МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
28 лютого 2024 р. Справа № 400/9580/21 м. Миколаїв
Миколаївський окружний адміністративний суд, у складі головуючого судді Малих О.В., розглянувши в письмовому провадженні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу
за позовомТовариства з додатковою відповідальністю «Баштанський сирзавод», вул. Заводська, 4, м. Баштанка, Баштанський район, Миколаївська область, 56101, до відповідачів1. Південного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків, пр. Шевченка, 15/1, м. Одеса, 65015, 2. Головного управління Державної казначейської служби України в Одеській області, Головпоштамт, а/с № 92, м. Одеса, 65001; вул. Садова, 1-А, м. Одеса, 65023, простягнення пені в розмірі 483810,18 грн.,ВСТАНОВИВ:
Товариство з додатковою відповідальністю «Баштанський сирзавод» (далі також позивач) звернулось до суду з адміністративним позовом до Південного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків (далі відповідач 1) та Головного управління Державної казначейської служби України в Одеській області (далі відповідач 2), в якому просить суд:
- стягнути з Державного бюджету України через Головне управління Державної казначейської служби України в Одеській області на користь Товариства з додатковою відповідальністю «Баштанський сирзавод» пеню за порушення строків бюджетного відшкодування за період з 31.08.2016 року по 25.10.2018 року включно у розмірі: за січень 2007 року в сумі 333282,01 грн., за лютий 2007 року в сумі 93572,18 грн., за березень 2007року в сумі 1082,98 грн., за травень 2007 року в сумі 22414,56 грн., за липень 2007 в сумі 33 458,45 грн. всього пені 483810 грн. 18 коп.
Ухвалою від 01.11.2021 року суд відкрив провадження у справі та ухвалив розглядати справу за правилами спрощеного позовного провадження, без виклику сторін у судове засідання.
В обґрунтування своїх вимог позивач зазначив, що держава в особі відповідних державних органів, виконуючи певний комплекс дій, зобов`язана повернути платнику суму бюджетного відшкодування з ПДВ протягом законодавчо встановленого строку після дня набуття відповідною сумою статусу узгодженої. Якщо ж протягом згаданого строку необхідних дій для відшкодування податку здійснено не було, невідшкодовані суми перетворюються на бюджетну заборгованість, на яку в силу положень пункту 200.23 статті 200 ПК України нараховується пеня.
Передумовою початку нарахування пені є невиконання контролюючим органом обов`язку з виплати заборгованості з відшкодування податку на додану вартість протягом строку, визначеного статтею 200 ПК України.
Нарахування пені пов`язується саме із недотриманням суб`єктами владних повноважень положень статті 200 ПК України, яка визначає, зокрема, комплекс дій, необхідних для своєчасного повернення сум бюджетної заборгованості з податку на додану вартість.
Відповідач 1 надав відзив на позов, у якому у задоволенні позову просив відмовити. Заперечуючи проти позову відповідач 1 зазначив наступне:
Узгоджена сума бюджетного відшкодування стає доступною органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, для виконання на наступний операційний день за днем її відображення в Реєстрі заяв про повернення суми бюджетного відшкодування та перераховується органом, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, у строки, передбачені п. 200.13 ст. 200 ПК України, на поточний банківський рахунок платника податку в обслуговуючому банку та/або на бюджетні рахунки для перерахування у рахунок сплати грошових зобов`язань або погашення податкового боргу такого платника податку з інших платежів, що сплачуються до Державного бюджету України.
Згідно з п. 200.13 ст. 200 ПК України на підставі даних Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування орган, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, після дня набуття статусу узгодженої суми бюджетного відшкодування перераховує таку суму з бюджетного рахунка на поточний банківський рахунок платника податку в обслуговуючому банку та/або на бюджетні рахунки для перерахування у рахунок сплати грошових зобов`язань або погашення податкового боргу такого платника податку з інших платежів, що сплачуються до державного бюджету, протягом п`яти операційних днів.
Механізм внесення інформації до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 25.01.2017 року № 26 «Про затвердження Порядку ведення Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість» (зі змінами та доповненнями).
Згідно з вимогами пункту 3 визначеного Порядку формування Реєстру здійснюється автоматично на підставі баз даних ДФС та Казначейства.
Так, п. 12 Порядку № 26 визначає, що узгоджена сума бюджетного відшкодування стає доступною органу Казначейства для виконання на наступний операційний день за днем її відображення в Реєстрі та перераховується органом Казначейства у строки, передбачені п. 200.13 ст. 20 ПК України, на поточний банківський рахунок платника податку в обслуговуючому банку та/або на бюджетні рахунки для перерахування у рахунок сплати грошових зобов`язань або погашення податкового боргу такого платника податку з інших платежів, що сплачуються до державного бюджету. При цьому органу Казначейства стають доступними для виконання узгоджені суми бюджетного відшкодування, зазначені в Реєстрі, які підлягають поверненню.
Оскільки п. 14 Порядку № 26 визначає, що Казначейство здійснює бюджетне відшкодування на підставі даних Реєстру, що міститься і інформаційному ресурсі Мінфіну, а також з урахуванням вимог БК України та п. 55 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» ПК України, тому до внесения необхідної для відшкодування ПДВ інформації до Реєстру заяв на відшкодування ПДВ не видається можливим, оскільки буде порушенням вимог чинного законодавства.
При цьому, Південне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків не є адміністратором Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість, формування якого здійснюється автоматично на підставі баз даних ДФС та Казначейства, не є уповноваженою особою на внесення вказаних відомостей, не є центральним органом виконавчої влади.
Крім того, позивач сам підтверджує отримання відшкодування ПДВ за вказані періоди в повному обсязі.
Відповідач 2 надав відзив на позов, у якому у задоволенні позову просив відмовити. Заперечуючи проти позову відповідач 1 зазначив наступне:
Державний бюджет України є окремою юридичною особою, яка не може нести відповідальність за неправомірні дії чи бездіяльність інших установ, підприємств або державних органів.
Отже, оскільки шлях виконання судових рішень передбачений законодавством та не потребує деталізації у резолютивній частині судового рішення, а територіальні органи Казначейства є окремими юридичними особами, які не уособлюють Державний бюджет України та не порушували жодних прав позивача, позовні вимоги задоволенню не підлягають.
Крім того, відносячи пеню до способів забезпечення, законодавець має на увазі, що підставою її нарахування є виконання податкового обов`язку у більш пізні строки, ніж це передбачено чинним законодавством України. За рахунок пені компенсуються витрати, шкода збитки, завдані інтересам платника податків у зв`язку із несвоєчасним поверненням сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість. Однак, у даному випадку, позивачу не було завдано ніякої шкоди, він не поніс жодних збитків. Способи забезпечення не повинні передбачати карального впливу, а повинні бути спрямовані на створення умов для гарантування погашення бюджетної заборгованості, яка виникла в результаті прострочення. Застосування пені не має означати додаткових втрат, а повинно забезпечувати сплату тих сум, які мали б бути сплачені до прострочення.
Відповідно до п. 200.23 ст. 200 ПК України суми податку не відшкодовані платникам протягом визначеного цією статтею строку, вважаються заборгованістю бюджету з відшкодування податку на додану вартість. На суму такої заборгованості нараховується пеня на рівні 120 відсотків облікової ставки Національного банку України, встановленої на момент виникнення пені, протягом строку її дії, включаючи день погашення. Обов`язок нарахування пені лежить на органі державної податкової служби, який здійснює функції держави у сфері оподаткування.
Європейський суд, здійснюючи судочинство, неодноразово аналізував наявність, межі, спосіб та законність застосування дискреційних повноважень національними органами, їх посадовими особами. Зокрема, в рішенні Європейського суду з прав людини від 17.12.2004 року у справі «Педерсен і Бодсгор проти Данії» зазначено, що здійснюючи наглядову юрисдикцію, суд, не ставлячи своїм завданням підміняти компетентні національні органи, перевіряє, чи відповідають рішення національних державних органів, які їх винесли з використанням свого дискреційного права, положенням Конвенції та Протоколів до неї. Суд є правозастосовним органом та не може підміняти державний орган, рішення якого оскаржується, приймати замість нього рішення, яке визнається протиправним, інше рішення, яке б відповідало закону, та давати вказівки, які б свідчили про вирішення питань, які належать до компетенції владних повноважень.
Суд розглянув справу в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.
З`ясувавши усі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази у їх сукупності, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, дослідивши матеріали, що містяться у справі, суд встановив наступне:
Постановою Миколаївського окружного адміністративного суду від 02.11.2016 року у справі № 400/1742/16 позов Публічного акціонерного товариства «Баштанський сирзавод» до СДПІ з обслуговування великих платників податків у м. Одесі Міжрегіонального головного управління ДФС та Головного управління Державної казначейської служби України у Одеській області задоволено:
- зобов`язано Спеціалізовану державну податкову інспекцію з обслуговування великих платників податків у м. Одесіміжрегіонального головного управління ДФС надати висновок Головному управлінню Державної казначейської служби україни в Одеській області про відшкодування з Державного бюджету України Публічному акціонерному товариству «Баштанський сирзавод» податку на додану вартість за деклараціями за січень 2007 року в сумі 870000грн.; лютий 2007 року в сумі 244261 грн.; березень 2007 року в сумі 2827 грн.; травень 2007 року в сумі 58511 грн.; липень 2007 року в сумі 87340 грн. всього на суму 1262939 грн.;
- стягнуто з Державного бюджету України через Головне управління Державної казначейської служби України в Одеській області на користь Публічного акціонерного товариства «Баштанський сирзавод» суму пені по бюджетній заборгованості за деклараціями: січень 2007 року в сумі 454168,60 грн.; лютий 2007 року в сумі 117349,68 грн.; березень 2007 року в сумі 1358,17 грн.; травень 2007 року в сумі 28110,29 грн.; липень 2007 року в сумі 41960,53 грн. всього пені по бюджетній заборгованості 642947, 27 грн.
23.03.2017 року на виконання резолютивної частини постанови Миколаївського окружного адміністративного суду від 02.11.2016 року у справі № 400/1742/16 видано виконавчі листи.
Постановою Одеського апеляційного адміністративного суду від 12.12.2017 року у справі № 400/1742/16 апеляційну скаргу Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби на постанову Миколаївського окружного адміністративного суду від 02.11.2016 року задовольнити частково.
Постанову Миколаївського окружного адміністративного суду від 02.11.2016 року скасовано та прийнято нову постанову, якою позов Товариства з додатковою відповідальністю «Баштанський сирзавод» до Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби, Головного управління Державної казначейської служби України в Одеській області, третя особа: Баштанська об`єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Миколаївській області задоволено частково:
- зобов`язано Офіс великих платників податків Державної фіскальної служби внести до реєстру заяв про повернення сум бюджетного відшкодування в порядку передбаченому п. 200.7 ст. 200 Податкового кодексу України заяви про повернення Товариству з додатковою відповідальністю «Баштанський сирзавод» сум бюджетного відшкодування та необхідні дані щодо відшкодування Товариству з додатковою відповідальністю «Баштанський сирзавод» з бюджету податку на додану вартість в розмірі 1262939 грн. за деклараціями з податку на додану вартість за січень, лютий, березень, травень, липень 2007 року та дані щодо узгодженої суми бюджетного відшкодування Товариству з додатковою відповідальністю «Баштанський сирзавод» в розмірі 1262939 грн. за деклараціями з податку на додану вартість за січень, лютий, березень, травень, липень 2007 року;
- в задоволенні решти позовних вимог відмовлено.
16.07.2018 року на виконання резолютивної частини постанови Одеського апеляційного адміністративного суду від 12.12.2017 року у справі № 400/1742/16 видано виконавчі листи.
Ухвалою від 10.08.2018 року у справі № 814/1742/16 змінено спосіб і порядок виконання судового рішення в частині зобов`язання Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби внести до реєстру заяв про повернення сум бюджетного відшкодування в порядку передбаченому п. 200.7 ст. 200 Податкового кодексу України заяви про повернення ТДВ «Баштанський сирзавод» сум бюджетного відшкодування та необхідні дані щодо відшкодування ТДВ «Баштанський сирзавод» з бюджету податку на додану вартість в розмірі 1262939 грн. за деклараціями з податку на додану вартість за січень, лютий, березень, травень, липень 2007 року та дані щодо узгодженої суми бюджетного відшкодування ТДВ «Баштанський сирзавод» в розмірі 1262939 грн. за деклараціями з податку на додану вартість за січень, лютий, березень, травень, липень 2007 року шляхом стягнення з Державного бюджету України через Управління Державної казначейської служби України в Печерському районі м. Києва бюджетного відшкодування податку на додану вартість за січень 2007 року в сумі 870000,00 грн., лютий 2007 року 244261,00 грн., березень 2007 року в сумі 2827,00 грн., травень 2007 року в сумі 58511,00 грн., липень 2007 року в сумі 87340,00 грн.
25.10.2018 року на виконання виконавчого листа суду від 16.07.2018 року по справі №814/1742/16 Державною казначейською службою України (висновок ДКСУ від 24.10.20018року № 86) відшкодовано на поточний рахунок ТДВ «Баштанський сирзавод» суми податку на додану вартість за деклараціями: січень 2007 року в сумі 870 000грн., лютий 2007 року в сумі 244261 грн., березень 2007 року в сумі 2827 грн., травень 2007 року в сумі 58511 грн., липень 2007 в сумі 87340 грн. всього 1 262 939,00 грн.
Пеню за порушення строків бюджетного відшкодування ПДВ в розмірі: за січень 2007 року 454 168,60 грн. було нараховано за період з 06.08.2014 року по 30.08.2016 року; за лютий 2007 року 117 349,68 грн., березень 2007 року 1358,17 грн., травень 2007 року 28110,29 грн., липень 2007 року 41960,23 грн. - було нараховано за період з 15.11.2014року по 30.08.2016року.
За вище вказані періоди розрахунок пені був проведений на дату подання позовної заяви до суду.
31.05.2017 року на виконання виконавчого листа Миколаївського окружного адміністративного суду від 23.03.2017 року у справі № 814/1742/16 Державною казначейською службою України (висновок ДКСУ від 30.05.2017 року № 73) зараховано на поточний рахунок ТДВ «Баштанський сирзавод» пеню за порушення строків бюджетного відшкодування ПДВ за січень 2007 року в сумі 454 168,60 грн., лютий 2007 року в сумі 117349,68 грн., березень 2007 року в сумі 1358,17 грн., травень 2007 року в сумі 28110,29 грн., липень 2007 в сумі 41960,23 грн., всього 642947,27 грн.
Фактично кошти бюджетного відшкодування з ПДВ, на поточний рахунок ТДВ «Баштанський сирзавод» відшкодовано 25.10.2018 року в розмірі 1262939 грн. за деклараціями: січень 2007 року в сумі 870000 грн., лютий 2007 року в сумі 244261 грн., березень 2007 року в сумі 2827 грн., травень 2007 року в сумі 58511 грн., липень 2007 в сумі 87340 грн.
У зв`язку з тим, що бюджетне відшкодування з ПДВ було здійснено з порушенням строків, визначених п. 200.13, 200.15 ПК України, зважаючи на приписи п. 200.23 статті 200 ПК України, у ТДВ «Баштанський сирзавод» виникло право на нарахування пені за період з 31.08.2016 року по 25.10.2018 року включаючи день погашення.
Приймаючи рішення у справі, суд виходить з наступного:
За визначенням, наведеним у підпунктах 14.1.18 та 14.1.162 пункту 14.1 статті 14 ПК України, бюджетне відшкодування - відшкодування від`ємного значення податку на додану вартість на підставі підтвердження правомірності сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість за результатами перевірки платника; пеня сума коштів у вигляді відсотків, нарахована на суми грошових зобов`язань у встановлених цим Кодексом випадках та не сплачена у встановлені законодавством строки.
Тобто пеня це санкція, яка нараховується з першого дня прострочення повернення бюджетного відшкодування до тих пір поки не буде відшкодовано кошти.
Порядок визначення суми ПДВ, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України або відшкодуванню з Державного бюджету України (бюджетному відшкодуванню), та строки проведення розрахунків встановлені статтею 200 ПК України.
Відповідно до п. 200.7 стст. 200 ПК України (у редакції, чинній на момент виникнення спірних відносин у цій справі) платник податку, який має право на отримання бюджетного відшкодування та прийняв рішення про повернення суми бюджетного відшкодування, подає відповідному органу державної податкової служби податкову декларацію та заяву про повернення суми бюджетного відшкодування, яка відображається у податковій декларації.
За змістом п.п. 200.10, 200.11 ст. 200 ПК України протягом 30 календарних днів, що настають за граничним терміном отримання податкової декларації, податковий орган проводить камеральну перевірку заявлених у ній даних. За наявності достатніх підстав, які свідчать, що розрахунок суми бюджетного відшкодування було зроблено з порушенням норм податкового законодавства, податковий орган має право провести документальну позапланову виїзну перевірку платника для визначення достовірності нарахування такого бюджетного відшкодування протягом 30 календарних днів, що настають за граничним терміном проведення камеральної перевірки.
Пунктами 200.12, 200.13 ст. 200 ПК України визначено, що орган державної податкової служби зобов`язаний у п`ятиденний строк після закінчення перевірки подати органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, висновок із зазначенням суми, що підлягає відшкодуванню з бюджету. На підставі отриманого висновку відповідного органу державної податкової служби орган, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, видає платнику податку зазначену в ньому суму бюджетного відшкодування шляхом перерахування коштів з бюджетного рахунка на поточний банківський рахунок платника податку в обслуговуючому банку протягом п`яти операційних днів після отримання висновку органу державної податкової служби.
У відповідності до п. 200.15 ст. 200 ПК України, у разі якщо за результатами перевірки сум податку, заявлених до відшкодування, платник податку або орган державної податкової служби розпочинає процедуру адміністративного або судового оскарження, орган державної податкової служби не пізніше наступного робочого дня після отримання відповідного повідомлення від платника або ухвали суду про порушення провадження у справі зобов`язаний повідомити про це орган, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів. Орган, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, тимчасово припиняє процедуру відшкодування в частині оскаржуваної суми до набрання законної сили судовим рішенням.
Після закінчення процедури адміністративного або судового оскарження орган державної податкової служби протягом п`яти робочих днів, що настали за днем отримання відповідного рішення, зобов`язаний подати органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, висновок із зазначенням суми податку, що підлягає відшкодуванню з бюджету.
Згідно п. 200.23 ст. 200 ПК України суми податку, не відшкодовані платникам протягом визначеного цією статтею строку, вважаються заборгованістю бюджету з відшкодування ПДВ. На суму такої заборгованості нараховується пеня на рівні 120 відсотків облікової ставки Національного банку України, встановленої на момент виникнення пені, протягом строку її дії, включаючи день погашення.
Зі змісту наведених норм встановлено, що держава в особі відповідних державних органів, виконуючи певний комплекс дій, зобов`язана повернути платнику суму бюджетного відшкодування з ПДВ протягом законодавчо встановленого строку після дня набуття відповідною сумою статусу узгодженої. Якщо ж протягом згаданого строку необхідних дій для відшкодування податку здійснено не було, невідшкодовані суми перетворюються на бюджетну заборгованість, на яку в силу положень п. 200.23 ст. 200 ПК України нараховується пеня.
Передумовою початку нарахування пені є невиконання контролюючим органом обов`язку з виплати заборгованості з відшкодування податку на додану вартість протягом строку, визначеного ст. 200 ПК України.
Нарахування пені пов`язується саме із недотриманням суб`єктами владних повноважень положень статті 200 ПК України, яка визначає, зокрема, комплекс дій, необхідних для своєчасного повернення сум бюджетної заборгованості з податку на додану вартість.
Підпунктом 17.1.7 п. 17.1 ст. 17 ПК України передбачено право платника податків оскаржувати в порядку, встановленому цим Кодексом, рішення, дії (бездіяльність) контролюючих органів (посадових осіб).
Таким чином, законодавцем надано платнику податків можливість захистити своє право шляхом оскарження не тільки рішення контролюючого органу, а й шляхом оскарження дії чи бездіяльності контролюючого органу.
На підставі ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно ч. 1 та 2 ст. 77 КАС України Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Враховуючи викладене, позов підлягає задоволенню.
У відповідності до ч. 1 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа. При частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.
Судовий збір підлягає стягненню на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань відповідача 1.
Керуючись ст.ст. 2, 19, 139, 241 246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
1. Позов Товариства з додатковою відповідальністю «Баштанський сирзавод» (вул. Заводська, 4, м. Баштанка, Баштанський район, Миколаївська область, 56100, код ЄДРПОУ 00446500) до Південного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків (пр. Шевченка, 15/1, м. Одеса, 65015, код ЄДРПОУ 44104032) та Головного управління Державної казначейської служби України в Одеській області (Головпоштамт, а/с № 92, м. Одеса, 65001; вул. Садова, 1-А, м. Одеса, 65023, код ЄДРПОУ 37607526)
2. Стягнути з Державного бюджету України через Головне управління Державної казначейської служби України в Одеській області на користь Товариства з додатковою відповідальністю «Баштанський сирзавод» пеню за порушення строків бюджетного відшкодування за період з 31.08.2016 року по 25.10.2018 року включно у розмірі: за січень 2007 року в сумі 333282,01 грн., за лютий 2007 року в сумі 93572,18 грн., за березень 2007року в сумі 1082,98 грн., за травень 2007 року в сумі 22414,56 грн., за липень 2007 в сумі 33 458,45 грн. всього пені 483810,18 грн. (чотириста вісімдесят три тисячі вісімсот десять гривень 18 копійок).
3. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Південного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків (пр. Шевченка, 15/1, м. Одеса, 65015, код ЄДРПОУ 44104032) на користь Товариства з додатковою відповідальністю «Баштанський сирзавод» (вул. Заводська, 4, м. Баштанка, Баштанський район, Миколаївська область, 56100, код ЄДРПОУ 00446500) судові витрати у сумі 7257,15 грн. (сім тисяч двісті п`ятдесят сім гривень 15 копійок).
Рішення суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи в порядку, визначеному ст. 255 КАС України. Апеляційна скарга може бути подана до П`ятого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
Датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.
Повний текст рішення складено 28.02.2024 року.
Суддя О.В. Малих
Суд | Миколаївський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 28.02.2024 |
Оприлюднено | 01.03.2024 |
Номер документу | 117313670 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них бюджетного відшкодування з податку на додану вартість |
Адміністративне
Миколаївський окружний адміністративний суд
Малих О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні