ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
і м е н е м У к р а ї н и
21 лютого 2024 року м. Дніпросправа № 280/5637/23
Третій апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
судді-доповідача: Шальєвої В.А.
суддів: Іванова С.М., Чередниченка В.Є.,
розглянувши в порядку письмового провадження в залі судового засідання Третього апеляційного адміністративного суду у м. Дніпрі апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Запорізькій області на рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 05 жовтня 2023 року (суддя Кисіль Р.В., повне судове рішення складено 05 жовтня 2023 року) в справі № 280/5637/23 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «В-Версія» до Головного управління ДПС у Запорізькій області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, -
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю «В-Версія» звернулось до Запорізького окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДПС у Запорізькій області (далі ГУ ДПС) про визнання протиправним та скасування рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 12101 від 30 травня 2023 року про відповідність ТОВ «В-Версія» критеріям ризиковості платника податку; зобов`язання виключити позивача з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку на додану вартість.
Рішенням Запорізького окружного адміністративного суду від 05 жовтня 2023 року позов задоволено, визнано протиправним та скасовано рішення комісії Головного управління ДПС у Запорізькій області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 30 травня 2023 року №12101 про відповідність ТОВ «В-Версія» критеріям ризиковості платника податку; зобов`язано Головне управління ДПС у Запорізькій області виключити ТОВ «В-Версія» з переліку платників податку, які відповідають критеріям бази ризиковості платника податку.
В апеляційній скарзі відповідач просить скасувати рішення з підстав неправильного застосування судом першої інстанції норм матеріального права, неповного з`ясування обставин, що мають значення для справи, ухвалити нове рішення про відмову у задоволенні позову.
Апелянтом зазначено, що підставою для внесення позивача до переліку ризикових платників податків слугувала інформація, отримана в процесі поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючий орган функцій, а саме податкова інформація, складена за результатами аналізу Єдиного реєстру податкових накладних (далі ЄРПН), відповідно до якої позивачем здійснювалось придбання товарів у суб`єктів господарювання, по яким прийнято рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості, а також платником податку здійснено реалізацію товарів/послуг на адресу контрагентів, по яким прийнято рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості.
Також судом першої інстанції не враховано раніше прийняті рішення комісій регіонального рівня про віднесення позивача до ризикових підприємств.
На думку апелянта, висновки, наведені у рішенні про віднесення позивача до переліку ризикових платників податків, є відображенням дій працівників контролюючих органів і самі по собі не породжують правових наслідків для платника податків, та, відповідно, таке рішення не порушує прав позивача. На думку апелянта, віднесення особи до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості, без прийняття рішення про відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування не порушує права та інтереси платника податку, оскільки не породжує правові наслідки та такого суб`єкта.
У відзиві на апеляційну скаргу позивач просить залишити рішення суду першої інстанції без змін, відмовивши у задоволенні апеляційної скарги.
Справа судом розглянута без повідомлення учасників справи (в порядку письмового провадження) за наявними у справі матеріалами на підставі п. 3 ч. 1 ст. 311 КАС України у зв`язку з поданням апеляційної скарги на рішення суду першої інстанції, яке ухвалено в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у порядку письмового провадження).
Перевіривши законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги, суд доходить висновку, що апеляційна скарга не може бути задоволена з наступних підстав.
Судом першої інстанції встановлено, що ТОВ «В-Версія» (код за ЄДРПОУ 42999389) здійснює свою господарську діяльність з 14 травня 2019 року, зареєстрований платником податку на додану вартість з 01 грудня 2019 року.
Основним видом діяльності позивача є надання транспортних послуг автомобільним вантажним транспортом (код КВЕД 49.41 - вантажний автомобільний транспорт).
В процесі фінансово-господарської діяльності позивач співпрацює з вітчизняними постачальниками паливо-мастильних матеріалів, запчастин, пристроїв спостереження за рухомими об`єктами, тощо. Також позивач здійснює господарську діяльність з перевезення агропродукції.
07 березня 2023 року через електронний кабінет платника податків позивач отримав рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку №6475. В рішенні зазначено, що у зв`язку з виявленням обставин та/або отримання інформації контролюючим органом у процесі поточної діяльності прийнято рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості за підставою пункт 8. Серед кодів податкової інформації, яка є підставою для прийняття рішення було зазначено про 12 - постачання товарів (послуг) у платнику (ам) податку, щодо якого (их) прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку. Також, вказано податковий номер платника, який був задіяний у податкових операціях з постачання, 41205522, період здійснення господарської операції 01 січня 2023 року 07 березня 2023 року.
22 березня 2023 року позивачем надано пояснення щодо виключення з переліку ризикових, оскільки працює тривалий час, має сталі послуги вантажних перевезень по всій території держави та надавав документи на підтвердження господарських операцій, договори перевезень, платіжні доручення, видаткові накладні, товаротранспортні накладні, рахунки, оборотно-сальдові відомості, виписки з банку, платіжні інструкції, акти надання послуг, акти звіряння, штатний розпис, податкова звітність, тощо.
30 березня 2023 року комісією Головного управління ДПС у Львівській області прийнято рішення №7801 про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку, яким визначено відповідність ТОВ «В-Версія» критеріям ризиковості платника податку, відповідно до пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку.
У рішенні від 30 березня 2023 року №7801 зазначено, що з урахуванням отриманих від платника податку інформації та копій відповідних документів від 22 березня 2023 року №1 прийнято рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості за підставою пункт 8.
Код податкової інформації, яка є підставою для прийняття рішення про відповідність платника податків критеріям ризиковості платника податку, зазначено:
12 - постачання товарів (послуг) у платнику (ам) податку, щодо якого (их) прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку;
13 - придбання товарів (послуг) у платника (ів) податку, щодо якого (их) прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку.
Інформація, за якою встановлена відповідність платника податку критеріям ризиковості:
- тип операції: постачання; період здійснення господарської операції: з 01.01.2022 по 07.03.2023; код згідно з ДКПП операції, визначеної як ризикова: 49.41; податковий номер платника податку, заподіяного в ризиковій операцій: 40888064;
- тип операції: постачання; період здійснення господарської операції: з 01.01.2022 по 30.03.2023; код згідно з ДКПП операції, визначеної як ризикова: 49.41; податковий номер платника податку, заподіяного в ризиковій операцій: 41475635;
- тип операції: постачання; період здійснення господарської операції: з 01.01.2022 по 30.03.2023; код згідно з ДКПП операції, визначеної як ризикова: 49.41; податковий номер платника податку, заподіяного в ризиковій операцій: 43338736;
- тип операції: придбання; період здійснення господарської операції: з 01.01.2022 по 30.03.2023; код згідно з УКТЗЕД операції, визначеної як ризикова: 4011201000; податковий номер платника податку, заподіяного в ризиковій операцій: 44140725;
- тип операції: придбання; період здійснення господарської операції: з 01.01.2022 по 30.03.2023; код згідно з УКТЗЕД операції, визначеної як ризикова: 2710194300; податковий номер платника податку, заподіяного в ризиковій операцій; 43372000.
- тип операції: постачання: період здійснення господарської операції: з 01.01.2022 по 30.03.2023; код згідно з ДКПП операції, визначеної як ризикова: 49.41, податковий номер платника податку, заподіяного в ризиковій операцій: 41205522.
Зазначено про неподання платником податку копій документів, які можуть свідчити про невідповідність критеріям ризиковості платника податку.
Комісією Головного управління ДПС у Львівській області не деталізовано податкову інформацію, визначену у п. 8 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року №1165, щодо чотирьох з шести контрагентів (по операціях з постачання), на підставі якої прийнято оскаржуване рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку від 30 березня 2023 року №7801.
Окрім того, після розгляду пояснень контролюючий орган додав новий перелік контрагентів.
22 травня 2023 року позивач знову надав пояснення щодо виключення з переліку ризикових до якого додало документи на підтвердження господарських операцій.
30 травня 2023 року комісією регіонального рівня прийнято рішення №12101 про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку, яким визначено відповідність ТОВ «В-Версія» критеріям ризиковості платника податку відповідно до пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку.
У рішенні від 30 травня 2023 року №12101 зазначено, що з урахуванням отриманих від платника податку інформації та копій відповідних документів від 25 травня 2023 року №2 прийнято рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості за підставою пункт 8.
Код податкової інформації, яка є підставою для прийняття рішення про відповідність платника податків критеріям ризиковості платника податку, зазначено:
12 - постачання товарів (послуг) у платнику(ам) податку, щодо якого(их) прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку;
13 - придбання товарів (послуг) у платника(ів) податку, щодо якого(их) прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку.
Інформація, за якою встановлена відповідність платника податку критеріям ризиковості:
- тип операції: постачання; період здійснення господарської операції: з 01.01.2022 по 23.05.2023; код згідно з ДКПП операції, визначеної як ризикова: 49.41; податковий номер платника податку, заподіяного в ризиковій операцій: 40888064;
- тип операції: постачання; період здійснення господарської операції: з 01.01.2022 по 23.05.2023; код згідно з ДКПП операції, визначеної як ризикова: 49.41: податковий номер платника податку, заподіяного в ризиковій операцій: 41475635;
- тип операції: постачання; період здійснення господарської операції: з 01.01.2022 по 23.05.2023; код згідно з ДКПП операції, визначеної як ризикова: 49.41; податковий номер платника податку, заподіяного в ризиковій операцій: 43338736;
- тип операції: придбання; період здійснення господарської операції: з 01.01.2022 по 23.05.2023; код згідно з УКТЗЕД операції, визначеної як ризикова: 4011201000; податковий номер платника податку, заподіяного в ризиковій операцій: 44140725.
- тип операції: придбання; період здійснення господарської операції: з 01.01.2022 по 23.05.2023; код згідно з УКТЗЕД операції, визначеної як ризикова: 2710194300; податковий номер платника податку, заподіяного в ризиковій операцій: 43372000.
- тип операції: постачання; період здійснення господарської операції: з 01.01.2022 по 23.05.2023; код згідно з ДКПП операції, визначеної як ризикова: 49.41; податковий номер платника податку, заподіяного в ризиковій операцій: 41205522;
- тип операції: постачання; період здійснення господарської операції: з 01.01.2022 по 23.05.2023; код згідно з ДКПП операції, визначеної як ризикова: 040120; податковий номер платника податку, заподіяного в ризиковій операцій: 43559419;
- тип операції: постачання; період здійснення господарської операції: з 01.01.2022 по 23.05.2023; код згідно з ДКПП операції, визначеної як ризикова: 2710194300; податковий номер платника податку, заподіяного в ризиковій операцій: 43030740;
- тип операції: постачання; період здійснення господарської операції: з 01.01.2022 по 23.05.2023; код згідно з ДКПП операції, визначеної як ризикова: 8708, податковий номер платника податку, заподіяного в ризиковій операцій: 42933160;
- тип операції: постачання: період здійснення господарської операції: з 01.01.2022 по 23.05.2023; код згідно з ДКПП операції, визначеної як ризикова; 1401100000; податковий номер платника податку, заподіяного в ризиковій операцій: 43156996;
- тип операції: постачання; період здійснення господарської операції: з 01.01.2022 по 23.05.2023; код згідно з ДКПП операції, визначеної як ризикова: 7326. податковий номер платника податку, заподіяного в ризиковій операцій: 43156996;
- тип операції: постачання; період здійснення господарської операції: з 01.01.2022 по 23.05.2023; код згідно з ДКПП операції, визначеної як ризикова: 8505; податковий номер платника податку, заподіяного в ризиковій операцій: 43156996;
- тип операції: постачання; період здійснення господарської операції: з 01.01.2022 по 23.05.2023; код згідно з ДКПП операції, визначеної як ризикова: 8507102090; податковий номер платника податку заподіяного в ризиковій операцій: 43498811;
- тип операції; постачання; період здійснення господарської операції: з 01.01.2022 по 23.05.2023; код згідно з ДКПП операції, визначеної як ризикова: 2710124509; податковий номер платника податку, заподіяного в ризиковій операцій: 40816398;
- тип операції: постачання; період здійснення господарської операції: з 01.01.2022 по 23.05.2023; код згідно з ДКПП операції, визначеної як ризикова: 4011209000, податковий номер платника податку, заподіяного в ризиковій операцій: 42594729;
- тип операції: постачання; період здійснення господарської операції: з 01.01.2022 по 23.05.2023; код згідно з ДКПП операції, визначеної як ризикова: 4011209000; податковий номер платника податку, заподіяного в ризиковій операцій: 41778778;
- тип операції: постачання; період здійснення господарської операції: з 01.01.2022 по 23.05.2023; код згідно з ДКПП операції, визначеної як ризикова: 3403191000; податковий номер платника податку, заподіяного в ризиковій операцій: 45117702;
Зазначено про ненадання платником податку копій документів, які можуть свідчити про невідповідність критеріям ризиковості платника податку.
При цьому комісією регіонального рівня в рішенні №12101 від 30 травня 2023 року знову додані нові контрагенти та встановлено новий період здійснення господарських операцій.
Суд першої інстанції вважав, що ГУ ДПС, не виклавши розшифрування податкової інформації, не навівши ризикових операцій та назв підприємств, що були задіяні в таких операціях, в спірному рішенні, як це передбачено пунктом 8 Порядку № 1165, приймаючи рішення не за наслідками подання позивачем податкової накладної/розрахунку коригування для реєстрації, фактично діяв без дотримання власної процедури, не прозоро та у спосіб, що виключає можливість мінімізувати ризик помилки у спірних відносинах, тому дійшов висновку, що оскаржене рішення про відповідність позивача критеріям ризиковості платника не відповідає критеріям правомірності, визначеним частиною другою статті 2 КАС України, є протиправним та підлягає скасуванню.
На думку суду першої інстанції, належним способом захисту прав позивача, який забезпечить їх ефективне поновлення, є зобов`язання ГУ ДПС виключити його з переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості.
Здійснюючи апеляційний перегляд справи в межах доводів та вимог апеляційної скарги, суд визнає приведений висновок обґрунтованим, з огляду на наступне.
Судом встановлено, що ТОВ «В-Версія» перебуває на податковому обліку як платник податків в Головному управління ДПС у Запорізькій області, є платником податку на додану вартість.
Рішенням комісії регіонального рівня про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку № 12101 від 30 травня 2023 року у зв`язку з виявленням обставин та/або отриманням податкової інформації контролюючим органом у процесі поточної діяльності прийнято рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку за пунктом 8 Критеріїв ризиковості платника податку.
У рішенні від 30 травня 2023 року №12101 зазначено, що з урахуванням отриманих від платника податку інформації та копій відповідних документів від 25 травня 2023 року №2 прийнято рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості за підставою пункт 8.
Код податкової інформації, яка є підставою для прийняття рішення про відповідність платника податків критеріям ризиковості платника податку, зазначено:
12 - постачання товарів (послуг) у платнику(ам) податку, щодо якого(их) прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку;
13 - придбання товарів (послуг) у платника(ів) податку, щодо якого(их) прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку.
Інформація, за якою встановлена відповідність платника податку критеріям ризиковості:
- тип операції: постачання; період здійснення господарської операції: з 01.01.2022 по 23.05.2023; код згідно з ДКПП операції, визначеної як ризикова: 49.41; податковий номер платника податку, заподіяного в ризиковій операцій: 40888064;
- тип операції: постачання; період здійснення господарської операції: з 01.01.2022 по 23.05.2023; код згідно з ДКПП операції, визначеної як ризикова: 49.41: податковий номер платника податку, заподіяного в ризиковій операцій: 41475635;
- тип операції: постачання; період здійснення господарської операції: з 01.01.2022 по 23.05.2023; код згідно з ДКПП операції, визначеної як ризикова: 49.41; податковий номер платника податку, заподіяного в ризиковій операцій: 43338736;
- тип операції: придбання; період здійснення господарської операції: з 01.01.2022 по 23.05.2023; код згідно з УКТЗЕД операції, визначеної як ризикова: 4011201000; податковий номер платника податку, заподіяного в ризиковій операцій: 44140725.
- тип операції: придбання; період здійснення господарської операції: з 01.01.2022 по 23.05.2023; код згідно з УКТЗЕД операції, визначеної як ризикова: 2710194300; податковий номер платника податку, заподіяного в ризиковій операцій: 43372000.
- тип операції: постачання; період здійснення господарської операції: з 01.01.2022 по 23.05.2023; код згідно з ДКПП операції, визначеної як ризикова: 49.41; податковий номер платника податку, заподіяного в ризиковій операцій: 41205522;
- тип операції: постачання; період здійснення господарської операції: з 01.01.2022 по 23.05.2023; код згідно з ДКПП операції, визначеної як ризикова: 040120; податковий номер платника податку, заподіяного в ризиковій операцій: 43559419;
- тип операції: постачання; період здійснення господарської операції: з 01.01.2022 по 23.05.2023; код згідно з ДКПП операції, визначеної як ризикова: 2710194300; податковий номер платника податку, заподіяного в ризиковій операцій: 43030740;
- тип операції: постачання; період здійснення господарської операції: з 01.01.2022 по 23.05.2023; код згідно з ДКПП операції, визначеної як ризикова: 8708, податковий номер платника податку, заподіяного в ризиковій операцій: 42933160;
- тип операції: постачання: період здійснення господарської операції: з 01.01.2022 по 23.05.2023; код згідно з ДКПП операції, визначеної як ризикова; 1401100000; податковий номер платника податку, заподіяного в ризиковій операцій: 43156996;
- тип операції: постачання; період здійснення господарської операції: з 01.01.2022 по 23.05.2023; код згідно з ДКПП операції, визначеної як ризикова: 7326. податковий номер платника податку, заподіяного в ризиковій операцій: 43156996;
- тип операції: постачання; період здійснення господарської операції: з 01.01.2022 по 23.05.2023; код згідно з ДКПП операції, визначеної як ризикова: 8505; податковий номер платника податку, заподіяного в ризиковій операцій: 43156996;
- тип операції: постачання; період здійснення господарської операції: з 01.01.2022 по 23.05.2023; код згідно з ДКПП операції, визначеної як ризикова: 8507102090; податковий номер платника податку заподіяного в ризиковій операцій: 43498811;
- тип операції; постачання; період здійснення господарської операції: з 01.01.2022 по 23.05.2023; код згідно з ДКПП операції, визначеної як ризикова: 2710124509; податковий номер платника податку, заподіяного в ризиковій операцій: 40816398;
- тип операції: постачання; період здійснення господарської операції: з 01.01.2022 по 23.05.2023; код згідно з ДКПП операції, визначеної як ризикова: 4011209000, податковий номер платника податку, заподіяного в ризиковій операцій: 42594729;
- тип операції: постачання; період здійснення господарської операції: з 01.01.2022 по 23.05.2023; код згідно з ДКПП операції, визначеної як ризикова: 4011209000; податковий номер платника податку, заподіяного в ризиковій операцій: 41778778;
- тип операції: постачання; період здійснення господарської операції: з 01.01.2022 по 23.05.2023; код згідно з ДКПП операції, визначеної як ризикова: 3403191000; податковий номер платника податку, заподіяного в ризиковій операцій: 45117702;
Зазначено про ненадання платником податку копій документів, які можуть свідчити про невідповідність критеріям ризиковості платника податну.
Вирішуючи спірні правовідносини, суд виходить з наступного.
Відповідно до пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Пунктом 201.16 статті 201 Податкового кодексу України встановлено, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
В силу пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків: для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені; для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 15 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).
Функціонування Єдиного реєстру податкових накладних (далі - ЄРПН) відбувається в автоматизованому режимі за правилами, визначеними Порядком ведення єдиного реєстру податкових накладних, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року № 1246 (далі - Порядок № 1246), а також Порядком електронного адміністрування податку на додану вартість, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року (далі - Порядок №569).
Зокрема, пунктом 12 Порядку № 1246 передбачено, що саме в автоматизованому режимі здійснюється перевірка одержаної від платника податків податкової накладної на предмет наявності підстав для зупинення реєстрації.
Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року № 1165 (далі - Порядок № 1165).
За визначенням пункту 2 Порядку № 1165 автоматизований моніторинг відповідності податкової накладної/розрахунку коригування критеріям оцінки ступеня ризиків - сукупність заходів та методів, що застосовуються контролюючим органом для виявлення ознак наявності ризиків порушення норм податкового законодавства за результатами проведення автоматизованого аналізу наявної в інформаційних системах контролюючих органів податкової інформації.
Відповідно до пунктів 6 та 7 Порядку № 1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється. Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня. У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку. Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення. Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення (додаток 4). У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку. У разі надходження до контролюючого органу відповідного рішення суду, яке набрало законної сили, комісія регіонального рівня виключає платника податку з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку. Комісія регіонального рівня постійно проводить моніторинг щодо відповідності/невідповідності платників податку критеріям ризиковості платника податку.
У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку, що оскаржується в цій справі, прийняте з підстав відповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку, а саме пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку.
Додатком №1 до Порядку № 1165 визначені Критерії ризиковості платника податку на додану вартість, пункт 8 яких передбачає такий критерій як наявність у контролюючих органів податкової інформації, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.
Згідно з додатком 4 до Порядку №1165 в рішенні про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку обов`язково зазначається підстава його прийняття, зокрема, відповідний пункт критеріїв ризиковості платника податку та у разі відповідності пункту 8 критеріїв ризиковості платника податку розшифровується, яка саме податкова інформація.
Судом встановлено, що комісію ГУ ДПС у Львівській області від 07 березня 2023 року у зв`язку з виявленням обставин та/або отримання інформації контролюючим органом у процесі поточної діяльності прийнято рішення №6475 про відповідність платника податку ТОВ «В-Версія» критеріям ризиковості за підставою пункту 8. Серед кодів податкової інформації, яка є підставою для прийняття рішення зазначено: « 12 - постачання товарів (послуг) у платнику (ам) податку, щодо якого (их) прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку», вказано податковий номер платника, який був задіяний у податкових операціях з постачання, 41205522, період здійснення господарської операції: 01 січня 2023 року 07 березня 2023 року.
22 березня 2023 року позивачем надано пояснення щодо виключення з переліку ризикових, оскільки працює тривалий час, має сталі послуги вантажних перевезень по всій території держави, надано документи на підтвердження господарських операцій, договори перевезень, платіжні доручення, видаткові накладні, товаротранспортні накладні, рахунки, оборотно-сальдові відомості, виписки з банку, платіжні інструкції, акти надання послуг, акти звіряння, штатний розпис, податкова звітність, тощо.
30 березня 2023 року комісією ГУ ДПС у Львівській області прийнято рішення №7801 про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку, яким визначено відповідність ТОВ «В-Версія» критеріям ризиковості платника податку, відповідно до пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку.
У рішенні від 30 березня 2023 року №7801 зазначено, що з урахуванням отриманих від платника податку інформації та копій відповідних документів від 22 березня 2023 року №1 прийнято рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості за підставою пункт 8.
Код податкової інформації, яка є підставою для прийняття рішення про відповідність платника податків критеріям ризиковості платника податку, зазначено:
12 - постачання товарів (послуг) у платнику (ам) податку, щодо якого (их) прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку;
13 - придбання товарів (послуг) у платника (ів) податку, щодо якого (их) прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку.
Інформація, за якою встановлена відповідність платника податку критеріям ризиковості:
- тип операції: постачання; період здійснення господарської операції: з 01.01.2022 по 07.03.2023; код згідно з ДКПП операції, визначеної як ризикова: 49.41; податковий номер платника податку, заподіяного в ризиковій операцій: 40888064;
- тип операції: постачання; період здійснення господарської операції: з 01.01.2022 по 30.03.2023; код згідно з ДКПП операції, визначеної як ризикова: 49.41; податковий номер платника податку, заподіяного в ризиковій операцій: 41475635;
- тип операції: постачання; період здійснення господарської операції: з 01.01.2022 по 30.03.2023; код згідно з ДКПП операції, визначеної як ризикова: 49.41; податковий номер платника податку, заподіяного в ризиковій операцій: 43338736;
- тип операції: придбання; період здійснення господарської операції: з 01.01.2022 по 30.03.2023; код згідно з УКТЗЕД операції, визначеної як ризикова: 4011201000; податковий номер платника податку, заподіяного в ризиковій операцій: 44140725;
- тип операції: придбання; період здійснення господарської операції: з 01.01.2022 по 30.03.2023; код згідно з УКТЗЕД операції, визначеної як ризикова: 2710194300; податковий номер платника податку, заподіяного в ризиковій операцій; 43372000.
- тип операції: постачання: період здійснення господарської операції: з 01.01.2022 по 30.03.2023; код згідно з ДКПП операції, визначеної як ризикова: 49.41, податковий номер платника податку, заподіяного в ризиковій операцій: 41205522.
Зазначено про неподання платником податку копій документів, які можуть свідчити про невідповідність критеріям ризиковості платника податку.
Комісією Головного управління ДПС у Львівській області не деталізовано податкову інформацію, визначену у п. 8 Порядку № 1165, щодо чотирьох з шести контрагентів (по операціях з постачання), на підставі якої прийнято рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість, критеріям ризиковості платника податку від 30 березня 2023 року №7801.
Окрім того, після розгляду пояснень контролюючий орган додав новий перелік контрагентів.
22 травня 2023 року позивач знову надав пояснення щодо виключення з переліку ризикових, до якого додав документи на підтвердження господарських операцій.
За наслідками розгляду поданих позивачем 22 травня 2023 року документів комісією ГУ ДПС у Запорізькій області 30 травня 2023 прийнято рішення №12101 про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку, яким визначено відповідність ТОВ «В-Версія» критеріям ризиковості платника податку відповідно до пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку, яке є спірним в цій справі.
Суд зазначає, що загальними вимогами, які висуваються до індивідуального акту як акту правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, а суб`єкт владних повноважень контролюючий орган повинен навести у рішенні конкретні підстави (фактичні і юридичні), а також переконливі і зрозумілі мотиви його прийняття.
Оскаржене рішення не містять належної мотивації підстав та причин віднесення позивача до ризикових платників податків відповідно до пункту 8 Критеріїв ризиковості платників податку, в цьому рішенні не зазначена конкретна інформація, яка слугувала підставою для прийняття рішення, з посиланнями на відповідні документи, не приведено конкретні ризикові операції та/або податкові накладні платника, в яких були зафіксовані такі операції.
За позицією контролюючого органу, викладеною в апеляційній скарзі та відзиві на позовну заяву, підставою для внесення позивача до переліку ризикових платників податків слугувала податкова інформація, складена за результатами аналізу ЄРПН, відповідно до якої встановлено придбання позивачем товарів, робіт, послуг у підприємств, що відповідають критеріям ризиковості. а саме:
ТОВ ТЕХБУД СИСТЕМИ (43599419), платник 1123.ГУ ДПС у Кіровоградській області (м.Кропивницький) придбано Шини відновлені 315/70 R22,5 TDE2, Шини б/в 385/55R22.5 на загальну суму ПДВ 2 087,1 тис.грн. Згідно останнього рішення від 23.05.2023 №19726 встановлено відповідність ТОВ ТЕХБУД СИСТЕМИ критеріям ризиковості;
ТОВ "ВПК ЕКОТЕХ" (43030740), платник 463.ГУ ДПС У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛ. (СОБОРНИЙ P-H М.ДНІПРА) придбано Дизельне паливо (код УКТ ЗЕД 2710194300) на загальну суму ПДВ 823,6 тис.грн. Згідно останнього рішення від 10.05.2023 №28698 встановлено відповідність ТОВ "ВПК ЕКОТЕХ" критеріям ризиковості;
ТОВ "ДИЗЕЛЬ ГРУП" (43372000), платник 1403.ГУ ДПС У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛ. (ЦЕНТРАЛЬНИЙ P, M.МИКОЛАЄВА) придбано Паливо, дизельне ДП-3-Євро5 - ВО на загальну суму ПДВ 536,6 тис.грн. Згідно останнього рішення від 27.07.2022 №274786 встановлено відповідність ТОВ "ДИЗЕЛЬ ГРУП" критеріям ризиковості;
ТОВ АЛЬЯНС-ЛОГІСТИК (42933160), платник 2657.ГУ ДПС У М.КИЄВІ (СВЯТОШИНСЬКИЙ Р-Н М.КИЄВА) придбано Автомобільні диски F-303 GLOSS-BLACK на загальну суму ПДВ 385,9 тис.грн. Згідно останнього рішення від 12.05.2023 №66319 встановлено відповідність ТОВ АЛЬЯНС-ЛОГІСТИК критеріям ризиковості;
ТОВ "АВТОАУДІ" (43156996), платник 2658.ГУ ДПС У М.КИЄВІ (СОЛОМ`ЯНСЬКИЙ Р-Н М.КИЄВА) придбано авто/запчастини в асортименті на загальну суму ПДВ 329,2 тис.грн. Згідно останнього рішення від 15.03.2023 №37914 встановлено відповідність ТОВ "АВТОАУДІ" критеріям ризиковості;
ТОВ "АРКТУР ТРАНС" (43498811), платник 2655.ГУ ДПС У М.КИЄВІ (ПЕЧЕРСЬКИЙ Р-Н М.КИЄВА) придбано Акумулятори електричні, свинцеві, для запуску поршневих двигунів, 200 А/Н Kutlu Aku на загальну суму ПДВ 304,4 тис.грн. Згідно останнього рішення від 17.04.2023 №74227 встановлено відповідність ТОВ "АРКТУР ТРАНС" критеріям ризиковості;
ТОВ "Галавтотрейд" (40816398), платник 1304.ГУ ДПС У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (ГАЛИЦЬКИЙ Р-Н М.ЛЬВОВА), придбано Олива моторна GM 10W-40 4л. на загальну суму ПДВ 296,1 тис.грн. Згідно останнього рішення від 06.04.2023 №6528 встановлено відповідність ТОВ Талавтотрейд" критеріям ризиковості;
ТОВ "ШИНА ТРАНССЕРВІС" (42594729), платник 2031.ГУ ДПС У ХАРКІВСЬКІЙ ОBJІ.(КИЇВСЬКИЙ Р-Н М.ХАРКОВА), придбано Автогума Bridgestone М729 295/80 R22,5 152/148М на загальну суму ПДВ 167,4 тис.грн. Згідно останнього рішення від 09.12.2022 №74316 встановлено відповідність ТОВ "ШИНА ТРАНССЕРВІС" критеріям ризиковості;
ТОВ "ЄВРОРЕМСТРОЙ+" (41778778). платник 2038.ГУ ДПС У ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛ.(ОСНОВ`ЯНСЬКИЙ Р-Н М.ХАРКОВА) придбано Автогума Hankook AL20 385/55 R22.5 160К на загальну суму ПДВ 135,8 тис.грн. Згідно останнього рішення від 03.08.2022 №34066 встановлено відповідність ТОВ "ЄВРОРЕМСТРОЙ+" критеріям ризиковості;
ТОВ ІНВЕСТ-ОІЛ-ГРУП (45117702), платник 318.ГУ ДПС У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (М. ЛУЦЬК), придбано Мастильні матеріали, із вмістом 70% або більше нафти та нафтопродуктів, одержаних із бітумозамінних матеріалів, які не є основними компонентами, без вмісту озоноруйнуючих речовин, а саме олива моторна: BLUE Tronic SAE 10W-40 60L на загальну суму ПДВ 100,1 тис.грн. Згідно останнього рішення від 14.04.2023 №24065 встановлено відповідність ТОВ ІНВЕСТ-ОІЛ-ГРУП критеріям ризиковості;
Крім того, у такий період позивачем здійснювалась реалізація товарів (робіт/послуг) на адресу підприємств, що відповідають критеріям ризиковості, а саме:
ТОВ "ТРЕЙД ЛА ГРЕЙН" (40888064). платник 1403.ГУ ДПС у Миколаївській обл.(Центральний р, м.Миколаєва), реалізовано Автоперевезення пшениці 4 класу по маршруту на загальну суму ПДВ 857,74 тис.грн. Згідно останнього рішення від 14.03.2023 №6007 встановлено відповідність ТОВ "ТРЕЙД ЛА ГРЕЙН" критеріям ризиковості;
ТОВ "ПРОФІТ-ВІСТА" (41475635). платник 829.ГУ ДПС у Запорізькій обл. (Вознесенівський р-н м.Зап.), реалізовано Автопослуги з перевезення пшениці по маршруту на загальну суму ПДВ 442,78 тис.грн. Згідно останнього рішення від 17.05.2023 №10740 встановлено відповідність ТОВ "ПРОФІТ-ВІСТА" критеріям ризиковості;
ТОВ "ПРОФІТ-ЮЛАН" (43338736), платник 829. ГУ ДПС у Запорізькій обл. (Вознесенівський р-н м.Зап.), реалізовано Автопослуги з перевезення кукурудзи по маршруту на загальну суму ПДВ 405,68 тис.грн. Згідно останнього рішення від 15.05.2023 №10505 встановлено відповідність ТОВ "ПРОФІТ-ЮЛАН" критеріям ризиковості;
ТОВ "ПРОФІТ-СІДС" (41205522), платник 829.ГУ ДПС у Запорізькій обл. (Вознесенівський р-н м.Зап.), реалізовано Автопослуги з перевезення пшениці по маршруту на загальну суму ПДВ 380,18 тис.грн. Згідно останнього рішення від 15.05.2023 №10503 встановлено відповідність ТОВ "ПРОФІТ-СІДС" критеріям ризиковості.
Судом першої інстанції вірно зазначено, що за даними, які містяться в ІКС «Податковий блок», рішенням від 28 березня 2023 року №12411 ТОВ «Автотех Ритейл» (ЄДРПОУ 44140725) виключено з переліків ризиковості.
Також судом першої інстанції правильно зауважено, що за позицією відповідача, позивачем надано лише частину документів по взаємовідносинах з п`ятьма контрагентами з шести, які зазначені у рішенні від 30 березня 2023 року №7801.
При цьому на підтвердження господарських операцій із шостим контрагентом, зазначеним у рішенні від 30 березня 2023 року №7801, - ТОВ «Автотех Ритейл» (ЄДРПОУ 44140725) позивачем наданий повний пакет документів, але контролюючим органом, не зважаючи на виключення ТОВ «Автотех Ритейл» з переліку ризикових платників податків та надання документів на підтвердження господарських операцій, зазначено цього контрагента в переліку ризикових операцій позивача.
Отже, є вірним висновок суду першої інстанції, що фактичною підставою прийняття відповідачем оскаржуваного рішення від 30 травня 2023 року №12101 стала наявність податкової інформації про віднесення контрагентів, зазначених у цьому рішенні, до переліку ризикових, а не факт ненадання позивачем документального підтвердження операцій з такими контрагентами, про що апелянт зазначає в апеляційній скарзі.
Разом з тим, відповідачем належними доказами не підтверджено наявність операцій позивача у контрагентами, відносно яких прийняті рішення про відповідність Критеріям ризиковості платника податків, не надано будь-яких доказів на підтвердження податкової інформації, на підставі якої прийняте оскаржуване рішення про включення позивача до переліку ризикових платників податків, не надано доказів того, що відповідач вчиняв будь-які дії, спрямовані на перевірку отриманої інформації шляхом направлення відповідного запиту платнику податків.
Судом з цього питання враховується позиція Верховного Суду, викладена у постанові від 07 квітня 2023 року у справі № 280/3639/20, за якою незважаючи на те, що Порядком № 1165 затверджено форму рішення, яка не передбачає конкретизації підстав у разі відповідності пунктам 1 - 8 Критеріїв ризиковості платника податку, невиконання відповідачем обов`язку доказування, встановленого частиною другою статті 77 КАС України, а саме недоведеність суду правомірності прийняття рішення (що воно прийняте обґрунтовано, добросовісно, розсудливо, за наявності підстав, визначених Порядком № 1165), є підставою для визнання протиправним та скасування такого рішення.
Також судом враховується, що комісією регіонального рівня прийнято рішення про відповідність позивача критеріям ризиковості платника податку на додану вартість не за наслідками подання останнім податкової накладної/розрахунку коригування для реєстрації, що має передувати моніторингу платника податку, моніторингу такої накладної/розрахунку коригування, а у зв`язку з наявною податковою інформацією, отриманою з баз даних ДПС під час виконання функцій контролю щодо взаємовідносин позивача з контрагентами, які мають ознаки ризиковості, що суперечить Порядку №1165.
Враховуючи зазначене, суд погоджується з висновком суду першої інстанції про те, що відповідачем не доведено, що існують підстави для застосування до позивача пункту 8 Критеріїв ризиковості платників податку з відповідними наслідками у вигляді внесення до переліку ризикових суб`єктів господарювання, у зв`язку з чим рішення комісії ГУ ДПС у Запорізькій області від 30 травня 2023 року № 12101 про відповідність позивача критеріям ризиковості платника податків є протиправним та обґрунтовано скасоване судом першої інстанції.
Доводи апелянта про відсутність підстав вважати, що цим рішенням порушено права позивача, а власне оскаржене рішення не створює для позивача будь-яких правових наслідків, суд визнає неприйнятними.
Додатком 4 до Порядку № 1165 встановлена форма рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку, в якій зазначено, що рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.
Аналіз приведених вище норм чинного законодавства України дає підстави для висновку, що прийняття контролюючим органом рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку змінює правовий режим моніторингу реєстрації податкових накладних в ЄРПН, з абсолютною невідворотністю призводить до зупинення реєстрації будь-якої складеної цією особою податкової накладної в ЄРПН, а відтак спірне рішення комісії регіонального рівня може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.
Суд акцентує увагу на тому, що абзацом 14 пункту 6 Порядку № 1165 визначено, що у разі надходження до контролюючого органу відповідного рішення суду, яке набрало законної сили, комісія регіонального рівня виключає платника податку з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.
Зазначене свідчить, що положеннями Порядку № 1165 передбачено право на оскарження рішення контролюючого органу щодо включення платника податків до переліку ризикових платників податку.
Стосовно обраного судом першої інстанції способу захисту порушеного права позивача, суд зазначає наступне.
Відповідно до частини третьої статті 245 КАС України у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акту суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.
За приписами статті 8 КАС України суд застосовує принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського Суду з прав людини.
Статтею 17 Закону України «Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини» №3477-IV від 23 лютого 2006 року встановлено, що суди застосовують при розгляді справ Конвенцію та практику Суду як джерело права.
Так, Європейський суд з прав людини у рішенні від 13 січня 2011 року (остаточне) по справі «Чуйкіна проти України» (CASE OF CHUYKINA v. UKRAINE) (Заява №28924/04) констатував: « 50. Суд нагадує, що процесуальні гарантії, викладені у статті 6 Конвенції, забезпечують кожному право звертатися до суду з позовом щодо своїх цивільних прав та обов`язків. Таким чином стаття 6 Конвенції втілює «право на суд», в якому право на доступ до суду, тобто право ініціювати в судах провадження з цивільних питань становить один з його аспектів (див. рішення від 21 лютого 1975 року у справі «Голдер проти Сполученого Королівства» (Golder v. the United Kingdom), пп. 2836, Series A № 18). Крім того, порушення судового провадження саме по собі не задовольняє усіх вимог пункту 1 статті 6 Конвенції. Ціль Конвенції гарантувати права, які є практичними та ефективними, а не теоретичними або ілюзорними. Право на доступ до суду включає в себе не лише право ініціювати провадження, а й право отримати «вирішення» спору судом. Воно було б ілюзорним, якби національна правова система Договірної держави дозволяла особі подати до суду цивільний позов без гарантії того, що справу буде вирішено остаточним рішенням в судовому провадженні. Для пункту 1 статті 6 Конвенції було б неможливо детально описувати процесуальні гарантії, які надаються сторонам у судовому процесі провадженні, яке є справедливим, публічним та швидким, не гарантувавши сторонам того, що їхні цивільні спори будуть остаточно вирішені (див. рішення у справах «Мултіплекс проти Хорватії» (Multiplex v. Croatia), заява № 58112/00, п. 45, від 10 липня 2003 року, та «Кутіч проти Хорватії» (Kutic v. Croatia), заява № 48778/99, п. 25, ECHR 2002-II)».
Таким чином, позовні вимоги щодо зобов`язання виключити позивача з переліку ризикових платників податків є дотриманням судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений і вказане рішення не можливо визнати втручанням у дискреційні повноваження відповідача, оскільки ним такі повноваження були самостійно реалізовані шляхом прийняття оскарженого рішення, яке було предметом судового контролю у межах цієї справи.
З урахуванням викладеного суд дійшов висновку, що судом першої інстанції правильно встановлені обставини справи, судове рішення ухвалено з дотриманням норм матеріального та процесуального права, доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції, тому відсутні підстави для задоволення апеляційної скарги та скасування рішення.
Оскільки ця справа є справою незначної складності у розумінні частини шостої статті 12 КАС України, розглянута за правилами спрощеного позовного провадження та не відноситься до справ, які відповідно до КАС України розглядаються за правилами загального позовного провадження, судове рішення суду апеляційної інстанції згідно з п. 2 ч. 5 ст. 328 КАС України не підлягає оскарженню в касаційному порядку, крім випадків, передбачених цим пунктом.
Керуючись ст. ст. 6, 7, 8, 9, 242, 243, 308, 311, 315, 316, 321, 322, 325 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Запорізькій області на рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 05 жовтня 2023 року в справі № 280/5637/23 залишити без задоволення.
Рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 05 жовтня 2023 року в справі № 280/5637/23 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «В-Версія» до Головного управління ДПС у Запорізькій області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії залишити без змін.
Постанова суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду набирає законної сили з дати прийняття 21 лютого 2024 року та відповідно до п. 2 ч. 5 ст. 328 КАС України касаційному оскарженню не підлягає, крім випадків, передбачених цим пунктом.
Повне судове рішення складено 21 лютого 2024 року.
Суддя-доповідачВ.А. Шальєва
суддяС.М. Іванов
суддяВ.Є. Чередниченко
Суд | Третій апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.02.2024 |
Оприлюднено | 23.02.2024 |
Номер документу | 117151826 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних |
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Кисіль Роман Валерійович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Кисіль Роман Валерійович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Кисіль Роман Валерійович
Адміністративне
Третій апеляційний адміністративний суд
Шальєва В.А.
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Кисіль Роман Валерійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні