Справа № 487/2017/24
Провадження № 1-кс/487/1774/24
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
04.04.2024 м.Миколаїв
Слідчий суддя Заводського районного суду міста Миколаєва ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання начальника СВ ВП №2 Генічеського РВП ГУНП в Херсонській області майор поліції ОСОБА_3 у кримінальному провадженні №42023230000000412 від 29.09.2023 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.5 ст. 191 КК України, про тимчасовий доступ до документів,-
ВСТАНОВИВ:
Начальник СВ ВП №2 Генічеського РВП ГУНП в Херсонській області майор поліції ОСОБА_3 за погодженням з начальником відділу процесуального керівництва при провадженні досудового розслідування територіальними органами поліції та підтримання публічного обвинувачення Херсонської обласної прокуратури ОСОБА_4 звернувся до слідчого суді з клопотанням, в якому просив надати дозвіл на тимчасовий доступ до речей і документів та інформації, що перебувають у володінні НСЗУ ЄДРПОУ: НОМЕР_1 , а саме копій договорів (угод) укладених між НСЗУ та "МЕДИКО - САНІТАРНА ЧАСТИНА" МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), бухгалтерських документів до даних договорів, додатків, а також звітів наданих ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " ЄДРПОУ: НОМЕР_2 та наявних декларацій про вибір лікаря, який надає первинну медичну допомогу, інформацію щодо наданих медичних послуг пацієнтам а також інших документів (у тому числі вказаних документів з інформаційної системи НСЗУ), які стали підставою нарахування для проведення платежів на рахунки ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " у період з 24.02.2022 по 17.08.2023.
Клопотання слідчий обґрунтовує тим, що Слідчим управлінням ГУНП в Херсонській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №42023230000000412 від 29.09.2023 за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України.
Досудовим розслідуванням встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_2 отримано інформацію щодо впровадження протиправної схеми, пов`язаної з привласненням бюджетних коштів, з боку посадових осіб ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » МЦ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 , юридична адреса: АДРЕСА_1 , власник та директор ОСОБА_5 ) у період з 24.02.2022 по 17.08.2023 шляхом підроблення звітних даних, наданих до ІНФОРМАЦІЯ_4 (далі НСЗУ) привласнили бюджетні кошти у розмірі близько 1,2 млн гривень, які сплачені НСЗУ на виконання Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» та Положенням про ІНФОРМАЦІЯ_5 , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 №1101.
З`ясовано, що директор ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » МЦ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_6 з метою незаконного отримання коштів, надавала до НСЗУ фальсифіковані акти виконаних робіт (звітів) та недостовірні Е-декларації щодо пацієнтів, яким нібито надавалися медичні послуги.
24.02.2022 ОСОБА_6 виїхала з м. Нова Каховка Херсонської області до м. Чернівці, евакуювавши медичне обладнання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » МЦ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та фактично фінансово-господарську діяльність на території Херсонського регіону не здійснювало. Водночас, директор ОСОБА_6 , припинивши діяльність на території Херсонської області, з березня 2022 по липень 2023 року з метою отримання коштів надавала до НСЗУ фальсифіковані акти виконаних робіт (звітів) та недостовірні Е-декларації.
Також, 12.06.2023 між ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ) в особі директора ОСОБА_6 та ІНФОРМАЦІЯ_6 було укладено договір №1 про надання медичних послуг населення у відокремлених підрозділах ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " в селах Григорівка, Строганівка, та її відокремлених підрозділів процедурних кабінетах в селах: Павлівка, Іванівка Каховського район, Херсонської області з 01.04.2023 року. Загальна вартість договору 98 085 грн.
Відповідно даним пошуково-аналітичної системи «.007» (007. ІНФОРМАЦІЯ_7 ) встановлено, що між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » МЦ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та НСЗУ укладені договори №0000-18Е6-М000 від 19.01.2022, №2291-Е122-Р000 від 31.01.2022, №0000-ЕА96-М000 від 20.01.2023, №0000-АМ0Т-М000 від 02.05.2023, які стали підставою для проведення платежів на рахунки ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " за трансакціями № НОМЕР_3 від 12.03.2022 на суму 719 521.35 грн за договором №0000-18Е6-М000 від 19.01.2022, трансакція №230459605 від 12.03.2022 за договором №2291-Е122-Р000 від 31.01.2022 на суму 101 500 грн, трансакція №230839820 від 21.03.2022 за договором №2291-Е122-Р000 від 31.01.2022 на суму 101 500 грн, трансакція №23160303 від 07.04.2022 за договором №0000-18Е6-М000 від 19.01.2022 на суму 720 303.75 грн, трансакція №232084084 від 19.04.2022 за договором №2291-Е122-Р000 від 31.01.2022 на суму 101 500 грн, трансакція №232824572 від 04.05.2022 за договором №0000-18Е6-М000 від 19.01.2022 на суму 720 303.75 грн, трансакція №234700790 від 09.06.2022 за договором №0000-18Е6-М000 від 19.01.2022 на суму 720 303.75 грн, трансакція №237260388 від 25.07.2022 за договором №0000-18Е6-М000 від 19.01.2022 на суму 712 902.41 грн, трансакція №239841373 від 05.09.2022 за договором №0000-18Е6-М000 від 19.01.2022 на суму 712 902.41 грн, трансакція №239968011 від 07.09.2022 за договором №0000-18Е6-М000 від 19.01.2022 на суму 712 902.41 грн, трансакція №242747160 від 19.10.2022 за договором №0000-18Е6-М000 від 19.01.2022 на суму 712 902.41 грн, трансакція №245131537 від 23.11.2023 за договором №0000-18Е6-М000 від 19.01.2022 на суму 665 187.95 грн, трансакція №247556524 від 23.12.2023 за договором №0000-18Е6-М000 на суму 688 931.03 грн, трансакція №249899452 від 31.01.2023 за договором №0000-ЕА96-М000 від 20.01.2023 на суму 687 572.02 грн, трансакція №252271913 від 13.03.2023 за договором №0000-ЕА96-М000 від 20.01.2023 на суму 684 259.64 грн, трансакція №256136639 від 10.05.2023 за договором №0000-АМ0Т-М000 від 02.05.2023 на суму 674 064.51 грн, трансакція №258276359 від 09.06.2023 за договором №0000-АМ0Т-М000 від 02.05.2023 на суму 671 463.54 грн, трансакція №263680736 від 07.09.2023 за договором №0000-АМ0Т-М000 від 02.05.2023 на суму 2 802.24 грн, трансакція №264163877 від 14.09.2023 за договором №0000-АМ0Т-М000 від 02.05.2023 на суму 25 275.46 грн, трансакція №264056307 від 14.09.2023 за договором №0000-АМ0Т-М000 від 02.05.2023 на суму 48 698.49 грн.
Відповідно до п.6 Порядку реалізації програми державних гарантій медичного обслуговування населення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2022 №1464 «Деякі питання реалізації програми державних гарантій медичного обслуговування населення у 2023 році» (далі-Порядок), НСЗУ в межах програми медичних гарантій укладає договори про надання медичних послуг за програмою медичних гарантій, крім медичних послуг, включених до переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров`я та вищих медичних навчальних закладах, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 р. № 1138 (ЗП України, 1996 р., № 18, ст. 501; Офіційний вісник України, 2016 р., № 77, ст. 2567) (крім випадку, визначеного пунктом 40 розділу I зазначеного переліку), та медичних послуг, фінансування яких здійснюється за рахунок коштів інших програм державного бюджету, а також інших джерел, не заборонених законодавством.
Відповідно до п.7 Порядку, НСЗУ оплачує надані медичні послуги згідно з тарифами та коригувальними коефіцієнтами (які застосовуються шляхом множення), визначеними в цьому Порядку, на підставі звітів про медичні послуги, які подані надавачем медичних послуг та складені на підставі інформації, яка внесена до електронної системи охорони здоров`я не пізніше десятого робочого дня після закінчення відповідного звітного періоду, що складаються в порядку, передбаченому Типовою формою договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2018 р. № 410 Про договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій.
Відповідно до Порядку «функціонування електронної системи охорони здоров`я» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2018 р. № 411, який визначає механізм функціонування електронної системи охорони здоров`я та її компонентів, реєстрації користувачів, внесення та обміну інформацією і документами в електронній системі охорони здоров`я відповідно до Закону України Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення, до складу електронної системи охорони здоров`я входять центральна база даних та електронні медичні інформаційні системи, між якими забезпечено автоматизований обмін інформацією, даними та документами через відкритий програмний інтерфейс (АРI).
Інформаційна система НСЗУ - сукупність інформаційних підсистем щодо укладення та виконання договорів і накопичення інформації про них, аналізу даних, формування аналітичних та фінансових звітів, обміну інформацією між користувачами, метою функціонування яких є забезпечення виконання покладених на НСЗУ функцій щодо реалізації державної політики у сфері державних фінансових гарантій медичного обслуговування населення;
Власником центральної бази даних, у тому числі майнових прав на програмне забезпечення центральної бази даних, є держава у особі НСЗУ.
Володільцем відомостей Реєстру медичних спеціалістів, Реєстру суб`єктів господарювання у сфері охорони здоров`я, Реєстру медичних висновків є МОЗ. Розпорядником Реєстру медичних спеціалістів, Реєстру суб`єктів господарювання у сфері охорони здоров`я, Реєстру медичних висновків є НСЗУ.
Розпорядником інших реєстрів та володільцем їх відомостей та іншої інформації у центральній базі даних є НСЗУ.
У клопотанні слідчий посилається на те, що в ході досудового розслідування зазначеного кримінального провадження, з метою всебічного, повного і неупередженого дослідження обставин кримінального провадження, забезпечення прийняття законних і неупереджених процесуальних рішень, необхідно провести тимчасовий доступ до охоронюваної законом медичною інформацією, яка знаходиться у володінні НСЗУ ЄДРПОУ: НОМЕР_1 , а саме копій договорів (угод) укладених між НСЗУ та "МЕДИКО - САНІТАРНА ЧАСТИНА" МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), бухгалтерських документів до даних договорів, додатків, а також звітів наданих ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " ЄДРПОУ: НОМЕР_2 та наявних декларацій про вибір лікаря, який надає первинну медичну допомогу, інформацію щодо наданих медичних послуг пацієнтам а також інших документів (у тому числі вказаних документів з інформаційної системи НСЗУ), які стали підставою нарахування для проведення платежів на рахунки ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " у період з 24.02.2022 по 17.08.2023.
Отримані під час проведення відповідних заходів забезпечення кримінального провадження докази, самостійно або в сукупності з іншими доказами можуть мати суттєве значення для з`ясування протиправних дій, виявлення та документування ознак вчинення особливо тяжких злочинів та з одночасним створенням умов, що роблять неможливим або ускладнюють здійснення протиправної діяльності.
В інший спосіб неможливо вчасно отримати відомості про вчинення вказаного кримінального правопорушення, виявити всіх осіб, причетних до їх скоєння, а також запобігти настанню тяжких наслідків для інтересів держави.
В судовому засіданні слідчий не був присутнім, надав до суду заяву про розгляд клопотання за його відсутності.
Відповідно до ст. 163 КПК України, клопотання розглянуто без участі особи у володінні якої знаходяться речі та документи.
Дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя дійшов до наступного.
Відповідно до п. 5 ч. 2 ст. 131 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів є одним із заходів забезпечення кримінального провадження, який застосовується з метою досягнення дієвості цього провадження.
Згідно з ч. 1 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором (ч. 1 ст. 160 КПК України).
Порядок доступу до інформації регулюється положеннями ч.ч. 5, 6 ст.163 КПК України, а саме, слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; а також доведе можливість використання як доказ відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Слідчим суддею встановлено, що Слідчим управлінням ГУНП в Херсонській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №42023230000000412 від 29.09.2023 за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України.
Досудовим розслідуванням встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_2 отримано інформацію щодо впровадження протиправної схеми, пов`язаної з привласненням бюджетних коштів, з боку посадових осіб ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » МЦ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 , юридична адреса: АДРЕСА_1 , власник та директор ОСОБА_5 ) у період з 24.02.2022 по 17.08.2023 шляхом підроблення звітних даних, наданих до ІНФОРМАЦІЯ_4 (далі НСЗУ) привласнили бюджетні кошти у розмірі близько 1,2 млн гривень, які сплачені НСЗУ на виконання Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» та Положенням про ІНФОРМАЦІЯ_5 , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 №1101.
З`ясовано, що директор ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » МЦ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_6 з метою незаконного отримання коштів, надавала до НСЗУ фальсифіковані акти виконаних робіт (звітів) та недостовірні Е-декларації щодо пацієнтів, яким нібито надавалися медичні послуги.
24.02.2022 ОСОБА_6 виїхала з м. Нова Каховка Херсонської області до м. Чернівці, евакуювавши медичне обладнання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » МЦ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та фактично фінансово-господарську діяльність на території Херсонського регіону не здійснювало. Водночас, директор ОСОБА_6 , припинивши діяльність на території Херсонської області, з березня 2022 по липень 2023 року з метою отримання коштів надавала до НСЗУ фальсифіковані акти виконаних робіт (звітів) та недостовірні Е-декларації.
Також, 12.06.2023 між ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ) в особі директора ОСОБА_6 та ІНФОРМАЦІЯ_6 було укладено договір №1 про надання медичних послуг населення у відокремлених підрозділах ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " в селах Григорівка, Строганівка, та її відокремлених підрозділів процедурних кабінетах в селах: Павлівка, Іванівка Каховського район, Херсонської області з 01.04.2023 року. Загальна вартість договору 98 085 грн.
Відповідно даним пошуково-аналітичної системи «.007» (007. ІНФОРМАЦІЯ_7 ) встановлено, що між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » МЦ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та НСЗУ укладені договори №0000-18Е6-М000 від 19.01.2022, №2291-Е122-Р000 від 31.01.2022, №0000-ЕА96-М000 від 20.01.2023, №0000-АМ0Т-М000 від 02.05.2023, які стали підставою для проведення платежів на рахунки ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " за трансакціями № НОМЕР_3 від 12.03.2022 на суму 719 521.35 грн за договором №0000-18Е6-М000 від 19.01.2022, трансакція №230459605 від 12.03.2022 за договором №2291-Е122-Р000 від 31.01.2022 на суму 101 500 грн, трансакція №230839820 від 21.03.2022 за договором №2291-Е122-Р000 від 31.01.2022 на суму 101 500 грн, трансакція №23160303 від 07.04.2022 за договором №0000-18Е6-М000 від 19.01.2022 на суму 720 303.75 грн, трансакція №232084084 від 19.04.2022 за договором №2291-Е122-Р000 від 31.01.2022 на суму 101 500 грн, трансакція №232824572 від 04.05.2022 за договором №0000-18Е6-М000 від 19.01.2022 на суму 720 303.75 грн, трансакція №234700790 від 09.06.2022 за договором №0000-18Е6-М000 від 19.01.2022 на суму 720 303.75 грн, трансакція №237260388 від 25.07.2022 за договором №0000-18Е6-М000 від 19.01.2022 на суму 712 902.41 грн, трансакція №239841373 від 05.09.2022 за договором №0000-18Е6-М000 від 19.01.2022 на суму 712 902.41 грн, трансакція №239968011 від 07.09.2022 за договором №0000-18Е6-М000 від 19.01.2022 на суму 712 902.41 грн, трансакція №242747160 від 19.10.2022 за договором №0000-18Е6-М000 від 19.01.2022 на суму 712 902.41 грн, трансакція №245131537 від 23.11.2023 за договором №0000-18Е6-М000 від 19.01.2022 на суму 665 187.95 грн, трансакція №247556524 від 23.12.2023 за договором №0000-18Е6-М000 на суму 688 931.03 грн, трансакція №249899452 від 31.01.2023 за договором №0000-ЕА96-М000 від 20.01.2023 на суму 687 572.02 грн, трансакція №252271913 від 13.03.2023 за договором №0000-ЕА96-М000 від 20.01.2023 на суму 684 259.64 грн, трансакція №256136639 від 10.05.2023 за договором №0000-АМ0Т-М000 від 02.05.2023 на суму 674 064.51 грн, трансакція №258276359 від 09.06.2023 за договором №0000-АМ0Т-М000 від 02.05.2023 на суму 671 463.54 грн, трансакція №263680736 від 07.09.2023 за договором №0000-АМ0Т-М000 від 02.05.2023 на суму 2 802.24 грн, трансакція №264163877 від 14.09.2023 за договором №0000-АМ0Т-М000 від 02.05.2023 на суму 25 275.46 грн, трансакція №264056307 від 14.09.2023 за договором №0000-АМ0Т-М000 від 02.05.2023 на суму 48 698.49 грн.
Відповідно до п.6 Порядку реалізації програми державних гарантій медичного обслуговування населення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2022 №1464 «Деякі питання реалізації програми державних гарантій медичного обслуговування населення у 2023 році» (далі-Порядок), НСЗУ в межах програми медичних гарантій укладає договори про надання медичних послуг за програмою медичних гарантій, крім медичних послуг, включених до переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров`я та вищих медичних навчальних закладах, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 р. № 1138 (ЗП України, 1996 р., № 18, ст. 501; Офіційний вісник України, 2016 р., № 77, ст. 2567) (крім випадку, визначеного пунктом 40 розділу I зазначеного переліку), та медичних послуг, фінансування яких здійснюється за рахунок коштів інших програм державного бюджету, а також інших джерел, не заборонених законодавством.
Відповідно до п.7 Порядку, НСЗУ оплачує надані медичні послуги згідно з тарифами та коригувальними коефіцієнтами (які застосовуються шляхом множення), визначеними в цьому Порядку, на підставі звітів про медичні послуги, які подані надавачем медичних послуг та складені на підставі інформації, яка внесена до електронної системи охорони здоров`я не пізніше десятого робочого дня після закінчення відповідного звітного періоду, що складаються в порядку, передбаченому Типовою формою договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2018 р. № 410 Про договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій.
Відповідно до Порядку «функціонування електронної системи охорони здоров`я» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2018 р. № 411, який визначає механізм функціонування електронної системи охорони здоров`я та її компонентів, реєстрації користувачів, внесення та обміну інформацією і документами в електронній системі охорони здоров`я відповідно до Закону України Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення, до складу електронної системи охорони здоров`я входять центральна база даних та електронні медичні інформаційні системи, між якими забезпечено автоматизований обмін інформацією, даними та документами через відкритий програмний інтерфейс (АРI).
Інформаційна система НСЗУ - сукупність інформаційних підсистем щодо укладення та виконання договорів і накопичення інформації про них, аналізу даних, формування аналітичних та фінансових звітів, обміну інформацією між користувачами, метою функціонування яких є забезпечення виконання покладених на НСЗУ функцій щодо реалізації державної політики у сфері державних фінансових гарантій медичного обслуговування населення;
Власником центральної бази даних, у тому числі майнових прав на програмне забезпечення центральної бази даних, є держава у особі НСЗУ.
Володільцем відомостей Реєстру медичних спеціалістів, Реєстру суб`єктів господарювання у сфері охорони здоров`я, Реєстру медичних висновків є МОЗ. Розпорядником Реєстру медичних спеціалістів, Реєстру суб`єктів господарювання у сфері охорони здоров`я, Реєстру медичних висновків є НСЗУ.
Розпорядником інших реєстрів та володільцем їх відомостей та іншої інформації у центральній базі даних є НСЗУ.
З урахуванням встановлених досудовим розслідуванням обставин, у органу досудового розслідування виникла необхідність у тимчасовому доступі до документів, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_4 , ЄДРПОУ: НОМЕР_1 , а саме: договорів (угод), укладених між НСЗУ та "МЕДИКО - САНІТАРНА ЧАСТИНА" МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), бухгалтерських документів до даних договорів, додатків, а також звітів наданих ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " ЄДРПОУ: НОМЕР_2 та наявних декларацій про вибір лікаря, який надає первинну медичну допомогу, інформацію щодо наданих медичних послуг пацієнтам а також інших документів (у тому числі вказаних документів з інформаційної системи НСЗУ), які стали підставою нарахування для проведення платежів на рахунки ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " у період з 24.02.2022 по 17.08.2023.
Отримані під час проведення відповідних заходів забезпечення кримінального провадження докази самостійно або в сукупності з іншими доказами можуть мати суттєве значення для з`ясування протиправних дій, виявлення та документування ознак вчинення особливо тяжких злочинів та з одночасним створенням умов, що роблять неможливим або ускладнюють здійснення протиправної діяльності.
В інший спосіб неможливо вчасно отримати відомості про вчинення вказаного кримінального правопорушення, виявити всіх осіб, причетних до їх скоєння, а також запобігти настанню тяжких наслідків для інтересів держави, оскільки вони відносяться до охоронюваної законом таємниці.
Враховуючи вищевикладене, слідчий суддя приходить до висновку, що вищевказані документи можуть бути використані як доказ фактів та обставин, що підлягають встановленню у даному кримінальному провадженні, отримати їх іншим способом неможливо, оскільки містять лікарську таємницю, а тому є підстави для задоволення клопотання.
Керуючись ст.ст. 131, 159-163 КПК України, -
УХВАЛИВ:
Клопотання слідчого задовольнити.
Надати слідчому у кримінальному провадженні начальнику СВ ВП№2 Генічеського РВП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_3 та іншим слідчим, які здійснюють досудове розслідування у кримінальному провадженні №42023230000000412 від 29.09.2023, а саме: старшому слідчому в ОВС СУ ГУНП в Херсонській області підполковнику поліції ОСОБА_7 , слідчому СУ ГУНП в Херсонській області майору поліції ОСОБА_8 , заступнику начальника відділу СУ ГУНП в Херсонській області майору поліції ОСОБА_9 , старшому слідчому в ОВС СУ ГУНП в Херсонській області майору поліції ОСОБА_10 , слідчому СУ ГУНП в Херсонській області майору поліції ОСОБА_11 , старшому слідчому СУ ГУНП в Херсонській області майору поліції ОСОБА_12 дозвіл на тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_4 , ЄДРПОУ: НОМЕР_1 , а саме: договорів (угод), укладених між НСЗУ та "МЕДИКО - САНІТАРНА ЧАСТИНА" МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "БОГДАН" (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), бухгалтерських документів до даних договорів, додатків, а також звітів наданих ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " ЄДРПОУ: НОМЕР_2 та наявних декларацій про вибір лікаря, який надає первинну медичну допомогу, інформацію щодо наданих медичних послуг пацієнтам а також інших документів (у тому числі вказаних документів з інформаційної системи НСЗУ), які стали підставою нарахування для проведення платежів на рахунки ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " у період з 24.02.2022 по 17.08.2023, з можливістю зробити копії цих документів.
Ухвала дійсна до 04.06.2024.
Роз`яснити положення частини 1 статті 166 КПК України, згідно яких, у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Заводський районний суд м. Миколаєва |
Дата ухвалення рішення | 04.04.2024 |
Оприлюднено | 23.04.2024 |
Номер документу | 118126538 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Заводський районний суд м. Миколаєва
Карташева Т. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні