Справа №760/11759/22 3/760/4625/23
ПОСТАНОВА
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
07 липня 2023 року суддя Солом`янського районного суду м. Києва Усатова І.А., при секретарі Омелько Г.Т., за участю представника Київської митниці Держмитслужби Короля Л.І., розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали адміністративної справи, що надійшли від Київської митниці Держмитслужби, про притягнення до адміністративної відповідальності громадянина України ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , на дату переміщення через митний кордон України та митного оформлення товарів - керівника ТОВ «ІНСАЙД ТРАСТ» (04050, м Київ, вул. Глибочицька, буд. 4, ЄДРПОУ 39988555), паспорт серії НОМЕР_1 , виданий Красноармійським МРВ УМВС України в Донецькій обл. 04.05.2006, проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 , ідентифікаційний код НОМЕР_2 , за ознаками порушення митних правил, передбачених ч.1 ст. 483 МК України,-
В С Т А Н О В И В :
07.09.2022 до Солом`янського районного суду м. Києва від Київської митниці Держмитслужби надійшли матеріали про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , на дату переміщення через митний кордон України та митного оформлення товарів - керівника ТОВ «ІНСАЙД ТРАСТ», за порушення митних правил, передбачених ч.1 ст. 483 МК України.
Зі змісту протоколу про порушення митних правил № 1608/10000/22 від 22.07.2022 вбачається, що 25.06.2017, в зоні діяльності Львівської митниці ДФС
(п/п «Краківець-Корчова») із території Польщі через митний кордон України автомобільним транспортним засобом з р.н.з НОМЕР_3 / НОМЕР_4 на адресу
ТОВ «ІНСАЙД ТРАСТ» (04119, м. Київ, вул. Зоологічна, буд. 4-А, ЄДРПОУ 39988555) переміщено товари - «пластикові плити, полімерна плівка, вироби з вулканізованої не пористої гуми (втулки, прокладки), запасні частини для транспортних засобів, каталоги, нитки, рушники, гардини, покривала, частини взуття, баки з нержавіючої сталі, перемикачі електричні, розетки, частини меблів, щітки тощо», у кількості - 635 пакувальних місць, загальною вагою брутто - 22 660,734 кг.
Переміщення вказаного вантажу через митний кордон України здійснено за попередньою митною декларацією від 24.06.2017 № UA125000/2017/930331 із наданням товаросупровідних документів, без яких не можливо отримати дозвіл на їх переміщення через митний кордон: книжка МДП від 24.06.2017 № XH.79713667, інвойс від 21.06.2017 № 100503/17, CMR від 24.06.2017 № 001127 (складена на території Польщі (Tomaszow Lub.).
26.06.2017, після прибуття автомобільного транспортного засобу з р.н.з CE0343BH/CE5945XT у зону діяльності Київської митниці ДФС вказані товари були заявлені до митного оформлення декларантом ТОВ «ІНСАЙД ТРАСТ» (ЄДРПОУ 39988555) гр. ОСОБА_1 (гр. 14, 54), на митному посту «Вишневе» за електронною митною декларацією типу «ІМ/40/ДЕ» № UA125180/2017/607463.
Разом із вказаними митними деклараціями та товаросупровідними документами до митниці був наданий контракт від 10.10.2016 № ETG-10102016 GB/UA, укладений між продавцем - компанією «ETOILE GLAM LP» (Suite 2,5 St. Vincent Street, Edinburgh EH 3 6SW Scotland, UK) та покупцем - компанією ТОВ «ІНСАЙД ТРАСТ» (Україна), а також інші необхідні для здійснення митного контролю та митного оформлення документи, які зазначені в графі 44 вищевказаної митної декларації.
Відповідно до інвойсу від 21.06.2020 № 100503/17 фактурна вартість товарів, загальною вагою брутто 22 660, 734 кг, становить 37 700, 79 доларів США.
Згідно з пунктом 8 статті 336 Митного кодексу України митний контроль здійснюється безпосередньо посадовими особами митних органів шляхом направлення запитів до інших державних органів, установ та організацій, уповноважених органів іноземних держав для встановлення автентичності документів, поданих митних органу.
Так, з метою перевірки дотримання законодавства України з питань митної справи при ввезенні на митну територію України товарів на підставі книжки МДП
№ XH.79713667, Державною митною службою України направлено запит до митних органів Республіки Польща від 28.01.2022 № 26/26-04-11/283.
Підставою для направлення вказаного запиту стало звернення митних органів Турецької Республіки про надання адміністративної допомоги у проведенні розслідування щодо комерційних трансакцій компанії «Atilim Group Ic ve Dis Ticaret-Yasar batuhan KOLUKISA.».
Згідно з транзитним супровідним документом типу Т1 LRN 17LR3413001024479, наданим для перевірки митними органами Туреччини, з території Туреччини в Україну транспортним засобом з р.н.з. НОМЕР_5 / НОМЕР_6 відправлено товари «тканини, каталоги тканин, текстильні вироби, автозапчастини, електричні матеріали, дверні та віконні ручки, дверні замки, частини взуття» загальною вагою брутто 18 313, 11 кг. Відправниками товарів зазначені різні турецькі компанії, одержувачами - ТОВ «Старлайн» (Україна, м. Київ, вул. Жилянська, 76) та ТОВ «Автонова-Д» (Україна, м. Київ, вул. Сім`ї Хохлових);
При цьому, вартість окремої частини товарів: «дверні та віконні ручки, замки, гаки, болти, засувки», вагою брутто 4 842, 55 кг, нетто - 4 775 кг у кількості 36 526 штук, вивезених з Туреччини за транзитним супровідним документом типу Т1 LRN 17LR3413001024479 (товар під № 14) в Україну до «STARLINE» LTD (JILANSKAYA STR. 76, KIEV UKRAINE) на підставі фактури (інвойсу) від 16.06.2017 № 006255, становить 130278 євро.
29.06.2022 до Київської митниці листом Департаменту міжнародної взаємодії Держмитслужби від 29.06.2022 № 26/26-04/7.8/905 надійшла відповідь митних органів Республіки Польща (вхід. митниці № 12109/4).
Митні органи Республіки Польща повідомили, що товари, про які йдеться у запиті, переміщувались транспортним засобом з номерними знаками НОМЕР_5 / НОМЕР_6 із застосуванням книжки МДП № XH79713667. Запис у документі вказує на те, що товари раніше були оформлені в різних країнах ЄС.
В додаток до відповіді митні органи Польщі надали копії-роздруківки із транзитної та експортної митної системи NTCS/ECS: транзитний супровідний документ типу TIR (далі - ТСД) MRN 17PL303080TS0XEE09 та експортні митні декларації від 09.06.2017 № 17PL394010E0199229, № 17PL394010E0199288, від 24.06.2017 № 17PL303080E0034442.
Так, згідно з транзитним супровідним документом типу TIR MRN 17PL303080TS0XEE09 із території Польщі в Україну переміщено вантаж «частини для автомобілів, тканина, компресори, труби, предмети інтер`єру, постільна білизна, ковдри, покривала, частини взуття, цвяхи, каталоги, фітинги, фурнітура для меблів тощо» загальною вагою брутто 22 660, 734 кг, у кількості 635 пакувальних місць, попередньо оформлений за експортними митними деклараціями в Польщі, Німеччині, Іспанії та Італії, та за деклараціями скороченими про тимчасове зберігання (DSK).
Серед товарів, заявлених у ТСД MRN 17PL303080TS0XEE09, ідентифіковано товари під № 23, про які йшлось у зверненні митних органів Туреччини: фурнітура для меблів, кузовів: петлі, хомути, труби, гачки, болти, елементи конструкцій, ручки, замки, загальною кількістю 36 526 штук, вагою 4 842,55 кг.
Відповідно до митних декларацій типу ЕХ А від 09.06.2017 № 17PL394010E0199229, № 17PL394010E0199288 загальна фактурна вартість товарів «запчастини до двигунів внутрішнього згорання у асортименті», загальною вагою брутто 254 кг, відправником яких заявлена компанія «MAHLE Polska Sp. z.o.o.» (Mahle 6 63-700 KROTOSZYN), одержувачем - AUTO TRADE TRUCK COMPANY (41, Volgogradskaya str. 03141 KIEV) / АВТО ТРЕЙД ВАНТАЖНА КОМПАНІЯ (03141, м. Київ, вул. Волгоградська, 41), складає 7 916,31 євро (2 606, 8 євро та 5 309, 53 євро відповідно).
Тобто, згідно з документами, наданими митними органами Туреччини та Польщі, загальна фактурна вартість товарів «запчастини до двигунів внутрішнього згорання, фурнітура для меблів, кузовів у асортименті», вагою брутто 5 096,55 кг, що переміщувались транспортним засобом з р.н.з НОМЕР_5 / НОМЕР_6 із Республіки Польща в Україну у складі консолідованого вантажу на підставі книжки МДП № XH79713667, складає 138 194,31 євро.
Отже, відомості щодо відправників, одержувачів та вартості окремої частини товарів, переміщених у складі консолідованого вантажу за книжкою МДП № XH79713667, що містяться в документах, отриманих від митних органів Турецької та Польської Республік, не відповідають відомостям, вказаним у документах, поданих ТОВ «ІНСАЙД ТРАСТ» (ЄДРПОУ 39988555) при митному оформленні в Україні за митною декларацією від 26.06.2017 № UA125180/2017/607463.
Експортна митна декларація під час митного оформлення не надавалась.
Митний орган зазначає, що за результатами вивчення всіх вищевказаних документів встановлено, що із території Республіки Польща у складі консолідованого вантажу за книжкою МДП № XH79713667 товари - «запчастини до двигунів внутрішнього згорання, фурнітура для меблів, кузовів у асортименті», вагою брутто 5 096,55 кг, фактурною вартістю - 138 194,31євро, що згідно курсу НБУ, станом на дату переміщення товарів через митний кордон України (25.06.2017) (1 EUR - 29,068099 грн.) складає - 4 017 045,88 грн., переміщено через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання митному органу як підстави для переміщення товарів документів, які містять неправдиві відомості щодо відправника, одержувача товарів та відомості, необхідні для визначення їх митної вартості.
На момент переміщення товарів через митний кордон України (25.06.2017) на посаді керівника ТОВ «ІНСАЙД ТРАСТ» (ЄДРПОУ 39988555) перебував гр. ОСОБА_1 .
Відповідно до інформації, наявної в реєстрі порушників митних правил бази даних ЄАІС Держмитслужби, ПІК «Провадження в справах про ПМП» АСМО «Інспектор» гр. ОСОБА_1 протягом року не притягувався до відповідальності за вчинення адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачено ст. 482 або ст. 483 Митного кодексу України.
Отже, на переконання митного органу, в діях громадянина України ОСОБА_1 наявні ознаки порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України.
Постановою Солом`янського районного суду м. Києва від 14 жовтня 2022 року матеріали справи повернуто до Київської митниці Держмитслужби для проведення додаткової перевірки.
31 травня 2023 року справа повернута до Солом`янського районного суду м. Києва.
Представник Київської митниці у судовому засіданні пояснив, що обставини порушення митних правил ОСОБА_1 є доведеними, що підтверджується матеріалами справи, у зв`язку з чим щодо останнього 22.07.2022 складено протокол про порушення митних правил № 0279/10000/21 за ч. 1 ст. 483 МК України.
В судове засідання особа, яка притягується до адміністративної відповідальності за порушення митних правил - гр. ОСОБА_1 не з`явився, будучи повідомленим про дату та час судового засідання. 14.06.2023 подав до суду клопотання, в якому просив закрити провадження у справі у зв`язку з закінченням строків накладення адміністративного стягнення.
Заслухавши пояснення представника митного органу, дослідивши та оцінивши зібрані матеріали справи, суд приходить до наступного висновку.
Встановлено, що 25.06.2017, в зоні діяльності Львівської митниці ДФС (п/п «Краківець-Корчова») із території Польщі через митний кордон України автомобільним транспортним засобом з р.н.з НОМЕР_3 / НОМЕР_4 на адресу ТОВ «ІНСАЙД ТРАСТ» (04119, м. Київ, вул. Зоологічна, буд. 4-А, ЄДРПОУ 39988555) переміщено товари - «пластикові плити, полімерна плівка, вироби з вулканізованої не пористої гуми (втулки, прокладки), запасні частини для транспортних засобів, каталоги, нитки, рушники, гардини, покривала, частини взуття, баки з нержавіючої сталі, перемикачі електричні, розетки, частини меблів, щітки тощо», у кількості - 635 пакувальних місць, загальною вагою брутто - 22 660,734 кг.
Переміщення вказаного вантажу через митний кордон України здійснено за попередньою митною декларацією від 24.06.2017 № UA125000/2017/930331 із наданням товаросупровідних документів, без яких не можливо отримати дозвіл на їх переміщення через митний кордон: книжка МДП від 24.06.2017 № XH.79713667, інвойс від 21.06.2017 № 100503/17, CMR від 24.06.2017 № 001127 (складена на території Польщі (Tomaszow Lub.).
26.06.2017, після прибуття автомобільного транспортного засобу з р.н.з CE0343BH/CE5945XT у зону діяльності Київської митниці ДФС вказані товари були заявлені до митного оформлення декларантом ТОВ «ІНСАЙД ТРАСТ» (ЄДРПОУ 39988555) гр. ОСОБА_1 (гр. 14, 54), на митному посту «Вишневе» за електронною митною декларацією типу «ІМ/40/ДЕ» № UA125180/2017/607463.
Разом із вказаними митними деклараціями та товаросупровідними документами до митниці був наданий контракт від 10.10.2016 № ETG-10102016 GB/UA, укладений між продавцем - компанією «ETOILE GLAM LP» (Suite 2,5 St. Vincent Street, Edinburgh EH 3 6SW Scotland, UK) та покупцем - компанією ТОВ «ІНСАЙД ТРАСТ» (Україна), а також інші необхідні для здійснення митного контролю та митного оформлення документи, які зазначені в графі 44 вищевказаної митної декларації.
Відповідно до інвойсу від 21.06.2020 № 100503/17 фактурна вартість товарів, загальною вагою брутто 22 660, 734 кг, становить 37 700, 79 доларів США.
Митний орган посилається на те, що за результатами вивчення всіх вищевказаних документів встановлено, що із території Республіки Польща у складі консолідованого вантажу за книжкою МДП № XH79713667 товари - «запчастини до двигунів внутрішнього згорання, фурнітура для меблів, кузовів у асортименті», вагою брутто 5 096,55 кг, фактурною вартістю - 138 194,31євро, що згідно курсу НБУ, станом на дату переміщення товарів через митний кордон України (25.06.2017) (1 EUR - 29,068099 грн.) складає - 4 017 045,88 грн., переміщено через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання митному органу як підстави для переміщення товарів документів, які містять неправдиві відомості щодо відправника, одержувача товарів та відомості, необхідні для визначення їх митної вартості.
На момент переміщення товарів через митний кордон України (25.06.2017) на посаді керівника ТОВ «ІНСАЙД ТРАСТ» (ЄДРПОУ 39988555) перебував гр. ОСОБА_1 .
Враховуючи вищенаведене, митний орган приходить до висновку, що в діях громадянина України ОСОБА_1 наявні ознаки порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України.
Відповідно до ч. 1 ст. 458 МК України, завданнями провадження у справах про порушення митних правил є своєчасне, всебічне, повне та об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її з дотриманням вимог закону, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню порушень митних правил, та запобігання таким правопорушенням.
Згідно вимог, передбачених п. 3 ч. 1 ст. 491 МК України, однією з підстав для порушення справи про порушення митних правил є офіційні письмові повідомлення про вчинення порушення митних правил, отримані від митних та правоохоронних органів іноземних держав, а також від міжнародних організацій.
Порушення митних правил, як це передбачено ч. 1 ст. 458 МК України, є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред`явлення їх митним органам для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на митні органи цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.
Суб`єктами адміністративної відповідальності за порушення митних правил, як це передбачено ч. 2 ст. 459 МК України, можуть бути громадяни, які на момент вчинення такого правопорушення досягли 16-річного віку, а при вчиненні порушень митних правил підприємствами - посадові особи цих підприємств.
Об`єктивна сторона правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України полягає у переміщенні або діях, спрямованих на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням митному органу як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості.
Доказами у справі про порушення митних правил, згідно приписів ч. 1 ст. 495 МК України, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку встановлюються наявність або відсутність порушення митних правил, винність особи у його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Такі дані встановлюються: протоколом про порушення митних правил, протоколами процесуальних дій, додатками до зазначених протоколів; поясненнями свідків; поясненнями особи, яка притягується до відповідальності; висновком експерта; іншими документами (належним чином завіреними їх копіями або витягами з них) та інформацією, у тому числі тими, що перебувають в електронному вигляді, а також товарами - безпосередніми предметами порушення митних правил, товарами із спеціально виготовленими сховищами (тайниками), що використовувалися для приховування безпосередніх предметів порушення митних правил від митного контролю, транспортними засобами, що використовувалися для переміщення безпосередніх предметів порушення митних правил через митний кордон України.
Однак, викликає сумнів сам факт наявності такої підстави для порушення справи про порушення митних правил, як письмова відповідь митних органів Республіки Польща та Федеративної Республіки Німеччина.
За вимогами ч. 1 ст. 492 МК України провадження у справі про порушення митних правил здійснюється державною мовою.
Отже, суддя може надати відповідну оцінку документам, які стали підставою складання відносно особи протоколу про порушення митних правил, та які є в розумінні митного органу доказами вчинення ним адміністративного правопорушення, лише за наявності належним чином оформленого перекладу з мови оригіналу на українську мову.
В даному випадку слід враховувати положення ст. 503 МК України, яка чітко визначає, що перекладачем може бути особа, яка володіє мовою, знання якої необхідне для здійснення перекладу під час провадження у справі про порушення митних правил. Як перекладач може виступати посадова особа митного органу.
У матеріалах справи міститься лист митних органів Республіки Польща викладений російською мовою з додатками польською мовою.
Крім того, листи з відповіддю від митних органів Федеративної Республіки Німеччина мають неофіційний переклад на українську мову, здійснений ОСОБА_2 , про що свідчить відповідна відмітка на вказаних документах.
Однак жодних відомостей щодо цієї особи, в частині відповідності її вимогам ст. 503 МК України, матеріали справи не містять.
Матеріали справи про порушення митних правил щодо ОСОБА_1 , крім протоколу про порушення митних правил, не містять у собі будь-яких інших належних та допустимих доказів, які б, поза розумним сумнівом, дозволили зробити висновок про доведеність вини ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачена ч. 1 ст. 483 МК України.
Що ж стосується протоколу про порушення митних правил, то сам по собі він не може вважатися беззаперечним доказом вини особи у порушенні митних правил, якщо викладені в ньому обставини не підтверджуються іншими доказами, належність та достовірність яких не викликає будь-яких сумнівів.
Як зазначено в п. 6 Постанови Пленуму ВСУ «Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил» N 8 від 03.06.2005 року судам необхідно враховувати, що підставою для переміщення товарів через митний кордон є визначені нормативними актами документи, без яких неможливо одержати дозвіл митного органу на пропуск товарів через митний кордон. Це, зокрема, можуть бути митна декларація, контракт, коносамент, ліцензія, квота, товаросупровідні документи, дозвіл відповідних державних органів.
Підробленими треба вважати як фальшиві документи, так і справжні, до яких внесено неправдиві відомості чи окремі зміни, що перекручують зміст інформації щодо фактів, які ними посвідчуються, а також документи з підробленими підписами, відбитками печаток та штампів.
Незаконно одержаними слід визнавати документи, які особа отримала за відсутності законних підстав або з порушенням установленого порядку.
Таким чином, протокол має містити чіткі обґрунтування об`єктивної сторони складу правопорушення з посиланням на належні докази.
Як було зазначено вище, до протоколу не додано будь-яких належних доказів, які б свідчили про подання ОСОБА_1 митному органу документів одержаних незаконним шляхом чи документів, що містять ознаки підробки. В установленому законом порядку недійсним контракт не визнався.
Також, порушення митних правил, відповідальність за яке встановлена ст. 483 МК України, може бути вчинене лише умисно.
Тому, в даному випадку, товар був розмитнений на підставі наданих документів, належність яких не викликали сумніву під час розмитнення, а ТОВ «ІНСАЙД ТРАСТ» сплачено всі необхідні платежі.
Отже, матеріали справи не містять будь-яких відомостей та жодних достатніх доказів того, що ОСОБА_1 вчинив будь-які умисні дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання митному органу України, як підстави для переміщення товарів, документів, одержаних незаконним шляхом або таких, що містять ознаки підробки, а тому в його діях відсутній склад адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України.
Стаття 62 Конституції України закріплює принцип презумпції невинуватості, відповідно до якого особа вважається невинуватою у вчиненні злочину і не може бути піддана кримінальному покаранню, доки її вину не буде доведено в законному порядку і встановлено обвинувальним вироком суду. Обвинувачення не може ґрунтуватися на доказах, одержаних незаконним шляхом, а також на припущеннях. Усі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на її користь.
Згідно зі ст. 487 МК України провадження у справах про порушення митних правил здійснюється відповідно до цього Кодексу, а в частині, що не регулюється ним, відповідно до законодавства України про адміністративні правопорушення.
Відповідно до правил п. 1 ч. 1 ст. 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю, в разі відсутності події та складу адміністративного правопорушення.
З огляду на відсутність достовірних і достатніх відомостей про вчинення ОСОБА_1 адміністративного правопорушення та враховуючи вимоги закону, що сумніви мають трактуватись на користь притягуваного до відповідальності, вбачається, що в діях ОСОБА_1 відсутній склад адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачена ч. 1 ст. 483 МК України, а тому провадження у справі підлягає закриттю.
Керуючись статтями 458, 483, 527-529 МК України, статтями 9, 247, 283, 284, 294 КпАП України,
ПОСТАНОВИВ:
Провадження в справі про притягнення громадянина України ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за порушення митних правил, передбачених ч.1 ст.. 483 МК України, закрити за відсутністю складу адміністративного правопорушення.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.
Постанова може бути оскаржена особою, стосовно якої вона винесена, представником такої особи або органом доходів і зборів, який здійснював провадження у цій справі, до Київського апеляційного суду протягом десяти днів з дня її проголошення.
Суддя І.А.Усатова
Суд | Солом'янський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 07.07.2023 |
Оприлюднено | 02.04.2024 |
Номер документу | 118038794 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Справи про порушення митних правил, які підлягають розгляду в судовому порядку Митний кодекс 2012 р. Переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю |
Адмінправопорушення
Солом'янський районний суд міста Києва
Усатова І. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні