Справа № 686/13174/23
Провадження № 2/686/1345/24
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
08.02.2024
Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області в складі
головуючого судді Заворотної О.Л.,
секретаря судового засідання Сікори Ю.В.
з участю позивача ОСОБА_1
представника позивача ОСОБА_2
представників відповідача ОСОБА_3 , ОСОБА_4
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Хмельницький цивільну справу за позовом ОСОБА_1 до Хмельницької регіональної державної лабораторії Держпродспоживслужби про стягнення заборгованості по виплаті надбавки за вислугу років,
встановив:
ОСОБА_1 звернувся доХмельницького міськрайонногосуду Хмельницькоїобласті ізпозовом доХмельницької регіональноїдержавної лабораторіїДержпродспоживслужби простягнення заборгованостіпо виплатінадбавки завислугу років,зобов`язання нарахувати тавиплатити позивачукомпенсацію втратичастини доходіву зв`язкуз порушеннямстроків їхвиплати відповіднодо вимогЗакону України«Про компенсаціюгромадянам втратичастини доходіву зв`язкуз порушеннямстроків їхвиплати» від19.10.2000року №2050-ІІІ,в обґрунтуванняякого вказав,що з01липня 2019року позивачаприйнято напосаду лаборанта(ветеринарнамедицина)1категорії ЛВСЕ№ 2в Хмельницькурегіональну державнулабораторію Держпродспоживслужбиза переведеннямз Хмельницькоїміської державноїлікарні ветеринарноїмедицини ЛВСЕ№ 2. Постановою Кабінету Міністрів України № 972 від 25.07.2007р. «Про затвердження порядку встановлення надбавок за вислугу років спеціалістам державних установ ветеринарної медицини» введені з 01.08.2007 року спеціалістам державних установ ветеринарної медицини залежно від стажу роботи надбавки до заробітної плати, зокрема 20% щомісячної надбавки до посадового окладу при стажі роботи понад 10 років.
Оскільки на час прийняття позивача на роботу до Хмельницької регіональної державної лабораторії Держпродспоживслужби на посаді лаборанта (ветеринарна медицина) 1 категорії лабораторії ветеринарно-санітарної експертизи № 2, тобто станом на 01.07.2019 року, стаж роботи позивача на посадах спеціалістів державних установ ветеринарної медицини складав більше 10 років, то відповідач щомісячно мав здійснювати йому виплату надбавки за вислугу років в розмірі 20% посадового окладу.
Однак,із незрозумілихпідстав,з 01.07.2019р.і поданий часпозивач отримуєзаробітну платубез надбавкиза вислугуроків врозмірі 20%заробітної плати,чим,на йогодумку,грубо порушеноправа тазаконні інтересипозивача узв`язку зчим просить стягнути з відповідача на користь позивача заборгованості по заробітній платі, а саме надбавки за вислугу років в розмірі 40834,20 грн., а також компенсацію втрати частини доходів.
21.06.2023представник відповідачаХмельницької регіональноїдержавної лабораторіїДержпродспоживслужби подав відзивна позов,де вказав,що чиннимзаконодавством встановлено,що надбавказа вислугуроків можебути встановленалише спеціалістуі лишепри проведенніними лабораторно-діагностичнихдосліджень,ветеринарно-санітарноїекспертизи наринках,лікувально-профілактичнихробіт,здійсненні ветеринарно-санітарногоконтролю танагляду надержавному кордоніі транспорті.Водночас,до загальногостажу роботи,який даєправо напризначення такоїнадбавки,може бутивключено стажпопередньої роботина посадахзгідно Переліку(Додаткудо Порядкувстановлення надбавокза вислугуроків спеціалістамдержавних установветеринарної медицини),затверджено постановоюКабінету МіністрівУкраїни №972від 25.07.2007року.Лаборанти неє спеціалістамиветеринарної медицини,оскільки непідпадають піддію ст.1Закону України«Про ветеринарнумедицину»,а отже,і піддію п.2Порядку встановленнянадбавок завислугу роківспеціалістам державнихустанов ветеринарноїмедицини. Посади лаборанта та ветеринарного санітара Законом України «Про ветеринарну медицину» не визначено як посади спеціалістів ветеринарної медицини, отже, правових підстав для встановлення цій категорії працівників надбавки за вислугу років згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 25.07.2007 року №972 немає.
Таким чиномчас роботина посаділаборанта маєзараховуватись достажу роботи,що даєправо навстановлення надбавкиза вислугуроків,яка маєпризначатися особамза наявностіусіх умову сукупності:особам,які займаютьпосади спеціалістів:лікарів тафельдшерів ветеринарноїмедицини;які маютьвідповідний диплом;та якіздійснюють діяльністьз профілактики,оздоровлення,діагностики ілікування тварин,проведення ветеринарно-санітарноїекспертизи абоздійснюють іншуветеринарну діяльність. У 2020 році позивач надав до Хмельницької регіональної державної лабораторії Держпродспоживслужби довідку до акта, огляду медико-соціальною експертною комісією серія 12ААБ №872835, згідно якої присвоєно першу Б групу інвалідності з потребою стороннього догляду, інвалідність встановлено безтерміново, а також індивідуальну програму реабілітації інваліда № 1607 від 04.08.2020 року згідно якої позивач потребує стороннього догляду, йому протипоказана робота у несприятливих метеорологічних умовах, дія вібрації, контакт з токсичними речовинами, рекомендовано в`язально-канцелярська та творча робота, кресляр, лікар-лаборант, з огляду на діагноз та рекомендації позивач не міг виконувати роботи які передбачені в посадовій інструкції на які він опирається.
В жовтні 2022 року позивачем надано нову індивідуальну програму інваліда №1550 від 21 жовтня 2022 року видана обласним МСЕК, де рекомендовано працювати лікарем, лаборантом, з персональним комп`ютером та документами протипоказана робота в умовах переохолодження, як наслідок була розроблена нова Посадова Інструкція лаборанта ветеринарної медицини 1-ї категорії ЛВСЕ №2 Хмельницької регіональної державної лабораторії Держпродспоживслужби (КП1229.7). У вказаній посадовій інструкції також не передбачено, що позивач повинний вчиняти дії, за які йому повинні були б нараховувати надбавку за вислугу років, отже слід дійти висновку, що виконувані ним роботи згідно з посадовою інструкцією обов`язки які виконує позивач не є складовою проведення ветеринарно-санітарної експертизи на ринку.
Отже за займаною посадо і за характером виконуваної фактично роботи, посада лаборанта ветеринарної медицини 1 категорії лабораторії ветеринарно-санітарної експертизи не відноситься до категорії спеціалістів державних установ ветеринарної медицини, яким згідно з постановою КМУ від 25.07.2007р. №972 встановлені надбавки за вислугу років.
Щодо суми «недоотриманої надбавки за вислугу років», слід зазначити, що позивач допустив помилки під час здійснення розрахунків, оскільки нарахування надбавки за вислугу років здійснюється за фактично відпрацьований робочий час у межах коштів, передбачених на оплату праці за основним місцем роботи.
Позиція викладенау відзивіґрунтується наЗаконі України«Про ветеринарнумедицину»,Постанові КМУвід 25.07.2007року №972«Про затвердженняпорядку встановленнянадбавок завислугу роківспеціалістам державнихустанов ветеринарноїмедицини»,Постанові КМУвід 11.12.1960р.«Про умовиоплати праціпрацівників підприємств,установ іорганізацій державноїветеринарної медицини(зізмінами),офіційними роз`ясненнями. З огляду на викладене вище позивачем не надано жодних доказів, які б свідчили, що він є спеціалістом ветеринарної медицини який дійсно проводив лабораторно-діагностичні дослідження, ветеринарно-санітарну експертизу на ринку, лікувально-профілактичні роботи, здійснював ветеринарно-санітарний контроль та нагляд на державному кордоні і транспорті та у зв`язку з чим мав би право на отримання надбавки.
26.06.2023 позивач подав заяву про збільшення позовних вимог, де просив стягнути з Хмельницької регіональної державної лабораторії Держпродспоживслужби (код ЄДРПОУ 00712108) на користь позивача суму заборгованості по заробітній платі, а саме - невиплачену надбавку за вислугу років як спеціалісту державних установ ветеринарної медицини згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 25.07.2007 р. № 972 в загальному розмірі 44253,60 грн., а також зобов`язати відповідача нарахувати та виплатити позивачу компенсацію втрати частини доходів у зв`язку з порушенням строків їх виплати відповідно до вимог Закону України «Про компенсацію громадянам втрати частини доходів у зв`язку з порушенням строків їх виплати» від 19.10.2000 року № 2050-ІІІ.
В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав та просив задовольнити в повному обсязі з підстав викладених у позові.
В судовому засіданні представники відповідача позов не визнали просять в задоволенні позову відмовити.
Суд, заслухавши пояснення учасників судового розгляду, дослідивши та оцінивши докази у справі в сукупності, встановив наступні обставини справи та відповідні правовідносини.
З 01 липня 2019 року ОСОБА_1 прийнято на посаду лаборанта (ветеринарна медицина) 1 категорії ЛВСЕ № 2 в Хмельницьку регіональну державну лабораторію Держпродспоживслужби за переведенням з Хмельницької міської державної лікарні ветеринарної медицини ЛВСЕ № 2.
Згідно довідки до акта, огляду медико-соціальною експертною комісією серія 12ААБ №872835, ОСОБА_1 має першу Б групу інвалідності з потребою стороннього догляду, інвалідність встановлено безтерміново, а згідно індивідуальної програму реабілітації інваліда № 1607 від 04.08.2020 року, ОСОБА_1 потребує стороннього догляду, йому протипоказана робота у несприятливих метеорологічних умовах, дія вібрації, контакт з токсичними речовинами, рекомендовано в`язально-канцелярська та творча робота, кресляр, лікар-лаборант.
Згідно індивідуальної програми інваліда №1550 від 21 жовтня 2022 року виданої обласним МСЕК де рекомендовано ОСОБА_1 працювати лікарем, лаборантом, з персональним комп`ютером та документами протипоказана робота в умовах переохолодження.
Згідно Посадової інструкцій лаборанта (ветеринарної медицини) 1-ї категорії ветсанексперта ЛВСЕ №2 Хмельницької регіональної державної лабораторії Держпродспоживслужби (КП3212), від 01.07.2019 року до посадових обов`язків ОСОБА_1 входить:
проводить клеймування встановленим клеймом продуктів, придатними і видає дозвіл на їх реалізацію з видачею етикетки;
стежить за вчасним проведенням метрологічної повірки приладів, обладнання, актуалізації нормативно-правових документів;
слідкує за проведенням в повному обсязі експертиз продуктів, які є в продажі на ринку;
слідкує за параметрами мікроклімату;
затримує та не допускає до реалізації продукти, визнанні недоброякісними;
освоює нові методики на зміну тих, що втратили чинність;
дбає про особисту безпеку і здоров`я, а також про безпеку і здоров`я оточуючих людей в процесі виконання будь-яких робіт чи під час перебування на території підприємства;
знати і виконувати вимоги нормативно-правових актів з охорони праці, правила поводження з машинами, механізмами, устаткуванням та іншими засобами виробництва, користуватися засобами колективного та індивідуального захисту;
проходити у встановленому порядку попередні та періодичні медичні огляди;
несе безпосередню відповідальність за порушення зазначених вимог; відповідає за ведення журналу реєстрації міжлабораторних досліджень, журналу реєстрації устаткування, журналу реєстрації внутрішньо-лабораторного контролю;
відповідає за ведення актів введення в експлуатацію обладнання, реєстраційних карток;
стежить за технічним станом побутових приладів, ваг лабораторних; слідкує за знешкодженням відпрацьованих проб.
Згідно посадової інструкція лаборанта ветеринарної медицини 1-ї категорії ЛВСЕ №2 Хмельницької регіональної державної лабораторії Держпродспоживслужби (КП1229.7) від 01 листопада 2022 року до посадових обов`язків ОСОБА_1 входить:
стежить за вчасним проведенням метрологічної повірки приладів, обладнання, актуалізації нормативно-правових документів;
слідкує за проведенням в повному обсязі експертиз продуктів, які є в продажі на ринку;
слідкує та заповнює картки, журнали відповідних форм: 6.3/01-02, 6.3/01-04,6.3/01-16, 6.3/01-17, 6.4/01-01, 6.4/01-02, 6.4/01-03, 6.4/01- 04, 6.4/01-09, 6.4/01-10, 6.4/01-16, 6.4/0124, 6.4/03-01 6.4/03-03, 6.4/03-04, 6.4/03-13, 6.4/03-16, 6.4/03-17;
Відповідає за вчасне та якісне складання звітів;
освоює нові методики на зміну тих, що втратили чинність;
дбає про особисту безпеку і здоров`я, а також про безпеку і здоров`я оточуючих людей в процесі виконання будь-яких робіт чи під час перебування на території підприємства;
знати і виконувати вимоги нормативно-правових актів з охорони праці, правила поводження з машинами, механізмами, устаткуванням та іншими засобами виробництва, користуватися засобами колективного та індивідуального захисту;
проходити у встановленому порядку попередні та періодичні медичні огляди;
несе безпосередню відповідальність за порушення зазначених вимог; стежить за технічним станом побутових приладів, ваг лабораторних.
Позивач звертаючись до суду із вказаним позовом вказав, що за посадою та виконуваною роботою маж право на виплату надбавки за вислугу років відповідно до постановою Кабінету Міністрів України від 25.07.2007 р. № 972, відповідач заперечуючи проти позовних вимог зазначив, що позивач ні за займаною посадою ні за характером виконуваної роботи не має права на виплату надбавки за вислугу років.
Відповідно до ч.4 ст.102 Закону України «Про ветеринарну медицину» (зі змінами), розміри посадових окладів, порядок встановлення кваліфікаційних категорій на надбавок за вислугу років спеціалістам держаних установ ветеринарної медицини визначається Кабінетом Міністрів України.
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 25.07.2007 № 972 «Про затвердження Порядку встановлення надбавок за вислугу років спеціалістам державних установ ветеринарної медицини» надбавки за вислугу років установлюються спеціалістам державних установ ветеринарної медицини, які проводять лабораторно-діагностичні дослідження, ветеринарно-санітарну експертизу на ринках, здійснюють ветеринарно-санітарний контроль та нагляд на державному кордоні і транспорті.
Відповідно до Переліку посад спеціалістів державних установ ветеринарної медицини, які проводять лабораторно - діагностичні дослідження, ветеринарно - санітарну експертизу на ринках, лікувально - профілактичні роботи, здійснюють ветеринарно-санітарний контроль та нагляд на державному кордоні і транспорті, що є додатком до Порядку встановлення надбавок за вислугу років спеціалістам державних установ ветеринарної медицини посада лаборанта І категорії віднесена до таких, що мають право на надбавку.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про ветеринарну медицину» спеціалістами ветеринарної медицини є: лікарі та фельдшери ветеринарної медицини, які мають відповідний диплом та здійснюють діяльність з профілактики, оздоровлення, діагностики і лікування тварин, проведення ветеринарно-санітарної експертизи або іншу ветеринарну діяльність; ветеринарно-санітарна експертиза - це комплекс необхідних лабораторних та спеціальних досліджень (вірусологічних, бактеріологічних, хіміко-токсикологічних, патолого-анатомічних, гістологічних, паразитологічних, радіологічних), які проводяться спеціалістами державної служби ветеринарної медицини або офіційними ветеринарними лікарями, щодо безпечності продуктів тваринного походження, а на агропродовольчих ринках - і рослинного походження, репродуктивного матеріалу, біологічних продуктів, ветеринарних препаратів, субстанцій, кормових добавок, преміксів та кормів, включаючи аналіз виробничої технології та технологічного обладнання щодо відповідності ветеринарно-санітарним заходам.
Наказом Міністерства аграрної політики України від 07.11.2006 N 653 впроваджено із 01 березня 2007 довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 79 "Ветеринарна діяльність", який затверджений Міністерством аграрної політики України та погоджений Міністерством праці та соціальної політики України і Державним департаментом ветеринарної медицини, які є обов`язковим для застосування відповідно до Загальних положень Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуску 1.
За визначенням кваліфікаційної характеристики, за посадовими обов`язками лаборант ветеринарної медицини відбирає зразки продукції тваринного, рослинного та біохімічного походження, необхідні для проведення відповідних досліджень, приймає, реєструє, готує матеріал для дослідження, проводить його первинну обробку, виконує технічну роботу із розтину трупів, робить первинні посіви матеріалу та культур на живильні середовища, готує препарати для мікроскопічних та інших досліджень, готує розчини хімреактивів і фарб, живильні середовища, центифугує та визначає рН розчинів, асистує під час проведення досліджень, проводить лабораторні та інші дослідження з метою оцінки якості та безпечності продукції тваринного походження, кормів і води.
Кваліфікаційні вимоги до лаборанта ветеринарної медицини 1 категорії є неповна вища освіта відповідного напряму підготовки.
Із системного аналізу наведених вище норм законодавства щодо визначення термінів, у тому числі терміну "ветеринарно-санітарна експертиза" як комплексу необхідних лабораторних та спеціальних досліджень та у порівнянні із посадовими обов`язками позивача на посаді лаборанта державної ветеринарної медицини, слід дійти висновку, що виконувані ним посадові обов`язки із проведення клеймування встановленим клеймом продуктів, придатними і видача дозволу на їх реалізацію з видачею етикетки; нагляд за проведенням в повному обсязі експертиз продуктів, які є в продажі на ринку, нагляд за вчасним проведенням метрологічної повірки приладів, обладнання є ніщо інше як складова експертизи, відповідальність за результати якої покладені на ветеринарного лікаря, який безпосередньо за своїм фахом та обов`язками проводить такі дослідження та готує відповідний експертний висновок, що вноситься у журнал ветеринарно-санітарних експертиз за підписом експерта.
21 липня 2008 року ОСОБА_1 було прийнято на посаду лікаря-ветсанексперта Хмельницької міської державної лікарні ветеринарної медицини, що підтверджується записом в трудовій книжці серії НОМЕР_1 .
01 липня 2019 року ОСОБА_1 прийнято на посаду лаборанта (ветеринарна медицина) 1 категорії ЛВСЕ № 2 в Хмельницьку регіональну державну лабораторію Держпродспоживслужби за переведенням з Хмельницької міської державної лікарні ветеринарної медицини ЛВСЕ № 2,
ОСОБА_1 01 липня 2008 року закінчив Подільський державний аграрно- технічний університет і отримав повну вищу освіту за спеціальністю «Ветеринарна медицина» та здобув кваліфікацію лікаря ветеринарної медицини, що підтверджується дипломом серії ХМ № 34829239 від 01.07.2008 року.
Отже, за посадою і за характером виконуваної фактично роботи у визначених посадовими обов`язками повноважень, посада лаборанта лабораторії державної ветеринарно - санітарної медицини віднесена до категорії спеціалістів ветеринарної медицини, яким згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 25.07.2007 р. N 972 встановлені надбавки за вислугу років.
Щодо зобов`язання нарахувати та виплатити позивачу компенсацію втрати частини доходів у зв`язку з порушенням строків їх виплати відповідно до вимог Закону України «Про компенсацію громадянам втрати частини доходів у зв`язку з порушенням строків їх виплати» від 19.10.2000 року № 2050-ІІІ, слід зазначити наступне.
Питання, пов`язані зі здійсненням компенсації громадянам втрати частини доходів у випадку порушення встановлених строків їх виплати врегульовано Законом України від 19.10.2000 № 2050-ІІІ «Про компенсацію громадянам втрати частини доходів у зв`язку з порушенням строків їх виплати» (далі - Закон № 2050-ІІІ).
Ст. 1 Закону № 2050-ІІІ передбачає, що підприємства, установи і організації всіх форм власності та господарювання здійснюють компенсацію громадянам втрати частини доходів у випадку порушення встановлених строків їх виплати, у тому числі з вини власника або уповноваженого ним органу (особи).
За приписами ст. 2 Закону № 2050-ІІІ компенсація громадянам втрати частини доходів у зв`язку з порушенням строків їх виплати (далі компенсація) провадиться у разі затримки на один і більше календарних місяців виплати доходів, нарахованих громадянам за період починаючи з дня набрання чинності цим Законом.
Під доходами у цьому Законі слід розуміти грошові доходи громадян, які вони одержують на території України і які не мають разового характеру: пенсії або щомісячне довічне грошове утримання (з урахуванням надбавок, підвищень, додаткової пенсії, цільової грошової допомоги, пенсії за особливі заслуги перед Україною та інших доплат до пенсії, встановлених законодавством); соціальні виплати; стипендії; заробітна плата (грошове забезпечення); сума індексації грошових доходів громадян; суми відшкодування шкоди, заподіяної фізичній особі каліцтвом або іншим ушкодженням здоров`я; суми, що виплачуються особам, які мають право на відшкодування шкоди у разі втрати годувальника.
Відповідно до ст. 3 Закону № 2050-ІІІ сума компенсації обчислюється шляхом множення суми нарахованого, але не виплаченого громадянину доходу за відповідний місяць (після утримання податків і обов`язкових платежів) на індекс інфляції в період невиплати доходу (інфляція місяця, за який виплачується доход, до уваги не береться).
Зі змісту вказаних норм слідує, що їх дія поширюється на підприємства, установи та організації всіх форм власності і господарювання та застосовується у всіх випадках порушення встановлених термінів виплати грошових доходів, у тому числі з вини власника або уповноваженого ним органу (особи), та стосується усіх доходів, які одержують громадяни в гривнях на території України і не мають разового характеру (пенсії, соціальні виплати, стипендія, заробітна плата).
Виплата громадянам суми компенсації провадиться у разі затримки на один і більше календарних місяців виплати нарахованих доходів у тому ж місяці, у якому здійснюється виплата заборгованості за відповідний місяць (ст. 4 Закону № 2050-ІІІ).
З метою реалізації Закону № 2050-ІІІ постановою Кабінету Міністрів України 21.02.2001 № 159 затверджено Порядок проведення компенсації громадянам втрати частини грошових доходів у зв`язку з порушенням термінів їх виплати (далі Порядок № 159).
Пункти 1, 2 Порядку № 159 відтворюють положення Закону № 2050-ІІІ та конкретизують підстави та механізм виплати компенсацій.
Згідно з абз. 1 п. 4 Порядку № 159 сума компенсації обчислюється як добуток нарахованого, але невиплаченого грошового доходу за відповідний місяць (після утримання податків і обов`язкових платежів) і приросту індексу споживчих цін (індексу інфляції) у відсотках для визначення суми компенсації, поділений на 100.
З системного аналізу наведених правових норм вбачається, що підставою для здійснення компенсації громадянам втрати частини доходів є дотримання таких основних умов: нарахування належних доходів (заробітної плати, пенсії, соціальних виплат, стипендії); порушення встановлених строків їх виплати (як з вини так і без вини підприємств всіх форм власності і господарювання); затримка виплати доходів на один і більше календарних місяців; зростання цін на споживчі товари і тарифи на послуги; доходи не повинні носити разового характеру (пенсії, соціальні виплати, стипендії, заробітна плата).
Разом з тим, встановлено, що надбавка за вислугу років позивачу не нараховувалась.
Відповідно до абз. 3 п. 5 Порядку встановлення надбавок за вислугу років спеціалістам державних установ ветеринарної медицини, затвердженого Постановою КМ України від 25 липня 2007 року, нарахування та виплата надбавок проводиться щомісяця за фактично відпрацьований час у межах коштів, передбачених на оплату праці за основним місцем роботи. Особам, які працюють за сумісництвом, зазначені надбавки не виплачується.
Враховуючи вищевикладене, доводи позивача щодо стягнення надбавки за вислугу років в розмірі 44253,60 грн. (без врахування фактично відпрацьованого часу) слід відхилити, позивач звернувся з позовом в червні 2023 року з вимогою про стягнення надбавки за вислугу років за період з липня 2019 по червень 2023 року, в цій частині позовні вимоги підлягають задоволенню частково в розмірі 24001 грн. 53 коп., надбавка в розмірі 20% за фактично відпрацьований час, за період з липня 2019 року по травень 2023 року.
Відповідно до ст. 141 ЦПК України, позивач при зверненні до суду звільнений від сплати судового збору, у зв`язку з чим з відповідача на користь держави підлягає стягненню судовий збір в розмірі 1073,60 грн.
Керуючись ст.ст. 2, 12, 13, 76, 81, 133, 137, 141, 246, 258, 259, 263-265 ЦПК України, ст.ст. 15, 16 ЦК України, ст. 95 КЗпП, Закону України «Про оплату праці», Законом України «Про ветеринарну медицину», Законом України від 19.10.2000 № 2050-ІІІ «Про компенсацію громадянам втрати частини доходів у зв`язку з порушенням строків їх виплати», Постановою КМУ від 25.07.2007 року №972 «Про затвердження порядку встановлення надбавок за вислугу років спеціалістам державних установ ветеринарної медицини», суд -
вирішив:
Позов задовольнити частково.
Стягнути з Хмельницької регіональної державної лабораторії Держпродспоживслужби на користь ОСОБА_1 заборгованість по виплаті надбавки за вислугу років в розмірі 24001 грн. 53 коп.
В решті вимог відмовити.
Стягнути з Хмельницької регіональної державної лабораторії Держпродспоживслужби на користь держави судовий збір в розмірі 1073,60 грн.
Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Хмельницького апеляційного суду шляхом подання в 30-ти денний строк з дня проголошення рішення апеляційної скарги.
Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Рішення набуває законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним судом.
Позивач : ОСОБА_1 , РНОКПП НОМЕР_2 , АДРЕСА_1 .
Відповідач : Хмельницька регіональна державна лабораторія Держпродспоживслужби, код ЄДРПОУ 00712108, м. Хмельницький, вул. Сіцінського, 26.
Дата складення повного тексту рішення суду: 13.02.2024.
Суддя:
Суд | Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області |
Дата ухвалення рішення | 08.02.2024 |
Оприлюднено | 16.02.2024 |
Номер документу | 116998887 |
Судочинство | Цивільне |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із трудових правовідносин, з них |
Цивільне
Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області
Заворотна О. Л.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні