Постанова
від 18.11.2024 по справі 580/92/24
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУДСправа № 580/92/24 Суддя (судді) першої інстанції: Тимошенко В.П.

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18 листопада 2024 року м. Київ

Колегія суддів Шостого апеляційного адміністративного суду у складі:

головуючого судді - Єгорової Н.М.,

суддів - Сорочка Є.О., Чаку Є.В.,

розглянувши у порядку письмового провадження апеляційну скаргу Приватного сервісного підприємства "Ньютон" на рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 12 березня 2024 року у справі за адміністративним позовом Приватного сервісного підприємства "Ньютон" до Головного управління ДПС у Черкаській області про визнання протиправними та скасування наказів, -

ВСТАНОВИЛА:

У січні 2024 року позивач - ПСП "Ньютон" звернувся до Черкаського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДПС у Черкаській області, яким з урахуванням заяви про збільшення позовних вимог просив визнати протиправними та скасувати накази від 06 листопада 2023 року №1932-п, від 14 листопада 2023 року №2029-п та від 16 січня 2024 року №113-п.

Рішенням Черкаського окружного адміністративного суду від 12 березня 2024 року відмовлено в задоволені позову.

Не погоджуючись із вказаним судовим рішенням, позивач подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати його та ухвалити нове, яким задовольнити позовні вимоги в повному обсязі.

Апеляційна скарга обґрунтована тим, що судом першої інстанції порушено норми матеріального та процесуального права, неповно з`ясовано обставини, що мають значення для справи.

Апелянт зазначив про те, що нормами Податкового кодексу України не передбачено можливості зміни дати початку проведення планової виїзної документальної перевірки шляхом прийняття наказу про внесення змін до наказу, яким призначено проведення такої перевірки.

Додатково звернув про те, що наказ Головного управління ДПС у Черкаській області від 16 січня 2024 року №113-п про продовження строку проведення документальної планової виїзної перевірки на 10 днів починаючи з 17 січня 2024 року є протиправним, оскільки перевірка закінчилась 02 січня 2024 року.

Також зазначив про те, що оскаржувані накази підписані неповноважною особою Жаврідом В.Ю. , як в.о. начальника Головного управління ДПС у Черкаській області строк перебуванні на посаді якого минув.

У межах встановленого судом строку відзиву на апеляційну скаргу не надійшло.

Відповідно до ч. 1 ст. 308 КАС України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційну скаргу необхідно залишити без задоволення, а рішення суду першої інстанції - без змін, виходячи з наступного.

Як встановлено судом першої інстанції та підтверджується матеріалами справи, наказом Головного управління ДПС у Черкаській області від 04 жовтня 2023 року №1787-п, на підставі пп. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20, ст. 75, 77, 82, пп. 69.35. п. 69 підрозділу 10 розділу XX Податкового кодексу України, ст. 13 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування" та відповідно до плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків на 2023 рік наказано з 07 листопада 2023 року провести документальну планову виїзну перевірку ПСП "Ньютон" (код за ЄДРПОУ 24354040), що знаходиться за податковою адресою: 18008, Черкаська обл., Соснівський р-н., м. Черкаси, вул. Смілянська, буд. 131, тривалістю 20 робочих днів. Перевірку провести з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01 січня 2017 року по 30 вересня 2023 року з урахуванням п. 102.1 ст. 102 Податкового кодексу та правильності обчислення і сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за період з 01 січня 2017 року по 30 вересня 2023 року. У разі відсутності відомостей про отримання ПСП "Ньютон" наказу та повідомлення про проведення перевірки, перевірка розпочнеться через 10 календарних днів з дати отримання відомостей про вручення наказу, але не раніше 07 листопада 2023 року.

Наказом Головного управління ДПС у Черкаській області від 06 листопада 2023 року №1787-п на підставі доповідної записки Управління податкового аудиту Головного управління ДПС у Черкаській області від 06 листопада 2023 року №3683/23-00-07-01-02 та у зв`язку зі службовою необхідністю внесено зміни до наказу Головного управління ДПС у Черкаській області від 04 жовтня 2023 року №1787-п "Про проведення документальної планової виїзної перевірки ПСП "Ньютон", а саме у п. 1 наказу дату "07 листопада 2023 року" замінити датою "15 листопада 2023 року".

Наказом Головного управління ДПС у Черкаській області від 14 листопада 2023 року №2029-п на підставі доповідної записки Управління податкового аудиту Головного управління ДПС у Черкаській області від 14 листопада 2023 року №3772/23-00-07-01-07 та у зв`язку зі службовою необхідністю внесено зміни до наказу Головного управління ДПС у Черкаській області від 04 жовтня 2023 року №1787-п "Про проведення документальної планової виїзної перевірки ПСП "Ньютон" з урахуванням наказу ГУ ДПС від 06 листопада 2023 року №1932-п, а саме у п. 1 наказу дату "15 листопада 2023 року" замінити датою "21 листопада 2023 року".

Наказом Головного управління ДПС у Черкаській області від 23 листопада 2023 року №2078-п, у зв`язку з службовою необхідністю, відповідно до п. 82.4 ст. 82 Податкового кодексу України та доповідної записки Управління податкового аудиту Головного управління ДПС у Черкаській області від 23 листопада 2023 року №3893/23-00-07-01-07 зупинено з 23 листопада 2023 року строки проведення документальної планової виїзної перевірки ПСП "Ньютон" призначеної наказом ГУ ДПС у Черкаській області від 04 жовтня 2023 року №1787-п, з урахуванням змін внесених наказами ГУ ДПС від 06 листопада 2023 року №1932-п та від 14 листопада 2023 року №2029-п, на 6 робочих днів.

Наказом Головного управління ДПС у Черкаській області від 04 грудня 2023 року №2130-п, у зв`язку з службовою необхідністю, відповідно до п. 82.4 ст. 82 Податкового кодексу України та доповідної записки Управління податкового аудиту Головного управління ДПС у Черкаській області від 04 грудня 2023 року №4021/23-00-07-01-07 зупинено з 05 грудня 2023 року строки проведення документальної планової виїзної перевірки ПСП "Ньютон" призначеної наказом ГУ ДПС у Черкаській області від 04 жовтня 2023 року №1787-п, з урахуванням змін внесених наказами ГУ ДПС від 06 листопада 2023 року №1932-п та від 14 листопада 2023 року №2029-п, від 23 листопада 2023 року №2078-п на 5 робочих днів.

Наказом Головного управління ДПС у Черкаській області від 08 грудня 2023 року №2167-п, у зв`язку з службовою необхідністю, відповідно до п. 82.4 ст. 82 Податкового кодексу України та доповідної записки Управління податкового аудиту Головного управління ДПС у Черкаській області від 08 грудня 2023 року №4089/23-00-07-01-07 зупинено з 12 грудня 2023 року строки проведення документальної планової виїзної перевірки ПСП "Ньютон" призначеної наказом ГУ ДПС у Черкаській області від 04 жовтня 2023 року №1787-п, з урахуванням змін внесених наказами ГУ ДПС від 06 листопада 2023 року №1932-п та від 14 листопада 2023 року №2029-п, від 23 листопада 2023 року №2078-п, від 04 грудня 2023 року №2130-п на 10 робочих днів.

Наказом Головного управління ДПС у Черкаській області від 16 січня 2024 року №113-п, у зв`язку із значними обсягами первинної документації, що потребує детального опрацювання, відповідно до п. 82.1 ст. 82 Податкового кодексу України та у зв`язку зі службовою необхідністю продовжено строки проведення документальної планової виїзної перевірки ПСП "Ньютон" (код за ЄДРПОУ 24354040), призначеної наказом Головного управління ДПС у Черкаській області від 04 жовтня 2023 року №1787-п (з урахуванням наказів Головного управління ДПС у Черкаській області від 06 листопада 2023 року №1932-п, від 14 листопада 2023 року №2029-п, від 23 листопада 2023 року №2078-п, від 04 грудня 2023 року №2130-п, від 08 грудня 2023 року №2167-п), з 17 січня 2024 року на 10 робочих днів.

Вважаючи протиправним накази Головного управління ДПС у Черкаській області від 06 листопада 2023 року №1932-п, від 14 листопада 2023 року №2029-п та від 16 січня 2024 року №113-п позивач звернувся до суду з позовом.

Приймаючи рішення про відмову в задоволенні позовних вимог, суд першої інстанції дійшов висновку про те, що незважаючи на ту обставину, що зміну дати початку проведення перевірки законодавчо не врегульовано, проте це не позбавляє контролюючий орган такого права. Наявність рішення контролюючого органу про призначення документальної планової виїзної перевірки, прийняте на підставі, в порядку і у спосіб, передбачений законодавством, зумовлює необхідність його реалізації у спосіб, не заборонений законом, у разі встановлення обставин, які унеможливлюють проведення перевірки у визначений наказом строк. При цьому, за платником податків зберігається право перевірки дотримання контролюючим органом положень ст. 81 Податкового кодексу України, яка визначає умови та порядок допуску посадових осіб контролюючих органів до проведення документальних виїзних та фактичних перевірок.

Надаючи правову оцінку обставинам справи та висновкам суду першої інстанції, колегія суддів виходить з наступного.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, порядок їх адміністрування, права та обов`язки платників податків, компетенція контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюються Податковим кодексом України від 02 грудня 2010 року №2755-VI (з наступними змінами та доповненнями в редакції, чинній на час виникнення спірних відносин, далі - ПК України).

Відповідно до п. 75.1 ст. 75 ПК України контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки. Камеральні та документальні перевірки проводяться контролюючими органами в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом, а фактичні перевірки - цим Кодексом та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.

Згідно з пп. 75.1.2 п. 75.1 ст. 75 ПК України документальна планова перевірка проводиться відповідно до плану-графіка перевірок.

Відповідно до п. 77.1 ст. 77 ПК України документальна планова перевірка повинна бути передбачена у плані-графіку проведення планових документальних перевірок.

Згідно з п. 77.4 ст. 77 ПК України про проведення документальної планової перевірки керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу приймається рішення, яке оформлюється наказом.

Право на проведення документальної планової перевірки платника податків надається лише у випадку, коли йому (його представнику) не пізніше ніж за 10 календарних днів до дня проведення зазначеної перевірки надіслано (вручено) у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу, копію наказу про проведення документальної планової перевірки та письмове повідомлення із зазначенням дати початку проведення такої перевірки.

За змістом пп. 77.6 - 77.7 ст. 77 ПК України, допуск посадових осіб контролюючих органів до проведення документальної планової виїзної перевірки здійснюється згідно із статтею 81 цього Кодексу. Документальна планова невиїзна перевірка здійснюється у порядку, передбаченому статтею 79 цього Кодексу.

Строки проведення документальної планової перевірки встановлені статтею 82 цього Кодексу.

Відповідно до п. 81.1 ст. 81 ПК України посадові особи контролюючого органу мають право приступити до проведення документальної виїзної перевірки, фактичної перевірки за наявності підстав для їх проведення, визначених цим Кодексом, та за умови пред`явлення або надіслання у випадках, визначених цим Кодексом, таких документів:

направлення на проведення такої перевірки, в якому зазначаються дата видачі, найменування контролюючого органу, реквізити наказу про проведення відповідної перевірки, найменування та реквізити суб`єкта (прізвище, ім`я, по батькові фізичної особи - платника податку, який перевіряється) або об`єкта, перевірка якого проводиться, мета, вид (документальна планова/позапланова або фактична), підстави, дата початку та тривалість перевірки, посада та прізвище посадової (службової) особи, яка проводитиме перевірку. Направлення на перевірку у такому випадку є дійсним за наявності підпису керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, що скріплений печаткою контролюючого органу;

копії наказу про проведення перевірки, в якому зазначаються дата видачі, найменування контролюючого органу, найменування та реквізити суб`єкта (прізвище, ім`я, по батькові фізичної особи - платника податку, який перевіряється) та у разі проведення перевірки в іншому місці - адреса об`єкта, перевірка якого проводиться, мета, вид (документальна планова/позапланова або фактична перевірка), підстави для проведення перевірки, визначені цим Кодексом, дата початку і тривалість перевірки, період діяльності, який буде перевірятися. Наказ про проведення перевірки є дійсним за наявності підпису керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу та скріплення печаткою контролюючого органу;

службового посвідчення осіб, які зазначені в направленні на проведення перевірки.

Непред`явлення або ненадіслання у випадках, визначених цим Кодексом, платнику податків (його посадовим (службовим) особам або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції) цих документів або пред`явлення зазначених документів, що оформлені з порушенням вимог, встановлених цим пунктом, є підставою для недопущення посадових (службових) осіб контролюючого органу до проведення документальної виїзної або фактичної перевірки.

Відмова платника податків та/або посадових (службових) осіб платника податків (його представників або осіб, які фактично проводять розрахункові операції) від допуску до перевірки на інших підставах, ніж визначені в абзаці п`ятому цього пункту, не дозволяється.

Як встановлено судом першої інстанції наказом Головного управління ДПС у Черкаській області від 04 жовтня 2023 року №1787-п, відповідно до плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків на 2023 рік наказано з 07 листопада 2023 року провести документальну планову виїзну перевірку ПСП "Ньютон", що знаходиться за податковою адресою: 18008, Черкаська обл., Соснівський р-н., м. Черкаси, вул. Смілянська, буд. 131, тривалістю 20 робочих днів.

Наказом Головного управління ДПС у Черкаській області від 06 листопада 2023 року №1787-п на підставі доповідної записки Управління податкового аудиту Головного управління ДПС у Черкаській області від 06 листопада 2023 року №3683/23-00-07-01-02 та у зв`язку зі службовою необхідністю внесено зміни до наказу Головного управління ДПС у Черкаській області від 04 жовтня 2023 року №1787-п "Про проведення документальної планової виїзної перевірки ПСП "Ньютон", а саме у п. 1 наказу дату "07 листопада 2023 року" замінити датою "15 листопада 2023 року".

Наказом Головного управління ДПС у Черкаській області від 14 листопада 2023 року №2029-п на підставі доповідної записки Управління податкового аудиту Головного управління ДПС у Черкаській області від 14 листопада 2023 року №3772/23-00-07-01-07 та у зв`язку зі службовою необхідністю внесено зміни до наказу Головного управління ДПС у Черкаській області від 04 жовтня 2023 року №1787-п "Про проведення документальної планової виїзної перевірки ПСП "Ньютон" з урахуванням наказу ГУ ДПС від 06 листопада 2023 року №1932-п, а саме у п. 1 наказу дату "15 листопада 2023 року" замінити датою "21 листопада 2023 року".

Як вірно зазначено судом першої інстанції, позивачем не оскаржується правомірність призначення документальної планової виїзної перевірки та наказ Головного управління ДПС у Черкаській області від 04 жовтня 2023 року №1787-п, водночас товариство не погоджується з наказами про внесення змін до відповідного наказу.

В обґрунтування апеляційної скарги позивач зазначив про те, що нормами Податкового кодексу України не передбачено можливості зміни дати початку проведення планової виїзної документальної перевірки шляхом прийняття наказу про внесення змін до наказу, яким призначено проведення такої перевірки.

Відповідно до висновків Верховного Суду викладених у постанові від 25 лютого 2021 року по справі №0440/5517/18 незважаючи на те, що зміну дати початку проведення перевірки законодавчо не врегульовано, проте контролюючий орган непозбавлений права. Наявність рішення контролюючого органу про призначення документальної планової виїзної перевірки, прийнятого на підставі, в порядку і у спосіб, передбачений законодавством, зумовлює необхідність його реалізації у спосіб, не заборонений законом, у разі встановлення обставин, які унеможливлюють проведення перевірки у визначений наказом строк. При цьому, за платником податків зберігається право перевірки дотримання контролюючим органом положень ст. 81 ПК України, яка визначає умови та порядок допуску посадових осіб контролюючих органів до проведення документальних виїзних та фактичних перевірок.

Також Верховний Суд у вказаній постанові, з посиланням на висновки Верховного Суду у постановах від 20 червня 2018 року (справа №819/1775/17), від 09 жовтня 2019 року (справа №813/2766/15), від 20 березня 2020 року (справа №804/1318/18) зазначив про те, що правова природа наказу як розпорядчого документа керівника установи допускає на практиці можливість унесення до нього змін шляхом видання нового наказу, наприклад, у разі виникнення обставин, які роблять виконання такого документа або окремого його пункту фактично або юридично неможливим, або ж ускладнюють його виконання.

Отже, враховуючи встановлені обставини, суд апеляційної інстанції погоджується з висновком суду першої інстанції щодо відсутності підстав для скасування наказів Головного управління ДПС у Черкаській області від 06 листопада 2023 року №1932-п та від 14 листопада 2023 року №2029-п про внесення змін до наказу Головного управління ДПС у Черкаській області від 04 жовтня 2023 року №1787-п.

Щодо доводів апелянта про протиправність наказу Головного управління ДПС у Черкаській області від 16 січня 2024 року №113-п про продовження строків проведення перевірки у зв`язку з її закінченням 02 січня 2024 року та підписання відповідного наказу неповноважною особою, колегія суддів зазначає наступне.

Статтею 82 ПК України визначено, що тривалість перевірок, визначених у статті 77 цього Кодексу, не повинна перевищувати 30 робочих днів для великих платників податків, щодо суб`єктів малого підприємництва - 10 робочих днів, інших платників податків - 20 робочих днів.

Продовження строків проведення перевірок, визначених у статті 77 цього Кодексу, можливе за рішенням керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу не більш як на 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб`єктів малого підприємництва - не більш як на 5 робочих днів, інших платників податків - не більш як на 10 робочих днів (п. 82.1).

Проведення документальної планової та позапланової перевірки платника податків, крім платника податків - суб`єкта малого підприємництва, може бути зупинено за рішенням керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, що оформляється наказом, копія якого не пізніше наступного робочого дня вручається платнику податків чи його уповноваженому представнику під розписку або надсилається платнику податків у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу, з подальшим поновленням її проведення на невикористаний строк.

Зупинення документальної планової, позапланової перевірки перериває перебіг строку проведення перевірки в разі вручення платнику податків або його уповноваженому представнику в порядку, визначеному абзацом першим цього пункту, наказу про зупинення такої перевірки.

При цьому перевірка може бути зупинена на загальний строк, що не перевищує 30 робочих днів, а в разі необхідності проведення експертизи, отримання інформації від іноземних державних органів щодо діяльності платника податків, завершення розгляду судом позовів з питань, пов`язаних з предметом перевірки, відновлення платником податків втрачених документів перевірка може бути зупинена на строк, необхідний для завершення таких процедур.

Загальний термін проведення перевірок, визначених у пунктах 200.10 та 200.11 статті 200 цього Кодексу, з урахуванням установлених цим пунктом строків зупинення не може перевищувати 60 календарних днів (п. 82.4).

Згідно з доповідною запискою начальника Управління податкового аудиту Головного управління ДПС у Черкаській області від 23 листопада 2023 року №3893/23-00-07-01-07, запропоновано зупинити з 23 листопада 2023 року проведення документальної планової виїзної перевірки ПСП "Ньютон" на строк 6 робочих днів, у зв`язку з отриманням листа ПСП "Ньютон" від 22 листопада 2023 року №231 з проханням зупинити проведення перевірки та яким повідомлено про захворювання на COVID-19 головного бухгалтера та двох працівників бухгалтерії.

Як встановлено судом першої інстанції, наказом Головного управління ДПС у Черкаській області від 23 листопада 2023 року №2078-п, у зв`язку з службовою необхідністю, відповідно до п. 82.4 ст. 82 Податкового кодексу України та доповідної записки Управління податкового аудиту Головного управління ДПС у Черкаській області від 23 листопада 2023 року №3893/23-00-07-01-07 зупинено з 23 листопада 2023 року строки проведення документальної планової виїзної перевірки ПСП "Ньютон" призначеної наказом ГУ ДПС у Черкаській області від 04 жовтня 2023 року №1787-п, з урахуванням змін внесених наказами ГУ ДПС від 06 листопада 2023 року №1932-п та від 14 листопада 2023 року №2029-п, на 6 робочих днів.

Наказом Головного управління ДПС у Черкаській області від 04 грудня 2023 року №2130-п, у зв`язку з службовою необхідністю, відповідно до п. 82.4 ст. 82 Податкового кодексу України та доповідної записки Управління податкового аудиту Головного управління ДПС у Черкаській області від 04 грудня 2023 року №4021/23-00-07-01-07 зупинено з 05 грудня 2023 року строки проведення документальної планової виїзної перевірки ПСП "Ньютон" призначеної наказом ГУ ДПС у Черкаській області від 04 жовтня 2023 року №1787-п, з урахуванням змін внесених наказами ГУ ДПС від 06 листопада 2023 року №1932-п та від 14 листопада 2023 року №2029-п, від 23 листопада 2023 року №2078-п на 5 робочих днів.

Наказом Головного управління ДПС у Черкаській області від 08 грудня 2023 року №2167-п, у зв`язку з службовою необхідністю, відповідно до п. 82.4 ст. 82 Податкового кодексу України та доповідної записки Управління податкового аудиту Головного управління ДПС у Черкаській області від 08 грудня 2023 року №4089/23-00-07-01-07 зупинено з 12 грудня 2023 року строки проведення документальної планової виїзної перевірки ПСП "Ньютон" призначеної наказом ГУ ДПС у Черкаській області від 04 жовтня 2023 року №1787-п, з урахуванням змін внесених наказами ГУ ДПС від 06 листопада 2023 року №1932-п та від 14 листопада 2023 року №2029-п, від 23 листопада 2023 року №2078-п, від 04 грудня 2023 року №2130-п на 10 робочих днів.

Наказом Головного управління ДПС у Черкаській області від 16 січня 2024 року №113-п, у зв`язку із значними обсягами первинної документації, що потребує детального опрацювання, відповідно до п. 82.1 ст. 82 Податкового кодексу України та у зв`язку зі службовою необхідністю продовжено строки проведення документальної планової виїзної перевірки ПСП "Ньютон" (код за ЄДРПОУ 24354040), призначеної наказом Головного управління ДПС у Черкаській області від 04 жовтня 2023 року №1787-п (з урахуванням наказів Головного управління ДПС у Черкаській області від 06 листопада 2023 року №1932-п, від 14 листопада 2023 року №2029-п, від 23 листопада 2023 року №2078-п, від 04 грудня 2023 року №2130-п, від 08 грудня 2023 року №2167-п), з 17 січня 2024 року на 10 робочих днів.

Враховуючи встановлені обставини, а також внесення змін до наказу Головного управління ДПС у Черкаській області від 04 жовтня 2023 року №1787-п в частині дати початку проведення перевірки, доводи апелянта про закінчення строку проведення перевірки 02 січня 2024 року є помилковими.

Також в обґрунтування апеляційної скарги позивач зазначив про те, що наказ Головного управління ДПС у Черкаській області від 16 січня 2024 року №113-п підписаний неповноважною особою, а саме в.о. начальника Головного управління ДПС у Черкаській області Жаврідом В.Ю. строк перебування на посаді якого минув.

Відповідно до ч. 8 ст. 31 Закону України "Про державну службу" від 10 грудня 2015 року №889-VIII строк тимчасового виконання обов`язків за вакантною посадою державної служби не може перевищувати три місяці. На час виконання обов`язків за вакантною посадою державної служби здійснюється виплата, передбачена частиною четвертою статті 52 цього Закону, крім випадку покладення виконання обов`язків на відповідного заступника.

Як вбачається з матеріалів справи наказ Головного управління ДПС у Черкаській області від 16 січня 2024 року №113-п підписаний в.о. начальника Жаврідом В.Ю. та містить гербову печатку.

Відповідно до інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських з 04 вересня 2023 року Жаврід В.Ю. виконуючий обов`язки керівника Головного управління ДПС у Черкаській області (код ЄДРПОУ ВП НОМЕР_1).

Враховуючи встановлені обставини, суд апеляційної інстанції погоджується з доводами апелянта про те, що станом на час прийняття та підписання наказу від 16 січня 2024 року №113-п строк визначений ч. 8 ст. 31 Закону України "Про державну службу" минув, водночас, на переконання колегія суддів, зазначені обставини не можуть слугувати підставою для скасування оскаржуваних наказів.

Крім іншого, суд апеляційної інстанції вважає за необхідне зазначити, що згідно п. 41 висновку № 11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету Міністрів Ради Європи щодо якості судових рішень обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення. Згідно з практикою Європейського суду з прав людини очікуваний обсяг обґрунтування залежить від різних доводів, що їх може наводити кожна зі сторін, а також від різних правових положень, звичаїв та доктринальних принципів, а крім того, ще й від різних практик підготовки та представлення рішень у різних країнах. З тим, щоб дотриматися принципу справедливого суду, обґрунтування рішення повинно засвідчити, що суддя справді дослідив усі основні питання, винесені на його розгляд.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 315 КАС України за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення - без змін.

Приписи ст. 316 КАС України визначають, що суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Оскільки судове рішення ухвалене судом першої інстанції з додержанням норм матеріального і процесуального права, на підставі правильно встановлених обставин справи, а доводи апеляційної скарги висновків суду не спростовують, то суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а оскаржуване судове рішення - без змін.

Керуючись ст. ст. 242-244, 250, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325 КАС України, колегія суддів, -

ПОСТАНОВИЛА:

Апеляційну скаргу Приватного сервісного підприємства "Ньютон" залишити без задоволення, а рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 12 березня 2024 року - без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття.

Касаційна скарга на рішення суду апеляційної інстанції подається безпосередньо до Верховного Суду у порядку та строки, визначені ст.ст. 328-331 КАС України.

Головуючий суддя Н.М. Єгорова

Судді Є.О. Сорочко

Є.В. Чаку

СудШостий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.11.2024
Оприлюднено21.11.2024
Номер документу123133114
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —580/92/24

Постанова від 18.11.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Єгорова Наталія Миколаївна

Ухвала від 10.07.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Єгорова Наталія Миколаївна

Ухвала від 16.05.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Єгорова Наталія Миколаївна

Ухвала від 16.05.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Єгорова Наталія Миколаївна

Ухвала від 23.04.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Єгорова Наталія Миколаївна

Ухвала від 09.04.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Єгорова Наталія Миколаївна

Рішення від 12.03.2024

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Валентина ТИМОШЕНКО

Ухвала від 25.01.2024

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Валентина ТИМОШЕНКО

Ухвала від 25.01.2024

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Валентина ТИМОШЕНКО

Ухвала від 15.01.2024

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Валентина ТИМОШЕНКО

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні