Рішення
від 26.03.2024 по справі 420/2279/24
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/2279/24

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

26 березня 2024 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді, Бжассо Н.В., розглянувши в порядку письмового провадження в м. Одесі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи адміністративну справу за позовом Товариства з додатковою відповідальністю «ІСКО ЛТД» до Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 18.08.2023 року № 20620/15-32-07-07-23

ВСТАНОВИВ:

До Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Товариства з додатковою відповідальністю «ІСКО ЛТД» до Головного управління ДПС в Одеській області, за результатом розгляду якого позивач просить суд:

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного Управління ДПС в Одеській області від 18.08.2023 року № 20620/15-32-07-07-23.

Стягнути з відповідача судові витрати.

В обґрунтування адміністративного позову представник позивача зазначає, що посадовими особами ГУ ДПС в Одеській області проведена позапланова невиїзна документальна перевірка ТОВ «ІСКО ЛТД». За результатами перевірки складено акт № 9662/15-32-07-07-18 від 21.07.2023 року. Актом перевірки встановлено порушення ТОВ «ІСКО ЛТД» ЗУ «Про валюту та валютні операції». На підставі висновків акту перевірки, ГУ ДПС в Одеській області прийнято податкове повідомлення-рішення від 18.08.2023 року № 20620/15-32-07-07-23, яким до позивача застосовано штрафні санкції у сумі 256012,20 грн. Позивач не погоджується з вказаним ППР, оскільки підстави для застосування штрафних санкцій були відсутніми через існування загальновідомих форс-мажорних обставин на території України.

Ухвалою суду від 24.01.2024 року відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.

01.02.2024 року від представника відповідача надійшов відзив на адміністративний позов, з огляду на який ГУ ДПС в Одеській області позов ТОВ «ІСКО ЛТД» не визнає, не погоджується з доводами позивача, вважає, що позов не належить до задоволення. Представник відповідача зазначає, що до перевірки не було надано документів, які підтверджують наявність підстав для призупинення нарахування (не нарахування) пені за порушення п. 1, 3 ст. 13 ЗУ «Про валюту і валютні операції», з урахуванням п. 21 розділу ІІ Положення про заходи захисту та визначення порядку здійснення окремих операцій в іноземній валюті, затвердженого Постановою Правління НБУ від 02.01.2019 року № 5. Позивачем не надано доказів на підтвердження звернення до відповідних органів з метою засвідчення настання форс-мажорних обставин, що стали підставою для неможливості виконання умов контракту.

23.02.2024 року від представника позивача надійшла відповідь на відзив на адміністративний позов, в якій представник позивача зазначає що форс-мажорні обставини підтверджуються листом Торгово-промислової палати України № 2024/02/0-7/1 від 28.02.2022 року.

27.02.2024 року від представника відповідача надійшли заперечення на відповідь на відзив.

Суд розглянув матеріали справи, всебічно і повно з`ясував всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши надані учасниками справи докази в їх сукупності та робить наступні висновки.

На підставі направлень, виданих ГУ ДПС в Одеській від 27.06.2023, відповідно до п.п. 19-1.1.4 п. 19-1.1 ст. 19-1, п.п. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20, п. п. 6) п.п. 69.2 п. 69 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового Кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI, із змінами та доповненнями, внесеними Законом України від 12.05.2022 року № 2260-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів. України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану», та податкової інформації НБУ, що свідчить про порушення Товариством з обмеженою відповідальністю «ІСКО ЛТД» валютного законодавства в частині надходження товарів за імпортними операціями та/або валютної виручки за експортними операціями, надісланої ДПС України листом від 11.04.2023 № 7743/7/99-00-07-05-02-07, на підставі наказу Головного управління ДПС в Одеській області від 27.06.2023 № 4793-п, проведена документальна позапланова невиїзна перевірка Товариства з обмеженою відповідальністю «ІСКО ЛТД», код ЄДРПОУ 42238297 (далі ТОВ «ІСКО ЛТД») з питань дотримання вимог валютного законодавства за контрактом від 03.12.2021 N 03UKR/12/2021 (дата здійснення операції - 18.02.2022, 23.02.2022) за період з 18.02.2022 року по дату закінчення документальної позапланової невиїзної перевірки, відповідно до затвердженого плану (переліку питань) документальної перевірки.

За результатами перевірки було складено Акт перевірки від 21.07.2023 № 19662/15-32-07-07-18.

Перевіркою встановлено наступні порушення ТОВ «ІСКО ЛТД»:

- п.1, 3 статті 13 Закону України «Про валюту і валютні операції», з урахуванням п.21 розділу II Положення про заходи захисту. та визначення порядку здійснення окремих операцій в іноземній валюті, затвердженого Постановою Правління НБУ від 02 січня 2019 № 5, із змінами, у результаті чого допущено порушення валютного законодавства при здійсненні зовнішньоекономічної операції по контракту від 03.12.2021 року № 03UKR/12/2021, у сумі 15875 дол. США (екв. 580 526,53 грн.);

-прострочену дебіторську заборгованість по розрахунках за контрактом від 03.12.2021 року № 03UKR/12/2021, у сумі 15875 дол. США.

На підставі висновків, що наведені в акті перевірки від 18.08.2023 року ГУ ДПС в Одеській області прийнято податкове повідомлення-рішення № 20,20 грн у відповідності до п. 5 ст. 13 ЗУ «Про валюту і валютні операції».

Так, суд встановив, що 03 грудня 2021 року Товариство з обмеженою відповідальністю "ІСКО ЛТД' (Покупець) уклало з "ULKA SEA FOODS PVT LTD" (Продавець) контракт № 3UKR/12/2021.

Відповідно до п. 1.1. Контракту, Продавець зобов`язаний поставити у власність Покупцеві певний Товар, а Покупець зобов`язаний приймати цей Товар та і своєчасно проводити його оплату на умовах цього Контракту.

Згідно з п. 1.2. Контракту найменування Товару: риба та морепродукти, молюски та ракоподібні в асортименті.

Пунктом 2.2. Контракту передбачено, що загальна вартість, загальний об`єм та асортимент Товару що поставляється згідно з цим Контрактом можуть бути змінені Сторонами та визначаються сумою окремих поставок, на протязі дії цього Контракту.

За приписами п. 4.1. Контракту дата (строк) поставки Товару узгоджується Сторонами по кожній партії поставки окремо.

Пунктом 4.2. Контракту визначено, що в разі попередньої оплати партії Товару Покупцем, Продавець зобов`язується здійснити постачання Товару в строк не більше 90 календарних днів з моменту оплати.

Відповідно до п.5.1. Контракту, ціни на Товар, що поставляється, вказані в Інвойсах, на умовах обумовлених в п. 6.1. цього Контракту, або при зміні умов постачання у відповідних Інвойсах на конкретну партію Товару.

Згідно з п. 5.2. Контракту, Покупець здійснює оплату Товару на умовах передоплати.

Пунктом 5.6. контракту передбачено, що оплата Товару проводиться в Доларах США/Євро на розрахунковий рахунок Продавця.

На виконання пункту 5.2. Контракту Товариство з обмеженою відповідальністю "ІСКО ЛТД" 18.02.2022 року здійснило попередню оплату на підставі Інвойсу № USF/21-22/209 віл 18.01.2022 в розмірі 55 300,00 доларів США, а також 23.02.2022 року на підставі Інвойсу NoUSF/21-22/210 в розмірі 40 840,00 доларів США.

Відповідно до умов Контракту, "ULKA SEA FOODS PVT LTD" 18.01.2022 року виписано комерційний Інвойс № USF/21-22/209 на відвантаження Товару (креветки заморожені в асортименті, вага 20 000 кг.) на загальну суму 135 300,00 доларів США. 05.02.2022 року вказаний Товар було завантажено відповідно коносаменту NHLCUB012CVHYI в контейнер HLBU9239768 в порту Індії (NHAVA SHEVA PORT, порт призначенні (прибуття) ODESSA, UKRAINE.

Листом, який наявний в додатках, вантажоперевізник повідомив Товариство з обмеженою відповідальністю "ІСКО ЛТД", що (переклад): "у зв`язку з поточною геополітичною ситуацією в Чорному морі щодо російсько-українського конфлікту, ми не можемо доставити ваш вантаж до Одеси. Ми проаналізували всі можливості транспортування вашого вантажу альтернативними маршрутами але не змогли знайти рішення, яке б не поставило під загрозу ваш вантаж, наш екіпаж і наші судна. Тому ми провели ретельний аналіз та оцінку всіх варіантів з точки зору ризику та витрат. Таким чином, ми хочемо повідомити вам, що ми вважаємо, що найкраща та найбезпечніша альтернатива - це доставити та зробити доступним для отримання вашого груза у Констанці, Румунія, найближчому до Одеси.»

У зв`язку з виникненням форс-мажорних обставин та неможливістю поставки Товару в порт Одеси Сторони уклали Додаткову угоду № 1 від 26.02.2022 року до Контракту від 03.12.2021 року № 3UKR/12/2021, якою змінено порт призначення товару з Одеса (Україна) на порт Констанца (Румунія).

В подальшому, за умовами Додаткової угоди № 1 від 10.05.2022 року Товариство з обмеженою відповідальністю "ІСКО ЛТД" продало OCEANIS SEAFOOD EUROPA SRL Товар (креветки заморожені в асортименті, вага 20 000 кг.) коносамент від 05.05.2022 року NHLCUB012201CVHYI контейнер HLB09239768, рахунок-фактура USF/21-22/209 від 27.01.2022 року.

Між Товариством з обмеженою відповідальністю "I ЛТД" та OCEANIS SEAFOOD EUROPA SRL 10.05.2022 року підписано Акт приймання-передачі Товару.

30.06.2022 року OCEANIS SEAFOOD EUROPA SRL (Покупець) здійснив оплату за поставлений Товар в розмірі 119 425,00 доларів США на валютний рахунок Товариства з обмеженою відповідальністю "ІСКО ЛТД".

Також, на виконання умов Контракту від 03.12.2021 року № 3UKR/12/2021 Контракту "ULKA SEA FOODS PVT LTD" 18.01.2022 року було виписано комерційний Інвойс № USF/21-22/210 на відвантаження Товару (креветки заморожені в асортименті) на загальну суму 138 550,00 доларів США. Товариство з обмеженою відповідальністю "СКО ЛТД" перерахувало за комерційним Інвойсом 68 550, 00 доларів США. Товар за комерційний Інвойсом № USF/21-22/210 від 18.01.2022 року надійшов до Товариства з обмеженою відповідальністю "ІСКО ЛТД" на суму 138 550 доларів США в установлені строки.

Правові засади здійснення валютних операцій, валютного регулювання та валютного нагляду, права та обов`язки суб`єктів валютних операцій і уповноважених установ та встановлює відповідальність за порушення ними валютного законодавства визначає Закон України «Про валюту і валютні операції» (далі - Закон).

Відповідно до пункту 21 Положення про заходи захисту та визначення порядку здійснення окремих операцій в іноземній валюті, затвердженого постановою Правління Національного Банку України від 02.01.2019 № 5 (далі Положення № 5), граничні строки розрахунків за операціями з експорту та імпорту товарів становлять 365 календарних днів.

Згідно частин першої, третьої статті 13 Закону Національний банк України має право встановлювати граничні строки розрахунків за операціями з експорту та імпорту товарів. У разі встановлення Національним банком України граничного строку розрахунків за операціями резидентів з імпорту товарів їх поставка має здійснюватися у строки, зазначені в договорах, але не пізніше встановленого Національним банком України граничного строку розрахунків з дня здійснення авансового платежу (попередньої оплати).

Згідно частини п`ятої статті 13 Закону порушення резидентами строку розрахунків, встановленого згідно із цією статтею, тягне за собою нарахування пені за кожний день прострочення в розмірі 0,3 відсотка суми неодержаних грошових коштів за договором (вартості недопоставленого товару) у національній валюті (у разі здійснення розрахунків за зовнішньоекономічним договором (контрактом) у національній валюті) або в іноземній валюті, перерахованій у національну валюту за курсом Національного банку України, встановленим на день виникнення заборгованості. Загальний розмір нарахованої пені не може перевищувати суми неодержаних грошових коштів за договором (вартості недопоставленого товару).

Частиною шостою статті 13 Закону встановлено, що у разі якщо виконання договору, передбаченого частинами другою або третьою цієї статті, зупиняється у зв`язку з виникненням форс-мажорних обставин, перебіг строку розрахунків, установленого згідно з частиною першою цієї статті, та нарахування пені відповідно до частини п`ятої цієї статті зупиняється на весь період дії форс-мажорних обставин та поновлюється з дня, наступного за днем закінчення дії таких обставин. Підтвердженням виникнення та закінчення дії форс-мажорних обставин є відповідна довідка уповноваженої організації (органу) країни розташування сторони зовнішньоекономічного договору (контракту) або третьої країни відповідно до умов цього договору (контракту).

Суд встановив, що кількість днів прострочення дебіторської заборгованості за контрактом від 03.12.2021 року N 3UKR/12/2021 становить 147 днів, що не оспорюється сторонами.

Доводи позивача стосуються правозастосування норм законодавства, що передбачають підстави для звільнення від відповідальності за порушення граничних строків у зв?язку із виникненням форс-мажорних обставин.

Пунктом 1 статті 14-1 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини протягом семи днів з дня звернення суб`єкта господарської діяльності за собівартістю. Сертифікат про форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) для суб`єктів малого підприємництва видається безкоштовно.

Згідно пункту 2 статті 14-1 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» форс-мажорними обставинами (обставинами непереборної сили) є надзвичайні та невідворотні обставини, що об`єктивно унеможливлюють виконання зобов`язань, передбачених умовами договору (контракту, угоди тощо), обов`язків згідно із законодавчими та іншими нормативними актами, а саме: загроза війни, збройний конфлікт або серйозна погроза такого конфлікту, включаючи але не обмежуючись ворожими атаками, блокадами, військовим ембарго, дії іноземного ворога, загальна військова мобілізація, військові дії, оголошена та неоголошена війна, дії суспільного ворога, збурення, акти тероризму, диверсії, піратства, безлади, вторгнення, блокада, революція, заколот, повстання, масові заворушення, введення комендантської години, карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України, експропріація, примусове вилучення, захоплення підприємств, реквізиція, громадська демонстрація, блокада, страйк, аварія, протиправні дії третіх осіб, пожежа, вибух, тривалі перерви в роботі транспорту, регламентовані умовами відповідних рішень та актами державних органів влади, закриття морських проток, ембарго, заборона (обмеження) експорту/імпорту тощо, а також викликані винятковими погодними умовами і стихійним лихом, а саме: епідемія, сильний шторм, циклон, ураган, торнадо, буревій, повінь, нагромадження снігу, ожеледь, град, заморозки, замерзання моря, проток, портів, перевалів, землетрус, блискавка, пожежа, посуха, просідання і зсув ґрунту, інші стихійні лиха тощо.

З викладеного випливає, що нарахування пені відповідно до частини п`ятої статті 13 Закону зупиняється у разі якщо виконання договору зупиняється у зв`язку з виникненням форс-мажорних обставин.

При цьому, підтвердженням наявності форс-мажорних обставин, що дає підстави для зупинення нарахування пені за порушення Закону є отриманий в установленому Законом порядку сертифікат.

Указом Президента України № 64/2022 від 24.02.2022 у зв`язку з військовою агресією держави-терориста російської федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до пункту 20 частини 1 статті 106 Конституції України, Закону України «Про правовий режим воєнного стану» постановлено ввести в Україні воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб.

Указами Президента України № 133/2022 від 14.03.2022, № 259/2022 від 18.04.2022, № 341/2022 від 17.05.2022, № 573/2022 від 12.08.2022, № 757/2022 від 07.11.2022, № 58/2023 від 06.02.2023, № 254/2023 від 01.05.2023, № 451/2023 від 26.07.2023 строк дії режиму воєнного стану продовжувався.

Відповідно до листа № 2024/02.0-7.1 від 28.02.2022 року, Торгово-промислова палата України, о на підставі ст. 14,141 Закону України "Про торгово-промислові палати в Україні" від 02.12.1997 № 671/97-ВР, Статуту ТПП України, засвідчила форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили): військову агресію Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану з 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні". Враховуючи це, ТПП України підтвердила, що зазначені обставини з 24 лютого 2022 до їх офіційного закінчення, є надзвичайними, невідворотними та об`єктивними обставинами для суб`єктів господарської діяльності та/або фізичних осіб по договору, окремим податковим та/чи іншим зобов`язанням/обов`язком, виконання яких/-го настало згідно з умовами договору, контракту, угоди, законодавчих чи інших нормативних актів і виконання відповідно яких/-го стало неможливим у встановлений термін внаслідок настання таких форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили).»

У зв`язку з чим позиція позивача обумовлена тим, що обставини непереборної сили є загальновідомим фактом, який не потребує додаткового підтвердження жодними документами.

Разом з тим, пунктом 6 Регламенту засвідчення Торгово-промисловою палатою України (далі ТПП) та регіональними торгово-промисловими палатами форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), затвердженого Рішенням Президії ТПП України 18 грудня 2014 року № 44(5) (далі Регламент ТПП) визначено, що підставою для засвідчення форс-мажорних обставин є наявність однієї або більше форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), перелічених у ст. 141 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні», а також визначених сторонами за договором, законодавчими, відомчими та/чи іншими нормативними актами, які вплинули на зобов`язання таким чином, що унеможливили його виконання у термін, передбачений відповідним договором, законодавчими та/чи іншими нормативними актами.

Згідно з Регламентом ТПП, форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) засвідчуються за зверненням суб`єктів господарської дiяльностi по кожному окремому договору, виконання якого настало згідно з умовами договору i виконання якого стало неможливим через наявність зазначених обставин, шляхом видачу сертифікату ТПП України або регіональною торгово-промисловою палатою згідно з чинним законодавством та Регламентом.

ТПП України веде єдиний Реєстр сертифікатів, виданих ТПП України та регіональними ТПП (Реєстр сертифікатів), про засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) та Реєстр уповноважених осіб.

При цьому, Торгово-промислова палата України листом від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 засвідчила форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили): військову агресію російської федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану з 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 «Про введення воєнного стану в Україні».

Згодом, Указами Президента України строк дії воєнного стану в Україні продовжувався: з 26 березня 2022 року строком на 30 діб; з 25 квітня 2022 року на 30 діб, з 25 травня 2022 року на 90 діб, з 23 серпня 2022 року на 90 діб.

Тобто ТПП України листом повідомила «всіх кого це стосується» про те, що з 24 лютого 2022 року зазначені обставини є надзвичайними, невідворотними та об`єктивними обставинами для суб`єктів господарської дiяльностi України.

Але Регламентом ТПП лист невизначено таким документом як сертифікат, що засвідчує настання форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), виданий ТПП України або регіональною торгово-промисловою палатою згідно з чинним законодавством, умовами договору (контракту, угоди тощо) та цим Регламентом.

Таким чином, лист ТПП України не є сертифікатом, що засвідчує настання форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили).

Отже, вимоги Закону № 2473 і Регламенту ТПП, а також початок бойових дій на території України, для можливого звільнення платників податків від відповідальності за порушення граничних строків розрахунків, встановлених НБУ, обґрунтування неможливості виконання зовнішньоекономічного контракту, засвідчується ТПП України сертифікатом про наявність форс-мажорних обставин із зазначенням періоду дії таких обставин.

Враховуючи вищевикладене суд робить висновок про правомірність дій відповідача щодо прийняття оскаржуваного податкового повідомлення-рішення від 18.08.2023 року № 20620/15-32-07-07-23.

Відповідно до ч. 1, 2 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Згідно з ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Враховуючи викладене, суд робить висновок, що адміністративний позов не належить до задоволення.

Оскільки суд зробив висновок про відмову у задоволенні позову, судові витрати з відповідача на користь позивача не стягуються.

Керуючись ст.ст.2, 3, 6, 8, 9, 73, 74, 75, 76, 77, 94, 139, 243, 245, 246, 255, 257-262, 295 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

Відмовити у задоволенні адміністративного позову Товариства з додатковою відповідальністю «ІСКО ЛТД» до Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 18.08.2023 року № 20620/15-32-07-07-23.

Відповідно до статті 255 КАС України, рішення суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Згідно з частиною першою статті 295 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів. Якщо в судовому засіданні було проголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складання повного тексту рішення.

Апеляційна скарга подається учасниками справи до П`ятого апеляційного адміністративного суду.

Позивач Товариство з додатковою відповідальністю «ІСКО ЛТД» ) провулок Каршакадзе, буд. 9, офіс 38, м. Одеса, 65044; код ЄДРПОУ: 42238297).

Відповідач Головне управління ДПС в Одеській області (адреса: вул. Семінарська, буд. 5, м. Одеса, 65044, код ЄДРПОУ 43142370).

Повний текст рішення складений та підписаний судом 26 березня 2024 року.

Суддя Н.В. Бжассо

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.03.2024
Оприлюднено29.03.2024
Номер документу117950103
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них

Судовий реєстр по справі —420/2279/24

Постанова від 18.07.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шеметенко Л.П.

Ухвала від 23.05.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шеметенко Л.П.

Ухвала від 23.05.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шеметенко Л.П.

Ухвала від 30.04.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шеметенко Л.П.

Рішення від 26.03.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бжассо Н.В.

Ухвала від 24.01.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бжассо Н.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні