Ухвала
від 04.04.2024 по справі 909/744/22
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

04.04.2024 м. Івано-ФранківськСправа № 909/744/22

Господарський суд Івано-Франківської області у складі судді Горпинюка І.Є., за участі: секретаря судового засідання Феденько Н.М., учасників справи: представника ініціюючого кредитора Головного управління ДПС в Івано-Франківській області Клебана М.А., ліквідатора Комунального підприємства "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління" - арбітражного керуючого Шалашного Л.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу № 909/744/22 про банкрутство Комунального підприємства "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління",

ВСТАНОВИВ:

у провадженні Господарського суду Івано-Франківської області знаходиться справа за заявою Головного управління ДПС в Івано-Франківській області про банкрутство Комунального підприємства "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління".

Ухвалою від 03.11.2022 Господарський суд Івано-Франківської області відкрив провадження у справі про банкрутство КП "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління"; визнав грошові вимоги ініціюючого кредитора Головного управління ДПС в Івано-Франківській області до боржника КП "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління" в сумі 4976196,83 грн; ввів з 03.11.2022 мораторій на задоволення вимог кредиторів КП "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління"; ввів процедуру розпорядження майном КП "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління" строком на 170 календарних днів (до 24.04.2023); розпорядником майна КП "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління" призначив арбітражного керуючого Шалашного Леоніда Олександровича; встановив розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого Шалашного Леоніда Олександровича за виконання ним повноважень розпорядника майна КП "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління" в розмірі середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останніх 12 місяців його роботи до відкриття провадження у справі про банкрутство, але не менше трьох розмірів мінімальної заробітної плати за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень розпорядника майна, за рахунок коштів заявника (ініціюючого кредитора), авансованих на депозитний рахунок суду, а після закінчення авансованих коштів - за рахунок коштів, одержаних боржником - юридичною особою у результаті господарської діяльності, або коштів, одержаних від продажу майна боржника, яке не перебуває в заставі; заборонив боржнику - КП "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління" та власнику майна (органу, уповноваженому управляти майном) боржника приймати рішення щодо ліквідації, реорганізації боржника, а також відчужувати основні засоби та предмети застави; суд ухвалив оприлюднити на офіційному веб-порталі судової влади України повідомлення про відкриття провадження у справі про банкрутство боржника Комунального підприємства "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління" (вул. Максимовича, буд. 13, м. Івано-Франківськ, Івано-Франківська обл., 76006, ідентифікаційний код юридичної особи: 31263017); визначив наступні дати у справі № 909/744/22: строк подання розпорядником майна до господарського суду відомостей про результати розгляду вимог кредиторів - до 23.12.2022, строк проведення розпорядником майна інвентаризації майна боржника - до 03.01.2023; зобов`язав розпорядника майна надати: відзиви на заяви кредиторів; письмовий звіт про надіслані всім кредиторам боржника повідомлення про результати розгляду грошових вимог та їх отримання кредиторами разом з копіями повідомлень про вручення поштового відправлення та описів вкладення у поштове відправлення або інших документів, що підтверджують надсилання повідомлення кредиторам; відомості щодо виконання повноважень відповідно до ч. 3 ст. 44 Кодексу України з процедур банкрутства; попереднє засідання суду призначив на 12.01.2023.

З метою виявлення усіх кредиторів та осіб, які виявили бажання взяти участь у санації боржника, 03.11.2022, на офіційному веб-сайті судової влади України було оприлюднено повідомлення про відкриття Господарським судом Івано-Франківської області провадження у справі № 909/744/22 про банкрутство Комунального підприємства "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління" (номер публікації: 69483).

02.12.2022 до суду надійшла заява Комунального підприємства "Івано-Франківськводоекотехпром" (вих. № 75.3.4/9009 від 01.12.2022; вх. № 15502/22) про майнові вимоги до боржника; розмір вимог кредитора становить 9806,10 грн. заборгованості за надані послуги централізованого водопостачання та водовідведення.

Ухвалою від 06.12.2022 вищевказану заяву прийнято до розгляду в попередньому засіданні суду на 12.01.2023.

03.01.2023 до суду надійшла заява Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області (вх. № 187/23) про кредиторські (грошові) вимоги до боржника; розмір вимог кредитора становить 71682,22 грн. заборгованості по відшкодуванню фактичних витрат на виплату і доставку пенсій призначених на пільгових умовах та 4962,00 грн. судового збору.

У зв`язку з тим, що зазначена вище заява Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області надійшла після завершення строку, визначеного ч. 1 ст. 45 Кодексу, суд ухвалою від 04.01.2023 прийняв заяву Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області про кредиторські (грошові) вимоги до боржника до розгляду та призначив її розгляд в судовому засіданні на 26.01.2023, після попереднього засідання господарського суду.

05.01.2023 до суду надійшло клопотання арбітражного керуючого Шалашного Леоніда Олександровича про проведення судового засідання в режимі відеоконференції (вх. № 315/23). Ухвалою від 10.01.2023 суд задовольнив вищезазначене клопотання арбітражного керуючого Шалашного Л.О. та ухвалив провести попереднє засідання, призначене на 12.01.2023 та усі наступні судові засідання по справі № 909/744/22 в режимі відеоконференції поза межами приміщення суду із застосуванням власних технічних засобів за допомогою комплексу технічних засобів та програмного забезпечення "ВКЗ".

06.01.2023 від розпорядника майна боржника - арбітражного керуючого Шалашного Л.О. надійшло повідомлення від 05.01.2023 № 02-01/Ш-2 (вх. № 367/23) про те, що станом на 05.01.2023 звернулося два кредитори, а саме: Комунальне підприємство "Івано-Франківськводоекотехпром" з грошовими вимогами до боржника на суму 9806,10 грн.; Головне управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області з грошовими вимогами до боржника на суму 76644,22 грн.; вказані вимоги визнані в повному обсязі та включені до реєстру вимог кредиторів згідно черговості передбаченої ст. 64 Кодексу України з процедур банкрутства. До зазначеного вище повідомлення додано: відзив на заяву Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області з доказами відправлення та описом вкладення, звіт про надіслання останньому повідомлення про результати розгляду грошових вимог та реєстр вимог кредиторів.

09.01.2022, на виконання вимог ухвали суду від 03.11.2022, від розпорядника майна боржника - арбітражного керуючого Шалашного Л.О. надійшло повідомлення від 03.01.2023 № 02-01/Ш-2 (вх. № 460/23) щодо проведення розпорядником майна інвентаризації майна боржника; до зазначеного повідомлення долучено матеріали на 43 аркушах (том 2, а.с. 170-212).

12.01.2023 за результатами попереднього засідання суд постановив ухвалу, якою, зокрема, ухвалив вважати такими, що визнані судом грошові вимоги ініціюючого кредитора Головного управління ДПС в Івано-Франківській області до боржника Комунального підприємства "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління", які підлягають внесенню розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів Комунального підприємства "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління" в розмірі 4976196,83 грн. (згідно з ухвалою суду від 03.11.2022), з яких: основний платіж в сумі 2940064,85 грн. - третя черга задоволення вимог кредиторів, штрафні санкції в сумі 457011,41 грн. - шоста черга задоволення вимог кредиторів, пеня в сумі 1579120,57 грн. - шоста черга задоволення вимог кредиторів; визнати грошові вимоги Комунального підприємства "Івано-Франківськводоекотехпром" до боржника Комунального підприємства "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління" в розмірі 9806,10 грн. - четверта черга задоволення вимог кредиторів; зобов`язав розпорядника майна Комунального підприємства "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління" арбітражного керуючого Шалашного Л.О. внести до реєстру вимог кредиторів відомості про кожного кредитора, розмір його вимог за грошовими зобов`язаннями, наявність права вирішального голосу в представницьких органах кредиторів, черговість задоволення кожної вимоги; надати суду належним чином складений та підписаний реєстр вимог кредиторів у десятиденний строк з дня постановлення ухвали суду; в десятиденний строк з дня постановлення ухвали відповідно до ст. 48 Кодексу України з процедур банкрутства повідомити письмово кредиторів про місце і час проведення зборів кредиторів та організувати проведення зборів кредиторів 31.01.2023, визначивши час проведення зборів кредиторів та комітету кредиторів; провести аналіз фінансово-господарського стану, інвестиційної та іншої діяльності боржника та становища на ринках боржника, який за результатами розгляду на зборах чи комітеті кредиторів подати суду; подати суду протокольне рішення зборів кредиторів про утворення та склад комітету кредиторів з прийнятим рішенням про звернення до суду з клопотанням про введення наступної процедури щодо боржника; призначив підсумкове засідання суду на 21.02.2023.

13.01.2023 до суду надійшло клопотання розпорядника майна боржника - арбітражного керуючого Шалашного Л.О. № 02-01/Ш-2 від 13.01.2022 (вх. № 785/23 від 13.01.2023), в якому останній просить суд зобов`язати керівництво Комунального підприємства "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління" в 10-денний строк надати для інвентаризації все наявне майно підприємства про що повідомити розпорядника майна; забезпечити присутність при проведенні інвентаризації, та надати розпоряднику майна інформацію, необхідну для проведення аналізу фінансового становища боржника.

Ухвалою Господарського суду Івано-Франківської області від 16.01.2023 зазначене вище клопотання розпорядника майна боржника задоволено частково; зобов`язано Комунальне підприємство "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління" в особі голови ліквідаційної комісії Лотоцького Святослава Володимировича та керівника підприємства (члена ліквідаційної комісії) Юсипіва Володимира Петровича в 10-денний строк з дня отримання копії цієї ухвали: надати розпоряднику майна Комунального підприємства "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління" - арбітражному керуючому Шалашному Леоніду Олександровичу для проведення інвентаризації все наявне майно Комунального підприємства "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління", про час і місце чого повідомити Господарський суд Івано-Франківської області та арбітражного керуючого Шалашного Леоніда Олександровича; забезпечити власну присутність або (при наявності) присутність інших матеріально відповідальних осіб Комунального підприємства "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління" при проведенні інвентаризації майна даного підприємства.

26.01.2023, за результатами розгляду заяви Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області з грошовими вимогами до боржника, суд, у судовому засіданні яке відбулось після попереднього судового засідання, постановив ухвалу, якою визнав грошові вимоги Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області до боржника Комунального підприємства "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління", без права вирішального голосу на зборах та комітеті кредиторів, у розмірі 71682,22 грн. - четверта черга задоволення вимог кредиторів та 4962,00 грн. судового збору - перша черга задоволення вимог кредиторів.

13.02.2023 до суду від розпорядника майна боржника - арбітражного керуючого Шалашного Л.О. надійшло повідомлення (вх. № 2294/23), що 31.01.2023 відбулися загальні збори та засідання комітету кредиторів КП "ДРЕУ"; до повідомлення додано:

- повідомлення про дату та порядок денний загальних зборів кредиторів та комітету кредиторів з чеками поштового відділення про направлення;

- аналіз фінансово-господарського стану КП "ДРЕУ" на предмет виявлення ознак неплатоспроможності підприємства та дій з приховування банкрутства, фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства;

- протокол №1 загальних зборів кредиторів КП "ДРЕУ" від 31.01.2023;

- протокол №1 засідання комітету кредиторів КП "ДРЕУ" від 31.01.2023;

- клопотання (вх. № 1761/23) про дострокове припинення процедури розпорядження майном КП "ДРЕУ", визнання боржника банкрутом та відкриття щодо нього ліквідаційної процедури, призначення ліквідатором боржника арбітражного керуючого Шалашного Л.О.;

- звіт про діяльність розпорядника майна боржника, виявлення майнових активів, проведення інвентаризації, фінансовий стан КП "ДРЕУ";

- звіт розпорядника майна КП "ДРЕУ" про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого, та відшкодування його витрат за підсумками процедури розпорядження майном;

- заяву (вх. № 1762/23) арбітражного керуючого на участь у справі про банкрутство.

В підсумковому засіданні 21.02.2022 суд долучив до матеріалів справи вищезазначені документи, подані після попереднього засідання, заслухав думку розпорядника майна боржника Шалашного Л.О. та представника ініціюючого кредитора Довган О.В., які взяли участь у підсумковому засіданні, щодо переходу до наступної судової процедури (санації, ліквідації) або закриття провадження у справі. Як розпорядник майном так і представник кредитора висловили позицію про відсутність можливості санації боржника та наявність правових підстав для визнання його банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.

Постановою Господарського суду Івано-Франківської області від 21.02.2023 припинено процедуру розпорядження майном Комунального підприємства "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління" та повноваження розпорядника майна боржника - арбітражного керуючого Шалашного Леоніда Олександровича; боржника - Комунальне підприємство "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління" визнано банкрутом; відкрито ліквідаційну процедуру щодо Комунального підприємства "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління"; призначено ліквідатором Комунального підприємства "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління" арбітражного керуючого Шалашного Леоніда Олександровича.

21.02.2023 на офіційному веб-сайті судової влади України оприлюднено повідомлення № 70122 про визнання Комунального підприємства "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління" банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.

Додатковою постановою від 13.03.2023 суд зобов`язав посадових осіб банкрута протягом 15 днів з дня прийняття додаткової постанови передати ліквідатору - арбітражному керуючому Шалашному Леоніду Олександровичу бухгалтерську та іншу документацію, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута - Комунального підприємства "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління.

13.03.2023 до суду від КП "Івано-Франківськводоекотехпром" надійшла заява від 10.03.23 №75.3.4/423 (вх. №2995/23) про ухвалення додаткового рішення, в якій заявник, покликаючись на ст. 244 Господарського процесуального кодексу України та ст. 64 Кодексу України з процедур банкрутства, просить суд ухвалити додаткове рішення по судових витратах, пов`язаних з провадженням у справі про банкрутство в господарському суді в сумі 4962,00 грн.

Ухвалою суду від 04.04.2023 визнано вимоги Комунального підприємства "Івано-Франківськводоекотехпром" до Комунального підприємства "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління" у розмірі 4962,00 грн судового збору - перша черга задоволення вимог кредиторів.

17.05.2023 до суду від Головного управління ДПС в Івано-Франківській області надійшла заява від 17.05.23 №6360/5/09-19-13-04 (вх. №5882/23) про ухвалення додаткового рішення, в якій заявник, покликаючись на ст. 244 Господарського процесуального кодексу України та ст. 34 Кодексу України з процедур банкрутства, просить суд ухвалити додаткове рішення, яким визнати 58500,00 грн. понесених витрат щодо авансування винагороди арбітражному керуючому та 24810,00 грн. сплаченого судового збору, зобов`язати ліквідатора Комунального підприємства "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління" включити їх до реєстру вимог кредиторів. Суд ухвалою від 18.05.2023 прийняв зазначену вище заяву, як заяву кредитора з вимогами до боржника та призначив її розгляд у судовому засіданні на 25.05.2023.

Ухвалою суду від 25.05.2023 визнано грошові вимоги ініціюючого кредитора Головного управління ДПС в Івано-Франківській області до боржника Комунального підприємства "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління" в сумі 24810,00 грн судового збору, сплаченого за подання заяви про відкриття провадження у справі про банкрутство та 58500,00 грн витрат щодо авансування кредитором винагороди арбітражного керуючого - перша черга задоволення вимог кредиторів.

30.05.2023 до суду надійшло клопотання ліквідатора банкрута від 30.05.2023 № 02-01/Ш-1 (вх. №8183/23) в якому арбітражний керуючий Шалашний Леонід Олександрович просить суд зобов`язати Івано-Франківську міську раду прийняти архівні документи банкрута Комунального підприємства "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління" для подальшого зберігання безоплатно без жодних додаткових умов.

Ухвалою суду від 31.05.2023 клопотання арбітражного керуючого Шалашного Леоніда Олександровича - ліквідатора КП "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління" (№ 02-01/Ш-1 від 30.05.2023; вх. №8183/23 від 30.05.2023) прийнято до розгляду; розгляд клопотання призначено в судовому засіданні на 21.06.2023 об 11:15 год.; залучено до участі у справі № 909/744/22 Івано-Франківську міську раду, як учасника у справі про банкрутство Комунального підприємства "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління"; зобов`язано Івано-Франківську міську раду надати суду не пізніше 19.06.2023 письмові пояснення щодо обставин, порушених в клопотанні арбітражного керуючого Шалашного Л.О. відносно прийняття архівних документів банкрута КП "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління" для подальшого зберігання безоплатно без жодних додаткових умов.

21.06.2023 суд постановив ухвалу, якою зобов`язав Івано-Франківську міську раду прийняти архівні документи банкрута Комунального підприємства "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління" для подальшого зберігання безоплатно та без жодних додаткових умов.

Крім того, ухвалою від 11.09.2023 суд задовольнив заяву ліквідатора Шалашного Л.О. про видачу наказу (№ 02-01/Ш-1 від 29.08.2023; вх. №12785/23 від 05.09.2023) та видав наказ на виконання ухвали суду від 21.06.2023 у справі № 909/744/22.

03.07.2023 до суду надійшла заява Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області (вх. № 7906/23) про грошові вимогами до боржника, в якій кредитор просить суд визнати грошові вимоги в сумі 50834,61 грн (витрати на відшкодування шкоди потерпілому внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, які виникли до визнання боржника банкрутом) та включити їх до реєстру вимог кредиторів, як вимоги другої черги.

Ухвалою суду від 19.09.2023 визнано грошові вимоги Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області до боржника Комунального підприємства "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління" у розмірі 50834,61 грн - друга черга задоволення вимог кредиторів та 5368,00 грн судового збору - перша черга задоволення вимог кредиторів.

Ухвалою від 19.01.2024 суд призначив судове засідання у справі № 909/744/22 на 20.02.2024 о 10:30 год та зобов`язав ліквідатора Комунального підприємства "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління" арбітражному керуючому Шалашному Леоніду Олександровичу у строк до 16.02.2024 (включно): завершити ліквідаційну процедуру (подати суду належно оформлений ліквідаційний баланс та звіт про виконану роботу в ході ліквідаційної процедури боржника, з додатками, визначеними ст. 65 Кодексу України з процедур банкрутства) або подати суду обґрунтоване клопотання про продовження строку ліквідаційної процедури; у випадку не завершення ліквідації боржника подати суду та кредиторам звіт про виконану роботу з доказами, які підтверджують вчинені у ліквідаційній процедурі дії.

23.01.2024 до суду від ліквідатора КП "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління" надійшло клопотання про скасування арештів накладених на рахунки боржника (вих. № 02-01/Ш-1 від 18.01.2024; вх. № 633/24 від 23.01.2024)

Ухвалою від 15.02.2024 суд вирішив скасувати всі арешти, накладені на поточні рахунки Комунального підприємства "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління", та інші обмеження чи заборони щодо розпорядження грошовими коштами на поточних рахунках даного підприємства, в тому числі накладені у виконавчих провадженнях: ВП №53291325, постанова про арешт коштів боржника від 28.03.2017; ЗВП №53823926, постанова про арешт коштів боржника від 21.04.2017; ВП №69237477, постанова про арешт коштів боржника від 24.06.2022; ВП №69237477, постанова про арешт коштів боржника від 22.03.2023.

16.02.2024 до суду від ліквідатора КП "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління" надійшло повідомлення № 02-01/Ш-1 від 16.02.2024 (вх. № 2724/24) до якого додано: матеріали відносно архіву; матеріали відносно повернення транспорту; матеріали відносно торгів; протокол № 5 засідання комітету кредиторів КП "ДРЕУ" від 12.02.2024; поточний звіт ліквідатора про хід процедури ліквідації станом на 12.02.2024; звіти про нарахування та виплату основної та додаткової грошових винагород арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування витрат за липень 2023 року - січень 2024 року.

У судовому засіданні 20.02.2024 У судовому засіданні арбітражний керуючий прозвітував про виконану роботу. При цьому, повідомив суд, що 12.02.2024 відбулося чергове засідання комітету кредиторів КП "ДРЕУ" на порядку денному якого були розглянуті такі питання: поточний звіт ліквідатора про хід ведення процедури ліквідації КП "ДРЕУ"; погодження звіту про нарахування та виплату основної та додаткової грошових винагород арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування витрат за липень 2023 року - січень 2024 року.

За результатами судового засідання 20.02.2024 суд ухвалою від 20.02.2024 задовольнив усне клопотання ліквідатора КП "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління" арбітражного керуючого Шалашного Леоніда Олександровича про продовження строку ліквідаційної процедури та повноважень ліквідатора; продовжив строк ліквідаційної процедури Комунального підприємства "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління" та повноваження ліквідатора - арбітражного керуючого Шалашного Леоніда Олександровича на три місяці - до 21.05.2024; долучив до матеріалів справи подані ліквідатором КП "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління" Шалашним Л.О.: матеріали відносно архіву; матеріали відносно повернення транспорту; матеріали відносно торгів; протокол № 5 засідання комітету кредиторів КП "ДРЕУ" від 12.02.2024; поточний звіт ліквідатора про хід процедури ліквідації станом на 12.02.2024; звіти про нарахування та виплату основної та додаткової грошових винагород арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування витрат за липень 2023 року - січень 2024 року; призначив судове засідання у справі на 04.04.2024 об 11:10 год.

01.04.2024 до суду від ліквідатора Шалашного Л.О. надійшли документи на підтвердження завершення ліквідаційної процедури банкрута (вх.№ 5557/24 від 01.04.2024), зокрема: клопотання комітету кредиторів про припинення процедури ліквідації КП ДРЕУ та затвердження підсумкового звіту ліквідатора, ліквідаційного балансу; акт від 18.12.2023 приймання-передачі документів на державне зберігання; довідка архівного відділу Івано-Франківської міської ради від 10.01.2024 № 11.1-07/344 про приймання документів довгострокового зберігання; відомості про реалізацію об`єктів ліквідаційної маси; перелік ліквідаційної маси, яка не є предметом забезпечення; відомості за результатами інвентаризації майна КП ДРЕУ; інвентаризаційний опис необоротних активів; протокол про проведення аукціону № BRD001-UA-20240201-46936 від 12.02.2024; акт № 1 про придбання майна на аукціоні від 20.02.2024; акт передавання права власності на рухоме майно відповідно до результатів аукціону від 20.02.2024; ліквідаційний баланс КП "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління" станом на 01.04.2024; протокол № 6 засідання комітету кредиторів КП "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління" від 01.04.2024; рух грошових коштів по поточному рахунку банкрута; виписка по особових рахунках банкрута; реєстр вимог кредиторів КП "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління"; підсумковий звіт ліквідатора про проведену роботу з ліквідації КП ДРЕУ станом на 01.04.2024; звіт про нарахування та виплату основної та додаткової грошових винагород арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування витрат за підсумками ліквідації КП ДРЕУ на загальну суму 270 642,88 грн.

В судовому засіданні 04.04.2024 ліквідатор КП "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління" прозвітував про виконану в процедурі ліквідації банкрута роботу, суд розглянув звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, звіт ліквідатора про нарахування та виплату основної та додаткової грошових винагород арбітражного керуючого за підсумками процедури ліквідації, та інші подані ліквідатором документи що стосуються ліквідації банкрута.

Представник ініціюючого кредитора Головного управління ДПС в Івано-Франківській області Клебан М.А. в судовому засіданні 04.04.2024 надав пояснення, що вважає ліквідаційну процедуру боржника завершеною, просить суд затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс і закрити провадження у справі.

Інші кредитори - Комунальне підприємство "Івано-Франківськводоекотехпром" та Головне управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області своєї участі в судовому засіданні 04.04.2024 не забезпечили, поважних причин для неявки в засідання суду не повідомили, клопотань, заяв, скарг не подавали, при цьому належним чином були повідомлені судом про дату і час судового засідання ухвалою від 20.02.2024, яка була доставлена в електронні кабінети кредиторів 21.02.2024 о 21:38 год., що підтверджується довідками про доставку електронного листа.

Враховуючи належне повідомлення усіх кредиторів про дату і час судового засідання, суд вважає за можливе розглянути звіт ліквідатора в судовому засіданні 04.04.2024.

За змістом з ч. 1 ст. 65 Кодексу України з процедур банкрутства, після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об`єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії документів, що підтверджують відчуження активів боржника під час ліквідаційної процедури (у тому числі протоколи про проведення аукціону, договори купівлі-продажу, акти приймання-передачі майна, акти про придбання майна на аукціоні тощо); реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, що підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, видане Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів боргових цінних паперів - звіт про результати погашення цінних паперів. Про час і місце судового засідання, в якому мають розглядатися звіт і ліквідаційний баланс, господарський суд повідомляє ліквідатора та кредиторів. Обов`язком ліквідатора є здійснення всієї повноти дій, спрямованих на виявлення та повернення активів боржника. Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки кредиторів постановляє ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.

Як зазначив у своєму звіті ліквідатор, та підтверджується матеріалами справи, в ході процедури розпорядження майном та ліквідаційної процедури арбітражним керуючим було виявлено рухоме майно банкрута, а саме транспортні засоби: Peugeot J9 Karsan 2498, 2002 року випуску, номерний знак НОМЕР_1 ; Peugeot J9 Karsan 2500, 2002 року випуску, номерний знак НОМЕР_2 ; ЗИЛ-ММЗ 45602 6000, 1978 року випуску, номерний знак НОМЕР_3 ; КАВЗ 3271 4250, 1991 року випуску, номерний знак НОМЕР_4 ; ЗИЛ-ММЗ 555 6000, 1974 року випуску, номерний знак НОМЕР_5 ; ЗИЛ 133ГЯ 10850, 1991 року випуску, номерний знак НОМЕР_6 ; ЗИЛ-138 6000, 1992 року випуску, номерний знак НОМЕР_7 ; ЗИЛ-130 6000, 1971 року випуску, номерний знак НОМЕР_8 .

Зазначене майно було включене до ліквідаційної маси, оцінене з залученням незалежного оцінювача ФОП Нестерук В.А. та реалізоване шляхом проведення торгів у формі аукціону.

В матеріалах справи наявна копія висновку про вартість майна, відповідно до якого вартість об`єкта оцінки - восьми транспортних засобів складає 74901 грн.

Згідно з актом технічного стану транспортних засобів, такі знаходяться в не робочому розукомплектованому стані. Відсутні частково вузли, агрегати, навісне обладнання. Подальша експлуатація неможлива. Відновлення проводити економічно не вигідно. Вартість визначається по ціні металобрухту.

Рішенням комітету кредиторів КП "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління", яке оформлене протоколом № 4 від 18 липня 2024 року надано згоду на продаж транспортних засобів банкрута - КП "ДРЕУ" за початковою ціною 74901,00 грн на першому аукціоні. Перший повторний аукціон проводиться за початковою вартістю, зниженою на 20% з можливістю зниження початкової вартості до 50%. Другий повторний аукціон проводиться з можливістю зниження початкової вартості на 25% від початкової ціни першого повторного аукціонуз можливістю зниження початкової ціни без визначення граничної вартості.

Аукціон з продажу майна банкрута, призначений на 11.08.2023 не відбувся через відсутність потенційних учасників.

08.09.2023 відбувся перший повторний аукціон (з можливістю зниження початкової вартості) з реалізації транспортних засобів банкрута. Переможцем аукціону стала Богач О.В., яка запропонувала цінову пропозицію 59920,80 грн. Однак в процесі передачі майна у власність покупця було встановлено, що рішенням Івано-Франківської міської ради № 697 від 20.10.2016 Про передачу майна вищевказані вісім транспортних засобів передано КП Муніципальна дорожня компанія, а в подальшому згідно з рішенням Івано-Франківської міської ради № 212 Про передачу майна транспортний засіб ЗИЛ 133ГЯ 10850, 1991 року випуску, номерний знак НОМЕР_6 передано КП Полігон ТПВ.

Встановивши такі обставини, так як переможець аукціону Богач О.В. не змогла фактично забрати транспортні засоби, було прийнято рішення про скасування результатів аукціону.

Рішенням сесії Івано-Франківської міської ради від 21.12.2023 № 1695 внесено зміни в додаток № 4 рішення виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради від 20.10.2016 Про передачу майна та внесено зміни в додаток до рішення виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради від 22.02.2018 Про передачу майна, внаслідок чого транспортні засоби в кількості 8 одиниць повернуто КП "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління".

12.02.2024 проведено перший повторний аукціон № BRD001-UA-20240201-46936 з продажу транспортних засобів банкрута. Переможцем аукціону став ОСОБА_1 , який запропонував цінову пропозицію в розмірі 65899,21 грн. Сума залишку від ціни продажу лота, яка підлягає сплаті переможцем аукціону становить 62872,59 грн.

20.02.2024 переможець аукціону Марценюк А.О. перерахував суму грошових коштів в розмірі 62872,59 грн за придбаний лот. В цей же день між ліквідатором банкрута та переможцем аукціону складено акт про придбання майна на аукціоні та акт передавання права власності на нього.

04.03.2024 оператор електронного майданчика перерахував на ліквідаційний рахунок банкрута суму гарантійного внеску, крім своєї винагороди, в розмірі 3026,62 грн.

Відповідно до змісту протоколу про проведення аукціону № BRD001-UA-20240201-46936 транспортні засоби банкрута (8 одиниць) знаходяться під відкритим небом, визначені як металобрухт, оцінені за ціною металобрухту. У всіх транспортних засобах пробіг встановити неможливо, відсутні ключі запалення, частково відсутні вузли, агрегати, навісне обладнання, проводка, механізми, акумулятори, знос обивки салону, відсутні складові гальмівної та паливної систем, розукомплектовані панелі приладів, значне пошкодження кузову, корозія, механічні ушкодження, відсутні або розукомплектовані двигуни, зношений протектор покришок коліс, знос шин приблизно 95%. Всі транспортні засоби в неробочому стані, подальша експлуатація за функціональним призначенням неможлива.

За такого, суд дійшов висновку, що реалізація майна банкрута проведена в законний спосіб, шляхом проведення аукціону, та за ціною, що склалась за його результатами.

Крім того, ліквідатором на рахунках боржника було виявлено залишок грошових коштів в сумі 24484,00 грн.

Інше майно ні в процедурі розпорядження майном ні у процедурі ліквідації виявлене не було. Згідно з даними витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (відповідь № 525645 від 03.04.2024) у КП "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління" нерухоме майно відсутнє.

Відомості щодо вжитих розпорядником майна заходів з пошуку активів КП "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління" викладені у постанові суду від 21.02.2024, запити, що подавались до установ, що здійснюють реєстрацію та облік майна і майнових прав, їх відповіді, інформаційні довідки з державних реєстрів наявні в матеріалах справи.

Таким чином, ліквідатором у визначеному законом порядку вжито заходів до оцінки майна банкрута, повернення майна банкрута рішенням Івано-Франківської міської ради від 21.12.2023 № 1695, в подальшому це майно реалізоване на аукціоні.

Грошові кошти, отримані внаслідок продажу на аукціоні майна банкрута, а також виявлені залишки грошових коштів на відкритих банкрутом банківських рахунках були спрямовані на часткову оплату грошової винагороди за виконання повноважень ліквідатора та на сплату банківських витрат.

Відповідно до руху грошових коштів по поточному рахунку КП ДРЕУ за період ліквідації та виписки по особових рахунках КП "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління", залишок коштів на 21.03.2023 становив 24484,00 грн, надійшло на рахунок 65899,21 грн від реалізації майна (транспортних засобів) банкрута. Зазначені кошти витрачено: 983,21 грн на банківські витрати; 89400,00 грн на оплату послуг арбітражного керуючого (ліквідатора).

Згідно з частинами 1, 4, 7 ст. 43 Конституції України кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується. Кожен має право на належні, безпечні і здорові умови праці, на заробітну плату, не нижчу від визначеної законом. Право на своєчасне одержання винагороди за працю захищається законом.

Відповідно до змісту норм частин 1, 2 ст. 30 Кодексу України з процедур банкрутства арбітражний керуючий виконує повноваження за грошову винагороду. Грошова винагорода арбітражного керуючого складається з основної та додаткової грошових винагород. Право вимоги основної грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень.

Відтак, арбітражний керуючий Шалашний Л.О. правомірно, з дотриманням вимог законодавства отримав основну грошову винагороду в сумі 89400,00 грн за виконання повноважень ліквідатора у даній справі за рахунок коштів, отриманих від реалізації майна банкрута, та наявних на його рахунку залишку коштів.

Відповідно до ліквідаційного балансу банкрута станом на 01 квітня 2024 року будь-які активи у нього відсутні.

Дослідивши звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, суд встановив, що у Комунального підприємства "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління" відсутні активи за допомогою яких можна було б погасити заборгованість перед кредиторами.

Вимоги кредиторів у ліквідаційній процедурі не погашались, так як залишки коштів банкрута та кошти, отримані від реалізації його майна, були спрямовані на часткову оплату основної грошової винагороди ліквідатора.

Згідно з актом від 18.12.2023 приймання-передачі документів на державне зберігання та довідкою архівного відділу Івано-Франківської міської ради від 10.01.2024 № 11.1-07/344 про приймання документів довгострокового зберігання, документи довгострокового зберігання з кадрових питань (особового складу) КП "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління" (код ЄДРПОУ 31263017) за 1968-2017 роки прийняті в упорядкованому стані на державне зберігання архівним відділом Івано-Франківської міської ради.

Згідно з довідкою АТ Кредобанк, 19.03.2024 було закрито рахунок КП "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління", який використовувався ліквідатором в ліквідаційній процедурі.

Згідно з протоколом № 6 засідання комітету кредиторів Комунального підприємства "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління" комітет кредиторів вирішив:

- вважати ліквідаційну процедуру КП ДРЕУ проведеною в повному обсязі і закінченою;

- затвердити підсумковий звіт ліквідатора про проведену роботу з ліквідації КП ДРЕУ;

- затвердити ліквідаційний баланс КП ДРЕУ;

- клопотати перед господарським судом Івано-Франківської області про винесення ухвали про ліквідацію КП ДРЕУ як юридичної особи та завершення ліквідаційної процедури банкрута.

Скарги на дії ліквідатора до суду не надходили.

Відповідно ч. 2 ст. 65 Кодексу України з процедур банкрутства, якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна або майно не виявлено чи відсутнє, господарський суд постановляє ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали надсилається державному реєстратору для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи - банкрута, а також власнику майна.

На підставі викладеного, за результатами розгляду даної справи, дослідивши звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс банкрута, суд дійшов висновку, що для виявлення майнових активів боржника з метою задоволення вимог кредиторів ліквідатором виконані всі необхідні дії та покладені на нього Кодексом України з процедур банкрутства обов`язки, у зв`язку з чим слід затвердити поданий звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, ліквідувати банкрута як юридичну особу та закрити провадження у даній справі.

Відповідно до ч. 7 ст. 64 Кодексу України з процедур банкрутства, вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Відтак, кредиторські вимоги Головного управління ДПС в Івано-Франківській області, Комунального підприємства "Івано-Франківськводоекотехпром", Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області до Комунального підприємства "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління", які не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

За змістом частин 1, 4 ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства, господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство, якщо затверджено звіт керуючого санацією або ліквідатора в порядку, передбаченому цим Кодексом, у зв`язку з чим господарський суд в ухвалі про закриття провадження у справі зазначає, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Кодексом строк або були відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

Частина 3 ст. 65 Кодексу України з процедур банкрутства зазначає, якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до складу ліквідаційної маси, він зобов`язаний подати до господарського суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.

Відповідно п. 7 ч. 1 ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство у разі затвердження звіту ліквідатора в порядку, передбаченому цим Кодексом.

Оскільки за результатами ліквідаційної процедури у банкрута не залишилось майна, за рахунок якого можливе погашення кредиторських вимог, підприємницька діяльність підприємства припинена, що відображено у ліквідаційному балансі, за наслідками інвентаризації майна підприємства встановлена відсутність будь-якого майна банкрута, що свідчить про відсутність можливості відновлення платоспроможності підприємства господарський суд приймає рішення про ліквідацію юридичної особи - банкрута та закриття провадження у справі.

Згідно з ч. 6 ст. 65 Кодексу України з процедур банкрутства ліквідатор виконує свої повноваження до завершення ліквідаційної процедури в порядку, встановленому цим Кодексом. Тому суд одночасно з закриттям провадження у справі припиняє повноваження ліквідатора Комунального підприємства "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління" арбітражного керуючого Шалашного Леоніда Олександровича.

Відповідно до п. 28 ч. 2 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб, зокрема, дані про перебування юридичної особи у процесі провадження у справі про банкрутство, санації, у тому числі відомості про розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора. Відтак, суд дійшов висновку зобов`язати державного реєстратора за місцезнаходженням боржника внести запис до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про припинення Комунального підприємства "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління".

Крім того, ліквідатор Шалашний Л.О. подав суду звіт про нарахування та виплату основної та додаткової грошових винагород арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедури ліквідації у даній справі за період з 21 лютого 2023 р. по 31 березня 2024 р. в розмірі 270 642,88 грн, з яких виплачено 89400 грн основної грошової винагороди.

Згідно з ч. 2 ст. 30 Кодексу України з процедур банкрутства, розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень розпорядника майна або ліквідатора визначається в розмірі середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останніх 12 місяців його роботи до відкриття провадження у справі, але не менше трьох розмірів мінімальної заробітної плати за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень. Право вимоги основної грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень.

В ч. 6 ст. 30 цього Кодексу визначено, що арбітражний керуючий не менше одного разу на два місяці звітує про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування його витрат на засіданнях зборів кредиторів (у справі про неплатоспроможність фізичної особи) чи комітету кредиторів (у справі про банкрутство юридичної особи), а в частині витрат, що стосуються заставного майна, - перед забезпеченим кредитором. Звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат має бути схвалений зборами кредиторів (у справі про неплатоспроможність фізичної особи) чи комітетом кредиторів (у справі про банкрутство юридичної особи), а в частині витрат, що стосуються заставного майна, - забезпеченим кредитором. Звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедур розпорядження майном, санації, ліквідації, погашення боргів боржника подається арбітражним керуючим до господарського суду за п`ять днів до закінчення відповідної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку.

Згідно з даними наявного у матеріалах справи розрахунку, основна грошова винагорода арбітражного керуючого Шалашного Л.О. за час виконання повноважень ліквідатора КП "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління" за період з 21 лютого 2023 р. по 31 грудня 2023 року становить 20100 грн на місяць, а за період з 01.01.2024 по 31.03.2024 21300 грн на місяць, що відповідає розміру трьох розмірів мінімальної заробітної плати.

Відповідно до протоколом № 6 засідання комітету кредиторів Комунального підприємства "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління" комітет кредиторів вирішив: прийняти звіт про нарахування та виплату основної та додаткової грошових винагород арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедури ліквідації КП ДРЕУ до відома; погодити звіт про нарахування та виплату основної та додаткової грошових винагород арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедури ліквідації КП ДРЕУ.

На підставі викладеного, суд дійшов висновку про необхідність затвердження звіту ліквідатора Комунального підприємства "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління" арбітражного керуючого Шалашного Леоніда Олександровича про нарахування та виплату основної та додаткової грошових винагород арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедури ліквідації Комунального підприємства "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління" за період з 21.02.2023 по 31.03.2024 на загальну суму 270 642,88 грн.

В судовому засіданні 04.04.2024 проголошено вступну та резолютивну частини ухвали. Дата складення повного судового рішення: 05.04.2024.

Керуючись статтями 2, 30, 61, 64, 65, 90 Кодексу України з процедур банкрутства, статтями 234, 235 ГПК України, суд

УХВАЛИВ:

затвердити звіт ліквідатора про проведену роботу з ліквідації Комунального підприємства "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління" (вул. Максимовича, буд. 13, м. Івано-Франківськ, Івано-Франківська обл., 76006, ідентифікаційний код юридичної особи: 31263017) та ліквідаційний баланс банкрута - Комунального підприємства "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління".

Ліквідувати Комунальне підприємство "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління" (вул. Максимовича, буд. 13, м. Івано-Франківськ, Івано-Франківська обл., 76006, ідентифікаційний код юридичної особи: 31263017).

Закрити провадження у справі № 909/744/22 про банкрутство Комунального підприємства "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління".

Вимоги кредиторів у справі - Головного управління ДПС в Івано-Франківській області (вул. Незалежності, буд. 20, м. Івано-Франківськ, 76018; код ЄДРПОУ: 43968084); Комунального підприємства "Івано-Франківськводоекотехпром" (вул. Ботанічна, 2, м. Івано-Франківськ, Івано-Франківська область, 76014, ідентифікаційний код юридичної особи: 32360815); Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області (вул. Січових Стрільців, 15, м. Івано-Франківськ, Івано-Франківська область, 76018, ідентифікаційний код юридичної особи: 20551088) до Комунального підприємства "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління" (вул. Максимовича, буд. 13, м. Івано-Франківськ, Івано-Франківська обл., 76006, ідентифікаційний код юридичної особи: 31263017), які не задоволені за недостатністю майна, вважати погашеними.

Вимоги конкурсних кредиторів до Комунального підприємства "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління" (вул. Максимовича, буд. 13, м. Івано-Франківськ, Івано-Франківська обл., 76006, ідентифікаційний код юридичної особи: 31263017), які не були заявлені в установлений Кодексом України з процедур банкрутства строк або були відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

Затвердити звіт ліквідатора Комунального підприємства "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління" арбітражного керуючого Шалашного Леоніда Олександровича про нарахування та виплату основної та додаткової грошових винагород арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедури ліквідації Комунального підприємства "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління" за період з 21.02.2023 по 31.03.2024 на загальну суму 270 642,88 грн.

Припинити повноваження ліквідатора Комунального підприємства "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління" арбітражного керуючого Шалашного Леоніда Олександровича.

Державному реєстратору Управління реєстраційних процедур виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради провести державну реєстрацію припинення юридичної особи - Комунального підприємства "Дорожне ремонтно-експлуатаційне управління" (вул. Максимовича, буд. 13, м. Івано-Франківськ, Івано-Франківська обл., 76006, ідентифікаційний код юридичної особи: 31263017).

Ухвала набирає законної сили з моменту її прийняття - 04.04.2024 та може бути оскаржена до Західного апеляційного господарського суду протягом десяти днів дня складення повного судового рішення.

Вебадреса, за якою можна знайти текст судового рішення у Єдиному державному реєстрі судових рішень http://reyestr.court.gov.ua.

Суддя І.Є. Горпинюк

СудГосподарський суд Івано-Франківської області
Дата ухвалення рішення04.04.2024
Оприлюднено08.04.2024
Номер документу118163210
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи

Судовий реєстр по справі —909/744/22

Ухвала від 04.04.2024

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Горпинюк І. Є.

Ухвала від 20.02.2024

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Горпинюк І. Є.

Ухвала від 15.02.2024

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Горпинюк І. Є.

Ухвала від 24.01.2024

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Горпинюк І. Є.

Ухвала від 19.01.2024

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Горпинюк І. Є.

Ухвала від 19.09.2023

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Горпинюк І. Є.

Ухвала від 11.09.2023

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Горпинюк І. Є.

Ухвала від 05.09.2023

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Горпинюк І. Є.

Ухвала від 14.08.2023

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Горпинюк І. Є.

Ухвала від 06.07.2023

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Горпинюк І. Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні