Рішення
від 27.02.2024 по справі 560/19341/23
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 560/19341/23

РІШЕННЯ

іменем України

27 лютого 2024 рокум. Хмельницький

Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючої-судді Ковальчук О.К. розглянувши адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "МІВАС" до відділу державного нагляду (контролю) у Хмельницькій області Державної служби України з безпеки на транспорті про визнання протиправною та скасування постанови,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "МІВАС" звернулося в суд із позовом до відділу державного нагляду (контролю) у Хмельницькій області Державної служби України з безпеки на транспорті, в якому просить визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу від 04.10.2023 № ПШ 030464.

В обґрунтування позову зазначає, що Інструкція з використання контрольних пристроїв (тахографів) №385 не визначає такого поняття як реєстраційні листки режимів праці та відпочинку, і не передбачає наявності такого документу у водія. Не містить такого документу (в переліку документів, необхідних для виконання внутрішніх пасажирських перевезень, зокрема) і Закону України "Про автомобільний транспорт". Вважає, що всі необхідні документи для регулярних перевезень пасажирів по маршруту Рівне - Славута водій ОСОБА_1 надав для перевірки інспектору, в тому числі і тахокарти за ті дні, коли водій керував транспортним засобом (11.08,2023, 12.08.2023, 15,08,2023, 16,08.2023, 19.08.2023, 20,08,2023, 23.08.2023, 24,08,2023, 27.08.2023, 28.08.2023, 31.08.2023, 01,09,2023, 04.09.2023, 05.09.2023). Щодо бланку підтвердження діяльності, то згідно з пунктом 6.4 Положення про робочий час і час відпочинку заповнення цього бланку є правом перевізника, а не його обов`язком. Вказує, що у постанові про застосування адміністративно-господарського штрафу від 04.10.2023 № ПШ 030464 не зазначений зміст порушення, яке слугувало підставою для накладення на позивача адміністративно-господарського штрафу, у зв`язку з чим неможливо встановити, за яке конкретне порушення застосований штраф. Відтак, оскаржувана постанова про застосування адміністративно-господарського штрафу від 04.10.2023 № ПШ 030464 не відповідає вимогам до індивідуальних актів. Просить задовольнити позовні вимоги.

Хмельницький окружний адміністративний суд відкрив провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження.

До суду надійшов відзив, в якому відповідач просить відмовити в задоволенні позовної заяви. Зазначає, що долучені до матеріалів адміністративного позову документи не надавались на момент складання актів про проведення перевірки. Відсутність необхідних документів (в даному випадку щоденні реєстраційні листи (тахограма) обліку режимів праці та відпочинку водія ОСОБА_1 за 10.08.2023, 13.08.2023, 14,08.2023, 17.08.2023, 18.08.2023, 21.08.2023, 22.08.2023, 25.08.2023, 26.08.2023, 29.08.2023, 30.08.2023, 02.09.2023 або бланк підтвердження діяльності водія визначених положеннями Закону України "Про автомобільний транспорт" № 2344-ІІІ та Порядку проведення рейдових перевірок (перевірок на дорозі) № 1567. Під час проведення перевірки водій транспортного засобу надав посвідчення водія, паспорт маршруту, витяг з дозволу, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу за змістом якого ТОВ "МІВАС" є автомобільним перевізником. З метою перевірки режиму праці та відпочинку водіїв, які керують транспортними засобами обладнаним тахографами, посадові особи здійснюють аналіз інформації щодо дотримання режимів праці та відпочинку водіїв, отриману за допомогою тахографа, а саме: із заповнених тахокарт у кількості, що передбачена ЄУТР або бланку підтвердження діяльності. У разі обладнання транспортного засобу цифровим тахографом - картки водія чи роздруківки даних роботи тахографа. Вважає аргументи заяви не підтверджують порушення в діях контролюючого органу під час проведення рейдової перевірки, а оскаржуваний акт індивідуальної дії є таким, що прийнятий у відповідності до вимог чинного законодавства.

Позивач подав до суду відповідь на відзив у якій зазначає, що до позовної заяви (як і під час проведення перевірки) додав копії тахокарт за ті дні, коли водій ОСОБА_1 керував транспортним засобом (11.08.2023, 12.08.2023, 15.08.2023, 16.08.2023, 19.08.2023, 20.08.2023, 23.08.2023, 24.08.2023, 27.08.2023, 28.08.2023, 31.08.2023, 01.09.2023, 04.09.2023, 05.09.2023). Вказує, що Інструкція № 385 зобов`язує водія використовувати тахокарти саме у ті дні, коли водій керує транспортним засобом (пункт 3.3 Інструкції). Пунктом 1.4 Положення про робочий час і час відпочинку водіїв колісних транспортних засобів № 340 передбачено, що це положення не поширюється на перевезення пасажирів чи/та вантажів, які здійснюються: під час стихійного лиха, аварій та інших надзвичайних ситуацій. Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24.02.2022 № 64/2022 у зв`язку з військовою агресією російської федерації в Україні 24.02.2022 введене положення воєнного стану. Тому на момент проведення перевірки посадовими особами Укртрансбезпеки транспортного засобу позивача, Положення № 340 не діяло. Ні в акті проведення перевірки, ні у постанові про застосування адміністративно-господарського штрафу від 04.10.2023 № ПШ 030464 не зазначено про те, що позивач порушив вимоги ЄУТР, і не надав саме 29 тахокарт. Зі змісту постанови про застосування адміністративно-господарського штрафу взагалі неможливо встановити, за яке порушення притягнутий позивача до відповідальності. У спірній постанові не зазначено, за відсутність яких саме документів складена постанову, оскільки наявне лише посилання на статтю 39 Закону України "Про автомобільний транспорт" та не конкретизоване, яка саме норма законодавства порушена. Просить задовольнити позовні вимоги.

Відповідач подав заперечення на відповідь на візив зміст якого, аналогічний відзиву на позовну заяву.

Дослідивши наявні в матеріалах справи докази в їх взаємному зв`язку та сукупності, суд встановив таке.

Позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю "МІВАС" зареєстроване в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 10.12.2008. Основним видом діяльності позивача є пасажирський наземний транспорт міського та приміського сполучення.

06.09.2023 відділом державного нагляду (контролю) у Рівненській області проведена перевірка додержання позивачем законодавства про автомобільний транспорт під час здійснення перевезень пасажирів вантажів автомобільним транспортом. До перевірки водій надав посвідчення водія, паспорт маршруту, витяг з дозволу, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. В акті від 06.09.2023 №АР 021274, складеному за результатами перевірки, відповідач зафіксував порушення позивачем статтей 34, 39 Закону № 2344-ІІІ, підпунктів 6.1, 6.4 наказу Мінтрансзв`язку від 07.06.2010 №340, пункту 3.3 наказу Мінтрансзв`язку від 24.06.2010 №385, регулярні перевезення пасажирів по маршруту Рівне-Славута виконувалось автобусом, який обладнаний діючим та повіреним аналоговим тахографом, у водія відсутні відсутні щоденні реєстраційні листки режимів праці та відпочинку за 10.08.2023, 13.08.2023, 14,08.2023, 17.08.2023, 18.08.2023, 21.08.2023, 22.08.2023, 25.08.2023, 26.08.2023, 29.08.2023, 30.08.2023, 02.09.2023 або бланк підтвердження діяльності водія. Водій від пояснень та підпису акту перевірки відмовився.

На підставі акту перевірки від 06.09.2023 №АР 021274 відповідач прийняв постанову від 04.10.2023 № ПШ 030464 про застосування до позивача адміністративно-господарського штрафу в розмірі 17000,00 грн за порушення вимог статті 39 Закону України "Про автомобільний транспорт".

Вважаючи постанову від 06.09.2023 №АР 021274 протиправною, позивач звернувся до суду з цим позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд враховує таке.

Засади організації та діяльності автомобільного транспорту визначає Закон України "Про автомобільний транспорт" від 05.04.2001 № 2344-III.

Відповідно до частини 12 статті 6 Закону № 2344-III державному контролю підлягають усі транспортні засоби українських та іноземних перевізників, що здійснюють автомобільні перевезення пасажирів і вантажів на території України.

Згідно зі статтею 6 Закону № 2344-III постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2006 № 1567 затверджений Порядок здійснення державного контролю на автомобільному транспорті.

Державний контроль на автомобільному транспорті (далі - державний контроль) здійснюється посадовими особами органу державного контролю (далі - посадові особи) у форменому одязі, які мають відповідне службове посвідчення, направлення на перевірку, сигнальний диск (жезл) та індивідуальну печатку, шляхом проведення рейдових перевірок (перевірок на дорозі) (пункт 4 Порядку № 1567).

Згідно з пунктом 15 Порядку № 1567 під час проведення рейдової перевірки перевіряється виключно: зокрема, наявність визначених статтею 48 Закону № 2344-III документів, на підставі яких здійснюються перевезення автомобільним транспортом; додержання водієм режиму праці та відпочинку; виконання водієм вимог Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, інших нормативно-правових актів.

Статтею 48 Закону № 2344-III передбачено, що автомобільні перевізники, водії повинні мати і пред`являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи на підставі яких виконуються вантажні перевезення.

Документами для здійснення внутрішніх перевезень вантажів є: для автомобільного перевізника - документ, що засвідчує використання транспортного засобу на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством; для водія - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, товарно-транспортна накладна або інший визначений законодавством документ на вантаж, інші документи, передбачені законодавством.

Отже, до переліку документів для здійснення внутрішніх перевезень вантажів визначених статею 48 Закону № 2344-III віднесені також інші документи, що передбачені законодавством.

За приписами статті 49 Закону України № 2344-III водій транспортного засобу зобов`язаний мати при собі та передавати для перевірки уповноваженим на те посадовим особам документи, передбачені законодавством, для здійснення зазначених перевезень.

Наказом Міністерства транспорту та зв`язку України 24.06.2010 № 385 затверджена Інструкція з використання контрольних пристроїв (тахографів) на автомобільному транспорті (далі-Інструкція №385).

Згідно з пунктом 2.4 Інструкції № 385 транспортні засоби, призначені для перевезення небезпечних вантажів, обладнують тахографами з урахуванням положень пунктів 2.1 - 2.3 цього розділу та відповідно до законодавства щодо встановлення вимог до конструкцій таких транспортних засобів.

Відповідно до пункту 3.3 Інструкції № 385 водій транспортного засобу, обладнаного тахографом: забезпечує правильну експлуатацію тахографа та управління режимами його роботи відповідно до інструкції виробника тахографа; своєчасно встановлює, змінює і заповнює тахокарти та забезпечує їх належне зберігання; використовує тахокарти (у разі використання аналогового тахографа) або у разі використання цифрового тахографа - особисту картку водія кожного дня, протягом якого керував транспортним засобом; має при собі: протокол про перевірку та адаптацію тахографа до транспортного засобу; заповнені тахокарти у кількості, що передбачена ЄУТР, або картку водія чи роздруківку даних роботи тахографа у разі обладнання транспортного засобу цифровим тахографом; у разі несправності або пошкодження аналогового тахографа своєчасно записує від руки дані щодо режиму роботи та відпочинку на зворотному боці тахокарти, де нанесена сітка з відповідними графічними позначками, інформує про це відповідну посадову особу перевізника, з яким водій перебуває у трудових відносинах (для найманих водіїв); у разі несправності або пошкодження цифрового тахографа або картки до нього своєчасно записує від руки дані щодо режиму роботи та відпочинку на зворотному боці аркуша, призначеного для роздруківки даних, що використовують у даному тахографі, та забезпечує належне зберігання таких записів.

За визначенням пункту 1.4 Інструкції №385 тахокарта - бланк, призначений для внесення й зберігання зареєстрованих даних, який вводять в аналоговий контрольний пристрій (тахограф) та на якому маркувальні пристрої останнього здійснюють безперервну реєстрацію інформації, що підлягає фіксуванню відповідно до положень ЄУТР (994_016).

Згідно з пунктом 6.1 Положення про робочий час і час відпочинку водіїв колісних транспортних засобів, затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв`язку України 07.06.2010 № 340, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.09.2010 № 811/18106, автобуси, що використовуються для нерегулярних і регулярних спеціальних пасажирських перевезень, для регулярних пасажирських перевезень на міжміських автобусних маршрутах протяжністю понад 50 км, вантажні автомобілі з повною масою понад 3,5 тонн повинні бути обладнані діючими та повіреними тахографами.

Водії зберігають записи щодо режиму праці та відпочинку протягом робочої зміни та 28 днів з дня її закінчення.

Приписами статті 53 Закону № 2344-III передбачено, що водії транспортних засобів, що належать резидентам або нерезидентам України, зобов`язані допускати до перевірки тахографів посадових осіб центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, надавати їм реєстраційні листки режиму праці та відпочинку водіїв - тахокарти, а також, у разі якщо у транспортному засобі використовуються цифрові тахографи, роздруковувати на паперовому носії інформацію про роботу та відпочинок водіїв.

Таким чином, водій транспортного засобу, обладнаного аналоговим тахографом, зобов`язаний: використовувати, своєчасно встановлювати, змінювати і заповнювати тахокарти та забезпечувати їх належне зберігання; мати при собі заповнені тахокарти у кількості, що передбачена ЄУТР; зберігати записи щодо режиму праці та відпочинку протягом робочої зміни та 28 днів з дня її закінчення.

Під час перевірки у водія ОСОБА_1 були відсутні належним чином заповнені щоденні реєстраційні листи обліку робочого часу за 10.08.2023, 13.08.2023, 14,08.2023, 17.08.2023, 18.08.2023, 21.08.2023, 22.08.2023, 25.08.2023, 26.08.2023, 29.08.2023, 30.08.2023, 02.09.2023, бланки підтвердження діяльності водія, які відповідно до статті 48 Закону № 2344-III, пункту 6.1 Положення №340 та пункту 3.3. Інструкції №385 повинен мати водій.

Відповідно до абзацу 3 частини 1 статті 60 Закону № 2344-III за порушення законодавства про автомобільний транспорт до автомобільних перевізників застосовуються адміністративно-господарські штрафи за надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений статтями 39 та 48 цього Закону, - штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Отже, за відсутності документів, зокрема, належним чином заповнених щоденних реєстраційних листів обліку робочого часу (тахокарт) та бланків до водіїв, які здійснюють перевезення пасажирів, застосовуються адміністративно-господарські штрафи.

Надані позивачем до позовної заяви копії тахокарт за ті дні, коли водій ОСОБА_1 керував транспортним засобом (11.08.2023, 12.08.2023, 15.08.2023, 16.08.2023, 19.08.2023, 20.08.2023, 23.08.2023, 24.08.2023, 27.08.2023, 28.08.2023, 31.08.2023, 01.09.2023, 04.09.2023, 05.09.2023), які не надавались під час перевірки жодним чином не спростовують суті виявленого порушення.

Непред`явлення вказаних вище документів під час проведення перевірки свідчить про порушення законодавства про автомобільний транспорт, що має наслідком для застосування санкцій, визначених статті 60 Закону № 2344-III.

Враховуючи те, що водій не надав під час проведення перевірки належним чином заповнені щоденні реєстраційні листи обліку робочого часу - тахокарти, відповідач виніс постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу.

Аналогічна правова позиція зазначена у постанові Верховного Суду від 18.03.2020 року у справі № 826/2239/16.

Суд також не бере до уваги доводи про те, що товариство не є суб`єктом вчинення відповідного правопорушення, а належним суб`єктом такого правопорушення є саме водій вказаного транспортного засобу - ОСОБА_1 , оскільки положеннями частини 1 статті 60 Закону № 2344-III визначено, що за порушення законодавства про автомобільний транспорт до автомобільних перевізників застосовуються адміністративно-господарські штрафи за надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений статтями 39 та 48 цього Закону, - штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Тобто, положеннями Закону № 2344-III встановлено, що відповідальність за порушення, зокрема, статті 48 цього Закону, несе автомобільний перевізник, а не водій, як помилково вважає позивач.

Суд відхиляє, як безпідставне, посилання позивача на пункт 1.4 Положення № 340, яким передбачено, що дія Положення не поширюється на перевезення пасажирів чи/та вантажів, які здійснюються, зокрема, під час стихійного лиха, аварій та інших надзвичайних ситуацій, в обгрунтування відсутності у водія під час воєнного стану обов`язку мати при собі індивідуальну контрольну книжку у зв`язку з таким.

За змістом частини 1 статті 1 Закону України "Про правовий режим воєнного стану" воєнний стан - це особливий правовий режим, що вводиться в Україні або в окремих її місцевостях у разі збройної агресії чи загрози нападу, небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності та передбачає надання відповідним органам державної влади, військовому командуванню, військовим адміністраціям та органам місцевого самоврядування повноважень, необхідних для відвернення загрози, відсічі збройної агресії та забезпечення національної безпеки, усунення загрози небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності, а також тимчасове, зумовлене загрозою, обмеження конституційних прав і свобод людини і громадянина та прав і законних інтересів юридичних осіб із зазначенням строку дії цих обмежень.

Відповідно до частин 2 і 3 статті 8 Закону України "Про правовий режим воєнного стану" у разі прийняття рішення щодо необхідності введення воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях Президент України видає указ про введення воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях і негайно звертається до Верховної Ради України щодо його затвердження та подає одночасно відповідний проект закону. Указ Президента України про введення воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях, затверджений Верховною Радою України, підлягає негайному оголошенню через медіа або оприлюдненню в інший спосіб.

Разом з тим, за визначенням пункту 24 статті 2 Кодексу цивільного захисту України надзвичайна ситуація - обстановка на окремій території чи суб`єкті господарювання на ній або водному об`єкті, яка характеризується порушенням нормальних умов життєдіяльності населення, спричинена катастрофою, аварією, пожежею, стихійним лихом, епідемією, епізоотією, епіфітотією, застосуванням засобів ураження або іншою небезпечною подією, що призвела (може призвести) до виникнення загрози життю або здоров`ю населення, великої кількості загиблих і постраждалих, завдання значних матеріальних збитків, а також до неможливості проживання населення на такій території чи об`єкті, провадження на ній господарської діяльності;

Згідно з пунктом 3.1 Національного класифікатору ДК 019:2010 "Класифікатор надзвичайних ситуацій", затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 11.10.2010 року N 457, надзвичайна ситуація - порушення нормальних умов життя та діяльності людей на окремій території чи об`єкті на ній або на водному об`єкті, спричинене аварією, катастрофою, стихійним лихом чи іншою небезпечною подією, зокрема епідемією, епізоотією, епіфітотією, пожежею, що призвело (може призвести) до виникнення великої кількості постраждалих, загрози життю та здоров`ю людей, їх загибелі, значних матеріальних утрат, а також до неможливості проживання населення на території чи об`єкті, ведення там господарської діяльності.

Пунктом 25 статті 2 Кодексу цивільного захисту України передбачено, що небезпечна подія - подія, у тому числі катастрофа, аварія, пожежа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, епіфітотія, яка за своїми наслідками становить загрозу життю або здоров`ю населення чи призводить до завдання матеріальних збитків;

Отже, поняття режиму воєнного стану, що вводиться в Україні або в окремих її місцевостях Указом Президента України, затвердженим Верховною Радою України, не є тотожним поняттю надзвичайної ситуації, яка виникає внаслідок небезпечної подій, перелік яких наведений у пункті 25 статті 2 Кодексу цивільного захисту України є вичерпним.

При цьому надзвичайна або небезпечна ситуація відповідає таким ознакам: 1) характеризується порушенням нормальних умов життєдіяльності населення; 2) є наслідком катастрофи, аварії, пожежі, стихійного лиха, епідемії, епізоотії, епіфітотії, застосування засобів ураження або іншою небезпечною подією; 3) призвела або може призвести до виникнення загрози життю або здоров`ю населення, великої кількості загиблих і постраждалих, завдання значних матеріальних збитків, а також до неможливості проживання населення на такій території чи об`єкті, провадження на ній господарської діяльності.

Позивач не надав докази на підтвердження того, що ситуація, яка склалася під час перевезення пасажирів 06.09.2023 (у день проведення рейдової перевірки) , чи в інші дні протягом робочої зміни водія автобуса та 28 днів з дня її закінчення, відповідала зазначеним вище ознакам надзвичайної або небезпечної ситуації.

Відповідно до абзацу 3 частини першої статті 60 Закону № 2344-III відповідальність до перевізника настає саме за надання послуг з перевезення пасажирів та вантажів без оформлення документів, а не за порушення правил регулювання робочого часу, часу відпочинку водіїв колісних транспортних засобів та порядку його обліку, що врегульовано Положенням № 340.

Позивач також не надав докази того, що наявність воєнного стану в країні вплинуло на виконання зобов`язання щодо надання посадовій особі всіх необхідних документів та наявність причинно-наслідкового зв`язку між обставиною і неможливістю виконання цього зобов`язання.

Враховуючи викладене, відповідач правомірно прийняв постанову від 04.10.2023 № ПШ 030464 про застосування до позивача штрафу за порушення вимог статті 39 Закону № 2344-ІІІ.

Згідно з частиною першою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

За змістом частини другої першою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Під час судового розгляду справи відповідач довів правомірність постанови від 04.10.2023 № ПШ 030464.

Тому, у задоволенні позовних вимог необхідно відмовити.

Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

у задоволенні позовних вимог товариства з обмеженою відповідальністю "МІВАС" до відділу державного нагляду (контролю) у Хмельницькій області Державної служби України з безпеки на транспорті про визнання протиправною та скасування постанови від 04.10.2023 № ПШ 030464 відмовити .

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Позивач:Товариство з обмеженою відповідальністю "МІВАС" (вул. Гагаріна, 20,с. Глинники,Хмельницька обл., Шепетівський р-н,30031 , код ЄДРПОУ - 36314516) Відповідач:Відділ державного нагляду (контролю) у Хмельницькій області Державної служби України з безпеки на транспорті (вул. Соборна, 75,м. Хмельницький,Хмельницька обл., Хмельницький р-н,29013 , код ЄДРПОУ - 39816845)

Головуючий суддя О.К. Ковальчук

СудХмельницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.02.2024
Оприлюднено01.03.2024
Номер документу117314567
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо дорожнього руху, транспорту та перевезення пасажирів, з них

Судовий реєстр по справі —560/19341/23

Постанова від 09.05.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Ухвала від 04.04.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Ухвала від 20.03.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Рішення від 27.02.2024

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Ковальчук О.К.

Ухвала від 06.11.2023

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Ковальчук О.К.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні