Рішення
від 28.02.2024 по справі 140/33945/23
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

28 лютого 2024 року ЛуцькСправа № 140/33945/23

Волинський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого-судді Плахтій Н.Б.,

розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження (у письмовому провадженні) адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру у Чернігівській області, Відділу №4 Управління надання адміністративних послуг Головного управління Держгеокадастру у Чернігівській області, треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача Горохівська районна державна адміністрація та Луцька районна державна адміністрації Волинської області про визнання протиправним та скасування рішення та зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 (далі ОСОБА_1 , позивач) звернувся з позовом до Головного управління Держгеокадастру у Чернігівській області (далі ГУ Держгеокадастру у Чернігівській області, відповідач1), Відділу №4 Управління надання адміністративних послуг Головного управління Держгеокадастру у Чернігівській області (далі Відділ №4, відповідач2), треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача Горохівська районна державна адміністрація (далі Горохівська РДА) та Луцька районна державна адміністрації Волинської області (далі Луцька РДА) про визнання протиправним та скасування рішення від 27.07.2023 №РВ-7400112492023, прийнятого державним кадастровим реєстратором Відділу №4 управління надання адміністративних послуг ГУ Держгеокадастру у Чернігівській області Маркіною Т.А., про відмову у виправленні помилок; зобов`язання відповідачів здійснити виправлення помилок у відомостях, що містяться в Державному земельному кадастрі (далі ДЗК) про земельну ділянку, кадастровий номер 0720881000:01:001:0338; площею 0,809 га, що знаходиться на території Ватинської сільської ради Горохівського району Волинської області, з урахуванням даних, вказаних у Державному акті на право власності на земельну ділянку серія ЯД №338534 від 30.01.2009, для подальшого переоформлення права на земельну ділянку в порядку спадкування.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що після смерті матері позивача - ОСОБА_2 , відкрилася спадщина на належне їй спадкове майно, зокрема, земельну ділянку площею 0,809 га, кадастровий номер 0720881000:01:001:0338, що знаходиться на території Ватинської сільської ради Горохівського району Волинської області.

Позивач, який є спадкоємцем першої черги, прийняв спадщину шляхом подання відповідної заяви.

Державним нотаріусом Луцької районної державної нотаріальної контори Волинської області було заведено спадкову справу №179/2020 від 12.10.2020 та направлено лист від 21.09.2021 про необхідність отримання відомостей з ДЗК відносно вище зазначеної земельної ділянки, у відповідь на який ГУ Держгеокадастру у Волинській області було повідомлено про неможливість надання даного витягу в зв`язку з наявністю помилок у відомостях ДЗК, які необхідно виправити.

Так, у відомостях з ДЗК містяться наступні помилки, які відбулися по вині органу реєстрації:

у відомостях про державну реєстрацію земельної ділянки невірно зазначено дату державної реєстрації земельної ділянки - 12.01.2009, в той час як згідно державного акту про право приватної власності на земельну ділянку датою державної реєстрації земельної ділянки є 30.10.2009;

у відомостях про право власності/право постійного користування внесені до Поземельної книги, крім відомостей про речові права, що виникли після 01.01.2013 невірно вказано - ПІБ/найменування власника, податковий номер/номер серію паспорта фізичної особи, місце проживання/місцезнаходження власника, дата документу, що посвідчує право (державний акт від 12.01.2009 ЯД №338534, в той час як вірним є 30.01.2009).

В зв`язку з цим, позивач через сертифікованого інженера-землевпорядника подав заяву про виправлення помилок в ДЗК з відповідними правовстановлюючими та технічними документами на земельну ділянку, яку за принципом екстериторіальності передано на розгляд ГУ Держгеокадстру у Чернігівській області, а саме: Відділу №4 Управління надання адміністративних послуг ГУ Держгеокадастру у Чернігівській області.

Рішенням Відділу №4 Управління надання адміністративних послуг ГУ Держгеокадастру у Чернігівській області від 27.07.2023 №РВ-7400112492023 позивачу було відмовлено у виправленні описок/помилок в реєстрі ДЗК у зв`язку із встановленням факту, що відомості ДЗК відповідають інформації, що міститься в документах, які стали підставою для внесення цих відомостей, та не потребують виправлення у зв`язку з не виявленням відповідних технічних помилок у таких документах.

Позивач вважає таке рішення протиправним, адже у нього наявні усі правовстановлюючі документи на земельну ділянку та в реєстрі дійсно вбачається наявність помилки у відомостях, а у разі не виправлення даних помилок він буде позбавлений можливості оформити право власності на земельну ділянку, набуту у порядку спадкування.

В обґрунтування власної правової позиції зазначає, що його матір набула право власності на земельну ділянку площею 0,809 га, кадастровий номер 0720881000:01:001:0338, що знаходиться на території Ватинської сільської ради Горохівського району Волинської області, що підтверджується свідоцтвом про право на спадщину за законом від 13.03.2008 та державним актом на право власності на земельну ділянку ЯД №338534 від 30.01.2009.

Вказана земельна ділянка була сформована на підставі виготовленої технічної документації, останню було винесено в натурі та присвоєно відповідний кадастровий номер.

В подальшому, 22.07.2014 вказана земельна ділянка була передана в оренду ТОВ «Волинь нова» за договором №261а, право на яку було зареєстровано у реєстрі речових прав на нерухоме майно за №9429700.

З огляду на вказані підстави просить суд задовольнити позовні вимоги.

Ухвалою судді Волинського окружного адміністративного суду від 21.11.2023 прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження у справі за вказаним позовом та ухвалено розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи. Даною ухвалою суд залучив до участі у справі третю особу, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору, на стороні відповідача Горохівську районну державну адміністрацію Волинської області (а.с.33-34).

Ухвалою Волинського окружного адміністративного суду від 07.12.2023 залучено до участі у справі третю особу, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору, на стороні відповідача Луцьку районну державну адміністрацію Волинської області (а.с.46-47).

У відзиві на позовну заяву представник відповідача1 із вимогами, викладеними в адміністративному позові, не погодилась з тих підстав, що відомості, які підлягають внесенню до ДЗК у порядку інформаційної взаємодії з Державним реєстром речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, не можуть бути внесені Державним кадастровим реєстратором. Відповідно, у рішенні про відмову у виправленні помилок РВ-7400112492023 встановлено факт, що відомості ДЗК відповідаю інформації, що міститься у документах, які стали підставою для внесення цих відомостей, та не потребують виправлення у зв`язку з не виявленням відповідних технічних помилок у таких документах (відносно відомостей, які можуть бути внесені державним кадастровим реєстратором відповідно до Закону України «Про державний земельний кадастр», постанови Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 №1051 «Про затвердження Порядку ведення державного земельного кадастру»).

З наведених підстав просить у задоволенні позову відмови у повному обсязі (а.с.64-65).

Також представником відповідача було подано до суду письмові пояснення, в яких додатково зазначено, що Відділ №4 є частиною структури ГУ Держгеокадастру у Чернігівській області без створення окремою юридичної особи (а.с.69).

Луцька РДА у письмових поясненнях не заперечує проти задоволення позову, зазначаючи, що Державний акт на право власності на земельну ділянку серія ЯД №338534 від 30.01.2009, який зареєстрований в Книзі записів реєстрації державних актів на право власності на землю за №010908300002, посвідчує право власності ОСОБА_2 на земельну ділянку площею 0,809 га, кадастровий номер 0720881000:01:001:0338, що знаходиться на території Ватинської сільської ради Горохівського району Волинської області, та є правовстановлюючим документом на земельну частку (пай). В розділі «Відомості про прав власності\/право постійного користування внесені до Поземельної книги крім відомостей про речові права, що виникли після 01.11.2013» витягу ДЗК від 05.11.2023 №НВ-9931134452023 власником земельної ділянки зазначено Горохівську РДА, що є помилкою, яка підлягає виправленню. Повідомляє, що ні Горохівська РДА, ні Луцька РДА, як правонаступник останньої не можуть бути суб`єктом права власності на зазначену земельну ділянку після оформлення фізичною особою правовстановлюючих документів на земельну частку (пай) (а.с.60-62).

Інших заяв по суті справи не надходило.

Враховуючи вимоги статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України(далі -КАС України) судом розглянуто дану справу за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

Дослідивши матеріали справи, суд приходить до висновку, що позовні вимоги підлягають до задоволення з огляду на таке.

Судом встановлено, що ОСОБА_2 є власником земельної ділянки площею 0,809 га, кадастровий номер 0720881000:01:001:0338, що знаходиться на території Ватинської сільської ради Горохівського району Волинської області, та призначена для ведення особистого селянського господарства, про що свідчать відомості Державного акту на право власності на земельну ділянку серія ЯД №338534, виданого 30.01.2009 Горохівською РДА, який зареєстрований в Книзі записів реєстрації державних актів на право власності на землю за №010908300002 (а.с.8).

Згідно із витягом про реєстрацію в Спадковому реєстрі від 12.10.2020 №62031221 (а.с.9), після смерті ОСОБА_2 , що підтверджується свідоцтвом про смерть НОМЕР_1 від 17.04.2020 (а.с.7), державним нотаріусом Луцької районної державної нотаріальної контори Волинської області було заведено спадкову справу №179/2020 від 12.10.2020.

Позивач через портал ДЗК звернувся із повідомленням про виявлення технічної помилки фізичною або юридичною особою від 26.07.2023 з реєстраційним номером ЗВ-9201710462023.

За результатами розгляд вказаного повідомлення ОСОБА_1 разом з доданими до нього документами рішенням державного кадастрового реєстратора Відділу №4 Управління надання адміністративних послуг ГУ Держгеокадастру у Чернігівській області від 27.07.2023 №РВ-7400112492023 відмовлено у виправленні зазначених у повідомленні помилок у зв`язку із встановленням факту, що відомості ДЗК відповідають інформації, що міститься в документах, які стали підставою для внесення цих відомостей, та не потребують виправлення у зв`язку з не виявленням відповідних технічних помилок у таких документах (а.с.13).

Позивач, уважаючи таке рішення кадастрового реєстратора протиправним, звернувся із цим позовом до суду.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Правові, економічні та організаційні основи діяльності у сфері Державного земельного кадастру визначені Законом України «Про Державний земельний кадастр» від 07.07.2011 №3613-VI (далі - Закон №3613-VI).

Відповідно до частини першої статті 1 Закону №3613-VI Державний земельний кадастр - єдина державна геоінформаційна система відомостей про землі, розташовані в межах державного кордону України, їх цільове призначення, обмеження у їх використанні, а також дані про кількісну і якісну характеристику земель, їх оцінку, про розподіл земель між власниками і користувачами.

За приписами статті 195 Земельного кодексу України основними завданнями ведення державного земельного кадастру є: а) забезпечення повноти відомостей про всі земельні ділянки; б) застосування єдиної системи просторових координат та системи ідентифікації земельних ділянок; в) запровадження єдиної системи земельно-кадастрової інформації та її достовірності.

Відповідно до статті 6 Закону №3613-VI ведення та адміністрування Державного земельного кадастру забезпечуються центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

Держателем Державного земельного кадастру є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

Адміністратором Державного земельного кадастру є державне підприємство, що належить до сфери управління центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, і здійснює заходи із створення та супроводження програмного забезпечення Державного земельного кадастру, відповідає за технічне і технологічне забезпечення, збереження та захист відомостей, що містяться у Державному земельному кадастрі.

Згідно із частиною третьою статті 5 Закону №3613-VI Порядок ведення Державного земельного кадастру визначається Кабінетом Міністрів України відповідно до вимог цього Закону.

На виконання вказаної норми Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 17.10.2012 №1051, якою затверджено Порядок ведення Державного земельного кадастру (далі - Порядок №1051).

Відповідно до пункту 10 Порядку №1051 відомостями ДЗК є всі відомості, які підлягають внесенню до нього згідно з цим Порядком та у порядку інформаційної взаємодії з іншими кадастрами та інформаційними системами, а також відомості, одержані внаслідок їх оброблення, систематизації та узагальнення.

Пунктом 12 Порядку №1051 визначено, що відомості ДЗК є офіційними і вважаються об`єктивними та достовірними, якщо інше не доведено судом.

ДЗК ведеться на електронних та паперових носіях. У разі виявлення розбіжностей між відомостями на електронних та паперових носіях пріоритет мають відомості на паперових носіях, що передбачено частиною 2 статті 5 Закону №3613-VI та пунктом 3 Порядку №1051.

Відповідно до статі 10 Закону №3613-VI об`єктами ДЗК є, в тому числі, земельні ділянки.

Згідно із частою першою статті 9 Закону №3613-VI внесення відомостей до ДЗК і надання таких відомостей здійснюються державними кадастровими реєстраторами центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

Нормами частини четвертої статті 9 Закону №3613-VI та пункту 4 Порядку №1051 до повноважень державного кадастрового реєстратора належить здійснення виправлення помилок у ДЗК.

Відповідно до частин першої, третьої статті 37 Закону №3613-VI у разі виявлення фізичною або юридичною особою у витязі, довідці з Державного земельного кадастру, викопіюванні з картографічних матеріалів Державного земельного кадастру технічної помилки (описка, друкарська, граматична, арифметична чи інша помилка), допущеної органом, що здійснює ведення Державного земельного кадастру, заінтересована особа письмово повідомляє про це центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, який перевіряє відповідність відомостей Державного земельного кадастру інформації, що міститься в документах, які стали підставою для внесення цих відомостей. Якщо факт невідповідності підтверджено, орган, що здійснює ведення Державного земельного кадастру, безоплатно виправляє допущену помилку в день надходження повідомлення та не пізніше наступного дня повідомляє про це заінтересованих осіб.

Виправлення технічних помилок, допущених у відомостях Державного земельного кадастру внаслідок наявності технічних помилок у документах, на підставі яких були внесені такі відомості, здійснюється після виправлення помилок у зазначених документах.

Розділом«Виправлення помилок, допущених під час ведення Державного земельного кадастру» Порядку №1051 врегульовані умови та порядок розгляду питань щодо виправлення помилок у ДЗК.

Пунктом 139 цього розділу Порядку № 1051 передбачено, що у разі виявлення фізичною або юридичною особою у витязі, довідці з Державного земельного кадастру, викопіюванні з картографічних матеріалів Державного земельного кадастру технічної помилки (описки, друкарської, граматичної, арифметичної чи іншої помилки) заінтересована особа письмово повідомляє про це за формою згідно з додатком 29 органові, що здійснює ведення Державного земельного кадастру.

У повідомленні викладається суть виявлених помилок.

До повідомлення додаються документи, що містять зазначені у повідомленні технічні помилки, та документи, що підтверджують такі помилки і містять правильну редакцію відповідних відомостей.

Повідомлення разом із доданими до нього документами надсилається заінтересованою особою в електронній формі технічними засобами електронних комунікацій з використанням кваліфікованого електронного підпису або засобу електронної ідентифікації з високим рівнем довіри відповідно до вимог Закону України Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, у тому числі через веб-сторінку Держгеокадастру.

Як вбачається із матеріалів справи, за результатами розгляду повідомлення ОСОБА_1 про виявлення технічної помилки фізичною або юридичною особою від 26.07.2023 з реєстраційним номером ЗВ-9201710462023, рішенням державного кадастрового реєстратора Відділу №4 Управління надання адміністративних послуг ГУ Держгеокадастру у Чернігівській області від 27.07.2023 №РВ-7400112492023 відмовлено у виправленні зазначених у повідомленні помилок у зв`язку із встановленням факту, що відомості ДЗК відповідають інформації, що міститься в документах, які стали підставою для внесення цих відомостей, та не потребують виправлення у зв`язку з не виявленням відповідних технічних помилок у таких документах (а.с.13).

Пунктом 142 Порядку №1051 передбачено, що розгляд повідомлення про виявлення технічної помилки та виконання за результатами його розгляду дій, передбачених пунктами 143-150 цього Порядку, здійснюються Державним кадастровим реєстратором у день надходження такого повідомлення.

Державний кадастровий реєстратор під час розгляду повідомлення про виявлення технічної помилки перевіряє відповідність відомостей Державного земельного кадастру інформації, що міститься в документах, які є підставою для внесення таких відомостей (пункт 143 Порядку №1051).

Згідно із пунктом 144 Порядку №1051 якщо факт невідповідності відомостей Державного земельного кадастру інформації, що міститься в документах, які є підставою для внесення таких відомостей, підтверджено, Державний кадастровий реєстратор за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру:

1) складає в електронній формі з накладенням кваліфікованого електронного підпису протокол виправлення помилки за формою згідно з додатком 30;

2) безоплатно виправляє допущену помилку (крім випадків, коли технічна помилка допущена не з вини органу, що здійснює ведення Державного земельного кадастру);

3) письмово повідомляє не пізніше наступного дня про виправлення помилки заінтересованим особам за формою згідно з додатком 31 (у тому числі власників, користувачів земельних ділянок, а також третіх осіб, інтересів яких стосувалося виправлення помилок);

3-1) надсилає державному реєстраторові прав на нерухоме майно повідомлення за формою згідно з додатком 31 в електронній формі;

4) безоплатно видає заявникові за його бажанням витяг, довідку з Державного земельного кадастру, викопіювання з картографічних матеріалів Державного земельного кадастру на заміну документа, в якому виявлено помилку.

Відповідно до пункту 154 Порядку №1051 приймання та ведення обліку заяв про внесення виправлених відомостей до Державного земельного кадастру, їх оприлюднення та розгляд здійснюються відповідно до пунктів 69-87, 210, 211 цього Порядку після підтвердження факту допущення помилки у відомостях Державного земельного кадастру внаслідок помилки у документації із землеустрою та оцінки земель, внесення виправлень відповідно до пунктів 140-148 цього Порядку.

Системний аналіз вищенаведених норм дає змогу дійти висновку, що визнанню наявності помилки та набуттю підстав для її виправлення шляхом внесення відповідних змін до Державного земельного кадастру передує процедура встановлення невідповідності інформації в документації.

Як встановлено судом, ОСОБА_2 була власником земельної ділянки площею 0,809 га, кадастровий номер 0720881000:01:001:0338, що знаходиться на території Ватинської сільської ради Горохівського району Волинської області та призначена для ведення особистого селянського господарства.

Вказані обставини підтверджуються Державним актом на право власності на земельну ділянку серія ЯД №338534, виданим 30.01.2009 Горохівською РДА, який зареєстрований в Книзі записів реєстрації державних актів на право власності на землю за №010908300002 (а.с.8) та технічною документацією з землеустрою по складенню документів, що посвідчують право власності на земельну ділянку (а.с.15-20).

Разом з тим, як вбачається із наявного в матеріалах справи витягу з ДЗК від 05.11.2023 №НВ-9931134452023 про земельну ділянку кадастровий номер 0720881000:01:001:0338, в розділі «Відомості про прав власності /право постійного користування внесені до Поземельної книги крім відомостей про речові права, що виникли після 01.11.2013», власником вказаної земельної ділянки вказано Горохівську РДА. Документ, що посвідчує право від 12.01.2009 №ЯД338534 (а.с.25-30).

Суд зауважує, що номер вказаного в ДЗК документа, що посвідчує право - ЯД №338534 співпадає із номером наявного в матеріалах справи державного акту на право власності на земельну ділянку, що підтверджує право власності ОСОБА_2 на вищезазначену земельну ділянку, натомість різняться дати, а саме: 12.01.2009 та 30.01.2009 відповідно, а також власники земельної ділянки, що дає суду підстави для висновку, що у відомостях з ДЗК містяться помилки.

При цьому документ, що посвідчує право від 12.01.2009 №ЯД338534 в матеріалах справи відсутній.

Суд також враховує, письмові пояснення Луцької РДА (а.с.60-62), яка підтвердила той факт, що зазначення власником земельної ділянки Горохівську РДА є помилкою, яка підлягає виправленню, та повідомила, що ні Горохівська РДА, ні Луцька РДА, як правонаступник останньої не можуть бути суб`єктом права власності на зазначену земельну ділянку після оформлення ОСОБА_2 правовстановлюючих документів на земельну частку (пай).

Згідно з вимогами статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

За наведених вище обставин, суд вважає, що відповідачами належними, достатніми та допустимими доказами не спростовано доводи адміністративного позову та не доведено правомірності рішення №РВ-7400112492023 від 27.07.2023 про відмову у виправленні помилок.

Таким чином, з урахуванням системного аналізу положень чинного законодавства України та обставин у справі, встановлених на підставі зібраних доказів, суд дійшов висновку про задоволення позову шляхом прийняття рішення про визнання протиправним та скасування рішення державного кадастрового реєстратора Відділу №4 Маркіної Т.А. від 27.07.2023 №РВ-7400112492023 та зобов`язання ГУ Держгеокадастру у Чернігівській області здійснити виправлення помилок у відомостях, що містяться в Державному земельному кадастрі про земельну ділянку, кадастровий номер 0720881000:01:001:0338 згідно із повідомленням про виявлення технічної помилки фізичною або юридичною особою від 26.07.2023 з реєстраційним номером ЗВ-9201710462023 з урахуванням даних, вказаних у Державному акті на право власності на земельну ділянку серія ЯД №338534 від 30.01.2009.

Згідно із частиною першою статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цьогоКодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Отже, на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань ГУ Держгеокадастру у Чернігівській області, структурним підрозділом якого є Відділ №4, державним кадастровим реєстратором якого прийняте оскаржуване рішення, підлягає до стягнення судовий збір 1073,60 грн, сплачений згідно із квитанцією від 12.11.2023 (а.с.15).

Керуючисьстаттями 243-246 Кодексу адміністративного судочинства України, на підставіЗакону України «Про Державний земельний кадастр», суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення державного кадастрового реєстратора Відділу №4 Управління надання адміністративних послуг Головного управління Держгеокадастру у Чернігівській області Маркіної Т.А. від 27.07.2023 №РВ-7400112492023.

Зобов`язати Головне управління Держгеокадастру у Чернігівській області здійснити виправлення помилок у відомостях, що містяться в Державному земельному кадастрі про земельну ділянку, кадастровий номер 0720881000:01:001:0338 згідно із повідомленням про виявлення технічної помилки фізичною або юридичною особою від 26.07.2023 з реєстраційним номером ЗВ-9201710462023 з урахуванням даних, вказаних у Державному акті на право власності на земельну ділянку серія ЯД №338534 від 30.01.2009.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Держгеокадастру у Чернігівській області на користь ОСОБА_1 судовий збір в розмірі 1073,60 грн (одна тисяча сімдесят три грн 60 коп).

Рішення набирає законної сили в порядку та строки, визначені статтею 255 КАС України, та може бути оскаржене в апеляційному порядку шляхом подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Позивач: ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_2 );

Відповідач1: Головне управління Держгеокадастру у Чернігівській області (14000, Чернігівська область, місто Чернігів, вулиця П`ятницька, будинок 11А, код ЄДРПОУ 39764881);

Відповідач2: Відділ №4 Управління надання адміністративних послуг Головного управління Держгеокадастру у Чернігівській області (17500, Чернігівська область, Прилуцький район, місто Прилуки, вулиця Вавілова, 16);

Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача: Горохівська районна державна адміністрація (45700, Волинська область, місто Горохів, вулиця Шевченка, будинок 17, код ЄДРПОУ 04051365);

Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору, на стороні відповідача: Луцька районна державна адміністрації Волинської області (43016, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Ковельська, 53, код ЄДРПОУ 04051425).

Головуючий-суддя Н.Б.Плахтій

Дата ухвалення рішення28.02.2024
Оприлюднено04.03.2024
Номер документу117345009
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправним та скасування рішення та зобов`язання вчинити дії

Судовий реєстр по справі —140/33945/23

Ухвала від 22.04.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Коваль Роман Йосипович

Ухвала від 22.04.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Коваль Роман Йосипович

Ухвала від 08.04.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Коваль Роман Йосипович

Ухвала від 22.03.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Коваль Роман Йосипович

Рішення від 28.02.2024

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Плахтій Наталія Борисівна

Ухвала від 07.12.2023

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Плахтій Наталія Борисівна

Ухвала від 21.11.2023

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Плахтій Наталія Борисівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні