ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
13 березня 2024 року м. Житомир справа № 240/3475/21
категорія 109010000
Житомирський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Гуріна Д.М.,
секретар судового засідання Скорик С.В.,
за участю: представника позивача - Хоптюка В.С.,
представника відповідача - Грибинюк Т.М.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Звягельської квартирно-експлуатаційної частини району Міністерства оборони України до Звягельської міської ради Житомирської області про визнання протиправними та нечинними нормативно-правових актів,
встановив:
До Житомирського окружного адміністративного суду звернулась Новоград-Волинська квартирно-експлуатаційна частина району Міністерства оборони України ( АДРЕСА_1 , код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) із позовом до Новоград-Волинської міської ради Житомирської області (вул.Шевченка, 16, м.Новоград-Волинський, Житомирська область, 11708, код ЄДРПОУ 13576983), в якому просить визнати протиправним та частково скасувати рішення Новоград-Волинської міської ради від 11.09.2008 №373 "Про затвердження Генерального плану міста Новограда-Волинського на період до 2026 року" та рішення Новоград-Волинської міської ради від 09.07.2009 за №519 "Про затвердження Правил забудови міста Новоград-Волинського" у частині поміщення земельних ділянок за адресами АДРЕСА_2 , площею 5,00 га до територій садибної забудови, підприємств транспорту, зелених насаджень спеціального призначення, зони багатоквартирних житлових будинків "Ж-3" та по АДРЕСА_3 , площею 0,35 га, по АДРЕСА_4 , площею 0,25 га до територій багатоповерхової житлової забудови, зони багатоквартирних житлових будинків "Ж-3".
У позовній заяві ІНФОРМАЦІЯ_1 зазначила, що спірними рішеннями Новоград-Волинська міська рада Житомирської області віднесла землі оборони, до територій садибної забудови, підприємств транспорту, зелених насаджень спеціального призначення, та зони багатоквартирних житлових будинків, що порушує права Новоград-Волинської квартирно-експлуатаційної частини району Міністерства оборони України, оскільки на вказаних земельних ділянках знаходяться будівлі Міністерства оборони України, а позивач не може оформити у встановленому законом порядку право користування на земельні ділянки під цими будівлями, у тому числі через віднесення у правилах забудови та генеральному плану міста земель оборони до інших категорій земель (Том №1, а.с. 1-8).
У відзиві на адміністративний позов Новоград-Волинська міська рада Житомирської області послалась на те, що ні правила забудови ні генеральний план міста не є правовстановлюючими документами, віднесення земель до тих чи інших категорій земель не свідчить про встановлення права власності або права користування, а лише визначає перспективу розвитку міста. На думку відповідача позивач не довів, що має право користування вказаними земельними ділянками, оскільки таке право не зареєстроване у встановленому законом порядку, а отже і права позивача оскаржуваними рішеннями не є порушеними, тому просив відмовити у задоволенні позову (Том №1, а.с. 89-97, Том №2, а.с. 20-25).
Житомирський окружний адміністративний суд рішенням від 10.06.2022, залишеним без змін постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 07.02.2023, відмовив у задоволенні у позовних вимог.
Постановою Верховного Суду від 26.09.2023 касаційну скаргу Новоград-Волинської квартирно-експлуатаційної частини району Міністерства оборони України задоволено частково. Скасовано рішення Житомирського окружного адміністративного суду від 10.06.2022 та постанову Сьомого апеляційного адміністративного суду від 07.02.2023, а справу №240/3475/21 за позовом Новоград-Волинської квартирно-експлуатаційної частини району Міністерства оборони України до Новоград-Волинської міської ради Житомирської області про визнання протиправними та скасування рішень, - направити на новий розгляд до суду першої інстанції.
Скасовуючи судові рішення Верховний Суд у постанові від 26.09.2023 зазначив, що сам факт закріплення нерухомого майна, зокрема, за військовими частинами, установами та організаціями Збройних Сил України, на праві оперативного управління, та перебування на їх відповідному обліку та балансі, в силу закону вказує на приналежність землі, на якій розташовані такі об`єкти, до земель оборони, яка не може належати до категорії земель житлової та громадської забудови, без зміни її цільового призначення у порядку, визначеному законодавством (пункт 39 постанови).
Разом з цим, колегія суддів Верховного Суду у пунктах 42-45 постанови зазначила, що обґрунтовуючи позовні вимоги Новоград-Волинська КЕЧ надавала суду витяги з Єдиного реєстру державної власності щодо окремого нерухомого державного майна станом на 01.07.2020 та 01.10.2020, яке знаходиться на балансі Новоград-Волинської КЕЧ, та яке розміщене за адресами: АДРЕСА_2 , вул. Степана Бандери, 6, АДРЕСА_4 . Проте, наведеним обставинам не надано правової оцінки судами попередніх інстанцій. Також не надано оцінки приюдиційним обставинам, встановленим рішенням суду від 29.12.2020 у господарській справі №906/1188/19, зокрема щодо підтвердження рішеннями Виконавчого комітету Новоград-Волинської міської ради депутатів працюючих від 09.01.1952 № 2 та 29.12.1953 №38 права користування будинками та земельними ділянками військовими частинами Новоград-Волинського гарнізону, а також фактам щодо проведення інвентаризації цього державного майна.
Окрім того, суди попередніх інстанцій, ухвалюючи рішення по суті позовних вимог, не встановили обставин, з якими пов`язується мотив, звернення до суду позивача, а саме: включення положеннями оскаржуваних рішень земельних ділянок, належних до земель оборони за адресами: АДРЕСА_2 , площею 5,00 га до територій садибної забудови, підприємств транспорту, зелених насаджень спеціального призначення, зони багатоквартирних житлових будинків Ж-3; АДРЕСА_3 , площею 0,35 га; АДРЕСА_2 , площею 0,25 га до територій багатоповерхової житлової забудови (зони багатоквартирних житлових будинків Ж-3), тобто до земель іншої категорії, чим фактично зараховано ці землі до земель житлової і громадської забудови (Том №1, а.с. 263 на звороті - 264).
05.10.2023 до Житомирського окружного адміністративного суду надійшли матеріали справи №240/3475/21.
Ухвалою Житомирського окружного адміністративного суду від 10.10.2023 прийнято до загального провадження адміністративну справу №240/3475/21.
Під час судового розгляду, у зв`язку зі зміною найменування сторін, судом замінено Новоград-Волинську квартирно-експлуатаційну частину району Міністерства оборони України на Звягельську квартирно-експлуатаційну частину району Міністерства оборони України (Том №2, а.с. 14), а Новоград-Волинську міську раду Житомирської області на Звягельську міську раду Житомирської області (Том №2, а.с. 34).
Дослідивши матеріали справи, з`ясувавши фактичні обставини справи, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов наступних висновків.
Судом встановлено, що рішенням №2 Виконавчого комітету Новоград-Волинської міської ради депутатів від 9 січня 1952 року підтверджено право користування будівлями, земельними ділянками, згідно списків №1, 2, 3 за зверненням керівника Новоград-Волинського гарнізону про підтвердження права користування будівлями та земельними ділянками раніше відведеними в 1933-39 роках (Том №1, а.с. 33).
Рішенням №38 Виконавчого комітету Новоград-Волинської міської ради депутатів від 29 грудня 1953 року "Про підтвердження землекористування Міністерства оборони в місті Новограді-Волинському" підтверджено фактичне землекористування Міністерства оборони в районі міста Новограда-Волинського, загальною площею згідно проведених геодезичних замірів 14552,94 га (Том №1, а.с. 34).
Земельні ділянки Міністерства оборони на території міста Новограда-Волинського були проінвентаризовані, про що складені акти інвентаризації від 26 квітня 1993 року (Том №1, а.с. 35, 36) та від 11 травня 1993 року (Том №2, а.с. 51-53), згідно з якими зокрема у постійному користуванні Новоград-Волинської КЕЧ перебуває 20,9 га (Том №2, а.с. 52 на звороті).
Графічно земельні ділянки Новоград-Волинської КЕЧ були зображені на викопіюваннях (Том №1, а.с. 38, Том №2, а.с. 43).
Актом уточнення меж від 2 червня 2003 року уточнено площу військового містечка №4, до якого також відноситься і Новоград-Волинська КЕЧ (Том №1, а.с. 32).
На земельній ділянці площею 5,00 га, розташованої за адресою: АДРЕСА_2 , розміщені 13 будівель різного призначення, що відносяться до Новоград-Волинської КЕЧ (Том №1, а.с. 12, 14); на земельній ділянці площею 0,35 га, розташованої за адресою: АДРЕСА_4 , знаходиться багатоквартирний будинок, що відносяться до Новоград-Волинської КЕЧ (Том №1, а.с. 15, 16); на земельній ділянці площею 0,25 га, розташованої за адресою: АДРЕСА_3 , розміщений житловий будинок, що відноситься до Новоград-Волинської КЕЧ (Том №1, а.с. 11, 17).
Рішенням Новоград-Волинської міської ради Житомирської області від 11 вересня 2008 року №373 "Про затвердження Генерального плану міста Новограда-Волинського" затверджено генеральний план міста на період до 2026 року (Том №1, а.с. 106).
Згідно з витягами з Генерального плану міста Новограда-Волинського, затвердженого Рішенням Новоград-Волинської міської ради Житомирської області від 11 вересня 2008 року №373 (далі - Генеральний план міста Новограда-Волинського), земельна ділянка за адресою: АДРЕСА_2 віднесена до території садибної забудови (Том №2, а.с. 84); земельна ділянка за адресою: АДРЕСА_3 віднесена до території багатоповерхової житлової забудови (Том №2, а.с. 85), земельна ділянка за адресою: АДРЕСА_4 віднесена до території багатоповерхової житлової забудови (Том №2, а.с. 86).
Рішенням Новоград-Волинської міської ради Житомирської області від 9 липня 2009 року №519 "Про затвердження Правил забудови міста Новограда-Волинського" затверджено правила забудови міста Новограда-Волинського (Том №1, а.с. 115), до яких входить план зонування території міста (Том №1, а.с. 119).
Згідно з витягами з Правил забудови міста Новограда-Волинського, затвердженого Рішенням Новоград-Волинської міської ради Житомирської області від 9 липня 2009 року №519 (далі - Правила забудови міста Новограда-Волинського) земельні ділянки за адресами: АДРЕСА_2 ; АДРЕСА_4 ; АДРЕСА_3 віднесені до зони багатоквартирних житлових будинків "Ж-3" (5-9 поверхів) (Том №2, а.с. 87-89).
Відповідно до частини 2 статті 20 Земельного кодексу України віднесення земельних ділянок до певної категорії та виду цільового призначення земельних ділянок здійснюється щодо земельних ділянок, якими розпоряджаються Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, - за рішенням відповідного органу.
Згідно з частинами 1, 2 статті 77 Земельного кодексу України, у редакції станом на час прийняття оскаржуваних рішень, землями оборони визнаються землі, надані для розміщення і постійної діяльності військових частин, установ, військово-навчальних закладів, підприємств та організацій Збройних Сил України, інших військових формувань, утворених відповідно до законодавства України. Землі оборони можуть перебувати у державній та комунальній власності.
Виходячи з положень частини 5 статті 20 Земельного кодексу України висновується, що земельні ділянки, що належать до земель оборони, можуть використовуватися виключно згідно із Законом України "Про використання земель оборони".
Згідно зі статтею 1 Закону України від 27 листопада 2003 року №1345-IV "Про використання земель оборони" землями оборони визнаються землі, надані для розміщення і постійної діяльності військових частин, установ, військово-навчальних закладів, підприємств та організацій Збройних Сил України, інших військових формувань, утворених відповідно до законів України.
Відповідно до частини 1 статті 2 Закону України від 27 листопада 2003 року №1345-IV "Про використання земель оборони" військовим частинам для виконання покладених на них функцій та завдань земельні ділянки надаються у постійне користування відповідно до вимог Земельного кодексу України.
Новоград-Волинською КЕЧ здіснювалися спроби отримати дозвіл на розробку проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок за адресами: АДРЕСА_2 ; АДРЕСА_4 ; АДРЕСА_3 шляхом подання відповідних заяв до уповноваженого органу (Том №1, а.с. 9, Том №2, а.с. 48, Том №2, а.с. 57).
Заяви Новоград-Волинської КЕЧ не були задоволені, а розпорядження про відмову у наданні дозволу на розробку проектів оскаржені до суду.
Рішенням Житомирського окружного адміністративного суду від 21 січня 2021 року, залишеним без змін постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 22 квітня 2021 року позов у справі №240/18450/20 задоволено, визнано протиправним та скасовано розпорядження Житомирської обласної державної адміністрації від 10.09.2020 №509 "Про відмову в наданні дозволу на розробку проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки" Міністерству оборони України в особі Новоград-Волинської КЕЧ району для розміщення та постійної діяльності Збройних Сил України на території військового містечка № НОМЕР_2 орієнтовною площею 0,25 га по вул.Леваневського, 1, м. Новоград-Волинський. Зобов`язано Житомирську обласну державну адміністрацію повторно розглянути звернення від 23.07.2020 №1633 Про надання дозволу на розробку проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки Міністерству оборони України в особі Новоград-Волинської КЕЧ району для розміщення та постійної діяльності Збройних Сил України на території військового містечка № НОМЕР_2 орієнтовною площею 0,25 га по вул.Леваневського, 1, м.Новоград-Волинський.
При повторному розгляді заяви Новоград-Волинської КЕЧ на виконання рішення суду у справі №240/18450/20 розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 17 травня 2021 року №322 повторно відмовлено у задоволенні заяви про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у постійне користування Міністерству оборони України в особі Новоград-Волинської КЕЧ орієнтовною площею 0,25 га для розміщення та постійної діяльності Збройних Сил України за адресою: вул. Леваневського, 1 (Том №2, а.с. 59, 60).
Рішенням Житомирського окружного адміністративного суду від 27 січня 2021 року, залишеним без змін постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 21 квітня 2021 року у справі №240/17852/20 відмовлено у задоволенні позову про визнання протиправними та скасування розпорядження Житомирської обласної державної адміністрації від 10 вересня 2020 року за №508 Про відмову в наданні дозволу на розробку проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки Міністерству оборони України в особі Новоград-Волинської КЕЧ району для розміщення та постійної діяльності Збройних Сил України на території військового містечка №3 орієнтованою площею 0.35 га по вул. Степана Бендери 6, м. Новоград-Волинський та зобов`язання повторно розглянути заяву (Том №1, а.с. 48-51).
Рішення суду про відмову у задоволенні позову у справі №240/17852/20 мотивовано у тому числі тим, що земельна ділянка, яку бажає отримати у постійне користування для розміщення і постійної діяльності Збройних Сил України Новоград-Волинська КЕЧ, відповідно до Генерального плану міста Новограда-Волинського відноситься до територій багатоповерхової житлової забудови (Том №1, а.с. 51).
Рішенням Житомирського окружного адміністративного суду від 28 вересня 2021 року, залишеним без змін постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 22 грудня 2021 року у справі №240/19638/20 позов задоволено, визнано протиправним та скасовано Житомирської обласної державної адміністрації від 10.09.2020 №510 "Про відмову в наданні дозволу на розробку проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки" Міністерству оборони України в особі Новоград-Волинської КЕЧ району для розміщення та постійної діяльності Збройних Сил України на території військового містечка № НОМЕР_3 орієнтовною площею 5,00 га по вул. Лесі Українки, 11-А, м. Новоград-Волинський; зобов`язано Житомирську обласну державну адміністрацію повторно розглянути звернення від 21.07.2020 №1602 Про надання дозволу на розробку проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки Міністерству оборони України в особі Новоград-Волинської КЕЧ району для розміщення та постійної діяльності Збройних Сил України на території військового містечка № НОМЕР_3 орієнтовною площею 5,00 га по вул.Лесі Українки, 11-А, м.Новоград-Волинський (Том №2, а.с. 65-67).
З наведених рішень вбачається, що оскаржувані нормативні акти впливають на права Звягельської КЕЧ, яка намагається у порядку встановленому чинним законодавством України оформити право постійного користування на земельні ділянки, які входили до земель оборони, відведених у користування Міністерства оборони з 1933 року (Том №1, а.с. 33), право на користування якими підтверджено відповідними актами за часів незалежності України (Том №1, а.с. 35, 36, Том №2, а.с. 51-53), та на яких знаходяться будівлі Міністерства оборони України (Том №1, а.с. 12-17), тим самим спростовуються доводи відповідача про те, що оскаржуваними рішеннями не порушені права позивача.
Згідно з частиною 1 статті 12 Закону України від 16.11.1992 №2780-ХІІ "Про основи містобудування", у редакції, що була чинною станом на час прийняття оскаржуваних рішень, до компетенції сільських, селищних, міських рад у сфері містобудування на відповідній території належить затвердження відповідно до законодавства місцевих програм, генеральних планів відповідних населених пунктів, планів зонування територій, а за відсутності затверджених в установленому законом порядку планів зонування території - детальних планів територій.
Відповідно до визначень наведених у статті 1 Закону України 20 квітня 2000 року №1699-III "Про планування і забудову територій" (далі - Закон №1699-III), що був чинним станом на час прийняття оскаржуваних рішень, генеральний план населеного пункту - містобудівна документація, яка визначає принципові вирішення розвитку, планування, забудови та іншого використання території населеного пункту. Місцеві правила забудови - нормативно-правовий акт, яким встановлюється порядок планування і забудови та іншого використання територій, окремих земельних ділянок, а також перелік усіх допустимих видів, умов і обмежень забудови та іншого використання територій та окремих земельних ділянок у межах зон, визначених планом зонування.
Згідно з частиною першою статті 10 Закону №1699-III планування територій на місцевому рівні забезпечується відповідними місцевими радами та їх виконавчими органами, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями відповідно до їх повноважень, визначених законом, і полягає у розробленні та затвердженні генеральних планів населених пунктів, схем планування територій на місцевому рівні та іншої містобудівної документації, регулюванні використання їх територій, ухваленні та реалізації відповідних рішень про дотримання містобудівної документації.
Частиною четвертою статті 20 Закону №1699-III було визначено, що державні будівельні норми та інші нормативно-правові акти з питань планування і забудови територій є обов`язковими для суб`єктів містобудування.
Статтею 17 Закону №1699-ІІІ передбачалося врахування державних інтересів під час планування і забудови територій на місцевому рівні, що полягало у визначенні потреби в територіях, необхідних для розташування та утримання об`єктів загальнодержавного значення, вирішення інших завдань реалізації державної політики щодо використання територій.
Положеннями статті 22 Закону №1699-ІІІ було визначено, що місцеві правила забудови розробляються для міст Києва та Севастополя, міст обласного значення, республіканського значення Автономної Республіки Крим. Для сіл, селищ, міст районного значення відповідні ради можуть розробляти місцеві правила забудови. Місцеві правила забудови затверджуються відповідними радами. Місцеві правила забудови повинні узгоджуватися з регіональними правилами забудови. Місцеві правила забудови складаються із текстової частини та графічної частини - плану зонування. У текстовій частині місцевих правил забудови визначається перелік переважних і допустимих видів забудови та іншого використання земельних ділянок у межах окремих зон. На плані зонування встановлюється поділ території населеного пункту на зони з допустимими та переважними видами використання земельних ділянок.
Отже, генеральний план міста повинен враховувати державні інтереси, а план зонування встановлювати поділ території міста на зони з допустимими видами використання.
Відповідач посилається на те, що Генеральний план міста Новограда-Волинського та Правила забудови міста Новограда-волинського пройшли необхідні процедури згідно Порядку розроблення містобудівної документації, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.11.2011 №290, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 20 грудня 2011 року за №1468/20206, пройшли громадські слухання та експертизи.
Однак, незважаючи на факт приналежності вказаних земельних ділянок до земель оборони оскаржуваним Генеральним планом міста Новограда-Волинського та Планом забудови міста Новограда-Волинського вказані земельні ділянки, що відносяться до земель оборони, не були віднесені до земель відповідної категорії, хоча як Генеральний план міста Новограда-Волинського так і Правила забудови міста Новограда-Волинського передбачає таку можливість.
А саме: Генеральний план міста Новограда-Волинського містить позначення територій спеціального призначення (Том №2, а.с. 84-86), до яких у тому числі включено і території військового містечка та Міністерства оборони, що не заперечується сторонами, а Правила забудови міста Новограда-Волинського містять позначення зони об`єктів військового призначення та інших режимних територій - СПВ (Том №2, а.с. 87-89), на яких знаходяться відповідні об`єкти Міністерства оборони; однак земельні ділянки за адресами: АДРЕСА_2 ; АДРЕСА_4 ; АДРЕСА_3 не були віднесені до відповідних територій та зон, а віднесені до територій садибної забудови, багатоповерхової житлової забудови та до зони багатоквартирних житлових будинків "Ж-3" (5-9 поверхів).
З наявних у справі доказів вбачається, що земельні ділянки за адресами: АДРЕСА_2 ; АДРЕСА_4 ; АДРЕСА_3 ще за радянських часів були віднесені до земель Міністерства оборони (Том №1, а.с. 33, 34), що також було підтверджено відповідними документами і за часів незалежної України (Том №1, а.с. 35, 36, Том №2, а.с. 51-53), зокрема згідно довідки державної статистичної звітності 6-зем, земельна ділянка за адресою: АДРЕСА_3 станом на 01.01.2016 має цільове призначення - землі оборони (Том №1, а.с. 40).
На вказаних земельних ділянках знаходяться військові споруди закріплені за Звягельською КЕЧ (Том №1, а.с. 11-17).
У пункті 39 постанови Верховного Суду від 26.09.2023 у справі №240/3475/21 зазначено, що сам факт закріплення нерухомого майна, зокрема, за військовими частинами, установами та організаціями Збройних Сил України, на праві оперативного управління, та перебування на їх відповідному обліку та балансі, в силу закону вказує на приналежність землі, на якій розташовані такі об`єкти, до земель оборони, яка не може належить до категорії земель житлової та громадської забудови, без зміни її цільового призначення у порядку, визначеному законодавством
Відповідно до частини 4 статті 78 Кодексу адміністративного судочинства України обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.
Рішенням Господарського суду Житомирської області від 29 грудня 2020 року у справі №906/1188/19 встановлено, що на час прийняття рішення Новоград-Волинської міської ради №479 від 15 грудня 2005 року земельна ділянка військового містечка №4 перебувала у державній власності (Том №1, а.с. 21).
Аналізуючи обставини справи та надані сторонами на їх підтвердження докази суд встановив, що Генеральний план міста Новограда-Волинського та Правила забудови міста Новограда-Волинського в оскаржуваній частині не відповідають статті 17 Закону №1699-ІІІ, оскільки не враховують державні інтереси, зокрема щодо належного позначення земель оборони та відповідно і планування використання територій Міністерства оборони, а тому визнаються судом нечинними в оскаржуваній частині.
Вирішуючи питання про розподіл судових витрат суд, у відповідності до положень статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України стягує судові витрати із відповідача на користь позивача.
Керуючись статтями 9, 77, 90, 139, 242-246, 264-265 Кодексу адміністративного судочинства України,
вирішив:
Задовольнити адміністративний позов Звягельської квартирно-експлуатаційної частини району Міністерства оборони України ( АДРЕСА_1 , код ЄДРПОУ 07760151) до Звягельської міської ради Житомирської області (вул.Шевченка, 16, м.Звягель, Житомирська область, 11708, код ЄДРПОУ 13576983) про визнання протиправними та нечинними нормативно-правових актів.
Визнати протиправним та нечинним рішення Новоград-Волинської міської ради від 11.09.2008 №373 "Про затвердження Генерального плану міста Новограда-Волинського на період до 2026 року" в частині:
- віднесення земельної ділянки площею 5,00 га, розташованої за адресою: АДРЕСА_2 , до територій садибної забудови, підприємств транспорту, зелених насаджень спеціального призначення;
- віднесення земельної ділянки площею 0,35 га, розташованої за адресою: АДРЕСА_4 , до територій багатоповерхової житлової забудови;
- віднесення земельної ділянки площею 0,25 га, розташованої за адресою: АДРЕСА_3 , до територій багатоповерхової житлової забудови.
Визнати протиправним та нечинним рішення Новоград-Волинської міської ради від 09.07.2009 за №519 "Про затвердження Правил забудови міста Новоград-Волинського" в частині:
- віднесення земельної ділянки площею 5,00 га, розташованої за адресою: АДРЕСА_2 , до зони багатоквартирних житлових будинків "Ж-3" (5-9 поверхів);
- віднесення земельної ділянки площею 0,35 га, розташованої за адресою: АДРЕСА_4 , до зони багатоквартирних житлових будинків "Ж-3" (5-9 поверхів);
- віднесення земельної ділянки площею 0,25 га, розташованої за адресою: АДРЕСА_3 , до зони багатоквартирних житлових будинків "Ж-3" (5-9 поверхів).
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Звягельської міської ради Житомирської області на користь Звягельської квартирно-експлуатаційної частини району Міністерства оборони України 4540 грн на відшкодування витрат зі сплати судового збору.
Зобов`язати Звягельську міську раду Житомирської області невідкладно опублікувати резолютивну частину рішення суду у виданні, в якому було офіційно оприлюднено оскаржувані нормативно правові акти, після набрання рішенням законної сили.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Учасники справи, особи, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси та (або) обов`язки, мають право подати до Сьомого апеляційного адміністративного суду апеляційну скаргу на рішення суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Суддя Д.М. Гурін
Повне судове рішення складене 27 березня 2024 року
Суд | Житомирський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 13.03.2024 |
Оприлюднено | 01.04.2024 |
Номер документу | 117977659 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері містобудування; архітектурної діяльності |
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Гурін Дмитро Миколайович
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Гурін Дмитро Миколайович
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Гурін Дмитро Миколайович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні