням цих операцій у декларації з податку на додану вартість за спірний період з незалежних від нього причин, які об`єктивно вплинули як на фактичну можливість здійснення господарської діяльності, так і на можливість її належного відображення в податковому обліку. З урахування цього вважає, що в його діях як платника податку відсутня пасивна поведінка, що є визначальною ознакою при прийнятті контролюючим органом рішення анулювання реєстрації платником податку на додану вартість відповідно до підпункту «г» пункту 184.1 статті 184 Податкового кодексу України.

Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 25.09.2023 року в адміністративній справі №160/17173/23 позов задоволено повністю. Визнано протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 13.04.2023 року №13065 про анулювання реєстрації платником Товариства з обмеженою відповідальністю АГРОЕКСПЕРТ ТРЕЙД. Зобов`язано Державну податкову служби України поновити реєстрацію Товариства з обмеженою відповідальністю АГРОЕКСПЕРТ ТРЕЙД (код ЄДРПОУ 39460640) платником податку на додану вартість з 01.02.2015 року шляхом внесення відповідного запису до Реєстру платників податку на додану вартість з збереженням індивідуального податкового номера - 394606404650.

Не погоджуючись із прийнятим судовим рішенням, Державна податкова служба України та Головне управління ДПС у Дніпропетровській області подало апеляційну скаргу, у якій просили скасувати рішення суду першої інстанції та ухвалити нове, яким у задоволенні позовних вимог відмовити.

Апеляційний розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження, у відповідності до вимог п. 3 ч. 1 ст. 311 КАС України.

Заслухавши суддю-доповідача, доводи сторін, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційних скарг, колегія суддів приходить до наступних висновків.

Судом першої інстанції встановлено та підтверджено під час апеляційного розгляду справи, що Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРРЕМПРОМ" зареєстроване як платник податку на додану вартість 28.10.2014 року (код ЄДРПОУ 39460640, індивідуальний податковий номер - 394606404650).

13.04.2023 року відповідачем прийнято рішення №13065 про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість товариства з обмеженою відповідальністю АГРОЕКСПЕРТ ТРЕЙД.

Підставою для його прийняття стало те, що позивачем не подано податкові декларації з податку на додану вартість за останні 12 календарних місяців, а саме: за березень 2022 року - лютий 2023 року, що свідчить про відсутність постачання/придбання товарів/послуг, здійснених з метою формування податкового зобов`язання чи податкового кредиту.

Рішення №6211/2023 прийнято відповідно до п.п. «г» п. 184.1 ст. 184 Податкового Кодексу України.

Вважаючи це рішення протиправним, позивач звернувся до суду із вказаним позовом.

Задовольняючи позов, суд першої інстанції виходив з того, що подання позивачем декларацій зі сплати податку на додану вартість протягом 12 календарних місяців за період березень 2022 року - лютий 2023 року з нульовими показниками відбулося не внаслідок пасивної поведінки платника податків щодо ведення господарської діяльності, а внаслідок того, що позивач був позбавлений можливості вплинути на податкові показники на своєму рахунку в системі електронного адміністрування податку на додану вартість та на формування своїх подальших податкових зобов`язань/податкового кредиту через збройну військовою агресією російської федерації та запровадженням на території України воєнного стану відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», розташуванням офісу та об`єктів здійснення діяльності Підприємства на території, де проводяться активні бойові дії. Зокрема, підприємство не мало змоги здійснювати господарську діяльність шляхом реєстрації податкових накладних в ЄРПН, через призупинення діяльності у зв`язку з введенням воєнного стану в Україні.

Колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції по суті спору, виходячи з наступного.

Так, відповідно до підпунктів 49.2, 49.4 статті 49 ПК України платник податків зобов`язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період, в якому виникають об`єкти оподаткування, або у разі наявності показників, які підлягають декларуванню, відповідно до вимог цього Кодексу подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є. Податкова звітність з податку на додану вартість подається в електронній формі до контролюючого органу всіма платниками цього податку з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

Статтею 184 ПК України визначено порядок та підстави анулювання реєстрації платника податку на додану вартість.

Відповідно до п. 184.1 ст. 184 ПК України реєстрація діє до дати анулювання реєстрації платника податку, яка проводиться шляхом виключення з реєстру платників податку і відбувається у разі якщо: а) будь-яка особа, зареєстрована як платник податку протягом попередніх 12 місяців, подала заяву про анулювання реєстрації, якщо загальна вартість оподатковуваних товарів/послуг, що надаються такою особою, за останні 12 календарних місяців була меншою від суми, визначеної статтею 181 цього Кодексу, за умови сплати суми податкових зобов`язань у випадках, визначених цим розділом; б) будь-яка особа, зареєстрована як платник податку, прийняла рішення про припинення та затвердила ліквідаційний баланс, передавальний акт або розподільчий баланс відповідно до законодавства за умови сплати суми податкових зобов`язань із податку у випадках, визначених цим розділом; в) будь-яка особа, зареєстрована як платник податку, реєструється як платник єдиного податку, умова сплати якого не передбачає сплати податку на додану вартість; г) особа, зареєстрована як платник податку, протягом 12 послідовних податкових місяців не подає контролюючому органу декларації з податку на додану вартість та/або подає таку декларацію (податковий розрахунок), яка (який) свідчить про відсутність постачання/придбання товарів/послуг, здійснених з метою формування податкового зобов`язання чи податкового кредиту; ґ) установчі документи будь-якої особи, зареєстрованої як платник податку, визнані рішенням суду недійсними; д) господарським судом винесено ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута; е) платник податку ліквідується за рішенням суду (фізична особа позбувається статусу суб`єкта господарювання) або особу звільнено від сплати податку чи її податкову реєстрацію анульовано (скасовано, визнано недійсною) за рішенням суду; є) фізична особа, зареєстрована як платник податку, померла, її оголошено померлою, визнано недієздатною або безвісно відсутньою, обмежено її цивільну дієздатність; з) припинено дію договору про спільну діяльність, договору управління маіністративного району; особисто в семиденний строк з дня прибуття до нового місця проживання прибувати із паспортом громадянина України і військово-обліковими документами до відповідного районного (міського) те

Згідно з п. 184.2 ст. 184 ПК України анулювання реєстрації на підставі, визначеній у підпункті "а" пункту 184.1 цієї статті, здійснюється за заявою платника податку, а на підставах, визначених у підпунктах "б" - "з" пункту 184.1 цієї статті, може здійснюватися за заявою платника податку або за самостійним рішенням відповідного контролюючого органу.

Анулювання реєстрації здійснюється на дату: подання заяви платником податку або прийняття рішення контролюючим органом про анулювання реєстрації; зазначену в судовому рішенні; припинення дії договору про спільну діяльність, договору управління майном, угоди про розподіл продукції або закінчення строку, на який утворено особу, зареєстровану як платник податку; що передує дню втрати особою статусу платника податку на додану вартість.

При цьому датою анулювання реєстрації платника податку визначається дата, що настала раніше.

Згідно з вимогами п. 184.3 ст. 184 ПК України контролюючий орган анулює реєстрацію особи як платника податку, що подав заяву про анулювання реєстрації, якщо встановить, що він відповідає вимогам пункту 184.1 цієї статті.

Відповідно до вимог п. 184.10 ст. 184 ПК України про анулювання реєстрації платника податку контролюючий орган зобов`язаний письмово повідомити особу протягом трьох робочих днів після дня анулювання такої реєстрації.

Пунктами 184.5-184.6 статті 184 ПК України передбачено, що з моменту анулювання реєстрації особи як платника податку така особа позбавляється права на віднесення сум податку до податкового кредиту, складання податкових накладних. У разі анулювання реєстрації особи як платника податку останнім звітним (податковим) періодом є період, який розпочинається від дня, що настає за останнім днем попереднього податкового періоду, та закінчується днем анулювання реєстрації.

Аналогічні за змістом приписи викладені у Положенні про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України №1130 від 14.11.2014 (далі - Положення №1130), яке розроблене відповідно до розділів I, II, V, XIV, XVIII Податкового кодексу України та інших нормативно-правових актів, визначається порядок: реєстрації платників податку на додану вартість; анулювання реєстрації платників податку на додану вартість; ведення реєстру платників податку на додану вартість (далі - Реєстр); присвоєння індивідуального податкового номера платника податку на додану вартість; оприлюднення даних з Реєстру; перереєстрації платників податку на додану вартість; ведення документації при реєстрації/анулюванні реєстрації платників податку на додану вартість; формування і надання витягів та довідок з Реєстру.

Зі змісту означених норм вбачається, що обов`язковою умовою для прийняття контролюючим органом рішення щодо анулювання реєстрації платника податків є нездійснення платником податків господарської діяльності шляхом укладання правочинів, які оподатковуються ПДВ, що тягне за собою неподання відповідних декларацій або їх подання з нульовими відомостями.

Встановлено, що Основний видом господарської діяльності Підприємства є код КВЕД: 01.11 - вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур.

У своїй власності Підприємство має основні засоби, необхідні для здійснення діяльності, що придбані у ФОП ОСОБА_1 згідно Договору № 2602 від 26.02.2021 та митної декларації № UA110050/2021/003100; у ТОВ «ІРРІГАТОР УКРАЇНА» згідно Видаткових накладних № 1327 від 09.06.2020 р., № 1328 від 09.06.2020 р., № 1514 від 30.06.2020; у ТОВ «АЛЬКАНТАР» згідно Договору № 3/19-1 на поставку холодильного обладнання від 22.03.2019 р., Видаткової накладної № 177 від 22.12.2020 р., у TOB «ТЕХМАІНВЕСТ» згідно Видаткової накладної № 1664 від 19.04.2021 р., Видаткової накладної № 1665 від 19.04.2021 р. та Видаткової накладної № 1090 від 18.03.2021 р.; у TOB «ХАРВЕСТ ЦЕНТР» згідно Видаткової накладної № 293 від 01.07.2021 р.; у ТОВ «СКІФ ГРУП» згідно Видаткової накладної № 74 від 23.03.2021 р.; у ТОВ «ІНТЕР-КЛІМА» згідно Видаткової накладної № 367 від 06.10.2021 р.; у ТОВ «ЧОТИРИ СТИХІЇ» згідно Видаткової накладної № 9 від 23.04.2021 р.; у TOB «МАРЕСТО УКРАЇНА» згідно Видаткової накладної № 1575 від 12.05.2022 р.

Підприємством до матеріалів справи також долучено:

- договір оренди № 0107-2019 від 01.07.2019 р. про оренду частини приміщення в якості складського приміщення для зберігання товару та матеріалів підприємства за адресою: Херсонська обл., Іванівський р-н, с. Михайлівка, вул. Шевченко, буд. 47;?

- довідку № 623 від 09.12.2020, виданої Канівською селищною радою, про те, що ТОВ «АГРОЕКСПЕРТ ТРЕИД» орендує за межами с. Воскресенка Іванівської селищної ради 50, 141 га землі згідно договорів оренди;

- повідомлення про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням аби через які проводиться діяльність від 17.05.2021 року (2 шт.) (об`єкт оподаткування склад за адресою: Херсонська обл., Іванівський р-н, с. Михайлівка, вул. Шевченко, буд. 47 та земельна ділянка сільськогосподарського призначення, розташована на території Воскресепеької сільради Іванівського району, Херсонська обл.), від 20.05.2021 р. (об`єкт оподаткування земельні ділянки сільськогосподарського призначення, розташовані на території Воскресенської сільради Іванівського району, Херсонська обл.), від 21.05.2021 р. (об`єкт оподаткування - трактор колісний Беларусь-892 та Трактор колісний Solis 26, що знаходяться на території с. Михайлівка, Іванівського району, Херсонська обл.) та від 26.05.2021 р. (об`єкт оподаткування - мінітрактор ДМТЗ 160 Мастер та Машина садильна сільськогосподарська Multi SPM 2000 б/в, що знаходяться на території с. Михайлівка, Іванівського району. Херсонська обл.).

Наведене підтверджує твердження позивача, що його господарська діяльність полягала у вирощуванні сільськогосподарських культур на земельних ділянках, розташованих на території е. Воскресенка та с. Михайлівка Херсонська обл. та подальший продаж урожаю.

При цьому, с. Воскресенка та с. Михайлівка Скадовського району Херсонської області починаючи з 24.02.2022 року окуповане російськими загарбниками, згідно інформації, зазначеної в Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих російською федерацією, затвердженого Наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України N 309 від 22 грудня 2022 року.

Згідно із Наказу № 1 від 28.02.2022 р., Наказу № 2 від 30.03.2022 р. та Наказу № 3 від 30.03.2022 р., долучених до матеріалів справи, усі працівники Підприємства відправлені у відпустку без збереження заробітної плати на період воєнного стану.

Згідно з пунктом 5.5 Положення № 1130 контролюючі органи здійснюють постійний моніторинг платників ПДВ, включених до Реєстру, та приймають рішення про анулювання реєстрації платників ПДВ у разі існування відповідних підстав.

Рішення про анулювання реєстрації за самостійним рішенням контролюючого органу приймаються за наявності відповідних підтвердних документів (відомостей).

Такими документами є, зокрема, довідка про подання/неподання платником ПДВ контролюючому органу декларації з податку на додану вартість протягом 12 послідовних податкових місяців та/або реєстр (перелік) податкових декларацій (податкових розрахунків) особи за 12 послідовних податкових місяців, які свідчать про відсутність постачання/придбання товарів, здійснених з метою формування податкового зобов`язання чи податкового кредиту у таких деклараціях (податкових розрахунках) протягом 12 послідовних податкових місяців (підстава - підпункт «г» пункту 184.1 статті 184 розділу V Кодексу). У реєстрі (переліку) зазначаються дані про реєстрацію особи платником ПДВ та по кожній декларації (податковому розрахунку) - податковий період, дата надходження декларації (податкового розрахунку) до контролюючого органу, загальні обсяги постачання/придбання товарів, здійснених з метою формування податкового зобов`язання чи податкового кредиту звітного періоду, вказані у відповідних рядках та колонках податкової декларації (податкового розрахунку) (підпункт 3 абзацу 3 пункту 5.5. Наказу №1130).

Відповідно до пункту 5.6 Наказу № 1130 за наявності зазначених підтвердних документів (відомостей) контролюючий орган за місцем перебування на обліку платника податків приймає рішення про анулювання реєстрації особи - платника ПДВ незалежно від здійснення контролюючим органом документальних та камеральних перевірок такої особи і їх результатів, а також обов`язку такої особи бути зареєстрованою та/або нараховувати чи сплачувати податок на додану вартість відповідно до законодавства.

З аналізу наведених вище правових норм вбачається, що подання платником податку протягом 12 послідовних податкових місяців декларацій (податкових розрахунків), які свідчать про відсутність постачання/придбання товарів/послуг, здійснених з метою формування податкового зобов`язання чи податкового кредиту, є підставою для анулювання реєстрації такої особи як платника податку на додану вартість за самостійним рішенням контролюючого органу.

При цьому, з метою вирішення питання щодо прийняття рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ контролюючий орган має враховувати останні 12 послідовних податкових місяців, за які подані податкові декларації до складання контролюючим органом документа, який є підставою для анулювання реєстрації.

У свою чергу, підтверджуючим документом для прийняття контролюючим органом рішення про анулювання реєстрації у даному випадку є відповідна довідка щодо анулювання такої реєстрації.

Зазначений висновок відповідає правовій позиції Верховного Суду, викладеній в постановах від 18.09.2019 у справі №200/13263/18-а.

Отже, анулювання реєстрації платника податку за рішенням податкового органу на підставі підпункту «г» пункту184.1 статті 184 ПК України можливе за таких обставин: неподання платником податку на додану вартість декларацій з податку на додану вартість протягом 12 послідовних податкових місяців та/або подання такої декларації з податку на додану вартість з показниками про відсутність постачання/придбання товарів, здійснених з метою формування податкового зобов`язання чи податкового кредиту.

Такі обставини мають підтверджуватись як самими деклараціями з податку на додану вартість, так і довідкою про подання/неподання платником ПДВ контролюючому органу декларації з податку на додану вартість протягом 12 послідовних податкових місяців та/або реєстром (переліком) податкових декларацій (податкових розрахунків) особи за 12 послідовних податкових місяців, які свідчать про відсутність постачання/придбання товарів, здійснених з метою формування податкового зобов`язання чи податкового кредиту у таких деклараціях.

Зазначений висновок відповідає правовій позиції Верховного Суду, викладеній в постановах від 05.11.2018 у справі №820/2294/16, від 16.04.2020 у справі № 826/876/17.

Судом встановлено, що позивач був позбавлений можливості відображати господарські операції з виписуванням податкових накладних з податку на додану вартість з подальшим відображенням цих операцій у декларації з податку на додану вартість за вказаний період з незалежних від нього причин, які об`єктивно вплинули як на фактичну можливість здійснення господарської діяльності, так і на можливість її належного відображення в податковому обліку.

Судом першої інстанції правильно враховано, що 24 лютого 2022 року на території України запроваджено особливий правовий режим воєнного стану у зв`язку з військовою агресією російської федерації проти України (указ Президента України № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні»).

Колегія суддів погоджується з доводами суду першої інстанції, що подання позивачем декларацій зі сплати податку на додану вартість протягом 12 календарних місяців за період березень 2022 року - лютий 2023 року з нульовими показниками відбулося не внаслідок пасивної поведінки платника податків щодо ведення господарської діяльності, а внаслідок того, що позивач був позбавлений можливості вплинути на податкові показники на своєму рахунку в системі електронного адміністрування податку на додану вартість та на формування своїх подальших податкових зобов`язань/податкового кредиту через збройну військовою агресією російської федерації та запровадженням на території України воєнного стану відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», розташуванням офісу та об`єктів здійснення діяльності Підприємства на території, де проводяться активні бойові дії. Зокрема, підприємство не мало змоги здійснювати господарську діяльність шляхом реєстрації податкових накладних в ЄРПН, через призупинення діяльності у зв`язку з введенням воєнного стану в України, тобто з незалежних від позивача обставин.

Відтак, судом першої інстанції обґрунтовано зазначено, що прийняття рішення стосовно анулювання реєстрації позивача як платника податку на додану вартість відповідно до пп. «г» п.184.1 ст.184 ПК України є протиправним та підлягає скасуванню.

А тому, наявні підстави для задоволення позовних вимог щодо скасування рішення контролюючого органу про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість та зобов`язання поновити таку реєстрацію.

Доводи апеляційних скарг зазначених вище висновків суду першої інстанції не спростовують і не дають підстав для висновку, що судом першої інстанції при розгляді справи неправильно застосовано норми матеріального права, які регулюють спірні правовідносини, чи порушено норми процесуального права.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 315, 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Керуючись ст.ст. 243, 250, 308, 311, 315, 316, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд

П О С Т А Н О В И В :

Апеляційні скарги Державної податкової служби України та Головного управління ДПС у Дніпропетровській області - залишити без задоволення, а рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 25.09.2023 року в адміністративній справі №160/17173/23 - без змін.

Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення, шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду за наявності підстав, передбачених п. 2 ч. 5 ст. 328 Кодексу адміністративного судочинства України.

Головуючий - суддяС.В. Сафронова

суддяА.О. Коршун

суддяД.В. Чепурнов

СудТретій апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.02.2024
Оприлюднено16.02.2024
Номер документу116992220
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції)

Судовий реєстр по справі —160/17173/23

Ухвала від 15.04.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Сафронова С.В.

Ухвала від 18.03.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Дашутін І.В.

Ухвала від 18.03.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Дашутін І.В.

Ухвала від 18.03.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Дашутін І.В.

Ухвала від 11.03.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Букіна Лілія Євгенівна

Постанова від 14.02.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Сафронова С.В.

Постанова від 14.02.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Сафронова С.В.

Ухвала від 13.11.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Сафронова С.В.

Ухвала від 13.11.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Сафронова С.В.

Ухвала від 13.11.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Сафронова С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні