Рішення
від 12.03.2024 по справі 580/92/24
ЧЕРКАСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 березня 2024 року справа № 580/92/24

м. Черкаси

Черкаський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Тимошенко В.П.,

розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) адміністративну справу за позовом приватного підприємства приватного сервісного підприємства Ньютон до Головного управління ДПС у Черкаській області про визнання протиправним та скасування наказу,

встановив:

03 січня 2024 року до Черкаського окружного адміністративного надійшов позов приватного сервісного підприємства Ньютон до Головного управління ДПС у Черкаській області, в якій просить (з врахуванням заяви про збільшення позовних вимог від 23.01.2024 №3891/24) визнати протиправними та скасувати накази відповідача від 06.11.2023 №1932-п, від 14.11.2023 №2029-п та від 16.01.2024 №113-п.

Позивач вважає зазначені накази протиправними, оскільки нормами податкового кодексу не передбачено можливості зміни періоду проведення планової виїзної документальної перевірки шляхом прийняття наказу про внесення змін до наказу, яким передбачено проведення такої перевірки.

Ухвалою Черкаського окружного адміністративного суду від 15.01.2024 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито спрощене позовне провадження без повідомлення учасників справи.

Ухвалою суду від 25.01.2024 заяву представника позивача про збільшення позовних вимог прийнято до розгляду.

Ухвалою від 25.01.2024 відмовлено у задоволенні заяви про забезпечення позову (від 23.01.2024 вх. №3902/24).

20.02.2024 від Головного управління ДПС у Черкаській області надійшов відзив на позовну заяву, в якому відповідач просить відмовити у задоволенні позовних вимог.

Дослідивши повно і всебічно письмові докази, які містяться в матеріалах справи, з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позовна заява та відзив на позовну заяву, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступні обставини справи та надав їм правову оцінку.

04.10.2023 Головне управління ДПС в Черкаській області видало наказ №1787-П, яким на підставі пп. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20, ст. 75, 77, 82, пп. 69.35. п. 69 підрозділу 10 розділу XX Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VІ (далі - Податковий кодекс), ст. 13 Закону України від 08 липня 2010 року №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» та відповідно до плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків на 2023 рік було наказано з 07.11.2023 провести документальну планову виїзну перевірку ПСП «Ньютон» (код за ЄДРПОУ 24354040), що знаходиться за податковою адресою: 18008, Черкаська обл., Соснівський р-н., м. Черкаси, вул. Смілянська, буд. 131, тривалістю 20 робочих днів. Перевірку провести з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2017 по 30.09.2023 з урахуванням п. 102.1 ст. 102 Податкового кодексу та правильності обчислення і сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за період з 01.01.2017 по 30.09.2023 року. У разі відсутності відомостей про отримання ПСП «Ньютон» наказу та повідомлення про проведення перевірки, перевірка розпочнеться через 10 календарних днів з дати отримання відомостей про вручення наказу, але не раніше 07.11.2023 року.

Наказом Головного управління ДПС у Черкаській області №1787-п від 06 листопада 2023 року «Про внесення змін до наказу Головного управління ДПС у Черкаській області від 04.10.2023 №1787-п» на підставі доповідної записки Управління податкового аудиту Головного управління ДПС у Черкаській області від 06.11.2023 року №3683/23-00-07-01-02 та у зв`язку зі службовою необхідністю наказно внести зміни до наказу Головного управління ДПС у Черкаській області від 04.10.2023 року №1787-п «Про проведення документальної планової виїзної перевірки ПСП «НЬЮТОН», а саме у п.1 наказу дату « 07.11.2023» замінити датою « 15.11.2023».

Наказом Головного управління ДПС у Черкаській області №2029-п від 14 листопада 2023 року «Про внесення змін до наказу Головного управління ДПС у Черкаській області від 04.10.2023 №1787-п» на підставі доповідної записки Управління податкового аудиту Головного управління ДПС у Черкаській області від 14.11.2023 року №3772/23-00-07-01-07 та у зв`язку зі службовою необхідністю наказано внести зміни до наказу Головного управління ДПС у Черкаській області від 04.10.2023 року №1787-п «Про проведення документальної планової виїзної перевірки ПСП «НЬЮТОН» з урахуванням наказу ГУ ДПС від 06.112023 №1932-п, а саме у п.1 наказу дату « 15.11.2023» замінити датою « 21.11.2023».

Наказом Головного управління ДПС у Черкаській області №113-п від 16 січня 2024 року «Про продовження строків проведення документальної планової виїзної перевірки ПСП Ньютон»» у зв`язку із значними обсягами первинної документації, що потребує детального її опрацювання, відповідно до п. 82.1 ст. 82 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755 та у зв`язку зі службовою необхідністю наказано продовжити строки проведення документальної планової виїзної перевірки ПСП «Ньютон» (код за ЄДРПОУ 24354040), призначеної наказом Головного управління ДПС у Черкаській області від 04.10.2023 №1787-п (з урахуванням наказів Головного управління ДПС у Черкаській області від 06.11.2023 №1932-п, від 14.11.2023 №2029-п, від 23.11.2023 №2078-п, від 04.12.2023 №2130-п, від 08.12.2023 №2167-п), з 17 січня 2024 року на 10 робочих днів.

Вважаючи протиправним накази відповідача від 06.11.2023 №1932-п, від 14.11.2023 №2029-п та від 16.01.2024 №113-п, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Вирішуючи спір, суд виходив з того, що відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів регулює Податковий кодекс України, який зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків та зборів, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Пунктом 77.1 статті 77 Податкового кодексу України передбачено, що документальна планова перевірка повинна бути передбачена у плані-графіку проведення планових документальних перевірок.

Порядок формування плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків затверджений наказом Міністерства фінансів України N 524 від 02.06.2015 року (надалі - Порядок N 524, в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин).

Відповідно абзацу 2 пункту 1 Розділу І Порядку N 524 річний план-графік для документальних планових перевірок щодо дотримання податкового, валютного та іншого законодавства України, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, складається відповідно до вимог статті 77 розділу II Податкового кодексу України.

Абзац 4 пункту 1 розділу І Порядку № 524 встановлює, що план-графік документальних планових перевірок на поточний рік оприлюднюється на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, до 25 грудня року, що передує року, в якому будуть проводитися такі документальні планові перевірки. Оновлення річного плану-графіка здійснюється у разі його коригування.

Формування (коригування) планів-графіків територіальних органів Державної фіскальної служби України (далі - територіальні органи ДФС) здійснюється у порядку, встановленому у розділах ІІІ-V цього Порядку (абзац перший пункту 2 розділу І Порядку №524).

Відповідно пункту 3 розділу І Порядку №524 проекти річних планів-графіків складаються територіальними органами ДФС не пізніше 01 грудня року, що передує року, в якому будуть проводитися такі документальні планові перевірки, квартальних планів-графіків - не пізніше 20 числа останнього місяця поточного кварталу засобами інформаційно-телекомунікаційних систем ДФС.

Проекти коригування планів-графіків у разі здійснення такого коригування формуються територіальними органами ДФС не пізніше 03 числа кожного місяця поточного року, починаючи з другого місяця поточного року, засобами інформаційно-телекомунікаційних систем ДФС.

Разом з проектом плану-графіка (коригування плану-графіка) формуються інформаційно-аналітичні довідки за кожним платником податків з використанням інформаційно-телекомунікаційних систем ДФС.

Після остаточного узгодження проектів планів-графіків (коригування планів-графіків) територіальні органи ДФС надають департаментам аудиту та податків і зборів з фізичних осіб засобами автоматизованої інформаційної системи «Управління документами» плани-графіки (коригування планів-графіків) з відповідними додатками та обґрунтування підстав включення платника податків до плану-графіка (коригування плану-графіка).

Абзацами першим та другим розділу І Порядку № 524 врегульовано, що план-графік складається із планів-графіків територіальних органів ДФС та затверджується Головою ДФС. Затверджений план-графік є обов`язковим для виконання всіма підрозділами територіальних органів ДФС.

Пунктом 5 Розділу І Порядку N 524 передбачено, що план-графік складається із планів-графіків територіальних органів ДФС та затверджується Головою ДФС.

Затверджений план-графік є обов`язковим для виконання всіма підрозділами територіальних органів ДФС.

Належну якість формування плану-графіка та його коригування забезпечує територіальний орган ДФС, який сформував план-графік (коригування плану-графіка).

Таким чином, з наведеного вбачається, що оновлення плану-графіку перевірок здійснюється у випадку його коригування, яке, в свою чергу, відбувається відповідно до розділів III-V Порядку N 524.

В силу вимог пункту 77.4 статті 77 Податкового кодексу України, про проведення документальної планової перевірки керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу приймається рішення, яке оформлюється наказом. Право на проведення документальної планової перевірки платника податків надається лише у випадку, коли йому не пізніше ніж за 10 календарних днів до дня проведення зазначеної перевірки вручено під розписку або надіслано рекомендованим листом з повідомленням про вручення копію наказу про проведення документальної планової перевірки та письмове повідомлення із зазначенням дати початку проведення такої перевірки.

За змістом пунктів 77.6 - 77.7 статті 77 Податкового кодексу України, допуск посадових осіб контролюючих органів до проведення документальної планової виїзної перевірки здійснюється згідно із статтею 81 цього Кодексу. Документальна планова невиїзна перевірка здійснюється у порядку, передбаченому статтею 79 цього Кодексу. Строки проведення документальної планової перевірки встановлені статтею 82 цього Кодексу.

Відповідно до п. 81.1 ст. 81 Податкового кодексу України посадові особи контролюючого органу мають право приступити до проведення документальної виїзної перевірки, фактичної перевірки за наявності підстав для їх проведення, визначених цим Кодексом, та за умови пред`явлення або надіслання у випадках, визначених цим Кодексом, таких документів:

направлення на проведення такої перевірки, в якому зазначаються дата видачі, найменування контролюючого органу, реквізити наказу про проведення відповідної перевірки, найменування та реквізити суб`єкта (прізвище, ім`я, по батькові фізичної особи - платника податку, який перевіряється) або об`єкта, перевірка якого проводиться, мета, вид (документальна планова/позапланова або фактична), підстави, дата початку та тривалість перевірки, посада та прізвище посадової (службової) особи, яка проводитиме перевірку. Направлення на перевірку у такому випадку є дійсним за наявності підпису керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, що скріплений печаткою контролюючого органу;

копії наказу про проведення перевірки, в якому зазначаються дата видачі, найменування контролюючого органу, найменування та реквізити суб`єкта (прізвище, ім`я, по батькові фізичної особи - платника податку, який перевіряється) та у разі проведення перевірки в іншому місці - адреса об`єкта, перевірка якого проводиться, мета, вид (документальна планова/позапланова або фактична перевірка), підстави для проведення перевірки, визначені цим Кодексом, дата початку і тривалість перевірки, період діяльності, який буде перевірятися. Наказ про проведення перевірки є дійсним за наявності підпису керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу та скріплення печаткою контролюючого органу;

службового посвідчення осіб, які зазначені в направленні на проведення перевірки.

Непред`явлення або ненадіслання у випадках, визначених цим Кодексом, платнику податків (його посадовим (службовим) особам або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції) цих документів або пред`явлення зазначених документів, що оформлені з порушенням вимог, встановлених цим пунктом, є підставою для недопущення посадових (службових) осіб контролюючого органу до проведення документальної виїзної або фактичної перевірки.

Відмова платника податків та/або посадових (службових) осіб платника податків (його представників або осіб, які фактично проводять розрахункові операції) від допуску до перевірки на інших підставах, ніж визначені в абзаці п`ятому цього пункту, не дозволяється.

При пред`явленні направлення платнику податків та/або посадовим (службовим) особам платника податків (його представникам або особам, які фактично проводять розрахункові операції) такі особи розписуються у направленні із зазначенням свого прізвища, імені, по батькові, посади, дати і часу ознайомлення.

У разі відмови платника податків та/або посадових (службових) осіб платника податків (його представників або осіб, які фактично проводять розрахункові операції) розписатися у направленні на перевірку посадовими (службовими) особами контролюючого органу складається акт, який засвідчує факт відмови. У такому випадку акт про відмову від підпису у направленні на перевірку є підставою для початку проведення такої перевірки.

Згідно з пунктом 81.2 статті 81 Податкового кодексу України, у разі відмови платника податків та/або посадових (службових) осіб платника податків (його представників або осіб, які фактично проводять розрахункові операції) у допуску посадових (службових) осіб контролюючого органу до проведення перевірки посадовими (службовими) особами контролюючого органу за місцем проведення перевірки, невідкладно складається у двох примірниках акт, що засвідчує факт відмови, із зазначенням заявлених причин відмови, один примірник якого вручається під підпис, відразу після його складання, платнику податків та/або уповноваженій особі платника податків.

Посадова (службова) особа платника податків (його представник або особа, яка фактично проводить розрахункові операції) має право надати свої письмові пояснення до складеного контролюючим органом акта.

У разі відмови платника податків та/або його посадових (службових) осіб (представників або осіб, які фактично проводять розрахункові операції) підписати акт, що засвідчує факт відмови у допуску до проведення перевірки, посадовими (службовими) особами контролюючого органу складається акт, що засвідчує факт відмови в отриманні акта та/або наданні письмових пояснень до нього.

Судом встановлено, що 04.10.2023 Головне управління ДПС в Черкаській області видало наказ №1787-П, яким наказано з 07.11.2023 провести документальну планову виїзну перевірку ПСП «Ньютон» (код за ЄДРПОУ 24354040), що знаходиться за податковою адресою: 18008, Черкаська обл., Соснівський р-н., м. Черкаси, вул. Смілянська, буд. 131, тривалістю 20 робочих днів.

В подальшому наказом Головного управління ДПС у Черкаській області №1787-п від 06 листопада 2023 року «Про внесення змін до наказу Головного управління ДПС у Черкаській області від 04.10.2023 №1787-п» на підставі доповідної записки Управління податкового аудиту Головного управління ДПС у Черкаській області від 06.11.2023 року №3683/23-00-07-01-02 та у зв`язку зі службовою необхідністю наказно внести зміни до наказу Головного управління ДПС у Черкаській області від 04.10.2023 року №1787-п «Про проведення документальної планової виїзної перевірки ПСП «НЬЮТОН», а саме у п.1 наказу дату « 07.11.2023» замінити датою « 15.11.2023».

Наказом Головного управління ДПС у Черкаській області №2029-п від 14 листопада 2023 року «Про внесення змін до наказу Головного управління ДПС у Черкаській області від 04.10.2023 №1787-п» на підставі доповідної записки Управління податкового аудиту Головного управління ДПС у Черкаській області від 14.11.2023 року №3772/23-00-07-01-07 та у зв`язку зі службовою необхідністю наказано внести зміни до наказу Головного управління ДПС у Черкаській області від 04.10.2023 року №1787-п «Про проведення документальної планової виїзної перевірки ПСП «НЬЮТОН» з урахуванням наказу ГУ ДПС від 06.112023 №1932-п, а саме у п.1 наказу дату « 15.11.2023» замінити датою « 21.11.2023».

Наказом Головного управління ДПС у Черкаській області №113-п від 16 січня 2024 року «Про продовження строків проведення документальної планової виїзної перевірки ПСП Ньютон»» у зв`язку із значними обсягами первинної документації, що потребує детального її опрацювання, відповідно до п. 82.1 ст. 82 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755 та у зв`язку зі службовою необхідністю наказано продовжити строки проведення документальної планової виїзної перевірки ПСП «Ньютон» (код за ЄДРПОУ 24354040), призначеної наказом Головного управління ДПС у Черкаській області від 04.10.2023 №1787-п (з урахуванням наказів Головного управління ДПС у Черкаській області від 06.11.2023 №1932-п, від 14.11.2023 №2029-п, від 23.11.2023 №2078-п, від 04.12.2023 №2130-п, від 08.12.2023 №2167-п), з 17 січня 2024 року на 10 робочих днів.

Суд зазначає, що питання правомірності призначення документальної планової виїзної перевірки позивача з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2017 по 30.09.2023 з урахуванням п. 102.1 ст. 102 Податкового кодексу та правильності обчислення і сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за період з 01.01.2017 по 30.09.2023 не є предметом розгляду даної справи. Також позивачем не надано до суду доказів того, що такий наказ прийнятий не на підставі, не в порядку і у не спосіб, передбачений Податковим кодексом України.

На переконання суду, незважаючи на те, що зміну дати початку проведення перевірки законодавчо не врегульовано, проте це не означає, що контролюючий орган позбавлений такого права і що таке перенесення неможливе. Наявність рішення контролюючого органу про призначення документальної планової виїзної перевірки, прийнятого на підставі, в порядку і у спосіб, передбачений законодавством, зумовлює необхідність його реалізації у спосіб, не заборонений законом, у разі встановлення обставин, які унеможливлюють проведення перевірки у визначений наказом строк. При цьому, за платником податків зберігається право перевірки дотримання контролюючим органом положень статті 81 Податкового кодексу України, яка визначає умови та порядок допуску посадових осіб контролюючих органів до проведення документальних виїзних та фактичних перевірок.

Аналогічний правовий висновок зазначено у постанові Верховного Суду від 25.02.2021 року у праві №0440/5517/18.

Більш того, Верховний Суд у постановах від 20 червня 2018 року (справа №819/1775/17), від 9 жовтня 2019 року (справа №813/2766/15), від 20 березня 2020 року (справа №804/1318/18) вказав, що правова природа наказу як розпорядчого документа керівника установи допускає на практиці можливість унесення до нього змін шляхом видання нового наказу, наприклад, у разі виникнення обставин, які роблять виконання такого документа або окремого його пункту фактично або юридично неможливим, або ж ускладнюють його виконання.

Отже, контролюючим органом фактично реалізована його компетенція на проведення перевірки, оскаржувані накази не є таким, що порушують інтереси позивача шляхом обмежень у реалізації його прав чи безпідставного покладення на нього необґрунтованих обов`язків, а відтак суд дійшов висновку про правомірність оскаржуваних позивачем в цій справі наказів та, як наслідок, відсутність підстав до їх скасування.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

У відповідності до частини першої статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Згідно частини першої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна, довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Частиною другою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Згідно статті 90 Кодексу адміністративного судочинства України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

З огляду на сукупність встановлених під час судового розгляду справи обставин, суд прийшов до висновку, що оскаржуваний наказ відповідає вимогам чинного законодавства, відповідач при його прийнятті діяв на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачений Конституцією та законами України.

За сукупності викладених обставин, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку, що викладені в позовній заяві доводи позивача є необґрунтованими, що є підставою для відмови у задоволенні позовних вимог.

Крім того, суд зазначає, що клопотання представника відповідача про закриття провадження у справі задоволенню не підлягає, оскільки відповідачем не надано доказів на його обгрунтування, зокрема акту фактичної перевірки тощо.

Керуючись ст.ст. 6, 9, 14, 72, 76, 90, 139, 241-246, 255, 295 КАС України, суд

вирішив:

У задоволенні позову відмовити повністю.

Копію рішення направити особам, які беруть участь у справі.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, яка може бути подана безпосередньо до Шостого апеляційного адміністративного суду у строк, встановлений статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя Валентина ТИМОШЕНКО

СудЧеркаський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.03.2024
Оприлюднено18.03.2024
Номер документу117660963
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —580/92/24

Ухвала від 16.05.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Єгорова Наталія Миколаївна

Ухвала від 16.05.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Єгорова Наталія Миколаївна

Ухвала від 23.04.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Єгорова Наталія Миколаївна

Ухвала від 09.04.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Єгорова Наталія Миколаївна

Рішення від 12.03.2024

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Валентина ТИМОШЕНКО

Ухвала від 25.01.2024

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Валентина ТИМОШЕНКО

Ухвала від 25.01.2024

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Валентина ТИМОШЕНКО

Ухвала від 15.01.2024

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Валентина ТИМОШЕНКО

Ухвала від 08.01.2024

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Валентина ТИМОШЕНКО

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні