Справа № 202/260/24
Провадження № 1-кс/202/1756/2024
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
22 березня 2024 року м. Дніпро
Слідчий суддя Індустріального районного суду м. Дніпропетровська ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 ,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі Індустріального районного суду
м. Дніпропетровська клопотання слідчого СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором відділу Дніпропетровської обласної прокуратури ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю та додані до клопотання матеріали кримінального провадження, внесеного 26.10.2023 року до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42023040000000558, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого
ч. 4 ст. 191 КК України,-
ВСТАНОВИВ:
До слідчого судді Індустріального районного суду м. Дніпропетровська надійшло зазначене клопотання. В обґрунтування вказаного клопотання слідчий посилається на те, що cлідчим управлінням проводиться досудове слідство у кримінальному провадженні №42023040000000558 від 26.10.2023, що службові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), шляхом зловживання своїм службовим становищем, діючи за попередньою змовою зі службовими особами ПП та ТОВ, у період з січня 2023 року до теперішнього часу здійснюють розтрату бюджетних коштів під час виконання ремонтно-будівельних робіт по об`єктах комунальної власності на території смт Солоне Дніпровського району Дніпропетровської області, чим спричинюють збитки у великих розмірах, в умовах воєнного стану.
Так, протягом 2023 року ІНФОРМАЦІЯ_2 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) укладено ряд договорів про закупівлі товарів, робіт та послуг, на виконання яких на адресу нищезазначених суб`єктів господарської діяльності перераховано у повному розмірі грошові кошти, проте в акти КБ-2, КБ-3В, дефектні акти, пояснювальні записки внесено недостовірні відомості, що фактично призвело до розтрати бюджетних коштів, зокрема:
1.Відповідно до публічної закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 від 24.07.23 та укладеного договору № КШ-НА000052-24.07.23 (термін дії договору до 31.08.2023) між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ФОП ОСОБА_5 , на розрахунковий розрахунок останнього 19.09.2023 перераховано 188 880 грн. з призначенням платежу за «придбання спортивних майданчиків для благоустрою населених пунктiв с. Широке». У той же час встановлено, що станом на 01.01.2024 фактично роботи з влаштування спортивного майданчику в с. Широке Солонянського району Дніпропетровської області не виконувались.
2.Відповідно до публічної закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_4 від 24.07.23 та укладеного договору № КШ-НА000055 від 24.07.23 (термін дії договору до 31.08.2023) між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ФОП ОСОБА_5 , на розрахунковий розрахунок останнього 19.09.2023 перераховано 369 576 грн. з призначенням платежу за «придбання спортивних майданчиків для благоустрою населеного пункту - с. Малозахарино». За отриманою інформацією, вказані роботи відбулись з порушенням санітарних правил і норм влаштування, що може призвести до травмування дітей.
3. Відповідно до публічних закупівель ІНФОРМАЦІЯ_5 від 03.10.2023, UA-2023-07-27-009997-a вiд 14.08.23, UA-2023-07-28-009210-a вiд 14.08.23 та укладених відповідних договорів № 03/10 вiд 03.10.23, № 86 вiд 14.08.23, № 85 вiд 14.08.23 між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ПП « ОСОБА_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), на розрахунковий рахунок останнього здійснювались перерахування бюджетних коштів з наступним призначенням:
-за придбання спецiалiзованої технiки (смiттєвоз) для комунальних підприємств, відповідно до накладної № 633 вiд 15.12.23, перераховано 2 829 000 грн.;
-за придбання спецiалiзованої технiки (машина для перевезення питної води) для комунальних підприємств, відповідно до накладної № 573 вiд 01.12.23 перераховано 2 640 000 грн;
-за придбання спецiалiзованої технiки (смiттєвоз) для комунальних підприємств, відповідно до накладної № 487 вiд 30.10.23 перераховано 3 390 000 грн,-
проте відповідно до отриманої інформації вищевказана спеціалізована техніка не відповідає характеристикам, зазначеним в тендерних умовах та специфікаціях (без додаткового обладнання та комплектування), що суттєво зменшує їх вартість та може свідчити про завдання зацікавленими особами збитків територіальній громаді.
4.Відповіднодо публічноїзакупівлі ІНФОРМАЦІЯ_6 від 29.08.23та укладенимдоговором №ВР-23/08/23вiд29.08.23між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_7 »,на розрахунковийрозрахунок останньогоздійснено перерахуваннячотирьох платежівна загальнусуму 979971,4грн (передбачено1,16млн грн.,термін діїдоговору до31.12.2023)з призначеннями:«за виконанняпоточного ремонтугромадської вбиральні.Проведеними заходамивізуального спостереженняза місцем(протоколНСРД від12.01.2024та відповідніматеріали містяться на диску: DVD-R, 4,7 Gb, № 55/2553т від 02.01.2024) зафіксовано невідповідність робіт відповідно до внесених відомостей в акти приймання-виконання будівельних.
5.Відповіднодо публічноїзакупівлі ІНФОРМАЦІЯ_8 та укладеногодоговору №252/27.10вiд15.11.2023між ІНФОРМАЦІЯ_2 та СПД-ФОП ОСОБА_7 ,передбачалось,що останньоюповинні бутивиконані роботиз влаштуванняпішохідних доріжокна суму416808грн.Грошові коштиперераховано уповному обсязі.Проведеними заходамивізуального спостереженняза місцем(протоколНСРД від12.01.2024та відповідніматеріали містяться на диску: DVD-R, 4,7 Gb, № 55/2553т від 02.01.2024) зафіксовано невідповідність виконаних робіт відповідно до внесених відомостей в акти приймання-виконання будівельних робіт. Так, відповідно до тендерної закупівлі ФОП ОСОБА_7 повинна була влаштувати пішохідні доріжки з бетонної тротуарної фігурної плитки, у той час як фактично влаштоване асфальтобетонне дорожнє покриття, що не відповідає предмету закупівлі.
Відповідно до публічної закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_9 від 10 серпня 2023 року та укладеного договору № ВІ-НА000021 від 31.08.2023 (термін дії договору до 30.09.2023) між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ФОП ОСОБА_8 , на розрахунковий розрахунок останньої перераховано 222644 грн. за придбання спортивних майданчиків для благоустрою населених пунктiв
АДРЕСА_1 .Відповідно до публічної закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_9 від 10 серпня 2023 року та укладеного договору № ВІ-НА000021 від 31.08.2023 (термін дії договору до 30.09.2023) між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ФОП ОСОБА_8 , на розрахунковий розрахунок останньої перераховано 222644 грн. за придбання спортивних майданчиків для благоустрою населених пунктiв с. Башмачка, с. Микільське-на-Дніпрі.
У зв`язку із цим, з метою фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч.4 ст. 191 КК України, та осіб, які вчинили кримінальне правопорушення, виникла необхідність в одержанні тимчасового доступу до речей та документів, у ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), за адресою АДРЕСА_2 , а саме:
1.Документів, на підставі яких ПП « ОСОБА_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) здійснило постачання товарів, а СПД-ФОП ОСОБА_7 , ФОП ОСОБА_5 , ФОП ОСОБА_8 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) - здійснення реконструкції та капітальні ремонти вказаних об`єктів, тендерну, проектну, кошторисну документацію та документи про виконання договорів підряду, тобто текстові та графічні матеріали, затверджені в установленому порядку, якими визначаються містобудівні, об`ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні та технологічні рішення, а також кошториси об`єкта будівництва, документи про хід виконання договору підряду, відповідність робіт і матеріальних ресурсів нормативним вимогам та здійснення контролю за виконанням договірних зобов`язань (журнали виконання робіт, акти та довідки про виконані роботи, акти на приховані роботи та конструкції, паспорти, сертифікати, акти на випробування устаткування, журнали авторського нагляду, матеріали перевірок тощо), кошториси та інші документи, пов`язані із складанням (розрахунки, обґрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо) і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва, капітального ремонту, щодо фінансово-господарських взаємовідносин ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) з ПП « ОСОБА_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), СПД-ФОП ОСОБА_7 , ФОП ОСОБА_5 , ФОП ОСОБА_8 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), а також з іншими суб`єктами господарської діяльності, які постачали товари та виконували будівельні роботи на вказаних об`єктах, зокрема: договори, накладні, рахунки, податкові накладні, товарно-транспортні накладні, акти виконаних робіт за формою КБ 2в та додатки до них, рахунки, чеки, платіжні доручення та інші документи бухгалтерського й податкового обліків, їх реєстри, платіжні документи, сертифікати якості, сертифікати відповідності, інша документація з питань з придбання спецiалiзованої технiки (смiттєвозів та машин для перевезення питної води);
2. Усіх договорів на виконання робіт за об`єктами:
- Придбання спортивних майданчиків для благоустрою населених пунктів Солонянського р-ну Дніпропетровської області;
- Влаштування пішохідних доріжок до громадської вбиральні по АДРЕСА_2 ;
- Придбання спецiалiзованої технiки (смiттєвозів та машин для перевезення питної води);
-Укладених зарезультатами проведеннятендерів знаступними класифікторамипублічних закупівель: ІНФОРМАЦІЯ_3 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , ІНФОРМАЦІЯ_10 , ІНФОРМАЦІЯ_11 , ІНФОРМАЦІЯ_9 , а також без проведення таких («прямі» договори) між ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) з ПП « ОСОБА_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), СПД-ФОП ОСОБА_7 , ФОП ОСОБА_5 , ФОП ОСОБА_8 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) з усіма додатками та специфікаціями, проектно-кошторисною документацією, актами виконаних робітформи КБ-2В, КБ-3, відомостями ресурсів, накладними, податковими накладними, платіжними дорученнями, товарно-транспортними накладними, дефектними актами та іншими документами, договорами, додатками до них та супровідними документами (актами виконаних робіт, тощо) із підприємствами, які залучались у якості субпідрядних організацій;
3. Договорів на виконання технічного нагляду та/або відповідні накази та інші документи по закріпленню відповідальної особи, по роботам, які виконувались ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), СПД-ФОП ОСОБА_7 , ФОП ОСОБА_5 , ФОП ОСОБА_8 на замовлення ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), з актами виконаних робіт, платіжними дорученнями та усіма додатками до них;
4. Договорів на виконання підрядних та субпідрядних робіт між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), СПД-ФОП ОСОБА_7 , ФОП ОСОБА_5 , ФОП ОСОБА_8 , ПП « ОСОБА_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) та інших суб`єктів підприємницької діяльності, щодо виконання робіт та постачання товарів на замовлення ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), з актами виконаних робіт, платіжними дорученнями та усіма додатками до них, та договорів і документів щодо взаємовідносин між субпідрядниками організаціями;
5.Наявних рішеньорганів місцевогосамоврядування таорганів виконавчоївлади провиділення коштівна придбаннявказаних предметівзакупівлі закласифікаторами ІНФОРМАЦІЯ_3 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , ІНФОРМАЦІЯ_10 , ІНФОРМАЦІЯ_11 , ІНФОРМАЦІЯ_9 ;
6. Рішень ІНФОРМАЦІЯ_1 про створення тендерного комітету, затверджених списків осіб членів тендерного комітету, положення про тендерний комітет ІНФОРМАЦІЯ_1 , посадових інструкцій та обов`язків його членів, а також до рішень про їх затвердження/погодження;
7. Плану державних/публічних закупівель ІНФОРМАЦІЯ_12 на 2023 рік (у тому числі зі змінами та доповненнями);
8. Тендерної документації за вказаною публічними закупівлями ІНФОРМАЦІЯ_3 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , ІНФОРМАЦІЯ_10 , ІНФОРМАЦІЯ_11 , ІНФОРМАЦІЯ_9 , рішень про внесення змін до тендерної документації, а також документів, які є супутніми до цієї документації;
9.Протоколів засіданьтендерного комітетуза 2023рік зприводу публічнихзакупівель ІНФОРМАЦІЯ_3 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , ІНФОРМАЦІЯ_10 , ІНФОРМАЦІЯ_11 ; ІНФОРМАЦІЯ_9 ;
10.Протоколів розкриттятендерних процедурз приводупублічних закупівель ІНФОРМАЦІЯ_3 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , ІНФОРМАЦІЯ_10 , ІНФОРМАЦІЯ_11 ; ІНФОРМАЦІЯ_9 ;
11.Звітів прорезультати проведенняпроцедур публічнихзакупівель ІНФОРМАЦІЯ_3 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , ІНФОРМАЦІЯ_10 , ІНФОРМАЦІЯ_11 ; ІНФОРМАЦІЯ_9 ;
12. Рішень про внесення змін до тендерної документації та роз`яснень до неї (у разі наявності);
13.Повідомлень пронаміри укластидоговір прозакупівлю товарівза державнікошти,за вказанимипублічними закупівелями ІНФОРМАЦІЯ_3 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , ІНФОРМАЦІЯ_10 , ІНФОРМАЦІЯ_11 ; ІНФОРМАЦІЯ_9 ;
14.Документів,наданих переможцемта учасникамивказаної публічноїзакупівлі,а такождо договорупро закупівлютоварів задержавні кошти,укладеного запублічними закупівлями ІНФОРМАЦІЯ_3 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , ІНФОРМАЦІЯ_10 , ІНФОРМАЦІЯ_11 ; ІНФОРМАЦІЯ_9 ;
15. Звіту про укладення договорів про закупівлю товарів за державні кошти, за вказаними публічними закупівлями.
На підставі викладеного, іншим способом здобути необхідні відомості, ніж отримати тимчасовий доступ до речей і документів що зберігаються у ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) шляхом їх вилучення на підставі ухвали слідчого судді, що має доказове значення у кримінальному провадженні, неможливо.
На підставі викладеного слідчий, за погодженням з прокурором, звернувся до слідчого судді з даним клопотанням.
В судове засідання слідча не з`явилася, надала заяву про розгляд клопотання за її відсутності.
Представник особи у володінні якого знаходяться документи, в судове засідання не з`явився, його неявка відповідно до ст. 163 КПК України не перешкоджає розгляду клопотання.
Дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя виходить з наступного.
Слідчим суддею встановлено, що СУ ГУНП в Дніпропетровській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні, внесеному 26.10.2023 року до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42023040000000558, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.
Положенням ст. 159 КПК України передбачено, що тимчасовий доступ
до речей та документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливість ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити виїмку).
Тимчасовий доступ до речей та документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
Згідно ч. 1 ст. 162 КПК України, до охоронюваної законом таємниці, яка міститься в речах і документах, належать: 1) інформація, що знаходиться у володінні засобу масової інформації або журналіста і надана їм за умови нерозголошення авторства або джерела інформації; 2) відомості, які можуть становити лікарську таємницю; 3) відомості, які можуть становити таємницю вчинення нотаріальних дій; 4) конфіденційна інформація, в тому числі така, що містить комерційну таємницю; 5) відомості, які можуть становити банківську таємницю; 6) особисте листування особи та інші записи особистого характеру; 7) інформація, яка знаходиться в операторів та провайдерів телекомунікацій, про зв`язок, абонента, надання телекомунікаційних послуг, у тому числі отримання послуг, їх тривалості, змісту, маршрутів передавання тощо; 8) персональні дані особи, що знаходяться у її особистому володінні або в базі персональних даних, яка знаходиться у володільця персональних даних; 9) державна таємниця; 10) таємниця фінансового моніторингу; 11) відомості, що становлять професійну таємницю відповідно до Закону України "Про ринки капіталу та організовані товарні ринки".
Частиною п`ятою статті 163 КПК України визначено, що слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження в своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Згідно з частиною 6 статті 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Слідчий суддя вважає, що сторона кримінального провадження довела, що існує обґрунтована підозра щодо вчинення кримінального правопорушення, інформація, визначена у клопотанні, містить охоронювану законом таємницю, отримання зазначеної інформації для кримінального провадження буде мати доказове значення і забезпечувати виконання завдань кримінального провадження щодо швидкого, повного та неупередженого розслідування, іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою відомостей, які містяться у визначених у клопотанні документах не можливо, отже потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться у клопотанні у зв`язку із чим слідчий суддя вважає за необхідне клопотання задовольнити частково з огляду на наступне.
Разом з тим, слідчий суддя вважає, що стороною кримінального провадження в порушення вимог п. 7 ч. 2 ст. 160, ч. 7 ст. 163 КПК України у клопотанні не обґрунтована необхідність вилучення документів, а в судовому засіданні не доведена наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення документів або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів, у зв`язку з чим вважає за необхідне надати тимчасовий доступ до зазначених у клопотанні документів лише з можливістю копіювання.
Разом з тим, оскільки формулювання «іншим за дорученням в порядку ст. 40 КПК України уповноваженим співробітникам ІНФОРМАЦІЯ_13 » не містить конкретних даних щодо конкретної особи, слідчий суддя позбавлений можливості виконати вимоги п. 1 ч. 1 ст. 164 КПК України, у зв`язку з чим у задоволенні даної частини клопотання слід відмовити.
Керуючись ст. ст. 159, 163-164, 369-372 КПК України, слідчий суддя
УХВАЛИВ:
Надати уповноваженому прокурору відділу Дніпропетровської обласної прокуратури ОСОБА_4 , старшому слідчому слідчого управління ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 та слідчим слідчої групи у кримінальному провадженні №42023040000000558 - ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , тимчасовий доступ із можливістю вилучення належним чином завірених копій документів, які знаходяться у володінні: ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), за адресою АДРЕСА_2 , а саме:
-Документів, на підставі яких ПП « ОСОБА_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) здійснило постачання товарів, а СПД-ФОП ОСОБА_7 , ФОП ОСОБА_5 , ФОП ОСОБА_8 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) - здійснення реконструкції та капітальні ремонти вказаних об`єктів, тендерну, проектну, кошторисну документацію та документи про виконання договорів підряду, тобто текстові та графічні матеріали, затверджені в установленому порядку, якими визначаються містобудівні, об`ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні та технологічні рішення, а також кошториси об`єкта будівництва, документи про хід виконання договору підряду, відповідність робіт і матеріальних ресурсів нормативним вимогам та здійснення контролю за виконанням договірних зобов`язань (журнали виконання робіт, акти та довідки про виконані роботи, акти на приховані роботи та конструкції, паспорти, сертифікати, акти на випробування устаткування, журнали авторського нагляду, матеріали перевірок тощо), кошториси та інші документи, пов`язані із складанням (розрахунки, обґрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо) і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва, капітального ремонту, щодо фінансово-господарських взаємовідносин ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) з ПП « ОСОБА_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), СПД-ФОП ОСОБА_7 , ФОП ОСОБА_5 , ФОП ОСОБА_8 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), а також з іншими суб`єктами господарської діяльності, які постачали товари та виконували будівельні роботи на вказаних об`єктах, зокрема: договори, накладні, рахунки, податкові накладні, товарно-транспортні накладні, акти виконаних робіт за формою КБ 2в та додатки до них, рахунки, чеки, платіжні доручення та інші документи бухгалтерського й податкового обліків, їх реєстри, платіжні документи, сертифікати якості, сертифікати відповідності, інша документація з питань з придбання спецiалiзованої технiки (смiттєвозів та машин для перевезення питної води);
-Усіх договорів на виконання робіт за об`єктами:
Придбання спортивних майданчиків для благоустрою населених пунктів Солонянського р-ну Дніпропетровської області;
Влаштування пішохідних доріжок до громадської вбиральні по АДРЕСА_2 ;
Придбання спецiалiзованої технiки (смiттєвозів та машин для перевезення питної води);
укладених за результатами проведення тендерів з наступними класифікторами публічних закупівель: ІНФОРМАЦІЯ_3 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , ІНФОРМАЦІЯ_10 , ІНФОРМАЦІЯ_11 , ІНФОРМАЦІЯ_9 , а також без проведення таких («прямі» договори) між ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) з ПП « ОСОБА_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), СПД-ФОП ОСОБА_7 , ФОП ОСОБА_5 , ФОП ОСОБА_8 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) з усіма додатками та специфікаціями, проектно-кошторисною документацією, актами виконаних робіт форми КБ-2В, КБ-3, відомостями ресурсів, накладними, податковими накладними, платіжними дорученнями, товарно-транспортними накладними, дефектними актами та іншими документами, договорами, додатками до них та супровідними документами (актами виконаних робіт, тощо) із підприємствами, які залучались у якості субпідрядних організацій;
-Договорів на виконання технічного нагляду та/або відповідні накази та інші документи по закріпленню відповідальної особи, по роботам, які виконувались ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), СПД-ФОП ОСОБА_7 , ФОП ОСОБА_5 , ФОП ОСОБА_8 на замовлення ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), з актами виконаних робіт, платіжними дорученнями та усіма додатками до них;
-Договорів на виконання підрядних та субпідрядних робіт між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), СПД-ФОП ОСОБА_7 , ФОП ОСОБА_5 , ФОП ОСОБА_8 , ПП « ОСОБА_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) та інших суб`єктів підприємницької діяльності, щодо виконання робіт та постачання товарів на замовлення ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), з актами виконаних робіт, платіжними дорученнями та усіма додатками до них, та договорів і документів щодо взаємовідносин між субпідрядниками організаціями;
-Наявних рішень органів місцевого самоврядування та органів виконавчої влади про виділення коштів на придбання вказаних предметів закупівлі за класифікаторами ІНФОРМАЦІЯ_3 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , ІНФОРМАЦІЯ_10 , ІНФОРМАЦІЯ_11 , ІНФОРМАЦІЯ_9 ;
-Рішень ІНФОРМАЦІЯ_1 про створення тендерного комітету, затверджених списків осіб членів тендерного комітету, положення про тендерний комітет ІНФОРМАЦІЯ_1 , посадових інструкцій та обов`язків його членів, а також до рішень про їх затвердження/погодження;
-Плану державних/публічних закупівель ІНФОРМАЦІЯ_12 на 2023 рік (у тому числі зі змінами та доповненнями);
-Тендерної документації за вказаною публічними закупівлями ІНФОРМАЦІЯ_3 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , ІНФОРМАЦІЯ_10 , ІНФОРМАЦІЯ_11 , ІНФОРМАЦІЯ_9 , рішень про внесення змін до тендерної документації, а також документів, які є супутніми до цієї документації;
-Протоколів засідань тендерного комітету за 2023 рік з приводу публічних закупівель ІНФОРМАЦІЯ_3 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , ІНФОРМАЦІЯ_10 , ІНФОРМАЦІЯ_11 ; ІНФОРМАЦІЯ_9 ;
-Протоколів розкриття тендерних процедур з приводу публічних закупівель ІНФОРМАЦІЯ_3 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , ІНФОРМАЦІЯ_10 , ІНФОРМАЦІЯ_11 ; ІНФОРМАЦІЯ_9 ;
-Звітів про результати проведення процедур публічних закупівель ІНФОРМАЦІЯ_3 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , ІНФОРМАЦІЯ_10 , ІНФОРМАЦІЯ_11 ; ІНФОРМАЦІЯ_9 ;
- Рішень про внесення змін до тендерної документації та роз`яснень до неї (у разі наявності);
-Повідомлень про наміри укласти договір про закупівлю товарів за державні кошти, за вказаними публічними закупівлями ІНФОРМАЦІЯ_3 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , ІНФОРМАЦІЯ_10 , ІНФОРМАЦІЯ_11 ; ІНФОРМАЦІЯ_9 ;
-Документів, наданих переможцем та учасниками вказаної публічної закупівлі, а також до договору про закупівлю товарів за державні кошти, укладеного за публічними закупівлями ІНФОРМАЦІЯ_3 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , ІНФОРМАЦІЯ_10 , ІНФОРМАЦІЯ_11 ; ІНФОРМАЦІЯ_9 ;
- Звіту про укладення договорів про закупівлю товарів за державні кошти, за вказаними публічними закупівлями.
У задоволенні решти вимог клопотання відмовити за необґрунтованістю.
Визначити строк дії ухвали тривалістю в 2 (два) місяці, який обраховувати з дня постановлення ухвали слідчим суддею.
Роз`яснити, що відповідно до ч. 1 ст. 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями Кримінального процесуального Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська |
Дата ухвалення рішення | 22.03.2024 |
Оприлюднено | 23.04.2024 |
Номер документу | 117903468 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська
Логвіненко Т. Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні