ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
09 лютого 2024 рокуЛьвівСправа № 140/11209/23 пров. № А/857/17988/23
Восьмий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:
головуючого судді:Гуляка В.В.
суддів: Ільчишин Н.В., Коваля Р.Й.
розглянувши у письмовому провадженні апеляційну скаргу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області,
на рішення Волинського окружного адміністративного суду від 31 серпня 2023 року (суддя Ксензюк А.Я., час ухвалення не зазначено, місце ухвалення м.Луцьк, дата складання повного тексту не зазначено),
в адміністративній справі №140/11209/23 за позовом Управління освіти виконавчого комітету Нововолинської міської ради Волинської області до Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області,
про визнання протиправним та скасування висновку,
встановив:
У травні 2023 року позивач Управління освіти виконавчого комітету Нововолинської міської ради звернувся в суд із адміністративним позовом до відповідача Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, в якому просив визнати протиправним та скасувати висновок відповідача про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2023-01-02-001773-а, опублікованого в електронній системі закупівель 03.05.2023.
Відповідач позовних вимог не визнав, вважаючи їх необґрунтованими, в суді першої інстанції подав відзив на адміністративний позов, просив відмовити у задоволенні позовних вимог в повному обсязі.
Рішенням Волинського окружного адміністративного суду від 31.08.2023 позов задоволено повністю. Визнано протиправним та скасовано висновок Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області від 03.05.2023 про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2023-01-02-001773-а. Стягнуто за рахунок бюджетних асигнувань відповідача на користь позивача судовий збір в сумі 2684,00 грн..
З цим рішенням суду першої інстанції не погодився відповідач та оскаржив його в апеляційному порядку. Вважає апелянт, що оскаржене рішення суду є незаконним і необґрунтованим, а тому підлягає скасуванню з підстав, викладених в апеляційній скарзі.
В обґрунтування апеляційних вимог апелянт зазначає, що за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції КП «Нововолинський комбінат шкільного харчування» встановлено порушення вимог абзацу 3 підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178. Вважає скаржник, що Висновок складено відповідно до вимог частини 7 статті 8 Закону України "Про державні закупівлі" і Порядку заповнення форми висновку про результати моніторингу процедури закупівлі та містить всі необхідні дані. Детальний опис порушень викладено у висновку у відповідності до вимог діючого законодавства, а тому підстави для його скасування відсутні. Вказує, що відсутність перекладу на українську мову копій документів, які передбачені тендерною документацією, не віднесено до категорії формальних помилок. З огляду на встановлені порушення у сфері закупівель, яке є значущим через необ`єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, Управління зобов`язало позивача здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов`язань за договором. У свою чергу позивач не довів, що виявлене порушення є формальним. Вважає апелянт, що висновок моніторингу є чіткий, пропорційний, містить посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно- правового акта, запропоновано шлях усунення порушень. Після оприлюднення висновку замовник має три варіанти поведінки: усунути викладені у ньому порушення законодавства у сфері публічних закупівель та надати документи, що підтверджують це органу фінансового контролю; надати аргументовані заперечення до висновку; надати інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Оскільки укладення договорів є завершальною стадією проведення процедури закупівлі, тому не відхилення пропозиції учасника та як наслідок укладення договору є підставою для розірвання такого договору. Вимоги, зазначені у спірному висновку про результати моніторингу процедури закупівлі шляхом розірвання договору підлягають безумовному виконанню.
За результатами апеляційного розгляду апелянт просить скасувати рішення суду від 31.08.2023 та ухвалити нову постанову, якою відмовити в задоволенні адміністративного позову.
Позивач із апеляційними доводами не погодився та подав суду апеляційної інстанції відзив, у якому просить залишити апеляційну скаргу без задоволення, а оскаржене рішення суду залишити без змін.
Суд апеляційної інстанції, заслухавши доповідь судді-доповідача, дослідивши матеріали справи та докази по справі, обговоривши доводи, межі та вимоги апеляційної скарги, перевіривши законність та обґрунтованість рішення суду першої інстанції, вважає, що в задоволенні апеляційної скарги слід відмовити.
Судом встановлено такі фактичні обставини справи.
Протокольним рішенням уповноваженої особи Управління освіти виконавчого комітету Нововолинської міської ради Волинської області від 02.01.2023 затверджено тендерну документацію на закупівлю послуг 4-та цифра основного словника «клас» національного класифікатора України ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник (СРV) 55510000-8 Послуги їдальнь (Послуги з організації гарячого харчування в закладах загальної середньої освіти, таборах з денним перебуванням Нововолинської міської територіальної громади) (а.с. 31).
02.01.2023 позивачем оприлюднено в електронній системі закупівель Prozorro оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю послуги з організації гарячого харчування в закладах загальної середньої освіти, таборах з денним перебуванням Нововолинської міської територіальної громади.
За результатами оцінки тендерних пропозицій переможцем визначено КП Нововолинський комбінат шкільного харчування, кінцева цінова пропозиція якого становить 4162170,00 грн без ПДВ.
16.01.2023 між позивачем та КП Нововолинський комбінат шкільного харчування як переможцем торгів укладено договір про закупівлю послуг з організації гарячого харчування в закладах загальної середньої освіти, таборах з денним перебуванням Нововолинської міської територіальної громади №23ВТО.
Вказані обставини не є спірними та підтверджуються сторонами у заявах по суті справи.
На підставі наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області від 24.04.2023 №11-З Про початок моніторингів процедур закупівель було розпочато моніторинг ряду публічних закупівель, в тому числі закупівлі №UA-2023-01-02-001773-а (а.с. 71).
За результатами проведеного моніторингу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області складено та оприлюднено в електронній системі закупівель Prozorro висновок від 03.05.2023 про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2023-01-02-001773-а (а.с. 73).
Згідно з пунктом 2 констатуючої частини висновку за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції КП Нововолинський комбінат шкільного харчування, установлено порушення вимог абзацу третього підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178.
У пункті 3 констатуючої частини висновку з огляду на встановлене порушення законодавства у cфepi закупівель, яке є значущим, через необ`єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні та статтею 8 Закону України Про публічні закупівлі Управління освіти Нововолинської міської ради Волинської області зобов`язана здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов`язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Не погоджуючись із висновком органу державного фінансового контролю, позивач звернувся із цим позовом до суду.
Суд апеляційної інстанції погоджується з висновками суду першої інстанції про наявність підстав для задоволення позову, виходячи з наступного.
Відповідно до ч.2 ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові та організаційні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні регламентовано Законом України від 26.01.1993 №2939-XII «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» (у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин, далі Закон №2939-XII), згідно з ч.1 ст.1 якого здійснення державного фінансового контролю забезпечує центральний орган виконавчої влади, уповноважений Кабінетом Міністрів України на реалізацію державної політики у сфері державного фінансового контролю (далі - орган державного фінансового контролю).
Постановою Кабінету Міністрів України від 28.10.2015 №868 «Про утворення Державної аудиторської служби України», яка набрала чинності 03.11.2015, утворено Державну аудиторську службу України як центральний орган виконавчої влади, діяльність якого спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів, реорганізувавши Державну фінансову інспекцію шляхом перетворення.
Відповідно до пункту 1 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 №43, Державна аудиторська служба України (Держаудитслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України та який забезпечує формування і реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю.
Пунктом 9 цього Положення визначено, що Держаудитслужба в межах повноважень, передбачених законом, на основі і на виконання Конституції та законів України, актів Президента України та постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України видає накази, організовує та контролює їх виконання.
Статтею 2 Закону №2939-XII визначено, що одним і головних завдань органу державного фінансового контролю є контроль дотриманням законодавства про закупівлі.
Відповідно до ст.5 Закону №2939-XII, контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування. Порядок та підстави проведення органом державного фінансового контролю перевірок закупівель встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади регулює Закон України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі також Закон №922-VIII у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин), метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Статтею 1 Закону №922-VIII визначено поняття, які застосовуються для цілей зазначеного закону, зокрема: моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно до ч.1 ст.8 Закону №922-VIII, моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю).
Судом апеляційної інстанції встановлено, що у розглядуваній адміністративній справі за позовом Управління освіти ВК Нововолинської МР спірні правовідносини виникли у зв`язку з оскарженням позивачем висновку відповідача про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2023-01-02-001773-а від 03.05.2023 - послуги з організації гарячого харчування в закладах загальної середньої освіти, таборах з денним перебуванням Нововолинської міської територіальної громади.
Так, 02.01.2023 позивачем оприлюднено в електронній системі закупівель Prozorro оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю вказаної вище послуги. За результатами оцінки тендерних пропозицій переможцем визначено КП Нововолинський комбінат шкільного харчування, з яким 16.01.2023 укладено договір про закупівлю послуг з організації гарячого харчування в закладах загальної середньої освіти, таборах з денним перебуванням Нововолинської міської територіальної громади №23ВТО.
За результатами проведеного Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області моніторингу публічної закупівлі №UA-2023-01-02-001773-а складено Висновок, який містить констатування факту порушення Замовником порушення вимог абзацу третього підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178.
У пункті 3 констатуючої частини висновку з огляду на встановлене порушення законодавства у cфepi закупівель, яке є значущим, через необ`єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні та статтею 8 Закону України Про публічні закупівлі Управління освіти Нововолинської міської ради Волинської області зобов`язана здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов`язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Судом враховується, що підстави та порядок проведення моніторингу закупівлі позивачем не оскаржуються. Спірним є висновок відповідача за результатами моніторингу процедури закупівлі №UA-2023-01-02-001773-а, яким за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції КП Нововолинський комбінат шкільного харчування, установлено порушення вимог абзацу третього підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178.
Як визначено пунктом 3 Особливостей здійснення публічних закупівель, замовники, що зобов`язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 41 Особливостей №1178 визначено вичерпний перелік підстав, в разі наявності яких замовник відхиляє тендерну пропозицію.
Згідно з вимогами абзацу третього підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178, замовник зобов`язаний відхилити тендерну пропозицію учасника у paзi, коли тендерна пропозиція викладена іншою мовою, ніж мова, що передбачена тендерною документацією.
Суд встановив, що відповідно до пункту 7 розділу 1 тендерної документації тендерна пропозиція та yci документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом iз їx автентичним перекладом на українську мову.
Відповідно до підпункту 2.1 та 2.2 підпункту 2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації учасники надають довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На кожного працівника зазначеного в довідці учасник повинен надати, у тому числі копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу).
Не є спірною та обставина, що учасник КП Нововолинський комбінат шкільного харчування у складі своєї пропозиції надав довідку від 05.01.2023 про працівників, у тому числі ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , копії перших сторінок трудових книжок яких викладено російською мовою.
Відповідач вважає, що подання вказаних документів без автентичного перекладу на українську мову свідчить про не дотримання КП Нововолинський комбінат шкільного харчування вимоги пункту 7 розділу 1 тендерної документації та не відхиливши тендерну пропозицію КП Нововолинський комбінат шкільного харчування. Уклавши з ним договір про закупівлю від 16.01.2023 №23ВТО, замовником порушено вимоги абзацу третього підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178.
Вирішуючи спірні правовідносини, суд першої інстанції вірно врахував, що оскільки копії трудових книжок працівників ОСОБА_9 , ОСОБА_2 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 оформлені до квітня 1993 року, а відповідно до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 27.04.1993 №301 трудові книжки раніше встановленого зразка обміну не підлягають. До 1993 року був чинним бланк трудової книжки, затверджений Постановою РМ СРСР, ВЦСПС Про Трудові книжки робітників i службовців від 06.09.1973 №656. Титульний аркуш бланку трудової книжки, затвердженого Постановою №656, був російською мовою мовою СРСР. Постанова №656 допускала також паралельне заповнення трудової книжки мовою союзної автономної республіки, автономної області автономного округа (пункт 13 Постанови №656). З урахуванням того, що трудові книжки, які оформлені російською мовою до квітня 1993 року, відповідають нормам законодавства, тому необхідність замінювати їх на трудові книжки зразка 1993 року законодавством України не встановлена.
В апеляційній скарзі відповідач зазначив, що КП «Нововолинський комбінат шкільного харчування» у складі своєї пропозиції надав Довідку від 05.01.2023 №03 про наявність працівників, у тому числі ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_11 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , копії перших сторінок трудових книжок яких викладено російською мовою (в тому числі ПІБ) без автентичного перекладу на українську мову. При цьому, заповнення бланків вищевказаних трудових книжок та деякі бланки, проведено мовою іншою, ніж українська мова.
Проте, поза увагою апелянта залишилась та обставина, що КП «Нововолинський комбінат шкільного харчування» у складі тендерної пропозиції подав копії перших сторінок аналогічних трудових книжок інших працівників, бланки яких викладено українською мовою.
Крім того, у довідці про наявність працівників від 05.01.2023 №03 прізвище, ім`я, по батькові вищевказаних працівників також викладено українською мовою. Також тендерна пропозиція переможця містить копії сторінок «Відомості про роботу» трудових книжок деяких працівників, бланки яких викладено українською мовою.
Таким чином, у поданій КП «Нововолинський комбінат шкільного харчування» пропозиції існує автентичний переклад на українську мову як самого бланку першої сторінки трудових книжок ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_11 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , так і ПІБ цих працівників, а також бланку сторінки «Відомості про роботу» трудових книжок деяких працівників переможця.
Відповідно до ч.2 ст.77 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Встановлене дає підстави вважати правильним висновок суду першої інстанції, що відповідач не довів порушення позивачем вимог абзацу третього підпункту 2 пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України Про публічні закупівлі, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 у редакції чинній на день виникнення спірних правовідносин.
Вирішуючи спір стосовно вимоги відповідача про усунення виявлених під час моніторингу порушень, зобов`язавши здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов`язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, суд першої інстанції обґрунтовано врахував, що така вимога є не конкретизованою в частині того, яких саме заходів має вжити позивач, не визначено способу усунення виявлених під час моніторингу порушень, що свідчить про її нечіткість і невизначеність.
Здійснюючи перевірку правомірності спірного висновку №UA-2023-01-02-001773-а колегія суддів також зазначає, що загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акту правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення суб`єктом владних повноважень конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття. Зобов`язальний характер вимог щодо усунення правопорушення свідчить як про встановлення цього порушення, так і визначення імперативного обов`язкового способу його усунення.
Відповідно до статті 43 Закону №922-VIII, договір про закупівлю є нікчемним у разі: 1) якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно з вимогами цього Закону; 2) укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону; 3) укладення договору в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; 4) укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п`ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв`язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону.
З`ясовані у цій справі обставини та наведене правове регулювання спірних правовідносин дають підстави вважати, що у спірному висновку не зазначено про встановлення порушень, які у розумінні статті 43 Закону №922-VIII можуть свідчити про нікчемність договору.
У висновку про результати моніторингу закупівлі не йде мова про неефективне, незаконне, нецільове використання бюджетних коштів, що не узгоджується із вимогою Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області про припинення зобов`язань за договором, у тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору за результатами публічної закупівлі договору.
Суд також враховує доводи позивача про те, що договір №23ВТО від 16.01.2023 уже частково виконаний та позивачем сплачено заплановані кошти на виконання умов договору, послуги на суму оплачених коштів надані КП Нововолинський комбінат шкільного харчування.
Загалом колегія суддів апеляційного суду приходить до висновку, що у розглядуваних правовідносинах суд першої інстанції здійснив вірне застосування норм матеріального права, зокрема, приписи цивільного та господарського законодавства, а також врахування релевантної практики Верховного Суду.
З урахуванням встановленого, перевіривши рішення суду першої інстанції у відповідності до положень статті 308 КАС України в межах доводів та вимог апеляційної скарги, суд апеляційної інстанції погоджується з висновком суду першої інстанції про наявність підстав для задоволення позовних вимог.
Статтею 316 КАС України передбачено, що суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
З урахуванням наведених вище норм законодавства та фактичних обставин справи, суд апеляційної інстанції приходить до висновку, що судом першої інстанції всебічно з`ясовано обставини справи, рішення суду першої інстанції винесено з дотриманням норм матеріального і процесуального права, доводи апеляційної скарги висновків суду першої інстанції не спростовують, а тому немає підстав для його скасування.
Суд апеляційної інстанції також зазначає, що відповідно до п.2 ч.5ст.328 КАС України, не підлягають касаційному оскарженню судові рішення у справах незначної складності та інших справах, розглянутих за правилами спрощеного позовного провадження (крім справ, які відповідно до цього Кодексу розглядаються за правилами загального позовного провадження).
Проаналізувавши характер спірних правовідносин, предмет доказування, склад учасників справи, та враховуючи, що дану адміністративну справу було розглянуто судом першої інстанції в порядку спрощеного позовного провадження, суд апеляційної інстанції зазначає, що дана адміністративна справа є справою незначної складності, а тому рішення суду апеляційної інстанції не підлягає касаційному оскарженню, крім випадків, передбачених пунктом 2 частини 5статті 328 КАС України.
Керуючись ст.ст. 243, 308, 311, 315, 316, 321, 322, 325, 328 КАС України, суд
постановив:
Апеляційну скаргу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області залишити без задоволення.
Рішення Волинського окружного адміністративного суду від 31 серпня 2023 року в адміністративній справі №140/11209/23 за позовом Управління освіти виконавчого комітету Нововолинської міської ради Волинської області до Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області про визнання протиправним та скасування висновку залишити без змін.
Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття і касаційному оскарженню не підлягає, крім випадків, передбачених пунктом 2 частини 5 статті 328 КАС України, шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Головуючий суддя В. В. Гуляк судді Н. В. Ільчишин Р. Й. Коваль
Суд | Восьмий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 09.02.2024 |
Оприлюднено | 16.02.2024 |
Номер документу | 116993135 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо здійснення публічних закупівель, з них |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Гуляк Василь Васильович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Ксензюк Андрій Ярославович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Ксензюк Андрій Ярославович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні