Рішення
від 07.03.2024 по справі 604/1077/23
ПІДВОЛОЧИСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 604/1077/23

Провадження № 2/604/22/24

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07 березня 2024 року Підволочиський районний суд Тернопільської області

в складі :

головуючого Сташківа Н.Б.

за участю:

секретаря судового засідання Костів О.В.

представника позивача ОСОБА_1

представника відповідача ОСОБА_2

розглянувши у відкритому судовому засіданні в смт. Підволочиську Тернопільської області цивільну справу за позовом ОСОБА_3 до відповідачів Підволочиської селищної ради Підволочиського району Тернопільської області, Тернопільської районної ради Тернопільської області, Комунального некомерційного підприємства «Підволочиська центральна лікарня», про зобовязання вчинення дій, стягнення моральної шкоди,-

В С Т А Н О В И В:

Позивач ОСОБА_3 звернувся до суду із позовом до відповідачів Підволочиської селищної ради Підволочиського району Тернопільської області, Тернопільської районної ради Тернопільської області, Комунального некомерційного підприємства «Підволочиська центральна лікарня», про зобовязання вчинення дій, стягнення моральної шкоди посилаючись на те, що у період з 17 липня 2014 року по 05 вересня 2014 року та з жовтня 2014 року по 18 листопада 2014 року безпосередньо брав участь у антитерористичній операції, забезпечення її проведення і захисті незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України на території Донецької та Лганської областей, про що свідчить довідка № 825 від 18 вресня 2017 року та є підставою для надання особі статусу учасника бойових дій та має право на пільги для надання особі статусу учасника бойових дій. 03 квітня 2017 року звернувся із заявою до Підволочиської районної ради про забезпечення його безкоштовним зубопротезуванням та наданням коштів для реалізації даного права як учасника бойових дій. Дане звернення позивачем було перенаправлено Підволочиській селищній раді для розгляду. Жодної інформації про розгляд даного звернення ОСОБА_3 у встановлені законодавством строки на адресу позивача не надходило. Крім того, згідно листа Підволочиської районної державної адміністрації від 12.04.2017 року зазначено, що відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» виділення коштів на зубопротезування відбувається органами місцевого самоврядування, із рекомендаціями звернутись до Підволочиської селищної ради. У відповідності до листа Підволочиської селищної ради від 29.08.2018 року зазначено, що він не звертався із заявою про забезпечення коштів на його безоплатне зубопротезування. Також вважають, що заявник щодо надання пільг на першочергове безоплатне зубопротезування повинен звернутися до органу з питань соціального захисту управління праці та соціального населення Підволочиської районної державної адміністрації, яка веде реєстр пільговиків і здійснює відшкодування наданих пільг. Крім того, згідно листа від 13.04.2017 року управління охорони здоровя Тернопільської ОДА зазначено, що за інформацією адміністрації Підволочиської центральної районної комунальної лікарні виділення коштів на зубопротезування пільгових категорій населення не відбувається і у 2017 році закладених коштів у бюджетах району та об`єднаних територіальних громадах не було, тому фінансування пільгового зубопротезування не проводиться. За технічно-потенціальними можливостями стоматологічне ортопедичне відділення Підволочиської КЦРЛ може протезувати в місячний термін всіх осіб пільгових категорій після виділення коштів Підволочиською районною державною адміністрацією та Підволочиською районною радою. Зсилаючись на вимоги п.2 ст. 13 ЗУ «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та ст. 38 ЗУ «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» вважає, що має право на отримання медичних послуг щодо протезування зубів. Відсутність виділених відповідачами бюджетних коштів для реалізації права позивача як учасника бойових дій на першочергове безоплатне зубопротезування та погіршення стану здоровя стало підставою звернення позивача до Підволочиської КЦРЛ з метою зубопротезування та сплатою за вказані медичні послуги власних коштів у розмірі 5975 грн, про що свідчить квитанція № 177 від 18.09.2017 року. Вважає, що відсутність фінансування у сфері зубопротезування Підволочиською райрадою та Підволочиською РДА призвело до зменшення обсягів медичної допомоги населенню, що є грубим порушенням прав людини, зокрема позивача на охорону здоровя, та кваліфіковану медичну допомогу. Ступінь вини відповідачів щодо відсутності розгляду питання виділення коштів на безоплатне протезування пільгових категорій осіб, слід визначити значною, тому що всі перелічені вище протиправні дії відповідача є умисними, пов`язаними з повним ігноруванням законодавства та грубим порушенням з їх боку прав і законних інтересів пацієнтів. Вважає, що діями відповідачів йому буо спричинено моральної шкоди яка подягає у душевних переживаннях. У зв`язку з викладеним просить зобов`язати відповідачів повернути йому кошти в розмірі 5975 грн, що сплачені ним за медичні послуги та 20000 грн моральної шкоди.

Представник відповідача Підволочиської селищної ради в судовому засіданні проти задоволення позовних вимог позивача заперечила, надала суду відзив аналогічно поясненням та вважають, що позовні вимоги є безпідставними та такими, що не підлягають до задоволення посилаючись на те, що позивач 03.04.2017 року позивач звернувся із заявою до Підволочиської районної ради про забезпечення його зубопротезуванням. Дане звернення перенаправлено до Підволочиської селищної ради. Позивач стверджує, що жодної інформації про розгляд даного звернення у встановлені строки на адресу позивача не надходили, що суперечить вимогам Закону України «Про звернення громадян». Підволочиська районна рада порушуючи ст.ст. 7, 15 ЗУ «Про звернення громадян», заяву позивача ОСОБА_3 не розглянула об`єктивно, не перевірила викладені обставини та не прийняла об`єктивне рішення, а всупереч законодавству перенаправила до селищної ради, хоча заявлене прохання належить до компетенції районної ради. 07 квітня 2017 року на адресу Підволочиської селищної ради поступила заява від ОСОБА_3 про надання допомоги на лікування. 18 квітня 2017 року надано відповідь позивачу щодо розгляду перенаправленої заяви від 03 квітня 2017 року. Оскільки в селищній раді на розгляді перебувала заява від 07.04.2017 року, тому вирішено, що два звернення будуть розглядатись одночасно. Згідно Положення про порядок надання одноразової матеріальної допомоги громадянам, які опинилися в складних життєвих обставинах, та іншим категоріям громадян» затвердженого рішенням Підволочиської селищної ради від 20.01.2017 року № 962 з винесенням на розгляд чергового засідання виконавчого комітету Підволочиської селищної ради. Посилаються на те, що на час рогляду звернення позивача Підволочиською селищною радою не було прийнято жодної програми, яка б передбачала надання матеріальної допомоги на зубопротезування. Згідно витягу із протоколу від 04.05.2017 року № 6 засідання комісії по розгляду заяв щодо надання одноразової матеріальної допомоги громадянам, які опинились в складних життєвих обставинах, та іншим категоріям громадян, вирішено рекомендувати виконавчому комітету Підволочиської селищної ради надати ОСОБА_3 одноразову матеріальну допомогу у розмірі 1000 грн. Рішенням виконавчого комітету Підволочиської селищної ради від 11 травня 2017 року № 149 «Про надання матеріальної допомоги мешканцям Підволочиської селищної ради», на підставі Програми соціального захисту окремих категорій громадян по Підволочиській селищній раді на 2016-2019 року, затвердженої рішенням Підволочиської селищної ради від 30.12.2015 року № 75 рішення від 20 січня 2017 року № 962 «Про затвердження Положення про порядок надання одноразової матеріальної допомоги громадянам» та керуючись положеннями ст.ст. 34,59 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні» вирішено надати матеріальну грошову допомогу мешканцям Підволочиської селищної ради, зокрема учасникам АТО, родичам загиблих в зоні АТО, учасникам ліквідації на ЧАЕС, бойових дій в Афганістані. Так відповідно до Положення № 962, зокрема п. 2.9 передбачено, що матеріальна допомога надається громадянину не більше ніж один раз на рік; п.2.10 передбачено, що рішення про відмову в наданні матеріальної допомоги приймається у засіданні виконавчого комітету з обов`язковим повідомленням заявника у випадках : невідповідності поданих документів, відсутності коштів у селищному бюджеті, повторного звернення особи протягом року. Згідно ч.4 ст. 2 ЗУ «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» передбачено, що місцеві ради, підприємства, установи організації мають право за рахунок власних коштів і благодійних надходжень встановлювати додаткові гарантії щодо соціального захисту ветеранів війни, в тому числі приймати соціальні програми з метою надання матеріальної допомоги. Посилаючись на вимоги ст. 17 ЗУ «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та п.3 Порядку наголошують на тому, що учасники війни користуються цими пільгами лише за умови, якщо розмір середньомісячного сукупного доходу в сімї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців не перевищує величини доходу, який дає право на податкову соціальну пільгу, а тому заявник з метою одержання пільг повинен на їх думку звернутись до органу соціального захисту управління праці та соціального захисту населення Підволочиської районної державної адміністрації. Отже, згідно п.22 ч.1 ст. 26 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні» передбачено, що виключно рішенням селищної ради затверджуються програми соціально-економічного та культурного розвитку відповідних адміністративно-територіальних одиниць, цільових програм з інших питань місцевого самоврядування. На 2017 рік рішенням Підволочиської селищної ради не було затверджено жодної програми з безоплатного зубопротезування учасників бойових дій, відповідно кошти не могли бути виділені, адже це буде кваліфікуватись як нецільове використання бюджетних коштів. Заява від ОСОБА_3 була розглянута в межах діючої програми, в результаті розгляду виділені кошти в розмірі 1000 грн. У зв`язку з чим просять у задоволенні позовних вимог відмовити в повному обсязі.

Представник відповідача Тернопільської районної ради в судове засідання на призначене судом число не зявився, хоча про день, час та місце слухання справи був повідомлений належним чином, однак подав суду відзив на позов згідно якого посилаються на те, що відповідно до пункту 6? Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» Тернопільська районна рада восьмого скликання, яка представляє спільні інтереси територіальних громад новоутвореного Тернопільського району, з дня набуття нею повноважень стала правонаступником всього майна, прав та обов`язків районних рад, які представляли спільні інтереси територіальних громад ліквідованих районів, території яких включені до складу новоутвореного Тернопільського району. До 2015 року у Підволочиському районі діяла Скалатська міська рада, Підволочиська селищна рада та 34 сільські ради, частина доходів яких надходила до районного бюджету. Разом з тим у 2015 році на території тодішнього Підволочиського району було утворено Скалатську міську об`єднану територіальну громаду, Підволочиську селищну об`єднану територіальну громаду, Скориківську сільську об`єднану територіальну громаду. Не увійшло до жодної територіальної громади село Токи (Токівська сільська рада). Склад доходів загального фонду районних бюджетів та бюджетів об`єднаних територіальних громад, що створюються згідно з законом та перспективним планом формування територій громад, визначений ст. 64 Бюджетного Кодексу України. Тому у період з 2015 до 2020 року Підволочиський районний бюжєет формували лише надходження з території Токівської сільської ради згідно із визначеним ст. 64 Бюджетного Кодексу України складом доходів загального фонду районного бюджету. Надходження отримані відповідно до ст. 64 Бюджетного Кодексу України на території Підволочиської селищної територіальної громади формували Підволочиський селищний бюджет. Відповідно до Підволочиського районного бюджету податкових надходжень з доходів населення Підволочиської селищної громади не надходило. Позивач, як учасник бойових дій, 03 квітня 2017 року звернувся до Підволочиської районної ради із заявою про надання коштів для реалізації його права на забезпечення його безкоштовним зубопротезуванням. Враховуючи те, що позивач є жителем селища Підволочиськ, яке входить до складу Підволочиської територіальної громади, відповідно Підволочиська районна рада перенаправила його звернення Підволочиській селищній раді для розгляду за належністю. Також зазначають, що станом на час звернення ОСОБА_3 до Підволочиської районної ради не було прийнято та не діяла жодна програма на забезпечення безкоштовним зубопротезуванням населення Підволочиського району, що також було причиною перенаправлення Підволочиською районною радою та районною державною адміністрацією звернення ОСОБА_3 за належністю до Підволочиської селищної ради. Посилаються на ч.1 ст. 89 Бюджетного Кодексу України згідно якого до видатків, що здійснюються з бюджетів сільських, селищних, міських територіальних громад, належить видатки на освіту, охорону здоровя, соціальний захист та соціальне забезпечення, державні культурно-освітні та театрально-видовищні програми, фізичну культуру і спорт : утримання та навчально-тренувальна робота дитячо-юнацьких спортивних шкіл усіх типів, заходи з фізичної культури і спорту та фінансова підтримка місцевих осередків всеукраїнських громадських обєднань фізкультурно-спортивної спрямованості і спортивних споруд місцевого значення. У зв`язку з викладеними обставинами заявлених позовних вимог не визнають та просять у їх задоволенні відмовити, справу розглядати у їх відсутності.

Представник відповідач Комунальне некомерційне підприємство «Підволочиська центральна лікарня» в судове засідання на призначене судом число не зявились, хоча про день, час та місце розгляду справи були повідомлені належним чином, проте подали суду заяву згідно якої проти задоволення позовних вимог позивача заперечили, у задоволенні позову просять відмовити, справу розглядати у їх відсутності.

Суд заслухавши пояснення представника позивача, доводи представника відповідача, дослідивши та проаналізувавши надані докази у повній сукупності, суд вважає, що в задоволенні позовних вимог позивач слід відмовити, виходячи із наступних міркувань :

Відповідно до ч. 2 ст. 124 Конституції України, юрисдикція судів поширюється на всі правовідносини, що виникають у державі.

Згідно з ч. 3 ст.3 ЦПК України провадження в цивільних справах здійснюється відповідно до законів, чинних на час вчинення окремих процесуальних дій, розгляду і вирішення справи.

Відповідно до ч. 1 ст.4 ЦПК України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи законних інтересів.

Як вбачається з вимог ст.12 ЦПК України цивільне судочинство здійснюється на засадах змагальності сторін. Кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог та заперечень.

Згідно до ст.13 ЦПК України суд розглядає справи в межах заявлених вимог і на підставі доказів сторін, при цьому кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог та заперечень.

Частина 2 ст. 13 ЦК України передбачає межі здійснення цивільних прав передбачено при здійсненні своїх прав особа зобов`язана утримуватися віддій, які могли б порушити права інших осіб.

Відповідно до ст. 16 ЦК України кожна особа має право звернутися до суду за захистом свого особистого немайнового або майнового права та інтересу. Але такий спосіб захисту як визнання дій неправомірними законом не передбачено. Не передбачено такий спосіб захисту і укладеним договором.

Судом встановлено, що відповідно довідки № 835 від 18.09.2017 року вбачається, що ОСОБА_3 в період з 17 липня 2014 року по 05 вересня 2014 року та з 03 жовтня 2014 року по 18 листопада 2014 року безпосередньо брав участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення і захист незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України в районі проведення антитерористичної операції на території Донецької та Луганської областей на підставі Наказу командира військової частини НОМЕР_1 від 16.07.2014 року № 149дск від 01.10.2014 № 232 дек. Дана довідка є підставою для надання особі статусу учасника бойових дій.

Згідно відповідей Підволочиської районної державної адміністрації від 05.04.2017 року та від 12.04.2017 року № П-24/21-1-060 за результатами розгляду звернення ОСОБА_3 вбачається, що відповідно до ЗУ «Про стасус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», виділення коштів на зубопротезування відбувається органами місцевого самоврядування, тому необхідно звернутись у Підволочиську селищну раду.

Згідно відповіді від 18. 04. 2017 року № П-400/060 Підволочиська селищна рада повідомила ОСОБА_3 , щодо звернення від 03 квітня 2017 року про надання коштів на зубопротезування направлене для розгляду. Оскільки 07 квітня 2017 року звернувся до селищної ради із заявою про надання допомоги на лікування, тому дані звернення будуть розглянуті згідно «Положення про порядок надання одноразової матеріальної допомоги громадянам, які опинилися в складних життєвих обставинах, та іншим категоріям громадян» на засіданні відповідної комісії та засіданні виконавчого комітету Підволочиської селищної ради в травні 2017 року.

Згідно відповіді Підволочиської селищної ради № 03-1006/01-06 від 29.08.2018 року вбачається, що питання безоплатного зубопротезування учасників АТО врегульовано Інструкцією про порядок надання стоматологічної допомоги в закладах охорони здоровя та медичних підрозділах Збройних Сил України, яка затверджена наказом Міністерства оборони України від 18.08.2015 року № 414. Рішенням Пдволочиської селищної ради від 23 грудня 2016 року № 930 «Про селищний бюджет на 2017 рік» кошти на безоплатне зубопротезування пільгових категорій населення не передбачені, оскільки не забезпечено виконання пункту 4 ст. 77 Бюджетного кодексу України, тобто не забезпечені коштами захищенні статті видатків і додаткова потреба в коштах на виплату заробітної плати працівникам установ, що фінансуються із селищного бюджету та оплату за енергоносіїї склала 11,0 млн. грн. ОСОБА_3 щодо забезпечення його безоплатним зубопротезуванням передбаченим законодавством в селищну раду не звертався. Проте від ОСОБА_3 надійшла в селищну раду заява, яка була розглянута комісією по розгляду заяв щодо надання одноразової матеріальної допомоги громадянам, які опинились в складних життєвих обставинах, та іншим категоріям громадян. Розглянувши заяву ОСОБА_3 , комісія запропонувала надати матеріальну допомогу на лікування, як учаснику бойових дій у розмірі 1000 грн. згідно розділу 2 п.2.6 Положення про порядок надання одноразової допомоги громадянам, які опинилися в складних життєвих обставинах.

Згідно витягуз положенняПідволочиської селищноїради Тернопільськоїобласті затвердженогорішенням селищноїради від20січня 2017року №962Розділом 2передбачено,що допомоганадається громадянамякі берутьучасть вантитерористичній операції,а такождля проведеннялікування тареабілітації від500-1000грн.

Згідно резолютивної частини рішення Підволочиської селищної ради № 962 від 20 січня 2017 року затверджено Положення про порядок надання одноразової матеріальної допомоги громадянам, які опинилися в складних життєвих обставинах, та іншим категорія громадян, затверджено склад комісії по розгляду заяв.

Згідно резолютивної частини рішення виконавчого комітету Підволочиської селищної ради Тернопільської області № 149 від 11 травня 2017 року вирішено надати матеріальну грошову допомогу мешканцям Підволочиської селищної ради, заяви яких були розглянуті на комісії по розгляду заяв щодо надання одноразової матеріальної допомоги громадян, які опинились в складних життєвих обставинах, та інших категоріям громадян (протокол № 6 від 04.05.2017 року), в тому числі і позивачу ОСОБА_3 .

Згідно відповіді Охорони здоров`я облдержадміністрації від 13.04.2017 року вбачається, що за інформацією адміністрації Підволочиської центральної районної лікарні виділення коштів на зубопротезування пільгових категорій населення не відбувається у 2017 році закладених коштів у бюджетах району та об`єктивних територіальних громадах не було, тому фінансування пільгового зубопротезування не проводилось. В медичному аспекті проблем із зубопротезуванням не має. За технічно-потенціальними можливостями стоматологічне ортопедичне відділення Підволочиської ЦРКЛ може зубопротезувати в місячний термін всіх осіб пільгових категорій, в тому числі і учасників антитерористичної операції. Для цього потрібно виділення коштів Підволочиською районною державною адміністрацією, районною радою або об`єднаною територіальною громадою, тому медичні проблеми знаходяться в прямій залежності від вирішення питання фінансування даного виду допомоги.

Згідно ч.4 ст.2 ЗУ «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» передбачено, що місцеві ради, підприємства, установи, організації мають право за рахунок власних коштів і благодійних надходжень встановлювати додаткові гарантії щодо соціального захисту ветеранів війни, в тому числі приймати соціальні програми з метою надання матеріальної допомоги.

Згідно ст. 17 ЗУ «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» зазначає, що щорічну виплату разової грошової допомоги до 5 травня у розмірах, передбачених статтями 12-16 цього закону (зокрема, п.1 ч.1 ст. 12 нада.ться пільги на першочергове безплатне зубопротезування( за винятком протезування з дорогоцінних металів) здійснює центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сферах трудових відносин, соціального захисту населення, через відділення зв`язку або через установу банків (шляхом перерахування на особовий рахунок отримувача) пенсіонерам за місцем отримання пенсії, а особам, які є пенсіонерами, - за місцем їх проживання чи одержання грошового утримання.

Згідно Порядку надання пільг окремим категоріям громадян з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сімї, який затвердженй постановою Кабінету Міністрів України від 04.06.2015 року № 389, право на пільгове зубне протезування мають, зокрема, учасники бойових дій та особи прирівняні до них учасники.

Пільги, зазначені у пункті 3 Порядку, надаються за рахунок коштів державного та місцевого бюджетів за умови, що середньомісячний сукупний дохід сімї пільговикав розрахунку на одну особу за попередні 5 місяців не перевищує величини доходу, який дає право на податкову соціальну пільгу.

Згідно п.22 ч.1 ст. 26 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні» виключно рішенням селищної ради затверджуються програми соціально-економічного та культурного розвитку відповідних адміністративно-територіальних одиниць, цільових програм з інших питань місцевого самоврядування.

Як установлено в судовому засіданні із наданих суду письмових доказів так і вимог діючого на час виникнення спірних відносин і відповідачів Підволочиської селищної ради та Тернопільської районної ради на час звернення позивача із заявою про компенсацію коштів за зубопротезування не було затверджено жодної програми з безоплатного зубопротезування учасників бойових дій, так і не було відповідного фінансування, а тому в задоволенні позовних вимог позивача про зобов`язання повернути кошти слід відмовити.

Крім того, згідно п. 4постанови Пленуму Верховного Суду України №4 від 31.03.1995«Про судову практику в справах про відшкодування моральної (немайнової) шкоди, передбачено, що у позовній заяві про відшкодуванняморальної(немайнової) шкоди має бути зазначено, в чому полягає ця шкода, якими неправомірними діями чи бездіяльністю її заподіяно позивачеві, з яких міркувань він виходив, визначаючи розмір шкоди, та якими доказами це підтверджується. В п. 9 вказаної Постановизазначено, що розмір відшкодування моральної (немайнової) шкоди суд визначає залежно від характеру та обсягу страждань (фізичних, душевних, психічних тощо), яких зазнав позивач, характеру немайнових втрат (їх тривалості, можливості відновлення тощо) та з урахуванням інших обставин. Зокрема, враховуються стан здоров`я потерпілого, тяжкість вимушених змін у його життєвих і виробничих стосунках, ступінь зниження престижу, ділової репутації, час та зусилля, необхідні для відновлення попереднього стану, добровільне - за власноюініціативою чи за зверненням потерпілого - спростуванняінформації редакцією засобу масової інформації. При цьому суд має виходити із засад розумності, виваженості та справедливості.

Для відшкодування моральної шкоди обов`язково необхідна наявність шкоди, протиправність діяння, наявність причинно-наслідкового зв`язку між шкодою і протиправним діянням заподіювача та вини останнього в її заподіянні.

Доводи позивача про те, що незаконні дії відповідачів, нанесли йому моральну шкоду, не обґрунтовані належним чином, не доведено причинно наслідкового зв`язку між дією та шкодою, не доведено в чому вона виражається та чим підтверджується. Таким чином посилання позивача на вищевказані незаконні дії, не підтверджені жодними належними та допустимими доказами, як і не обґрунтовано розмір сам розмір моральної шкоди, а тому відсутні підстави для задоволення позову в частині стягнення моральної шкоди.

Керуючись ст.ст. 220, 294, п. 4 ст. 295 ЦПК України, суд,

В И Р І Ш И В :

У задоволенні позовних вимог ОСОБА_3 до відповідачів Підволочиської селищної ради Підволочиського району Тернопільської області, Тернопільської районної ради Тернопільської області, Комунального некомерційного підприємства «Підволочиська центральна лікарня», про зобовязання вчинення дій, стягнення моральної шкоди відмовити.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку на його оскарження.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку, шляхом подачі апеляційної скарги до Тернопільського апеляційного суду Тернопільської області.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Учасник справи, якому повне рішення або ухвала суду не були вручені у день його (її) проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя Підволочиського районного суду

Тернопільської області Н.Б. Сташків

Дата ухвалення рішення07.03.2024
Оприлюднено03.04.2024
Номер документу118053433
СудочинствоЦивільне
Сутьзобовязання вчинення дій, стягнення моральної шкоди

Судовий реєстр по справі —604/1077/23

Рішення від 07.03.2024

Цивільне

Підволочиський районний суд Тернопільської області

Сташків Н. Б.

Ухвала від 10.10.2023

Цивільне

Підволочиський районний суд Тернопільської області

Сташків Н. Б.

Ухвала від 10.10.2023

Цивільне

Підволочиський районний суд Тернопільської області

Сташків Н. Б.

Ухвала від 14.08.2023

Цивільне

Підволочиський районний суд Тернопільської області

Сташків Н. Б.

Ухвала від 14.08.2023

Цивільне

Підволочиський районний суд Тернопільської області

Сташків Н. Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні