Постанова
від 25.03.2024 по справі 600/668/23-а
СЬОМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 600/668/23-а

Головуючий суддя 1-ої інстанції - Маренич Ігор Володимирович

Суддя-доповідач - Сапальова Т.В.

25 березня 2024 року

м. Вінниця

Сьомий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

головуючого судді: Сапальової Т.В.

суддів: Ватаманюка Р.В. Капустинського М.М. ,

розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Чернівецькій області на рішення Чернівецького окружного адміністративного суду від 28 квітня 2023 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Букстар" до Головного управління ДПС у Чернівецькій області, ДПС України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,

В С Т А Н О В И В :

Товариство з обмеженою відповідальністю "Букстар" (далі - позивач, ТОВ "Букстар") звернулося до Чернівецького окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДПС у Чернівецькій області (далі - відповідач-1), Державної податкової служби України (далі - відповідач-2) ), в якому просило:

- визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС в Чернівецькій області за №7703038/36237070 від 24.11.2022 р. про відмову у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної ТОВ "Букстар" №221 від 26 жовтня 2022 року;

- визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС в Чернівецькій області за №7732542/36237070 від 29.11.2022 р. про відмову у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної ТОВ "Букстар" №188 від 24 жовтня 2022 року;

- визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС в Чернівецькій області за №7732463/36237070 від 29.11.2022 року про відмову у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної ТОВ "Букстар" №49 від 05.10.2022р.;

- визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС в Чернівецькій області за №7732502/36237070 від 29.11.2022 р. про відмову у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної ТОВ "Букстар" №187 від 24 жовтня 2022 року;

- визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС в Чернівецькій області за №7732538/36237070 від 24.11.2022 р. про відмову у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної ТОВ "Букстар" №77 від: 10 жовтня 2022 року;

- визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС в Чернівецькій області за №7724270/36237070 від 28.11.2022 р. про відмову у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної ТОВ "Букстар" №23 від 03 жовтня 2022 року;

- визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС в Чернівецькій області за №7724271/36237070 від 28.11.2022 р. про відмову у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної ТОВ "Букстар" №76 від 10 жовтня 2022 року.

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних: податкову накладну №221 від 26 жовтня 2022 року, датою її подання; податкову накладну №188 від 24 жовтня 2022 року, датою її подання; податкову накладну №49 від 05 жовтня 2022 року, датою її подання; податкову накладну №187 від 24 жовтня 2022 року, датою її подання; податкову накладну №77 від 10 жовтня 2022 року, датою її подання; податкову накладну №23 від 03 жовтня 2022 року, датою її подання; податкову накладну №76 від 10 жовтня 2022 року, датою її подання.

Рішенням Чернівецького окружного адміністративного суду від 28 квітня 2023 року позовні вимоги задоволено.

Не погоджуючись з даним рішенням суду, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на порушення судом норм матеріального та процесуального права, просить скасувати рішення суду першої інстанції та ухвалити нове рішення, яким відмовити в задоволенні позовних вимог.

Враховуючи, що рішення суду першої інстанції ухвалено в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін, суд апеляційної інстанції відповідно до п.3 ч.1 ст.311 КАС України розглядає справу в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами, оскільки справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів.

Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційну скаргу слід залишити без задоволення, а рішення суду першої інстанції без змін, з урахуванням наступного.

Судом першої інстанції встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю "Букстар" зареєстровано як юридична особа 31.10.2008 року, номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 10381020000005705.

Позивач зареєстрований як платник податку на додану вартість та здійснює реалізацію ниток з поліаміду та поліестеру, виробництво та реалізацію ниток власного виробництва:

- нитка текстурована поліамідна 44 або 78 децитекс, яка пневмоз`єднана та частково оплетена з еластомірною монониткою спандекс 22 децитекс (код УКТ ЗЕД 5606009100);

- нитка з поліестеру, яка пневмоз`єднана та частково оплетена з еластомірною монониткою спандекс 22 (код УКТ ЗЕД 5606009100);

- нитка латексна 90 або 100 (код УКТ ЗЕД 40070000000) оплетена поліестером 75 білим/чорним (код УКТ ЗЕД 5402330000) або поліамідом (код УКТ ЗЕД 5492310000), що складається з двох ниток і в кінцевому результаті отримує нові властивості.

20.10.2022 року між позивачем та Товариством з обмеженою відповідальністю "Прайформ" був укладений договір поставки №011-10/22. За умовами цього договору позивач прийняв на себе зобов`язання поставляти та передавати у власність ТОВ "Прайформ" товар (нитку поліамідну пневмоз`єднану з спандекс, нитку латексну оплетену поліамідом, нитку поламідну текстуровану).

В межах виконання цього договору позивач за видатковою накладною №1797/22 від 26.10.2022р. та товарно-транспортною накладною №26-10-07/22 від 26.10.2022р. поставив ТОВ "Прайформ" товар (нитка латексна оплетена поліамідом 4000 кг.) на суму 1554000 грн., в т.ч. ПДВ 259000 грн.

Керуючись ст.201 Податкового кодексу України та наказом Міністерства фінансів України від 31 грудня 2015 року № 1307, яким затверджено форму та порядок заповнення податкової накладної, позивач оформив та направив для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 226 від 26.10.2022 р.

12.11.2022 року позивач отримав квитанцію щодо прийняття зазначеної податкової накладної та її зупинення. Зупиняючи реєстрацію податкової накладної податковий орган в квитанції вказав: "Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 5604 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критерії ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання про прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної в ЄРПН.

На виконання п.201.16 ст. 201 Податкового кодексу позивачем направлено повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленій ПН/РК, а також надані пояснення та копії документів в їх обґрунтування.

Рішенням регіональної комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 24.11.2022 р. №7703038/36237070 відмовлено у реєстрації податкової накладної з підстави: платником не надано на розгляд комісії первинні документи щодо походження товару, який реалізовано згідно ПН реєстрацію якої зупинено.

Позивачем подана скарга на рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН №7703038/36237070.

19.12.2022 р. рішенням за результатами розгляду скарги на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН щодо податкової накладної № 221 від 26.10.2022 р. скаргу позивача залишено без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН без змін. Підстави не надання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури /інвойси, акти приймання - передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.

25.07.2022 р. між позивачем та Товариством з обмеженою відповідальністю "Виробниче об`єднання "Дніпрошкіргалантерея" був укладений договір поставки №25072022-БC. За умовами цього договору позивач прийняв на себе зобов`язання поставляти та передавати у власність ТОВ "Виробниче об`єднання "Дніпрошкіргалантерея" пряжу та нитки в асортименті.

В межах виконання вказаного договору позивач за видатковою накладною №1650/22 від 24.10.2022р. та ТТН №1014 від 24.10.2022 р. поставив ТОВ "Виробниче об`єднання "Дніпрошкіргалантерея" товар на суму 383172,7 грн. (в т.ч. ПДВ 63862,12 грн).

Керуючись ст.201 Податкового кодексу України (далі - ПК України) та наказом Міністерства фінансів України від 31 грудня 2015 року № 1307 (далі - наказ №1307), яким затверджено форму та порядок заповнення податкової накладної, позивач оформив та направив для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 188 від 24.10.2022р.

11.11.2022 року позивач отримав квитанцію щодо прийняття зазначеної податкової накладної та її зупинення. Зупиняючи реєстрацію податкової накладної податковий орган в квитанції вказав: "Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 5604, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критерії ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання про прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної в ЄРПН.

На виконання п.201.16 ст. 201 ПК України позивачем направлено повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленій ПН/РК, а також надані пояснення та копії документів в їх обґрунтування.

Рішенням регіональної комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 29.11.2022 р. №7732542/36237070 відмовлено у реєстрації податкової накладної з підстави: платником не надано на розгляд комісії первинні документи щодо походження реалізованого товару.

Позивачем подана скарга на рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН №7732542/36237070.

16.12.2022 р. рішенням за результатами розгляду скарги на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН щодо податкової накладної № 188 від 24.10.2022 р. скаргу позивача залишено без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН без змін. Підстави не надання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури /інвойси, акти приймання - передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.

21.03.2022 р. між позивачем та Товариством з обмеженою відповідальністю "КолТекс" був укладений договір поставки №002-03/22. За умовами цього договору позивач прийняв на себе зобов`язання поставляти та передавати у власність ТОВ "КолТекс" пряжу та нитки в асортименті.

В межах вказаного договору позивач за видатковими накладними № 1488/22 від 05.10.2022 р. та ТТН №976 від 05.10.2022 р., поставив ТОВ "Колтекс" товар (нитка латексна оплетена поліестером 75 чорним, нитка з поліестеру, нитка з поліестеру пневмоз`єднаня з спандекс, нитка з поліестеру текстурована) на суму 60001,43 грн (в т.ч. ПДВ 10000,24 грн).

Керуючись ст.201 ПК України та Наказом №1307, яким затверджено форму та порядок заповнення податкової накладної, позивач склав та направив для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 49 від 05.10.2022 р.

28.10.2022 року позивач отримав квитанцію щодо прийняття зазначеної податкової накладної та її зупинення. Зупиняючи реєстрацію податкової накладної податковий орган в квитанції вказав: "Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 5604, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критерії ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання про прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної в ЄРПН.

На виконання п.201.16 ст. 201 ПК України позивачем направлено повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленій ПН/РК, а також надані пояснення та копії документів в їх обґрунтування.

Рішенням регіональної комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 29.11.2022 р. №7732463/36237070 відмовлено у реєстрації податкової накладної з підстави: платником не надано на розгляд комісії первинні документи щодо походження реалізованого товару.

Позивачем подана скарга на рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН №7732463/36237070.

16.12.2022 р. рішенням за результатами розгляду скарги на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН щодо податкової накладної № 49 від 05.10.2022 р. скаргу позивача залишено без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН без змін. Підстави не надання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури /інвойси, акти приймання - передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.

21.03.2022 р. між позивачем та Товариством з обмеженою відповідальністю "КолТекс" був укладений договір поставки №002-03/22. За умовами цього договору позивач прийняв на себе зобов`язання поставляти та передавати у власність ТОВ "КолТекс" пряжу та нитки в асортименті.

В межах вказаного договору позивач за видатковою накладною № 1648/22 від 24.10.2022 та ТТН №1023 від 24.10.2022 р. поставив ТОВ "Колтекс" товар (нитка латексна оплетена поліестером 75 чорним, нитка з поліестеру, нитка з поліестеру пневмоз`єднаня з спандекс, нитка з поліестеру текстурована) на суму 102532,92 грн, в (т.ч. ПДВ 17088.82 грн).

Керуючись ст.201 ПК України та Наказом №1307, яким затверджено форму та порядок заповнення податкової накладної, позивач склав та направив для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 187 від 24.10.2022 р.

11.11.2022 року позивач отримав квитанцію щодо прийняття зазначеної податкової накладної та її зупинення. Зупиняючи реєстрацію податкової накладної податковий орган в квитанції вказав: "Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 5604, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критерії ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання про прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної в ЄРПН.

На виконання п.201.16 ст. 201 ПК України позивачем направлено повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленій ПН/РК, а також надані пояснення та копії документів в їх обґрунтування.

Рішенням регіональної комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 29.11.2022 р. №7732502/36237070 відмовлено у реєстрації податкової накладної з підстави: платником не надано на розгляд комісії первинні документи щодо походження реалізованого товару. Не надано копії первинних документів на підтвердження оплати за товар покупцем, всупереч п.8.1 Договору від 21.03.2022 №002-03/22

Згідно з видатковою накладною №1503/22 від 10.10.2022 р. та ТТН №984 від 10.10.2022 р. позивач поставив фізичній особі-підприємцю ОСОБА_1 товар (нитка латексна оплетена поліестером 75 білим, нитка з поліестеру, нитка з поліестеру біла пневмозєднаня з спандекс, нитка з поліестеру, нитка синтетична +латекс) на суму 113452,00 грн, в т.ч. ПДВ 18908,67 грн.

Керуючись ст.201 ПК України та Наказом №1307, яким затверджено форму та порядок заповнення податкової накладної, позивач оформив та направив для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 77 від 10.10.2022 р.

28.10.2022 року позивач отримав квитанцію про прийняття зазначеної податкової накладної та її зупинення. Зупиняючи реєстрацію податкової накладної податковий орган в квитанції вказав: "Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 5604, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критерії ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання про прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної в ЄРПН.

На виконання п.201.16 ст. 201 ПК України позивачем направлено повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленій ПН/РК, а також надані пояснення та копії документів в їх обґрунтування.

Рішенням регіональної комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 29.11.2022 р. №7732538/36237070 відмовлено у реєстрації податкової накладної з підстави: платником не надано на розгляд комісії первинні документи щодо походження реалізованого товару, не надано договір поставки з покупцем товару.

Позивачем подана скарга на рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН №7732538/36237070.

16.12.2022 р. рішенням за результатами розгляду скарги на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН щодо податкової накладної № 77 від 10.10.2022 р. скаргу позивача залишено без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН без змін. Підстави не надання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури /інвойси, акти приймання - передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.

20.01.2014 р. між позивачем та Товариством з обмеженою відповідальністю "Полістар" був укладений договір поставки №07-01/14. За умовами цього договору позивач прийняв на себе зобов`язання поставляти та передавати у власність ТОВ "Полістар" пряжу та нитки в асортименті.

В межах виконання цього договору позивач за видатковою накладною №1498/22 від 03.10.2022 р. та ТТН №03-10-01/22 від 03.10.2022р. поставив ТОВ "Полістар" товар (нитка латексна оплетена поліестером та нитка поліамідна) на суму 72840 грн, в т.ч. ПДВ 12140 грн.

Керуючись ст.201 ПК України та Наказом №1307, яким затверджено форму та порядок заповнення податкової накладної, позивач склав та направив для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 23 від 03.10.2022 р.

24.10.2022 року позивач отримав квитанцію щодо прийняття зазначеної податкової накладної та її зупинення.

Зупиняючи реєстрацію податкової накладної податковий орган в квитанції вказав: "Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 5604, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критерії ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання про прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної в ЄРПН.

На виконання п.201.16 ст. 201 ПК України позивачем направлено повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленій ПН/РК, а також надані пояснення та копії документів в їх обґрунтування.

Рішенням регіональної комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 28.11.2022 р. №7724270/36237070 відмовлено у реєстрації податкової накладної з підстави: надані на розгляд комісії первинні документи не відповідають господарській операції, згідно якої виписана податкова накладна, реєстрацію якої зупинено, чим порушено п. 187 ст. 187 ПКУ

Позивач подав скаргу на рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН №7724270/36237070.

16.12.2022 р. рішенням за результатами розгляду скарги на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН щодо податкової накладної № 23 від 03.10.2022 р. скаргу позивача залишено без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН без змін. Підстави не надання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури /інвойси, акти приймання - передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.

20.01.2014 р. між позивачем та Товариством з обмеженою відповідальністю "Полістар" був укладений договір поставки №07-01/14. За умовами цього договору позивач прийняв на себе зобов`язання поставляти та передавати у власність ТОВ "Полістар" пряжу та нитки в асортименті.

В межах цього договору позивач за видатковою накладною №1506/22 від 10.10.2022р. та ТТН №10-10-01/22 від 10.10.2022 р. поставив ТОВ "Полістар" товар (нитка латексна оплетена поліестером, нитка поліамідна, нитка з поліестеру, пряжа з поліестеру) на суму 619943,64 грн., в т.ч. ПДВ 103323,94 грн.

Керуючись ст.201 ПК України та Наказом №1307, яким затверджено форму та порядок заповнення податкової накладної, позивач склав та направив для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 76 від 10.10.2022 р.

28.10.2022 року позивач отримав квитанцію щодо прийняття зазначеної податкової накладної та її зупинення. Зупиняючи реєстрацію податкової накладної податковий орган в квитанції вказав: "Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 5604, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критерії ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання про прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної в ЄРПН.

На виконання п.201.16 ст. 201 ПК України позивачем направлено повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленій ПН/РК, а також надані пояснення та копії документів в їх обґрунтування.

Рішенням регіональної комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 28.11.2022 р. №7724271/36237070 відмовлено у реєстрації податкової накладної з підстави: надані на розгляд комісії первинні документи не відповідають господарській операції, згідно якої виписана податкова накладна, реєстрацію якої зупинено, чим порушено п. 187 ст. 187 ПКУ

Позивачем подана скарга на рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН №7724271/36237070.

16.12.2022 р. рішенням за результатами розгляду скарги на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН щодо податкової накладної № 76 від 10.10.2022 р. скаргу позивача залишено без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН без змін. Підстави не надання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури /інвойси, акти приймання - передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.

Вважаючи вказані рішення протиправними, позивач звернувся до суду з вказаним позовом.

Оцінюючи спірні правовідносини, які виникли між сторонами, та доводи апеляційної скарги, колегія суддів враховує наступне.

Податковий кодекс України є спеціальним законом з питань оподаткування та установлює порядок погашення зобов`язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов`язкових платежів), нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків, визначені заходи, які вживаються контролюючим органом з метою погашення платниками податків податкового боргу.

Пунктом 185.1 ст. 185 ПК України зазначено, що об`єктом оподаткування визначено операції платників податку зокрема з: а) постачання товарів, місце постачання, яких розташоване на митній території України, відповідно до ст. 186 цього Кодексу, у тому числі операції з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю; б) постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України відповідно до ст. 186 цього кодексу.

Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг згідно з п.187.1 ст. 187 ПК України вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню; б) дата відвантаження товарів.

За п.188.1 ст. 188 ПК України, база оподаткування операції з постачання товарів/послуг визначається виходячи із договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів. До складу договірної (контрактної) вартості включаються будь-які суми коштів, вартість матеріальних і нематеріальних активів, що передаються платнику податків безпосередньо покупцем або через будь-яку третю особу у зв`язку з компенсацією вартості товарів/послуг. До бази оподаткування включаються вартість товарів/послуг, які постачаються, та вартість матеріальних і нематеріальних активів, що передаються платнику податків безпосередньо отримувачем товарів/послуг, поставлених таким платником податку.

Згідно з пунктом 201.1 ст. 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс) (пункт 201.7 статі 201 ПК України).

Відповідно до п. 201.10 ст. 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених п. 201.1 цієї статті та/або п. 192.1 ст. 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до п. 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків: для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.

Відсутність факту реєстрації платником податку - продавцем товарів/послуг податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних не дає права покупцю на включення сум податку на додану вартість до податкового кредиту та не звільняє продавця від обов`язку включення суми податку на додану вартість, вказаної в податковій накладній, до суми податкових зобов`язань за відповідний звітний період.

Постановою Кабінету Міністрів України №1246 від 29.12.2010 р. затверджено Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних (далі - Порядок № 1246).

За визначенням, наведеним у пункті 2 Порядку № 1246, податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість відповідно до вимог ПК України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

За змістом пункту 11 Порядку №1246 після накладення електронного цифрового підпису платник податку здійснює шифрування податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі та надсилає їх ДФС за допомогою засобів інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних систем з урахуванням вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку. Примірник податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі зберігається у платника податку.

Відповідно до п. 13 Порядку №1246, за результатами перевірок, визначених п. 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Аналогічні приписи наведені у п. 201.16 ст. 201 ПК України, згідно з якими реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінету Міністрів України.

За результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДФС.

Згідно з пунктом 17 Порядку №1246 у разі зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування формується квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Така квитанція одночасно надсилається постачальнику (продавцю) та отримувачу (покупцю) - платнику податку.

Постановою Кабінету Міністрів України 11.12.2019 р. № 1165 затверджений Порядок зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (Порядок №1165), який визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів.

Пунктом 3 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної визначені ознаки податкових накладних/розрахунків коригування, яким вони повинні відповідати для безумовної їх реєстрації.

У разі коли за результатами перевірки податкової накладної / розрахунку коригування визначено, що податкова накладна / розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.(п.4 Порядку №1165).

Пунктом 5 Порядку №1165 встановлено, що платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну / розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2). Податкова накладна / розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

Згідно з ч.1 п. 10 Порядку у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну / розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється.

У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної / розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної / розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється (п. 7 Порядку №1165).

Згідно з вимогами п. 10., п. 11 Порядку №1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанціях про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної / розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

У додатку 3 до Порядку №1165 наведений перелік Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

В квитанціях як підстави для зупинення реєстрації податкових накладних зазначено п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

Відповідно до Додатку 3 Порядку №1165 ознакою застосування даного пункту Критеріїв є відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

Тобто, для посилання на визначений критерій ризиковості мають існувати зазначені в п. 1 критерії передумови та повинен бути обґрунтований розрахунок за цим критерієм відповідно до п. 11 Порядку №1165.

Водночас, дослідивши матеріали справи, суд встановив, що відповідачем не наведено обґрунтування наявності підстав відповідності господарських операцій позивача п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

Порядком №520 визначений механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), реєстрацію яких відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до положень п. 2, п. 3 Порядку №520 прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).

Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.

Пунктом 4 Порядку №520 передбачено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.

Відповідно до п. 7 Порядку №520 письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг", "Про електронні довірчі послуги" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до п. 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня (пункт 9).

З матеріалів справи встановлено, що позивачем направлено до податкового органу письмові пояснення. На підтвердження здійснення господарських операцій, зазначених в податкових накладних, надано відповідні договори, зокрема таблицю даних платника податку на додану вартість та пояснення у довільній формі із додаванням копій підтверджуючих документів-перелік основних засобів, в тому числі виробниче обладнання, вантажно-митні декларації на ввезення позивачем в Україну сировини (№23536 від 11.07.2022р., №040723 від 20.09.2022р., №015237 від 02.06.2022р.), штатний розпис, контракт із постачальником сировини №0719 (Польща), контракт із постачальником сировини №1115 (Індія), контракт із постачальником сировини №10/2019 (Таїланд), акт звірки з Державною митною службою, договір №1-17ТП із транспортною організацію на надання послуг із перевезення вантажів по Україні (а.с.21-55).

Вищенаведені документи підтверджують, що позивач є виробником продукції, яка відвантажувалась покупцям.

Отже, посилання апелянта на відсутність документів, які підтверджують походження товару є необґрунтованим та спростовується матеріалами справи.

Крім того, податковим органом прийнято до реєстрації інші податкові накладні по контрагентам позивача, зокрема, по ТОВ "Прайформ", ТОВ "Дніпрошкіргалантерея", ТОВ "Колтекс", ФОП ОСОБА_1 , що підтверджується матеріалами справи (а.с.112-120, 165, 178).

В доводах апеляційної скарги відповідач зазначає про те, що надані первинні документи до податкових накладних №23 від 03.10.2022 та №76 від 10.10.2022 по контрагенту "Полістар" не відповідають господарській операції, на виконання якої їх виписано, оскільки видаткова накладна не містить підпису особи, яка здала товар, та ПІБ особи, що прийняла товар, а в товарно-транспортних накладних не заповнена таблиця "Вантажно-розвантажувальні операції".

Оцінюючи вищезазначені доводи відповідача, колегія суддів враховує, що наявність або відсутність окремих документів, як і деякі помилки чи неточності у їх оформленні, не є підставою для висновків про відсутність господарської операції, якщо іншими первинними документами підтверджено фактичний рух активів або зміни у власному капіталі чи зобов`язаннях платника податків у зв`язку з його господарською діяльністю.

Крім того, зміст документів, обумовлених правилами перевезень вантажів автомобільним транспортом, зокрема, товарно-транспортної накладної, не може впливати на прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.

Отже, висновок податкового органу про те, що надані на розгляд комісії первинні документи не відповідають господарській операції, згідно з якою виписано податкові накладні, не підтверджено належними, допустимими та достатніми доказами.

Посилання апелянта на те, що позивачем не надано контролюючому органу документів, що підтверджують відповідність якості продукції, колегія суддів не приймає до уваги, оскільки такі документи не є фінансовою звітністю та не можуть впливати на прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в межах спірних правовідносин.

Колегія суддів також враховує, що загальними вимогами, які висуваються до акта індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.

Можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкових накладних прямо залежить від чіткого визначення контролюючим органом конкретного критерію оцінки ступеня ризиків, а також зазначення у квитанції про зупинення реєстрації податкових накладних чіткого переліку документів.

Отже, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.

Прийняття протиправного рішення про зупинення реєстрації податкової накладної є передумовою прийняття відповідного рішення Комісії.

Водночас, у квитанціях про зупинення реєстрації податкової накладної з огляду на вказаний у ній критерій ризиковості не було вказано чіткого переліку документів, необхідних для підтвердження правомірності формування та подання податкових накладних, а тому платник податків самостійно визначив та подав такі документи, які суд вважає достатніми для реєстрації податкових накладних.

Таким чином, посилання апелянта в обґрунтування прийняття рішення про відмову в реєстрації податкових накладних на ненадання позивачем усіх документів за відсутності конкретної пропозиції про необхідність надання певних документів, та за умови не наведення комісією доказів того, що документи, подані є недостатніми чи такими, що у своїй сукупності викликають сумнів у достовірності наданої інформації, свідчить про протиправність такого рішення.

Крім того, приймаючи рішення про реєстрацію податкової накладної, контролюючий орган не повинен здійснювати повний аналіз господарської операцій позивача на предмет її реальності. Змістовна оцінка господарської операції може бути проведена лише за результатом здійснення податкової перевірки, підстави та порядок проведення якої визначено нормами Податкового кодексу України. У свою чергу, при реєстрації податкових накладних фактично проводиться моніторинг операції чи платника податків лише за зовнішніми (формальними) критеріями. Тому суд за результатами розгляду цієї справи, не робить висновків щодо реальності господарської операції за участю позивача, а оцінює наявність чи відсутність підстав для реєстрації податкової накладної.

Зважаючи на вищевикладене, колегія суддів вважає обґрунтованим висновок суду першої інстанції, що рішення Головного управління ДПС в Чернівецькій області №7703038/36237070 від 24.11.2022, №7732542/36237070 від 29.11.2022, №7732463/36237070 від 29.11.2022, №7732502/36237070 від 29.11.2022, №7732538/36237070 від 24.11.2022, №7724270/36237070 від 28.11.2022, №7724271/36237070 від 28.11.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної є протиправними та підлягають скасуванню.

Доводи апеляційної скарги спростовуються встановленими судом першої інстанції обставинами, наявними в матеріалах справи доказами та нормами права, зазначеними в мотивувальній частині оскаржуваного рішення суду.

Відповідно до статті 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

На підставі вищевикладеного колегія суддів дійшла висновку про те, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального та процесуального права, а тому рішення Чернівецького окружного адміністративного суду від 28 квітня 2023 року слід залишити без змін.

Керуючись ст.ст. 243, 250, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд

П О С Т А Н О В И В :

апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Чернівецькій області залишити без задоволення, а рішення Чернівецького окружного адміністративного суду від 28 квітня 2023 року - без змін.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати прийняття відповідно до ч.1 ст.325 КАС України та може бути оскаржена в касаційному порядку з підстав, передбачених п.2 ч.5 ст.328 КАС України.

Згідно з ч.1 ст. 329 КАС України касаційна скарга на судове рішення подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. У разі якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення або розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Головуючий Сапальова Т.В. Судді Ватаманюк Р.В. Капустинський М.М.

СудСьомий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.03.2024
Оприлюднено27.03.2024
Номер документу117888718
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —600/668/23-а

Ухвала від 29.04.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Постанова від 25.03.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Сапальова Т.В.

Ухвала від 06.07.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Сапальова Т.В.

Ухвала від 16.06.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Сапальова Т.В.

Ухвала від 06.06.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Сапальова Т.В.

Рішення від 28.04.2023

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Маренич Ігор Володимирович

Ухвала від 22.03.2023

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Маренич Ігор Володимирович

Ухвала від 27.02.2023

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Маренич Ігор Володимирович

Ухвала від 22.02.2023

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Маренич Ігор Володимирович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні