Рішення
від 27.03.2024 по справі 160/2745/24
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27 березня 2024 рокуСправа №160/2745/24

Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Калугіної Н.Є., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Управління соціального захисту населення Дніпровської районної військової адміністрації про визнання дій протиправними та зобов`язання припинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В :

Позивач звернувся до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом, в якому просить суд:

- визнати протиправними дії Управління соціального захисту населення Дніпровської районної військової адміністрації щодо проведення відрахування коштів переплати з виплат допомоги особам з інвалідністю 2 групи, які не мають права на пенсію ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 ;

- зобов`язати Управління соціального захисту населення Дніпровської районної військової адміністрації припинити проведення відрахування коштів переплати з виплат допомоги особам з інвалідністю 2 групи, які не мають права на пенсію ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 .

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що протиправні дії відповідача порушують право позивача на належний розмір соціальної виплати.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 26.02.2024 прийнято адміністративний позов до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі. Призначено справу до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

Роз`яснено відповідачу про необхідність подати до суду відзив на позов, а також всі письмові та електронні докази - у п`ятнадцятиденний строк з дня отримання зазначеної ухвали, дотримуючись, вимог ст. 162 КАС України.

Витребувано від Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області, у термін, що встановлений для подачі відзиву на позовну заяву, докази щодо призначення ОСОБА_1 допомоги особам з інвалідністю 2 групи із зазначенням її розміру та усіх її складових, а також докази або ґрунтовні пояснення на підтвердження наявності підстав для утримання з 01.09.2023 з вказаної допомоги переплати у розмірі 420 грн (20%) щомісячно.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 25.03.2024 внесено виправлення до резолютивної частини ухвали Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 26.02.2024 у справі № 160/2745/24.

Постановлено виправити технічну описку у шостому абзаці резолютивної частини ухвали Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 26.02.2024 у справі №160/2745/24 та викласти його у наступній редакції:

"Витребувати від Управління соціального захисту населення Дніпровської районної військової адміністрації, у термін, що встановлений для подачі відзиву на позовну заяву, докази щодо призначення ОСОБА_1 допомоги особам з інвалідністю 2 групи із зазначенням її розміру та усіх її складових, а також докази або ґрунтовні пояснення на підтвердження наявності підстав для утримання з 01.09.2023 з вказаної допомоги переплати у розмірі 420 грн (20%) щомісячно.".

Відповідач у наданому відзиві просив відмовити у задоволенні позовних вимог, зазначив, що згідно з паперовою копією електронного документу «Відомості про нарахування», при включенні суми у відомість для виплати є рахункова помилка, яка виникла при формуванні відомості про нарахування КЗ «Центр здійснення соціальних виплат та надання інформаційно-консультативної допомоги з питань соціального захисту населення» ДОР. Позивач був належно проінформований про розмір призначеної допомоги, але продовжував отримувати виплату у більшому розмірі. За рекомендацією Мінфіну проведено верифікацію та виявлено невідповідність суми виплат та розміру призначеної допомоги, в зв`язку з тим, що виплата допомоги здійснювалась у більшому розмірі, ніж призначено за період з 30.09.2022 року по 31.08.2023 року. Відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю», з 01.09.2023 року з виплат позивачу проводиться утримання переплати по 20% щомісячно.

Крім того, на виконання ухвали суду відповідачем до суду надано витребувані докази.

Згідно ч. 3, 4 ст. 263 КАС України, справи, визначені частиною першою цієї статті, суд розглядає у строк не більше тридцяти днів з дня відкриття провадження у справі.

У справах, визначених частиною першою цієї статті, заявами по суті справи є позов та відзив.

Відповідно до ч. 5 ст. 262 КАС України, суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше.

Суд встановив наступні фактичні обставини та відповідні їм правовідносини.

Позивачу, згідно з довідкою до акту огляду МСЕК № 390619 від 25.11.2022, з 30.09.2022 присвоєно другу групу інвалідності (первинний огляд).

Так, 07.03.2023 позивач звернувся до відповідача із заявою про призначення державної соціальної допомоги як особі з інвалідністю 2 групи.

За результатами розгляду заяви відповідачем прийнято рішення від 20.03.2023 про призначення допомоги з 30.09.2022 (режим - призначення).

Згідно з вказаним рішенням, датою звернення заявника є 07.03.2023, заявник не працює, інвалід 2 групи з 30.09.2022 по 30.09.2024. Призначено, відповідно до Закону України ДСД інвалідам 2 групи:

- з 30.09.2022 по 30.11.2022 1621,60 грн, а також доплати 405,40 грн (відповідно до Закону України Дер. адр. доп.) та 73 грн (щомісячна доплата до ДСД (постанова № 118 від 16.02.2022) всього 2100 грн;

- з 01.12.2022 по 30.09.2024 1674,40 грн, а також доплати 418,60 грн (відповідно до Закону України Дер. адр. доп.) та 7 грн (щомісячна доплата до ДСД (постанова № 118 від 16.02.2022) 2100 грн.

Рішенням від 26.07.2023 про призначення допомоги (режим перерахунок в межах терміну призначення) здійснено перерахунок розміру виплати, згідно якого змінено дату звернення заявника на 30.09.2022. Розміри виплат та доплат не змінились.

На даному рішенні міститься власноручний напис «Просимо відкоригувати розмір виплати, виставити переплату та утримувати по 20 % до повного погашення. Дату звернення змінено для правильного призначення».

Згідно з паперовою копією електронного документу «Відомості про нарахування» (додаток № 2 до відзиву) у відомість для виплати позивачу включені суми, зокрема за 04.2023 24 697,59 грн, 05.2023 по 08.2023 по 3355,80 грн, 09.2023 по 12.2023 по 1680 грн, з 01.2024 по 02.2024 по 1888,80 грн.

Почавши отримувати з вересня 2023 року зменшену суму спірної виплати, позивач через представника за довіреністю звернувся до відповідача із заявою щодо виплат по державній соціальній допомозі.

Листом від 20.11.2023 № 777 позивача повідомлено, що заява від 07.03.2023 року на призначення допомоги особам з інвалідністю 2 групи, які не мають права на пенсію, надійшла до управління 16.03.2023 року. Спеціалістами управління опрацьовано заяву 20.03.2023 року та призначено допомогу згідно виписки МСЕК з 30.09.2022 року по 30.09.2024 року в розмірі 2100,00 грн щомісячно, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2005 року «Про затвердження Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю і державної соціальної допомоги на догляд». Виплату допомоги сформовано КЗ «Центр здійснення соціальних виплат та надання інформаційно-консультативної допомоги з питань соціального захисту населення» Дніпропетровської обласної ради на 2 період квітня 2023 року. З технічних причин з 30.09.2022 року по 31.08.2023 року допомогу виплачено в розмірі 38120,79 грн, що є більшою сумою, ніж належить. За рекомендацією Мінфіну виявлено невідповідність суми виплат та розміру призначеної допомога та 26.07.2023 року проведено повторний перерахунок допомога для вірної виплати. У зв`язку з тим, що виплата допомоги здійснювалась у більшому розмірі, ніж призначено - за період з 30.09.2022 року по 31.08.2023 року виникла переплата в сумі 12920,80 грн. Відповідно до 3акону України «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю» з 01.09.2023 року проводиться утримання переплати по 20 % щомісячно в розмірі 420 грн, про що заявнику повідомлялось на особистому прийомі та у телефонному режимі.

Відповідно до довідки № 522 від 24.11.2023, виданої відповідачем, станом на 24.11.2023 позивач отримує державну соціальну допомогу, як особі з інвалідністю 2 групи, протягом вересня листопада 2023 року 2100 грн, з яких виплачено 1680 грн, утримано 420 грн (щомісячно).

Не погоджуючись із діями відповідача щодо утримання відповідних сум переплат, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, що склались між сторонами, суд виходить з наступного.

Згідно приписів ст. 46 Конституції України, громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом. Пенсії, інші види соціальних виплат для догляду, що є основним джерелом існування, мають забезпечувати рівень життя, не нижчий від прожиткового мінімуму, встановленого законом.

Відповідно до ст. 4 Закону України "Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю", державна соціальна допомога згідно із цим Законом призначається особі, яка:

1) є дитиною померлого годувальника або досягла віку, встановленого статтею 1 цього Закону, та не мають права отримувати у зв`язку з цим пенсію відповідно до закону, або визнана особою з інвалідністю у встановленому порядку;

2) не одержує пенсію або соціальні виплати, що призначаються для відшкодування шкоди, заподіяної ушкодженням здоров`я на виробництві, передбачені Законом України "Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування";

3) є малозабезпеченою особою (крім осіб з інвалідністю I групи та дітей померлого годувальника);

4) є особою з інвалідністю I групи.

Призначення і виплата державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю здійснюються в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до ч.1,2 ст.5 Закону України "Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю", державна соціальна допомога особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю і державна соціальна допомога на догляд призначаються з дня звернення за допомогою. Якщо звернення за допомогою відбулося не пізніше трьох місяців з дня досягнення віку, встановленого статтею 1 цього Закону або встановлення інвалідності, допомога призначається з дня досягнення віку, встановленого статтею 1 цього Закону або визнання осіб особами з інвалідністю органами медико-соціальної експертизи. Допомога дитині померлого годувальника призначається з дня, що настає за днем смерті годувальника, якщо звернення про призначення такого виду допомоги надійшло не пізніше 12 місяців з дня смерті годувальника.

Державна соціальна допомога особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю і державна соціальна допомога на догляд призначаються: особам, які досягли віку, встановленого статтею 1 цього Закону, - довічно; особам з інвалідністю - на весь час інвалідності, встановленої органами медико-соціальної експертизи; дитині померлого годувальника - до досягнення 18 років.

Відповідно до абз. 3 ст. 6 Закону України "Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю", розмір державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю за умовами, передбаченими частиною першою статті 4 цього Закону, встановлюється виходячи з розміру прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність: особам з інвалідністю II групи - 80 відсотків.

Відповідно до ч.1-3 ст. 10 Закону України "Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю", державна соціальна допомога особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю і державна соціальна допомога на догляд виплачуються щомісячно за поточний місяць. Державна соціальна допомога на догляд, призначена особам, зазначеним у статті 7 цього Закону, виплачується незалежно від одержуваних ними інших видів допомоги, стипендій, аліментів або інших доходів. Особам, які перебувають на повному державному утриманні у відповідній установі (закладі), виплачується 20 відсотків призначеного розміру державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю.

Відповідно до п. 8 Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю і державної соціальної допомоги на догляд, затвердженого постановою Кабінетом Міністрів України від 2 квітня 2005 року № 261 (далі Порядок № 261), для визначення розміру соціальної допомоги застосовується прожитковий мінімум для осіб, які втратили працездатність (або рівень забезпечення прожиткового мінімуму - у випадках, встановлених законом), встановлений на дату звернення за допомогою законом на відповідний рік.

У разі збільшення прожиткового мінімуму перерахунок соціальної допомоги здійснюється з дати, з якої встановлений новий розмір прожиткового мінімуму (або рівня забезпечення прожиткового мінімуму - у випадках, встановлених законом).

Відповідно до ст. 14 Закону України "Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю", одержувачі державної соціальної допомоги зобов`язані повідомляти органи, що призначають державну соціальну допомогу, про обставини, що можуть вплинути на умови призначення державної соціальної допомоги та її виплату.

У разі невиконання цього обов`язку та одержання у зв`язку з цим зайвих сум державної соціальної допомоги одержувачі повинні відшкодувати органам, що призначають державну соціальну допомогу, надміру виплачені суми.

Судом встановлено, що позивач 07.03.2023 звернувся до відповідача із заявою про призначення соціальної допомоги особам з інвалідністю 2 групи.

Станом на дату звернення за допомогою прожитковий мінімум для осіб, які втратили працездатність, згідно з Законом України «Про Державний бюджет України на 2023 рік», становив 2093 грн.

Позивачу з 30.09.2022 (дати встановлення інвалідності) призначено державну соціальну допомогу особам з інвалідністю 2 групи у розмірі 2100 грн, що підтверджується рішеннями про призначення від 20.03.2023 та 26.07.2023.

Тобто, встановлений розмір спірної виплати відповідав розміру прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, встановленого на дату звернення за допомогою законом на 2023 рік.

Разом з тим, згідно з наданою відповідачем паперовою копією електронного документу «Відомості про нарахування» (додаток № 2 до відзиву) у відомість для виплати позивачу включені суми, зокрема за 04.2023 24 697,59 грн, 05.2023 по 08.2023 по 3355,80 грн щомісяця, 09.2023 по 12.2023 по 1680 грн щомісяця, 01.2024-02.2024 по 1888,80 грн щомісяця.

Тобто, з жовтня 2022 по серпень 2023 року (включно) позивачу здійснювалась виплата допомоги у більшому розмірі ніж 80% від прожиткового мінімуму, встановленого для осіб, які не мають прав на пенсію, встановленого на 2022 та 2023 роки, як це передбачено Законом України "Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю" .

У подальшому (з вересня 2023) розмір виплати становив 2100 грн, проте, з урахуванням утримання 20 % її розмір був зменшений на 420 грн (до виплати 1680 грн з вересня по грудень 2023 року).

З січня 2024 року спірна допомога, з урахуванням збільшення прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, згідно з Законом України «Про Державний бюджет України на 2024 рік» - 2361 грн, склала 2361 грн, проте, з урахуванням утримання 20% її розмір був зменшений на 472,20 грн (до виплати 1888,80 грн).

Положеннями ст.15 Закону України «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю» передбачено, суми державної соціальної допомоги, надміру виплачені одержувачу державної соціальної допомоги внаслідок зловживань з його боку (подання документів з неправдивими даними, неподання відомостей про зміну у складі сім`ї, про працевлаштування), стягуються на підставі рішень органів, що призначають державну соціальну допомогу. У разі припинення виплати державної соціальної допомоги (відновлення здоров`я тощо) до повного погашення заборгованості решта заборгованості стягується в судовому порядку.

Загальні підстави для виникнення зобов`язання у зв`язку з набуттям, збереженням майна без достатньої правової підстави визначені нормами глави 83 ЦК України.

Відповідно до частини першої статті 1212 ЦК України, особа, яка набула майно або зберегла його у себе за рахунок іншої особи (потерпілого) без достатньої правової підстави (безпідставно набуте майно), зобов`язана повернути потерпілому це майно. Особа зобов`язана повернути майно і тоді, коли підстава, на якій воно було набуте, згодом відпала.

Згідно зі статтею 1215 ЦК України, не підлягає поверненню безпідставно набуті: 1) заробітна плата і платежі, що прирівнюються до неї, пенсії, допомоги, стипендії, відшкодування шкоди, завданої каліцтвом, іншим ушкодженням здоров`я або смертю, аліменти та інші грошові суми, надані фізичній особі як засіб до існування, якщо їх виплата проведена фізичною або юридичною особою добровільно, за відсутності рахункової помилки з її боку і недобросовісності з боку набувача; 2) інше майно, якщо це встановлено законом.

Отже, законодавцем передбачені два винятки із цього правила: по-перше, якщо виплата відповідних грошових сум є результатом рахункової помилки зі сторони особи, яка проводила таку виплату; по-друге, у разі недобросовісності зі сторони набувача виплати.

Зазначений правовий висновок викладений у постанові Верховного Суду України від 02 липня 2014 року у справі № 6-91цс14 та у постанові Верховного Суду у складі Об`єднаної палати Касаційного цивільного суду від 06 лютого 2019 року у справі № 545/163/17 (провадження № 61-33727сво18).

При цьому, правильність здійснених розрахунків, за якими була проведена виплата, а також добросовісність набувача презюмуються і відповідно тягар доказування наявності рахункової помилки та недобросовісності набувача покладається на платника відповідних грошових сум.

Наведене узгоджується із висновком, викладеним у постанові Великої Палати Верховного Суду від 16 січня 2019 року у справі № 753/15556/15-ц (провадження № 14-445цс18), постанові Верховного Суду від 06 березня 2019 року у справі № 607/4570/17-ц (провадження № 61-29030св18).

Відповідач зазначає, що позивач був обізнаний про розмір призначеної йому спірної допомоги у розмірі 2100 грн , проте, продовжував отримувати виплату у більшому розмірі.

Разом з тим, суд наголошує, що відповідальність може бути покладена на особу на підставі ст. 15 Закону України «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю» виключно внаслідок зловживань з його боку, яке може полягати у поданні документів з неправдивими даними, неподання відомостей про зміну у складі сім`ї, про працевлаштування.

Тобто, умовою настання вказаної відповідальності є свідомі, активні та навмисні дії з боку такої особи, які призвели до надмірної виплати йому допомоги.

Відповідно до матеріалів справи, підставою для перерахунку розміру виплати та утримання грошових коштів з позивача стало не наявність зловживань з боку останнього при призначенні такої виплати, а те, що відповідачем проведено перевірку та встановлено неправомірність своїх же дій (неправильність розрахунку).

Суд вважає, що для правильного вирішення питання про утримання надміру сплачених сум допомоги орган, що уповноважений призначати таку допомогу, має достеменно встановити факт переплати у зв`язку із поданням недостовірних відомостей, що враховуються при її обчисленні, та з чиєї вини нараховано суми соціальних виплат у розмірі, що суперечить вимогам Закону.

Оцінюючи докази, що свідчать про можливе зловживання, необхідно виходити з презумпції дійсності документів, наданих для призначення допомоги, та презумпції добросовісності заявника. Ці презумпції може бути спростовано на підставі доказів, що доводять умисел заявника на отримання допомоги без законних для цього підстав.

Отже, аналізуючи викладене, суд зазначає, що Законом України «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю» передбачена можливість проведення утримання надміру виплаченої державної соціальної допомоги внаслідок зловживань з боку особи, якій вона призначена, тоді як, помилка чи неправомірність дій органу, що уповноважений призначати таку допомогу та органів, які її нараховують та виплачують, не створює таких наслідків.

Згідно змісту ст. 1215 ЦК України, безпідставно набуті заробітна плата і платежі, що прирівнюються до неї, пенсії, допомоги, стипендії тощо не підлягають поверненню за наявності двох умов - відсутності рахункової помилки з її боку та недобросовісності з боку набувача.

У наданому відзиві відповідач визнає рахункову помилку щодо розміру виплаченої допомоги у період з 30.09.2022 по 31.08.2023 у вигляді переплати.

Разом з тим, матеріалами справи обставини щодо наявності зловживання з боку позивача при зверненні із заявою про призначення допомоги не підтверджено, а тому суд вважає дії відповідача щодо перерахунку та утримання з призначеної позивачу допомоги 20% щомісячно протиправними.

Суд дійшов висновку, що переплата на користь позивача відповідачем державної соціальної допомоги відбулась не внаслідок недобросовісності самого позивача, а через неузгодженість дій відповідача та КЗ «Центр здійснення соціальних виплат та надання інформаційно-консультативної допомоги з питань соціального захисту населення» ДОР, що призвело до виплати неправильного розміру виплати позивачу.

Викладені обставини, з урахуванням презумпції правильності виконаних розрахунків, за якими була проведена виплата, а також добросовісності набувача, виключають недобросовісність поведінки позивача та, в свою чергу, є підставою для задоволення даного позову.

Частиною 2 ст. 2 КАС України, передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до частин першої та другої статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Враховуючи вищевикладене, з`ясувавши та перевіривши всі фактичні обставини справи, об`єктивно оцінивши докази, що мають юридичне значення, враховуючи основні засади адміністративного судочинства, вимоги законодавства України, суд вважає, що наявні правові підстави для задоволення позову.

З урахуванням звільнення позивача від сплати судового збору, розподіл судових витрат, відповідно до ст. 139 Кас України, не здійснюється.

Керуючись ст. 2, 5, 14, 241-246, 255, 263, 295 КАС України суд, -

УХВАЛИВ:

Адміністративний позов задовольнити.

Визнати протиправними дії Управління соціального захисту населення Дніпровської районної військової адміністрації щодо проведення відрахування коштів переплати з виплат допомоги особам з інвалідністю 2 групи, які не мають права на пенсію, ОСОБА_1 .

Зобов`язати Управління соціального захисту населення Дніпровської районної військової адміністрації (код ЄДРПОУ 03192365) припинити проведення відрахування коштів переплати з виплат допомоги особам з інвалідністю 2 групи, які не мають права на пенсію, ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в порядку та строки, передбачені статтями 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Повний текст рішення суду складено 27 березня 2024 року.

Суддя Н.Є. Калугіна

Дата ухвалення рішення27.03.2024
Оприлюднено01.04.2024
Номер документу118006725
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання дій протиправними та зобов`язання припинити певні дії

Судовий реєстр по справі —160/2745/24

Рішення від 27.03.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Калугіна Наталія Євгенівна

Ухвала від 25.03.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Калугіна Наталія Євгенівна

Ухвала від 26.02.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Калугіна Наталія Євгенівна

Ухвала від 05.02.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Калугіна Наталія Євгенівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні