ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
04 квітня 2024 року м. ПолтаваСправа № 440/4922/19
Полтавський окружний адміністративний суд у складі судді Слободянюк Н.І., розглянувши у порядку письмового провадження заяву про заміну сторони у справі за адміністративним позовом Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Полтавській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "КМЗ-Капітал" про стягнення заборгованості зі сплати капіталізованих платежів,
В С Т А Н О В И В:
26 березня 2024 року до Полтавського окружного адміністративного суду надійшла заява Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області від 20 березня 2024 року у справі №440/4922/19 про заміну сторони /а.с. 49-50/, в якій заінтересована особа, керуючись статтями 52, 379 КАС України, просить замінити стягувача: Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Полтавській області на правонаступника - Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області (ідентифікаційний код 13967927, вул. Гоголя, буд. 34, м. Полтава).
В обґрунтування вказаної заяви заінтересована особа зазначила, що 01 січня 2023 року набрав чинності Закон України від 21 вересня 2022 року №2620-ІХ, яким, зокрема, пункт 2 Розділу VII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування» від 23 вересня 1999 року № 1105-XIV викладено в наступній редакції: «Припинити Фонд соціального страхування України та управління виконавчої дирекції Фонду, реорганізувавши їх шляхом приєднання до Пенсійного фонду України з 1 січня 2023 року. Пенсійний фонд України та його територіальні органи є правонаступниками Фонду соціального страхування України, його виконавчої дирекції, управлінь виконавчої дирекції Фонду та їх відділень. Кабінету Міністрів України у встановленому порядку вжити заходів, що випливають із цього Закону.» Отже, повноваження Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Полтавській області зі сплати страхових виплат за страхуванням у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності передані Головному управлінню Пенсійного фонду України в Полтавській області.
Відповідно до витягу з протоколу передачі судової справи раніше визначеному складу суду від 01 квітня 2024 року заяву Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області від 20 березня 2024 року про заміну сторони у справі №440/4922/19 передано для розгляду судді Слободянюк Н.І.
Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 01 квітня 2024 року вказану заяву про заміну сторони призначено до розгляду в судовому засіданні на 04 квітня 2024 року об 15:00, витребувано докази.
04 квітня 2024 року від Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області до суду надійшли пояснення, в яких зазначено, що 22 лютого 2024 року на його адресу надійшла постанова Відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Полтавській області Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції від 15 лютого 2024 року про повернення виконавчого документу виконавчого листа №440/4922/19 від 23 березня 2020 року, виданого Полтавським окружним адміністративним судом. Даний виконавчий лист був пред`явлений до виконання 02 квітня 2020 року Управлінням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Полтавській області, яке є стягувачем за цим виконавчим документом, та відкрито виконавче провадження №61710989. З 01 січня 2023 року повноваження Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Полтавській області зі сплати страхових виплат за страхуванням у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності передані Головному управлінню Пенсійного фонду України в Полтавській області. Також заявлено клопотання про проведення судового засідання за відсутності представника ГУ ПФУ в Полтавській області.
У судове засідання з розгляду заяви про заміну сторони представники учасників справи та заінтересованої особи не з`явилися, будучи належним чином повідомленими про дату, час і місце розгляду заяви /а.с. 65, 78-80/.
Відповідно до частин першої та другої статті 379 Кодексу адміністративного судочинства України у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, замінює сторону виконавчого провадження її правонаступником. Суд розглядає питання про заміну сторони виконавчого провадження в десятиденний строк у судовому засіданні з повідомленням державного виконавця або заінтересованої особи, які звернулися з поданням (заявою), та учасників справи. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.
З огляду на положення наведених норм, суд визнав за можливе розглядати заяву про заміну боржника у виконавчому листі за відсутності представників учасників справи та заінтересованої особи.
Дослідивши матеріали справи та заяви, суд встановив такі обставини та відповідні до них правовідносини.
Рішенням Полтавського окружного адміністративного суду від 14 лютого 2020 року у справі №440/4922/19 адміністративний позов Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Полтавській області (вул. Гоголя, буд.34, м. Полтава, 36011, ідентифікаційний код 41319427) до Товариства з обмеженою відповідальністю "КМЗ-Капітал" (вул. Полтавська, буд. 27, оф. 63, м.Гадяч, Гадяцький район, Полтавська область, 37300, ідентифікаційний код 35939237) про стягнення заборгованості зі сплати капіталізованих платежів у сумі 417322,09 грн задоволено: стягнуто з Товариства з обмеженою відповідальністю "КМЗ-Капітал" (вул. Полтавська, буд. 27, оф. 63, м. Гадяч, Гадяцький район, Полтавська область, 37300, ідентифікаційний код 35939237) на користь Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Полтавській області (вул. Гоголя, буд.34, м. Полтава, 36011, ідентифікаційний код 41319427) капіталізовані платежі в сумі 417322,09 грн (чотириста сімнадцять тисяч триста двадцять дві гривні дев`ять копійок) на розрахунковий рахунок UA548999980000355439000116305 Миргородського відділення Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Полтавській області (код ЄДРПОУ 41425720) в Державній казначейській службі України, МФО 899998.
Вказане рішення в апеляційному порядку не оскаржувалось.
23 березня 2020 року Полтавським окружним адміністративним судом видано виконавчий лист у справі №440/4922/19 /а.с. 51/ про стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю "КМЗ-Капітал" (вул. Полтавська, буд. 27, оф. 63, м. Гадяч, Гадяцький район, Полтавська область, 37300, ідентифікаційний код 35939237) на користь Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Полтавській області (вул. Гоголя, буд.34, м. Полтава, 36011, ідентифікаційний код 41319427) капіталізованих платежів в сумі 417322,09 грн (чотириста сімнадцять тисяч триста двадцять дві гривні дев`ять копійок) на розрахунковий рахунок UA548999980000355439000116305 Миргородського відділення Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Полтавській області (код ЄДРПОУ 41425720) в Державній казначейській службі України, МФО 899998.
Стягувачем у вказаному виконавчому листі зазначено: Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Полтавській області (вул. Гоголя, буд.34, м. Полтава, 36011, ідентифікаційний код 41319427).
Відповідно до даних Автоматизованої системи виконавчого провадження від 04 квітня 2024 року /а.с. 88/ 02 квітня 2020 року відкрито виконавче провадження №61710989; орган ДВС / приватний виконавець: Відділ примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Полтавській області Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (ЄДРПОУ 43316700), боржник: ТОВ "КМЗ-Капітал" (ЄДРПОУ: 35939237), стягувач: Управління виконавчої дирекції Фонду Соціального страхування України у Полтавській обл. (ЄДРПОУ 41319427).
15 лютого 2024 року головним державним виконавцем Відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Полтавській області Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції винесено постанову про повернення виконавчого документа стягувачу у ВП №61710989 /а.с. 82-зворот 83/, якою виконавчий лист №440/4922/19, виданий 23 березня 2020 року Полтавським окружним адміністративним судом, повернуто стягувачу на підставі пункту 2 частини першої статті 37 Закону України «Про виконавче провадження».
Вирішуючи заяву Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області від 20 березня 2024 року про заміну сторони у справі №440/4922/19, суд виходить з наступного.
Відповідно до статті 129-1 Конституції України суд ухвалює рішення іменем України. Судове рішення є обов`язковим до виконання. Держава забезпечує виконання судового рішення у визначеному законом порядку. Контроль за виконанням судового рішення здійснює суд.
Серед основних засад судочинства, згідно з пунктом 9 частини другої статті 129 Конституції України, є обов`язковість судового рішення.
Як закріплено приписами частин другої та третьої статті 14 КАС України, судові рішення, що набрали законної сили, є обов`язковими до виконання всіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими та службовими особами, фізичними і юридичними особами та їх об`єднаннями на всій території України. Невиконання судового рішення тягне за собою відповідальність, встановлену законом.
Згідно зі статтею 370 КАС України судове рішення, яке набрало законної сили, є обов`язковим для учасників справи, для їхніх правонаступників, а також для всіх органів, підприємств, установ та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб і підлягає виконанню на всій території України, а у випадках, встановлених міжнародними договорами, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, або за принципом взаємності, - за її межами. Невиконання судового рішення тягне за собою відповідальність, встановлену законом.
Відповідно до частини першої статті 373 КАС України виконання судового рішення здійснюється на підставі виконавчого листа, виданого судом, який розглядав справу як суд першої інстанції.
За правилами частини четвертої статті 372 КАС України примусове виконання судових рішень в адміністративних справах здійснюється в порядку, встановленому законом.
Умови і порядок виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб), які відповідно до закону підлягають примусовому виконанню, визначає Закон України «Про виконавче провадження» від 02 червня 2016 року №1404-VIII /надалі - Закон №1404-VIII/.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про виконавче провадження» виконавче провадження як завершальна стадія судового провадження і примусове виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб) (далі - рішення) - сукупність дій визначених у цьому Законі органів і осіб, що спрямовані на примусове виконання рішень і проводяться на підставах, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією України, цим Законом, іншими законами та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону, а також рішеннями, які відповідно до цього Закону підлягають примусовому виконанню.
Згідно з частиною першою статті 379 Кодексу адміністративного судочинства України у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд може замінити сторону виконавчого провадження її правонаступником.
Частиною четвертою вказаної статті визначено, що положення цієї статті застосовуються також у випадку необхідності заміни боржника або стягувача у виконавчому листі до відкриття виконавчого провадження.
З огляду на положення наведених норм, обов`язковою умовою для заміни сторони виконавчого провадження є вибуття однієї із сторін виконавчого провадження та правонаступництво сторони, яка вибула, іншим суб`єктом з переходом до нього прав та обов`язків сторони, яка вибула.
Публічне правонаступництво органів державної влади є окремим, особливим видом правонаступництва, під таким терміном розуміється перехід в установлених законом випадках прав та обов`язків одного суб`єкта права іншому. При цьому обов`язок щодо відновлення порушених прав особи покладається на орган, компетентний відновити такі права. Такий підхід про перехід до правонаступника обов`язку відновити порушене право відповідає принципу верховенства права.
Функції держави, які реалізовувалися ліквідованим органом, не можуть бути припинені та підлягають передачі іншим державним органам, за винятком того випадку, коли держава відмовляється від таких функцій взагалі.
Отже, правонаступництво у сфері управлінської діяльності органів державної влади (публічне правонаступництво) передбачає повне або часткове передання (набуття) адміністративної компетенції одного суб`єкта владних повноважень (суб`єкта публічної адміністрації) до іншого або внаслідок припинення первісного суб`єкта, або внаслідок повного чи часткового припинення його адміністративної компетенції.
У такому разі також відбувається вибуття суб`єкта владних повноважень із публічних правовідносин.
Особливістю адміністративного (публічного) правонаступництва є те, що подія переходу прав та обов`язків, що відбувається із суб`єктами владних повноважень, сама собою повинна бути публічною та врегульованою нормами адміністративного права.
При цьому можна виділити дві форми адміністративного (публічного) правонаступництва: 1) фактичне (або компетенційне адміністративне правонаступництво), тобто таке, де вирішуються питання передачі фактичних повноважень від одного до іншого органу, посадової особи (або повноважень за компетенцією) та 2) процесуальне адміністративне (публічне) правонаступництво.
Фактичне (компетенційне) адміністративне (публічне) правонаступництво - це врегульовані нормами адміністративного права умови та порядок передання адміністративної компетенції від одного суб`єкта владних повноважень (суб`єкта публічної адміністрації) до іншого, який набуває певні владні повноваження внаслідок ліквідації органу чи посади суб`єкта владних повноважень, припинення первісного суб`єкта, або внаслідок повного чи часткового припинення компетенції органу публічної адміністрації чи припинення повноважень посадової особи.
Процесуальне адміністративне (публічне) правонаступництво - це унормована можливість заміни адміністративним судом (на будь-якій стадії процесу судового розгляду справи в суді першої, апеляційної та касаційної інстанцій (крім випадків перегляду справи за винятковими чи нововиявленими обставинами) сторони чи третьої особи іншим суб`єктом, коли права та обов`язки суб`єкта владних повноважень перейшли від сторони (в адміністративній справі) до іншого суб`єкта владних повноважень, а також можливість суб`єкта публічної адміністрації (правонаступника) вступити в судовий процес як сторона чи третя особа.
При визначенні процесуального адміністративного (публічного) правонаступництва суд повинен виходити з того, хто є правонаступником у спірних правовідносинах, і враховувати таке: якщо під час розгляду адміністративної справи буде встановлено, що орган державної влади, орган місцевого самоврядування, рішення, дії чи бездіяльність яких оскаржуються, припинили свою діяльність, то суд повинен залучити до участі у справі їхніх правонаступників.
Отже, підставою для переходу адміністративної компетенції від одного суб`єкта владних повноважень до іншого (набуття адміністративної компетенції) є події, що відбулися із суб`єктом владних повноважень.
Аналогічна правова позиція сформована Верховним Судом у постанові від 16 травня 2023 року у справі № 480/953/21, а також підтримана у постанові від 23 листопада 2023 року у справі №802/612/17-а (провадження № К/990/33650/23).
Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування» та Законом України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» від 21 вересня 2022 року № 2620-IX, який набрав чинності з 01 січня 2023 року, Закон України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування» викладено у новій редакції.
Відповідно до частини першої статті 4 Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування» у редакції Закону від 21 вересня 2022 року № 2620-IX уповноваженим органом управління в системі загальнообов`язкового державного соціального страхування у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності та від нещасного випадку (далі - уповноважений орган управління) є Пенсійний фонд України.
Згідно з пунктом 1 Розділу VII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування» у редакції Закону від 21 вересня 2022 року №2620-IX, цей Закон набирає чинності з 01 січня 2023 року.
Пунктом 2 цього розділу ухвалено припинити Фонд соціального страхування України та управління виконавчої дирекції Фонду, реорганізувавши їх шляхом приєднання до Пенсійного фонду України з 1 січня 2023 року. Пенсійний фонд України та його територіальні органи є правонаступниками Фонду соціального страхування України, його виконавчої дирекції, управлінь виконавчої дирекції Фонду та їх відділень. Кабінету Міністрів України у встановленому порядку вжити заходів, що випливають із цього Закону.
Відповідно до пункту 7 Розділу VII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування» стягнення та погашення заборгованості із страхових внесків на загальнообов`язкове державне соціальне страхування у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, пенсійне страхування, єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, у тому числі в судовому порядку, у справах про банкрутство, за виконавчими документами, провадження за якими відкрито до дня набрання чинності цим Законом, здійснюють територіальні органи Пенсійного фонду України
Таким чином, з 01 січня 2023 року відбулося публічне правонаступництво, тобто перехід прав та обов`язків від Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Полтавській області до Головного управління Пенсійного Фонду України в Полтавській області, в тому числі щодо стягнення та погашення заборгованості із страхових внесків на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.
15 травня 2023 року проведено державну реєстрацію припинення Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Полтавській області (код ЄДРПОУ 41319427) як юридичної особи в результаті її реорганізації, про що до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесено запис за № 1009571120056007513 /а.с. 71-77/.
Судовим розглядом встановлено, що 02 квітня 2020 року було відкрито виконавче провадження №61710989 з примусового виконання виконавчого листа №440/4922/19, виданого 23 березня 2020 року Полтавським окружним адміністративним судом, боржником у якому є ТОВ "КМЗ-Капітал" (ЄДРПОУ: 35939237), а стягувачем - Управління виконавчої дирекції Фонду Соціального страхування України у Полтавській обл. (ЄДРПОУ 41319427).
15 лютого 2024 року головним державним виконавцем Відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Полтавській області Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції винесено постанову про повернення виконавчого документа стягувачу у ВП №61710989 /а.с. 82-зворот 83/, якою виконавчий лист №440/4922/19, що виданий 23 березня 2020 року Полтавським окружним адміністративним судом, повернуто стягувачу на підставі пункту 2 частини першої статті 37 Закону України «Про виконавче провадження».
Згідно статті 12 Закону України «Про виконавче провадження» виконавчі документи можуть бути пред`явлені до примусового виконання протягом трьох років, крім посвідчень комісій по трудових спорах та виконавчих документів, за якими стягувачем є держава або державний орган, які можуть бути пред`явлені до примусового виконання протягом трьох місяців.
Строки, зазначені в частині першій цієї статті, встановлюються для виконання рішення з наступного дня після набрання ним законної сили чи закінчення строку, встановленого в разі відстрочки чи розстрочки виконання рішення, а якщо рішення підлягає негайному виконанню - з наступного дня після його прийняття.
Виконавчий документ про стягнення періодичних платежів у справах про стягнення аліментів, відшкодування шкоди, заподіяної внаслідок каліцтва чи іншого ушкодження здоров`я, втрати годувальника тощо може бути пред`явлено до виконання протягом усього періоду, на який присуджені платежі.
Строки пред`явлення виконавчого документа до виконання перериваються у разі:
1) пред`явлення виконавчого документа до виконання;
2) надання судом, який розглядав справу як суд першої інстанції, відстрочки або розстрочки виконання рішення.
У разі повернення виконавчого документа стягувачу у зв`язку з неможливістю в повному обсязі або частково виконати рішення строк пред`явлення такого документа до виконання після переривання встановлюється з дня його повернення, а в разі повернення виконавчого документа у зв`язку із встановленою законом забороною щодо звернення стягнення на майно чи кошти боржника, а також проведення інших виконавчих дій стосовно боржника - з дня закінчення строку дії відповідної заборони.
Стягувач, який пропустив строк пред`явлення виконавчого документа до виконання, має право звернутися із заявою про поновлення такого строку до суду, який розглядав справу як суд першої інстанції.
За приписами частини п`ятої статті 15 Закону України «Про виконавче провадження» у разі вибуття однієї із сторін виконавець за заявою сторони, а також заінтересована особа мають право звернутися до суду із заявою про заміну сторони її правонаступником. Для правонаступника усі дії, вчинені до його вступу у виконавче провадження, є обов`язковими тією мірою, якою вони були б обов`язковими для сторони, яку правонаступник замінив.
Пунктом 2 частини першої статті 37 Закону України «Про виконавче провадження» передбачено, що виконавчий документ повертається стягувачу, якщо у боржника відсутнє майно, на яке може бути звернено стягнення, а здійснені виконавцем відповідно до цього Закону заходи щодо розшуку такого майна виявилися безрезультатними.
З аналізу частини четвертої та п`ятої статті 12 Закону України «Про виконавче провадження» убачається, що після переривання строку пред`явлення виконавчого документа до виконання у зв`язку з його пред`явленням до виконання перебіг строку починається заново з наступного дня після його повернення. Час, що минув до переривання строку, до нового строку не зараховується. Суть переривання строку полягає у тому, що при настанні зазначених обставин (юридичних фактів) перебіг строку починається спочатку, а час, який минув до перерви, до нового строку не зараховується.
Таким чином, повернення виконавчого документа без виконання не позбавляє стягувача права на повторне пред`явлення виконавчого документа до виконання в межах строку, встановленого статтею 12 Закону України «Про виконавче провадження».
Така позиція узгоджується з подібними правовими висновками, висловленими у постановах Верховного Суду від 25 листопада 2019 року у справі № 328/527/17, від 22 вересня 2021 року у справі № 240/10258/19 та від 23 листопада 2023 року у справі №802/612/17-а (провадження № К/990/33650/23).
З огляду на те, що стягувачу виконавчий документ було повернуто 15 лютого 2024 року, тобто строк був перерваний, строк пред`явлення виконавчого документа до виконання (виконавчого листа №440/4922/19, виданого 23 березня 2020 року Полтавським окружним адміністративним судом) наразі ще не закінчений.
Зважаючи на те, що з 01 січня 2023 року відбулося публічне правонаступництво, тобто перехід прав та обов`язків від Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Полтавській області до Головного управління Пенсійного Фонду України в Полтавській області, та враховуючи приписи пункту 7 Розділу VII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування», а строк пред`явлення виконавчого листа №440/4922/19, виданого 23 березня 2020 року Полтавським окружним адміністративним судом, до примусового виконання наразі ще не закінчився, суд доходить висновку про наявність відповідно до частини четвертої статті 379 Кодексу адміністративного судочинства України правових підстав для заміни у виконавчому листі №440/4922/19, виданому 23 березня 2020 року Полтавським окружним адміністративним судом, стягувача: Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Полтавській області (вул. Гоголя, буд. 34, м. Полтава, 36011, ідентифікаційний код 41319427) на його правонаступника - Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області (вул. Гоголя, буд. 34, м. Полтава, Полтавська область, 36000, ідентифікаційний код 13967927).
Таким чином, заява Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області від 20 березня 2024 року про заміну сторони у справі №440/4922/19 підлягає задоволенню.
Керуючись статтями 229, 248, 256, 294, 295, 379 Кодексу адміністративного судочинства України,
У Х В А Л И В:
Заяву Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області від 20 березня 2024 року про заміну сторони у справі №440/4922/19 за адміністративним позовом Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Полтавській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "КМЗ-Капітал" про стягнення заборгованості зі сплати капіталізованих платежів задовольнити.
Замінити стягувача, Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Полтавській області (вул. Гоголя, буд. 34, м. Полтава, 36011, ідентифікаційний код 41319427), у виконавчому листі №440/4922/19, виданому Полтавським окружним адміністративним судом 23 березня 2020 року про стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю "КМЗ-Капітал" (вул. Полтавська, буд. 27, оф. 63, м. Гадяч, Гадяцький район, Полтавська область, 37300, ідентифікаційний код 35939237) на користь Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Полтавській області (вул. Гоголя, буд.34, м. Полтава, 36011, ідентифікаційний код 41319427) капіталізованих платежів в сумі 417322,09 грн (чотириста сімнадцять тисяч триста двадцять дві гривні дев`ять копійок) на розрахунковий рахунок UA548999980000355439000116305 Миргородського відділення Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Полтавській області (код ЄДРПОУ 41425720) в Державній казначейській службі України, МФО 899998, на його правонаступника - Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області (вул. Гоголя, буд. 34, м. Полтава, Полтавська область, 36000, ідентифікаційний код 13967927).
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання.
Ухвала може бути оскаржена до Другого апеляційного адміністративного суду в порядку, визначеному частиною восьмою статті 18, частинами сьомою-восьмою статті 44 та статтею 297 Кодексу адміністративного судочинства України шляхом подання апеляційної скарги безпосередньо до суду апеляційної інстанції.
СуддяН.І. Слободянюк
Суд | Полтавський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 04.04.2024 |
Оприлюднено | 08.04.2024 |
Номер документу | 118142471 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного соціального страхування, у тому числі від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності |
Адміністративне
Полтавський окружний адміністративний суд
Н.І. Слободянюк
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні