ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
04 квітня 2024 року Справа № 280/542/24 м.ЗапоріжжяЗапорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Чернової Ж.М. розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Головного управління ДПС у Запорізькій області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень
ВСТАНОВИВ:
До Запорізького окружного адміністративного суду надійшла позовна заява ОСОБА_1 (далі-позивач) до Головного управління ДПС у Запорізькій області (далі відповідач), в якій позивач просить суд визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Запорізькій області з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки № 0027760-2410-0828-UA23060330000027462 від 09.06.2023 за період з 01.01.2021 по 31.12.2021 на суму 98 964 грн, № 0027762-2410-0828-UA23060330000027462 від 09.06.2023 за період з 01.01.2021 по 31.12.2021 на суму 80 235 грн, № 0027741-2410-0828-UA23060330000027462 від 09.06.2023 за період з 01.01.2022 по 31.12.2022 на суму 17 868,50 грн, № 0027743-2410-0828- UA23060330000027462 від 09.06.2023 за період з 01.01.2022 по 31.12.2022 на суму 17 384,25 грн.
В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що позивачу на праві приватної власності належать об`єкти нежитлової нерухомості: будівля бурякосховища площею 1604, 7 кв.м, розташована за адресою АДРЕСА_1 , будівля корівника площею 1649,4 кв.м., розташована за адресою АДРЕСА_2 . Як випливає з розрахунку податку на нерухоме майно, який додано до №0027760-2410-0828-UA23060330000027462 від 09.06.2023 та №0027762-2410-0828- UA23060330000027462 від 09.06.2023, податкове зобов`язання нараховане за період 2021 рік, при цьому відповідачем застосовано ставку податку 1% до об`єкту будівля корівника площею 1649,4 кв.м., та ставку податку 1 % до об`єкту будівля бурякосховища. Як випливає з розрахунку податку на нерухоме майно, який додано до ППР №0027741-2410-0828-UA23060330000027462 від 09.06.2023 та №0027743-2410-0828-UA23060330000027462 від 09.06.2023, податкове зобов`язання нараховане за період 2022 року, при цьому відповідачем застосовано ставку податку 1% до об`єкту будівля корівника площею 1649,4 кв.м., та ставку податку 1 % до об`єкту будівля бурякосховища. Обґрунтованих підстав для застосування саме таких ставок податку до зазначених об`єктів нерухомого майна, в ППР не зазначено. Об`єкти нерухомості, які є об`єктом оподаткування за оскаржуваними ППР, розташовані на адміністративної території Широківської територіальної громади Запорізького району району Запорізької области. Широківською сільською радою Запорізького району Запорізької області 11.06.2020 прийнято рішення № 4 «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2021 рік». Вказане рішення набуло чинності з 01.01.2021. Додатком 1 до рішення Широківської сільською радою Запорізького району Запорізької області від 11.06.2020 № 4 визначено ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Так, розділом 1271 Додатку «Будівлі сільськогосподарського призначення, лісівництва та рибного господарства» на будівлі для тваринництва (1271.1), будівлі сільськогосподарського призначення інші (1271.9), встановлена нульова ставка податку на нерухоме майно. Широківською сільською радою Запорізького району Запорізької області 30.06.2021 прийнято рішення № 1 «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2022 рік». Вказане рішення набуло чинності з 01.01.2022. Додатком 1 до рішення Широківської сільською радою Запорізького району Запорізької області від 30.06.2020 № 1 визначено ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Так, розділом 1271 Додатку «Будівлі сільськогосподарського призначення, лісівництва та рибного господарства» на будівлі для тваринництва (1271.1), будівлі сільськогосподарського призначення інші (1271.9), встановлена нульова ставка податку на нерухоме майно. Будівля бурякосховища площею 1604, 7 кв.м, розташована за адресою АДРЕСА_1 , у повній мірі підпадає під розділ 1271 «Будівлі сільськогосподарського призначення, лісівництва та рибного господарства», підрозділ 1271.9 «Будівлі сільськогосподарського призначення інші», а відповідно має оподатковуватися за нульової ставкою, відповідно до рішення органу місцевого самоврядування. Також, зазначено, що відповідно до пункту 1.3 ДБН В.2.2-1-95 «Будівлі і споруди для тваринництва», за призначенням виробничі будівлі і споруди поділяються на основні та обслуговуючі. Відповідно до пункту 1.4 ДБН В.2.2-1-95 «Будівлі і споруди для тваринництва», до основних відносяться виробничі будівлі і споруди, в яких утримуються тварини та проводяться найбільш важливі технологічні процеси (отели, опороси, окоти та годування тварин, їх осіменіння, доїння корів, первинна обробка та тимчасове зберігання молока, інкубація птиці, збирання яєць тощо). З урахуванням викладеного, очевидно, що приміщення будівля корівника, у повній мірі відповідає положенням розділу «Будівлі сільськогосподарського призначення, лісівництва та рибного господарства», підрозділ 1271.1 «Будівлі для тваринництва», а відповідно має оподатковуватися за нульової ставкою, відповідно до рішення органу місцевого самоврядування. Виходячи з наведеного, позивач вважає, що відповідачем при визначенні податкового зобов`язання, відображеного в оскаржуваних ППР, протиправно та необґрунтовано застосовано ставки податку на нерухоме майно, відмінні від нульової ставки податку, встановленої уповноваженим органом місцевого самоврядування. Просить задовольнити позовні вимоги.
Ухвалою суду від 22 січня 2024 року відкрито провадження у справі та призначено справу до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення та виклику учасників справи.
Відповідач проти задоволення позовних вимог заперечив. В обґрунтування заперечень зазначено, що для застосування ставки по податку на нерухоме майно, у підсистемі контролюючого органу об`єкти нерухомого майна будівля корівника та бурякосховища віднесено до типу «інші будівлі та об`єкти нерухомого майна». Листом Широківської сільської ради від 01.10.2023 (вх.ГУ ДПС у Запорізькій області від 04.10.2023 №6799/5) надано інформацію, що Рішеннями Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області від 11.06.2020 №4 та від 30.06.2021 №1 «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки» встановлено розмір ставки за об`єкти нерухомого майна, зокрема що віднесені до класу 127 «Будівлі нежитлові інші» передбачена ставка 0%, у випадку коли зазначені будівлі споруди належать сільськогосподарським товаровиробникам, призначені для використання безпосередньо у сільськогосподарській діяльності, звільнені від оподаткування (пп.266.2.2 пункт «ж» п.266.2 ст.266 ПКУ). Вказує, що будівлі та споруди сільськогосподарських товаровиробників, призначені для використання безпосередньо в сільськогосподарській діяльності та віднесені до відповідного класу код 1271 ДК 018-2000, що належать фізичним особам, не є об`єктами оподаткування, згідно з підпунктом «ж» підпункту 266.2.2 пункту 266.2 статті 266 ПКУ, за умови, що не здаються їх власниками в оренду, лізинг, позичку. За реєстраційними та обліковими даними платників податків ІКС «Податковий блок» ОСОБА_1 з 10.01.2017 знятий з обліку як фізична особапідприємець та не веде підприємницьку діяльність, а отже помилково вважати його сільськогосподарським товаровиробником. Таким чином, податкові повідомлення рішення по податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки від 09.06.2023 №0027760-2410-0828-UA23060330000024462, №0027762-2410-0828-UA23060330000024462, №0027741-2410-0828-UA23060330000024462, №0027743-2410-0828-UA23060330000024462, сформовані Головним управлінням ДПС у Запорізькій області винесені з дотриманням вимог статті 58 Податкового кодексу, не суперечать Наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Порядку надіслання контролюючими органами податкових повідомлень-рішень платникам податків» від 28.12.2015 № 1204, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22.01.2016 за №124/28254, із змінами і доповненнями, внесеними наказом Міністерства фінансів України від 21.07.2017 № 658 та підлягають сплаті. З урахуванням викладеного у відзиві на позовну заяву, представник відповідача просив відмовити у задоволенні позовних вимог.
У відповіді на відзив зазначено, що база оподаткування об`єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, які перебувають у власності фізичних осіб, обчислюється контролюючим органом на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що безоплатно надаються органами державної реєстрації прав на нерухоме майно та/або на підставі оригіналів відповідних документів платника податків, зокрема документів на право власності. Ця норма є імперативною, та повинна виконуватися суб`єктом власних повноважень. Головне управління ДПС у Запорізькій області згідно даних АІС «Податковий блок» та даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно має у розпорядженні інформацію про право власності позивача на об`єкти нерухомості: будівля бурякосховища площею 1604, 7 кв.м, розташована за адресою АДРЕСА_1 , будівля корівника площею 1649,4 кв.м., розташована за адресою АДРЕСА_2 . Вказані об`єкти нерухомого майна підпадають під визначення «сільськогосподарські будівлі для зберігання зерна» та «будівлі сільськогосподарського призначення інші» відповідно. Таким чином, віднесення цих об`єктів нерухомого майна до інших категорій є протиправним. Наведене у відзиві на позов не стосується предмету даної справи, у зв`язку з тим, що нерухоме майно, яке належить позивачу, оподатковується за нульовою ставкою не у зв`язку з податковою пільгою, визначеною відповідно до п.п. 262.2.2. п. 262.2 ст. 262 ПК України, а на підставі п.10.3 ст.10 ПК України, якою встановлено, що місцеві ради в межах повноважень, визначених цим Кодексом, вирішують питання відповідно до вимог цього Кодексу щодо встановлення податку на майно (в частині податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки). Таким чином, для визначення ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, позивачу не потрібно підтверджувати свій статус сільськогосподарського товаровиробника, так як він не користується будь-якою податковою пільгою. Крім того, об`єкти нерухомого майна, які належать позивачу, віднесені не до класу 127 «Будівлі нежитлові інші», а підпадають під визначення «сільськогосподарські будівлі для зберігання зерна» та «будівлі сільськогосподарського призначення інші» відповідно.
Суд, всебічно та повно встановивши обставини справи, дослідивши матеріали справи, оцінивши надані докази, їх достатність і взаємний зв`язок у сукупності, установив наступне.
З матеріалів справи судом установлено, що відповідно до витягів з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, ОСОБА_1 є власником об`єктів нерухомого майна: корівник інв.№59 літ А, загальною площею 1649,4 кв.м за адресою: АДРЕСА_2 ; будівля, бурякосховище, інв.№67, літ А, загальною площею 1604,7 кв.м за адресою: АДРЕСА_1 .
Контролюючим органом прийнято податкові повідомлення рішення №0027760-2410-0828-UA23060330000027462 від 09.06.2023 за період 2021 рік на суму 98964,00 грн; №0027762-2410-0828-UA23060330000027462 від 09.06.2023 за період 2021 рік на суму 80235,00 грн; №0027741-2410-0828-UA23060330000027462 від 09.06.2023 за період 2022 рік на суму 17868,50 грн; №0027743-2410-0828-UA23060330000027462 від 09.06.2023 за період 2022 рік на суму 17384,25 грн, якими позивачу визначено зобов`язання з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.
Вважаючи протиправними прийняті відповідачем рішення, позивач звернувся з даним позовом до суду.
Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з приписів ч.1 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України) відповідно до яких завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
Згідно з ч.2 ст.2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії): безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Згідно пп.266.1.1 п.266.1, пп.266.3.1, пп.266.3.3 п. 266.3 Податкового кодексу України, платниками податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об`єктів житлової та/або нежитлової нерухомості.
Базою оподаткування є загальна площа об`єкта житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його часток.
База оподаткування об`єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, які перебувають у власності фізичних осіб, обчислюється контролюючим органом на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що безоплатно надаються органами державної реєстрації прав на нерухоме майно та/або на підставі оригіналів відповідних документів платника податків, зокрема документів на право власності.
База оподаткування об`єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності юридичних осіб, обчислюється такими особами самостійно виходячи із загальної площі кожного окремого об`єкта оподаткування на підставі документів, що підтверджують право власності на такий об`єкт.
Відповідно до пп.266.5.1 п.266.5 ст.266 ПК України, ставки податку для об`єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб, встановлюються за рішенням сільської, селищної, міської ради залежно від місця розташування (зональності) та типів таких об`єктів нерухомості у розмірі, що не перевищує 1,5 відсотка розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 квадратний метр бази оподаткування.
Згідно ст.2, ч.1 ст.5, ч.5 ст.12 Закону України«Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» Державний реєстр речових прав на нерухоме майно - єдина державна інформаційна система, що забезпечує обробку, збереження та надання відомостей про зареєстровані речові права на нерухоме майно та їх обтяження, про об`єкти та суб`єктів таких прав. У Державному реєстрі прав реєструються речові права та їх обтяження на земельні ділянки, а також на об`єкти нерухомого майна, розташовані на земельній ділянці, переміщення яких неможливе без їх знецінення та зміни призначення, а саме: житлові будинки, будівлі, споруди, а також їх окремі частини, квартири, житлові та нежитлові приміщення. Відомості Державного реєстру прав вважаються достовірними і можуть бути використані у спорі з третьою особою, доки їх не скасовано у порядку, передбаченому цим Законом. Будь-які дії особи, спрямовані на набуття, зміну або припинення речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, зареєстрованих у Державному реєстрі прав, вчиняються на підставі відомостей, що містяться в цьому реєстрі.
Отже, платниками податку на нерухомість є власники об`єктів житлової та/або нежитлової нерухомості відповідно до рішень органів місцевого самоврядування з урахуванням норм Податкового кодексу України.
Про наявність у фізичної особи об`єктів власності, контролюючий орган дізнається з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що безоплатно надаються органами державної реєстрації прав на нерухоме майно та/або на підставі оригіналів відповідних документів платника податків, зокрема документів на право власності.
Головне управління ДПС у Запорізькій області згідно даних АІС «Податковий блок» та даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно має у розпорядженні інформацію про право власності позивача на об`єкт нерухомості: корівник, літ А, загальною площею 1649,4кв.м. за адресою: АДРЕСА_2 ; будівля, бурякосховище, інв.. №67, літ А, загальною площею 1604,7 кв.м. за адресою: АДРЕСА_1 .
Разом з тим, суд зазначає, що відповідно до пп.266.4.2 п.266.4 ст.266 ПК України, сільські, селищні, міські ради встановлюють пільги з податку, що сплачується на відповідній території, з об`єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних або юридичних осіб, громадських об`єднань, благодійних організацій, релігійних організацій України, статути (положення) яких зареєстровані у встановленому законом порядку, та використовуються для забезпечення діяльності, передбаченої такими статутами (положеннями).
Пільги з податку, що сплачується на відповідній території з об`єктів житлової та нежитлової нерухомості, для фізичних осіб визначаються виходячи з їх майнового стану та рівня доходів.
Пільги з податку, що сплачується на відповідній території з об`єктів нежитлової нерухомості, встановлюються залежно від майна, яке є об`єктом оподаткування.
Сільські, селищні, міські ради мають право встановлювати пільги з податку, що сплачується на відповідній території, з об`єктів нежитлової нерухомості, що розташовані на території індустріального парку та перебувають у власності учасників індустріального парку, включеного до Реєстру індустріальних парків. На такі рішення не поширюється дія підпункту 4.1.9 пункту 4.1 та пункту 4.5 статті 4, підпунктів 12.3.3 і 12.3.4 пункту 12.3, підпункту 12.4.3 пункту 12.4 (у частині строку прийняття та набрання чинності рішеннями) та пункту 12.5 (у частині строку набрання чинності рішеннями) статті 12 цього Кодексу та Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності.
Судом установлено, що рішеннями Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області на 2021 та 2022 роки було встановлено нульову ставку податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, зокрема за розділом 1271 Додатку «Будівлі сільськогосподарського призначення, лісівництва та рибного господарства» на будівлі для тваринництва (1271.1), будівлі сільськогосподарського призначення інші (1271.9).
Об`єкти нерухомості, які є об`єктом оподаткування за оскаржуваними податковими повідомленнями-рішеннями розташовані на адміністративної території Широківської територіальної громади Запорізького району району Запорізької области
Суд зазначає, що належна позивачу сільськогосподарська будівля бурякосховища площею 1604, 7 кв.м, розташована за адресою АДРЕСА_1 , у повній мірі підпадає під розділ 1271 «Будівлі сільськогосподарського призначення, лісівництва та рибного господарства», підрозділ 1271.9 «Будівлі сільськогосподарського призначення інші», а відповідно має оподатковуватися за нульової ставкою, відповідно до рішення органу місцевого самоврядування.
Також, суд зазначає, що відповідно до пункту 1.3 ДБН В.2.2-1-95 «Будівлі і споруди для тваринництва», за призначенням виробничі будівлі і споруди поділяються на основні та обслуговуючі.
Відповідно до пункту 1.4 ДБН В.2.2-1-95 «Будівлі і споруди для тваринництва», до основних відносяться виробничі будівлі і споруди, в яких утримуються тварини та проводяться найбільш важливі технологічні процеси (отели, опороси, окоти та годування тварин, їх осіменіння, доїння корів, первинна обробка та тимчасове зберігання молока, інкубація птиці, збирання яєць тощо).
З урахуванням викладеного, суд дійшов висновку, приміщення будівля корівника, що належить позивачу, у повній мірі відповідає положенням розділу «Будівлі сільськогосподарського призначення, лісівництва та рибного господарства», підрозділ 1271.1 «Будівлі для тваринництва», а відповідно має оподатковуватися за нульової ставкою, відповідно до рішення органу місцевого самоврядування.
Підстави для віднесення належних позивачу об`єктів нерухомого майна до типів інші будівлі та будівлі промисловості та склади відсутні.
При цьому, суд вважає безпідставними посилання представника контролюючого органу на положення пп.266.2.2 п.266.2 ст.266 ПК України, оскільки в даному випадку мова йде не про пільгу встановлену Податковим кодексом України, а про ставку оподаткування, яка у даному випадку встановлена органом місцевого самоврядування та дорівнює нулю.
Відповідно до ч.1 ст.9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Згідно ч.2 ст.77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.
Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що під час прийняття оскаржуваних рішень відповідач діяв необґрунтовано та без урахування всіх обставин, які мають значення для прийняття рішення, що зумовлює висновок суду про задоволення позовних вимог.
Відповідно до ч.1 ст.139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Керуючись ст.ст. 2, 5, 9, 72, 77, 139, 241, 243-246, 255 КАС України, суд
ВИРІШИВ:
Позовні вимоги ОСОБА_1 ( АДРЕСА_3 , ІПН НОМЕР_1 ) до Головного управління ДПС у Запорізькій області (69107, м.Запоріжжя, пр.Соборний, буд.166, код ЄДРПОУ 44118663) про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень задовольнити.
Визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення рішення Головного управління ДПС у Запорізькій області з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки №0027760-2410-0828-UA23060330000027462 від 09.06.2023 за період 2021 рік на суму 98964,00 грн; №0027762-2410-0828-UA23060330000027462 від 09.06.2023 за період 2021 рік на суму 80235,00 грн; №0027741-2410-0828-UA23060330000027462 від 09.06.2023 за період 2022 рік на суму 17868,50 грн; №0027743-2410-0828-UA23060330000027462 від 09.06.2023 за період 2022 рік на суму 17384,25 грн.
Стягнути на користь ОСОБА_1 судовий збір в розмірі 2 144,52 грн (дві тисячі сто сорок чотири гривнi 52 копійки) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Запорізькій області.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення суду може бути оскаржено в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його (її) проголошення, а якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції.
Суддя Ж.М. Чернова
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 04.04.2024 |
Оприлюднено | 08.04.2024 |
Номер документу | 118168917 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на майно, з них податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки |
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Чернова Жанна Миколаївна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Чернова Жанна Миколаївна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Чернова Жанна Миколаївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні