Рішення
від 04.03.2024 по справі 520/35615/23
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

04 березня 2024 року № 520/35615/23

Харківський окружний адміністративний суд у складі: головуючого - судді Заічко О.В., розглянувши у порядку спрощеного провадження в приміщенні суду в м. Харкові адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 в інтересах якої діє ОСОБА_2 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) до Державного реєстратора Департаменту реєстрації Харківської міської ради Харківської області Прокопенко Олесі Олегівни (майдан Павлівський, б. 1, м. Харків, 61003), третя особа: Департамент реєстрації Харківської міської ради (майдан Павлівський, б. 1, м. Харків, 61003, код ЄДРПОУ 26488128) про визнання протиправним та скасування рішення

В С Т А Н О В И В:

Позивач, звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з позовом, в якому просить суд:

визнання протиправним та скасування рішення Державного реєстратора прав на нерухоме майно Прокопенко Олесі Олегівни Департаменту реєстрації Харківської міської ради Харківської області, за реєстраційним № 70526959 від 04.12.2023 про зупинення розгляду заяви ОСОБА_2 ;

зобов`язати Державного реєстратора прав на нерухоме майно Прокопенко Олесі Олегівни Департаменту реєстрації Харківської міської ради Харківської області, прийняти відповідне рішення щодо заяви за реєстраційним № 58336121 від 04.12.2023 про скасування державної реєстрації прав (номер запису про права та обтяження: 24620586), на підставі Постанови Вищого господарського суду України від 01.12.2009 по справі № 37/340-09 (н.р. 47/163-08) до закінчення строку державної реєстрації прав про скасування державної реєстрації прав.

24.01.2024 до суду надійшли пояснення представника позивача у яких зазначено, що Державним реєстратором прав на нерухоме майно Прокопенко О.О. Департаменту реєстрації Харківської міської ради Харківської області наданий витяг з Державного реєстратора прав на нерухоме майно № 356089770 від 12.12.2023 про скасування речового права, що було здійснено на підставі заяви з реєстраційним номером 58336121 від 04.12.2023, згідно інформації якого речове право скасовано /анульовано за реєстраційним номером об`єкта нерухомого майна: 2846113163120 гаражі по АДРЕСА_2 , зокрема гараж літ. «Ф-2» пл. 3389,0 кв.м., тому позовна вимога щодо зобов`язання Державного реєстратора прав на нерухоме майно ОСОБА_3 . Департаменту реєстрації Харківської міської ради Харківської області, прийняти відповідне рішення щодо заяви за реєстраційним № 58336121 від 04.12.2023 про скасування державної реєстрації прав (номер запису про права та обтяження: 24620586), на підставі Постанови Вищого господарського суду України від 01.12.2009 по справі №37/340-09 (н.р. 47/163-08) до закінчення строку державної реєстрації прав є не актуальною. Просить позов задовольнити частково, а саме визнати протиправним та скасування рішення Державного реєстратора прав на нерухоме майно Прокопенко Олесі Олегівни Департаменту реєстрації Харківської міської ради Харківської області, за реєстраційним № 70526959 від 04.12.2023 про зупинення розгляду заяви ОСОБА_2 .

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що 07.11.2023 ОСОБА_1 звернулася до Департаменту реєстрації Харківської міської ради Харківської області з заявою про державну реєстрацію прав власності об`єкта речових прав нерухомого майна-гаражного боксу, що розташований за адресою: АДРЕСА_3 , гаражний бокс № НОМЕР_2 . Бюро технічної інвентаризації Комунальне підприємство «Харківське міське бюро технічної інвентаризації» на запит державного реєстратора повідомило, що реєстрація права власності на гаражі по АДРЕСА_2 , станом на 31.12.2012 проведено КП «Харківське міське бюро технічної інвентаризації» на підставі рішення Господарського суду Харківської області від 18.06.2008 по справі № 47/163-08; ухвали Господарського суду Харківської області від 30.07.2008 справа № 47/163-08. У зв`язку з чим ОСОБА_1 отримала рішення №70414512 від 27.11.2023 про відмову в проведенні реєстраційних дій. Вважаючи свої права порушеними звернулася до суду.

По справі було відкрито спрощене провадження в порядку, передбаченому ст. 263 КАС України та запропоновано відповідачеві надати відзив на позов.

Копія ухвали про відкриття спрощеного провадження була надіслана відповідачу та отримана ним.

Відповідач відзив на позов до суду не надав. Відповідач належним чином повідомлений про наслідки неподання відзиву на позов, передбачені ч. 6 ст. 162 КАС України.

Відповідно до ч. 6 ст. 162 КАС України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.

Відповідно до ст. 263 КАС України, суд розглядає за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) , зокрема, щодо: оскарження фізичними особами рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень щодо обчислення, призначення, перерахунку, здійснення, надання, одержання пенсійних виплат.

Фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється згідно вимог ст. 229 КАС України.

Дослідивши матеріали справи, суд виходить з наступного.

Відповідно до довідки гаражно-будівельного кооперативу «Ювілейний-2» за № 71 від 10.10.2023, надану на ім`я ОСОБА_1 , вбачається, що позивачка є членом гаражно-будівельного кооперативу «Ювілейний-2», який розташований за адресою вул. Білогорська, б. 92 Б, м. Харкова, та є власницею гаражного боксу 798, літ «Ф-2».

Рішенням №70414512 від 27.11.2023 про відмову в проведенні реєстраційних дій, державним реєстратором прав на нерухоме майно Глотовою К.О. встановлено наявність обставин, які є підставою для відмови в проведенні реєстраційних дій: наявні суперечності між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяження, а саме « відповідно наданої інформації Комунального підприємства «Харківське міське бюро технічної інвентаризації», згідно архівними матеріалами інвентаризаційної справи реєстрація права приватної власності на гараж літ «Ф-2» по АДРЕСА_2 станом на 31.12.2012 проведено КП «Харківське міське бюро технічної інвентаризації» за особою відмінною від заявника, на підставі рішення Господарського суду Харківської області від 18.06.2008 справа №47/163-08; ухвали Господарського суду Харківської області від 30.07.2008 справа №47/163-08. Під час розгляду заяви здійснено консолідований пошук,в результаті якого у Реєстрі прав власності на нерухоме майно встановлено запис № 24620586 про реєстрацію права власності на гаражі літ «Ф-2» площею 3389,0 кв.м. по АДРЕСА_2 , за особою відмінною від особи заявника. Розглянувши у сукупності документи заявника, відомості реєстру, інформацію від Комунального підприємства «Харківське міське бюро технічної інвентаризації» Харківської міської ради, проведення державної реєстрації на гаражний бокс № НОМЕР_2 в літ. «Ф-2» в гаражно-будівельному кооперативі «Ювілейний-2», що розташований за адресою вул.Білогорська,92Б, м.Харкова за ОСОБА_1 неможливе.Ураховуючи викладене, керуючись п.5 ч.1 ст.24 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» пунктом 18 Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року №1127 зі змінами та доповненнями».

Постановою Вищого господарського суду України від 01.12.2009р. по справі №47/163-08 скасовано рішення господарського суду Харківської області та справу направлено на новий розгляд до господарського суду Харківської області.

Рішенням Господарського суду Харківської області від 18.11.2010р. по справі №37/340-09 у задоволені позову Гаражного кооперативу «Ювілейний-2» м.Харкова про визнання права власності на гаражі зокрема гараж літ. «Ф-2» відмовлено.

Рішенням Державного реєстратора прав на нерухоме майно Прокопенко О.О. Департаменту реєстрації Харківської міської ради Харківської області, за реєстраційним №70526959 від 04.12.2023 про зупинення розгляду заяви ОСОБА_2 , зазначено, що під час розгляду заяви було здійснено консолідований пошук інформації в Державному реєстрі речових прав та реєстрах до 2013року, в результаті якого встановлено, що інформація про реєстрацію у реєстрі прав власності на нерухоме майно, саме гараж літ. «Ф-2» загальною площею 3389,0кв.м., що розташований за адресою АДРЕСА_2 потребує уточнення, у зв`язку з чим було направлено запит до КП «ХМБТІ». У рішенні Державний реєстратор прав на нерухоме майно Прокопенко О. О. посилається до п. 1 ч. 1 ст. 23 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», у якому зазначено, що розгляд заяви про державну реєстрацію прав може бути зупинено державним реєстратором в разі подання документів для державної реєстрації прав у неповному обсязі, передбаченому законодавством. Крім того у рішенні зазначено, що розгляд заяви буде поновлено після надходження копії постанови Вищого господарського суду України №47/163-08 від 01.12.2009 та рішення Господарського суду Харківської області справа №37/340-09 (н.р.47/163-08) від 18.11.2010, або отримання шляхом інформаційної взаємодії Державного реєстру прав та Єдиного державного реєстру судових рішень;- надходження необхідної інформації з КП «ХМБТІ».

Вважаючи рішення відповідача протиправним позивачка звернулася до суду.

Розглядаючи спірні правовідносини, суд виходить з того, що відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з частини 1 статті 2 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 01.07.2004 року 1952-IV (далі - Закон № 1952) державна реєстрація речових прав на нерухоме майно - це офіційне визнання і підтвердження державою фактів виникнення, переходу або припинення прав на нерухоме майно, обтяження таких прав шляхом внесення відповідного запису до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Відповідно до частини 3 статті 10 Закону № 1952 державний реєстратор: встановлює відповідність заявлених прав і поданих/отриманих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями, зокрема: відповідність обов`язкового дотримання письмової форми правочину та його нотаріального посвідчення у випадках, передбачених законом; відповідність повноважень особи, яка подає документи для державної реєстрації прав; відповідність відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, що містяться у Державному реєстрі прав, відомостям, що містяться у поданих/отриманих документах; наявність обтяжень прав на нерухоме майно; наявність факту виконання умов правочину, з якими закон та/або відповідний правочин пов`язує можливість виникнення, переходу, припинення речового права, що підлягає державній реєстрації; перевіряє документи на наявність підстав для проведення реєстраційних дій, зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, зупинення державної реєстрації прав, відмови в державній реєстрації прав та приймає відповідні рішення.

Положеннями статті 18 Закону № 1952 встановлено, що державна реєстрація прав проводиться в такому порядку:

1) прийняття/отримання документів для державної реєстрації прав, формування та реєстрація заяви в базі даних заяв;

2) виготовлення електронних копій документів, поданих для державної реєстрації прав, шляхом сканування (у разі подання документів у паперовій формі) та їх розміщення у Державному реєстрі прав;

3) встановлення черговості розгляду заяв, зареєстрованих у базі даних заяв;

4) перевірка документів на наявність підстав для зупинення розгляду заяви, зупинення державної реєстрації прав, відмови у проведенні державної реєстрації прав та прийняття

5) прийняття рішення про державну реєстрацію прав (у разі відсутності підстав для зупинення розгляду заяви, зупинення державної реєстрації прав, відмови у проведенні державної реєстрації прав);

6) відкриття розділу в Державному реєстрі прав та/або внесення до відкритого розділу або спеціального розділу Державного реєстру прав відповідних відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, про об`єкти та суб`єктів цих прав;

7) формування витягу з Державного реєстру прав про проведену державну реєстрацію прав для подальшого використання заявником;

8) видача/отримання документів за результатом розгляду заяви.

Частиною 2 статті18 Закону № 1927 передбачено, що перелік документів, необхідних для державної реєстрації прав, та порядок державної реєстрації прав визначаються Кабінетом Міністрів України у Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 27 Закону № 1927 Державна реєстрація права власності та інших речових прав, крім державної реєстрації права власності на об`єкт незавершеного будівництва, проводиться на підставі укладеного в установленому законом порядку договору, предметом якого є нерухоме майно, речові права на яке підлягають державній реєстрації, чи його дубліката.

Відповідно до частин 1, 2 та 3 статті 37 № 1927 рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб`єкта державної реєстрації прав можуть бути оскаржені до Міністерства юстиції України, його територіальних органів або до суду. Міністерство юстиції України розглядає скарги: 1) на рішення державного реєстратора про державну реєстрацію прав (крім випадків, коли таке право набуто на підставі рішення суду, а також коли щодо нерухомого майна наявний судовий спір); 2) на рішення, дії або бездіяльність територіальних органів Міністерства юстиції України.

Рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб`єкта державної реєстрації прав можуть бути оскаржені до Міністерства юстиції України та його територіальних органів протягом 60 календарних днів з дня прийняття рішення, що оскаржується, або з дня. коли особа дізналася чи могла дізнатися про порушення її прав відповідною дією чи бездіяльністю.

Порядок державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 №1127 (далі - Порядок № 1127)

Відповідно до пункту 40 Порядку № 1127 державна реєстрація прав проводиться на підставі документів, необхідних для відповідної реєстрації, передбачених статтею 27 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та цим Порядком.

Пунктом 41 Порядку № 1127 визначено, що для державної реєстрації права власності на новозбудований об`єкт нерухомого майна подаються:

1) документ, що відповідно до вимог законодавства засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об`єкта;

2) технічний паспорт на об`єкт нерухомого майна;

3) документ, що підтверджує присвоєння об`єкту нерухомого майна адреси;

4) письмова заява або договір співвласників про розподіл часток у спільній власності на новозбудований об`єкт нерухомого майна (у разі, коли державна реєстрація проводиться щодо майна, що набувається у спільну часткову власність);

5) договір про спільну діяльність або договір простого товариства (у разі, коли державна реєстрація проводиться щодо майна, будівництво якого здійснювалось у результаті спільної діяльності).

При цьому, пунктом 78 Порядку № 1127 встановлено, що для державної реєстрації права власності на окреме індивідуально визначене нерухоме майно (квартира, житлове, нежитлове приміщення тощо), розміщене в об`єкті нерухомого майна, будівництво якого здійснювалося із залученням коштів фізичних та юридичних осіб, власником такого майна подаються:

документ, що підтверджує набуття у власність особою закріпленого за особою об`єкта інвестування, передбачений законодавством (інвестиційний договір, договір про пайову участь, договір купівлі-продажу майнових прав тощо).

У разі участі особи у фонді фінансування будівництва документом, що підтверджує набуття у власність закріпленого за особою об`єкта будівництва, є видана управителем такого фонду довідка про право довірителя на набуття у власність об`єкта інвестування.

У разі придбання особою безпроцентних (цільових) облігацій, за якими базовим товаром є одиниця нерухомості, документами, що підтверджують набуття у власність закріпленого за особою об`єкта будівництва, є договір купівлі-продажу облігацій та за наявності документ, згідно з яким здійснилося закріплення відповідного об`єкта інвестування за власником облігацій (договір резервування, бронювання тощо).

У разі придбання майнових прав на об`єкт нерухомості документом, що підтверджує набуття у власність закріпленого за особою об`єкта будівництва, є договір купівлі-продажу майнових прав;

технічний паспорт на окреме індивідуально визначене нерухоме майно (квартира, житлове, нежитлове приміщення тощо).

У разі коли державна реєстрація права власності здійснюється на окреме індивідуально визначене нерухоме майно (квартира, житлове, нежитлове приміщення тощо), розміщене в об`єкті нерухомого майна, будівництво якого завершено та який прийнято в експлуатацію після 1 січня 2013 р., також обов`язково зазначаються у відповідній заяві відомості про реєстраційний номер документа, що відповідно до вимог законодавства засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об`єкта, та подаються завірені особою, що залучала кошти фізичних та юридичних осіб, копії:

документа, що підтверджує присвоєння об`єкту нерухомого майна адреси (крім випадків державної реєстрації права власності на реконструйований об`єкт нерухомого майна);

документа, що посвідчує право власності на об`єкт нерухомого майна до його реконструкції, - у разі державної реєстрації права власності на реконструйований об`єкт нерухомого майна (крім випадків, коли право власності на такий об`єкт вже зареєстровано в Державному реєстрі прав або коли законодавством не передбачено оформлення та видачу документа на такий об`єкт нерухомого майна).

У такому разі державний реєстратор відповідно до наданих заявником у відповідній заяві відомостей про реєстраційний номер документа, що відповідно до вимог законодавства засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об`єкта, обов`язково перевіряє наявність реєстрації такого документа в Єдиному реєстрі документів, відсутність суперечностей між заявленими правами та відомостями, що містяться в цьому Реєстрі.

Відомості про реєстраційний номер документа, що відповідно до вимог законодавства засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об`єкта, не зазначаються, а завірені особою, що залучала кошти фізичних та юридичних осіб, копії документів, передбачені цим пунктом, не подаються у разі, коли такою особою відповідно до пункту 77 цього Порядку подано зазначені відомості та документи для долучення їх до Державного реєстру прав.

Як вбачається з матеріалів справи, під час розгляду заяви було здійснено консолідований пошук інформації в Державному реєстрі речових прав та реєстрах до 2013року, в результаті якого встановлено, що інформація про реєстрацію у реєстрі прав власності на нерухоме майно, саме гараж літ. «Ф-2» загальною площею 3389,0кв.м., що розташований за адресою АДРЕСА_2 потребує уточнення, у зв`язку з чим було направлено запит до КП «ХМБТІ». У рішенні Державний реєстратор прав на нерухоме майно Прокопенко О. О. посилається до п. 1 ч. 1 ст. 23 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», у якому зазначено, що розгляд заяви про державну реєстрацію прав може бути зупинено державним реєстратором в разі подання документів для державної реєстрації прав у неповному обсязі, передбаченому законодавством. Крім того у рішенні зазначено, що розгляд заяви буде поновлено після надходження копії постанови Вищого господарського суду України №47/163-08 від 01.12.2009 та рішення Господарського суду Харківської області справа №37/340-09 (н.р.47/163-08) від 18.11.2010, або отримання шляхом інформаційної взаємодії Державного реєстру прав та Єдиного державного реєстру судових рішень;- надходження необхідної інформації з КП «ХМБТІ».

Крім того, 24.01.2024 до суду надійшли пояснення представника позивача у яких зазначено, що Державним реєстратором прав на нерухоме майно Прокопенко О. О. Департаменту реєстрації Харківської міської ради Харківської області наданий витяг з Державного реєстратора прав на нерухоме майно № 356089770 від 12.12.2023 про скасування речового права, що було здійснено на підставі заяви з реєстраційним номером 58336121 від 04.12.2023, згідно інформації якого речове право скасовано /анульовано за реєстраційним номером об`єкта нерухомого майна: 2846113163120 гаражі по АДРЕСА_2 , зокрема гараж літ. «Ф-2» пл. 3389,0 кв.м., тому позовна вимога щодо зобов`язання Державного реєстратора прав на нерухоме майно Прокопенко Олесі Олегівни Департаменту реєстрації Харківської міської ради Харківської області, прийняти відповідне рішення щодо заяви за реєстраційним №58336121 від 04.12.2023 про скасування державної реєстрації прав (номер запису про права та обтяження:24620586), на підставі Постанови Вищого господарського суду України від 01.12.2009 по справі №37/340-09 (н.р.47/163-08) до закінчення строку державної реєстрації прав є не актуальною. Просить позов задовольнити частково, а саме визнати протиправним та скасування рішення Державного реєстратора прав на нерухоме майно Прокопенко Олесі Олегівни Департаменту реєстрації Харківської міської ради Харківської області, за реєстраційним №70526959 від 04.12.2023 про зупинення розгляду заяви.

З огляду на вище зазначене вбачається правомірність висновків відповідача, а саме рішення Державного реєстратора прав на нерухоме майно Прокопенко О. О. Департаменту реєстрації Харківської міської ради Харківської області, за реєстраційним №70526959 від 04.12.2023 про зупинення розгляду заяви ОСОБА_1 ..

Так, згідно положень частин 1 та 3 статті 23 Закону № 1952 розгляд заяви про державну реєстрацію прав може бути зупинено державним реєстратором виключно у таких випадках:

1) подання документів для державної реєстрації прав не в повному обсязі, передбаченому законодавством;

2) неподання заявником чи неотримання державним реєстратором у порядку, визначеному у пункті 3 частини третьої статті 10 цього Закону, інформації про зареєстровані до 1 січня 2013 року речові права на відповідне нерухоме майно, якщо наявність такої інформації є необхідною для державної реєстрації прав.

Якщо заявник протягом 30 робочих днів з моменту отримання рішення про зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав виконав вимоги державного реєстратора, зазначені у відповідному рішенні, розгляд заяви відновлюється на підставі рішення державного реєстратора про відновлення розгляду заяви.

Перебіг строку державної реєстрації прав продовжується з моменту усунення обставин, що стали підставою для прийняття рішення про зупинення розгляду, з урахуванням часу, що минув до його зупинення.

При цьому, пунктом 8 частини 1 статті 24 Закону № 1952 встановлено, що у державній реєстрації прав та їх обтяжень може бути відмовлено у разі, якщо після завершення строку, встановленого частиною третьою статті 23 цього Закону, не усунені обставини, що були підставою для прийняття рішення про зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав.

З огляду на відсутність фактів порушення державним реєстратором Прокопенко О. О. вимог чинного законодавства під час винесення рішення про зупинення реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, суд зазначає про відсутність підстав щодо визнання протиправним та скасування рішення Державного реєстратора прав на нерухоме майно Прокопенко Олесі Олегівни Департаменту реєстрації Харківської міської ради Харківської області, за реєстраційним № 70526959 від 04.12.2023 про зупинення розгляду заяви ОСОБА_2 .

Згідно з ч. 1 ст. 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Отже, розглянувши подані сторонами документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до висновку про відмову у задоволені адміністративного позову .

Керуючись ст.ст. 255, 257, 295, 297 КАС України, суд

В И Р І Ш И В:

У задоволені адміністративного позову ОСОБА_1 в інтересах якої діє ОСОБА_2 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) до Державного реєстратора Департаменту реєстрації Харківської міської ради Харківської області Прокопенко Олесі Олегівни (майдан Павлівський, б. 1, м. Харків, 61003), третя особа: Департамент реєстрації Харківської міської ради (майдан Павлівський, б. 1, м. Харків, 61003, код ЄДРПОУ 26488128) про визнання протиправним та скасування рішення - відмовити.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржено протягом тридцяти днів з дня його складання у повному обсязі шляхом подачі апеляційної скарги безпосередньо до Другого апеляційного адміністративного суду.

Суддя Заічко О.В.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.03.2024
Оприлюднено11.03.2024
Номер документу117530909
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (у тому числі прав на земельні ділянки)

Судовий реєстр по справі —520/35615/23

Постанова від 27.05.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Спаскін О.А.

Ухвала від 11.04.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Спаскін О.А.

Ухвала від 08.04.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Спаскін О.А.

Рішення від 04.03.2024

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Заічко О.В.

Ухвала від 25.12.2023

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Заічко О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні