Постанова
від 19.03.2024 по справі 400/12322/23
П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

19 березня 2024 р.м. ОдесаСправа № 400/12322/23

Перша інстанція: суддя Мороз А. О.,

П`ятий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

судді-доповідача Турецької І. О.,

суддів Градовського Ю. М. Шеметенко Л. П.

розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Миколаївській області на рішення Миколаївського окружного адміністративного суду від 06 грудня 2023 року у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «КИВ ОЙЛ» до Головного управління ДПС у Миколаївській області про визнання протиправною відмову у видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним та зобов`язати її видати

В С Т А Н О В И В:

Короткий зміст позовних вимог.

У жовтні 2023 року Товариство з обмеженою відповідальністю «КИВ ОЙЛ» (далі ТОВ «КИВ ОЙЛ») звернулося до суду першої інстанції з позовом до Головного управління ДПС у Миколаївській області (далі ГУ ДПС у Миколаївській області), в якому просило:

- визнати протиправною відмову у видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним;

- зобов`язати видати ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним за адресою: Миколаївська область, Вітовський район, с. Зайчевське, Коларiвська сільська рада.

Пояснюючи обставини справи, ТОВ «КИВ ОЙЛ» зазначило, що 23.08.2023 звернулося до ГУ ДПС у Миколаївській області із заявою на отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, проте контролюючий орган відмовив у видачі ліцензії, позаяк до заяви не додано акта вводу в експлуатацію об`єкта або акт готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінченого будівництва об`єкта (або інші документи, що підтверджують прийняття об`єкта в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо вcіx об`єктів у місці роздрібної торгівлі пальним).

Вважаючи вказану відмову протиправною позивач, покликаючись на Порядок розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово комунального господарства України від 21.10.2011 №244 (далі Порядок №244) наголошує, що даний нормативно правовий акт не передбачає введення в експлуатацію пересувної тимчасової споруди, якою є модульна наземна мобільна АЗС.

За таких обставин, на думку позивача, він на виконання статті 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» від 19.12.1995 № 481/95-ВР (далі - Закон № 481/95-ВР) надав контролюючому органу необхідний перелік документів для отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, зокрема, паспорт прив`язки пересувної тимчасової споруди.

Короткий зміст рішення суду першої інстанції.

Рішенням Миколаївського окружного адміністративного суду від 06 грудня 2023 року, ухваленого за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін, у письмовому провадженні, позов ТОВ «КИВ ОЙЛ» задоволено частково.

Суд визнав протиправними дії ГУ ДПС у Миколаївській області, які полягають у відмові у видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним ТОВ «КИВ ОЙЛ» за адресою: Миколаївська область, Вітовський район, селище Зайчевське, Коларівська сільська рада.

Зобов`язав ГУ ДПС у Миколаївській області повторно розглянути заяву ТОВ «КИВ ОЙЛ» щодо ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним за адресою: Миколаївська область, Вітовський район, селище Зайчевське, Коларівська сільська рада та прийняти рішення, з урахуванням висновків суду в цій справі.

Суд відмовив у задоволенні позовної вимоги про зобов`язання ГУ ДПС у Миколаївській області видати ТОВ «КИВ ОЙЛ» ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним за адресою: Миколаївська область, Вітовський район, с. Зайчевське, Коларiвська сільська рада.

Ухвалюючи таке рішення, суд першої інстанції, на підставі аналізу положень статті 15 Закону № 481/95-ВР, дійшов висновку, що об`єктом ліцензування, при здійсненні роздрібної торгівлі пальним може бути не тільки споруда, тобто об`єкт нерухомого майна або об`єкт завершеного будівництва, але й інші споруди чи обладнання, які використовуються для роздрібної торгівлі, а також ємності.

Як установив суд, у спорі, що розглядається, роздрібний продаж пального позивач має намір здійснювати за допомогою тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності «Модульна наземна мобільна АЗС».

Оскільки наземна мобільна АЗС модульного типу є тимчасовою спорудою, виконана як цілісний заводський виріб та встановлюється без облаштування фундаменту прямо на земельну ділянку, відсутні підстави вважати, на думку суду, що вона підпадає під визначення об`єкта завершеного будівництва та підлягає прийняттю в експлуатацію, в розумінні Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».

Також, у своєму рішенні, суд першої інстанції звернув увагу на лист Управління державної архітектурно-будівельної інспекції у Миколаївській області від 09.11.2020, який був надісланий на адресу ТОВ «КИВ ОЙЛ», про те, що розміщення пересувної тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності «Модульна наземна мобільна АЗС», за адресою: Коларівська сільська рада, Вітовський район, Миколаївська область, кадастровий помер земельної ділянки: 4823381700:18:000:0521, не потребує отримання дозволу на виконання будівельних робіт та прийняття об`єкта до експлуатації з отриманням сертифікату готовності.

Відмовляючи у задоволенні вимоги про обов`язок ГУ ДПС у Миколаївській області видати ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним, суд указав, що наведені дії включають в себе розгляд відповідної заяви ТОВ «КИВ ОЙЛ» та поданих ним інших документів. У зв`язку з чим, поважав, що покладення на контролюючий орган такого обов`язку, носить передчасний характер.

Короткий зміст вимог апеляційної скарги та відзиву.

Вважаючи рішення суду першої інстанції незаконним та необґрунтованим, в частині задоволення позову, ГУ ДПС у Миколаївській області просить його, в цій частині скасувати та у скасованій частині ухвалити нове рішення про відмову в задоволенні позову.

Головним доводом апеляції є те, що, відповідно до статті 15 Закону № 481/95-ВР, для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копія, зокрема, акта вводу в експлуатацію об`єкта або акт готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об`єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального.

Оскільки, як стверджує скаржник, в поданих документах відсутній акт вводу в експлуатацію об`єкта або акт готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об`єкта або інші документи, що підтверджують прийняття об`єкта в експлуатацію, на адресу ТОВ «КИВ ОЙЛ» був направлений лист від 04.09.2023 №20156/6/14-29-09-04-04-2 про відмову у видачі ліцензії.

Позивач не скористався правом подання відзиву на апеляцію.

Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 311 КАС України, справа розглянута в порядку письмового провадження, оскільки апеляційна скарга подана на рішення суду першої інстанції, яке ухвалено в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у порядку письмового провадження).

Фактичні обставини справи.

ТОВ «КИВ ОЙЛ» створено 09.12.2019, основним видом діяльності за КВЕД є 47.30 Роздрібна торгівля пальним.

23.08.2023 ТОВ «КИВ ОЙЛ» звернулося до ГУ ДПС у Миколаївській області із заявою про отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним.

До заяви на отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним суб`єктом господарювання у відповідності до статті 15 Закону № 481/95-ВР надано наступні завірені копії документів:

платіжна інструкція від 22.08.2023 №22 на суму 2000грн.;

паспорт апарату контрольно-касового електронного спеціалізованого «ND-747»;

витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку за №НВ-5300631592023 з кадастровим номером 4823381700:18:000:0521;

лист Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Миколаївській області від 09.11.2020 №19734/4/1014-1.18-20 про відсутність підстав для надання дозволу на виконання будівельних робіт та прийняття об`єкта до експлуатації з отриманням сертифікату готовності;

витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права за №231400018, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 1585106148233;

акт приймання-передачі земельної ділянки від 04.11.2020;

договір купівлі-продажу земельної ділянки від 08.10.2020;

паспорт прив`язки пересувної тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності «Модульна наземна мобільна АЗС», за адресою: Коларівська сільська рада, Вітовський район, Миколаївська область, кадастровий помер земельної ділянки: 4823381700:18:000:0521

договір оренди землі від 04.11.2020;

дозвіл експлуатувати машини, механізми, устаткування підвищеної небезпеки, виданий Управлінням Держпраці у Миколаївській області з реєстраційним номером 008.21.48;

дозвіл виконувати роботи підвищеної небезпеки, виданий Управлінням Держпраці у Миколаївській області з реєстраційним номером 007.21.48.

Позаяк у поданих документах був відсутній акт вводу в експлуатацію об`єкта або акт готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об`єкта або інші документи, що підтверджують прийняття об`єкта в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об`єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, ГУ ДПС у Миколаївській області направило на адресу ТОВ «КИВ ОЙЛ» листа від 04.09.2023 №20156/6/14-29-09-04-04-2 про відмову у видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним.

Джерела правового регулювання (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) та оцінка суду апеляційної інстанції доводів апеляції і висновків суду першої інстанції.

Переглянувши справу за наявними у ній доказами та перевіривши законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що відсутні підстави для задоволення апеляції ГУ ДПС у Миколаївській області, з огляду на таке.

Основні засади державної політики щодо регулювання виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим та зерновим дистилятом, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, дистилятом виноградним спиртовим, спиртом-сирцем плодовим, біоетанолом, алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, та пальним, забезпечення їх високої якості та захисту здоров`я громадян, а також посилення боротьби з незаконним виробництвом та обігом алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального на території України визначає Закон № 481/95-ВР.

Стаття 1 Закону № 481/95-ВР, яка визначає основні поняття та терміни, які використовуються в цьому законодавчому акті встановлює, що:

ліцензія (спеціальний дозвіл) - документ, що засвідчує право суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) на провадження одного із зазначених у цьому Законі видів діяльності протягом визначеного строку;

місце роздрібної торгівлі пальним - місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для роздрібної торгівлі та/або зберігання пального на праві власності або користування;

роздрібна торгівля пальним - діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції/автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції/газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки та/або реалізація скрапленого вуглеводневого газу в балонах для побутових потреб населення та інших споживачів;

Згідно з пунктом 7 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» 02.03.2015 № 222-VII, ліцензуванню підлягають виробництво і торгівля спиртом етиловим, коньячним і плодовим та зерновим дистилятом, біоетанолом, алкогольними напоями та тютюновими виробами і пальним, зберігання пального, яка ліцензується відповідно до Закону № 481/95-ВР.

Порядок отримання ліцензії на роздрібну торгівлю пальним визначено статтею 15 Закону України № 481/95-ВР.

Так, відповідно до частини 32 статті 15 Закону № 481/95-ВР ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним видаються уповноваженими Кабінетом Міністрів України органами виконавчої влади за місцем торгівлі суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) терміном на п`ять років

Як передбачено частиною 40 статті 15 Закону № 481/95-ВР, для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів:

- документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об`єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об`єкта в експлуатацію, будь-якого цільового призначення;

- акт вводу в експлуатацію об`єкта або акт готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об`єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального;

- дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.

Зі змісту наведених правових норм вбачається, що для здійснення господарської діяльності, зокрема, з роздрібної торгівлі пальним, суб`єкт господарювання має отримати ліцензію на здійснення такої діяльності.

Вичерпний перелік документів, що подається разом із заявою про отримання ліцензії, визначений у цьому переліку, де крім іншого, визначено акт вводу в експлуатацію об`єкта або акт готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства.

Аналізуючи суть спірних правовідносин, визначальним, на думку колегії суддів, є розв`язання питання про отримання ТОВ «КИВ ОЙЛ» для встановлення наземної мобільної АЗС модульного типу (контейнер із жорстким каркасом) акта вводу в експлуатацію або акт готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію.

Слід зазначити, що за технічними характеристиками модульна заправка складається з металевого резервуара або пластикового, для зберігання і роздачі палива дизеля, солярки, бензину.

Відповідно до пункту 2 Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1442 від 20.12.1997 (далі - Правила), роздрібний продаж нафтопродуктів здійснюється через мережу АЗС, що призначені для відпуску споживачам нафтопродуктів.

Пункт 3 цих Правил поділяє АЗС на стаціонарні, пересувні та контейнерні.

Стаціонарні АЗС - комплекс споруд для приймання та відпуску нафтопродуктів з наземним або підземним розміщенням резервуарів і з не зблокованими з ними паливо-, масло- та газороздавальними колонками.

На стаціонарних АЗС можуть розташовуватися пункти продажу товарів та надання побутових послуг.

Пересувні АЗС - комплексна установка технологічного обладнання, змонтованого на автомобільному шасі або причепі, для транспортування та відпуску нафтопродуктів.

Контейнерні АЗС - установка для відпуску нафтопродуктів, яка складається з резервуара і паливороздавальної колонки, зблокованих в єдиному контейнері.

Стаціонарні АЗС розташовуються у населених пунктах, а також на автомобільних дорогах.

Використання пересувних АЗС дозволяється лише для реалізації населенню пічного палива, а також для реалізації палива на місці розташування стаціонарних АЗС у разі проведення їх ремонту або чистки резервуарів.

Використання контейнерних АЗС дозволяється лише в автогосподарствах, на промислових і сільськогосподарських підприємствах, платних стоянках автомобілів, моторних човнів і катерів, пристанях, в гаражних кооперативах та сільській місцевості, де відсутні стаціонарні АЗС.

Відповідно до правового висновку Верховного Суду, викладеного у постанові від 09.08.2022 у справі № 580/2513/21, для отримання ліцензії на роздрібну торгівлю пальним суб`єкт господарювання зобов`язаний подати до ліцензійного органу акт вводу в експлуатацію об`єкта, акт готовності об`єкта до експлуатації або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об`єкта щодо виконаного цілісним заводським виробом стаціонарного АЗС, проте такий обов`язок не виникає, якщо АЗС розміщено на бетонному майданчику як цілісний заводський виріб і для його установлення не передбачено будь-яких будівельних робіт, зокрема, улаштування фундаменту.

Як установлено матеріалами справи та не заперечується сторонами АЗС, на яку позивач має намір отримати ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним, є контейнерною, яка розміщується на бетонному майданчику як цілісний заводський виріб і для її установлення не передбачено будь-яких будівельних робіт, зокрема, улаштування фундаменту

Щодо необхідності отримання документа про введення в експлуатацію модульної наземної мобільної АЗС колегія суддів зазначає наступне.

Згідно із частиною 1 статті 9 Закону України «Про архітектурну діяльність» будівництво (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) об`єкта архітектури здійснюється відповідно до затвердженої проектної документації, норм і правил у порядку, визначеному Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності».

Відповідно до частини другої статті 39 Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, здійснюється на підставі акта готовності об`єкта до експлуатації шляхом видачі органами державного архітектурно-будівельного контролю сертифіката у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Акт готовності об`єкта до експлуатації підписується замовником, генеральним проектувальником, генеральним підрядником або підрядником (у разі якщо будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників), субпідрядниками, страховиком (якщо об`єкт застрахований).

Відповідно до правового висновку Верховного Суду у складі Судової палати з розгляду справ щодо захисту соціальних прав Касаційного адміністративного суду, викладеного у постанові від 21.08.2019 у справі № 823/1850/16, розміщення виконаного цілісним заводським виробом стаціонарного заправника газом відноситься до будівельних робіт і потребує отримання дозволу органу державного архітектурно-будівельного контролю.

Цей висновок застосований також у постановах Верховного Суду від 14.07. 2020 у справі №802/1696/16-а, від 26.01.2021у справі № 826/10130/18, від 20.04.2021 у справі №817/1269/17, від 27.05.2021 у справі № 823/1955/16, від 23.11.2021 у справі №280/2701/19 та від 08.06. 2022 у справі № 340/3135/20.

Колегія суддів у цій справі також враховує правовий висновок Верховного Суду, викладений, зокрема, у постанові від 08.06. 2022 у справі № 340/3135/20, відповідно до якого правомірною є відмова у видачі ліцензії суб`єкту господарювання на роздрібну торгівлю пальним у разі неподання таким суб`єктом акта вводу в експлуатацію об`єкта, акта готовності об`єкта до експлуатації або сертифікату про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, а саме - стаціонарного заправного комплексу.

Водночас, колегія суддів звертає увагу на правовий висновок Верховного Суду, який викладений в постанові від 22.07. 2021 у справі №640/19955/19, в якому відзначено, що установлення на бетонний майданчик АЗС, які виконані як цілісний заводський виріб і для їх установлення не передбачено будь-яких будівельних робіт, зокрема, улаштування фундаменту, не є будівництвом, а тому при розміщені такої АЗС не виникає обов`язку щодо прийняття в експлуатацію об`єкта будівництва.

Отже, за таких обставин справи та правового регулювання спірних правовідносин, колегія суддів вважає обґрунтованим висновок суду першої інстанції, що обов`язок подати до ліцензійного органу акт вводу в експлуатацію об`єкта, акт готовності об`єкта до експлуатації або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об`єкта виникає тільки у випадку розміщення стаціонарного АЗС, проте такий обов`язок не виникає, якщо АЗС розміщено на бетонному майданчику як цілісний заводський виріб і для його установлення не передбачено будь-яких будівельних робіт.

Вирішуючи правильність обрання судом першої інстанції способу захисту порушеного права позивача, колегія суддів погоджується з доводами суду про те, що заявлена ним вимога про обов`язок контролюючого органу видати ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним, носить передчасний характер.

Як правильно зазначив суд, заява позивача не була розглянута відповідно до вимог статті 15 Закону №481/95-ВР, яка вимагає прийняття контролюючим органом рішення про відмову у видачі ліцензії із зазначенням підстав для відмови з посиланням на відповідні норми законодавства.

В матеріалах справи міститься лист відповідь ГУ ДПС у Миколаївській області щодо розгляду заяви ТОВ «КИВ ОЙЛ» на отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, за підписом заступника начальника.

Окрім того, з наведеного листа випливає, що ГУ ДПС у Миколаївській області при розгляді заяви ТОВ «КИВ ОЙЛ» не встановлювала обставини, що мають значення для видачі відповідної ліцензії, а саме не перевірили, чи належить АЗС до стаціонарної модульної станції або є пересувною спорудою, не досліджувала питання де вона буде використовуватися, адже використання контейнерних АЗС дозволяється лише в автогосподарствах, на промислових і сільськогосподарських підприємствах, платних стоянках автомобілів, моторних човнів і катерів, пристанях, в гаражних кооперативах та сільській місцевості, де відсутні стаціонарні АЗС.

Отже, підсумовуючи викладене, колегія суддів наголошує, що у цій справі суд першої інстанції правильно застосував норми матеріального права, не допустив порушень процесуального права та ухвалив законне й обґрунтоване рішення про відмову в задоволенні позову.

Відповідно до статті 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

За результатами апеляційного розгляду розподіл судових витрат не здійснюється.

Стаття 328 КАС України встановлює право учасників справи, а також осіб, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси та (або) обов`язки на касаційне оскарження рішення суду першої інстанції після апеляційного перегляду справи, а також постанову суду апеляційної інстанції повністю або частково у випадках, визначених цим Кодексом.

Водночас пункт 2 частини 5 вказаної статті встановлює, що не підлягають касаційному оскарженню, у тому числі судові рішення у справах незначної складності та інших справах, розглянутих за правилами спрощеного позовного провадження (крім справ, які відповідно до цього Кодексу розглядаються за правилами загального позовного провадження), крім випадків якщо:

а) касаційна скарга стосується питання права, яке має фундаментальне значення для формування єдиної правозастосовної практики;

б) особа, яка подає касаційну скаргу, відповідно до цього Кодексу позбавлена можливості спростувати обставини, встановлені оскарженим судовим рішенням, при розгляді іншої справи;

в) справа становить значний суспільний інтерес або має виняткове значення для учасника справи, який подає касаційну скаргу;

г) суд першої інстанції відніс справу до категорії справ незначної складності помилково.

Отже, враховуючи, що судом апеляційної інстанції постановлено рішення у справі розглянутої за правилами спрощеного позовного провадження, відсутні підстави для його оскарження в касаційному порядку.

Керуючись статтями: 308, 311, 315, 316, 322, 325, 328 КАС України, суд

П О С Т А Н О В И В:

Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Миколаївській області залишити без задоволення.

Рішення Миколаївського окружного адміністративного суду від 06 грудня 2023 року у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «КИВ ОЙЛ» до Головного управління ДПС у Миколаївській області про визнання протиправною відмову у видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним та зобов`язати її видати залишити без змін.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття та оскарженню в касаційному порядку до Верховного Суду не підлягає, за винятком випадків, перелічених у пункті 2 частини 5 статті 328 КАС України.

Доповідач - суддя І. О. Турецька

суддя Ю. М. Градовський

суддя Л. П. Шеметенко

Повне судове рішення складено 19.03.2024.

СудП'ятий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.03.2024
Оприлюднено22.03.2024
Номер документу117797399
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності, з них дозвільної системи, нагляду (контролю), реалізації держ-ї регуляторної політики у сфері госп-ї д-ті; ліцензування видів господарської д-ті; розроблення і застосування національних стандар., технічних регламентів та процедур оцінки відповідності

Судовий реєстр по справі —400/12322/23

Ухвала від 30.04.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стеценко С.Г.

Постанова від 19.03.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Турецька І.О.

Ухвала від 05.02.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Турецька І.О.

Ухвала від 05.02.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Турецька І.О.

Ухвала від 17.01.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Турецька І.О.

Ухвала від 04.01.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Турецька І.О.

Рішення від 06.12.2023

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Мороз А. О.

Ухвала від 10.10.2023

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Мороз А. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні