Рішення
від 12.08.2010 по справі 15/55-833
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

"12" серпня 2010 р. Справа № 15/55-833

Господарський суд Терноп ільської області

у складі

Розглянув справу

за позовом за позовом Ук раїнського державного підпр иємства поштового зв'язку "Ук рпошта" вул. Хрещатик, 22, м. Київ 1, 01001 в особі Тернопільської ди рекції Українського державн ого підприємства поштового з в'язку "Укрпошта" вул. В. Чорнов ола, 1, м. Тернопіль, 46001

до 1) Зарваницької сільсь кої ради с. Зарваниця, Теребов лянський район, Тернопільськ а область, 48143

2) Теребовлянського бюро тех нічної інвентаризації м. Тер ебовля, вул. Князя Василька, 115

Третя особа: Вишнівчицька с ільська рада, с. Вишнівчик, Тер ебовлянський район, Тернопіл ьська область.

про: визнання недійсним свідоцтва від 18.04.2008 року про пр аво власності на нерухоме ма йно за Зарваницькою сільсько ю радою;

- зобов'язання Теребовлянсь кого бюро технічної інвентар изації скасувати запис щодо права власності на частину н ежитлового приміщення занес еного на підставі свідоцтва від 18.04.2008 року;

- зобов'язання Зарваницької сільської ради прийняти ріш ення про надання у постійне к ористування земельної ділян ки для обслуговування частин и приміщення площею 28 кв.м. дан ої будівлі

За участю представників сторін:

позивача: пр овідний юрисконсульт Вага Любов Григорівна, довірені сть № 1495 від 30.12.09 р.

відповідача 1: сіль ський голова Фірман Ганна М аксимівна, паспорт НОМЕР _1 від 22.09.98 р.

відповідача 2: пред ставник Возний Володимир З іновійович, довіреність № 108 від 27.07.10р..

Суть справи:

Українське державне під приємство поштового зв'язку "Укрпошта" вул. Хрещатик, 22, м. Ки їв в особі Тернопільської ди рекції Українського державн ого підприємства поштового з в"язку "Укрпошта" вул. В. Чорнов ола, 1, м. Тернопіль звернулося в господарський суд Тернопі льської області з позовом до 1) Зарваницької сільської рад и с. Зарваниця, Теребовлянськ ий район, Тернопільська обла сть та 2) Теребовлянського бюр о технічної інвентаризації м. Теребовля, вул. Князя Василь ка, 115 про:

- визнання недійсним свідоц тва від 18.04.2008 року про право вла сності на нерухоме майно за З арваницькою сільською радою ;

- зобов'язання Теребовлянсь кого бюро технічної інвентар изації скасувати запис щодо права власності на частину н ежитлового приміщення занес еного на підставі свідоцтва від 18.04.2008 року;

- зобов'язання Зарваницької сільської ради винести на за сідання найближчої сесії сіл ьської ради питання про нада ння у постійне користування земельної ділянки для обслуг овування частини приміщення площею 28 кв.м. даної будівлі (за ява про уточнення позовних в имог від 16.06.2010 року)

В розпочатому судовому зас іданні учасникам судового пр оцесу роз' яснено їх права т а обов' язки, передбачені ст . ст. 20, 22, 81-1 ГПК України.

За відсутності клопотання сторін технічна фіксація су дового процесу не здійснювал ася.

Позивач в судовому засідан ні позовні вимоги підтримав повністю, вказуючи, що на прим іщення, яке належить йому на п раві зареєстровано право вла сності і за відповідачем, у зв ' язку з чим просить у спосіб визначений ним як предмет по зовові захисти його право вл асності.

Відповідач 1 заперечує позо вні вимоги, стверджуючи, що пр иймаючи рішення про оформлен ня права власності на приміщ ення у с. Зарваниця по вул. Шев ченка, 13 діяв в межах і у спосіб , визначений законом. Щодо пра ва, оформленого свідоцтвом з а позивачем на частину даног о приміщення пояснив, що ріше ння, яке приймалося Вишнівчи цькою сільською радою надава ло право позивачу користуват ися даним приміщенням.

Відповідач 2 заперечує вимо ги позивача, реєстрацію част ини приміщення за двома юрид ичними особами пояснює тим, щ о у випадку позивача у свідоц тві не зазначено адреси прим іщення, в той час, коли у рішен ні № 5 від 20.03.2003р. оформляється пр аво власності на цілий будин ок по вул. Шевченка, 13 в с. Зарва ниця, у зв' язку з чим БТІ не м оже встановити, чи мова йде пр о один і той же об' єкт.

Третя особа надала суду акт приймання передачі майнових активів Зарваницькій сільсь кій раді, де поряд з іншим майн ом передавалося і спірне при міщення.

Розглянувши матеріали спр ави, заслухавши пояснення пр едставника відповідача, оцін ивши представлені докази в ї х сукупності, судом встановл ено наступне:

Статтею 1 ГПК України перед бачено, що підприємства, уста нови, організації, інші юриди чні особи мають право зверта тися до господарського суду згідно з встановленою підвід омчістю господарських справ за захистом своїх порушених або оспорюваних прав і охоро нюваних законом інтересів.

Відповідно до ст. 2 ГПК Украї ни господарський суд порушує провадження у справі за позо вами, зокрема підприємств і о рганізацій, які звертаються до суду за захистом своїх пра в та охоронюваних законом ін тересів.

За змістом положень вказан их норм, правом на пред' явле ння позову до господарського суду наділені, зокрема юриди чні та фізичні особи - підприє мці, а суд шляхом вчинення про вадження у справі здійснює з ахист осіб, права та охоронюв ані законом інтереси яких по рушені або оспорюються.

Пунктом 2 статті 20 Господарс ького кодексу України встано влено, що кожний суб' єкт гос подарювання та споживач має право на захист своїх прав і з аконних інтересів.

Суд, розглянувши матеріа ли справи, давши оцінку подан им сторонами доказам та наве деним доводам, прийшов до вис новку, що позов не підлягає до задоволення.

При цьому суд виходив з н аступного.

Згідно ст. 19 Конституції Укр аїни, ст. 24. Закону України "Про місцеве самоврядування в Укр аїні" (далі Закон про місцеве с амоврядування) органи держав ної влади та місцевого самов рядування, їх посадові особи зобов' язані діяти лише на п ідставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Ко нституцією та законами Украї ни.

Пунктом 2 статті 77 Закону Укр аїни "Про місцеве самоврядув ання в Україні" передбачено, щ о спори про поновлення поруш ених прав юридичних і фізичн их осіб, що виникають в резуль таті рішень, дій чи бездіяльн ості органів або посадових о сіб місцевого самоврядуванн я, вирішуються в судовому пор ядку.

Як визначено ст.ст. 10, 25, 26 Закон у України "Про місцеве самовр ядування в Україні", сільські , селищні, міські ради є органа ми місцевого самоврядування , що представляють відповідн і територіальні громади та з дійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повнова ження місцевого самоврядува ння, визначені Конституцією України, цим та іншими закона ми.

Правовими підставами для з вернення з позовом позивач в изначає власне право власнос ті на частину будівлі колишн ьої бібліотеки в с. Зарваниця , що оформлене рішенням Вишні вчицької сільської ради № 40 ві д 11.11.1997р. та свідоцтво на право в ласності від 10.06.2002р..

Рішенням виконавчого комі тету Вишнівчицької сільсько ї ради № 41 від 01.09.1995р. виділено пр иміщення для відділення зв' язку в с. Зарваниця в будинку, де розміщена бібліотека Ѕ ць ого будинку (ліва сторона).

Рішенням № 40 від 11.11.1997р. Вишнів чицької сільської ради про п ередачу приміщень відділенн я зв' язку в с. Вишнівчик та ві дділення зв' язку с. Зарвани ця м. Теребовля РВЗ вирішено Р ВЗ в с. Зарваниця повернути кі мнату і кладову загальною пл ощею 28 кв.м. в будинку, де розміщ ена бібліотека с. Зарваниця. Н а підставі даного рішення 10.06.20 02р. за Теребовлянським відділ енням поштового зв' язку УАП ПЗ "Укрпошта" видане свідоцтв о на право власності на примі щення відділення зв' язку в с. Зарваниця та доручено Тере бовлянському БТІ оформити пр аво власності на вищевказане приміщення.

Відповідач заперечує існу вання такого рішення, надаюч и при цьому інше рішення Вишн івчицької сільської ради № 43 в ід 11.11.1997р. "Про передачу приміще нь відділення зв' язку с. Виш нівчик та відділення зв' язк у РВЗ м. Теребовля", згідно яко го взамін будинку, який раніш е належав РВЗ вирішено повер нути кімнату та кладову зага льною площею 43,5 кв.м. для відділ ення зв' язку с. Вишнівчик в а дмінбудинку Вишнівчицької с ільської ради та для відділе ння зв' язку с. Зарваниця кім нату і кладову загальною пло щею 28 кв.м. в будинку, де розміще на бібліотека с. Зарваниця. Пр и цьому в даному рішенні відс утнє доручення БТІ оформити право власності, у зв' язку з чим відповідач стверджує, що приміщення в с. Зарваниця, яке передавалося позивачу рішен ням № 43 і, яким на даний час він користується надавалося поз ивачу в користування, а не у вл асність.

Щодо рішення № 40 відповідач пояснив, що такого рішення не існувало і пункт про зобов' язання БТІ оформити право вл асності є додрукованим.

Рішенням Теребовлянської районної ради № 70 від 20.08.1997р. вирі шено дати згоду територіальн им громадам с. Зарваниця та с. Сапова на створення Зарвани цької сільської ради з центр ом у с. Зарваниця.

Третя особа у справі - Вишн івчицька сільська рада надал а суду акт передачі інвентар я Зарваницької сільської рад и у зв' язку з роз' єднанням , згідно якого Вишнівчицькою сільською радою передано ві дповідачу будинок бібліотек и в с. Зарваниця.

24.04.2002р. Теребовлянський вузол поштового зв' язку Теребовл янської дирекції УДППЗ "Укрп ошта" звернувся з відношення м до Зарваницької сільської ради, в якому просить видати р ішення для оформлення свідоц тва на право власності на буд инок відділення зв' язку с. З арваниця і дозвіл на проведе ння інвентаризації земельно ї ділянки даного відділення зв' язку.

Суд вважає, що такими діями позивач підтверджує той факт , що станом на 24.04.2002р. у нього було відсутнє рішення для оформл ення свідоцтва на право влас ності (правовстановлюючий до кумент на підтвердження само го права).

Позивачем також не надано д оказів про передачу йому час тини приміщення колишньої бі бліотеки в с. Зарваниця (актів передачі і т.ін.), які могли б сл угувати підставою для взяття на баланс даного об' єкта.

Рішенням № 27 від 26.06.2002р. викона вчого комітету Зарваницької сільської ради про встановл ення права власності відмовл ено Теребовлянському вузлу з в' язку у наданні рішення на право власності на Ѕ будинку , у якому знаходиться відділе ння зв' язку на підставі тог о, що дане приміщення знаходи ться на балансі Зарваницької сільської ради.

Рішенням виконавчого комі тету Зарваницької сільської ради № 5 від 20.02.2003р. "Про оформлен ня права власності на жилі бу динки з надвірними будівлями в с. Зарваниця" вирішено встан овити факт належності та виз нати право особистої власнос ті на жилі будинки з надвірни ми будівлями згідно додатку № 1; виконкому сільської ради в идати свідоцтво на право вла сності; просити Тернопільськ е обласне БТІ на підставі дан ого рішення провести реєстра цію жилих будинків (будинков олодінь).

Згідно додатку № 1 до рішенн я № 5 від 20.02.2003р. встановлено факт належності та визнання прав а власності за сільською рад ою на будинок № 13 по вул. Шевчен ка в с. Зарваниця (приміщення к олишньої бібліотеки).

18.04.2008р. на підставі даного ріш ення оформлено свідоцтво на право власності на нежитлову будівлю (будинок сільської р ади) та проведено реєстрацію права власності за Зарваниц ькою сільською радою.

У відповідності до ст. 328 ЦК У країни право власності набув ається на підставах, що не заб оронені законом, зокрема із п равочинів; відповідні положе ння про підстави набуття цив ільних прав та обов'язків міс тилися у статті 4 Цивільного к одексу Української РСР.

У відповідності до ст. 33-34 ГПК України кожна сторона повин на довести ті обставини, на як і вона посилається як на підс таву своїх вимогі заперечень . Обставини справи, які відпов ідно до законодавства повинн і бути підтверджені певними засобами доказування не можу ть підтверджуватися іншими з асобами доказування.

Позивачем не надано суду на лежних та допустимих доказів на підтвердження набуття пр ава власності на частину при міщення в с. Зарваниця по вул. Шевченка, 13.

Рішення Вишнівчицької сіл ьської ради № 40 від 11.11.1997р. та вид ане на його підставі свідоцт во суд оцінює критично, оскіл ьки згідно рішення № 40 та № 43 ві дділенню зв' язку с. Зарвани ця передано кімнату і кладов у загальною площею 28 кв.м., водн очас згідно ескізу, наданого позивачем та БТІ, площа примі щень, що знаходяться в корист уванні відділення зв' язку с кладає 37,6 кв.м., - при цьому свідо цтво від 10.06.2002р. видане на підст аві рішення № 40 від 11.11.1997р. не вка зує, на яке саме приміщення ві дділення зв' язку оформляло ся право власності.

Відсутність будь яких акті в передачі частини приміщенн я з комунальної власності те риторіальної громади позива чу свідчить про відсутність дій на підтвердження виконан ня рішень № 40 та № 43 Вишнівчицьк ої сільської ради про переда чу у власність чи користуван ня.

Позовні вимоги про визнанн я недійсним свідоцтва від 18.04.20 08р. про право власності на неж итлову будівлю в с. Зарваниця по вул. Шевченка, 13 за Зарваниц ькою сільською радою та зобо в' язання Теребовлянського БТІ скасувати запис щодо пра ва власності на частину нежи тлового приміщення задоволе нню не підлягають, виходячи з наступного.

Відповідно до приписів ста тей 13, 41 Конституції України ві д імені Українського народу права власника здійснюють ор гани державної влади та орга ни місцевого самоврядування в межах, визначених Конститу цією. Ніхто не може бути проти правно позбавлений права вла сності. Згідно з приписами ст атті 19 Конституції України ор гани державної влади та орга ни місцевого самоврядування , їх посадові особи зобов'язан і діяти лише на підставі, в меж ах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Статтями 140 -145 Конституції України унормо вано, що місцеве самоврядува ння здійснюється територіал ьними громадами в порядку вс тановленому законом як безпо середньо, так і через органи м ісцевого самоврядування: сіл ьські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи. Матеріа льною і фінансовою основою м ісцевого самоврядування є, з окрема, нерухоме майно, що є у власності територіальних гр омад сіл, селищ, міст, районів у містах. Територіальні гром ади села, селища, міста безпос ередньо або через утворені н ими органи місцевого самовря дування управляють майном, щ о є в комунальній власності. О ргани місцевого самоврядува ння в межах повноважень, визн ачених законом, приймають рі шення, які є обов'язковими до в иконання на відповідній тери торії. Права органів самовря дування захищаються у судово му порядку. Відповідно до при писів статті 60 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" територіальним гр омадам сіл, селищ, міст, районі в у містах належить право ком унальної власності на нерухо ме майно. При цьому, підставою для набуття права комунальн ої власності є передача майн а територіальним громадам бе зоплатно державою, іншими су б'єктами права власності, а та кож майнових прав, створення , придбання майна органами мі сцевого самоврядування в пор ядку, встановленому законом.

Згідно акта передачі майно вих активів при роз' єднанні адміністративно-територіал ьне управління сільських рад с. Вишнівчик та с. Зарваниця З арваницькій сільській раді б уло передано приміщення коли шньої бібліотеки, що стало пі дставою для взяття на баланс даного приміщення Зарваниц ькою сільською радою.

В подальшому рішенням вико нкому Зарваницької сільсько ї ради № 5 від 20.02.2003р. було визнано на дане приміщення право вла сності за останньою (з присво єнням будівлі адреси вул. Шев ченка, 13), на підставі якого офо рмлене свідоцтво та здійснен а реєстрація права. При цьому Зарваницька сільська рада д іяла в межах і спосіб визначе ний Законом України "Про місц еве самоврядування".

Рішення № 5 від 20.02.2003р., на підст аві якого видане оспорюване свідоцтво, не скасоване та не визнавалося недійсним, а від так підстави для задоволення вимог про визнання недійсни м свідоцтва та скасування Те ребовлянським БТІ запису щод о права власності на частину приміщення, вчиненого на під ставі свідоцтва від 18.04.2008р. відс утні.

Крім того, слід зауважити, щ о обраний позивачем спосіб з ахисту (визнання недійсним с відоцтва про право власності на нерухоме майно) не відпові дає способам захисту цивільн их прав та інтересів.

У відповідності до статті 15 Цивільного кодексу України , кожна особа має право на захи ст свого цивільного права у р азі його порушення, невизнан ня або оспорювання та на захи ст свого інтересу, який не суп еречить загальним засадам ци вільного законодавства. Згід но частини 1 статті 16 Цивільно го кодексу України кожна осо ба має право звернутися до су ду за захистом свого особист ого немайнового або майновог о права та інтересу. Відповід но до частини 2 цієї ж норми Ци вільного кодексу України спо собами захисту цивільних пра в та інтересів можуть бути: ви знання права; визнання право чину недійсним; припинення д ії, яка порушує право; відновл ення становища, яке існувало до порушення; примусове вико нання обов'язку в натурі; змін а правовідношення; припиненн я правовідношення; відшкодув ання збитків та інші способи відшкодування майнової шкод и; відшкодування моральної (н емайнової) шкоди; визнання не законними рішення, дій чи без діяльності органу державної влади, органу влади Автономн ої Республіки Крим або орган у місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб.

Відповідно до статті 1 Закон у України "Про державну реєст рацію речових прав на нерухо ме майно та їх обмежень" держа вна реєстрація є офіційним в изнанням і підтвердженням де ржавою фактів виникнення, пе реходу або припинення речови х прав на нерухоме майно та їх обмежень, що супроводжуєтьс я внесенням даних до Державн ого реєстру речових прав на н ерухоме майно та їх обмежень . Отже, видача виконавчим комі тетом міської ради свідоцтва про право власності на нерух оме майно є підтвердженням о формлення цієї дії, а підстав ою для її вчинення є документ и за переліком, встановленим Тимчасовим положенням про р еєстрацію прав власності на нерухоме майно, затвердженим наказом Міністерства юстиці ї України від 07.02.02 року № 7/5, тобто оформлення свідоцтва на пра во власності є наслідком под ання для оформлення такого п рава певного переліку правов становлюючих документів. Оск ільки свідоцтво на право вла сності лише посвідчує наявні сть відповідного права, але н е породжує, змінює або припин яє певні права та обов'язки, йо го не можна вважати правочин ом, на підставі якого право ви никає, змінюється чи припиня ється.

Заперечуючи право відпові дача на частину приміщення ш ляхом визнання недійсним сві доцтва позивач не спростовує право власності відповідача , оскільки дане право набуте н а підставі акта - рішення ор гану місцевого самоврядуван ня, при цьому ч. 2 ст. 16 ЦК України визначено зокрема, що способ ом захисту прав може бути виз нання правочину недійсним, т а оскільки свідоцтво за свої м змістом не є правочином, а ли ше документом, яким оформляє ться право власності, суд вва жає, що позивачем заявлені ви моги про захист своїх прав у н епередбачений законом спосі б, у зв' язку з чим відсутні пі дстави для задоволення позов них вимог.

Реєстрація прав власності згідно п. 1.3 Тимчасового полож ення про порядок реєстрації прав власності на нерухоме м айно, затвердженого наказом Міністерства юстиції Україн и від 07.02.2002 № 7/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції Украї ни 18.02.2002 за № 157/6445, здійснюють кому нальні підприємства бюро тех нічної інвентаризації (далі - БТІ).

Згідно п. 1.4. Положення держав на реєстрація прав власності на нерухоме майно - це внесенн я запису до Реєстру прав влас ності на нерухоме майно у зв' язку з виникненням, існуванн ям або припиненням права вла сності на нерухоме майно, що з дійснюється БТІ за місцезнах одженням об' єктів нерухомо го майна на підставі правовс тановлювальних документів к оштом особи, що звернулася до БТІ.

Крім того, відповідно до При кінцевих положень Закону Укр аїни "Про державну реєстраці ю речових прав на нерухоме ма йно та їх обмежень" до створен ня єдиної системи реєстрації прав на нерухомість та землю - реєстрація прав власності н а нерухоме майно здійснюєтьс я комунальними підприємства ми БТІ в порядку, визначеному Міністерством юстиції Украї ни, як органом центральної ви конавчої влади до повноважен ь якого належить нормативне та методичне забезпечення ді яльності підприємств БТІ.

Отже, державна реєстрація п рав власності на нерухоме ма йно - це підтвердження держав ою виникнення, існування або припинення права власності на нерухоме майно, що у свою че ргу гарантується Конституці єю України.

Вказане свідчить, що органу БТІ на основі законодавства делеговані владні повноваже ння у сфері суспільних право відносин, пов' язаних зі зді йсненням від імені держави д ій щодо реєстрації прав влас ності на нерухоме майно.

Таким чином, БТІ в розумінні п. 7 ст. 3 КАС України є суб' єкт ом владних повноважень.

Аналіз суб' єктного склад у спору в частині скасування державної реєстрації права власності та характер правов ідносин між позивачем, орган ом місцевого самоврядування і органом БТІ свідчить, що дан а справа є справою адміністр ативної юрисдикції, адже, буд ь-яких вимог про визнання пра ва власності або будь-якого і ншого цивільного права на не рухоме майно, позивачем не за явлено, а фактично ним оскарж уються дії БТІ з внесення зап ису до Реєстру прав власност і на нерухоме майно з зобов' язанням його скасувати держа вну реєстрацію без будь-яких подальших дій і наслідків.

07.08.2009р. позивач звернувся до в ідповідача з заявою про вида чу рішення про надання у пост ійне користування земельної ділянки, на якій знаходиться приміщення відділення пошто вого зв' язку в с. Зарваниця, п лощею 28 кв.м.

25.05.2009р. за вихідним № 37 відпові дач повідомив, що будинок сіл ьської ради та земельна діля нка, на якій він знаходиться, п еребувають у комунальній вла сності громади с. Зарваниця.

Позивач просить зобов' яз ати відповідача винести на з асідання найближчої сесії пи тання про надання у постійне користування земельної діля нки для обслуговування части ни приміщення площею 28 кв.м.

Відповідно до ст. 3 Земельно го кодексу України (далі ЗК Ук раїни) земельні відносини ре гулюються Конституцією Укра їни, цим Кодексом, а також прий нятими відповідно до них нор мативно-правовими актами.

До повноважень сільських, с елищних, міських рад у галузі земельних відносин та терит орії сіл, селищ, міст згідно ст атті 12 ЗК України належать, зо крема розпорядження землями територіальних громад, пере дача земельних ділянок комун альної власності у власність громадян та юридичних осіб, н адання земельних ділянок у к ористування із земель комуна льної власності, здійснення контролю за використанням та охороною земель комунальної власності, підготовка висно вків щодо вилучення (викупу) т а надання земельних ділянок відповідно до цього Кодексу, додержанням земельного та е кологічного законодавства, в ирішення інших питань у галу зі земельних відносин відпов ідно до закону.

Відповідно до статті 116 Земе льного кодексу України грома дяни та юридичні особи набув ають права власності та прав а користування земельними ді лянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування та державних органів приватизації щодо з емельних ділянок, на яких роз ташовані об'єкти, які підляга ють приватизації, в межах їх п овноважень, визначених цим К одексом. Набуття права на зем лю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у к ористування.

Відповідно до ст. 123 Земельно го кодексу України, яка регла ментує порядок надання в пос тійне користування земельни х ділянок юридичним особам - юридична особа, зацікавлена в одержанні земельної ділянк и у постійне користування із земель державної або комуна льної власності, звертається з відповідним клопотанням д о районної, Київської та Сева стопольської міських держав них адміністрацій або сільсь кої, селищної, міської ради.

Відповідно до ч. 1 ст. 123 Земель ного кодексу України надання у користування земельної ді лянки, межі якої встановлені в натурі (на місцевості), без з міни її цільового призначенн я, здійснюється на підставі т ехнічної документації із зем леустрою щодо складання доку мента, що посвідчує право кор истування земельною ділянко ю.

Враховуючи, що позивачем не дотримано порядку, визначен ого нормами Земельного кодек су України щодо одержання зе мельної ділянки в користуван ня та наявність спору щодо пр ава власності на частину при міщення, для обслуговування якої позивач хоче одержати в користування земельну ділян ку, суд вважає заявлені позов ні вимоги в частині зобов' я зання відповідача винести на засідання найближчої сесії питання про надання у постій не користування земельної ді лянки передчасними, а тому та кими, що задоволенню не підля гають.

З огляду на наведене, керуюч ись ст.ст. 1, 2, 12, 22, 32, 33, 43 - 49, п. 1 ст. 80, ст.ст . 82 - 85, 115 - 117 Господарського процес уального кодексу України, го сподарський суд, -

ВИРІШИВ:

1.В частині визнання н едійсним свідоцтва від 18.04.2008 ро ку про право власності на нер ухоме майно за Зарваницькою сільською радою в позові від мовити.

2.В частині зобов'язання Зар ваницької сільської ради при йняти рішення про надання у п остійне користування земель ної ділянки для обслуговуван ня частини приміщення площею 28 кв.м. даної будівлі в позові в ідмовити.

3.В частині зобов'язання Тер ебовлянського бюро технічно ї інвентаризації скасувати з апис щодо права власності на частину нежитлового приміще ння занесеного на підставі с відоцтва від 18.04.2008 року провадж ення у справі припинити.

4.На рішення господарськог о суду, яке не набрало законно ї сили, сторони у справі, проку рор мають право подати апеля ційну скаргу протягом десяти днів з дня прийняття (підписа ння) рішення "08" жовтня 2010 року через місцевий господарс ький суд

Суддя

СудГосподарський суд Тернопільської області
Дата ухвалення рішення12.08.2010
Оприлюднено26.10.2010
Номер документу11780686
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —15/55-833

Ухвала від 28.07.2010

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Бучинська Г.Б.

Ухвала від 07.07.2010

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Бучинська Г.Б.

Ухвала від 16.06.2010

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Бучинська Г.Б.

Ухвала від 07.05.2010

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Бучинська Г.Б.

Постанова від 07.12.2010

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Гнатюк Г.М.

Ухвала від 28.10.2010

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Гнатюк Г.М.

Рішення від 12.08.2010

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Бучинська Г.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні