КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
14 березня 2024 року справа №320/846/21
Суддя Київського окружного адміністративного суду Марич Є.В., розглянувши порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Вишгород Плаза" до голови комісії по здійсненню самоврядного контролю за використанням та охороною земель в місті Вишгород Мельник Марини Гурамівни про визнання протиправним та скасування вказівки (попередження),
в с т а н о в и в:
ТОВ "Вишгород Плаза" (далі - позивач) звернулось до суду з позовом до голови комісії по здійсненню самоврядного контролю за використанням та охороною земель в місті Вишгород Мельник Марини Гурамівни про визнання протиправною та скасування вказівки (попередження) відповідача від 04.01.2021р. №1 про необхідність усунення порушень вимог земельного законодавства.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що оскаржувана вказівка (попередження), якою Товариство з обмеженою відповідальністю "Вишгород Плаза" зобов`язано усунути порушення вимог земельного законодавства в частині нецільового використання земельної ділянки з кадастровим номером 3221810100:01:257:6002, розташованої за адресою: Київська область, м. Вишгород, вул. Набережна, 6, на думку позивача, прийнята відповідачем з порушенням норм матеріального права та не відповідає вимогам закону, висновки контролюючого органу відносно факту вчинення позивачем правопорушення у сфері земельного законодавства є помилковими, а тому оскаржувана вказівка є протиправною та підлягає скасуванню.
Відповідно до витягу з протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями головуючим суддею для розгляду даної адміністративної справи визначено суддю Харченко С.В.
Ухвалою суду від 27.01.2021р. позовну заяву залишено без руху та встановлено позивачу десятиденний строк для усунення недоліків позовної заяви з дня отримання копії даної ухвали.
На виконання вимог зазначеної вище ухвали позивачем було усунено недоліки позовної заяви у строк, встановлений судом, та приведено її у відповідність до вимог статей 160 та 161 Кодексу адміністративного судочинства України.
Ухвалою суду від 11.02.2021р. відкрито провадження за правилами спрощеного позовного провадження без призначення судового засідання.
З огляду на звільнення судді ОСОБА_1 з посади судді Київського окружного адміністративного суду у зв`язку з поданням заяви про відставку, проведено повторний автоматизований розподіл даної справи, за результатами якого головуючим суддею визначено суддю Марича Є.В.
Ухвалою суду від 28.02.2024р. справу прийнято до провадження суддею Маричем Є.В., вирішено здійснювати розгляд справи у спрощеному позовному провадженні без призначення судового засідання.
Сторони належним чином повідомлені про розгляд справи в порядку спрощеного позовного провадження шляхом направлення тексту судового рішення засобами електронного зв`язку у відповідності до положень статті 251 Кодексу адміністративного судочинства України (а.с. 235-236).
Правом на подання відзиву на позовну заяву відповідач не скористався, жодних доказів поважності причин його неподання суду не надав.
Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне.
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вишгород Плаза" (ідентифікаційний код 39028856, місцезнаходження: 07301, Київська область, Вишгородський район, м. Вишгород, провулок Квітковий, буд. 2-Б, офіс 22) зареєстроване в якості юридичної особи 18.12.2013 та здійснює діяльність, пов`язану, зокрема, з наданням в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна, що підтверджується наявною у матеріалах справи копією виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (а.с. 135-137).
У вересні 2020 року комісією про здійсненню самоврядного контролю за використанням та охороною земель в м. Вишгород на підставі вимог статей 12, 189 Земельного кодексу України, статті 33 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" від 21.05.1997 № 280/97-ВР проведено обстеження стану та використання Товариством з обмеженою відповідальністю "Вишгород Плаза" земельної ділянки з кадастровим номером 3221810100:257:6002.
За результатами обстеження комісією складено акт від 21.09.2020, в якому зафіксовано використання Товариством з обмеженою відповідальністю "Вишгород Плаза" вказаної земельної ділянки не за цільовим призначенням, що є підставою для припинення права користування земельною ділянкою у відповідності до положень пункту "ґ" статті 141 Земельного кодексу України.
На підставі акта обстеження головою комісії по здійсненню самоврядного контролю за використанням та охороною земель в місті Вишгород Мельник Мариною Гурамівною видано вказівку (попередження) про необхідність усунення порушень вимог земельного законодавства від 04.01.2021 № 1, якою позивачу запропоновано використовувати земельну ділянку виключно за цільовим призначенням - для будівництва та обслуговування об`єктів туристичної інфраструктури та закладів громадського харчування відповідно до договору оренди земельної ділянки від 11.11.2016 № 1127 та надано строк для усунення наведеного вище порушення.
Не погоджуючись із вказівкою, прийнятою відповідачем, позивач оскаржив її до суду.
Позивач зазначає, що використання земельної ділянки з кадастровим номером 3221810100:01:257:6002, яка перебуває в його користуванні здійснюється у відповідності до вимог чинного земельного законодавства та договору оренди земельної ділянки, укладеного з Вишгородською міською радою.
На підтвердження вказаних обставин позивачем надано суду копії наступних документів: витягу з Державного земельного кадастру від 111.10.2018 № ПВ-3212672322018; копії містобудівних умов та обмежень від 16.05.2017 № 01-22/32; копії викопіювання з матеріалів Плану зонування міста Вишгород; копії технічних умов; копії експертного звіту від 29.08.2018 № 21-2302/18/ЕП; копії дозволу на виконання будівельних робіт від 19.09.2019 № ІУ 113192620262, виданого Державною архітектурно-будівельною інспекцією України.
Позивач також звертає увагу на помилковість висновків відповідача стосовно порушення вимог земельного законодавства, оскільки будівництво позивачем багатофункціонального будинку громадського, комерційного та житлового призначення призводить виключно до зміни виду використання земельної ділянки в межах однієї категорії земель (землі житлової та громадської забудови), а не її використання не за цільовим призначенням, як зазначено в акті обстеження від 21.09.2020.
Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з наступного.
Земельні відносини регулюються Конституцією України, Земельним кодексом України, а також прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами (частина перша статті 3 Земельного кодексу України).
Відповідно до положень статті 14 Конституції України право власності на землю гарантується. Це право набувається і реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до закону.
В силу приписів статті 187 Земельного кодексу України контроль за використанням та охороною земель полягає в забезпеченні додержання органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями і громадянами земельного законодавства України.
За змістом статті 189 Земельного кодексу України самоврядний контроль за використанням та охороною земель здійснюється сільськими, селищними, міськими, районними та обласними радами.
Аналогічні за змістом положення закріплені у статті 20 Закону України "Про охорону земель" від 19.06.2003 № 962-IV.
Самоврядний контроль за використанням та охороною земель в місті Вишгород здійснюється відповідно до Положення по здійсненню самоврядного контролю за використанням та охороною земель на території міста Вишгород, затвердженого рішенням виконавчого комітету Вишгородської міської ради від 25.06.2020 № 167 (далі - Положення) (а.с. 215-219).
В силу приписів пункту 2.2 Положення самоврядний контроль за виконанням вимог земельного законодавства щодо використання та охорони земель Вишгородської міської ради здійснюється шляхом проведення обстежень стану та дотримання умов використання земельних ділянок територіальної громади, розгляду звернень фізичних, юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, виявлення самовільно зайнятих земель та вжиття інших заходів, передбачених цим Положенням.
Відповідно до пункту 2.3 Положення комісія здійснює обстеження стану та виконання умов використання земельних ділянок Вишгородської міської ради щодо дотримання фізичними, юридичними та фізичними особами-підприємцями умов користування землями територіальної громади.
Результати обстеження стану та дотримання умов використання земельних ділянок оформлюється Актом обмеження земельної ділянки (пункт 2.4 Положення).
За змістом пункту 4.7 Положення у разі виявлення порушень земельного законодавства голова Комісії (або його заступник) направляє особі, яка їх вчинила, вказівку (попередження) про необхідність усунення порушень вимог земельного законодавства у визначений термін.
Пунктом 4.9 Положення передбачено, що у разі невиконання особою, яка допустила порушення земельного законодавства, вказівки (попередження) у визначений термін, голова Комісії (або його заступник) направляє матеріали про порушення земельного законодавства до органів державної влади для відповідного реагування та притягнення винних осіб до відповідальності.
Таким чином, видача вказівок (попереджень) про необхідність усунення порушень вимог земельного законодавства належить до виключних повноважень голови комісії по здійсненню самоврядного контролю за використанням та охороною земель в місті Вишгород за результатами проведення обстеження стану та дотримання умов використання земельних ділянок фізичними, юридичними та фізичними особами-підприємцями.
Абзацом 2 частини другої статті 24 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" від 17.02.2011 № 3038-VI встановлено, що забудова земельної ділянки здійснюється в межах її цільового призначення, встановленого відповідно до законодавства.
Згідно з положеннями статті 1 Закону України "Про землеустрій" від 22.05.2003 № 858-IV цільове призначення земельної ділянки - використання земельної ділянки за призначенням, визначеним на підставі документації із землеустрою у встановленому законодавством порядку.
У свою чергу, поділ земель за основним цільовим призначенням передбачений положеннями статті 19 Земельного кодексу України.
Так, за змістом частини першої зазначеної статті землі України за основним цільовим призначенням поділяються на такі категорії: а) землі сільськогосподарського призначення; б) землі житлової та громадської забудови; в) землі природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення; г) землі оздоровчого призначення; ґ) землі рекреаційного призначення; д) землі історико-культурного призначення; е) землі лісогосподарського призначення; є) землі водного фонду; ж) землі промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення.
Отже, основою для визначення цільового призначення земельної ділянки є її належність до відповідної категорії земель, визначеної частиною першою статті 19 Земельного кодексу України.
Віднесення земель до тієї чи іншої категорії здійснюється на підставі рішень органів державної влади, Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Ради міністрів Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень. Зміна цільового призначення земельних ділянок здійснюється за проектами землеустрою щодо їх відведення (частина перша статті 20 Земельного кодексу України).
Згідно з вимогами частини другої статті 20 Земельного кодексу України зміна цільового призначення земельних ділянок державної або комунальної власності провадиться Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування, які приймають рішення про затвердження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок та передачу цих ділянок у власність або надання у користування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу.
Відповідно до положень частини п`ятої статті 20 Земельного кодексу України види використання земельної ділянки в межах певної категорії земель (крім земель сільськогосподарського призначення та земель оборони) визначаються її власником або користувачем самостійно в межах вимог, встановлених законом до використання земель цієї категорії, з урахуванням містобудівної документації та документації із землеустрою.
Аналізуючи наведені вище норми, суд приходить до висновку, що зміна цільового призначення земельної ділянки, тобто переведення земельної ділянки з однієї категорії, визначеної частиною першою статті 19 Земельного кодексу України, в іншу, здійснюється за проектами землеустрою та з дотриманням відповідної процедури.
Водночас земельні ділянки, віднесені до однієї категорії, можуть використовуватися за різними видами цільового призначення, які визначаються власником або користувачем земельної ділянки самостійно та мають відповідати містобудівній документації та документації із землеустрою.
Відповідно до частини першої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача (частина друга статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України).
Під час розгляду даної адміністративної справи судом встановлено, що рішенням сімнадцятої чергової сесії VII скликання Вишгородської міської ради "Про затвердження проекту із землеустрою Товариству з обмеженою відповідальністю "Київкоопбуд" від 17.10.2016 № 17/73 (з урахуванням змін, внесених рішенням Двадцятої чергової сесії VII скликання Вишгородської міської ради від 26.01.2017 № 20/25) Товариству з обмеженою відповідальністю "Вишгород Плаза" затверджено проект землеустрою щодо відведення в оренду земельної ділянки з кадастровим номером 3221810100:01:257:6002, площею 0,3757 га, розташованої за адресою: АДРЕСА_1 для будівництва та обслуговування об`єктів туристичної інфраструктури та закладів громадського харчування (для реконструкції та обслуговування існуючого майнового комплексу - будівлі ресторану " ІНФОРМАЦІЯ_1 ").
У листопаді 2016 року, між позивачем (далі - орендар) та Вишгородською міською радою (далі - орендодавець) укладено договір оренди земельної ділянки від 11.11.2016 № 1127, відповідно до умов якого орендодавець на підставі рішення Сімнадцятої чергової сесії VII скликання Вишгородської міської ради Вишгородського району Київської області від 17.10.2016 № 17/73, прийняв на себе зобов`язання надати орендарю у строкове платне користування земельну ділянку, що розташована в межах АДРЕСА_1 , а орендар зобов`язався прийняти вказану земельну ділянку у користування та сплачувати за неї орендну плату (з урахування додаткової угоди до договору оренди земельної ділянки, посвідченого приватним нотаріусом Вишгородського районного нотаріального округу Київської області Семенюк Т.В. 11.11.2016 за реєстровим № 1127) (а.с. 141-146).
Згідно з вимогами пункту 2.1 вказаного Договору в оренду передається земельна ділянка з кадастровим номером 3221810100:257:6002, що розташована в межах м. Вишгород Вишгородського району Київської області по вул. Набережна, буд. 6 загальною площею 0,3757 га; цільове призначення - для будівництва та обслуговування об`єктів туристичної інфраструктури та закладів громадського харчування; категорія земель - землі житлової та громадської забудови; вид використання земельної ділянки - для будівництва та обслуговування об`єктів туристичної інфраструктури та закладів громадського харчування.
За змістом абзацу 1 пункту 5.3 зазначеного Договору орендареві забороняється використовувати земельну ділянку з іншою метою ніж для використання її відповідно до цільового призначення, змінювати цільове призначення земельної ділянки, самовільне будівництво будь-яких будівель та споруд.
Орендодавець має право вимагати від орендаря використання земельної ділянки за цільовим призначенням згідно з цим договором. У випадку виявлення орендодавцем використання земельної ділянки орендарем не за цільовим призначенням, орендодавець направляє орендареві письмову вимогу про усунення такого порушення протягом одного місяця (абзац 1 пункт 9.1 Договору).
У травні 2017 року відділом містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Вишгородської районної державної адміністрації Київської області позивачу видано містобудівні умови та обмеження від 16.05.2017 № 01-22/32 забудови земельної ділянки, розташованої за адресою: АДРЕСА_1 , щодо об`єкта будівництва багатофункціонального будинку громадського, комерційного та житлового призначення (а.с. 150-152).
На виконання вимог частини другої статті 30 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" від 17.02.2011 № 3038-VI рішенням виконавчого комітету Вишгородської міської ради від 28.08.2018 № 265 було затверджено технічні умови на приєднання об`єкту "Будівництво багатофункціонального будинку громадського, комерційного та житлового призначення за адресою: Київська область, Вишгородський район, м. Вишгород, вул. Набережна, 6" до централізованих систем водопостачання та водовідведення в місті Вишгороді Київської області від 21.08.2018 № 07-18 (а.с. 161-162).
Рішенням виконавчого комітету Вишгородської міської ради від 28.08.2018 № 267 було затверджено технічні умови на відведення дощових і талих вод від об`єкту будівництва "Багатофункціональний будинок громадського, комерційного та житлового призначення по вул. Набережна, 6, м. Вишгород, Київської області" (а.с. 163).
Рішенням виконавчого комітету Вишгородської міської ради від 05.04.2019 № 89 позивачу надано дозвіл на проведення благоустрою по облаштуванню спортивного та дитячого майданчиків неподалік земельної ділянки з кадастровим номером 3221810100:01:257:6002 для нового багатофункціонального житлового будинку громадського, комерційного та житлового призначення (а.с. 164).
Як стверджує позивач, видача Вишгородською міською радою, до повноважень якої входить здійснення самоврядного контролю за використанням та охороною земель на території міста Вишгород, ряду наведених вище документів свідчить про згоду та обізнаність контролюючого органу про наміри використання позивачем земельної ділянки з кадастровим номером 3221810100:01:257:6002 для будівництва багатофункціонального будинку громадського, комерційного та житлового призначення за адресою: Київська область, Вишгородський район, м. Вишгород, вул. Набережна, буд. 6.
При цьому Державною архітектурно-будівельною інспекцією України позивачу надано дозвіл на виконання будівельних робіт від 19.09.2019 № ІУ 113192620262, відповідно до якого Товариство з обмеженою відповідальністю "Вишгород Плаза" отримало можливість розпочати будівництво Багатофункціонального будинку громадського, комерційного та житлового призначення за адресою: Київська область, Вишгородський район, м. Вишгород, вул. Набережна, буд. 6, розташованого на земельній ділянці, що перебуває у користуванні позивача відповідно до умов договору оренди земельної ділянки від 11.11.2016 № 1127 (а.с. 209-210).
Отримання наведених вище документів, на думку позивача, підтверджує відповідність використання зазначеної земельної ділянки цільовому призначенню та здійснення будівельних робіт за адресою: Київська область, Вишгородський район, м. Вишгород, вул. Набережна, буд. 6 у відповідності до вимог чинного земельного законодавства.
Водночас, у вересні 2020 року комісією про здійсненню самоврядного контролю за використанням та охороною земель в м. Вишгород проведено обстеження стану та використання Товариством з обмеженою відповідальністю "Вишгород Плаза" земельної ділянки з кадастровим номером 3221810100:257:6002, за результатами якого членами комісії зроблено висновок про те, що будівництво багатофункціонального будинку громадського, комерційного та житлового призначення призводить до використання Товариством з обмеженою відповідальністю "Вишгород Плаза" вказаної земельної ділянки не за цільовим призначенням.
В основу наведеного вище висновку покладено твердження членів комісії про те, що будівництво позивачем багатофункціонального будинку громадського, комерційного та житлового призначення не відповідає встановленому проектом землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду цільовому призначенню - для будівництва та обслуговування об`єктів туристичної інфраструктури та закладів громадського харчування.
Суд наголошує, що нецільовим використанням земельної ділянки з категорії земель житлової та громадської забудови є її використання за іншим призначенням, всупереч генеральному плану населеного пункту, іншій містобудівній документації, плану земельно-господарського устрою тощо.
При цьому, як зазначалось судом вище, цільове призначення земельної ділянки визначається, виходячи з приналежності до певної категорії землі, визначеної частиною першою статті 19 Земельного кодексу України.
Судом встановлено, що спірна земельна ділянка з кадастровим номером 3221810100:257:6002 розташована в межах категорії земель житлової та громадської забудови.
Наведені вище обставини підтверджуються наявною в матеріалах справи копією витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку від 11.10.2018 № ПВ-3212672322018 (а.с. 147-149).
Правовий режим земель громадської та житлової забудови визначено у статті 38 Земельного кодексу України, згідно з якою до земель житлової та громадської забудови належать земельні ділянки в межах населених пунктах, які використовуються для розміщення житлової забудови, громадських будівель та споруд, інших об`єктів загального користування.
У свою чергу відповідно до Державних будівельних норм ДБН В.2.2-9:2009 до багатофункціональних будинків і комплексів відносяться будинки і комплекси, які формуються з приміщень, і?х груп, будинків та споруд різного громадського і житлового призначення, поєднання яких обумовлене експлуатаціи?ними потребами, економічною доцільністю і містобудівними вимогами.
Додатком А до зазначеного ДБН передбачено, що багатофункціональні будинки та комплекси, що включають приміщення різного призначення відносяться до переліку основних груп будинків та приміщень громадського призначення.
Аналіз наведених вище положень дає підстави для висновку, що будівництво багатофункціонального будинку громадського, комерційного та житлового призначення на земельній ділянці з кадастровим номером 3221810100:257:6002 здійснюється в межах категорії земель, призначених для житлової та громадської забудови.
У свою чергу здійснення позивачем користування зазначеною земельною ділянкою не для будівництва та обслуговування об`єктів туристичної інфраструктури та закладів громадського харчування, проте в межах однієї категорії (для житлової та громадської забудови) свідчить про зміну позивачем виду використання земельної ділянки з кадастровим номером 3221810100:257:6002.
Разом з тим, суд наголошує, що зміна виду використання земельної ділянки в межах однієї категорії земель не є зміною її цільового призначення, а отже, не потребує проходження процедур, які відповідно до земельного законодавства України застосовуються при зміні цільового призначення (розробки проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок, його затвердження тощо).
Аналогічна правова позиція викладена Верховним Судом у постановах від 31.07.2019 в адміністративній справі № 806/5308/15 та 24.03.2020 в адміністративній справі № 640/13670/19.
Враховуючи викладене, з огляду на не підтвердження під час розгляду даної справи факту використання Товариством з обмеженою відповідальністю "Вишгород Плаза" земельної ділянки з кадастровим номером 3221810100:257:6002, розташованої за адресою: Київська область, Вишгородський район, м. Вишгород, вул. Набережна, буд. 6, не за цільовим призначенням, беручи до уваги неподання суб`єктом владних повноважень відзиву на позовну заяву без поважних причин, що розцінюється судом як визнання позову у повному обсязі, суд дійшов висновку, що вказівка (попередження) голови комісії по здійсненню самоврядного контролю за використанням та охороною земель в місті Вишгород Мельник Марини Гурамівни від 04.01.2021 № 1 про необхідність усунення порушень вимог земельного законодавства є протиправною та такою, що підлягає скасуванню.
Таким чином, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень законодавства України, доказів, наявних в матеріалах справи, суд дійшов висновку про позовні вимоги є такими, що підлягають задоволенню у повному обсязі.
Відповідно до частини першої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
З огляду на викладене, витрати позивача, пов`язані зі сплатою судового збору у сумі 2270,00 грн, підлягають відшкодуванню позивачу з Державного бюджету України за рахунок бюджетних асигнувань Вишгородської міської ради.
Керуючись статтями 9, 14, 72-77, 90, 139, 143, 205, 242-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
в и р і ш и в:
1. Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Вишгород Плаза" (місцезнаходження: 07300, Київська обл., м. Вишгород, просп. Шевченка, 2Д, прим. №402; код ЄДРПОУ 39028856) до голови комісії по здійсненню самоврядного контролю за використанням та охороною земель в місті Вишгород Мельник Марини Гурамівни (місцезнаходження: 07300, Київська обл., м. Вишгород, пл. Шевченка, 1; код ЄДРПОУ 04054866) про визнання протиправними дій, зобов`язання вчинити певні дії, - задовольнити.
2. Визнати протиправною та скасувати вказівку (попередження) голови комісії по здійсненню самоврядного контролю за використанням та охороною земель в місті Вишгород Мельник Марини Гурамівни (місцезнаходження: 07300, Київська обл., м. Вишгород, пл. Шевченка, 1; код ЄДРПОУ 04054866) від 04.01.2021р. за №1 про необхідність усунення порушень вимог земельного законодавства.
3. Стягнути з Державного бюджету України за рахунок бюджетних асигнувань Вишгородської міської ради (місцезнаходження: Київська область, м. Вишгород, пл. Шевченка, 1; код ЄДРПОУ 04054866) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Вишгород Плаза" (місцезнаходження: 07300, Київська обл., м. Вишгород, просп. Шевченка, 2Д, прим. №402; код ЄДРПОУ 39028856) витрати, пов`язані зі сплатою судового збору у розмірі 2270 (дві тисячі двісті сімдесят) грн. 00 коп.
4. Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду. Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення. У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.
Суддя Марич Є.В.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 14.03.2024 |
Оприлюднено | 18.03.2024 |
Номер документу | 117691037 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них |
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Марич Є.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні