Рішення
від 04.03.2024 по справі 580/12287/23
ЧЕРКАСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

04 березня 2024 року справа № 580/12287/23

16 годин 35 хвилин м. Черкаси

Черкаський окружний адміністративний суд у складі судді Л.В.Трофімової за участі секретаря судового засідання Проценко В.С. розглянув у відкритому судовому засіданні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу №580/12287/23 за позовом Міністерства юстиції України (код в ЄДРПОУ 00015622, 01001, м.Київ, вулиця Архітектора Городецького 13) [представник Вельченко М.В. за довіреністю] до Черкаської обласної організації «Союз комуністів України» (код в ЄДРПОУ 22792775, місцезнаходження: 18001, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вулиця Смілянська 44) [представник не прибув], третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на стороні позивача - Департамент управління справами та юридичного забезпечення Черкаської міської ради (ЄДРПОУ 38764676, вул. Байди Вишневецького 36, м. Черкаси, Черкаська область, Україна, 18001) [представник не прибув] про припинення діяльності юридичної особи, ухвалив рішення.

І. ПРОЦЕДУРА /ПРОЦЕСУАЛЬНІ ДІЇ

22.12.2023 вх.№57625/23 Міністерство юстиції України у позовній заяві просить (в редакції 04.01.2023 вх. 807/24): припинити діяльність юридичної особи - Черкаської обласної організації «Союз комуністів України» (код в ЄДРПОУ 22792775, місцезнаходження: 18001, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вулиця Смілянська 44) шляхом заборони. Додатково просить слухати справу за участі представника Міністерства юстиції України.

04.01.2023 вх.807/23 представник позивача надав до суду редакцію адміністративного позову, до клопотання від 04.01.2024 вх. 803/24 додав копію наказу від 27.11.2023 №4069/5.

ІІ. ДОВОДИ ПОЗИВАЧА

В обґрунтуванні позовних вимог зазначається, що найменування Черкаської обласної організації «Союз комуністів України» не відповідає ч.2 ст. 3 Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки» (далі Закон № 317-VII), під терміном «комуністів» розуміється вживана фраза, що пов`язана з діяльністю комуністичної партії, тому наявні підстави для припинення діяльності відповідача. Відомості про наявні об`єктивні причини неможливості виконання відповідачем вимог Закону № 317-VII відсутні. Проведеним моніторингом відповідності найменування та/або символіки, матеріалів реєстраційної справи встановлено, що найменування юридичної особи - Черкаська обласна організація «Союз комуністів України» не відповідає вимогам Закону № 317-VIII, тому Комісією проведено правову експертизу на відповідність найменування та призначено засідання Комісії, відомості про яке опубліковано на офіційному сайті Мін`юсту.

ІІІ. ДОВОДИ ВІДПОВІДАЧА і ТРЕТЬОЇ ОСОБИ

Відповідач не надав до суду відзив на позовну заяву. Відповідно до рекомендованого повідомлення про вручення (ідентифікатор 0100112852691) позовну заяву з додатками позивач не отримав, повернена за зворотною адресою. Ухвалу про відкриття провадження та судову повістку за адресами: вул. Смілянська 44, м. Черкаси, 18002 (ідентифікатор 0600249643197); вул. Пастерівська 1, м. Черкаси, 18010 (ідентифікатор 0600249654563) не отримав - закінчення встановленого терміну зберігання. Касаційний адміністративний суд у складі Верховного Суду у постанові від 28.01.2021 у справі № 820/1400/17 зазначив: «до повноважень адміністративних судів не віднесено установлення фактичного місцезнаходження юридичних осіб або місця проживання фізичних осіб - учасників судового процесу на час вчинення тих чи інших процесуальних дій. Тому примірники повідомлень про вручення рекомендованої кореспонденції, повернуті органами зв`язку з позначками «за закінченням терміну зберігання», «адресат вибув», «адресат відсутній» і т. п., з врахуванням конкретних обставин справи можуть вважатися належними доказами виконання адміністративним судом обов`язку щодо повідомлення учасників судового процесу про вчинення цим судом певних процесуальних дій». Подібну позицію висловив Касаційний адміністративний суд у складі Верховного Суду у постановах від 31.03.2021 у справі № 640/2371/20 та від 29.04.2021 у справі № 826/12038/17. Відповідно до частини шостої статті 162 Кодексу адміністративного судочинства України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами. Згідно з частиною другою статті 175 КАС України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд має право вирішити спір за наявними матеріалами справи.

Верховний Суд № 826/9751/14 ЄДРСР 100973142 звертає увагу на те, що саме з метою виконання завдання адміністративного судочинства сторона у справі має користуватися процесуальними правами, сприяючи тим самим суду у здійсненні правосуддя.

20.02.2024 вх №8956/24 третя особа - Департамент управління справами та юридичного забезпечення Черкаської міської ради надав до суду пояснення у справі щодо актуальної адреси реєстрації відовідача.

ІV. ОБСТАВИНИ СПРАВИ

Черкаська обласна організація «Союз комуністів України» зареєстрована як юридична особа 10.02.1995 (код ЄДРПОУ 22792775). Проведеним моніторингом встановлено, що найменування юридичної особи - Черкаська обласна організація «Союз комуністів України» не відповідає вимогам Закону № 317-VII.

Після проведення експертизи Комісія звернулась до відповідача листом Міністерства юстиції України від 11.10.2023 № 133257/19.4/33-23 про надання пояснення причин не приведення найменування у відповідність до вимог законодавства, проте лист повернувся з відміткою - за закінченням терміну зберігання.

За результатами правової експертизи Комісією встановлено, що повне найменування об?єкта - Черкаська обласна організація «Союз комуністів України» не відповідає ч. 2 ст. 3 Закону № 317-VII, позаяк під терміном «комуніст» розуміється вживана назва, що пов?язана з діяльністю комуністичної партії.

За наслідками проведеної правової експертизи Комісією складений Правовий висновок від 23.11.2023 № 9 «Про невідповідність найменування юридичної особи Черкаської обласної організації «Союз комуністів України», Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки» (далі - Правовий висновок).

27.11.2023 Мін?юстом виданий наказ № 4069/5 «Про затвердження Правового висновку Комісії з питань дотримання Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки» та Закону України «Про засудження та заборону пропаганди російської імперської політики в Україні і деколонізацію топонімії».

Відповідно до Правового висновку Комісії від 23.11.2023 № 9, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 27.11.2023 № 4069/5, найменування об?єкта правової експертизи Черкаської обласної організації «Союз комуністів України» містить символіку комуністичного тоталітарного режиму.

V. НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ СПІРНИХ ПРАВОВІДНОСИН

Згідно з частиною першою статті 36 Конституції України громадяни України мають право на свободу об`єднання у політичні партії та громадські організації для здійснення і захисту своїх прав і свобод та задоволення політичних, економічних, соціальних, культурних та інших інтересів, за винятком обмежень, встановлених законом в інтересах національної безпеки та громадського порядку, охорони здоров`я населення або захисту прав і свобод інших людей.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України, органи державної влади та місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України.

Згідно з п. 1 ч. 2 Положення про Міністерство юстиції України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.07.2014 № 228 Міністерство юстиції України є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України. Мін`юст відповідно до покладених на нього завдань здійснює відповідно до закону контроль за діяльністю у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації юридичних осіб, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців, в тому числі шляхом проведення моніторингу реєстраційних дій відповідно до закону, та приймає обов`язкові до виконання рішення, передбачені законом (підпункт 83-7 пункту 4 Положення № 228). Згідно з підпунктом 83-14 пункту 4 Положення № 228 повноваження Мін`юсту приймати рішення щодо невідповідності діяльності, найменування та / або символіки юридичної особи, політичної партії, її обласної, міської, районної організації або іншого структурного утворення, передбаченого статутом політичної партії, іншого об`єднання громадян вимогам Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їх символіки» та/або Закону України «Про засудження та заборону пропаганди російської імперської політики в Україні і деколонізацію топонімії».

Згідно з п. 14 ч. 1 ст. 1 Закону України від 15.05.2003 № 755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» суб`єктом державної реєстрації є Міністерство юстиції України - у разі державної реєстрації політичних партій, всеукраїнських професійних спілок, їх об`єднань, всеукраїнських об`єднань організацій роботодавців; відокремлених підрозділів іноземних неурядових організацій, представництв, філій іноземних благодійних організацій, постійно діючих третейських судів, засновниками яких є всеукраїнські громадські організації, всеукраїнських творчих спілок, символіки громадських формувань. Відповідно до частини п`ятої статті 16 Закону у найменуванні юридичних осіб забороняється використовувати: повне чи скорочене найменування державних органів або органів місцевого самоврядування, або похідні від цих найменувань, або історичні державні найменування, перелік яких установлює Кабінет Міністрів України, - у найменуваннях юридичних осіб приватного права; символіку комуністичного та/або націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів, заборона використання яких встановлена Законом України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки»; символіку російської імперської політики відповідно до Закону України «Про засудження та заборону пропаганди російської імперської політики в Україні і деколонізацію топонімії»; символіку воєнного вторгнення російського нацистського тоталітарного режиму в Україну; терміни, абревіатури, похідні терміни, заборона використання яких передбачена законом.

Законом України «Про громадські об`єднання» (далі - Закон №4572 -VI) визначено правові та організаційні засади реалізації права на свободу об`єднання, гарантованого Конституцією України та міжнародними договорами України, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, порядок утворення, реєстрації, діяльності та припинення громадських об`єднань.

Відповідно до ч. ч. 1-3 ст. 4 Закону №4572 - VI утворення і діяльність громадських об`єднань, мета (цілі) або дії яких спрямовані на ліквідацію незалежності України, зміну конституційного ладу насильницьким шляхом, порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки, незаконне захоплення державної влади, пропаганду війни, насильства, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, посягання на права і свободи людини, здоров`я населення, пропаганду комуністичного та/або націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів та їхньої символіки, забороняються. Громадські об`єднання не можуть мати воєнізованих формувань. Інші обмеження права на свободу об`єднання, у тому числі на утворення і діяльність громадських об`єднань, можуть бути встановлені виключно законом в інтересах національної безпеки та громадського порядку, охорони здоров`я населення або захисту прав і свобод інших людей.

Відповідно до ч. ч. 1, 2 ст. 28 Закону №4572 - VI громадське об`єднання може бути заборонено судом за позовом уповноваженого органу з питань реєстрації в разі виявлення ознак порушення громадським об`єднанням вимог статей 36, 37 Конституції України, статті 4 цього Закону. Справа про заборону громадського об`єднання розглядається у порядку, встановленому Кодексом адміністративного судочинства України. Заборона громадського об`єднання має наслідком припинення його діяльності у порядку, встановленому Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».

9 квітня 2015 року Верховною Радою України прийнятий Закон України №317- VІІІ «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки» (далі - Закон №317-VІІІ), що набрав чинності 21.05.2015. Згідно з пунктом 2 частини першої статті 1 Закону № 317-VIII пропаганда комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів - публічне заперечення, зокрема через медіа, злочинного характеру комуністичного тоталітарного режиму 1917-1991 років в Україні, націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарного режиму, поширення інформації, спрямованої на виправдання злочинного характеру комуністичного, націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів, діяльності радянських органів державної безпеки, встановлення радянської влади на території України або в окремих адміністративно-територіальних одиницях, переслідування учасників боротьби за незалежність України у XX столітті, виготовлення та/або поширення, а також публічне використання продукції, що містить символіку комуністичного, націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів.

Відповідно до частини першої статті 3 Закону № 317-VIII пропаганда комуністичного та/або націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів та їхньої символіки визнається наругою над пам`яттю мільйонів жертв комуністичного тоталітарного режиму, націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарного режиму та заборонена законом. Приписами частин другої, третьої статті 3 Закону №317-VIII передбачено, що пропаганда комуністичного та/або націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів та їхньої символіки юридичною особою, політичною партією, іншим об`єднанням громадян, друкованим засобом масової інформації та/або використання у назві символіки комуністичного та/або націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів є підставою для відмови в реєстрації та/або припинення діяльності юридичної особи, політичної партії, іншого об`єднання громадян, підставою для відмови в реєстрації та/або припинення випуску друкованого засобу масової інформації. У разі невиконання юридичними особами, політичними партіями, іншими об`єднаннями громадян, друкованими засобами масової інформації вимог цього Закону їх діяльність/випуск підлягає припиненню в судовому порядку за позовом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державної реєстрації юридичних осіб, реєстрації (легалізації) об`єднань громадян, громадських спілок, інших громадських формувань, або іншого уповноваженого органу державної влади. Рішення про невідповідність діяльності, найменування та/або символіки юридичної особи, політичної партії, іншого об`єднання громадян вимогам цього Закону приймає центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державної реєстрації юридичних осіб, реєстрації (легалізації) об`єднань громадян, громадських спілок, інших громадських формувань, у визначеному Кабінетом Міністрів України порядку (частина четверта статті 3 Закону №317-VIII).

Відповідно до положень пункту 23 Порядку прийняття рішень щодо невідповідності діяльності, найменування та/або символіки юридичної особи, політичної партії, її обласної, міської, районної організації або іншого структурного утворення, передбаченого статутом політичної партії, іншого об`єднання громадян вимогам Закону, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.05.2015 № 354 (далі - Порядок № 354) у тридцятиденний строк з дня прийняття рішення про невідповідність діяльності, найменування та/або символіки юридичної особи, політичної партії, іншого об`єднання громадян вимогам Законів Мін`юст звертається з позовом до суду про припинення діяльності юридичної особи, політичної партії, іншого об`єднання громадян або повідомляє іншим органам державної влади, які уповноважені звертатися з відповідним позовом до суду. Згідно з пунктами 11, 12 Порядку № 354 проведення правової експертизи здійснюється протягом 30 робочих днів з дня надходження матеріалів до Комісії. Строк проведення експертизи зупиняється за рішенням Комісії на час, достатній для отримання документів (інформації), необхідних для її проведення. Комісія звертається до наукових установ та організацій, правоохоронних органів, інших юридичних осіб для отримання документів (інформації) в паперовій або електронній формі, необхідних для проведення правової експертизи.

VІ. ОЦІНКА СУДУ

Відповідач не вчинив дії щодо приведення найменування юридичної особи до вимог законодавства, позаяк утворення і діяльність громадських об`єднань, мета (цілі) або дії яких спрямовані на пропаганду війни, насильства, на розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, посягання на права і свободи людини, здоров`я населення, пропаганду російської імперської політики та її символіки, комуністичного та/або націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів та їхньої символіки, порушення рівноправності громадян залежно від їх раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками; поширення відомостей, що містять виправдовування, визнання правомірною, заперечення збройної агресії Російської Федерації проти України, у тому числі шляхом представлення збройної агресії Російської Федерації проти України як внутрішнього конфлікту, громадянського конфлікту, громадянської війни, заперечення тимчасової окупації частини території України; пропаганду російського нацистського тоталітарного режиму, збройної агресії Російської Федерації проти України, символіки воєнного вторгнення російського нацистського тоталітарного режиму в Україну, забороняються (частина перша статті 4 Закону № 4572-VI).

Відповідно до підпункту «є» пункту 4 частини першої статті 1 Закону № 317-VIII до символіки комуністичного тоталітарного режиму віднесено, зокрема, назви, пов`язані з діяльністю комуністичної партії. Відповідно до пункту 20 Порядку № 354 правовий висновок про відповідність/невідповідність діяльності, найменування та/або символіки об`єкта правової експертизи вимогам Законів затверджується наказом Мін`юсту в строк, визначений у пунктах 11 і 12 цього Порядку.

З урахуванням оприлюднених вимог законодавства та активних дій позивача під час реалізації повноважень відповідачем не вжито заходів, спрямованих на виконання вимог Закону № 317-VIII, що могли би бути враховані Комісією на момент прийняття правового висновку від 23.11.2023 № 9 «Про невідповідність найменування юридичної особи Черкаської обласної організації «Союз комуністів України», Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки».

Символіка об`єкта правової експертизи (найменування відповідача) належить до символіки комуністичного тоталітарного режиму у розумінні Закону № 317-VIII.

Оскільки найменування об`єкта правової експертизи Черкаської обласної організації «Союз комуністів України» (код в ЄДРПОУ 22792775) містить символіку комуністичного тоталітарного режиму, що свідчить про порушення відповідачем вимог Закону № 317-VIII, а діяльність юридичної особи - відповідача з невідповідним найменуванням не припинена, то суд встановив, що відповідачем не виконано вимоги Закону №317-VIII, тому доходить висновку, що доводи представника позивача є обгрунтованими і позовні вимоги Міністерства юстиції України про припинення діяльності юридичної особи відповідача шляхом заборони є такими, що належать до задоволення.

VІІ. ВИСНОВКИ СУДУ

Відповідно до частин першої, другої статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Суб`єкт владних повноважень як позивач у справі, звертаючись до суду відповідно до ч.4 ст.5 КАС України, надав наявні у нього і достатьні документи та матеріали, що оцінені як докази у справі.

Відповідно до положень статті 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів сукупно.

Верховний Суд 11 вересня 2023 року у справі №420/14943/21 (адміністративне провадження №К/990/8225/23) сформулював правовий висновок про те, що критеріями обґрунтованості рішення суб`єкта владних повноважень є: 1) логічність та структурованість викладення мотивів, що стали підставою для прийняття відповідного рішення; 2) пов`язаність наведених мотивів з конкретно наведеними нормами права, що становлять легітимну основу такого рішення; 3) наявність правової оцінки фактичних обставин справи (поданих заявником документів, інших доказів), врахування яких є обов`язковим у силу вимог закону під час прийняття відповідного рішення суб?єкта владних повноважень; 4) відповідність висновків, викладених у такому рішенні, фактичним обставинам справи; 5) відсутність немотивованих висновків та висновків, що не ґрунтуються на нормах права.

Надавши оцінку доказам за встановлених обставин з урахуванням правового регулювання спірних правовідносин, суд доходить висновку про структурованість викладення мотивів позивача та логічність і правомірність Правового висновку Комісії від 23.11.2023 № 9, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 27.11.2023 № 4069/5, щодо невідповідності законодавству найменування об?єкта правової експертизи - Черкаської обласної організації «Союз комуністів України» та наявні достатні підстави для припинення шляхом заборони діяльності відповідача - юридичної особи Черкаської обласної організації «Союз комуністів України» (код в ЄДРПОУ 22792775, керівник: Терес Віталій Олексійович).

VІІІ. РОЗПОДІЛ СУДОВИХ ВИТРАТ

Згідно із ст. 139 КАС України підстави для розподілу судових витрат відсутні.

Відповідно до частини другої статті 139 КАС України під час задоволення позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз. Оскільки позивачем не надано доказів понесення витрат, пов`язаних із залученням свідків та проведенням експертиз, розподіл судових витрат не здійснюється.

Керуючись статтями 2, 5, 9, 90, 139, 143, 243-246, 250, 255, 258, 295 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Міністерства юстиції України (ЄДРПОУ 00015622) задовольнити.

Припинити шляхом заборони діяльність юридичної особи Черкаської обласної організації «Союз комуністів України» (код в ЄДРПОУ 22792775, місцезнаходження: 18001, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вулиця Смілянська 44; керівник: Терес Віталій Олексійович - зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_1 ).

Рішення набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, що може бути подана протягом тридцяти днів з дня проголошення рішення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку повністю або частково за правилами, встановленими статтями 293, 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України до Шостого апеляційного адміністративного суду у зв`язку із початком функціонування модулів ЄСІТС з урахуванням підпунктів 15.1, 15.5 пункту 15 частини 1 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України відповідно до рішення ВРП від 17.08.2021 №1845/О/15-21 «Про затвердження Положення про порядок функціонування окремих підсистем Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи».

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду. Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення безпосередньо до Шостого апеляційного адміністративного суду.

Судові витрати не розподіляються.

Копію рішення направити учасникам справи:

позивач: Міністерство юстиції України, місцезнаходження: вул. Архітектора Городецького 13, м. Київ, 01001, код ЄДРПОУ 00015622;

відповідач: Черкаська обласна організація «Союз комуністів України» (код в ЄДРПОУ 22792775, місцезнаходження: 18001, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вулиця Смілянська 44);

третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на стороні позивача: Департамент управління справами та юридичного забезпечення Черкаської міської ради (ЄДРПОУ 38764676, вул. Байди Вишневецького 36, м. Черкаси, Черкаська область, Україна, 18001).

Рішення суду складене 14.03.2024.

Суддя Лариса ТРОФІМОВА

СудЧеркаський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.03.2024
Оприлюднено18.03.2024
Номер документу117695982
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо звернень органів доходів і зборів, у тому числі щодо припинення юридичної особи (припинення підприємницької діяльності фізичної особи–підприємця)

Судовий реєстр по справі —580/12287/23

Рішення від 04.03.2024

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Лариса ТРОФІМОВА

Рішення від 04.03.2024

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Лариса ТРОФІМОВА

Ухвала від 20.02.2024

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Лариса ТРОФІМОВА

Ухвала від 01.02.2024

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Лариса ТРОФІМОВА

Ухвала від 24.01.2024

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Лариса ТРОФІМОВА

Ухвала від 05.01.2024

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Лариса ТРОФІМОВА

Ухвала від 25.12.2023

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Лариса ТРОФІМОВА

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні