07.02.2024
Справа № 646/6719/23
Провадження № 1-кс/646/397/2024
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
07.02.2024 року слідчий суддя Червонозаводського районного суду м. Харкова ОСОБА_1 ,
за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,
розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Харкові клопотання старшого слідчого СВ ВП №1 ХРУП №1 ГУНП в Харківській області капітана поліції ОСОБА_3 по кримінальному провадженню № 42023222050000135 від 16.08.2023 року, за ознаками складу кримінального правопорушення (злочину), передбаченого ч. 2 ст.367 КК України, про тимчасовий доступ до речей і документів,
в с т а н о в и в :
06.02.2024 року старший слідчий СВ ВП №1 ХРУП №1 ГУНП в Харківській області, капітан поліції ОСОБА_3 звернувся до суду з вищевказаним клопотанням, в обґрунтування якого зазначив, що СВ ВП № 1 Харківського РУП № 1 ГУ НП в Харківській області здійснюється досудове розслідування кримінального провадження, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42023222050000135 від 16.08.2023 року, за ознаками складу кримінального правопорушення (злочину), передбаченого ч. 2 ст. 367 КК України.
Досудовим розслідуванням встановлено, що 28.11.2022 року між ІНФОРМАЦІЯ_1 в особі начальника ОСОБА_4 (далі Замовник) та фізичною особою - підприємцем ОСОБА_5 відповідно до п.п. 13 п. 2 ПКМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України Про публічні закупівлі, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з його припинення або скасування, з урахуванням принципів здійснення публічних закупівель, передбачених законодавством у сфері публічних закупівель, враховуючи, що Замовник перебуває в районі проведення воєнних (бойових) дій на момент прийняття рішення про здійснення закупівлі, відповідно до наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України Про затвердження Переліку територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні) від 25.04.2022 №75 (зі змінами), був укладений договір підряду №80, відповідно до якого ФО-П ОСОБА_5 приймав на себе зобов`язання виконати Замовнику роботи з проведення ремонту та облаштування укриття за об`єктом: Капітальний ремонт укриття ІНФОРМАЦІЯ_2 за адресою: АДРЕСА_1 (код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Місцем виконання робіт, відповідно до вищевказаного договору є: АДРЕСА_1 . Загальна вартість робіт по вищевказаному договору визначена динамічною договірною ціною, яка є невід`ємною частиною вищевказаного договору, та становить 1548376 грн. 32 коп. (один мільйон п`ятсот сорок вісім тисяч триста сімдесят шість гривень тридцять дві копійки).
Відповідно до умов вищевказаного договору, а саме п 2.2. Замовник здійснює оплату за фактично виконані роботи на підставі наступних документів:
1) акта приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в), підписаного уповноваженими представниками обох сторін, оформлених належним чином, згідно з умовами Договору та чинного законодавства України;
2) довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3), підписаного уповноваженими представниками обох сторін.
Відповідно до п 6.2.4. вищевказаного договору, Замовник має право здійснювати контроль за виконанням робіт власними силами та/або уповноваженими особами (технічний нагляд, авторський нагляд, тощо), за відповідністю якості, обсягів і ціни виконаних робіт будівельним нормам і правилам, а матеріалів, конструкцій і виробів державним стандартам і технічним умовам.
Згідно ч. 1 ст. 9 Закону України «Про архітектурну діяльність» від 20.05.1999, - будівництво (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) об`єкта архітектури здійснюється відповідно до затвердженої проектної документації, державних стандартів, норм і правил у порядку, визначеному Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності".
Згідно зі ст. 11 Закону України «Про архітектурну діяльність» - під час будівництва об`єкта архітектури здійснюється авторський та технічний нагляд. Технічний нагляд забезпечується замовником та здійснюється особами, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат.
Так, 28 листопада 2022 року, між ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ) в особі начальника ОСОБА_4 (далі Замовник) та Товариством з обмеженою відповідальністю фірма ІНФОРМАЦІЯ_3 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ) в особі директора ОСОБА_6 (далі Виконавець), відповідно до п.п. 13 п. 2 ПКМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України Про публічні закупівлі, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з його припинення або скасування, з урахуванням принципів здійснення публічних закупівель, передбачених законодавством у сфері публічних закупівель,враховуючи, що Замовник перебуває в районі проведення воєнних (бойових) дій на момент прийняття рішення про здійснення закупівлі, відповідно до наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України Про затвердження Переліку територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні) від 25.04.2022 №75 (зі змінами), був укладений договір №81 на проведення технічного нагляду, відповідно до якого (п.1.1.) Замовник доручає, а Виконавець приймає на себе виконання зобов`язання по наступних роботах: Технічний нагляд за виконанням робіт по об`єкту Капітальний ремонт укриття ІНФОРМАЦІЯ_4 за адресою: АДРЕСА_1 (далі за текстом Об`єкт). Код ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт).
Відповідно до положень вищевказаного договору (п.1.1.) від Виконавця технічний нагляд здійснює інженер з технічного нагляду ОСОБА_7 (сертифікат АТ №002059 від 01.08.2013р).
Відповідно до п. 2.3. вищевказаного договору, Виконавець зобов`язаний:
-для виконання дій, передбачених п.1.1. Договору, призначити відповідальну особу, яка має виданий відповідно до законодавства архітектурно-будівельною комісією кваліфікаційний сертифікат;
-при організації технічного нагляду контролювати дотримання під час будівництва умов, передбачених Державними будівельними нормами та правилами України;
-забезпечити технічний нагляд за об`єктом відповідно до вимог затвердженої проектної документації;
-брати участь в контрольних обмірах, що проводяться, в перевірках органами державного нагляду, відомчими інспекціями, а також самостійно проводити контрольні обміри виконаних робіт;
-брати участь спільно з Замовником та проектною організацією в розгляді пропозицій підрядників та/або Замовника по підвищенню якості, зниженню вартості і скороченню термінів виконання робіт;
-Виконавець зобов`язаний також виконувати інші зобов`язання, які у відповідності до Договору або законодавством покладаються на Виконавця.
Згідно з п. 5 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об`єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 № 903, Особи, що здійснюють технічний нагляд:
1) проводять перевірку:
наявності документів, які підтверджують якісні характеристики
конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання, що використовуються під час будівництва об`єкта, - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо;
відповідності виконаних будівельно-монтажних робіт, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання проектним рішенням, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів;
відповідності обсягів та якості виконаних будівельно-монтажних робіт проектно-кошторисній документації;
виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за
результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду;
2) ведуть облік обсягів прийнятих і оплачених будівельно-монтажних робіт, а також будівельно-монтажних робіт, виконаних з недоліками;
3) проводять разом з підрядником огляд та оцінку результатів виконаних робіт, у тому числі прихованих, і конструктивних елементів;
4) повідомляють підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів;
5) оформляють акти робіт, виконаних з недоліками;
6) беруть участь у проведенні перевірки:
робочою комісією якості окремих конструкцій і вузлів, будівельно-монтажних робіт усіх видів, відповідності змонтованого спецобладнання, устатковання і механізмів технічним умовам;
органами державного нагляду та архітектурно-будівельного контролю;
7)виконують інші функції, пов`язані з технічним наглядом на
відповідному об`єкті.
Згідно з п. 6 вищевказаного Порядку - особи, що здійснюють технічний нагляд, мають право вимагати від підрядника:
1)виконання робіт відповідно до проектно-кошторисної та іншої технічної документації, дотримання вимог нормативних документів щодо порядку виконання і прийняття робіт;
2) зупинення робіт у разі застосування ним матеріалів, деталей, конструкцій та виробів, які не відповідають вимогам нормативних документів;
3) проведення лабораторних випробувань матеріалів і конструкцій щодо їх відповідності сертифікатам якості, а обладнання - технічним (технологічним) паспортам та своєчасного повідомлення їм про такі випробування;
4) усунення відхилень від проектних рішень, недоліків (дефектів) та недоробок і повторного пред`явлення робіт для здійснення технічного нагляду;
5) зупинення виконання:
- робіт до оформлення актів огляду прихованих робіт;
- будівельно-монтажних робіт у разі виявлення понаднормативної
деформації об`єкта або загрози обвалу конструкцій та вжиття невідкладних заходів для запобігання виникненню аварії.
Згідно з п. 7 вищевказаного Порядку - у разі виявлення відхилень від проектних рішень, допущених під час будівництва об`єкта, та відмови підрядника їх усунути особа, що здійснює технічний нагляд, повідомляє про це замовнику (забудовнику) і відповідному органу державного архітектурно-будівельного контролю для вжиття заходів відповідно до законодавства.
Згідно з ч. 7 ст. 30 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" від 17.02.2011, технічні умови є чинними до завершення будівництва об`єкта незалежно від зміни замовника. Зміни до технічних умов можуть вноситися тільки за згодою замовника.
Відповідно до ч. 4 ст. 11 Закону України «Про будівельні норми» від 05.11.2009, у разі якщо у будівельних нормах є посилання на стандарти, то ці стандарти є обов`язковими до застосування.
Також п. 76 постанови КМУ від 01.08.2005 № 668 передбачено, що роботи та матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, проектній документації та договору підряду.
Відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань - ТОВ фірма ІНФОРМАЦІЯ_3 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ), має основний вид діяльності:
41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель,
та Додаткові:
43.21 Електромонтажні роботи
46.90 Неспеціалізована оптова торгівля
71.12 Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах.
Відповідно до штатного розпису на 2022 рік у ТОВ фірма ІНФОРМАЦІЯ_3 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ), на посаді ІНФОРМАЦІЯ_5 (код за класифікатором професій ДК 003:2010 2142.2) перебуває лише одна особа.
Відповідно до наказу директора ТОВ фірма ІНФОРМАЦІЯ_3 ОСОБА_6 №4-11/22 від 28.11.2023 Про здійснення технічного нагляду за будівництвом об`єктів архітектури ОСОБА_7 призначено відповідальною по проведенню технічного нагляду за об`єктом Капітальний ремонт укриття ІНФОРМАЦІЯ_4 за адресою: АДРЕСА_1 .
ОСОБА_7 , як інженер з технічного нагляду, діє на підставі кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов`язаних зі створенням об`єкта архітектури серії АТ номер 002059, виданого атестаційною архітектурно-будівельною комісією ІНФОРМАЦІЯ_6 01 серпня 2013 року.
ОСОБА_7 відповідно до договору №81 від 28.11.2023 на проведення технічного нагляду, та наказу директора ТОВ фірма ІНФОРМАЦІЯ_3 ОСОБА_6 №4-11/22 від 28.11.2023 Про здійснення технічного нагляду за будівництвом об`єктів архітектури - була наділена органом державної влади - ІНФОРМАЦІЯ_1 , спеціальним повноваженням на здійснення технічного нагляду, під час якого також наділялася передбаченим «Порядком здійснення технічного нагляду під час будівництва об`єкта архітектури», затвердженого постановою КМУ від 11.07.2007 №903 повноваженнями, що полягали в здійсненні організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських функцій, а отже, ОСОБА_7 є службовою особою за спеціальним повноваженням.
Відповідно до акту перевірки закупівель ІНФОРМАЦІЯ_1 за період з 01.01.2021 по 01.05.2023 за №202031-31/11 від 18.07.2023, який складений ІНФОРМАЦІЯ_7 , було встановлено, що проведеними контрольними обмірами було встановлено невідповідність між фактично виконаними обсягами робіт та обсягами робіт, які включені до акту ф. №КБ-2в за грудень 2022 року №1(сума акту 794494, 00 грн.) за договором від 28.11.2022 №80, укладеним між ІНФОРМАЦІЯ_1 з фізичною особою - підприємцем ОСОБА_5 .
Так, під час проведення контрольних обмірів фактично виконаних робіт, які не є прихованими, встановлено, що під час виконання робіт по об`єкту Капітальний ремонт укриття ІНФОРМАЦІЯ_2 за адресою: АДРЕСА_1 , фактично не були виконані наступні роботи, а саме:
-під час робіт з влаштування 1-го входу в підвальне приміщення не було виконано високоякісне штукатурення поверхонь стін всередині будівлі цементно-вапняним розчином, обсягом 21 м2;
-під час робіт з влаштування 2-го входу в підвальне приміщення не було виконано високоякісне штукатурення поверхонь стін всередині будівлі цементно-вапняним розчином, обсягом 21 м2;
-під час загально будівельних та оздоблювальних робіт в основному залі не було виконано високоякісне штукатурення поверхонь стін всередині будівлі цементно-вапняним розчином, обсягом 214 м2;
-під час загально будівельних та оздоблювальних робіт в основному залі не було виконано високоякісне штукатурення поверхонь стін всередині будівлі цементно-вапняним розчином (по похилих з/б фундаментів), обсягом 43 м2;
-під час загально будівельних та оздоблювальних робіт в основному залі не було виконано високоякісне штукатурення декоративним розчином стель, обсягом 174 м2;
-під час загально будівельних та оздоблювальних робіт в основному залі не було виконано забивання вибоїв в асфальтових підлогах в 170 місцях;
-під час загально будівельних та оздоблювальних робіт в прохідній залі
-та санвузлі не було виконано високоякісне штукатурення поверхонь стін всередині будівлі цементно-вапняним розчином, обсягом 44 м2;
-під час загально будівельних та оздоблювальних робіт в прохідній залі
-та санвузлі не було виконано високоякісне штукатурення поверхонь стін всередині будівлі цементно-вапняним розчином (укоси), обсягом 4 м2;
-під час загально будівельних та оздоблювальних робіт в прохідній залі
-та санвузлі не було виконано високоякісне штукатурення декоративним розчином стель, обсягом 9 м2;
-під час загально будівельних та оздоблювальних робіт в прохідній залі
-та санвузлі не було виконано забивання вибоїв в асфальтових підлогах в 19 місцях;
-під час загально будівельних та оздоблювальних робіт з вхідних сходів з холу не було виконано високоякісне штукатурення поверхонь стін всередині будівлі цементно-вапняним розчином, обсягом 47,3 м2;
-під час загально будівельних та оздоблювальних робіт з вхідних сходів з холу не було виконано високоякісне штукатурення декоративним розчином стель прямих гладких, обсягом 16 м2.
Відповідно до вищевказаного акту, завищення вартості робіт за договором від 28.11.2022 року №80, укладеним між ІНФОРМАЦІЯ_1 з фізичною особою - підприємцем ОСОБА_5 , при перерахунку складає 315797 грн. 00 коп.
Відповідно до висновку експерта №48/11/23 від 30.11.2023 (діє на підставі свідоцтва №22/22/П від 01 лютого 2022 року, видане на підставі рішення ІНФОРМАЦІЯ_8 ) за результатами проведення судової економічної експертизи, встановлено, що необгрунтоване перерахування грошових коштів ІНФОРМАЦІЯ_1 у сумі 315797грн. 00 коп., з урахуванням акту №202031-31/11 від 18.07.2023, який складений ІНФОРМАЦІЯ_7 , в частині суми завищення вартості виконаних робіт ФО-П ОСОБА_5 по об`єкту Капітальний ремонт укриття ІНФОРМАЦІЯ_2 за адресою: АДРЕСА_1 , по договору підряду №80 від 28.11.2022, документально підтверджується.
Так, ОСОБА_7 , будучи інженером технічного нагляду зі спеціально наділеними повноваженнями, являючись службовою особою, перебуваючи біля ІНФОРМАЦІЯ_1 , яке розташоване за адресою: АДРЕСА_2 , отримавши у період робочого часу (більш точний час в ході досудового розслідування не встановлений) 07.12.2022 року на погодження від ФО-П ОСОБА_5 (ІПН НОМЕР_3 ) акт прийому виконаних будівельних робіт ф. №КБ-2в за грудень 2022 року №1 по об`єкту Капітальний ремонт укриття ІНФОРМАЦІЯ_2 за адресою: АДРЕСА_1 , та ознайомившись з ним, діючи зі злочинною недбалістю, не передбачаючи можливості настання суспільно небезпечних наслідків свого діяння, хоча повинна була і могла їх передбачити, маючи реальну можливість виконати належним чином, проте, неналежно виконуючи свої службові обв`язки через несумлінне ставлення до них, не дотримуючись покладених на неї обов`язків відповідно до договору №81 від 28.11.2022 на проведення технічного нагляду по об`єкту Капітальний ремонт укриття ІНФОРМАЦІЯ_2 за адресою: АДРЕСА_1 , в порушення підпунктів 1-5 пункту 5, підпункту 1 пункту 6 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об`єкту архітектури, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 903 від 11.07.2007, належним чином не здійснила технічний нагляд за виконанням робіт по об`єкту Капітальний ремонт укриття ІНФОРМАЦІЯ_2 за адресою: АДРЕСА_1 , а саме: маючи реальну можливість не перевірила відповідність станом на 07.12.2022 фактичного обсягу виконаних робіт по вказаному об`єкту обсягу робіт зазначеному в акті приймання виконаних будівельних робіт № 1 за формою КБ-2в від 07.12.2022 за грудень 2022 року.
Після цього, ОСОБА_7 , продовжуючи діяти зі злочинною недбалістю, не передбачаючи можливості настання суспільно небезпечних наслідків свого діяння, хоча повинна була і могла їх передбачити, маючи реальну можливість виконати належним чином, проте, неналежно виконуючи свої службові обв`язки через несумлінне ставлення до них, перебуваючи біля ІНФОРМАЦІЯ_1 , яке розташоване за адресою: АДРЕСА_2 , в робочий час (більш точний час в ході досудового розслідування не встановлений), затвердила своїм підписом отриманий на підпис від фізичної особи-підприємця ОСОБА_5 акт прийому виконаних будівельних робіт № 1 за формою КБ-2в від 07.12.2022 за грудень 2022 року по об`єкту Капітальний ремонт укриття ІНФОРМАЦІЯ_2 за адресою: АДРЕСА_1 , чим підтвердила відповідність відомостей відображених у вказаному акті фактично виконаним об`ємам робіт та використаним матеріалам.
Вказані діяння інженера технічного нагляду ОСОБА_7 надали підстави для підписання Замовником, в особі начальника ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_4 акту прийому виконаних будівельних робіт № 1 за формою КБ-2в від 07.12.2022 за грудень 2022 року по об`єкту Капітальний ремонт укриття ІНФОРМАЦІЯ_2 за адресою: АДРЕСА_1 та подальшого перерахунку грошових коштів на рахунок ФО-П ОСОБА_5 , що спричинило шкоду інтересам держави в особі ІНФОРМАЦІЯ_1 на загальну суму 315797 грн. 00 коп. що в 250 і більше разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян та є тяжкими наслідками.
В ході досудового розслідування, під час допиту підозрюваної ОСОБА_7 , було встановлено, що ОСОБА_7 користується мобільним терміналом з абонентським номером НОМЕР_4 .
З урахуванням викладеного, враховуючи, що в матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказана інформація, яка знаходиться у операторів мобільного зв`язку ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » за вищевказаним номером телефону, має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, у органу досудового розслідування виникла необхідність в отриманні інформації щодо послуг, та їх тривалості, змісту, маршрутів передавання, тощо, кінцевих обладнань споживачів телекомунікаційних послуг, а також, каналів зв`язку про вхідні та вихідні телефонні з`єднання за номером НОМЕР_4 , а також місцезнаходження абонента під час цих з`єднань, за період часу з 28.11.2022 по 08.12.2022 року.
Слідчий в судове засідання не прибув, надав суду заяву у якій просив клопотання задовольнити, справу розглядати у його відсутність.
Представник ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » у судове засідання не прибув, був повідомлений про час та місце розгляду клопотання завчасно та належним чином, про поважність причини неявки не повідомив.
Слідчий суддя вважає за можливе розгляд клопотання у відсутності представника ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », оскільки відповідно до ч. 4 ст. 163 КПК України неприбуття за судовим викликом особи, у володінні якої знаходяться речі і документи, без поважних причин або не повідомлення нею про причини неприбуття не є перешкодою для розгляду клопотання.
Фіксування кримінального провадження за допомогою технічних засобів, відповідно до вимог ч. 4 ст. 107 КПК України, не проводилось.
Дослідивши надані докази, слідчий суддя вважає заявлене клопотання обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню, виходячи з наступного.
Відповідно до ч. 1 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх.
Як вбачається з матеріалів справи, в провадженні ВП № 1 ХРУП № 1 ГУ НП в Харківській області перебуває кримінальне провадження за №42023222050000135 від 16.08.2023 року, за ознаками злочину передбаченого ч. 2 ст. 367 КК України.
Слідчий СВ ВП № 1 ХРУП № 1 ГУНП в Харківській області, звернувся з клопотанням до слідчого судді в зв`язку з виниклою необхідністю в отриманні інформації з каналів зв`язку ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », яка має суттєве значення для встановлення важливих обставин у даному кримінальному провадженні.
Таким чином, сторона кримінального провадження у своєму клопотанні довела наявність достатніх підстав вважати, що зазначена інформація, яка знаходиться у операторів мобільного зв`язку ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », має суттєве значення для встановлення важливих обставин у даному кримінальному провадженні.
До охоронюваної законом таємниці, яка міститься в речах і документах, належить інформація, яка знаходиться в операторів та провайдерів телекомунікацій, про зв`язок, абонента, надання телекомунікаційних послуг, у тому числі отримання послуг, їх тривалості, змісту, маршрутів передавання тощо (п. 7 ч. 1 ст. 162 КПК України).
Отже, інформація про з`єднання кінцевих обладнань споживачів телекомунікаційних послуг, базових станцій оператора телекомунікації містить відомості, які належать до охоронюваної законом таємниці.
Відповідно до ч. 6 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження доведе також можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Враховуючи вищевикладене, з метою повного та всебічного з`ясування обставин справи, суд вважає за потрібне надати тимчасовий доступ до копій документів які знаходяться в оператора мобільного зв`язку ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », у яких міститься інформація, яка може сприяти розкриттю кримінального правопорушення, строком на один місяць, а саме до 06.03.2024 року включно.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 159 - 164 КПК України, слідчий суддя, -
У Х В А Л И В :
Клопотання старшого слідчого СВ ВП №1 ХРУП №1 ГУНП в Харківській області капітана поліції ОСОБА_3 по кримінальному провадженню № 42023222050000135 від 16.08.2023 року, за ознаками складу кримінального правопорушення (злочину), передбаченого ч. 2 ст.367 КК України, про тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити.
Надати старшому слідчому слідчого відділення відділу поліції №1 Харківського РУП №1 ГУНП в Харківській області капітану поліції ОСОБА_3 , слідчому слідчого відділення відділу поліції № 1 Харківського РУП №1 ГУНП в Харківській області лейтенанту поліції ОСОБА_8 , слідчому слідчого відділення відділу поліції № 1 Харківського РУП №1 ГУНП в Харківській області лейтенанту поліції ОСОБА_9 , слідчому слідчого відділення відділу поліції № 1 Харківського РУП №1 ГУНП в Харківській області лейтенанту поліції ОСОБА_10 , слідчому слідчого відділення відділу поліції № 1 Харківського РУП №1 ГУНП в Харківській області лейтенанту поліції ОСОБА_11 дозвіл до тимчасового доступу до копій документів, які перебувають у володінні ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », що розташований за адресою: АДРЕСА_3 , а саме, до наступної інформації - чи користується послугами мобільного зв`язку мобільного оператору ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » абонент мобільного зв`язку ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » НОМЕР_5 , із зазначенням дати та часу з`єднання, номерів абонентів, з якими відбувалося з`єднання, адреси базових станцій та указанням IMEI мобільних терміналів, за період з 28.11.2022 по 08.12.2022 року на паперових носіях, а також на оптичному носії для лазерних систем зчитування, із зазначенням місцезнаходження абонента, базових станцій та їх адреси, через які здійснювалися ці з`єднання абонента мобільного зв`язку.
Встановити строк дії цієї ухвали один місяць до 06.03.2024 року включно.
Роз`яснити представнику ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », що у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положенням КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала підлягає негайному виконанню після її оголошення.
Ухвала в апеляційному порядку оскарженню не підлягає, як така, що не позбавляє підприємця чи юридичну особу можливості здійснювати свою діяльність.
Слідчий суддя
Суд | Червонозаводський районний суд м.Харкова |
Дата ухвалення рішення | 07.02.2024 |
Оприлюднено | 23.04.2024 |
Номер документу | 117121029 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Червонозаводський районний суд м.Харкова
Глоба М. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні