Ухвала
від 14.03.2024 по справі 755/4394/24
ДНІПРОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа №:755/4394/24

Провадження №: 1-кс/755/1001/24

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"14" березня 2024 р. м.Київ

Слідчий суддя ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши клопотання прокурора Дніпровської окружної прокуратури м.Києва ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до документів у кримінальному проваджені №42024102040000025 від 04.03.2024 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.5 ст.190 КК України,-

ВСТАНОВИВ:

Прокурор Дніпровської окружної прокуратури м.Києва ОСОБА_3 звернувся до суду в рамках кримінального провадження №42024102040000025 від 04.03.2024 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.5 ст.190 КК України, з клопотанням про тимчасовий доступ до документів з можливістю вилучення їх оригіналів, а саме: документів, на підставі яких 14.12.2023 року посвідчено довіреність, зареєстрованої в реєстрі за №2624, якою уповноважено ОСОБА_4 . ІНФОРМАЦІЯ_2 , паспорт громадянина України НОМЕР_1 , виданий 19.08.1997 року ІНФОРМАЦІЯ_3 , зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_2 , діяти від імені та в інтересах ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , паспорт громадянина України № НОМЕР_3 , виданий 06.01.2021 року, дійсний до 06.01.2031 року, орган що видав: 4814, унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі 19790120-08670, зареєстрований за адресою: АДРЕСА_2 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_4 , які перебувають у володінні приватного нотаріуса Київського міського нотаріального округу ОСОБА_6 , що здійснює свою діяльність за адресою: АДРЕСА_3 .

Згідно мотивів клопотання, під час досудового розслідування було встановлено, що 15.04.1991 року введено в дію Закон УРСР «Про власність», яким розмежовано державну та комунальну власність (ст. 31 Закону).

Відповідно до ч.2 ст.32 зазначеного Закону суб`єктами права комунальної власності є адміністративно-територіальні одиниці в особі обласних, районних, міських, селищних, сільських Рад народних депутатів.

Постановою Кабінету Міністрів України від 05.11.1991 №311 «Про розмежування державного майна України між загальнодержавною (республіканською) власністю і власністю адміністративно-територіальних одиниць (комунальною власністю)» затверджено Перелік державного майна України, що передається до власності адміністративно-територіальних одиниць (комунальної власності).

Згідно з розділом 2 вказаного Переліку до власності територіальної громади міста Києва передано житловий та нежитловий фонд міської Ради народних депутатів, житлово-експлуатаційні, ремонтно-будівельні та інші організації, пов`язані з обслуговуванням та експлуатацією цього житлового фонду.

Рішенням ІНФОРМАЦІЯ_5 №284/5096 від 02.12.2010 року «Про питання комунальної власності територіальної громади міста» буд. АДРЕСА_4 , що у ІНФОРМАЦІЯ_6 включений до переліку об`єктів права комунальної власності територіальної громади міста Києва (додатку 4 таблиця 6, п. 647) вказаного рішення, а отже належить до комунальної власності територіальної громади міста Києва.

Розпорядженням ІНФОРМАЦІЯ_7 (КМДА) №1112 від 10.12.2010 «Про питання організації управління районами у місті Києві» (п. 546, таблиці 5, додатку 4) будинок АДРЕСА_5 , що у Дніпровському районі міста Києва віднесено до сфери управління ІНФОРМАЦІЯ_8 .

Позицію щодо підтвердження права власності територіальної громади міста Києва на нерухоме майно відповідними рішеннями Київради викладено в постановах Верховного Суду від 22.01.2020 у справі № 754/14094/17, від 04.11.2020 у справі № 761/46240/16.

Крім того, Законом України «Про приватизацію державного житлового фонду» визначено, що державний житловий фонд це житловий фонд місцевих Рад народних депутатів та житловий фонд, який знаходиться у повному господарському віданні чи оперативному управлінні державних підприємств, організацій, установ.

Відповідно до ст. 5 Житлового кодексу України державний житловий фонд перебуває у віданні місцевих рад (житловий фонд місцевих Рад) та у віданні міністерств, державних комітетів і відомств (відомчий житловий фонд).

Разом з тим, Дніпровською окружною прокуратурою міста Києва встановлено факт протиправного вибуття квартири АДРЕСА_6 , що у Дніпровському районі міста Києва, з власності територіальної громади міста Києва в особі ІНФОРМАЦІЯ_5 .

Так, приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу ОСОБА_6 , 21.12.2023 прийнято рішення за індексним номером 70837596 про реєстрацію за ОСОБА_5 права власності на квартиру АДРЕСА_6 .

Відповідно до відомостей Державного реєстру речових прав, підставою для прийняття рішення про реєстрацію за ОСОБА_5 права власності на квартиру АДРЕСА_6 , що у ІНФОРМАЦІЯ_6 стало Свідоцтво про право власності від 18.05.2018, виконаний на бланку СТВ 304496, що видане ІНФОРМАЦІЯ_9 , згідно з розпорядженням №34656 від 18.05.2018 року.

В подальшому, 25.12.2023 року на виконання протоколу загальних зборів учасників товариства з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_10 » №22-12/23 від 22.12.2023 року та №25-12/23 від 25.12.2023 року, між ОСОБА_5 , від імені якого діяв ОСОБА_4 , на підставі довіреності, посвідченої приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу ОСОБА_6 14.12.2023 року за реєстровим номером №2624 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » від імені якої діяв ОСОБА_7 , складено акт приймання-передачі та оцінки негрошового вкладу до статутного капіталу товариства з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_10 ».

Відповідно до цього Акту, ОСОБА_5 , від імені якого діяв ОСОБА_4 , передав в якості статутного капіталу товариства двокімнатну квартиру, загальною площею 54,8 кв.м, житловою 30,9 кв.м., що розташована за адресою: АДРЕСА_7 .

Справжність підписів у Акті приймання-передачі та оцінки негрошового вкладу до статутного капіталу товариства з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_10 » посвідчено приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу ОСОБА_8 та зареєстровано в реєстрі за № № 65,66.

Перехід права власності на квартиру, що розташована за адресою: АДРЕСА_7 від ОСОБА_5 до ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » приватний нотаріус Київського міського нотаріального округу ОСОБА_8 відобразив в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, прийнявши рішення за індексним номером 70905176 від 26.12.2023.

Разом зтим,у відповідьна запитпрокурора від04.03.2024року №50-1743ВИХ24, ІНФОРМАЦІЯ_11 повідомила,що відповіднодо розпорядженняголови ІНФОРМАЦІЯ_8 від 29.05.2013року №263«Про передачуфункцій зприватизації державногожитлового фондувід відділуприватизації таобліку житлаКП по ІНФОРМАЦІЯ_12 » функції з ІНФОРМАЦІЯ_13 , починаючиз 01.06.2013 року здійснює сектор приватизації житлового фонду ІНФОРМАЦІЯ_14 .

При цьому, Орган приватизації житла ІНФОРМАЦІЯ_8 , створений у грудні 1992 року.

Станом на 06.03.2024 року відповідно до Закону України «Про приватизацію державного житлового фонду» та Положення про порядок передачі квартир (будинків), жилих приміщень у гуртожитках у власність громадян, затвердженого наказом ІНФОРМАЦІЯ_15 від 16.12.2009 року №396, зареєстрованого в ІНФОРМАЦІЯ_16 29.01.2010 року за № 109/17404, Орган приватизації житла ІНФОРМАЦІЯ_8 не здійснював оформлення документів на приватизацію квартири АДРЕСА_6 , що у ІНФОРМАЦІЯ_6 .

Розпорядження Органу приватизації житла ІНФОРМАЦІЯ_8 за № 34656 від 18.05.2018 не видавалося.

Свідоцтво про право власності на спеціальному бланку документів інформаційної системи ІНФОРМАЦІЯ_16 в двох примірниках (вид бланка Свідоцтво про право власності, серія СТВ, номер НОМЕР_5 ) на ім`я ОСОБА_5 не видавалося.

Крім того, починаючи з червня 2013 року спеціальні бланки документів інформаційної системи ІНФОРМАЦІЯ_16 від постачальника ДП « ІНФОРМАЦІЯ_17 » Орган приватизації житла ІНФОРМАЦІЯ_8 отримував по видатковим накладним серії: САЕ, САК та СТЕ з зазначенням номерів бланків та їх кількості.

Згідно видаткової накладної №552157 від 04.10.2016 року ДП « ІНФОРМАЦІЯ_17 » було передано, а Органом приватизації житла прийнято бланки серії САК, номери бланків НОМЕР_6 по 606000 в кількості 1000 штук.

Відповідно до листа №1003006-87 від 18.04.2019 року ІНФОРМАЦІЯ_18 ДП « ІНФОРМАЦІЯ_17 », у період з 21.08.2017 по 15.04.2019 сектором приватизації житлового фонду ІНФОРМАЦІЯ_14 було використано бланків в кількості 819 шт. з САК № 605001 по САК № 605819.

Більш того, Розпорядженням ІНФОРМАЦІЯ_19 № 683 від 30.11.2016 року «Про питання Органу приватизації житла ІНФОРМАЦІЯ_8 » та № 162 від 16.03.2018 року «Про внесення змін до складу Органу приватизації житла ІНФОРМАЦІЯ_8 » був затверджений склад органу приватизації, де ОСОБА_9 займала посаду заступника керівника Органу приватизації житла.

Також, відповідно до розпорядження ІНФОРМАЦІЯ_8 від 27.06.2014 № 266-К «Про затвердження структури ІНФОРМАЦІЯ_20 » згідно додатку в структуру ІНФОРМАЦІЯ_20 входить сектор приватизації житлового фонду. Станом на 06.03.2024 в структурі ІНФОРМАЦІЯ_14 не створювався Відділ приватизації житлового фонду.

Отже, приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу ОСОБА_6 21.12.2023 прийнято рішення за індексним номером 70837596 про реєстрацію за ОСОБА_5 права власності на квартиру АДРЕСА_6 , що у ІНФОРМАЦІЯ_6 на квартиру, яка у встановленому Законом України «Про приватизацію державного житлового фонду» не передавалась у власність будь-яким фізичним особам.

Так, за нормами ст. 345 ЦК України фізична або юридична особа може набути право власності у разі приватизації державного майна та майна, що є в комунальній власності.

Приватизація здійснюється у порядку, встановленому законом.

Разом з тим, з огляду на те, що Свідоцтво про право власності від 18.05.2018, виконане на бланку СТВ 304496, видане ІНФОРМАЦІЯ_9 , не видавалось, останнє не породжує правових наслідків та є нікчемним за своєю правовою природою (вказана правова позиція висловлена Верховним судом у постанові від 18.12.2019 у справі №755/9182/17).

Таким чином, враховуючи що спірна квартира є комунальною власністю та належить територіальній громаді міста Києва в особі ІНФОРМАЦІЯ_5 , правомочності щодо володіння, користування та розпорядження нею можуть здійснювати від імені та в інтересах держави виключно уповноважені на те органи та посадові особи.

Разом з тим, на теперішній час ІНФОРМАЦІЯ_21 позбавлена правомочності власника щодо належного їм майна, у зв`язку з його незаконною реєстрацією за третіми особами.

При цьому, основою будь-якої держави є нормативно-правові акти, які є обов`язковими до виконання. Без права і законодавства держава не спроможна ефективно управляти суспільством, забезпечувати здійснення прийнятих нею рішень, охороняти і захищати права своїх громадян. Створюючи систему органів державної влади та визначаючи свободу кожного у реалізації права на власність, держава жодним чином не мала на меті, щоб будь-який суб`єкт правовідносин міг обійти встановлений законом порядок набуття певних прав. Саме тому врегульовуючи відносини набуття права на власність, законодавець унормував їх шляхом встановлення відповідних процедур, з чіткою вимогою недопущення порушення прав інших осіб. При цьому кожному без винятку не надано право на зловживання чи нівелювання закону.

Набуття ОСОБА_5 права власності на спірний об`єкт нерухомості має лише видимість законного, що фактично можна віднести до зловживання правом, а саме особливого виду юридично значущої поведінки, яка полягає у соціально шкідливих вчинках суб`єкта права, у використанні недозволених конкретних форм у межах дозволеного законом загального типу поведінки, що суперечить цільовому призначенню права. Наведене підриває правові основи держави та авторитет законодавця, створює у суспільстві видимість правової нерівності.

Таким чином, ОСОБА_5 , достеменно знаючи про відсутність у нього права власності на спірну квартиру, не будучи її належним власником, використовуючи неіснуючий документ - свідоцтво про право власності, подав документи державному реєстратору для проведення її реєстрації та внесення відомостей до Реєстру речових прав, а в подальшому, вніс її до статутного капіталу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 ».

При цьому, відповідно до ч. 1 ст. 317 ЦК України, виключно власникові належать права володіння, користування та розпоряджання своїм майном. За таких обставин, лише ІНФОРМАЦІЯ_22 належить право розпоряджатися спірною квартирою, що належить територіальній громаді міста Києва.

Відповідно до ч. 1 ст. 321 ЦК України, право власності є непорушним. Ніхто не може бути протиправно позбавлений цього права чи обмежений у його здійсненні. Тому, відчуження спірної квартири ОСОБА_5 є порушенням ч. 1 ст. 321 ЦК України.

Враховуючи те, що ІНФОРМАЦІЯ_21 не відчужувала спірну квартиру, право власності територіальної громади на квартиру не припинилося, та саме вона є її дійсним законним власником.

Так, статтею 228 ЦК України визначено правові наслідки вчинення правочинів, що порушують публічний порядок, вважаються серйозними порушеннями законодавства, мають антисоціальний характер і посягають на істотні громадські та державні (публічні) інтереси, та встановлено перелік правочинів, які є нікчемними та порушують публічний порядок.

Відповідно до цієї статті, по-перше, правочин вважається таким, що порушує публічний порядок, якщо він був спрямований на порушення конституційних прав і свобод людини і громадянина, знищення, пошкодження майна фізичної або юридичної особи, держави, Автономної Республіки Крим, територіальної громади, незаконне заволодіння ним; по-друге, правочин, який порушує публічний порядок, є нікчемним.

Виділяючи правочин, що порушує публічний порядок, як окремий вид нікчемних правочинів, ЦК України виходить зі змісту самої протиправної дії та небезпеки її для інтересів держави і суспільства загалом, а також значимості порушених інтересів внаслідок вчинення такого правочину.

При цьому категорія публічного порядку застосовується не до будь-яких правовідносин у державі, а лише щодо суттєвих основ правопорядку.

З огляду на зазначене, можна зробити висновок, що публічний порядок це публічно-правові відносини, які мають імперативний характер і визначають основи суспільного ладу держави.

Враховуючи те, що бланк Свідоцтва про право власності СТВ 304496, Органом приватизації ІНФОРМАЦІЯ_8 , не видавалось, розпорядження на підставі якого воно видано не приймалося, особа, що нібито його підписувала на той час не працювала керівником органу приватизації, останнє не є та не може бути законною підставою для набуття права власності на квартиру АДРЕСА_6 , що у ІНФОРМАЦІЯ_6 .

За даним фактом було розпочато кримінальне провадження №42024102040000025 від 04.03.2024 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.5 ст.190 КК України, про що внесено відповідні відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань.

Крім того, в обґрунтування клопотання, прокурор посилається на те, що документи, на підставі яких 14.12.2023 року посвідчено довіреність, зареєстрованої в реєстрі за № 2624, якою уповноважено ОСОБА_4 . ІНФОРМАЦІЯ_2 , паспорт громадянина України НОМЕР_1 , виданий 19.08.1997 ІНФОРМАЦІЯ_3 , зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_2 , діяти від імені та в інтересах ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , паспорт громадянина України № НОМЕР_3 , виданий 06.01.2021, дійсний до 06.01.2031, орган що видав: 4814, унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі 19790120-08670, зареєстрований за адресою: АДРЕСА_2 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_4 , перебувають у володінні приватного нотаріусаКиївського міського нотаріального округу ОСОБА_6 , без яких неможливо довести обставини даного кримінального правопорушення. Крім того, інформація, що знаходиться у володінні приватного нотаріуса Київського міського нотаріального округу ОСОБА_6 , може бути використана як доказ у кримінальному провадженні.

Прокурор ІНФОРМАЦІЯ_23 ОСОБА_3 , будучи належним чином повідомленим про час та місце судового розгляду, в судове засідання не з`явився. Разом з тим, в матеріалах клопотання міститься заява прокурора ІНФОРМАЦІЯ_23 ОСОБА_3 , про розгляд клопотання без його участі, у зв`язку із зайнятістю та проведенням процесуальних дій.

З урахуванням того, що сторона кримінального провадження довела в змісті клопотання, що існує загроза передчасного розголошення відомостей, які стосуються суті кримінального провадження та процесуальних дій, які заплановано провести з метою збирання доказів, слідчий суддя вважає за можливе розглянути дане клопотання без виклику особи, у володінні якої знаходяться такі документи.

Вивчивши клопотання, додані до нього документи, якими прокурор обґрунтовує доводи клопотання та витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження, в рамках якого подано до суду клопотання, вислухавши думку прокурора, який в судовому засіданні підтримав клопотання з зазначених мотивів та просив суд його задовольнити, суд приходить до наступного.

Так, відповідно до вимог ч.2 ст.159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді.

Згідно з положеннями ч.1 ст.160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутись до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у ст.161 Цього Кодексу.

З урахуванням наведеного, для досягнення повноти, всебічності та неупередженості розслідування вищезазначеного кримінального правопорушення, передбаченого ч.4 ст.ст.190 КК України, зокрема для отримання відомостей, що є необхідними для з`ясування всіх обставин справи у даному провадженні, виникла необхідність отримання тимчасового доступу до оригіналів документів, що знаходяться у володінні приватного нотаріуса Київського міського нотаріального округу ОСОБА_6 , що здійснює свою діяльність за адресою: АДРЕСА_3 , а саме документів, на підставі яких 14.12.2023 посвідчено довіреність, зареєстровану в реєстрі за № 2624, якою уповноважено ОСОБА_4 . ІНФОРМАЦІЯ_2 , паспорт громадянина України НОМЕР_1 , виданий 19.08.1997 ІНФОРМАЦІЯ_3 , зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_2 , діяти від імені та в інтересах ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , паспорт громадянина України № НОМЕР_3 , виданий 06.01.2021, дійсний до 06.01.2031, орган що видав: 4814, унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі 19790120-08670, зареєстрований за адресою: АДРЕСА_2 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_4 .

Враховуючи наявність достатніх підстав вважати, що вищевказані документи, мають істотне значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, з урахуванням можливості використання як доказу відомостей, що містяться у таких документах та відсутність можливості іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою документів, що знаходяться у володінні приватного нотаріуса Київського міського нотаріального округу ОСОБА_6 , слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання прокурора ІНФОРМАЦІЯ_23 ОСОБА_3 підлягає задоволенню.

На підставі викладеного, керуючись вимогами ст.ст.159, 162-164 КПК України, слідчий суддя,

УХВАЛИВ:

Клопотання прокурора Дніпровської окружної прокуратури м.Києва ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до документів у кримінальному проваджені №42024102040000025 від 04.03.2024 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.5 ст.190 КК України задовольнити.

Надати прокурорам Дніпровської окружної прокуратури м.Києва ОСОБА_3 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , слідчим Дніпровського УП ГУНП в м.Києві ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 тимчасовий доступ до оригіналів документів з можливістю їх вилучення, а саме: документів, на підставі яких 14.12.2023 року посвідчено довіреність, зареєстровану в реєстрі за №2624, якою уповноважено ОСОБА_4 . ІНФОРМАЦІЯ_2 , паспорт громадянина України НОМЕР_1 , виданий 19.08.1997 року ІНФОРМАЦІЯ_3 , зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_2 , діяти від імені та в інтересах ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , паспорт громадянина України № НОМЕР_3 , виданий 06.01.2021 року, дійсний до 06.01.2031 року, орган що видав: 4814, унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі НОМЕР_7 , зареєстрований за адресою: АДРЕСА_2 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_4 , які перебувають у володінні приватного нотаріуса Київського міського нотаріального округу ОСОБА_6 , що здійснює свою діяльність за адресою: АДРЕСА_3 .

Вказані документи мають значення для встановлення обставин кримінального правопорушення у даному кримінальному правопорушенні та можуть бути використані як докази.

Строк дії ухвали не може перевищувати двох місяців з дня постановлення ухвали.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до документів, слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до документів, має право постановити ухвалу про проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя:

СудДніпровський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення14.03.2024
Оприлюднено23.04.2024
Номер документу117932892
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —755/4394/24

Ухвала від 14.03.2024

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Марченко М. В.

Ухвала від 19.03.2024

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Старовойтова С. М.

Ухвала від 14.03.2024

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Федосєєв С. В.

Ухвала від 19.03.2024

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Метелешко О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні