Ухвала
від 11.03.2024 по справі 554/1775/24
ОКТЯБРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ПОЛТАВИ

Дата документу 11.03.2024Справа № 554/1775/24 Провадження № 1-кс/554/3156/2024

УХВАЛА

Іменем України

11 березня 2024 року м. Полтава

Слідчий суддя Октябрського районного суду м. Полтави ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м.Полтаві клопотання старшого слідчого СВ СУ ГУНП в Полтавській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором ОСОБА_4 , у кримінальному провадженні № 42023170000000082 від 28.09.2023 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, про арешт майна,-

в с т а н о в и в:

До слідчого судді надійшло клопотання слідчого, погодженого прокурором, про арешт майна, у якому прохали накласти арешт на речі і документи без права розпорядження, відчуження, користування, на вилучені у ході проведення:

1.Обшуку у приміщенні ТОВ «Кремремтранс» за адресою: м. Кременчук, проїзд Галузевий, 32А;

2.Обшуку за місцем проживання ОСОБА_5 за адресою: АДРЕСА_1 ;

3.Обшуку у приміщенні 2 ДПРЗ ГУ ДСНС України в Полтавській області за адресою: м. Кременчук, вул. О. Древаля, 35.

У судове засідання слідчий не з`явився, подав заяву про розгляд клопотання без його участі.

Представник власника майна у судове засідання не з`явився.

Дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя приходить до такого висновку.

Встановлено, що у провадженні СУ ГУНП в Полтавській області, перебувають матеріали досудового розслідування внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42023170000000082 від 28.09.2023 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України,-

28.09.2023 року Полтавською обласною прокуратурою до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесло відомості за №42023170000000082 за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч.4 ст.191 КК України.

У ході досудового розслідування встановлено, ФОП ОСОБА_6 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), ФОП ОСОБА_5 (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) та службовими особами ТОВ «Кремремтранс» (ЄДРПОУ 38132601), у змові із начальником 2 ДПРЗ ГУ ДСНС України в Полтавській області ОСОБА_7 впроваджено протиправний механізм привласнення бюджетних коштів, під час укладання договорів щодо послуг з ремонту та технічного обслуговування техніки.

Так в листопаді у серпні 2023 року 2ДПРЗ ГУ ДСНС України в Полтавській області в особі начальника ОСОБА_7 проведено закупівлю, за результатами якої укладено прямий договір №152 щодо послуг з ремонту та технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання з ТОВ «Кремремтранс» (ЄДРПОУ 38132601) в особі директора ОСОБА_8 на загальну суму 519 600 грн. Згідно з умовами договору надання послуг повинно було здійснюватися за адресою: м.Кременчук проїзд Галузевий,32а, строк виконання послуг до 20.12.2023року.

На виконання доручення слідчого з Полтавського управління ДВБ НПУ надійшли матеріали, з яких встановлено, що службові особи ТОВ «Кремремтранс» вносять в офіційні документи акти приймання передачі недостовірні відомості про фактичну кількість проведених ремонтів, об`ємів та видів ремонтних робіт використання запчастин, завищують вартість виконаних робіт. Також встановлено, що автомобілі, які підлягали ремонту фактично не ремонтувались, оскільки здійснювали рух м.Кременчук.

Окрім того факти неналежного виконання умов договору з ТОВ «Кремремтранс», ФОП ОСОБА_9 , ФОП ОСОБА_6 висвітлені в матеріалах перевірки службової діяльності 2 ДПРЗ ГУ ДСНС України в Полтавській області проведеної сектором з питань запобігання та виявлення корупції Головного управління ДСНС у Полтавській області.

Так, в рамках досудового розслідування у кримінальному провадженні, 05.03.2024 у період часу з 12 год. 06 хв. по 13 год. 00 хв., на підставі ухвали слідчого судді Октябрського РС м. Полтави ОСОБА_10 від 22.02.2024 проведено обшук у приміщенні ТОВ «Кремремтранс» за адресою м. Кременчук, проїзд Галузевий, 32А.

05.03.2024 у період часу з 11 год. 02 хв. по 11 год. 44 хв. на підставі ухвали слідчого судді Октябрського РС м. Полтави ОСОБА_10 від 22.02.2024 проведено обшук за місцем проживання ОСОБА_5 , за адресою: АДРЕСА_1 .

05.03.2024 у період часу з 12 год. 06 хв. по 13 год. 00 хв. на підставі ухвали слідчого судді Октябрського РС м. Полтави ОСОБА_10 від 22.02.2024 проведено обшук у приміщенні, на території 2 ДПРЗ ГУ ДСНС України в Полтавській області, за адресою: м. Кременчук, вул. О. Древаля, 35.

06.03.2024 вилучені документи, їх копії, у порядку статті 110 КПК України визнано речовими доказами.

Статтею 131 КПК України арешт майна віднесений до заходів забезпечення кримінального провадження, які у силу ч. 3 ст. 132 КПК застосовуються у разі доведення стороною обвинувачення трьох складових - обґрунтованої підозри вчинення кримінального правопорушення певного ступеню тяжкості; підтвердження того, що потреби досудового розслідування виправдовують саме такий ступінь втручання у права та свободи особи; існування даних, що застосування ініційованого заходу забезпечить виконання поставленого завдання.

Відповідно до ст. 170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб. Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження. Частиною другою ст. 170 КПК України визначені випадки, у яких допускається арешт майна, а саме з метою: збереження речових доказів; спеціальної конфіскації; конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи; відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.

Частиною 2 ст. 173 КПК України визначено, що при вирішенні питання про арешт майна слідчий суддя повинен враховувати, серед іншого, правову підставу для арешту майна та можливість використання майна як доказу у кримінальному провадженні (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому п. 1 ч.2 ст. 170 КПК України).

Правові підстави для накладення арешту на майно з метою збереження речових доказів визначені частиною третьою ст. 170 КПК України, згідно з якою арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 цього Кодексу.

Відповідно до ст. 98 КПК України речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.

Суд бере до уваги те, що існує наявність розумних підозр вважати, що вилучені під час обшуку речі, речі та документи мають значення у даному кримінальному провадженні, є доказом обставин, що встановлюються у даному кримінальному провадженні. У зв`язку з цим, слідчий суддя вважає, що вказане майно, що було вилучені під час обшуку, підлягає арешту, оскільки відповідає критеріям, зазначеним у ст. 98 КПК.

Керуючись ст. ст.170-173,376 КПК України, слідчий суддя,-

п о с т а н о в и в:

Клопотання слідчого задовольнити.

Накласти арешт з позбавлення права розпорядження, відчуження, користування до скасування арешту майна у встановленому КПК України порядку, а саме вилучені у ході проведення:

1.1 Обшуку у приміщенні ТОВ «Кремремтранс» за адресою м. Кременчук, проїзд Галузевий, 32А:

1. Копiю Договору № 152 від 22.08.2023 між 2 ДПРЗ ГУ ДСНС у Полтавській області та ТОВ «Кремремтранс» на 6 арк. З додатком на 1 арк.

2. Копію виписки з рахунку № НОМЕР_3 від 28.10.2023 на 2 арк.

3. Копію виписки з рахунку № НОМЕР_3 від 29.09.2023 на 2 арк.

4. Копію виписки з рахунку № НОМЕР_3 від 31.08.2023 на 1 арк.

5. Калькуляцію фактичної виробничої собівартості послуг з ремонту та ТО ТЗ 2 ДПРЗ ГУ ДСНСУ (акт № СТО-117 від 27.10.2023) на 1 арк.

6. Калькуляцію фактичної виробничої собівартості послуг з ремонту та ТО ТЗ 2 ДПРЗ ГУ ДСНСУ (акт № СТО-116 від 27.10.2023) на 1 арк.

7. Калькуляцію фактичної виробничої собівартості послуг з ремонту та ТО ТЗ 2 ДПРЗ ГУ ДСНСУ (акт № СТО-115 від 27.10.2023) на 1 арк.

8. Калькуляцію фактичної виробничої собівартості послуг з ремонту та ТО ТЗ 2 ДПРЗ ГУ ДСНСУ (акт № СТО-118 від 27.10.2023) на 1 арк.

9. Калькуляцію фактичної виробничої собівартості послуг з ремонту та ТО ТЗ 2 ДПРЗ ГУ ДСНСУ (акт № СТО-119 від 27.10.2023) на 1 арк.

10. Калькуляцію фактичної виробничої собівартості послуг з ремонту та ТО ТЗ 2 ДПРЗ ГУ ДСНСУ (акт № СТО-120 від 27.10.2023) на 1 арк.

11. Калькуляцію фактичної виробничої собівартості послуг з ремонту та ТО ТЗ 2 ДПРЗ ГУ ДСНСУ (акт № СТО-121 від 27.10.2023) на 1 арк.

12. Калькуляцію фактичної виробничої собівартості послуг з ремонту та ТО ТЗ 2 ДПРЗ ГУ ДСНСУ (акт № СТО-122 від 27.10.2023) на 1 арк.

13. Калькуляцію фактичної виробничої собівартості послуг з ремонту та ТО ТЗ 2 ДПРЗ ГУ ДСНСУ (акт № СТО-123 від 27.10.2023) на 1 арк.

14. Калькуляцію фактичної виробничої собівартості послуг з ремонту та ТО ТЗ 2 ДПРЗ ГУ ДСНСУ (акт № СТО-124 від 27.10.2023) на 1 арк.

15. Калькуляцію фактичної виробничої собівартості послуг з ремонту та ТО ТЗ 2 ДПРЗ ГУ ДСНСУ (акт № СТО-125 від 27.10.2023) на 1 арк.

16. Калькуляцію фактичної виробничої собівартості послуг з ремонту та ТО ТЗ 2 ДПРЗ ГУ ДСНСУ (акт № СТО-126 від 27.10.2023) на 1 арк.

17. Калькуляцію фактичної виробничої собівартості послуг з ремонту та ТО ТЗ 2 ДПРЗ ГУ ДСНСУ (акт № СТО-127 від 27.10.2023) на 1 арк.

18. Калькуляцію фактичної виробничої собівартості послуг з ремонту та ТО ТЗ 2 ДПРЗ ГУ ДСНСУ (акт № СТО-128 від 27.10.2023) на 1 арк.

19. Калькуляцію фактичної виробничої собівартості послуг з ремонту та ТО ТЗ 2 ДПРЗ ГУ ДСНСУ (акт № СТО-129 від 27.10.2023) на 1 арк.

20. Калькуляцію фактичної виробничої собівартості послуг з ремонту та ТО ТЗ 2 ДПРЗ ГУ ДСНСУ (акт № СТО-97 від 28.09.2023) на 1 арк.

21. Калькуляцію фактичної виробничої собівартості послуг з ремонту та ТО ТЗ 2 ДПРЗ ГУ ДСНСУ (акт № СТО-98 від 28.09.2023) на 1 арк.

22. Калькуляцію фактичної виробничої собівартості послуг з ремонту та ТО ТЗ 2 ДПРЗ ГУ ДСНСУ (акт № СТО-99 від 28.09.2023) на 1 арк.

23. Калькуляцію фактичної виробничої собівартості послуг з ремонту та ТО ТЗ 2 ДПРЗ ГУ ДСНСУ (акт № СТО-100 від 28.09.2023) на 1 арк.

24. Калькуляцію фактичної виробничої собівартості послуг з ремонту та ТО ТЗ 2 ДПРЗ ГУ ДСНСУ (акт № СТО-101 від 28.09.2023) на 1 арк.

25. Калькуляцію фактичної виробничої собівартості послуг з ремонту та ТО ТЗ 2 ДПРЗ ГУ ДСНСУ (акт № СТО-102 від 28.09.2023) на 1 арк.

26. Калькуляцію фактичної виробничої собівартості послуг з ремонту та ТО ТЗ 2 ДПРЗ ГУ ДСНСУ (акт № СТО-103 від 28.09.2023) на 1 арк.

27. Калькуляцію фактичної виробничої собівартості послуг з ремонту та ТО ТЗ 2 ДПРЗ ГУ ДСНСУ (акт № СТО-104 від 28.09.2023) на 1 арк.

28. Калькуляцію фактичної виробничої собівартості послуг з ремонту та ТО ТЗ 2 ДПРЗ ГУ ДСНСУ (акт № СТО-76 від 28.08.2023) на 1 арк.

29. Калькуляцію фактичної виробничої собівартості послуг з ремонту та ТО ТЗ 2 ДПРЗ ГУ ДСНСУ (акт № СТО-77 від 28.08.2023) на 1 арк.

30. Калькуляцію фактичної виробничої собівартості послуг з ремонту та ТО ТЗ 2 ДПРЗ ГУ ДСНСУ (акт № СТО-78 від 28.08.2023) на 1 арк.

31. Калькуляцію фактичної виробничої собівартості послуг з ремонту та ТО ТЗ 2 ДПРЗ ГУ ДСНСУ (акт № СТО-79 від 28.08.2023) на 1 арк.

32. Калькуляцію фактичної виробничої собівартості послуг з ремонту та ТО ТЗ 2 ДПРЗ ГУ ДСНСУ (акт № СТО-80 від 28.08.2023) на 1 арк.

33. Калькуляцію фактичної виробничої собівартості послуг з ремонту та ТО ТЗ 2 ДПРЗ ГУ ДСНСУ (акт № СТО-81 від 28.08.2023) на 1 арк.

34. Калькуляцію фактичної виробничої собівартості послуг з ремонту та ТО ТЗ 2 ДПРЗ ГУ ДСНСУ (акт № СТО-82 від 28.08.2023) на 1 арк.

35. Калькуляцію фактичної виробничої собівартості послуг з ремонту та ТО ТЗ 2 ДПРЗ ГУ ДСНСУ (акт № СТО-83 від 28.08.2023) на 1 арк.

36. Калькуляцію фактичної виробничої собівартості послуг з ремонту та ТО ТЗ 2 ДПРЗ ГУ ДСНСУ (акт № СТО-84 від 28.08.2023) на 1 арк.

37. Акт виконаних робіт №СТО-104 від 28.09.2023, з рахунком та заказ-нарядом на 3 арк.

38. Акт виконаних робіт №СТО-103 від 28.09.2023, з рахунком та заказ-нарядом на 3 арк.

39. Акт виконаних робіт №СТО-102 від 28.09.2023, з рахунком та заказ-нарядом на 3 арк.

40. Акт виконаних робіт №СТО-101 від 28.09.2023, з рахунком та заказ-нарядом на 3 арк.

41. Акт виконаних робіт №СТО-100 від 28.09.2023, з рахунком та заказ-нарядом на 3 арк.

42. Акт виконаних робіт №СТО-99 від 28.09.2023, з рахунком та заказ-нарядом на 3 арк.

43. Акт виконаних робіт №СТО-98 від 28.09.2023, з рахунком та заказ-нарядом на 3 арк.

44. Акт виконаних робіт №СТО-97 від 28.09.2023, з рахунком та заказ-нарядом на 3 арк.

45. Акт виконаних робіт №СТО-79 від 28.08.2023, з рахунком та заказ-нарядом на 3 арк.

46. Акт виконаних робіт №СТО-78 від 28.08.2023, з рахунком та заказ-нарядом на 3 арк.

47. Акт виконаних робіт №СТО-77 від 28.08.2023, з рахунком та заказ-нарядом на 3 арк.

48. Акт виконаних робіт №СТО-76 від 28.08.2023, з рахунком та заказ-нарядом на 3 арк.

49. Акт виконаних робіт №СТО-81 від 28.08.2023, з рахунком та заказ-нарядом на 3 арк.

50. Акт виконаних робіт №СТО-80 від 28.08.2023, з рахунком та заказ-нарядом на 3 арк.

51. Акт виконаних робіт №СТО-82 від 28.08.2023, з рахунком та заказ-нарядом на 3 арк.

52. Акт виконаних робіт №СТО-83 від 28.08.2023, з рахунком та заказ-нарядом на 3 арк.

53. Акт виконаних робіт №СТО-84 від 28.08.2023, з рахунком та заказ-нарядом на 3 арк.

54. Акт виконаних робіт №СТО-129 від 27.10.2023, з заказ-нарядом на 2 арк.

55. Акт виконаних робіт №СТО-128 від 27.10.2023, з заказ-нарядом на 2 арк.

56. Акт виконаних робіт №СТО-127 від 27.10.2023, з заказ-нарядом на 2 арк.

57. Акт виконаних робіт №СТО-126 від 27.10.2023, з заказ-нарядом на 2 арк.

58. Акт виконаних робіт №СТО-125 від 27.10.2023, з заказ-нарядом на 2 арк.

59. Акт виконаних робіт №СТО-124 від 27.10.2023, з заказ-нарядом на 2 арк.

60. Акт виконаних робіт №СТО-123 від 27.10.2023, з заказ-нарядом на 2 арк.

61. Акт виконаних робіт №СТО-122 від 27.10.2023, з заказ-нарядом на 2 арк.

62. Акт виконаних робіт №СТО-121 від 27.10.2023, з заказ-нарядом на 2 арк.

63. Акт виконаних робіт №СТО-120 від 27.10.2023, з заказ-нарядом на 2 арк.

64. Акт виконаних робіт №СТО-119 від 27.10.2023, з заказ-нарядом на 2 арк.

65. Акт виконаних робіт №СТО-118 від 27.10.2023, з заказ-нарядом на 2 арк.

66. Акт виконаних робіт №СТО-117 від 27.10.2023, з заказ-нарядом на 2 арк.

67. Акт виконаних робіт №СТО-116 від 27.10.2023, з заказ-нарядом на 2 арк.

68. Акт виконаних робіт №СТО-115 від 27.10.2023, з заказ-нарядом на 2 арк.

1.2. Обшуку за місцем проживання ОСОБА_5 , за адресою: АДРЕСА_1 , у ході якого виявлено та вилучено:

1) договір №2021 про надання послуг з виготовлення та фарбування бортової кузов-платформи на автомобіль ЗІЛ 131 від 02.11.2023 на 6 арк. з додатком до нього на 1 арк.;

2) договір б/н від «без дати» про надання послуг з виготовлення та фарбування бортової кузов-платформи на автомобіль ЗІЛ 131 на 3 арк. з додатком до нього на 1 арк.;

3) акт №153 прийому-передачі наданих послуг від 15.05.2023 на 1 арк.;

4) дефектний акт №153 від 15.05.2023 на 1 арк.;

5) договір №78 «послуги» від 15.05.2023 на 4 арк. з додатком до нього на 1 арк.;

6) договір про надання послуг поточного ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів від 23.06.2023 на 3 арк. з додатком до нього на 1 арк.;

7) акт №156 прийому-передачі наданих послуг від «без дати» на 1 арк.;

8) акт №157 прийому-передачі наданих послуг від «без дати» на 1 арк.;

9) акт №159 прийому-передачі наданих послуг від «без дати» на 1 арк.;

10) акт №158 прийому-передачі наданих послуг від «без дати» на 1 арк.;

11) договір №173 про надання послуг з виготовлення та фарбування бортової кузов-платформи на автомобіль ЗІЛ 131 від 02.10.2023 на 3 арк. з додатком до нього на 1 арк.;

12) договір оренди нежитлового приміщення №01/06-1 від 01.06.2023 на 3 арк. з додатком до нього на 1 арк.

1.3. Обшуку у приміщенні 2 ДПРЗ ГУ ДСНС України в Полтавській області, за адресою м. Кременчук, вул. О. Древаля, 35, у ході якого виявлено та вилучено:

1) Договір №152 від 29 серпня 2023 року на 7 арк.

2) Договір №234 від 27.12.2022 року на 5 арк. (з додатком №1)

3) Договір №235 від 27.12.2022 року на 4 арк. (з додатком №1)

4) Договір №119 від 23.06.2023 року на 4 арк. (з додатком №1)

5) Договір №201 від 02.11.2023 року на 7 арк. (з додатком №1), звіт від 02.11.2023 на 1 арк.

6) Договір №253 від 22.12.2023 року на 3 арк. (з додатком №1)

7) Договір №140 (купівлі продажу) на 6 арк. (з додатком №1), звіт про результати проведення процедури закупівлі від 22.08.2023 року на 2 арк.

8) Рахунок № СТО 129-115 від 27.10.2023 кожен на 1 арк.

9) Акт виконаних робіт № СТО 129-115 від 27.10.2023 кожен на 1 арк.

10) Рахунок № СТО 76-84 від 28.08.2023 кожен на 1 арк.

11) Акт виконаних робіт № СТО 76-84 від 28.08.2023 кожен на 1 арк.

12) Рахунок № СТО 97-104 від 28.09.2023 кожен на 1 арк.

13) Акт виконаних робіт № СТО 97-104 від 28.09.2023 кожен на 1 арк.

14) Рахунок-фактури №156,157,159,161 кожен на 1 арк.

15) Акт прийому-передачі №156,157,159,161 кожен на 1 арк.

16) Рахунок № 9 від 27.12.22 на 1 арк.

17) Акт № 9 від 27.12.22 на 1 арк.

18) Рахунок № 7 від 27.12.22 на 1 арк.

19) Акт № 8 від 27.12.22 на 1 арк.

20) Лист від 25.10.2023 на 1 арк.

21) Реєстр на 1 арк. Та оголошення на 2 арк. UA2023-07-31-007627-А.

22) Аркуш погодження на 1 арк., рапорт на 1 арк., заявка на 3-х арк. Рахунок фактури на 1 арк., рахунок № 12, 13 кожен на 1 арк.

23) Тендерна пропозиція ТОВ «КРЕМТРАНС» з додатками на 28 арк.

24) Перелік щодо наявності та кількості транспортних засобів станом на 01.02.2024 на 4 арк.

25) Журнал виїзду та повернення транспортних засобів від 02.01.2020 р. На 323 арк.

26) Журнал обліку технічного обслуговування Т.З.14 ДП РЧ (м. Кременчук) від 09.03.2023 на 51 арк.

27) Журнал обліку технічного обслуговування Т.З. 14 ДП РЧ (м. Кременчук) на 30 арк.

28) Журнал обліку технічного обслуговування Т.З. 14 ДП РЧ (м. Кременчук) на 69 арк.

29) Журнал видачі та повернення дорожніх листів обліку роботи транспортних засобів від 10.07.2022 на 104 арк.

30) Акт № 158 прийому-передачі від 14.07.2023 на 1 арк., рахунок-фактури №158 від 14.07.2023 на 1 арк.

31) Копію запиту ціни пропозиції з вимогою ФОП « ОСОБА_11 » на 3 арк.

32) Копію листа-відповідь на запит ФОП « ОСОБА_11 » з додатком на2 арк.

33) Копію запиту ціни пропозиції з додатком ФОП « ОСОБА_12 » на 3 арк.

34) Копію відповіді на запит з додатком ФОП « ОСОБА_12 » на 4 арк.

35) Копію запиту ціни пропозиції з додатком ФОП « ОСОБА_13 » на 3 арк.

36) Копію обліку техніки на 7 арк.

37) Подорожній лист службового легкового автомобіля Toyota, д.н.з. НОМЕР_4 № 817559-817579 кожен на 1 арк.

38) Подорожній лист службового легкового автомобіля ВАЗ 2110, д.н.з. НОМЕР_5 № 817449-817469 кожен на 1 арк.

39) Копію наказу з адміністративно-господарських питань на 2 арк.

40) Завірена копію журналу обліку щозмінного передрейсового та після рейсових медичних оглядів водіїв на 6 арк.

41) Результати витрати пального за серпень 2023 року на 1 арк.

42) Результати витрати пального АД-30131 ПМ 506 В за липень та червень 2032 року, кожен на 1 арк.

43) Результати витрати пального Т.З. АУ-40 (131) 137А за серпень 2022, червень та липень 2023 р.

44) Подорожній лист службового автомобіля Toyota д.н.з. НОМЕР_6 , № НОМЕР_7 -№ НОМЕР_8 , № НОМЕР_9 -№820525, № НОМЕР_10 .

45) Копію оголошення, протоколу та звіту UA-2022-12-28-004672-a.

Ухвала підлягає негайному виконанню.

Ухвала може бути оскаржена протягом 5 (п`яти) днів з дня проголошення до Полтавського апеляційного суду.

Власник майна, котрий був відсутній у судовому засіданні має право подати клопотання про скасування арешту майна до суду першої інстанції протягом 5 (п`яти) днів з дня отримання ухвали.

Ухвала набирає чинності після закінчення строків на її оскарження.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудОктябрський районний суд м.Полтави
Дата ухвалення рішення11.03.2024
Оприлюднено23.04.2024
Номер документу117610020
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —554/1775/24

Ухвала від 28.08.2024

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Шевська О. І.

Ухвала від 28.08.2024

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Шевська О. І.

Ухвала від 24.04.2024

Кримінальне

Полтавський апеляційний суд

Нізельковська Л. В.

Ухвала від 11.03.2024

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Гольник Л. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні