Постанова
від 22.02.2024 по справі 160/19280/22
ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

іменем України

22 лютого 2024 року справа 160/19280/22

Третій апеляційний адміністративний суду складі колегії:

головуючий суддя Суховаров А.В.

судді Головко О.В., Ясенова Т.І.,

при секретарі Діденко Ю.О.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м.Дніпрі апеляційну скаргу Головного управління Державної податкової служби в Дніпропетровській області на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 08.02.2023 (суддя Юрков Е.О.) в адміністративній справі за позовом Публічного акціонерного товариства «Авіаційна компанія «Дніпроавіа» до Головного управління Державної податкової служби в Дніпропетровській області про скасування рішення про можливість своєчасного виконання податкових обов`язків

ВСТАНОВИВ:

Публічне акціонерне товариство «Авіаційна компанія «Дніпроавіа» 01.12.2022 звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління Державної податкової служби в Дніпропетровській області, в якому просить:

- визнати протиправним рішення №58118/6/04-36-04-04-12 від 24.10.2022 про можливість своєчасного виконання податкового обов`язку;

- зобов`язати прийняти рішення про неможливість своєчасного виконання податкового обов`язку з надання фінансової звітності за 2021 рік, зі сплати податку на нерухоме майно, зі сплати податку на землю на території Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району з початку введення воєнного стану до закінчення воєнного стану.

Позовні вимоги обгрунтовують тим, що господарська діяльність здійснюється на території Міжнародного аеропорту «Дніпро», де знаходяться майже всі їх об`єкти нерухомості та які зруйновані внаслідок чисельних ракетних атак. Підприємство не має можливості здійснювати господарську діяльність та отримувати будь-який дохід, працівники підприємства не мають доступу до аеропорту оскільки він використовується збройними силами та до нього заборонений вхід (т1ас1).

У відзиві на позовну заяву ГУ ПФУ в Дніпропетровській області вказувало, що надані позивачем документи не дають змоги прийняти рішення про неможливість своєчасного виконання податкового обов`язку, зокрема, не поданий сертифікат на підтвердження форс-мажорних обставин, не наданий витяг з єдиного реєстру досудових розслідувань про кримінальне правопорушення про руйнування майна (т1ас91).

Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 08.02.2023 позов задоволений (т1ас240).

В апеляційній скарзі ГУ ПФУ в Дніпропетровській області просить рішення суду скасувати та відмовити в задоволенні позовних вимог. Апеляційна скарга повністю повторює відзив на позовну заяву (т2ас1).

Переглядаючи справу, колегія суддів виходить з наступного:

Згідно реєстраційних документів, основним видом діяльності ПАТ АК «Дніпроавіа» є пасажирський та вантажний авіаційний транспорт, надання в оренду нерухомого майна (т1ас61-76,т2ас95-99).

Згідно витягу з державного реєстру речових прав на нерухоме майно, за ПАТ АК «Дніпроавіа» зареєстровані будівлі і споруди комплексу «Міжнародний аеропорт «Дніпропетровськ», ангарний комплекс, пункт зливу (т1ас191-193), приміщення яких передані в оренду ТОВ «Міжнародний аеропорт «Дніпропетровськ» (т1ас134-182), Державному підприємству обслуговування повітряного руху (т1ас194-210). Також ПАТ АК «Дніпроавіа» має у користуванні земельні ділянки на території Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району, на яких розташовані злітно-посадкова смуга, будівлі і споруди аеропорту.

ПАТ АК «Дніпроавіа» 30.08.2022 подало заяву про відсутність можливості своєчасного виконання податкових обов`язків, в якій вказували що 24.02.2022, 15.03.2022, 10.04.2022 територія міжнародного аеропорту «Дніпро» піддавалась чисельним ракетним атакам, внаслідок чого спричинені значні руйнування об`єктам нерухомості. Територія аеропорту використовується збройними силами та знаходиться під постійною загрозою ракетних ударів. Підприємство не має доступу до своїх земельних ділянок та свого майна. З огляду на викладене та закриття роботи аеропорту, відсутні умови для роботи та отримання доходу. Підприємство не може сплачувати податок на нерухомість, плату за землю, подавати податкову звітність (т1ас15).

До заяви прикладені:

- оголошення про закриття повітряного простору України (т1ас19);

- наказ №6 від 28.02.2022 про запровадження дистанційної роботи та простою в зв`язку з введенням воєнного стану (т1ас51-58);

- повідомлення про нанесення 15.03.2022 двох ракетних ударів по аеропорту та прилеглій території у м.Дніпро (т1ас20,28,29);

- повідомлення про повторну ракетну атаку 10.04.2022 на аеропорт у м.Дніпро 10.04.2022, внаслідок якої зруйновані аеропорт та інфраструктура (ас21,22,25,30);

- листи від 04.05.2022 на адресу Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району та від 12.05.2022 на адресу Дніпропетровської обласної державної адміністрації що внаслідок ракетних ударів зруйновані об`єкти на території міжнародного аеропорту «Дніпро», через постійну загрозу ракетних ударів підприємство не має доступу до земельних ділянок на території Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району, отриманих за договорами оренди №128 від 26.09.2019, №132 від 25.10.2019, №133 від 25.10.2019, №134 від 25.10.2019, №140 від 18.11.2019, №141 від 18.11.2019, №143 від 18.11.2019, №1679 від 24.11.2021 для розміщення об`єктів інфраструктури міжнародного аеропорту «Дніпро» (т1ас32-40);

- лист УСБУ в Дніпропетровській області №1611св від 12.07.2022 про кримінальні провадження №42022042030000026 за фактом підриву локатора в аеропорту м.Дніпро 24.02.2022; №42022042030000028 за фактом ракетної атаки на аеропорт в м.Дніпро 15.03.2022; №12022041030000440 за фактом ракетної атаки на аеропорт в м.Дніпро 10.04.2022 (т1ас41-46);

- договір від 04.08.2022, згідно якого ПАТ АК «Дніпроавіа» передала Військовій частині НОМЕР_1 в безоплатне користування злітно-посадкову смугу та радіомаячну систему (т1ас47);

ГУ ДПС в Дніпропетровській області прийнято попереднє рішення №46904 від 14.09.2022 про можливість своєчасного виконання податкового обов`язку в зв`язку з недостатністю документів на підтвердження неможливості своєчасного виконання податкового обов`язку та запропоновано надати інформацію з державного реєстру речових прав на нерухоме майно; документи, складені відповідно до підпунктів 14, 15 пункту 2 Порядку визначення шкоди та збитків, завданих Україні внаслідок збройної агресії Російської Федерації, затвердженого Постановою КМУ №326 від 20.03.2022; документи, що підтверджують відсутність коштів на банківських рахунках; документи про пошкодження, знищення, втрату майна, що знаходиться на балансі підприємства і є об`єктом оподаткування, єдиним джерелом для сплати податків; документи, що свідчать про акти мародерства, грабежу, рейдерства, захоплення майна та примусове захоплення приміщення; інформаційне повідомлення про пошкоджене та знищене нерухоме майно внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації; документи про обставини непереборної сили; інші документи, що можуть підтвердити наявність підстав, передбачених Порядком підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених в пункті 69.1 Перехідних положень Податкового Кодексу України, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України №225 від 29.07.2022 (ас59).

ГУ ДПС в Дніпропетровській області прийнято рішення №58118/6/04-36-04-04-12 від 24.10.2022 про можливість своєчасного виконання податкового обов`язку в зв`язку з відсутністю документів, складених відповідно до підпунктів 14, 15 пункту 2 Порядку визначення шкоди та збитків, завданих Україні внаслідок збройної агресії Російської Федерації, затвердженого Постановою КМУ №326 від 20.03.2022; документів, що підтверджують відсутність коштів на банківських рахунках; документів про пошкодження, знищення, втрату майна, що знаходиться на балансі підприємства і є об`єктом оподаткування, єдиним джерелом для сплати податків; документів, що свідчать про акти мародерства, грабежу, рейдерства, захоплення майна та примусове захоплення приміщення; інформаційних повідомлень про пошкоджене та знищене нерухоме майно внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації; документів про обставини непереборної сили; інших документів на підтвердження підстав, передбачених Порядком підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених в пункті 69.1 Перехідних положень Податкового Кодексу України, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України №225 від 29.07.2022 (т1ас60).

Відповідно до абзацу 1 пункту 69.1 Перехідних положень Податкового Кодексу України, в разі відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати податковий обов`язок щодо дотримання термінів сплати податків, зборів, подання звітності, в тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації податкових, акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності з обов`язковим виконанням таких обов`язків протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні.

Відповідно до абзаців 3 11 пункту 1 розділу ІІ Порядку підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених в пункті 69.1 Перехідних положень Податкового Кодексу України, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України №225 від 29.07.2022, підставами неможливості виконання платниками податків юридичними особами та їх відокремленими підрозділами податкових обов`язків (у тому числі обов`язків податкових агентів) є: 1) втрата, знищення, зіпсуття первинних документів, комп`ютерного та іншого обладнання внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації; 2) неможливість використати чи вивезти документи, комп`ютерне та інше обладнання внаслідок ведення бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації; 3) використання чи вивезення документів, комп`ютерного або іншого обладнання, пов`язане з ризиком для життя чи здоров`я посадової особи платника податків або неможливе в зв`язку з встановленням уповноваженими органами державної влади відповідно до закону в умовах воєнного стану заборон та обмежень; 4) відсутність у платника податків інших посадових осіб, уповноважених відповідно до законодавства нараховувати, стягувати, вносити до бюджету податки, збори, а також вести бухгалтерський облік, складати, подавати податкову і фінансову звітність, відсутність можливості у власника призначити таких посадових осіб за умови відсутності у такого платника податків об`єктів оподаткування, або показників, які підлягають декларуванню, відповідно до вимог цього Кодексу, може бути пов`язана з такими обставинами: посадова особа є одночасно одним із власників юридичної особи за умови, що відсутність такого співвласника (акціонера, учасника, засновника) унеможливлює прийняття рішення про призначення на постійній або тимчасовій основі іншої посадової особи; юридична особа заснована на власності окремої фізичної особи, яка одночасно є єдиною посадовою особою такої юридичної особи; 5) перебування (податкова адреса платника податків або фактичне знаходження / знаходження виробничих потужностей тощо) на території населеного пункту, в якому ведуться воєнні дії, який знаходиться в оточенні або тимчасово окупований збройними формуваннями Російської Федерації; 6) інші обставини непереборної сили (форс-мажорні обставини), підтверджені документально.

Відповідно до абзацу 2 пункту 3 розділу ІІ Порядку, в разі неможливості виконання платником податків податкового обов`язку, в тому числі щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу, платник податків подає не пізніше 30.09.2022 заяву про відсутність такої можливості разом з вичерпним переліком документів, інформації, які передбачені Переліком документів, що підтверджують неможливість платника податків юридичної особи, в тому числі щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу своєчасно виконати свій податковий обов`язок, в тому числі обов`язок податкового агента, або Переліком документів, що підтверджують неможливість платника податків фізичної особи своєчасно виконати свій податковий обов`язок, в тому числі обов`язок податкового агента до контролюючого органу в порядку передбаченому пунктом 8 цього розділу.

Відповідно до абзацу 1 пункту 1 розділу ІІІ Порядку, заява платника податків у довільній формі та документи розглядаються контролюючим органом протягом 20 календарних днів з дня, наступного за днем їх отримання, з можливістю продовження терміну розгляду з урахуванням строку, передбаченого для направлення попереднього рішення. Платники податків надають документ чи кілька документів, інформацію, що можуть бути використані для підтвердження неможливості виконання ними своїх податкових обов`язків.

Відповідно до абзацу 2 пункту 1 розділу ІІІ Порядку, в разі недостатності документів, що підтверджують неможливість виконання у платника податків податкових обов`язків, контролюючий орган направляє попереднє рішення щодо можливості чи неможливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку за формою, що додається, з пропозицією надання платником податку конкретних додаткових документів на підтвердження зазначеної у заяві підстави неможливості виконання податкових обов`язків.

Відповідно до абзацу 3 пункту 1 розділу ІІІ Порядку, попереднє рішення має бути направлене платнику податків не пізніше 20 календарних днів з дня, наступного за днем отримання контролюючим органом заяви та документів, інформації в порядку передбаченому пунктом 3 цього розділу.

Відповідно до абзацу 4 пункту 1 розділу ІІІ Порядку, платник податку може подати до контролюючого органу додаткові документи, обґрунтування, пояснення на підтвердження зазначеної у заяві підстави неможливості виконання податкових обов`язків протягом 10 календарних днів з дня, наступного за днем отримання попереднього рішення.

Відповідно до абзацу 5 пункту 1 розділу ІІІ Порядку, додаткові документи, обґрунтування, пояснення розглядаються контролюючим органом протягом 20 календарних днів з дня, наступного за днем їх отримання.

Відповідно до абзацу 6 пункту 1 розділу ІІІ Порядку, якщо платник податку не надав додаткових документів, обґрунтувань, пояснень на підтвердження зазначеної у заяві підстави неможливості виконання податкових обов`язків, керівник (його заступник або уповноважена особа) контролюючого органу приймає рішення на підставі попередньо поданої заяви, документів, інформації, що можуть бути використані для підтвердження можливості чи неможливості своєчасного виконання податкових обов`язків.

Відповідно до абзацу 7 пункту 1 розділу ІІІ Порядку, контролюючий орган може звертатись до компетентних органів щодо додаткового підтвердження обставин, викладених в заяві та документах.

Відповідно до абзацу 8 пункту 1 розділу ІІІ Порядку, обов`язок доведення можливості чи неможливості своєчасно виконати податковий обов`язок покладається на контролюючий орган. Контролюючий орган встановлює причинно-наслідковий зв`язок між обставинами непереборної сили (форс-мажорними обставинами), що стались в результаті збройної агресії Російської Федерації, безпосереднім впливом таких обставин саме на такого платника та можливістю виконання ним податкового обов`язку станом на дату, на яку припадає граничний термін виконання такого обов`язку, та керівник (його заступник або уповноважена особа) контролюючого органу приймає вмотивоване рішення щодо можливості чи неможливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку за формою, що додається.

Відповідно до пункту 2 розділу ІІІ Порядку, рішення контролюючого органу може бути оскаржено в адміністративному чи судовому порядку. В разі прийняття контролюючим органом рішення про неможливість своєчасного виконання платником податків податкового обов`язку, до такого платника податків не застосовується відповідальність, передбачена Кодексом або іншим законодавством, контроль за яким покладено на контролюючі органи, за його невиконання, несвоєчасне виконання.

Наказом Міністерства фінансів України №225 від 29.07.2022 затверджений Перелік документів, що підтверджують неможливість платника податків юридичної особи, в тому числі щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу своєчасно виконати свій податковий обов`язок, в тому числі обов`язок податкового агента: 1) акт, що засвідчує факт пожежі, складений відповідно до пункту 7 Порядку обліку пожеж та їх наслідків, затвердженого Постановою КМУ 32030 від 26.12.2003; 2) інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, у разі його знищення; 3) витяг з єдиного реєстру досудових розслідувань, що засвідчує факт реєстрації відомостей про кримінальне правопорушення, в разі викрадення основних засобів або руйнування, втрати майна; 4) інші документи, складені відповідно до підпунктів 14, 15 пункту 2 Порядку визначення шкоди та збитків, завданих Україні внаслідок збройної агресії Російської Федерації, затвердженого Постановою КМУ №326 від 20.03.2022; 5) документ, що підтверджує відсутність коштів на банківських рахунках платника податків (виписка з рахунків клієнта банку на дату подання до банку розрахункового документа на сплату податків); 6) копія наказу про призупинення роботи підприємства та його працівників або встановлення простою в роботі підприємства, викликане обставинами непереборної сили (із зазначенням дати початку і закінчення такого призупинення); 7) документ або повідомлення оператора поштового зв`язку (вказується посилання на офіційну сторінку оператора, де розміщене таке повідомлення), що підтверджує призупинення функціонування оператора поштового зв`язку або об`єктів поштового зв`язку на територіях, на яких ведуться (велись) бойові дії, та територіях, тимчасово окупованих збройними формуваннями Російської Федерації; 8) документ або повідомлення банку (вказується посилання на офіційну сторінку банку, де розміщене таке повідомлення), що підтверджує призупинення роботи банку або його відокремлених підрозділів або платіжних систем в зв`язку із введенням воєнного стану; 9) копії платіжних доручень (розрахункових та інших документів щодо ініціювання переказу коштів) або їх скріншот платника податків на сплату узгоджених сум грошових зобов`язань, податкового боргу, поданих до банку, що залишилися невиконаними, оскільки кошти не були зараховані до бюджету в зв`язку з відключенням банку від системи електронних платежів або порушенням в роботі системи авторизації банку, надається разом з документом або повідомленням, зазначеним в пункті 8 цього Переліку; 10) документ або повідомлення (вказується посилання на офіційну сторінку банку, де розміщено таке повідомлення), що підтверджує вимушене призупинення роботи головних управлінь казначейства в зв`язку з введенням воєнного стану; 11) повідомлення, що підтверджує аварійне відключення постачання електроенергії в умовах воєнного стану, суб`єкта господарювання до сфери обслуговування якого належить таке підприємство, зокрема скріншот повідомлення в месенджер і мобільних додатках; 12) документ, що підтверджує вимушене відключення надання послуг інтернет, пов`язане з введенням воєнного стану, що унеможливило надання податкової звітності в електронній формі (інформаційне повідомлення інтернет-провайдера); 13) документи, що свідчать про пошкодження, знищення, втрату майна, що знаходиться на балансі підприємства і є об`єктом оподаткування, єдиним джерелом для сплати податків або яке перебуває в податковій заставі (акт про надзвичайну подію, інвентаризаційний опис, протокол інвентаризаційної комісії, підписаний представником територіального органу ДСНС, згідно з якими відбувається відображення таких подій в бухгалтерському обліку та викладаються фактичні події, зазначаються понесені матеріальні втрати (перелік майна, його вартість); заява до правоохоронних органів; акт незалежного оцінювача; наявність страхового полісу, заява про страховий випадок тощо); 14) документи, що свідчать про акти мародерства, грабежу, рейдерства, захоплення майна, примусове захоплення приміщення (копія заяви до територіального органу внутрішніх справ та документ, виданий правоохоронним органом щодо реєстрації кримінального провадження тощо); 15) документи, що свідчать про подання заяви до правоохоронних органів про вчинення кримінального правопорушення та реєстрації кримінального провадження за результатами розгляду такої заяви; 16) документи, що свідчать про пошкодження, втрату, знищення, зіпсуття документів бухгалтерського обліку або неможливості їх вивезення з територій, на яких ведуться бойові дії, та на територіях, тимчасово окупованих збройними формуваннями Російської Федерації; 17) подання інформаційного повідомлення про пошкоджене та знищене нерухоме майно внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації, програмними засобами єдиного державного вебпорталу електронних послуг (Портал Дія).

Задовольняючи позов, суд першої інстанції правильно вказав, що закриття повітряного простору, руйнування будівель і споруд на території міжнародного аеропорту «Дніпро» та прилеглій території, використання території міжнародного аеропорту «Дніпро» та прилеглій території військовими як режимного об`єкту критичної інфраструктури з обмеженим доступом, - повністю виключає здійснення будь-якої господарської діяльності ПАТ АК «Дніпроавіа» та отримання прибутку. Суд першої інстанції зробив обгрунтований висновок що позивач об`єктивно не має можливості своєчасно виконати податковий обов`язок з надання фінансової звітності за 2021 рік, сплачувати податок на нерухоме майно, сплачувати податок на землю на території Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району. Додатково це підтверджується:

- наказом №6/1 від 28.02.2022 про припинення основної виробничої діяльності на період воєнного стану (т1ас227);

- листом Торгово-промислової палати України №2024/02.0-7.1 від 28.02.2022 про форс-мажорні обставини внаслідок введення в Україні воєнного стану з 24.02.2022(т1ас219);

- актом втрати та неможливості використання, вивезення документів, комп`ютерного та іншого обладнання від 16.09.2022 про повне зруйнування або пошкодження готелю, будинків 7, 11 аеропорту «Дніпро», знищення комп`ютерної мережі, комп`ютерного обладнання, серверів, внаслідок чого не має можливості вивезти бухгалтерські документи, господарські договори, акти виконаних робіт, акти введення в експлуатацію об`єктів, акти інвентаризації, акти прийому-передачі, платіжні документи, виписки банків, кадрові документи (т1ас189)

- листом ТОВ «Міжнародний аеропорт «Дніпропетровськ» від 28.02.2022 про припинення орендної плати в зв`язку з закриттям повітряного простору, руйнуванням будівель і спору аеропорту, які належать ПАТ АК «Дніпроавіа», та в зв`язку з неможливістю персоналу перебувати на території аеропорту (т1ас183);

- листом ГУНП в Дніпропетровській області від 10.05.2022 про припинення договору оренди в зв`язку з пошкодженням будівлі, в якій розташовувались працівники поліції (т1ас211);

- бухгалтерською довідкою про ненадходження платежів за період з 01.03.2022 по 24.01.2023 (т1ас185);

Таким чином, надані оголошення про закриття повітряного простору України; наказ про запровадження дистанційної роботи та простою в зв`язку з введенням воєнного стану; наказ про припинення основної виробничої діяльності; повідомлення про неодноразові ракетні удари, внаслідок яких зруйновані аеропорт та інфраструктура; постійна щоденна загроза нових ракетних ударів по аеропорту; витяги з єдиного реєстру досудових розслідувань про кримінальні провадження за фатом ракетних атак на аеропорт м.Дніпро, - беззаперечно доводять прямий причинно-наслідковий зв`язок між наведеними в заяві позивача обставинами та безпосереднім впливом таких обставин на підприємство, що підтверджують неможливість своєчасного виконання податкового обов`язку з надання фінансової звітності за 2021 рік, зі сплати податку на нерухоме майно, зі сплати податку на землю на території Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району. Така неможливість своєчасного виконання податкового обов`язку безпосередньо пов`язана з введенням воєнного стану.

Окружний суд, з посиланням на абзац 8 пункту 1 розділу ІІІ Порядку, правильно підкреслив, що обов`язок доведення можливості чи неможливості своєчасно виконати податковий обов`язок покладається на контролюючий орган. Податкова служба не надала жодного доказу та не навела жодного аргументу, що при постійних ракетних атаках та постійних загрозах нових ракетних атак, при перетворенні території міжнародного аеропорту «Дніпро» на військовий режимний об`єкт, є безпечною для життя і здоров`я здійснення господарської діяльності та взагалі є безпечним та можливим дістатись до будівель, споруд, земельних ділянок, які зареєстровані за ПАТ АК «Дніпроавіа» на території Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району.

Колегія суддів погоджується з висновком окружного суду що ПАТ АК «Дніпроавіа» надано достатньо документів, перелічених в Переліку документів, що підтверджують неможливість своєчасного виконання податкового обов`язку з надання фінансової звітності за 2021 рік, сплачувати податок на нерухоме майно, сплачувати податок на землю на території Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району з початку введення воєнного стану до закінчення воєнного стану.

З урахуванням доводів і заперечень сторін, наданих ними доказів, колегія суддів дійшла висновку, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Керуючись статтями 241 244, 315, 316, 321, 322, 327, 329 КАС України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Головного управління Державної податкової служби в Дніпропетровській області залишити без задоволення, а рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 08.02.2023 без змін.

Постанова набирає законної сили з 22.02.2024 та може бути оскаржена в касаційному порядку до Верховного Суду протягом 30 днів з дня складання повної постанови.

Повну постанову складено 27.02.2024.

Головуючий суддяА.В. Суховаров

суддіО.В. Головко

суддіТ.І. Ясенова

Дата ухвалення рішення22.02.2024
Оприлюднено29.02.2024
Номер документу117284384
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —160/19280/22

Ухвала від 08.05.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Юрков Едуард Олегович

Ухвала від 04.04.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Постанова від 22.02.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Суховаров А.В.

Постанова від 22.02.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Суховаров А.В.

Ухвала від 25.01.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Суховаров А.В.

Ухвала від 09.10.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Суховаров А.В.

Постанова від 13.09.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Блажівська Н.Є.

Постанова від 13.09.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Блажівська Н.Є.

Ухвала від 12.09.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Блажівська Н.Є.

Ухвала від 31.08.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Блажівська Н.Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні