Ухвала
від 21.02.2024 по справі 920/1452/23
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

21.02.2024м. СумиСправа № 920/1452/23

Господарський суд Сумської області у складі судді Соп`яненко О.Ю., за участі секретаря судового засідання Бардакової О.М., розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи № 920/1452/23, порушеної

за заявою кредитора: Головного управління ДПС у Сумській області (40009, м. Суми, вул. Іллінська, 13, код ЄДРПОУ 43995469)

до боржника: Приватної фірми Астра (40002, м. Суми, вул. Роменська, буд.16, код ЄДРПОУ 30133959)

про визнання банкрутом,

За участі представників:

Арбітражний керуючий Жмакін С.А.

УСТАНОВИВ:

Ухвалою Господарського суду Сумської області від 08.01.2024 відкрито провадження у справі про банкрутство Приватної фірми Астра (40002, м. Суми, вул. Роменська, буд.16, код ЄДРПОУ 30133959); введено процедуру розпорядження майном строком 170 календарних днів; призначено розпорядником майна боржника арбітражного керуючого Жмакіна Сергія Андрійовича; попереднє засідання суду призначено 21.02.2024, 11:30.

08.01.2024 на офіційному веб-порталі судової влади України оприлюднено оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство Приватної фірми Астра (40002, м. Суми, вул. Роменська, буд.16, код ЄДРПОУ 30133959). Строк подання заяв кредиторів з вимогами до боржника 07.02.2024.

06.02.2024 представником ПП Фармлогістика подано до суду заяву про грошові вимоги кредитора до боржника від 06.02.2024 (вх.№ 667) у справі №920/1452/23.

Вказану заяву призначено до розгляду на 21.02.2024, 11:30, згідно ухвали суду від 09.02.2024.

09.02.2024 представником Спільного українсько-естонського підприємства у формі товариства з обмеженою відповідальністю Оптіма-Фарм, ЛТД подано до суду заяву про заявлення кредиторських вимог до боржника від 05.02.2024 №16/17/21 (вх.№ 752) у справі №920/1452/23.

Ухвалою суду від 14.02.2024 вказану заяву призначено до розгляду на 21.02.2024, 11:30.

14.02.2024 розпорядником майна боржника арбітражним керуючим Жмакіним С.А. подано повідомлення (відзив) про результати розгляду вимог кредитора від 12.02.2024 №02-01/145 в якому заявлені вимоги ПП Фармлогістика у розмірі 864 270,00 грн визнає у повному обсязі.

Також розпорядником майна подано відомості (звіт) про результати розгляду вимог кредиторів від 14.02.2024 №02-01/147, відповідно до яких вимоги кредитора ПП Фармлогістика до боржника складають 864 270,00 грн та визнаються у повному обсязі.

21.02.2024 розпорядником майна боржника арбітражним керуючим Жмакіним С.А. подано повідомлення (відзив) про результати розгляду вимог кредитора від 20.02.2024 №02-01/179 в якому заявлені вимоги Спільного українсько-естонського підприємства у формі товариства з обмеженою відповідальністю Оптіма-Фарм, ЛТД у розмірі 3 038 000,38 грн визнає у повному обсязі, зокрема, 43 002,00 грн складає заборгованість за судовими рішеннями; 530 386,54 грн - вимоги кредитора не забезпечені заставою/іпотекою майна боржника та 2 458 555,84 грн - вимоги кредитора забезпечені заставою/іпотекою майна боржника, які вносяться до реєстру вимог кредиторів окремо, а також 6056,00 грн судовий збір за подання заяви.

В судовому засіданні арбітражний керуючий Жмакін С.А. підтримав подані відомості щодо розгляду вимог кредиторів.

Розглянувши матеріали справи, дослідивши наявні в справі докази, суд встановив:

В судовому засіданні 08.01.2024 було розглянуто та визнано вимоги Головного управління ДПС у Сумській області (40009, м. Суми, вул. Іллінська, 13, код ЄДРПОУ 43995469) до боржника Приватної фірми Астра (40002, м. Суми, вул. Роменська, буд.16, код ЄДРПОУ 30133959) у розмірі 525 443,25 грн та включено до реєстру вимог кредиторів, з яких: 26 840,00 грн судового збору включити до першої черги, 99 998,38 грн - заборгованості з єдиного соціального внеску включити до другої черги, 212 460,46 грн податкової заборгованості включити до третьої черги, 186 144,41 грн штрафних санкцій та пені включити до шостої черги реєстру вимог кредиторів.

Відповідно до ч.1 ст. 45 Кодексу України з процедур банкрутства конкурсні кредитори за вимогами, що виникли до дня відкриття провадження у справі про банкрутство, зобов`язані подати до господарського суду письмові заяви з вимогами до боржника, а також документи, що їх підтверджують, протягом 30 днів з дня офіційного оприлюднення оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство.

Відлік строку на заявлення грошових вимог кредиторів до боржника починається з дня офіційного оприлюднення оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство.

Строк подання заяв кредиторів з вимогами до боржника встановлено до 07.02.2024.

Зі змісту ч. 5 ст. 45 Кодексу України з процедур банкрутства вбачається, що розпорядник майна не пізніше ніж на 10 день з дня закінчення встановленого частиною першою цієї статті строку з урахуванням результатів розгляду вимог кредиторів боржником повністю або частково визнає їх або відхиляє з обґрунтуванням підстав визнання чи відхилення, про що письмово повідомляє заявників і господарський суд, а також подає до суду письмовий звіт про надіслані всім кредиторам боржника повідомлення про результати розгляду грошових вимог та їх отримання кредиторами разом з копіями повідомлень про вручення поштового відправлення та описів вкладення у поштове відправлення або інших документів, що підтверджують надсилання повідомлення кредиторам.

Частиною 1 статті 64 Кодексу України з процедур банкрутства встановлена черговість задоволення вимог кредиторів, зокрема, у першу чергу задовольняються витрати, пов`язані з провадженням у справі про банкрутство в господарському суді, у другу чергу задовольняються вимоги із зобов`язань зі сплати страхових внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування та інше соціальне страхування, у третю чергу задовольняються вимоги щодо сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), у шосту чергу задовольняються інші вимоги, зокрема, штрафні санкції.

Кредиторські вимоги задовольняються відповідно до черговості, встановленої ст. 64 Кодексу України з процедур банкрутства.

Частиною 6 статті 45 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що заяви з вимогами конкурсних кредиторів або забезпечених кредиторів, подані в межах строку, визначеного частиною першою цієї статті, розглядаються господарським судом у попередньому засіданні суду.

За результатами розгляду зазначених заяв господарський суд постановляє ухвалу про визнання чи відхилення (повністю або частково) вимог таких кредиторів.

Ухвала господарського суду є підставою для внесення відомостей про таких кредиторів до реєстру вимог кредиторів.

Щодо заяви Приватного підприємства «Фармлогістика» про визнання кредиторських вимог до боржника:

06.02.2024 ПП Фармлогістика подано до суду заяву про грошові вимоги кредитора до боржника від 06.02.2024 (вх.№ 667) у справі №920/1452/23.

Відповідно до вимог поданої заяви, кредитор просить визнати кредиторські вимоги ПП Фармлогістика у сумі 864 270,00 грн, та 6 056,00 грн судового збору за подання заяви.

Заява кредитора подана в межах тридцятиденного строку на заявлення кредиторських вимог.

Як вбачається з матеріалів справи, 24.07.2018 року між Приватним підприємством «Фармлогістика» (Позикодавець) та Приватною фірмою «Астра» (Позичальник) було укладено Договір №24/07-18-ФД безпроцентної позики (поворотної фінансової допомоги), відповідно до умов якого позикодавець надає позичальнику поворотну фінансову допомогу в розмірі 400 000,00 грн. на розрахунковий рахунок.

Відповідно до п. 4.1. Договору №24/07-18-ФД фінансова допомога підлягає поверненню в термін до 23.07.2019 року.

ПП «Фармлогістика» виконала свої зобов`язання та перерахувало грошові кошти у розмірі 400 000,00 грн. на розрахунковий рахунок, що підтверджується наступними платіжними дорученням № 2501 від 24.07.2018. Однак повернення 400 000,00 гривень поворотної фінансової безвідсоткової допомоги здійснено не було. Позичальник (боржник) свої зобов`язання щодо повернення суми позики за Договором №24/07-18-ФД не виконав.

Рішенням Господарського суду Сумської області від 09.02.2022 у справі № 920/1329/21 стягнуто з Приватної фірми "Астра" (40002, Сумська область, місто Суми, вул. Роменська, буд. 16, код ЄДРПОУ 30133959) на користь Приватного підприємства "Фармлогістика" (02121, м. Київ, Харківське шосе, буд. 174. нежитлове приміщення, квартира 1, код ЄДРПОУ 36311997) 400 000,00 грн. боргу; 6000,00 грн. витрат по сплаті судового збору. Вказане рішення набрало законної сили 08.03.2022.

Також, 31.07.2018 року між Приватним підприємством «Фармлогістика» (Позикодавець) та Приватною фірмою «Астра» (Позичальник) було укладено Договір №31/07-18-ФД безпроцентної позики (поворотної фінансової допомоги), відповідно до умов якого позикодавець надає позичальнику поворотну фінансову допомогу в розмірі 400 000,00 грн. на розрахунковий рахунок.

Відповідно до п. 4.1. Договору №31/07-18-ФД фінансова допомога підлягає поверненню в термін до 30.07.2019 року.

ПП «Фармлогістика» виконало свої зобов`язання та перерахувало грошові кошти у розмірі 400 000,00 грн. на розрахунковий рахунок, що підтверджується наступними платіжними дорученням № 2510 від 31.07.2018. Однак повернення 400 000,00 гривень поворотної фінансової безвідсоткової допомоги здійснено не було. Позичальник (боржник) свої зобов`язання щодо повернення суми позики за Договором №31/07-18-ФД не виконав.

Рішенням Господарського суду Сумської області від 09.02.2022 у справі № 920/1328/21 стягнуто з Приватної фірми "Астра" (40002, Сумська область, місто Суми, вул. Роменська, буд. 16, код ЄДРПОУ 30133959) на користь Приватного підприємства "Фармлогістика" (02121, м. Київ, Харківське шосе, буд. 174. нежитлове приміщення, квартира 1, код ЄДРПОУ 36311997) 400 000,00 грн. боргу; 6000,00 грн. витрат по сплаті судового збору. Вказане рішення набрало законної сили 08.03.2022.

Окрім того, 12.12.2018 року між Приватним підприємством «Фармлогістика» (Позикодавець) та Приватною фірмою «Астра» (Позичальник) було укладено Договір №12/12-18-ФД безпроцентної позики (поворотної фінансової допомоги), відповідно до умов якого позикодавець надає позичальнику поворотну фінансову допомогу в розмірі 320 000,00 грн. на розрахунковий рахунок.

Відповідно до п. 4.1. Договору №12/12-18-ФД фінансова допомога підлягає поверненню в термін до 11.12.2019 року.

ПП «Фармлогістика» виконало свої зобов`язання та перерахувало грошові кошти у розмірі 320 000,00 грн. на розрахунковий рахунок, що підтверджується наступними платіжними дорученням № 77 від 14.12.2018.

У свою чергу, боржник частково погасив заборгованість в розмірі 270 000,00 грн згідно з платіжним дорученням №15338 від 20.02.2019. Однак боржник свої зобов`язання щодо повернення суми позики, в розмірі 50 000,00 грн за Договором №12/12-18-ФД не виконав.

Так, рішенням Господарського суду Сумської області від 02.05.2022 у справі № 920/1327/21 стягнуто з Приватної фірми "Астра" (40002, Сумська область, місто Суми, вул. Роменська, буд. 16, код ЄДРПОУ 30133959) на користь Приватного підприємства "Фармлогістика" (02121, м. Київ, Харківське шосе, буд. 174. нежитлове приміщення, квартира 1, код ЄДРПОУ 36311997) 50 000,00 грн. боргу; 2270,00 грн. витрат по сплаті судового збору. Рішення набрало законної сили 25.05.2022.

Отже, на час звернення із заявою заборгованість Приватної фірми "Астра" перед Приватним підприємством «Фармлогістика» становить 864 270,00 грн.

Вимоги кредитора розпорядником майна боржника визнані у повному обсязі, підтверджуються наданими документами.

Враховуючи той факт, що вимоги ПП «Фармлогістика» заявлені в межах місячного строку з дня публікації оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство, підтвердженні належними доказами, кредиторські вимоги є законними, обґрунтованими, і підлягають визнанню судом в сумі 864 270,00 грн з включенням до реєстру вимог кредиторів до четвертої черги.

Крім того, за звернення до суду із заявою про визнання грошових вимог до боржника, ПП «Фармлогістика» був сплачений судовий збір у розмірі 6056,00 грн згідно з платіжної інструкції №1306 від 05.02.2024.

Відповідно до ст. 4 Закону України Про судовий збір за подання до господарського суду заяв кредиторів, які звертаються з грошовими вимогами до боржника після оголошення про порушення справи про банкрутство, а також після повідомлення про визнання боржника банкрутом; заяви про визнання правочинів (договорів) недійсними та спростування майнових дій боржника в межах провадження у справі про банкрутство; заяви про розірвання мирової угоди, укладеної у справі про банкрутство, або визнання її недійсною становить два розмірі прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Відповідно до ст. 7 Закону України Про державний бюджет на 2024 рік прожитковий мінімум для працездатних осіб з січня 2024 становить 3028,00 грн. Судовий збір за подання заяви про визнання кредиторських вимоги до боржника становить 6056,00 грн.

Отже, сплачений кредитором судовий збір у розмірі 6056,00 грн підлягає включенню до реєстру вимог кредиторів відповідно до положень Кодексу України з процедур банкрутства - до першої черги.

Щодо заяви Спільного українсько-естонського підприємства у формі товариства з обмеженою відповідальністю Оптіма-Фарм, ЛТД про визнання кредиторських вимог.

09.02.2024 від Спільного українсько-естонського підприємства у формі товариства з обмеженою відповідальністю Оптіма-Фарм, ЛТД надійшла до суду заява про заявлення кредиторських вимог до боржника від 05.02.2024 №16/17/21 (вх.№ 752) у справі №920/1452/23, згідно відмітки АТ «Укрпошта» заяву прийнято 07.02.2024, тобто в межах строку.

Відповідно до вимог поданої заяви, кредитор просить визнати кредиторські вимоги Спільного українсько-естонського підприємства у формі товариства з обмеженою відповідальністю Оптіма-Фарм, ЛТД у сумі 3 031 944,38 грн, та 6056,00 грн судового збору за подання заяви.

Як вбачається з матеріалів справи, 16.09.2016 року між Спільним українсько-естонським підприємством у формі товариства з обмеженою відповідальністю Оптіма-Фарм, ЛТД (продавець) та ПП "Астра", (покупець) було укладено Договір поставки № 6127 лікарських засобів та виробів медичного призначення, за яким Продавець зобов?язується передати у власність Покупця, а Покупець зобов?язується прийняти Товар та сплатити за нього грошову суму відповідно до умов Договору.

Відповідно до п. 6.1. Договору, оплата покупцем Товару за цим Договором здійснюється шляхом попередньої оплати або з відстроченням платежу. При цьому порядок оплати за Договором (попередня оплата чи оплата з відстроченням платежу) обирається Покупцем по поданні Замовлення на поставку.

Відповідно до п. 6.2. Договору при здійсненні Покупцем оплати Товару за Договором з відстроченням платежу строк, протягом якого Покупець зобов?язаний здійснити оплату за Товар на користь Продавця, визначається Продавцем у видаткових накладних на Товар, який поставляється.

Строк (зазначений Продавцем у видаткових накладних на поставлений товар) оплати за поставлений Покупцю Товар минув. Товар було отримано на підставі довіреностей, на яких міститься печатка Боржника та підпис його представника.

Кредитор виконав свої зобов?язання по Договору в повному обсязі.

У порушення взятих на себе зобов`язань боржник у встановлений строк не розрахувався за товар.

Станом на дату відкриття провадження, основна сума заборгованості боржника перед кредитором за поставлений Товар складає 1 772 555,48 грн.

Заявником нараховано проценти за користування грошовими коштами у розмірі 20%, на підставі п. 10.4 Договору поставки № 6127 від 16.09.2016 у сумі 354 511,10 грн.

Загальна сума кредиторських вимог за Договором поставки № 6127 від 16.09.2016 складає 2 127 066,58 грн.

Також 01.11.2018 між Спільним українсько-естонським підприємством у формі товариства з обмеженою відповідальністю "Оптіма-Фарм, ЛТД" та Приватним підприємством "Наша Аптека" (Клієнт 1); Приватною фірмою "Астра" (Клієнт 2); Приватною фармацевтичною фірмою "Зафіра" (Клієнт 3); Товариством з обмеженою відповідальністю "СП-Сервер" (Клієнт 4); Товариством з обмеженою відповідальністю "Вежа Фарм "Нова Аптека" (Клієнт 5) було укладено Договір поруки, відповідно до пункту 1.2. якого Клієнти відповідають перед Кредитором за виконання Клієнтами зобов?язань за договорами поставки щодо оплати Товару на суму рівну вартості поставленого та прийнятого Клієнтами за Договорами поставки, що не перевищує 20 000 000,00 грн., а також щодо відшкодування Кредитору збитків та сплати відповідних штрафних санкцій за Договорами поставки.

Пунктом 2.1. Договору поруки сторони погодили, що у відповідності до цього Договору поруки Клієнти поручаються перед Кредитором за своєчасне, повне та належне виконання обов?язку Клієнтів щодо оплати Товару переданого Кредитором за Договорами поставки.

У разі порушення Клієнтами зобов?язань з оплати Товару за Договорами поставки, Клієнти відповідають перед Кредитором як солідарні боржники (п. 3.1. Договору Поруки).

Клієнти несуть відповідальність в повному розмірі перед Кредитором по виконанню Клієнтами зобов?язань по оплаті одержаного Товару та сплати штрафних санкцій згідно згідно Договорів поставки (п.3.3 Договору поруки).

Відповідальність клієнтів перед Кредитором включає: зобов?язання оплатити на дату настання строку оплати вартість Товару одержаного Клієнтами згідно Договорів поставки; зобов?язання відшкодувати Кредитору шкоду, завдану невиконанням чи неналежним - виконанням зобов`язань за договорами Поставки; зобов?язання сплатити Кредитору відсотки за користування чужими грошовими коштами, неустойку за порушення Клієнтами зобов?язань за Договорами поставки; зобов?язання сплатити Кредитору проценти від простроченої суми у разу прострочення Клієнтами виконання зобов?язань з оплати Товару : - зобов?язання сплатити Кредитору встановлений індекс інфляції від простроченої суми за весь час прострочення у разі прострочення Клієнтами виконання зобов?язань з оплати Товару (п. 3.4. Договору Поруки).

Станом на дату відкриття провадження Клієнтами не були виконані зобов?язання в повному обсязі.

У Клієнта 4 за Договором поруки - Товариства з обмеженою відповідальністю "СП - Сервер" станом на дату відкриття провадження наявна заборгованість за поставлений товар за Договором поставки №8187 від 10.01.2017 в сумі 37 191,60 грн.

У Клієнта 5 за Договором поруки - Товариства з обмеженою відповідальністю "Вежа Фарм "Нова Аптека" станом на дату відкриття провадження наявна заборгованість за поставлений товар за Договором поставки № 36634 від 15.12.2014 в сумі 681 038,23 грн.

Згідно п. 10.4. Договорів поставки № 8187 від 10.01.2017 та № 36634 від 15.12.2014 передбачено, що за умови прострочення Відповідачем строків оплати за Товар за цим Договором, він повинен сплатити Позивачу суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення та проценти за користування чужими грошовими коштами у розмірі двадцяти відсотків від простроченої суми оплати.

Таким чином, заявником (кредитором) нараховано наступні розміри заборгованості, яка покладається на ПФ "Астра" як солідарного боржника за Договором поруки від 01.11.2018:

1) за ТОВ "СП-Сервер" (Клієнт 4): - 37191,60 грн. - заборгованості; - 7438,32 грн. - процентів за користування чужими грошовими коштами. Всього: 44 629,92 грн.

2) за ТОВ "Вежа Фарм "Нова Аптека" (Клієнт 5): - 681 038,23 грн. - заборгованості; - 136 207,65 грн. - процентів за користування чужими грошовими коштами. Всього: 817 245,88 грн.

Отже, загальна сума боргу, що покладається на ПФ "Астра" як солідарного боржника (поручителя) за Договором поруки від 01.11.2018 складає 861 875,80 грн.

Окрім того, кредиторські вимоги за Договором поставки № 6127 від 16.09.2016, а також кредиторські вимоги за Договором поруки від 01.11.2018 забезпечені заставою майна боржника.

Між Спільним українсько-естонським підприємством у формі товариства з обмеженою відповідальністю "Оптіма-Фарм, ЛТД" та ПФ "Астра" було укладено наступні договори іпотеки, а саме:

-договір іпотеки без випуску заставної від 04.12.2019 року, предметом іпотеки є нежитлове приміщення загальною площею 101,3 кв.м., що знаходиться на першому поверсі дев`ятиповерховог о будинку за адресою: Сумська область, місто Суми, вулиця Богуна, будинок 16, вартість предмету іпотеки становить 718 176,00 грн;

-договір іпотеки без випуску заставної від 04.12.2019 року, предметом іпотеки є нежиле приміщення, аптека, загальною площею 121,3 кв.м., що знаходиться на першому поверсі дев`ятиповерховог о будинку за адресою: Сумська область, місто Суми, проспект Курський, будинок 39, вартість предмету іпотеки становить 842 659,84 грн;

-договір іпотеки без випуску заставної від 04.12.2019 року, предметом іпотеки є нежитлове приміщення аптека, загальною площею 170,4 кв.м., що знаходиться за адресою: місто Суми, вулиця Роменська, 61 реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 1315007559101, вартість предмету іпотеки становить 897 720,00 грн.

Також, Спільне українсько-естонське підприємство у формі товариства з обмеженою відповідальністю "Оптіма-Фарм, ЛТД" зазначає про наявність заборгованості боржника за рішеннями суду. Так, до заяви з кредиторськими вимогами додано судові рішення, за якими на його користь стягнуто з ПФ "Астра" розміри судового збору: по справі № 920/839/21 від 24.01.2022 у сумі 2 270,00 грн; по справі № 920/838/21 від 12.01.2022 у сумі 15 890,00 грн; по справі № 920/837/21 від 12.01.2022 у сумі 15 890,00 грн; по справі № 920/225/23 від 17.05.2023 у сумі 2 684,00 грн; по справі № 920/230/23 від 06.07.2023 у сумі 2 684,00 грн; по справі № 920/229/23 від 09.08.2023 року у сумі 2 684, 00 грн.

Всього на загальну суму 43 002,00 грн.

Вимоги кредитора розпорядником майна боржника визнані у повному обсязі, підтверджуються наданими документами.

Відповідно до абз. 3 ч. 2 ст. 45 Кодексу України з процедур банкрутства - забезпечені кредитори можуть повністю або частково відмовитися від забезпечення. Якщо вартості застави недостатньо для покриття всієї вимоги, кредитор повинен розглядатися як забезпечений лише в частині вартості предмета застави. Залишок вимог вважається незабезпеченим

Враховуючи той факт, що вимоги Спільного українсько-естонського підприємства у формі товариства з обмеженою відповідальністю Оптіма-Фарм, ЛТД заявлені в межах місячного строку з дня публікації оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство, підтвердженні належними доказами, кредиторські вимоги є законними, обґрунтованими, і підлягають визнанню судом в сумі 3 031 944,38 грн, з яких: 43 002,00 грн - заборгованість за судовими рішеннями та 530 386,54 грн - вимоги кредитора не забезпечені заставою/іпотекою майна боржника підлягають включенню до 4 черги вимог кредиторів, 2 458 555,84 грн - вимоги кредитора забезпечені заставою/іпотекою майна боржника вносяться до реєстру вимог кредиторів окремо.

Крім того, за звернення до суду із заявою про визнання грошових вимог до боржника, заявником був сплачений судовий збір у розмірі 6056,00 грн згідно платіжної інструкції № 8405 від 05.02.2024.

Відповідно до ст. 4 Закону України Про судовий збір за подання до господарського суду заяв кредиторів, які звертаються з грошовими вимогами до боржника після оголошення про порушення справи про банкрутство, а також після повідомлення про визнання боржника банкрутом; заяви про визнання правочинів (договорів) недійсними та спростування майнових дій боржника в межах провадження у справі про банкрутство; заяви про розірвання мирової угоди, укладеної у справі про банкрутство, або визнання її недійсною становить два розмірі прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Відповідно до ст. 7 Закону України Про державний бюджет на 2024 рік прожитковий мінімум для працездатних осіб з січня 2024 становить 3028,00 грн. Судовий збір за подання заяви про визнання кредиторських вимоги до боржника становить 6056,00 грн.

Отже, сплачений кредитором судовий збір у розмірі 6056,00 грн підлягає включенню до реєстру вимог кредиторів відповідно до положень Кодексу України з процедур банкрутства - до першої черги.

Заяви інших кредиторів з грошовими вимогами до боржника до суду не надходили.

Згідно з ч. 2 ст.47 Кодексу України з процедур банкрутства у попередньому засіданні господарський суд розглядає всі вимоги кредиторів, що надійшли протягом строку, передбаченого частиною 1 статті 45 цього Кодексу, у тому числі щодо яких були заперечення боржника або розпорядника майна.

За результатами попереднього засідання господарський суд постановляє ухвалу, в якій зазначаються: розмір та перелік усіх визнаних судом вимог кредиторів, що вносяться розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів; розмір та перелік не визнаних судом вимог кредиторів; дата проведення зборів кредиторів та комітету кредиторів; дата підсумкового засідання суду.

Ухвала попереднього засідання є підставою для визначення кількості голосів, які належать кожному конкурсному кредитору під час прийняття рішення на зборах (комітеті) кредиторів. Для визначення кількості голосів для участі у представницьких органах кредиторів зі складу вимог конкурсних кредиторів виключається неустойка (штраф, пеня).

Слід зазначити, що фінансовий стан підприємства за час, що пройшов з моменту відкриття провадження у справі і введення мораторію не покращився.

За результатами розгляду справи суд вважає за необхідне призначити підсумкове засідання суду та зобов`язати розпорядника майна провести збори кредиторів у строк до 11.03.2024.

Керуючись Кодексом України з процедур банкрутства, ст.ст. 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, суд

УХВАЛИВ:

1. Заяву ПП Фармлогістика про грошові вимоги кредитора до боржника від 06.02.2024 (вх.№ 667) у справі №920/1452/23 задовольнити.

Вимоги Приватного підприємства «Фармлогістика» (код ЄДРПОУ 36311997) до боржника Приватної фірми Астра (40002, м. Суми, вул. Роменська, буд.16, код ЄДРПОУ 30133959) визнати у загальному розмірі 870 326,00 грн та включити до реєстру вимог кредиторів: 6056, 00 грн судовий збір перша черга, 864 270,00 грн заборгованість за рішеннями суду четверта черга.

2. Заяву Спільного українсько-естонського підприємства у формі товариства з обмеженою відповідальністю Оптіма-Фарм, ЛТД про заявлення кредиторських вимог до боржника від 05.02.2024 №16/17/21 (вх.№ 752) у справі №920/1452/23 задовольнити.

Вимоги Спільного українсько-естонського підприємства у формі товариства з обмеженою відповідальністю Оптіма-Фарм, ЛТД (код ЄДРПОУ 21642228) до боржника Приватної фірми Астра (40002, м. Суми, вул. Роменська, буд.16, код ЄДРПОУ 30133959) визнати у загальному розмірі 3 038 000,38 грн, вимоги у розмірі 2 458 555,84 грн є забезпеченими вимогами заставою/іпотекою майна боржника, інші вимоги включити до реєстру вимог кредиторів: у наступній черговості: 6056,00 грн судовий збір перша черга, 573 388,54 грн заборгованість за рішеннями суду та незабезпечені вимоги - четверта черга.

3. Призначити підсумкове засідання суду, на якому буде постановлено ухвалу про санацію боржника чи постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, чи ухвалу про закриття провадження у справі про банкрутство, чи ухвалу про продовження строку процедури розпорядження майном та відкладення підсумкового засідання суду у справі № 920/1452/23 про банкрутство Приватної фірми Астра (40002, м. Суми, вул. Роменська, буд.16, код ЄДРПОУ 30133959) на 13.03.2024, 11:00. Судове засідання відбудеться в приміщенні Господарського суду Сумської області за адресою: м. Суми, проспект Шевченка Тараса, 18/1, зал судового засідання № 6

4.Зобов`язати розпорядника майна провести збори кредиторів та комітету кредиторів у строк до 11.03.2024, на яких розглянути питання щодо подальшої стадії розгляду справи про банкрутство, протокол зборів кредиторів надати суду.

5. Копію ухвали надіслати кредиторам, боржнику, розпоряднику майна.

Ухвала набирає законної сили негайно з моменту її оголошення та підлягає оскарженню в порядку, передбаченому розділом IV ГПК України.

Інформацію по справі, що розглядається можна отримати на сторінці суду на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет за веб-адресою: htps://court.gov.ua/sud5021/.

Повний текст ухвали підписано 26.02.2024.

Суд звертає увагу учасників справи, що відповідно до частин 6-7 статті 6 ГПК України адвокати, нотаріуси, приватні виконавці, арбітражні керуючі, судові експерти, державні органи, органи місцевого самоврядування, суб`єкти господарювання державного та комунального секторів економіки та особи, які провадять клірингову діяльність у значенні, наведеному в Законі України "Про ринки капіталу та організовані товарні ринки", реєструють офіційні електронні адреси в Єдиній судовій інформаційно-телекомунікаційній системі в обов`язковому порядку. Інші особи реєструють свої офіційні електронні адреси в Єдиній судовій інформаційно-телекомунікаційній системі в добровільному порядку. Особам, які зареєстрували офіційні електронні адреси в Єдиній судовій інформаційно-телекомунікаційній системі, суд вручає будь-які документи у справах, в яких такі особи беруть участь, виключно в електронній формі шляхом їх направлення на офіційні електронні адреси таких осіб, що не позбавляє їх права отримати копію судового рішення у паперовій формі за окремою заявою.

СуддяО.Ю. Соп`яненко

Дата ухвалення рішення21.02.2024
Оприлюднено29.02.2024
Номер документу117276347
СудочинствоГосподарське
Сутьвизнання банкрутом,

Судовий реєстр по справі —920/1452/23

Ухвала від 13.03.2024

Господарське

Господарський суд Сумської області

Соп`яненко Оксана Юріївна

Постанова від 13.03.2024

Господарське

Господарський суд Сумської області

Соп`яненко Оксана Юріївна

Ухвала від 21.02.2024

Господарське

Господарський суд Сумської області

Соп`яненко Оксана Юріївна

Ухвала від 14.02.2024

Господарське

Господарський суд Сумської області

Соп`яненко Оксана Юріївна

Ухвала від 09.02.2024

Господарське

Господарський суд Сумської області

Соп`яненко Оксана Юріївна

Ухвала від 08.01.2024

Господарське

Господарський суд Сумської області

Соп`яненко Оксана Юріївна

Ухвала від 26.12.2023

Господарське

Господарський суд Сумської області

Соп`яненко Оксана Юріївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні