6/99-Б-06
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
73000, м.Херсон, вул. Горького, 18
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"20" червня 2006 р. Справа № 6/99-Б-06
Господарський суд Херсонської області у складі судді Пригуза П.Д., при секретарі Дворянській О.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу
за заявою: Державної податкової інспекції у м. Херсоні, вул. І.Куліка, 143-А, м.Херсон;
до: Товариства з обмеженою відповідальністю "Замок", ЄДРПОУ 31760261, вул.Суворова, 17, кв. 8, м. Херсон;
про банкрутство
за участю представників:
від кредитора: Горбунова К.О., Носенко Л.І.;
від боржника: не прибув;
арбітражний керуючий Павлюк С.М.;
в с т а н о в и в:
Справа про банкрутство порушена ухвалою суду від 06.05.2006р.
Кредитор в заяві та представники кредитора вимоги підтримали, вважають, що боржник не погасив заборгованість, строк погашення якої настав більше трьох місяців, вимоги мають об'єм, що перевищує 300 розмірів мінімальної заробітної плати, а саме становлять 1613323.61грн.
Кредитор вважає свої вимоги безспірними, підтвердженими та узгодженими відповідно до законодавства про оподаткування.
Боржник відзив на заяву не надав. Ухвала про порушення цієї справи повернута відділенням зв'язку за неможливості вручення органам управління боржника.
Боржник є юридичною особою, суб'єктом підприємницької діяльності, зареєстрований Херсонським міськвиконкомом 23.11.2003р., в ЄДРПОУ за №31760261, та відповідно до Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", далі Закон, є суб'єктом банкрутства.
Кредитор, відповідно до вимог Закону звернувся до суду на загальних підставах із заявою про визнання боржника банкрутом у зв'язку із наявністю заборгованості яку боржник не спроможний сплатити в установлені законодавством строки, заборгованість перевищує 300 розмірів мінімальної заробітної плати.
Заборгованість є узгодженою та безспірною у відповідності до Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”.
Факт неплатоспроможності боржника підтверджено доданими до справи матеріалами, відповідно до яких боржник не має активів для погашення податкового боргу, господарську діяльність припинив, його керівні органи відсутні за місцем державної реєстрації.
Грошові вимоги підтверджено актом документальної перевірки боржника від 16.05.2005р.; податковими повідомленнями-рішеннями від 17.05.2005р., від 05.08.2005р., від 30.06.2005р.; актом документальної перевірки боржника від 21.07.2005р. податковими повідомленнями-рішеннями від 01.09.2005р.; першою та другою податковими вимогами від 25.08.2005р. та від 11.01.2006р.; рішенням про стягнення коштів та продаж інших активів боржника від 10.02.2006р. та іншими доказами. Боржник після здійснення його перевірки органом ДПІ припинив господарську діяльність, на протязі року здає звітність із нульовими показниками результатів діяльності, податкові зобов'язання не сплачує.
Кредитор відповідно до ст.22 ГПК України подав заяву про зміну підстав заяви про визнання боржника банкрутом, надавши додатково докази відсутності боржника та його органів управління за місцем державної реєстрації, надав докази порушення відносно керівника боржника кримінальної справи за ознаками злочину –шахрайство з фінансовими ресурсами; докази про винесення судом заочного рішення щодо боржника у зв'язку із відсутністю органів управління.
Суд приходить до висновку, що клопотання кредитора підлягає задоволенню, а процедура розпорядження майном щодо боржника не може бути введена, оскільки, відповідно до ст.1 Закону розпорядження майном боржника –це система заходів щодо нагляду та контролю за управлінням та розпорядженням майном боржника з метою забезпечення збереження та ефективного використання майнових активів боржником та проведення аналізу його фінансового становища. Тобто процедура розпорядження майном вводиться тоді, коли підприємство здійснює господарську діяльність та використовує свої майнові активи для її здійснення.
Відповідно до Закону розпорядник майна у встановленому цим Законом порядку виконує повноваження щодо нагляду та контролю за управлінням та розпорядженням майном боржника. Боржник не здійснює управління майном, оскільки воно відсутнє, а тому немає законних підстав призначати розпорядника майна для нагляду за майном..
За результатами розгляду заяви кредитора у підготовчому засіданні судом встановлено факт банкрутства боржника, оскільки боржник припинив свою діяльність, а задовольнити (визнати такими що є погашеними) визнані судом вимоги кредиторів можливо не інакше як через застосування ліквідаційної процедури. Заява кредитора про визнання боржника банкрутом та введення ліквідаційної процедури за ознаками ст.52 Закону підлягає задоволенню.
Так, згідно п.1 та п.2 ст.52 Закону у разі, якщо керівні органи боржника - юридичної особи відсутні за її місцезнаходженням, або у разі ненадання боржником протягом року до органів державної податкової служби згідно із законодавством податкових декларацій, документів бухгалтерської звітності, а також за наявності інших ознак, що свідчать про відсутність підприємницької діяльності боржника, заява про порушення справи про банкрутство відсутнього боржника може бути подана кредитором незалежно від розміру його вимог до боржника та строку виконання зобов'язань. Господарський суд у двотижневий строк з дня винесення ухвали про порушення провадження у справі про банкрутство відсутнього боржника виносить постанову про визнання відсутнього боржника банкрутом, відкриває ліквідаційну процедуру.
Суд зазначає, що при порушенні провадження в даній справі було введено мораторій на задоволення вимог кредиторів.
В силу мораторію припиняється дія будь-яких заходів, спрямованих на забезпечення виконання грошових зобов'язань та зобов'язань щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), а тому суд звільняє активи боржника від податкової застави.
Відповідно до ч.2 ст.65 Закону України «Про виконавче провадження»у випадку ліквідації боржника - юридичної особи внаслідок визнання боржника банкрутом, виконавчий документ передається до арбітражного керуючого для вирішення питання про подальший порядок виконання рішення у встановленому законодавством порядку, а арешт з майна боржника знімається.
Херсонським обласним сектором з питань банкрутства та представником кредитора заявлено клопотання про призначення ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Павлюка Сергія Михайловича. Арбітражним керуючим подано заяву про свою згоду на призначення. Суд задовольняє вказане клопотання.
Оскільки у відповідності до ст.210 ГК України, яка встановлює додаткові права кредиторів неплатоспроможних боржників визначено, що у разі якщо до одного боржника мають грошові вимоги одночасно два або більше кредиторів, вони утворюють збори (комітет) кредиторів відповідно до вимог закону, то при наявності двох і більше кредиторів вони мають право створити комітет кредиторів не залежно від процедури банкрутства, в якій знаходиться справа та не залежно від підстав порушення справи про банкрутство.
На підставі викладеного, керуючись підпунктом "з" підпункту 8.7.1 пункту 8.7 статті 8 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», ст.12, 22-24, 52 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”, ст.210 ГК України, ст.67, 86 ГПК України, суд
п о с т а н о в и в:
1. Визнати грошові вимоги ДПІ у м.Херсоні до боржника Товариство з обмеженою відповідальністю "Замок", ЄДРПОУ31760261, вул.Суворова, 17, к. 8, м.Херсон в сумі 1613323.61грн.
2. Визнати Товариство з обмеженою відповідальністю "Замок", ЄДРПОУ 31760261, вул. Суворова, 17, кв. 8, м. Херсон банкрутом.
3. Призначити ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Павлюка Сергія Михайловича.
4. Ліквідаторові С.М.Павлюку:
4.1.В п'ятиденний строк опублікувати відомості про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури в порядку, визначеному ст.23 Закону України ,,Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”.
4.2.Протягом 15 днів з моменту винесення цієї постанови прийняти від власників та колишніх керівників і бухгалтерів бухгалтерську та іншу документацію банкрута, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності та встановити відомості про активи, які не підлягали державній реєстрації, провести аналіз діяльності банкрута у відповідності до методик.
Розглянути вимоги кредиторів, подати на затвердження суду реєстр вимог кредиторів та на зборах кредиторів вирішити питання щодо створення комітету кредиторів чи ліквідаційної комісії за правилами, передбаченими для процедури розпорядження майном та ст.ст.15-16 Закону.
До завершення строку ліквідаційної процедури забезпечити виконання дій та заходів передбачених ст.ст.25-32 Закону України ,,Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”.
4.3.По готовності надати суду звіт та ліквідаційний баланс в порядку, передбаченому ст.32 Закону України ,,Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”.
5. Звільнити з податкової застави активи платника податків –Товариства з обмеженою відповідальністю "Замок", ЄДРПОУ31760261, вул.Суворова, 17, к.8, м.Херсон
6. Призначити наступне засідання по розгляду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу боржника на 16.01.2007р. в приміщенні Господарського суду м.Херсон, вул.Горького, 18, каб.214 на 11годин 00хв.
7. Участь в засіданні обов'язкова для ліквідатора та голови комітету кредиторів.
8. Ухвалу надіслати: ліквідаторові С.М.Павлюку; кредитору; боржнику; ДВС Суворовського району м.Херсона; державному реєстратору.
Суддя П.Д. Пригуза
Суд | Господарський суд Херсонської області |
Дата ухвалення рішення | 20.06.2006 |
Оприлюднено | 28.08.2007 |
Номер документу | 11734 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Херсонської області
Пригуза П.Д.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні