Україна
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІ НІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
05 жовтня 2010 р. сп рава № 2а-20121/10/0570
Приміщення суду за адр есою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвар дійської дивізії, 17
час прийняття постанови: 11-45 год.
Донецький окружний адміні стративний суд в складі:
головуючого судді Зекунов а Е. В.
при секретарі Ковальськом у А.В.
за участю:
представника позивача - Добрина В.Е. за довір. від 31. 12.2009р.
представника відповідача - не з' явився
розглянувши у відкритому с удовому засіданні в залі суд у в м. Донецьку адміністратив ну справу за позовом Державн ого підприємства «Орджонікі дзевугілля» в особі структур ного підрозділу «Шахта імен і Карла Маркса» до Упра вління пенсійного фонду Ук раїни в м.Єнакієве про скасув ання рішень про застосування фінансові санкції та нараху вання пені,
ВСТАНОВИВ:
Позивач, Державне підприєм ство «Орджонікідзевугілля» (далі - ДП «Орджонікідзевуг ілля») в особі структурного п ідрозділу «Шахта імені Кар ла Маркса» звернулось з адм іністративним позовом до У правління пенсійного фонд у України в м. Єнакієве (далі -Ф онд) про скасування рішень ві дповідача №№ 1063, 1064, 1065, 1066 від 28.07.2010 ро ку про застосування фінансов і санкції та нарахування пен і.
В обґрунтування вимог пози вач зазначив, що 29 липня 2010 року на його адресу надійшли ріше ння відповідача № 1063 на суму 104 948,04 грн., № 1064 на суму 1 044,77 грн, №1065 на суму 96 683,29 грн., №1066 від 28.07.2010 року на суму 84 185,87 грн. про застосуванн я фінансових санкцій та нара хування пені. Згідно зазначе них Рішень, відповідач вимаг ає сплатити фінансові санкці ї та пеню за несплату страхов их внесків, у тому числі донар ахованих за період з 29.03.2010р по 29.0 6.2010р.
Позивач не погоджується з Р ішеннями Управління Пен сійного фонду України з наст упних причин.
Згідно Рішення № 1066 від 28.07.2010 ро ку підприємству нараховане ш траф у розмірі 10 відсотків за своєчасно несплачені страхо ві внески та пеня у розмірі 0,1 в ідсотка за своєчасно несплач ені штрафні санкції, як вбача ється з розрахунку фінансово ї санкції, що надано Пенсійни м фондом, страхові внески за л ютий 2009 року в сумі 825,351,72 гривень сплачувались підприємством 31.03.2010 року, але, згідно платіжни х доручень № № 83, 291, 70 від 31.03.2010 року страхові внески за лютий 2010 ро ку фактично сплачені підприє мством у сумі 827,851,72 гривень.
Згідно Рішення № 1065 від 28.07.2010 ро ку підприємству нараховано ш траф у розмірі 10 відсотків за своєчасно несплачені страхо ві внески та пеня у розмірі 0,1 в ідсотка за своєчасно несплач ені штрафні санкції, як вбача ється з розрахунку фінансово ї санкції, що надано Пенсійни м фондом, страхові внески за б ерезень 2010 року сплачувались підприємством 29.04.2010 у сумі 668 253,54 г ривні та 30.04.2010 року у сумі 286 173,36 гри вень, але, згідно платіжних до ручень №13 та № 9 страхові внеск и за березень 2010 року фактично сплачені підприємством у су мі 288 673,36 гривень.
Згідно Рішення № 1064 від 28.07.2010 ро ку підприємству нараховане п еня у розмірі 0,1 відсотка за св оєчасно несплачені штрафні с анкції, як вбачається з розра хунку фінансової санкції, що надано Пенсійним фондом, стр ахові внески за квітень 2010 рок у нібито повинні сплачуватис ь підприємством 18.05.2010, але, згід но до п. 6 ст. 20 Закону України «П ро загальнообов'язкове держа вне пенсійне страхування» ст рахувальники зобов'язані спл ачувати страхові внески, нар аховані за відповідний базов ий звітний період, не пізніше ніж через 28 календарних днів із дня закінчення цього пері оду. Базовим звітним періодо м для СП «Шахта імені Карла Маркса» ДП «Орджонікідзев угілля» з урахуванням припис ів та вимог п. 1 ст. 14, п. 6 ст. 20 Закон у України «Про загальнообов' язкове державне пенсійне стр ахування» є календарний міся ць. Тобто, за квітень 2010р. підпр иємство мало сплатити страхо ві внески до 28 травня 2010 року.
Згідно Рішення № 1063 від 28.07.2010 ро ку підприємству нараховане ш траф у розмірі 10 відсотків за своєчасно несплачені страхо ві внески та пеня у розмірі 0,1 в ідсотка за своєчасно несплач ені штрафні санкції, як вбача ється з розрахунку фінансово ї санкції, що надано Пенсійни м фондом, страхові внески за к вітень 2010 року нібито сплачув ались підприємством 29.06.2010 року у сумі 84084,95 гривень та 01.06.2010 року у сумі 902392,54 гривень, але, згідно п латіжних доручень № 34 та №119 від 01.06.2010 року страхові внески за к вітень 2010 року фактично сплач ені підприємством у сумі 972 406,52 г ривні.
Перерахування страхових в несків здійснюється страхув альниками одночасно з одержа нням (перерахуванням) коштів на оплату праці (виплати дохо ду), у тому числі в безготівков ій чи натуральній формі або з виручки від реалізації това рів (послуг). Установи банків п риймають від страхувальникі в платіжні доручення та інші платіжні документи на випла ту (перерахування) коштів для виплат заробітної плати (дох оду), на які відповідно до Зако ну України «Про загальнообов 'язкове державне пенсійне ст рахування» нараховуються ст рахові внески, та здійснюють видачу (перерахування) зазна чених коштів лише за умови од ночасного подання страхувал ьником платіжних документів , що підтверджують фактичну с плату цих сум.
Фактично СП «Шахта імені Карла Маркса» ДП «Орджонік ідзевугілля» було сплачено с трахові внески, за поточний п еріод, а не недоїмку, пеню чи ф інансові санкції за інший пе ріод, як вважає відповідач.
Як вбачається з вищенаведе ного, Управління Пенсійн ого фонду України у м. Єнакієв е Донецької області порушило встановленні положення Зако ну України та перевищило сво ї повноваження щодо накладан ня штрафних санкцій.
Окрім цього, відповідно до п реамбули Закону України «Про порядок погашення зобов'яза нь платників податків перед бюджетами та державними ціль овими фондами» цей Закон є сп еціальним Законом з питань о податкування, який установлю є порядок погашення зобов'яз ань юридичних або фізичних о сіб перед бюджетами та держа вними цільовими фондами з по датків і зборів (обов'язкових платежів), включаючи збір на о бов'язкове державне пенсійне страхування та внески на заг альнообов'язкове державне со ціальне страхування, нарахув ання і сплати пені та штрафни х санкцій, що застосовуються до платників податків контр олюючими органами, у тому чис лі за порушення у сфері зовні шньоекономічної діяльності , та визначає процедуру оскар ження дій органів стягнення. Слід зазначити, що цей Закон, який є спеціальним з питань п огашення зобов'язань, не пере дбачає погашення зобов'язань наступним чином: «За рахунок сум, що надходять від страхув альника... в рахунок сплати нед оїмки, погашаються суми недо їмки, пені та фінансові санкц ії у порядку календарної чер говості їх виникнення». Тобт о, є неправомірним посилання органів Пенсійного фонду Ук раїни на п.5 ст.106 Закону України «Про загальнообов'язкове де ржавне пенсійне страхування ». Прийнявши рішення всупере ч вимогам ст. 106 Закону України «Про загальнообов'язкове де ржавне пенсійне страхування » Управління Пенсійного фонду України у м. Єнакієве по рушило встановлені положенн я Закону України та перевищи ло свої повноваження щодо на кладення штрафних санкцій.
Просить скасувати рішення відповідача №№ 1063, 1064, 1065, 1066 від 28.07.201 0 року про застосування фінан сові санкції та нарахування пені.
В судовому засіданні предс тавник позивача позовні вимо ги підтримав та просив їх зад овольнити, надавши пояснення , аналогічні викладеним у поз ові.
Представник відповідача у судове засідання не з' явив ся, про дату, час та місце спра ви повідомлений судом належн им чином. Заяви про розгляд сп рави за його відсутності до с уду не надходило.
Надав письмові запереченн я проти позову в яких зазначи в, що СП шахта " Карла Маркса " ДП Орджонікідзевугілля код ЄДР ПОУ 26351872, зареєстровано в управ лінні Пенсійного фонду Украї ни в м. Єнакієве, як платник ст рахових внесків на загальноо бов'язкове державне пенсійне страхування 27.03.2003р., реєстрацій ний номер № 05-27-01-1818.
Обчислення та сплата страх ових внесків на загальнообов 'язкове державне пенсійне ст рахування визначено ст.20 Зако ну України № 1058. Відповідно п. 14 р озділу XV " Прикінцевих положен ь" Закону № 1058 гірничі підприєм ства зобов'язані сплачувати страхові внески, нараховані за відповідний базовий звітн ий період , не пізніш як через 28 календарних днів з дня закін чення цього періоду.
Відповідно до п.6 ч. 2 ст.17 Закон у № 1058 страхувальник зобов'яза ний нараховувати, обчислюват и та сплачувати в установлен і строки і в повному обсязі ст рахові внески. Пунктом 2 ч. 9 ст. 106 Закону України № 1058 та п.п. 9.3 п. 9 ( Інструкції про порядок обчи слення і сплати страхувальни ками та застрахованими особа ми внесків на загальнообов'я зкове державне пенсійне стра хування до Пенсійного фонду, затвердженої постановою пра вління Пенсійного фонду Укра їни від 19.12.2003р. № 21-1, зареєстрован ої в Міністерстві юстиції Ук раїни 16.01.2004р. за № 64/8663 ( Інструкції № 21-1) за несплату ( неперерахув ання) або несвоєчасну сплату ( несвоєчасне перерахування ) страхувальниками страхови х внесків, у тому числі донара хованих страхувальниками аб о територіальними органами П енсійного фонду, виконавчі о ргани Пенсійного фонду Украї ни накладають штраф у розмір і 10% своєчасно не сплачених су м. Одночасно на суми своєчасн о не сплачених ( не перерахова них ) страхових внесків і фіна нсові санкції нараховується пеня в розмірі 0,1 відсотка заз начених сум коштів, розрахов ана за кожний день простроче ння платежу.
Розрахунок фінансових сан кцій та пені здійснюється на підставі даних картки особо вого рахунку страхувальника ( п. 9.3.2 Інструкції про порядок о бчислення і сплати страхувал ьниками та застрахованими ос обами внесків на загальнообо в'язкове державне пенсійне с трахування до Пенсійного фон ду, затвердженої постановою правління Пенсійного фонду У країни від 19.12.2003р. № 21-1, зареєстро ваної в Міністерстві юстиції України 16.01.2004р. за № 64/8663 (Інструкц ії № 21-1), яка формується за дани ми звітів платника розрахова них самостійно та поданих до органу Пенсійного фонду.
Статтею 57 Закону України «П ро державний бюджет України на 2010 рік» передбачено списан ня недоїмки із страхових вне сків, заборгованості з відшк одував пільгових пенсій ( в то му числі витрат на їх доставк у ) та боргу з фінансові санкці ї та пені, що не погашені стано м на 01 березня 2010 року на вугле - та торфодобувних підприємст вах, які входять до сфери упра вління Міністерства вугільн ої промисловості України.
У зв'язку з тим, що списання з аборгованості згідно ст. 57 Зак ону України «Про державний б юджет України на 2010 рік» здійс нювалося в липні 2010року, то нар ахування фінансової санкції та пені за несвоєчасну сплат у страхових внесків по ставц і 33,2%, 4% за період з 01.03.2010р.по СП шахт а " Карла Маркса " ДП Орджонікі дзевугілля проводилося в руч ному режимі з урахуванням сп исаних сум.
Відповідно до ч. 5 ст. 106 Закону № 1058 у разі, коли страхувальник має несплачену недоїмку, пен ю та фінансові санкції і здій снює сплату поточних сум стр ахових внесків, ці суми зарах овуються в рахунок сплати не доїмки, пені та фінансових са нкцій. Управлінням ПФУ в м . Єнакієве було правомірно за раховано в рахунок сплати вк азаної недоїмки суми, що наді йшли в рахунок сплати поточн их сум страхових внесків.
Відповідно до картки особо вого рахунку, Структурним пі дрозділом шахта «Карла Маркс а» ДП «Орджонікідзевугілля» не були своєчасно та в повном у обсязі сплачені страхові в нески за ставкою 33,2%,4 % за лютий 2 010р., березень 2010р., квітень 2010р., у з в'язку з чим рішеннями від 28.07.2010 р. № 1063-1066, управлінням Пенсійног о фонду України в м. Єнакієве д о Структурного підрозділу ша хта «Карла Маркса» ДП «Орджо нікідзевугілля» були застос овані фінансові санкції.
Перевіривши матеріали спр ави, вирішивши питання чи мал и місце обставини, якими обґр унтовувалися вимоги та запер ечення, та якими доказами вон и підтверджуються, чи є інші ф актичні дані, які мають значе ння для вирішення справи, та д окази на їх підтвердження, як у правову норму належить зас тосувати до цих правовідноси н, суд приходить до висновку п ро те, що позов не підлягає зад оволенню з таких підстав.
Судом встановлено, що позив ач Управління Пенсійног о фонду України в м. Єнакієве є органом виконавчої влади, як ий в цих правовідносинах зді йснює повноваження, покладен і на нього ст. 12 Прикінцевих по ложень Закону України „Про з агальнообов'язкове державне пенсійне страхування", Полож енням про Пенсійний фонд Укр аїни, затвердженим Указом Пр езидента України від 1 березн я 2001 року № 121 /2001 з наступними змі нами та доповненнями.
У відповідності до ст. 12 Прик інцевих положень Закону Укра їни „Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхуван ня" (далі - Закон №1058), у період д о перетворення Пенсійного фо нду України в неприбуткову с амоврядну організацію він фу нкціонує як центральний орга н виконавчої влади на підста ві норм цього Закону (крім нор м, зазначених в абзаці шостом у пункту 1 цього розділу) та По ложення про Пенсійний фонд У країни, яке затверджує Прези дент України. Бюджет Пенсійн ого фонду України в зазначен ий період затверджує Кабінет Міністрів України.
Згідно зі ст. 1 Положення про Пенсійний фонд України, затв ердженого Указом Президента України від 1 березня 2001 року № 121/2001 з наступними змінами та до повненнями, пенсійний фонд У країни є центральним органом виконавчої влади, що здійсню є керівництво та управління солідарною системою загальн ообов'язкового державного пе нсійного страхування, провад ить збір, акумуляцію та облік страхових внесків, признача є пенсії та готує документи д ля їх виплати, забезпечує сво єчасне і в повному обсязі фін ансування та виплату пенсій, допомоги на поховання, інших соціальних виплат, які згідн о із законодавством здійснюю ться за рахунок коштів Пенсі йного фонду України, здійсню є контроль за цільовим викор истанням коштів Пенсійного ф онду України. Діяльність Пен сійного фонду України спрямо вується та координується Каб інетом Міністрів України чер ез Міністра праці та соціаль ної політики України.
Згідно ст. 15 Положення, Пенсі йний фонд України здійснює с вої повноваження безпосеред ньо та через утворені в устан овленому порядку головні упр авління Пенсійного фонду Укр аїни в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києва, Севастополі, та управління П енсійного фонду України в ра йонах, містах і районах у міст ах.
У відповідності до п.5 ст.4 вка заного Положення, Пенсійний Фонд України відповідно до п окладених на нього завдань о рганізовує, координує та кон тролює роботу Органів Пенсій ного фонду України щодо, зокр ема, забезпечення додержання підприємствами, установами, організаціями та громадянам и законодавства про пенсійне забезпечення; забезпечення збирання та акумулювання стр ахових внесків, інших надход жень до бюджету Пенсійного ф онду України відповідно до з аконодавства; стягнення у пе редбаченому законодавством порядку своєчасно не сплаче них сум збору на обов' язков е державне пенсійне страхува ння; призначення і виплата пе нсій; забезпечення повного т а своєчасного фінансування в итрат на виплату пенсій, допо моги на поховання та інших со ціальних виплат, що здійснює ться за рахунок коштів Пенсі йного фонду України.
Державне підприємство “Ор джонікідзевугілля”, є юридич ною особою, ідентифікаційний код 32276912, адреса місцезнаходже ння - 86405, Донецька обл., м. Єнакі єве, вул. Трестівська, б.10, має у своєму складі структурний п ідрозділ “Шахта імені Карл а Маркса».
Відповідно до п. 2 ст. 17 Закону №1058 страхувальник зобов' яза ний нараховувати, обчислюват и та сплачувати у встановлен і строки та в повному обсязі с трахові внески на загальнооб ов' язкове державне пенсійн е страхування.
Так, відповідно до ч. 3 ст. 18 Зак ону №1058 страхові внески до Пен сійного фонду України є ціль овим загальнообов' язковим платежем, який справляється на всій території України в п орядку, встановленому цим За коном. Невиконання цього обо в' язку платниками страхови х внесків приводить до непов ного формування коштів Пенсі йного фонду України, і як насл ідок, до несвоєчасних виплат пенсій пенсіонерам, що є пору шенням ст. 46 Конституції Украї ни.
Згідно з ч. 4 ст. 20 Закону №1058 сп лата страхових внесків здійс нюється виключно в грошовій формі шляхом внесення відпов ідних сум страхових внесків до солідарної системи на бан ківські рахунки виконавчих о рганів Пенсійного фонду, а су м страхових внесків до накоп ичувальної системи пенсійно го страхування - на банківськ ий рахунок Накопичувального фонду або на банківський рах унок обраного застрахованою особою недержавного пенсійн ого фонду.
Частиною 6 ст. 20 Закону №1058 пер едбачено, що страхувальники зобов'язані сплачувати страх ові внески, нараховані за від повідний базовий звітний пер іод, не пізніше ніж через 20 кал ендарних днів із дня закінче ння цього періоду.
Пунктом 2 ч.9 ст.106 Закону Украї ни № 1058 передбачено, що виконав чі органи Пенсійного фонду У країни застосовують до страх увальників фінансову санкці ю за несплату (неперерахуван ня) або несвоєчасну сплату ст рахувальниками страхових вн есків, у тому числі донарахов аних страхувальниками або те риторіальними органами Пенс ійного фонду, у вигляді штраф у залежно від строку затримк и платежу.
Розрахунок фінансових сан кцій та пені здійснюється на підставі облікових даних ка ртки особового рахунку страх увальника (п.9.3.2 Інструкції про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрах ованими особами внесків на з агальнообов' язкове держав не пенсійне страхування до П енсійного фонду України, зат вердженої постановою правлі ння ПФУ 19.12.2003р. № 21-1, зареєстрован ої в Міністерстві юстиції Ук раїни 16.01.2004р. за №64/8663), яка формуєт ься за даними звітів платник а розрахованих самостійно. П ідставою для застосування фі нансових санкцій за несвоєча сну сплату страхових внесків також є дані картки особовог о рахунку страхувальника.
Відповідно до частини 2 п.9 ст .106 Закону №1058 «за несплату (непе рерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерах ування) страхувальниками стр ахових внесків, … накладаєть ся штраф залежно від строку з атримки платежу в розмірі:
10 відсотків своєчасно не сп лачених зазначених сум - у раз і затримки сплати у строк до 30 календарних днів включно;
20 відсотків зазначених сум - у разі затримки їх сплати у с трок до 90 календарних днів вкл ючно;
50 відсотків зазначених сум - у разі затримки їх сплати пон ад 90 календарних днів».
В судовому засіданні встан овлено, що СП «шахта імені К арла Маркса» ДП «Орджонікі дзевугілля» сплачували стра хові внески з затримкою плат ежів, а саме:
внески у сумі 825351,72 грн. за став кою 33,2%, 4% нараховані за лютий 2010р . підлягали сплаті до 29.03.2010. вклю чно. Фактично сплачені 31.03.2010р. У зв'язку з чим рішенням № 1066 від 28.07.2010р. нараховано пені у сумі 165 0,70 грн.; застосовано фінансові санкції у сумі 82535,17 грн.
внески у сумі 954426,90 грн. за став кою 33,2%, 4% нараховані за березен ь 2010р. підлягали сплаті до 28.04.2010. в ключно. Фактично сплачені 29.04.20 10р., 30.04.2010р. У зв'язку з чим рішення м № 1065 від 28.07.2010р. нараховано пені у сумі 1240,60грн., застосовано фін ансові санкції у сумі 95442,69 грн.
станом на 18.05.2010р. підлягали сп латі фінансові санкції у сум і 74626,27 грн. включно. Фактично спл ачені 01.06.2010р. У зв'язку з чим ріше нням № 1064 від 28.07.2010р. нараховано п ені у сумі 1044,77 грн.;
внески у сумі 986477,49 грн. за став кою 33,2%, 4% нараховані за квітень 2010р. підлягали сплаті до 28.05.2010. вк лючно. Фактично сплачені 01.06.2010р ., 29.06.2010р. У зв'язку з чим рішенням № 1063 від 28.07.2010р. нараховано пені у сумі 6300,29 грн., застосовано фіна нсові санкції у сумі 98647,75 грн.
У відповідності до ч. 2 ст. 106 З акону України „Про загальноо бов'язкове державне пенсійне страхування” суми страхових внесків своєчасно не нарахо вані та/або не сплачені страх увальниками у строки, визнач ені статтею 20 цього Закону, в т ому числі обчислені територі альними органами Пенсійного фонду у випадках, передбачен их частиною третьою статті 20 ц ього Закону, вважаються прос троченою заборгованістю із с плати страхових внесків (дал і - недоїмка) і стягуються з на рахуванням пені та застосува нням фінансових санкцій.
Згідно частини 5 ст.106 зазначе ного Закону за рахунок сум, що надходять від страхувальник а або від державної виконавч ої служби в рахунок сплати не доїмки, погашаються суми нед оїмки, пені та фінансових сан кцій у порядку календарної ч ерговості їх виникнення. У ра зі, коли страхувальник має не сплачену недоїмку, пеню та фі нансові санкції і здійснює с плату поточних сум страхових внесків, ці суми зараховують ся в рахунок сплати недоїмки , пені та фінансових санкцій.
Отже, виходячи із змісту вка заних норм Закону відповідач зобов'язаний зарахувати спл ату поточних сум страхових в несків в рахунок сплати недо їмки, пені та фінансових санк цій.
Згідно ст. 19 Конституції Укр аїни органи державної влади та органи місцевого самовряд ування, їх посадові особи зоб ов'язані діяти лише на підста ві, в межах повноважень та у сп осіб, що передбачені Констит уцією та законами України.
Нормами ст. 2 Кодексу адміні стративного судочинства Укр аїни визначено, що у справах щ одо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів вла дних повноважень адміністра тивні суди перевіряють, чи пр ийняті (вчинені) вони: на підст аві, у межах повноважень та у с посіб, що передбачені Консти туцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваженн я надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин , що мають значення для прийня ття рішення (вчинення дії); бе зсторонньо (неупереджено); до бросовісно; розсудливо; з дот риманням принципу рівності п еред законом, запобігаючи не справедливій дискримінації ; пропорційно, зокрема з дотри манням необхідного балансу м іж будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод т а інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у проце сі прийняття рішення; своєча сно, тобто протягом розумног о строку.
Відповідно до статті 71 КАС У країни, кожна сторона повинн а довести ті обставини, на яки х ґрунтуються її вимоги та за перечення, крім випадків, вст ановлених статтею 72 цього Код ексу. В адміністративних спр авах про протиправність ріше нь, дій чи бездіяльності суб'є кта владних повноважень обов 'язок щодо доказування право мірності свого рішення, дії ч и бездіяльності покладаєтьс я на відповідача, якщо він зап еречує проти адміністративн ого позову.
Суд відзначає, що такі доказ и представник відповідача на дав в повному обсязі і вони є н алежними.
У відповідності до викладе ного та аналізу зазначених п равових норм суд приходить д о висновку, що рішення № 1063 на с уму 104 948,04 грн., № 1064 на суму 1 044,77 грн, №1065 на суму 96 683,29 грн., №1066 від 28.07.2010 ро ку на суму 84 185,87 грн. про застосу вання фінансових санкцій та нарахування пені є правомірн ими та скасуванню не підляга ють.
Вирішуючи питання про розп оділ судових витрат, суд бере до уваги положення частини 2 с т. 94 КАС України згідно яких, я кщо судове рішення ухвалене на користь сторони - суб'єкта в ладних повноважень, суд прис уджує з іншої сторони всі зді йснені нею документально під тверджені судові витрати, по в'язані із залученням свідкі в та проведенням судових екс пертиз;
Оскільки у матеріалах спра ви відсутні документальні до кази судових витрат відповід ача, суд, у відповідності до ви мог ст. 94 КАС України, їх не комп енсує.
На підставі викладеного, ке руючись ст.ст.2-15, 17-18, 33-35, 41-42, 47-51, 56-59, 69-71, 79, 8 6, 87, 94, 99, 104-107, 110-111, 121, 122-143, 151-154, 158, 162, 163, 167, 181, 185-186, 254 Ко дексу адміністративного суд очинства України, суд,-
ПОСТАНОВИВ:
У задоволенні адміністрат ивного позову Державного під приємства «Орджонікідзевуг ілля» в особі структурного п ідрозділу «Шахта імені Кар ла Маркса» до Управління пенсійного фонду України в м. Єнакієве про скасування рі шень про застосування фінанс ові санкції та нарахування п ені - відмовити повністю.
Вступна та резолютивна час тини постанови суду проголош ено 05 жовтня 2010 року у присутно сті представника позивача. П овний текст постанови вигото влено 08 жовтня 2010 року.
Апеляційна скарга подаєть ся до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ух валив оскаржуване судове ріш ення. Копія апеляційної скар ги одночасно надсилається ос обою, яка її подає, до суду апе ляційної інстанції.
Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом десяти дні в з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодекс у, а також прийняття постанов и у письмовому провадженні а пеляційна скарга подається п ротягом десяти днів з дня отр имання копії постанови.
Строк для подання апеляцій ної скарги стороною або іншо ю особою, яка брала участь у сп раві, обчислюється з моменту отримання копії постанови.
Суддя Зекунов Е. В.
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 05.10.2010 |
Оприлюднено | 25.10.2010 |
Номер документу | 11743458 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Попов Володимир Васильович
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Попов Володимир Васильович
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Зекунов Е. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні