Ухвала
від 03.04.2024 по справі 497/938/23
БОЛГРАДСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

БОЛГРАДСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

03.04.2024

Справа № 497/938/23

Провадження № 2-р/497/3/24

УХВАЛА

про розгляд заяви щодо роз`яснення судового рішення

03.04.2024 року Болградський районний суд Одеської області у складі: головуючого судді Кравцової А.В., секретар судового засідання Ільєва Д.Д., розглянувши без участі сторін у приміщенні суду в м.Болград заяву представника відділу освіти про роз`яснення рішення суду у цивільній справі за позовом ОСОБА_1 до відділу освіти Болградської міської ради Одеської області про стягнення середнього заробітку, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог військова частина НОМЕР_1 (код НОМЕР_2 ),

ВСТАНОВИВ:

26.03.2024 року до суду надійшла вищезазначена заява про роз`яснення рішення суду у цивільній справі за позовом гр. ОСОБА_1 до відділу освіти Болградської міської ради Одеської області про стягнення середнього заробітку, якою представник заявника, стверджуючи, що у зв`язку з ухваленням 08.03.2024р. Одеським апеляційним судом Постанови прозалишення без змін рішення Болградського районного суду від 25.08.2023р. про стягнення 262912,10грн. з відділу освіти Болградської міської ради на користь ОСОБА_1 250912,1грн. середнього заробітку за період з 20.07.2022р. до 25.08.2023р. та 12000грн. витрат на правову допомогу, рішення набрало законної сили, відомості про оскарження судового рішення до ВС відсутні.

Заявник просить роз`яснити вищевказане рішення, а саме, чи слід боржнику за цим рішенням відділу освіти Болградської міської ради Одеської області під час виконання зазначеного рішення утримати податки і збори з суми стягнутої заробітної плати у порядку і розмірах, встановлених законом.

Розглянувши заяву, вивчивши матеріали справи та дослідивши докази, суд дійшов висновку, що заява підлягає розгляду, а порядок виконання судового рішення роз`ясненню з наступних підстав.

Відповідно до ч.3ст.271 ЦПК України, суд розглядає заяву про роз`яснення судового рішення у порядку, в якому було ухвалено відповідне судове рішення, протягом десяти днів з дня її надходження. В разі необхідності суд може викликати учасників справи, державного чи приватного виконавця у судове засідання. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час та місце судового засідання, не перешкоджає розглядові заяви про роз`яснення рішення.

Відповідно до ст.271 ЦПК України, за заявою учасників справи, державного виконавця, приватного виконавця суд роз`яснює судове рішення, яке набрало законної сили, не змінюючи змісту судового рішення. Подання заяви про роз`яснення судового рішення допускається, якщо судове рішення ще не виконане або не закінчився строк, протягом якого рішення може бути пред`явлене до примусового виконання. Про роз`яснення або відмову у роз`ясненні судового рішення суд постановлює ухвалу, яку може бути оскаржено.

Вищевказаним рішенням Болградського районного суду Одеської області від 25.08.2023р. з відділу освіти Болградської міської ради на користь ОСОБА_1 (як працівника, призваного на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період) стягнуто 250912,1грн. середнього заробітку за період з 20.07.2022р. до 25.08.2023р., а також стягнуто 12000грн. витрат на правову допомогу у цивільній справі за позовом ОСОБА_1 до відділу освіти Болградської міської ради Одеської області про стягнення середнього заробітку, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог військова частина НОМЕР_1 (код НОМЕР_2 ).

Це рішення залишене без змін Постановою Одеського апеляційного суду від 08.03.2024р. за результатами апеляційного перегляду справи за апеляційною скаргою відповідача - відділу освіти Болградської міської ради.

Відомості щодо касаційного оскарження відсутні.

Судом вивчено питання щодо оподаткування середнього заробітку та компенсаційних виплат середнього заробітку мобілізованих працівників.

Так,на офіційномусайті порталуДПС (https://dp.tax.gov.ua/baner/podatkovi-konsultatsii/konsultatsii-dlya-fizichnih-osib/print-65021.html) розміщено роз`яснення "Щодо оподаткування середнього заробітку та компенсаційних виплат середнього заробітку мобілізованих працівників", з якого вбачається наступне.

Частиною 3 статті119 КЗпП України від 10.12.1971р. (Закон України №322-VIII) зі змінами та доповненнями регламентвано, що за працівниками, призваними на строкову військову службу, військову службу за призовом осіб офіцерського складу, військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, військову службу за призовом осіб із числа резервістів в особливий період або прийнятими на військову службу за контрактом, у тому числі шляхом укладення нового контракту на проходження військової служби, під часдії особливогоперіоду настрок дойого закінченняабо додня фактичногозвільнення зберігаютьсямісце роботиі посада на підприємстві, в установі, організації, фермерському господарстві, сільськогосподарському виробничому кооперативі не залежновід підпорядкуваннята формивласності і у фізичних осіб - підприємців, у яких вони працювали на час призову. Таким працівникам здійснюється виплата грошового забезпечення за рахунок коштів Державного бюджету України відповідно до Закону України "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей".

У свою чергу, Постановою КМУ№105 від 04.03.2015р. був затверджений Порядок виплати компенсації підприємствам, установам, організаціям у межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період (далі Порядок №105), де було визначено механізм виплати компенсації підприємствам, установам, організаціям у межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, за рахунок коштів, передбачених у державному бюджеті за програмою 2501350 «Компенсація підприємствам, установам, організаціям у межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період». Виплата компенсації має здійснюватися підприємствами, установами, організаціями у строки, визначені ст.115КЗпП (п.6Порядку №105).

Однак,Постанова №105 від04.03.2015р. визнана такою, що втратила чинність Постановою КМУ №307 від 10.04.2019р.

Таким чином, слід звернутиувагу нароз`яснення,розміщені навищевказаному офіційномусайті порталуДПС щодо оподаткування доходів фізичних осіб, яке регламентується розд.IV Податкового кодексу України (далі - ПКУ) від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями, п.п.«и» п.п.165.1.1 п.165.1 ст.165 якого передбачено, що до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включаються, зокрема, компенсаційні виплати з бюджету в межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, але, відповідно доп.п.164.2.1п.164.2ст.164ПКУ, до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку включаються доходи у виді заробітної плати, нараховані (виплачені) платнику податку відповідно доумов трудовогодоговору (контракту).

У зв`язку з чим, доходи, отримані працівниками, які призвані на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, - що здійснюються самим підприємством (організацією) - у виді суми середнього заробітку та компенсаційної виплати з бюджету у межах середнього заробітку, що встановлені ст.119 КЗпП, - слід розглядатиокремо, оскільки види таких доходів є різними.

Отже, в разі нарахування (виплати, надання) саме роботодавцем суми середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, вказаний дохід є об`єктом оподаткування податком на доходи фізичних осіб та військовим збором.

Разом з цим, роботодавець та/абоподатковий агент має право здійснювати перерахуноксум нарахованихдоходів,утриманого податкуза будь-якийперіод тау будь-якихвипадках длявизначення правильностіоподаткування,незалежно відтого,чи маєплатник податкуправо назастосування податковоїсоціальної пільги(п.п.169.4.3п.169.3ст.169Кодексу).

Таким чином, роботодавець, в разі отримання компенсаційних виплат з бюджету в межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, які виплачуються таким роботодавцем відповідно до певного Порядку, має право здійснити перерахунок податку на доходи фізичних осіб, військового збору нарахованого на суми середнього заробітку вказаної категорії осіб.

Крім того, відповідно до п.176.2 ст.176 Податкового кодексу особи, які згідно з цим Кодексом мають статус податкових агентів, зобов`язані подавати у строки, встановлені зазначеним Кодексом для податкового кварталу, податковий розрахунок (форма №1-ДФ) до контролюючого органу за місцем свого розташування. Відповідно до Довідника ознак доходів Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма 1ДФ), затвердженого Наказом №4 Міністерства фінансів від 13.01.2015р., - податковий агент, який нараховує (виплачує, надає) суми середнього заробітку працівникам, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період відображає за ознакою доходу «101», компенсація середнього заробітку за рахунок коштів державного бюджету відповідно Постанови КМУ №105 за ознакою доходу «128». Докладніше з цього питання можливо ознайомитись в Інформаційно-довідковому ресурсі ДФС України («ЗІР») під категоріями 103,132.

Щодо оподаткування, нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування (далі єдиний внесок) на компенсацію здійснюються відрахування відповідно до ПКУ і ЗУ №2464-VI від 08.07.2010 «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування», на підставі якого п.7 Порядку №105 було передбачено, що нарахування і сплата єдиного соціального внеску на компенсацію проводяться відповідно до цього Закону, ч.7ст.7 якого визначено, що не нараховуєтьсяна виплатита неутримується єдинийвнесок звиплат,що компенсуютьсяз бюджету в межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період. Разом з цим, п.1 частини 1 статті 7 вказаного Закону №2464-VI передбачено, що базою нарахування єдиного внеску для роботодавців та найманих працівників є сума нарахованої кожній застрахованій особі заробітної плати за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у тому числі в натуральній формі, що визначаються ЗУ від 24.03.1995 №108/95-ВР «Про оплату праці», ст.2 якого визначено структуру заробітної плати, яка включає, зокрема, додаткову заробітну плату. Додаткова заробітна плата це винагорода за працю понад установлені норми, за трудові успіхи та винахідливість і за особливі умови праці, яка включає доплати, надбавки, гарантійні і компенсаційні виплати, передбачені чинним законодавством; премії, пов`язані з виконанням виробничих завдань і функцій.

З метою нарахування та утримання єдиного внеску доходи, отримані працівниками, призваними на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливийперіод у видісуми середнього заробітку або компенсаційної виплати з бюджету у межах середнього заробітку, що встановлені ст.119 КЗпП, слід розглядатиокремо, оскільки види таких доходів є різними.

Отже, якщо роботодавець нараховує мобілізованим працівникам середній заробіток та не отримує компенсаційні виплати, то сума середнього заробітку, що виплачується за рахунок коштів роботодавця, у складі заробітної плати є базою нарахування та утримання єдиного внеску.

Крім того, судом з`ясовано, що одним з завдань Пенсійного фонду є формування та ведення реєстру застрахованих осіб Державного реєстру, здійснення заходів щодо надання інформації з Державного реєстру відповідно до ЗУ №2464-VI, ст.12-1 якого визначено, що однією з функцій Пенсійного фонду є формування та ведення реєстру застрахованих осіб Державного реєстру, здійснення заходів щодо надання інформації з Державного реєстру відповідно до Закону.

Тобто, реєстр застрахованих осіб формує та веде Пенсійний фонд. Відповідно до ст.20 Закону №2464-VI, реєстр застрахованих осіб автоматизований банк відомостей, створений для ведення єдиного обліку фізичних осіб, які підлягають загальнообов`язковому державному соціальному страхуванню відповідно до закону. Застрахована особа фізична особа, яка відповідно до законодавства підлягає загальнообов`язковому державному соціальному страхуванню і сплачує (сплачувала) та/або за яку сплачується чи сплачувався у встановленому законом порядку єдиний внесок. Персоніфіковані відомості про заробітну плату (дохід, грошове забезпечення, допомогу, компенсацію) застрахованих осіб, на яку нараховано і з якої сплачено страхові внески, та інші відомості подаються до Пенсійного фонду. А, ст.13-1 ЗУ №2464-VI визначено, що Пенсійний фондта йоготериторіальні органимають правонадавати консультації з питань відомостей, поданих до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру, та ведення цього реєстру.

Таким чином, в разі виникнення питань з приводу правильності заповнення таблиці 6 Додатка 4 необхідно звертатися до органів Пенсійного фонду. Разом з тим, податкова консультація має індивідуальний характер і може використовуватися виключно тим платником податків, якому надано таку консультацію (п.52.2 ст.52 ПКУ).

Крім того, згідно інформації, що розміщена 12.12.2023р. на офіційному сайті порталу профспілки працівників освіти і науки України Службою правової допомоги (https://pon.org.ua/novyny/10774-trudovi-garantii-mobilizovanym-pracivnykam-zagalni-normy-ta-vyniatky.html), - теж роз`яснені трудові гарантії мобілізованим працівникам: загальні норми та винятки, відповідно до якої ч.3 ст.119 КЗпП України чітко зазначено, що за працівниками, призваними на строкову військову службу, військову службу за призовом осіб офіцерського складу, військову службу за призовом під часмобілізації,на особливийперіод, військову службу за призовом осіб із числа резервістів в особливий період або прийнятими на військову службу за контрактом, у тому числі шляхом укладення нового контракту на проходження військової служби, під часдії особливогоперіоду на строк до його закінчення або до дня фактичного звільнення зберігаються місце роботи і посада на підприємстві, в установі, організації, фермерському господарстві, сільськогосподарському виробничому кооперативі незалежно від підпорядкування та форми власності і у фізичних осіб-підприємців, у яких вони працювали на час призову. Виплата мобілізованимпрацівникам здійснюєтьсяза рахуноккоштів Державногобюджету Українивідповідно доЗУ «Просоціальний іправовий захиствійськовослужбовців тачленів їхсімей». Середній заробіток мобілізованому працівнику не зберігається з 19.07.2022 року відповідно до ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо оптимізації трудових відносин». Виняток залишаєтьсядля педагогічнихпрацівників закладів освіти, які призвані на військову службу під час мобілізації, щодо збереження середнього заробітку. Відповідно до п.2ст.57 ЗУ «Про освіту», за педагогічним чи науково-педагогічним працівником на час проходження військової служби за призовом під час мобілізації, на особливий період, або військової служби за призовом осіб із числа резервістів в особливий період за таким працівником зберігається попередній середній заробіток. Проте, 22.11.2023р. народними депутатами України проголосовано зміни до Закону, які фактично скасовують цю норму. Закон знаходиться на підписі у Президента України (ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо впорядкування надання та використання відпусток, а також інших питань», реєстраційний №8313 від 27.12.2022). Профспілка направила лист на ім`я ОСОБА_2 з запереченнями, адже скасування таких гарантій суперечить нормам ст.22 Конституції України, якою закріплено, що при прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод. Право на додаткову відпустку учасникам бойових дій та особам з інвалідністю внаслідок війни, статус яких визначений Законом України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» надається із збереженням заробітної плати тривалістю 14 календарних днів на рік відповідно до ст.77-2 КЗпП України. Наголошується, що додаткова відпустка не належить до щорічних відпусток і має бути використана протягом календарного року, оскільки в разі, якщо працівник не реалізував своє право скористатися нею, то це право не переходить на наступний рік. Право на відпустку без збереження заробітної плати відповідно до ст.25 ЗУ «Про відпустки», яка надається за бажанням працівника в обов`язковому порядку щорічно тривалістю до 14 календарних днів. Відповідно до ст.10 ЗУ «Про відпустки», надання повної тривалості щорічної відпустки до настання шестимісячного терміну безперервної роботи у перший рік роботи на даному підприємстві за бажанням працівника, а саме особам, звільненим після проходження строкової військової служби, військової служби за призовом під час мобілізації, на особливий період, військової служби за призовом осіб із числа резервістів в особливий період, військової служби за призовом осіб офіцерського складу або альтернативної (невійськової) служби, якщо після звільнення із служби вони були прийняті на роботу протягом трьох місяців, не враховуючи часу переїзду до місця проживання. Ст.42 КЗпП України зазначено, що при скороченні чисельності чи штату працівників у зв`язку зі змінами в організації виробництва і праці, - переважне право на залишення на роботі надається працівникам з більш високою кваліфікацією і продуктивністю праці і при рівних умовах таке право надається також працівникам з числа колишніх військовослужбовців строкової служби, військової служби за призовом під час мобілізації, на особливий період, військової служби за призовом осіб із числа резервістів в особливий період, військової служби за призовом осіб офіцерського складу та осіб, які проходили альтернативну (невійськову) службу, протягом двох років з дня звільнення їх зі служби.

Відповідно до п.1ст.2 ЗУ «Про військовий обов`язок і військову службу», військова служба є державною службою особливого характеру, яка полягає у професійній діяльності придатних до неї за станом здоров`я і віком громадян України (за винятком випадків, визначених законом), іноземців та осіб без громадянства, пов`язаній з обороною України, її незалежності та територіальної цілісності. Час проходження військової служби зараховується громадянам України до їх страхового стажу, стажу роботи, стажу роботи за спеціальністю, а також до стажу державної служби. Закон України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» гарантує виплату допомоги з тимчасової непрацездатності в розмірі 100 відсотків середньої заробітної плати незалежно від стажу роботи.

Постановою ВС від 16.10.2023р. у справі № 718/209/23 за провадженням №61-11879св23 стосовно збереження середнього заробітку за місцем роботи за педагогічними працівниками, які проходять військову службу за призовом під час мобілізації, роз`яснено щодо застосування норми ЗУ №2352-IX від 1.07.2022 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо оптимізації трудових відносин» (проект №7251). Так, згідно ч.2ст.39 ЗУ «Про військовий обов`язок і військову службу», громадяни України, призвані на строкову військову службу під час мобілізації, користуються гарантіями, передбаченими частиною 3 статті 119 КЗпП України, а також ч.1ст.53 і ч.2ст.57 ЗУ «Про освіту», ч.2ст.44, ч.1ст.54 і ч.3ст.63 ЗУ «Про фахову передвищу освіту», ч.2ст.46 ЗУ «Про вищу освіту».

17.03.2015р.,коли набувчинності Порядок№105,головним розпорядникомбюджетних коштівта відповідальнимвиконавцем бюджетноїпрограми 2501350було визначено Мінсоцполітики, яке перераховує кошти на зазначені цілі розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня структурним підрозділам з питань соціального захисту обласних (міських) державних адміністрацій, які в свою чергу, направляють їх в районні (міські) структурні підрозділи, а останні підприємствам. Визначено порядок подання документів, на підставі яких має здійснюватися компенсація. Підприємство було зобов`язано систематично подавати органам соціального захисту звіт про фактичні витрати на виплату середнього заробітку працівникам, погоджений з військовим комісаріатом. Обчислення середньої заробітної плати працівника здійснюється відповідно до Порядку обчислення середньої заробітної плати, затвердженого постановою КМУ від 08.02.1995р. №100. Виплату працівникамсереднього заробіткуздійснюється підприємством згідно ст.115 КЗпП України (не менше двох разів на місяць).

Що ждо відшкодуваннясудових витрату видівитрат направову допомогу,судом встановлено,що,відповідно доПостанови Другого апеляційного адмінсуду від 22.02.2020р. у справі №520/5925/19, компенсація судових витрат за своєю природою є обов`язковим відшкодуванням і фактично є формою відшкодування матеріальної шкоди, заподіяної неправомірними діями/бездіяльністю, рішеннями іншої сторони та вимушеними витратами, яких особа зазнала у зв`язку зі зверненням за судовим захистом, тому судові витрати підпадають під норму абз."а"пп.164.2.14ПКУі виключаються з переліку оподаткованих доходів.

Таким чином, з метою уникнення незрозумілості рішення, суд дійшов висновку, що підлягає роз`ясненню судове рішення за заявою ОСОБА_3 представника відповідача начальника відділу освіти відділу освіти Болградської міської ради Одеської області підлягає задоволенню, оскільки з матеріалів справи вбачається, що судом ці обставини досліджувалися в ході розгляду справи і ці відомості містяться у доказах, наданих суду сторонами.

Враховуючи вищевикладене, керуючись ст.ст.271,353ч.1п.21,430 ЦПК України, ст.235 КЗпП України, суд

УХВАЛИВ:

Задовольнити заяву представника відповідача начальника відділу освіти ОСОБА_3 про роз`яснення рішення суду у цивільній справі за позовом ОСОБА_1 до відділу освіти Болградської міської ради Одеської області про стягнення середнього заробітку, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог військова частина НОМЕР_1 (код НОМЕР_2 ).

Роз`яснити рішення Болградського районного суду Одеської області від 25.08.2024р. у цивільній справі № 497/938/23 (провадження №2/497/406/23) за позовом ОСОБА_1 до відділу освіти Болградської міської ради Одеської області про стягнення середнього заробітку, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог військова частина НОМЕР_1 (код НОМЕР_2 ), - яке підлягає виконанню наступним чином:

- відповідач відділ освіти Болградської міської ради Одеської області (вул.Інзовська,163, м.Болград, Одеська область, код ЄДРПОУ 44047320), як роботодавець, -має нарахуватиі виплатитина користьпозивача ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 (щопроживає заадресою: АДРЕСА_1 ,РНОКПП НОМЕР_3 ), якпрацівнику,що бувпризваний навійськову службуза призовомпід часмобілізації,на особливийперіод, -середню заробітнуплату за період з 20.07.2022р. до 25.08. 2023р. в розмірі 250912 (двісті п`ятдесяттисяч дев`ятсот дванадцять)гривень 10копійок;

-виплата середньоїзаробітної плати мобілізованим працівникам здійснюється за рахуноккоштів Державногобюджету України відповідно до ЗУ «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей»;

- однак,якщо роботодавець відділ освіти Болградської міської ради Одеської області на момент нарахування (у даному випадку) ще не отримає коштів для компенсаційної виплати має нарахуватиі виплатити ОСОБА_1 середній заробітокза рахуноккоштів роботодавцяу складізаробітної плати, що є базою для нарахування та утримання єдиного внеску;

-після виплатисереднього заробітку ОСОБА_1 зарахунок коштівроботодавця,та післяотримання коштівцієї компенсаційноївиплати зДержавного бюджету в межах середнього заробітку цього працівника, відділ освіти Болградської міської ради Одеської області, як роботодавець, має право здійснити перерахунок податку на доходи фізичних осіб, військового збору нарахованого на суми середнього заробітку вказаного працівника, тобто, здійснити донарахування;

- крім того, у зв`язку з можливою зміною чинного законодавства та порядком його виконання щодо податків, зборів та обов`язкових платежів, роботодавець має право,в разівиникнення питаньз приводуправильності нарахування,виплат інадання звітівв межахпитань щодовиплати середньогозаробітку працівнику, який був призваний на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, звернутися до органів Пенсійного фонду, Мінсоцполітики, Державної податкової служби та профспілки працівників освіти і науки, тощо, враховуючи, що податкова консультація має індивідуальний характер і може використовуватися виключно тим платником податків, якому надано таку консультацію (п.52.2 ст.52 ПКУ);

- виплата ОСОБА_1 в якості відшкодування судових втрат, до яких відносяться витрати на правову допомогу в розмірі 12000 (дванадцять тисяч) гривень, має бути здійснена в повному обсязі за рахунок відповідача відділу освіти Болградської міської ради Одеської області, і вони підпадають під норму абз."а"пп.164.2.14ПКУта виключаються з переліку оподаткованих доходів.

Ухвала може бути оскаржена протягом 15-ти днів з дня отримання її копії шляхом подання апеляційної скарги до Одеського апеляційного суду безпосередньо або через Болградський районний суд Одеської області.

Суддя А.В.Кравцова

Дата ухвалення рішення03.04.2024
Оприлюднено05.04.2024
Номер документу118127145
СудочинствоЦивільне
Сутьстягнення середнього заробітку,

Судовий реєстр по справі —497/938/23

Ухвала від 03.04.2024

Цивільне

Болградський районний суд Одеської області

Кравцова А. В.

Ухвала від 29.03.2024

Цивільне

Болградський районний суд Одеської області

Кравцова А. В.

Постанова від 08.03.2024

Цивільне

Одеський апеляційний суд

Громік Р. Д.

Ухвала від 11.10.2023

Цивільне

Одеський апеляційний суд

Громік Р. Д.

Рішення від 25.08.2023

Цивільне

Болградський районний суд Одеської області

Кравцова А. В.

Ухвала від 01.08.2023

Цивільне

Болградський районний суд Одеської області

Кравцова А. В.

Ухвала від 28.06.2023

Цивільне

Болградський районний суд Одеської області

Кравцова А. В.

Ухвала від 17.05.2023

Цивільне

Болградський районний суд Одеської області

Кравцова А. В.

Ухвала від 08.05.2023

Цивільне

Болградський районний суд Одеської області

Кравцова А. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні