Постанова
від 22.02.2024 по справі 570/3259/23
РІВНЕНСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД

РІВНЕНСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

22 лютого 2024 року

м. Рівне

Справа № 570/3259/23

Провадження № 22-ц/4815/64/24

Рівненський апеляційний суд в складі колегії суддів судової палати з розгляду цивільних справ:

головуючий суддя: Боймиструк С.В.,

судді: Гордійчук С.О., Шимків С.С.

розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи апеляційну скаргу Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Рівненській області на рішення Рівненського районного суду Рівненської області від 25 вересня 2023 року у справі за позовом ОСОБА_1 до Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Рівненській області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог: Товариство з обмеженою відповідальністю "Спец Комплект Постач", Приватне акціонерне товариство "Хмельницьке Шляхово-будівельне Управління №56 про відшкодування майнової шкоди, завданої внаслідок дорожньо-транспортної пригоди,

В С Т А Н О В И В :

У червні 2023 року ОСОБА_1 , покликаючись на завдання майнової шкоди внаслідок падінням дерева, у поданій до суду позовній заяві просить стягнути завдану матеріальну шкоду в розмірі 99 598 грн. 00 коп., моральну шкоду в розмірі 5 000 грн. 00 коп., судові витрати у виді сплаченого судового збору та витрати на правничу допомогу.

Рішенням Рівненського районного суду Рівненської області від 25 вересня 2023 року задоволено цивільний позов ОСОБА_1 до Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Рівненській області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог: Товариство з обмеженою відповідальністю "Спец Комплект Постач", Приватне акціонерне товариство "Хмельницьке Шляхово-будівельне Управління №56" про відшкодування майнової шкоди, завданої внаслідок дорожньо-транспортної пригоди (падіння дерева на авто).

Стягнуто з Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Рівненській області на користь позивача майнову шкоду в сумі 99 598 грн. 09 коп., 1 073 грн. 60 коп. сплаченого судового збору, 5 тис. грн. 00 коп. судових витрат.

У поданій апеляційній скарзі Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Рівненській області не погоджується з ухваленим рішенням, вважає його необґрунтованим, незаконним та таким, що підлягає скасуванню через неправильне застосування та порушення судом норм матеріального та процесуального права, неповне з`ясування обставин, що мають значення для справи.

Узагальнені доводи апеляційної скарги зводяться до того, що Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Рівненській області не є належним відповідачем по справі, а відповідальність за завдану шкоду має нести ТзОВ "Спец Комплект Постач" як підрядник, Шкода завдана позивачу не є прямим наслідком дій (бездіяльності) Служби автомобільних доріг у Рівненській області щодо виконання умов договору підряду, який було укладено між відповідачами щодо забезпечення належного стану та умов експлуатації дороги. Згідно з договором підряду ризик за якість виконаних робіт та відповідальність за таку шкоду несе саме підрядник.

Представник ОСОБА_1 адвокат Пуха Н.С. у відзиві на апеляційну скаргу заперечує наведені апелянтом доводи, вважає рішення місцевого суду законним та обґрунтованим, просить залишити апеляційну скаргу без задоволення, а оскаржене рішення без змін.

Частиною 1 ст. 367 ЦПК України передбачено, що суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними в ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Судом встановлено, що з метою реалізації своїх функцій відповідач за результатом відкритих торгів 25.09.2020 уклав Договір №37 з ТОВ Спец Комплект Постач на експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг державного значення в межах Рівненської області 1811,9 км на 2020-2021 роки.

Додатком №1 до вказаного договору виконавцю передана для експлуатаційного утримання, зокрема дорога Устилуг-Луцьк-Рівне протяжністю 26,4 км, що проходить через Рівненську область. Технічним завданням, що є частиною договору, передбачено перелік робіт, які ТОВ Спец Комплект Постач має забезпечити, зокрема, експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг державного значення в межах Рівненської області, п.1-24 розділу Роботи з озеленення Технічного завдання передбачено обрізання кущів, вирізання кущів та видалення дерев. Відповідно до вимог зазначеного договору експлуатаційне утримання повинно здійснюватись відповідно до норм і правил, зазначених в п.1.3 Договору.

Відповідно до п.1.5 Договору на експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг державного значення виконавець приймає від замовника на експлуатаційне утримання автомобільні дороги загального користування державного значення в межах Рівненської області загальною протяжністю 1811,9 км з їх елементами, що знаходяться в оперативному управлінні замовника, технічні засоби організації дорожнього руху, об`єкти дорожнього сервісу, інженерні споруди та придорожні насаджень на них, що знаходяться на балансі замовника, у відповідності до вимог ст.9 Закону України Про дорожній рух.

Пунктом 1.11 Договору на експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг державного значення передбачено на період дії договору та протягом гарантійного періоду, виконавець відповідно до Закону України Про дорожній рух та норм Глави 82 Цивільного кодексу України, в повній мірі відповідає за належне утримання доріг, забезпечення умов безпеки руху і несе повну безумовну майнову та іншу юридичну відповідальність в частині відшкодування майнової (матеріальної) і нематеріальної (в.т.ч. моральної шкоди) та компенсації витрат власникам транспортних засобів, іншим учасникам дорожнього руху, якщо дорожньо-транспортна пригода сталася з причини незадовільного експлуатаційного утримання, допущеного з вини виконавця, а також забезпечує повне майнове відшкодування замовнику у разі заподіяння збитків користувачами доріг, та/або в процесі використання смуги відводу юридичними чи фізичними особами на мережі автомобільних доріг.

Також зазначено, що з метою виконання договору та виявлення недоліків в експлуатаційному утриманню автомобільних доріг, відповідно до СОУ (Стандарт Організації України) 42.1-37641918-105:2013, працівники ТОВ Спец Комплект Постач здійснюють чергування та патрулювання доріг, які оплачуються Службою автомобільних доріг у Рівненській області.

Відповідно до порядку взаємодії Служби автомобільних доріг у Рівненській області, ГУ Національної поліції в Рівненській області, УПП в Рівненській області ДПП, ГУ ДСНС України у Рівненській області ТОВ Спец Комплект Постач у випадках виникнення несприятливих погодних умов, надзвичайних ситуацій та дорожньо-транспортних пригод на автомобільних дорогах загального користування Рівненської області в період 2020-2021 року закріплено мережу автомобільних доріг загального користування державного значення Рівненської області за ТОВ Спец Комплект Постач та її супідрядними організаціями на зимовий період 2020-2021 року. Здійснення експлуатаційного утримання ділянки автомобільної дороги Н-22 Устилуг-Луцьк-Рівне км 130+070-156+733 закріплено за ТОВ Спец Комплект Постач та супідрядною організацією ТОВ Хмельницьке ШБУ №56.

Умовами визначеними у Договорі № 37 на закупівлю послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг, предметом якого є експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування державного значення в межах Рівненської області загальною протяжністю 1811,9 км, та зокрема Додатком № 1 до Договору передано для експлуатаційного утримання в тому числі дорогу "Устилуг-Луцьк-Рівне" протяжністю 26,7 км, що проходить через Рівненську область.

Технічною специфікацією, що є частиною Договору у Додатку № 5, передбачено перелік робіт, які ТОВ "Спец Комплект Постач" гарантувало забезпечити, а пунктами 1-24 розділу Роботи з озеленення передбачено обрізання кущів, вирізання кущів та видалення дерев, зазначенні роботи мали виконуватись протягом терміну дії всього Договору.

Також Замовник та Виконавець погодили підписання Завдання на виконання робіт з експлуатаційного утримання доріг у т.ч. на грудень місяць 2020 року для Відповідача, п. 9.1 якого визначав видалення та прибирання старих, повалених та аварійних дерев, які створюють або можуть створити аварійну ситуацію.

26 січня 2021 року близько 11:30 на автодорозі Н-22 Устилуг-Луцьк-Рівне, 156 км+300 м, (з правої сторони) в напрямку м.Рівне трапилась дорожньо-транспортна пригода - падіння дерева. В результаті події належний ОСОБА_1 автомобіль КІА Cerato 1,6 МТ реєстраційний номер НОМЕР_1 номер НОМЕР_2 , яким керував ОСОБА_2 - син позивача, отримав пошкодження лобового скла; лакофарбового покриття, передньої частини автомобіля; деформація передньої правої стійки автомобіля.

Факт отримання шкоди зафіксований уповноваженими особами - інспектором роти № 1 батальйону УПП в Рівненській області ДПП Ребекевшою О.Ю. у схемі місця ДТП, що містить схематичне зображення місця ДТП та відомостях, що автомобіль позивача зазнав видимих і зовнішніх пошкоджень транспортного засобу, отриманих внаслідок ДТП: пошкодження лобового скла, пошкодження лакофарбового покриття передньої частини автомобіля, деформація передньої правої стійки автомобіля, та зафіксовано: стан покриття проїзної частини - засніжена та зазначено, що наявні недоліки в утриманні вулично-шляхової мережі, які стали супутньою причиною ДТП.

Позивач поніс втрати, пов`язані з пошкодженням належного йому автомобіля, а також витрати, що вимушений був зробити для відновлення свого порушеного права (реальні збитки). Відповідно до рахунку-фактури ПрАТ "Рівне-Авто" № 0000000067 від 28 січня 2021 року, складеного щодо транспортного засобу КІА Cerato 1,6 МТ, номерний знак НОМЕР_1 , вартість ремонтних робіт становить 45 034,24 грн.; вартість деталей, запчастин які підлягають заміні, та матеріалів 37 964,17 грн.; загальна вартість без ПДВ 82 998,41 грн.; сума ПДВ 16 599,68 грн., а загальна сума з ПДВ становить 99 598,09 грн., наявний Акт виконаних робіт від 29.01.2021 року № ЗНРВ-00067 та прибутковий касовий ордер № 00067 від 29.01.2021 року. Відповідно до акту виконаних робіт від 29.01.2021 року № ЗНРВ-00067, складеного ПрАТ "Рівне-Авто", власником прийнято роботи з приводу ремонту автомобіля "КІА Cerato 1,6 МТ", реєстраційний номер НОМЕР_1 номер НОМЕР_2 на суму 99 598,09 грн. Прибутковий касовий ордер № 00067 від 29.01.2021 року підтверджує сплату позивачем ПрАт "Рівне-Авто" коштів у сумі 99 598,09 грн., тобто вартість - матеріального збитку, заподіяного з технічної точки зору власнику пошкодженого автомобіля "КІА Cerato 1,6 МТ" реєстраційний номер НОМЕР_1 номер НОМЕР_2 .

Згідно з вимогами ст.22 ЦК України особа, якій завдано збитків у результаті порушення її цивільного права, має право на їх відшкодування. Збитками є втрати, яких особа зазнала у зв`язку із знищенням або пошкодженням речі, а також витрати, які особа зробила або мусила зробити для відновлення свого порушеного права.

За змістом ст.1166 ЦК України майнова шкода, завдана неправомірними рішеннями, діями чи бездіяльністю особистим немайновим правам фізичної або юридичної особи, а також шкода, завдана майну фізичної або юридичної особи, відшкодовується в повному обсязі особою, яка її завдала. Особа, яка завдала шкоди, звільняється від її відшкодування, якщо вона доведе, що шкоди завдано не з її вини.

З урахуванням обставин справи суд за вибором потерпілого може зобов`язати особу, яка завдала шкоди майну, відшкодувати її в натурі (передати річ того ж роду і такої ж якості, полагодити пошкоджену річ тощо) або відшкодувати завдані збитки у повному обсязі. Розмір збитків, що підлягають відшкодуванню потерпілому, визначається відповідно до реальної вартості втраченого майна на момент розгляду справи або виконання робіт, необхідних для відновлення пошкодженої речі (ст.1192 ЦК України).

У ч.1 ст.627 ЦК України закріплено правило, згідно з яким відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.

Сторони в договорі не можуть відступити від положень актів цивільного законодавства, якщо в цих актах прямо вказано про це, а також у разі, якщо обов`язковість для сторін положень актів цивільного законодавства випливає з їх змісту або із суті відносин між сторонами (ч.3 ст.6 ЦК України).

За правилом ч.2 ст.1172 ЦК України, замовник відшкодовує шкоду, завдану іншій особі підрядником, якщо він діяв за завданням замовника.

Як передбачено ст. 14, 16, 24 Закону України "Про дорожній рух", учасники дорожнього руху мають право на безпечні умови дорожнього руху, на відшкодування збитків, завданих внаслідок невідповідності стану автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів вимогам безпеки руху. Водій має право на відшкодування збитків, завданих внаслідок невідповідності стану автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів вимогам безпеки руху. Власники доріг, вулиць та залізничних переїздів або уповноважені ними органи несуть відповідальність за створення безпечних умов руху на дорогах, вулицях та залізничних переїздах, що знаходяться у їх віданні.

Згідно ст. 9 Закону України "Про дорожній рух", до компетенції власників автомобільних доріг або уповноважених ними органів у сфері дорожнього руху належить здійснення заходів щодо розвитку, удосконалення, ремонту та утримання автомобільних доріг в безпечному для дорожнього руху стані; забезпечення безпечних, економічних та комфортних умов дорожнього рух; термінове усунення пошкоджень на автодорогах; своєчасне виявлення перешкод дорожньому руху та їх усунення, а у разі неможливості невідкладне позначення дорожніми знаками, огороджувальними і направляючими засобами; організація виконання встановлених вимог щодо забезпечення безпеки дорожнього руху; компенсація за рішенням судових органів витрат власникам транспортних засобів, якщо ДТП сталися з причин незадовільного експлуатаційного утримання автомобільних доріг.

Відповідно до ст. 11 Закону "Про автомобільні дороги", основними обов`язками органу державного управління автомобільними дорогами загального користування, серед іншого, є: розробка та реалізація заходів з безпеки дорожнього руху; забезпечення безперервних, безпечних, економічних та зручних умов руху транспортних засобів з нормативними технічними характеристиками, навантаженнями; організація будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг за встановленими для них будівельними нормами, державними стандартами і нормами; виявлення аварійно-небезпечних місць (ділянок) та місць концентрації дорожньо-транспортних пригод на автомобільних дорогах і здійснення заходів щодо їх ліквідації; завчасне оповіщення користувачів автомобільних доріг про строки та порядок тимчасового обмеження або припинення руху транспортних засобів.

Саме орган державного управління автомобільними дорогами загального користування відповідає, серед іншого, за стан автомобільних доріг загального користування відповідно до діючих норм та фінансування; якість робіт з проектування, будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування; а також за відшкодування збитків користувачам автомобільних доріг загального користування у порядку, визначеному законом (ст. 13 Закону України "Про автомобільні дороги").

Пункт 11 Постанови КМ України від 30 березня 1994 р. №198 "Про затвердження Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони" визначає, що власники дорожніх об`єктів або уповноважені ними органи, дорожньо-експлуатаційні організації зобов`язані: відшкодовувати в установленому законодавством порядку збитки власникам транспортних засобів, якщо дорожньо-транспортна пригода сталася внаслідок незадовільного утримання доріг, вулиць, залізничних переїздів.

Згідно п.11 Правил, власники дорожніх об`єктів або уповноважені ними органи, дорожньо-експлуатаційні організації зобов`язані постійно контролювати експлуатаційний стан усіх елементів дорожніх об`єктів та негайно усувати виявлені пошкодження чи інші перешкоди в дорожньому русі, а за неможливості це зробити невідкладно позначати їх дорожніми знаками, сигнальними, огороджувальними і направляючими пристроями; зобов`язані виявляти аварійно-небезпечні ділянки дорожніх об`єктів та здійснювати заходи для усунення причин і умов, що призводять до скоєння ДТП; зобов`язані відшкодовувати в установленому законом порядку збитки власникам транспортних засобів, якщо ДТП сталися внаслідок незадовільного утримання автодоріг.

Контроль за дотриманням Єдиних правил дорожньо-експлуатаційними організаціями та користувачами дорожніх об`єктів здійснюється власниками дорожніх об`єктів або уповноваженими ними органами (п.10).

Як передбачено Положенням про Службу відновлення та розвитку інфраструктури у Рiвненськiй області - Служба є державною неприбутковою організацією, яка заснована на державній власності і належить до сфери управління Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України, що згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 13 січня 2023 р. № 29 "Деякі питання оптимізації системи центральних органів виконавчої влади" перейменовано з Державного агентства автомобільних доріг України на Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України, та яке відповідно до Указу Президента України від 13 квітня 2011 р. №456 "Про Положення про Державне агентство автомобільних доріг України" є правонаступником Державної служби автомобільних доріг України.

Служба є державною неприбутковою організацією - юридичною особою публічного права, утвореною в установленому законодавством порядку. Служба спрямовується і координується Уповноваженим органом управління, підзвітна і підконтрольна йому. Служба є замовником виконання робіт (послуг) з: нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту, ремонту та утримання автомобільних доріг та іншого державного майна.

Тлумачення норм Закону України "Про дорожній рух", Закону України "Про автомобільні дороги", Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правила користування ними та охорони, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30 березня 1994 року № 198 (із змінами та доповненнями) дозволяє дійти висновку, що у разізаподіяння власникамтранспортних засобівзбитків внаслідокДТП,яка сталасячерез незадовільнеутримання доріг,такі збиткимає бутивідшкодовано власникамидоріг абоуповноваженими нимиорганами (такий висновок викладено у постанові Верховного Суду від 16 квітня 2020 року у справі № 904/5489/18).

З такими висновками погодився Верховний Суд у складі Об`єднаної палати Касаційного цивільного суду, вказавши у постанові від 14 вересня 2020 року у справі № 127/18036/15-ц (провадження № 61-44376сво18), що у силу закону у разі заподіяння власникам транспортних засобів збитків внаслідок ДТП, яка сталася через незадовільне утримання доріг, такі збитки має бути відшкодовано власниками доріг або уповноваженими ними органами.

Матеріалами справи підтверджується, що дорога "Устилуг-Луцьк-Рівне" протяжністю 26,7 км, яка проходить через Рівненську область перебуває на балансі Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Рiвненськiй області.

Неналежне утримання зазначеної ділянки автомобільної дороги призвело до дорожньо-транспортної пригоди, внаслідок чого був пошкоджений автомобіль позивача, а тому Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Рiвненськiй областi зобов`язана відшкодувати йому матеріальний збиток, завданий внаслідок дорожньо-транспортної пригоди.

У постанові від 16 квітня 2020 року у справі № 904/5489/18. Верховний Суд зазначив, що відповідно до частини другої статті 1172 ЦК України, замовник відшкодовує шкоду, завдану іншій особі підрядником, якщо він діяв за завданням замовника..

Для виникнення в особи обов`язку з відшкодування шкоди за змістом вимог частини другої статті 1172 ЦК України, крім наявності загальних умов (наявність шкоди, протиправність поведінки, вина та причинно-наслідковий зв`язок між збитками та протиправною поведінкою), необхідною є наявність спеціальних умов, які визначаються залежно від суб`єктивного складу відповідних відносин, зокрема, наявність договору підряду та дія підрядника за завданням замовника.

Отже, якщо шкоду завдано підрядником, який діяв за завданням замовника та під його контролем за безпечним виконанням робіт, то відповідно до частини другої статті 1172 ЦК України відшкодовувати її повинен замовник.

Апеляційний суд відхиляє доводи апелянта про те, що за умовами договору від 25 вересня 2020 року про закупівлю послуг, укладеного між Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Рiвненськiй областi (замовник) та ТзОВ "Спец Комплект Постач" (підрядник), останнє, як підрядник взяло на себе відповідальність за відшкодування збитків, заподіяних третім особам.

Правила глави 82 книги п`ятої ЦК України, які за своєю правовою природою є імперативними, а тому сторони не можуть змінювати їх за власною домовленістю, змінивши тим самим відповідальну особу, визначену законом, тобто вони не вправі відступити від цих правил у договорі, врегулювавши по-іншому правила про умови відповідальності за завдання шкоди третім особам.

Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Рiвненськiй областi є належним відповідачем у справі, оскільки саме до її повноважень та обов`язків належить вибір підрядника, який на замовлення Служби буде здійснювати ремонт автомобільних доріг.

Замовник має право у будь-який час перевірити хід і якість роботи, не втручаючись у діяльність підрядника. Якщо підрядник своєчасно не розпочав роботу або виконує її настільки повільно, що закінчення її у строк стає явно неможливим, замовник має право відмовитися від договору підряду та вимагати відшкодування збитків. Якщо під час виконання роботи стане очевидним, що вона не буде виконана належним чином, замовник має право призначити підрядникові строк для усунення недоліків, а в разі невиконання підрядником цієї вимоги - відмовитися від договору підряду та вимагати відшкодування збитків або доручити виправлення роботи іншій особі за рахунок підрядника. Замовник має право у будь-який час до закінчення роботи відмовитися від договору підряду, виплативши підрядникові плату за виконану частину роботи та відшкодувавши йому збитки, завдані розірванням договору (стаття 849 ЦК України).

Отже, саме Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Рiвненськiй областi зобов`язана була вчиняти всі необхідні дії задля забезпечення безпеки дорожнього руху автомобільними дорогами, які знаходяться на її балансі, у тому числі здійснювати контроль за виконанням підрядником покладених на нього обов`язків своєчасно та належним чином.

Невиконання чи неналежне виконання підрядником умов договору не звільняє замовника від відповідальності перед третіми особами, які не є стороною договору підряду.

При цьому, слід звернути увагу на те, що перебуваючи у договірних відносинах з ТОВ "Спец Комплект Постач", Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Рiвненськiй областi не позбавлена можливості захистити своє порушене право, як замовника послуг, спричинене їх неякісним виконанням.

Доводів щодо обґрунтованості розміру майнової шкоди, стягнутої на корить позивача судом першої інстанції, апеляційна скарга не містить.

За встановлених обставин, колегія суддів не вбачає підстав для задоволення апеляційної скарги та скасування рішення суду першої інстанції.

Керуючись ст.ст. 367, 368, 374, 375, 381, 382, 383, 384, 390 ЦПК України, суд

П О С Т А Н О В И В :

Апеляційну скаргу Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Рівненській області залишити без задоволення.

Рішення Рівненського районного суду Рівненської області від 25 вересня 2023 року залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з дня її прийняття, може бути оскаржена в касаційному порядку шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту постанови.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне судове рішення не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на касаційне оскарження, якщо касаційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому такого судового рішення.

Повний текст постанови складений 22 лютого 2024 року.

Головуючий: Боймиструк С.В.

Судді: Гордійчук С.О.

Шимків С.С.

Дата ухвалення рішення22.02.2024
Оприлюднено26.02.2024
Номер документу117209160
СудочинствоЦивільне

Судовий реєстр по справі —570/3259/23

Постанова від 22.02.2024

Цивільне

Рівненський апеляційний суд

Боймиструк С. В.

Ухвала від 20.12.2023

Цивільне

Рівненський апеляційний суд

Боймиструк С. В.

Ухвала від 06.12.2023

Цивільне

Рівненський апеляційний суд

Боймиструк С. В.

Рішення від 25.09.2023

Цивільне

Рівненський районний суд Рівненської області

Кушнір Н.В.

Ухвала від 25.08.2023

Цивільне

Рівненський районний суд Рівненської області

Кушнір Н.В.

Ухвала від 26.06.2023

Цивільне

Рівненський районний суд Рівненської області

Кушнір Н.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні