Ухвала
від 20.02.2024 по справі 480/849/24
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

20 лютого 2024 року Справа № 480/849/24

Суддя Сумського окружного адміністративного суду Глазько С.М., розглянувши в приміщенні суду в м. Суми відзив Північно-Східного офісу Держаудитслужби від 14.02.2024 по справі за адміністративним позовом Управління освіти і науки Сумської міської ради до Державної аудиторської служби України Північно-Східного офісу Держаудитслужби управління Північно-східного офісу держаудитслужби в Луганській області, третя особа - Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ФОРТЕЦЯ"» про визнання протиправним та скасування висновку,

В С Т А Н О В И В:

Управління освіти і науки Сумської міської ради звернулося до Сумського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Державної аудиторської служби України Північно-Східного офісу Держаудитслужби управління Північно-східного офісу держаудитслужби в Луганській області, у якій просить визнати протиправним та скасувати висновок Управління північно-східного офісу державної аудиторської служби у Луганській області Державної аудиторської служби України про результати процедури закупівлі опублікований 30.01.2024, предмет закупівлі «Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №35 «Дюймовочка» м. Суми, Сумської області за адресою: Сумська область, с. Піщане, вул. Завгородівка, 2 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-14-015562-a)».

На електронну адресу суду 14.02.2024 від представника Північно-Східного офісу Держаудитслужби надійшов відзив, який не скріплений ЕЦП.

Дослідивши вищевказаний відзив, суд повертає його без розгляду з наступних підстав.

Відповідно до ч. 2 ст. 166 Кодексу адміністративного судочинства України заяви, клопотання і заперечення подаються в письмовій або усній формі. У випадках, визначених цим Кодексом, заяви і клопотання подаються тільки в письмовій формі.

Згідно ст. 167 Кодексу адміністративного судочинства України, будь-яка письмова заява, клопотання, заперечення повинні містити: 1) повне найменування (для юридичних осіб) або ім`я (прізвище, ім`я та по батькові) (для фізичних осіб) особи, яка подає заяву чи клопотання або заперечення проти них, її місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для фізичних осіб), ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України; 2) найменування суду, до якого вона подається; 3) номер справи, прізвище та ініціали судді (суддів), якщо заява (клопотання, заперечення) подається після постановлення ухвали про відкриття провадження у справі; 4) зміст питання, яке має бути розглянуто судом, та прохання заявника; 5) підстави заяви (клопотання, заперечення); 6) перелік документів та інших доказів (за наявності), що додаються до заяви (клопотання, заперечення); 7) інші відомості, які вимагаються цим Кодексом.

Разом з тим за приписами ч. 10 ст. 44 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо документи подаються учасниками справи до суду або надсилаються іншим учасникам справи в електронній формі, такі документи скріплюються електронним цифровим підписом учасника справи (його представника). Якщо документи подаються учасниками справи до суду або надсилаються іншим учасникам справи в паперовій формі, такі документи скріплюються власноручним підписом учасника справи (його представника).

Згідно статті 5 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов`язкові реквізити документа. Склад та порядок розміщення обов`язкових реквізитів електронних документів визначається законодавством.

Статтею 6 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" встановлено, що для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відповідно до ч. 1 ст. 7 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов`язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги". Пунктом 12 ч. 1 Закону України "Про електронні довірчі послуги" визначено, що електронний підпис - електронні дані, які додаються підписувачем до інших електронних даних або логічно з ними пов`язуються і використовуються ним як підпис.

Згідно відмітки уповноваженого працівника суду, відзив від 14.02.2024, поданий від імені представника Північно-Східного офісу Держаудитслужби не підписаний уповноваженою особою за допомогою електронного цифрового підпису (ЕЦП).

Таким чином, надісланий електронною поштою на офіційну електронну адресу суду відзив, не може вважатися офіційною та братися судом до уваги, оскільки не скріплений електронним цифровим підписом уповноваженою на те особою у визначеному законодавством порядку, що унеможливлює ідентифікувати особу, яка подала даний відзив.

Оригінал відзиву у матеріалах справи відсутній.

Відповідно до частини 2 статті 167 КАС України, якщо заяву (клопотання, заперечення) подано без додержання вимог частини першої цієї статті і ці недоліки не дають можливості її розглянути, або якщо вона є очевидно безпідставною та необґрунтованою, суд повертає таку заяву (клопотання, заперечення) заявнику без розгляду.

Враховуючи викладене та те, що відзив від 14.02.2024 не містить електронного цифрового підпису уповноваженого представника, суд доходить висновку про повернення відзиву відповідачу без розгляду.

Керуючись ст. ст. 167, 248, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

У Х В А Л И В:

Відзив Північно-Східного офісу Держаудитслужби від 14.02.2024 - повернути без розгляду.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та може бути оскаржена до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом п`ятнадцяти днів з дня її складення

Суддя С.М. Глазько

СудСумський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.02.2024
Оприлюднено22.02.2024
Номер документу117116079
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо здійснення публічних закупівель, з них

Судовий реєстр по справі —480/849/24

Рішення від 12.09.2024

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

С.М. Глазько

Ухвала від 20.02.2024

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

С.М. Глазько

Ухвала від 12.02.2024

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

С.М. Глазько

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні