ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
і м е н е м У к р а ї н и
09 липня 2024 року м. Дніпросправа № 280/542/24
Третій апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
головуючого - судді Олефіренко Н.А. (доповідач),
суддів: Божко Л.А., Лукманової О.М.,
розглянувши в порядку письмового провадження в залі судового засідання Третього апеляційного адміністративного суду в м. Дніпрі апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Запорізькій області на рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 04.04.2024 (суддя першої інстанції Чернова Ж.М.) в адміністративній справі №280/542/24 за позовом ОСОБА_1 до Головного управління ДПС у Запорізькій області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,-
ВСТАНОВИВ:
До Запорізького окружного адміністративного суду надійшла позовна заява ОСОБА_1 до Головного управління ДПС у Запорізькій області, в якій позивач просить суд визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Запорізькій області з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки № 0027760-2410-0828-UA23060330000027462 від 09.06.2023 за період з 01.01.2021 по 31.12.2021 на суму 98 964 грн, № 0027762-2410-0828-UA23060330000027462 від 09.06.2023 за період з 01.01.2021 по 31.12.2021 на суму 80 235 грн, № 0027741-2410-0828-UA23060330000027462 від 09.06.2023 за період з 01.01.2022 по 31.12.2022 на суму 17 868,50 грн, № 0027743-2410-0828- UA23060330000027462 від 09.06.2023 за період з 01.01.2022 по 31.12.2022 на суму 17 384,25 грн.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що позивачу на праві приватної власності належать об`єкти нежитлової нерухомості: будівля бурякосховища площею 1604, 7 кв.м, розташована за адресою АДРЕСА_1 , будівля корівника площею 1649,4 кв.м., розташована за адресою АДРЕСА_2 . Як випливає з розрахунку податку на нерухоме майно, який додано до №0027760-2410-0828-UA23060330000027462 від 09.06.2023 та №0027762-2410-0828- UA23060330000027462 від 09.06.2023, податкове зобов`язання нараховане за період 2021 рік, при цьому відповідачем застосовано ставку податку 1% до об`єкту будівля корівника площею 1649,4 кв.м., та ставку податку 1 % до об`єкту будівля бурякосховища. Як випливає з розрахунку податку на нерухоме майно, який додано до ППР №0027741-2410-0828-UA23060330000027462 від 09.06.2023 та №0027743-2410-0828-UA23060330000027462 від 09.06.2023, податкове зобов`язання нараховане за період 2022 року, при цьому відповідачем застосовано ставку податку 1% до об`єкту будівля корівника площею 1649,4 кв.м., та ставку податку 1 % до об`єкту будівля бурякосховища. Обґрунтованих підстав для застосування саме таких ставок податку до зазначених об`єктів нерухомого майна, в ППР не зазначено. Об`єкти нерухомості, які є об`єктом оподаткування за оскаржуваними ППР, розташовані на адміністративної території Широківської територіальної громади Запорізького району району Запорізької области. Широківською сільською радою Запорізького району Запорізької області 11.06.2020 прийнято рішення № 4 Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2021 рік. Вказане рішення набуло чинності з 01.01.2021. Додатком 1 до рішення Широківської сільською радою Запорізького району Запорізької області від 11.06.2020 № 4 визначено ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Так, розділом 1271 Додатку Будівлі сільськогосподарського призначення, лісівництва та рибного господарства на будівлі для тваринництва (1271.1), будівлі сільськогосподарського призначення інші (1271.9), встановлена нульова ставка податку на нерухоме майно. Широківською сільською радою Запорізького району Запорізької області 30.06.2021 прийнято рішення № 1 Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2022 рік. Вказане рішення набуло чинності з 01.01.2022. Додатком 1 до рішення Широківської сільською радою Запорізького району Запорізької області від 30.06.2020 № 1 визначено ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Так, розділом 1271 Додатку Будівлі сільськогосподарського призначення, лісівництва та рибного господарства на будівлі для тваринництва (1271.1), будівлі сільськогосподарського призначення інші (1271.9), встановлена нульова ставка податку на нерухоме майно. Будівля бурякосховища площею 1604, 7 кв.м, розташована за адресою АДРЕСА_1 , у повній мірі підпадає під розділ 1271 Будівлі сільськогосподарського призначення, лісівництва та рибного господарства, підрозділ 1271.9 Будівлі сільськогосподарського призначення інші, а відповідно має оподатковуватися за нульової ставкою, відповідно до рішення органу місцевого самоврядування. Також, зазначено, що відповідно до пункту 1.3 ДБН В.2.2-1-95 Будівлі і споруди для тваринництва, за призначенням виробничі будівлі і споруди поділяються на основні та обслуговуючі. Відповідно до пункту 1.4 ДБН В.2.2-1-95 Будівлі і споруди для тваринництва, до основних відносяться виробничі будівлі і споруди, в яких утримуються тварини та проводяться найбільш важливі технологічні процеси (отели, опороси, окоти та годування тварин, їх осіменіння, доїння корів, первинна обробка та тимчасове зберігання молока, інкубація птиці, збирання яєць тощо). З урахуванням викладеного, очевидно, що приміщення будівля корівника, у повній мірі відповідає положенням розділу Будівлі сільськогосподарського призначення, лісівництва та рибного господарства, підрозділ 1271.1 Будівлі для тваринництва, а відповідно має оподатковуватися за нульової ставкою, відповідно до рішення органу місцевого самоврядування. Виходячи з наведеного, позивач вважає, що відповідачем при визначенні податкового зобов`язання, відображеного в оскаржуваних ППР, протиправно та необґрунтовано застосовано ставки податку на нерухоме майно, відмінні від нульової ставки податку, встановленої уповноваженим органом місцевого самоврядування. Просить задовольнити позовні вимоги.
Рішенням Запорізького окружного адміністративного суду від 04.04.2024 позов задоволено.
На вказане рішення суду Головне управління ДПС у Запорізькій області подало апеляційну скаргу. Апелянт просить скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нову постанову, якою відмовити в задоволенні адміністративного позову. Апелянт вважає зазначене рішення незаконним, необґрунтованим, таким, що винесене з порушенням норм процесуального та матеріального права та без повного з`ясування усіх обставин, які мають значення для справи, а тому, на думку апелянта, є всі підстави для скасування рішення.
В обґрунтування вимог апеляційної скарги зазначає, що за реєстраційними та обліковими даними платників податків ІКС «Податковий блок» ОСОБА_1 з 10.01.2017 знятий з обліку як фізична особа-підприємець та не веде підприємницьку діяльність, а отже помилково вважати його сільськогосподарським товаровиробником. Таким чином, податкові повідомлення рішення сформовані Головним управлінням ДПС у Запорізькій області винесені з дотриманням вимог статті 58 Податкового кодексу, не суперечать Наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Порядку надіслання контролюючими органами податкових повідомлень-рішень платникам податків» від 28.12.2015 N 1204, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22.01.2016 за N 124/28254, із змінами і доповненнями, внесеними наказом Міністерства фінансів України від 21.07.2017 N 658 та підлягають сплаті.
Позивач подав відзив на апеляційну скаргу відповідача в якому вказав на законність та обґрунтованість оскаржуваного судового рішення, а також на безпідставність доводів апеляційної скарги.
Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 311 Кодексу адміністративного судочинства України, суд апеляційної інстанції може розглянути справу без повідомлення учасників справи (в порядку письмового провадження) за наявними у справі матеріалами, якщо справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів, подання апеляційної скарги на рішення суду першої інстанції, які ухвалені в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у порядку письмового провадження).
Частиною 2 статті 311 КАС України визначено, що якщо під час письмового провадження за наявними у справі матеріалами суд апеляційної інстанції дійде висновку про те, що справу необхідно розглядати у судовому засіданні, то він призначає її до апеляційного розгляду в судовому засіданні.
Колегія суддів, враховуючи обставини даної справи, а також те, що апеляційна скарга подана на рішення, перегляд якого можливий за наявними у справі матеріалами на підставі наявних у ній доказів, не вбачає підстав для проведення розгляду апеляційної скарги за участю учасників справи у відкритому судовому засіданні.
В матеріалах справи достатньо письмових доказів для вирішення апеляційної скарги, а особиста участь сторін у розгляді справи не обов`язкова.
З огляду на викладене, колегія суддів визнала можливим розглянути справу в порядку письмового провадження.
Відповідно до ч. 1 ст. 308 КАС України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.
Перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга підлягає задоволенню з наступних підстав.
Судом першої інстанції встановлено, що відповідно до витягів з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, ОСОБА_1 є власником об`єктів нерухомого майна: корівник інв.№59 літ А, загальною площею 1649,4 кв.м за адресою: АДРЕСА_2 ; будівля, бурякосховище, інв.№67, літ А, загальною площею 1604,7 кв.м за адресою: АДРЕСА_1 .
Контролюючим органом прийнято податкові повідомлення рішення №0027760-2410-0828-UA23060330000027462 від 09.06.2023 за період 2021 рік на суму 98964,00 грн; №0027762-2410-0828-UA23060330000027462 від 09.06.2023 за період 2021 рік на суму 80235,00 грн; №0027741-2410-0828-UA23060330000027462 від 09.06.2023 за період 2022 рік на суму 17868,50 грн; №0027743-2410-0828-UA23060330000027462 від 09.06.2023 за період 2022 рік на суму 17384,25 грн, якими позивачу визначено зобов`язання з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.
Позивач, вважаючи вищезазначене рішення відповідача протиправним, оскільки має пільги щодо даного об`єкту нерухомості, звернувся до суду з позовом.
Надаючи правову оцінку законності і обґрунтованості рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги, колегія суддів зазначає наступне.
Відповідно до вимог ч.2 ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно п. 266.1, п. 266.2, п. 266.3 ст. 266 ПК України платниками податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об`єктів житлової та/або нежитлової нерухомості. Об`єктом оподаткування є об`єкт житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його частка. Базою оподаткування є загальна площа об`єкта житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його часток. База оподаткування об`єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, які перебувають у власності фізичних осіб, обчислюється контролюючим органом на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що безоплатно надаються органами державної реєстрації прав на нерухоме майно та/або на підставі оригіналів відповідних документів платника податків, зокрема документів на право власності. База оподаткування об`єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності юридичних осіб, обчислюється такими особами самостійно виходячи із загальної площі кожного окремого об`єкта оподаткування на підставі документів, що підтверджують право власності на такий об`єкт.
Згідно абз. «ж» пп. 266.2.2 п. 266.2 ст. 266 ПК України (нормою дійсною на час винесення податкового повідомлення-рішення) не є об`єктом оподаткування: будівлі, споруди сільськогосподарських товаровиробників (юридичних та фізичних осіб), віднесені до класу «Будівлі сільськогосподарського призначення, лісівництва та рибного господарства» (код 1271) Державного класифікатора будівель та споруд ДК 018-2000, та не здаються їх власниками в оренду, лізинг, позичку.
Норма пп. 266.2.2 п. 266.2 ст. 266 ПК України зводить поняття звільнення від оподаткування (не є об`єктом оподаткування) щодо будівель сільськогосподарських товаровиробників, виробничих корпусів, складських приміщень сільськогосподарських виробників. Для застосування такої податкової пільги об`єкти нерухомості будівлі повинні бути будівлями які використовуються для зберігання продукції, зберігання техніки чи власних засобів для вирощування сільськогосподарських культур. Також для застосування податкової пільги, об`єкти нерухомості повинні бути у володінні чи користуванні промислового підприємства, підприємця.
За приписами ст. 30 ПК України податкова пільга - передбачене податковим та митним законодавством звільнення платника податків від обов`язку щодо нарахування та сплати податку та збору, сплата ним податку та збору в меншому розмірі за наявності підстав, визначених пунктом 30.2 цієї статті.
Колегія суддів вказує, що відносини оподаткування регулюються з боку держави шляхом прийняття законодавчих норм, правила та ставки оподаткування податком на нерухоме майно встановлюються ПК України.
Згідно із п. 10.3 статті 10 ПК України місцеві ради в межах повноважень, визначених цим Кодексом, вирішують питання відповідно до вимог цього Кодексу щодо встановлення податку на майно (в частині податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки) та встановлення збору за місця для паркування транспортних засобів, туристичного збору.
Відповідно до п. 12.3 статті 12 ПК України сільські, селищні, міські ради та ради об`єднаних територіальних громад, що створені згідно іззаконом та перспективним планом формування територій громад, в межах своїх повноважень приймають рішення про встановлення місцевих податків та зборів.
Рішеннями Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області № 4 від 11.06.2020 року «Про затвердження ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на 2021 рік», та № 1 від 30.06.2021 року встановлено ставки та пільги із сплати податку на нерухоме майно на 2021 та 2022 роки, такі рішення прийнятті у межах та на виконання ст. 266 ПК України. Рішеннями встановлено нулеву ставку податку для будівель, споруд сільськогосподарських товаровиробників (юридичних та фізичних осіб), віднесені до класу «Будівлі сільськогосподарського призначення, лісівництва та рибного господарства».
Для відповідності пільгам, визначеним рішеннями Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, власник будівель, споруд повинен у рівні й мірі відповідати вимогам встановленим для застосування пільги згідно правил пп. 266.2.2 п. 266.2 ст. 266 ПК України.
Згідно п. 266.5.1 п. 266.5 ст. 266 ПК України ставки податку для об`єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб, встановлюються за рішенням сільської, селищної, міської ради або ради об`єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, залежно від місця розташування (зональності) та типів таких об`єктів нерухомості у розмірі, що не перевищує 1,5 відсотка розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 квадратний метр бази оподаткування.
Згідно ст. 1 Закону України «Про сільськогосподарський перепис» виробниками сільськогосподарської продукції є юридичні особи всіх організаційно-правових форм господарювання та їх відокремлені підрозділи, фізичні особи (фізичні особи - підприємці, домогосподарства), які займаються сільськогосподарською діяльністю, передбаченою класифікацією видів економічної діяльності, мають у володінні, користуванні або розпорядженні землі сільськогосподарського призначення чи сільськогосподарських тварин.
Згідно з ч.1 ст.1 Закону України «Про фермерське господарство» фермерське господарство є формою підприємницької діяльності громадян, які виявили бажання виробляти товарну сільськогосподарську продукцію, здійснювати її переробку та реалізацію з метою отримання прибутку на земельних ділянках, наданих їм у власність та/або користування, у тому числі в оренду, для ведення фермерського господарства, товарного сільськогосподарського виробництва, особистого селянського господарства, відповідно до закону.
Згідно із ч. 1 ст. 1 Закону України «Про особисте селянське господарство» особисте селянське господарство - це господарська діяльність, яка проводиться без створення юридичної особи фізичною особою індивідуально або особами, які перебувають у сімейних чи родинних відносинах і спільно проживають, з метою задоволення особистих потреб шляхом виробництва, переробки і споживання сільськогосподарської продукції, реалізації її надлишків та надання послуг з використанням майна особистого селянського господарства, у тому числі й у сфері сільського зеленого туризму.
Згідно з положеннями Державного класифікатора будівель та споруд ДК 018-2000, затвердженого і введеного в дію наказом Держстандарту України від 17 серпня 2000 року № 507, клас будівель сільськогосподарського призначення, лісівництва та рибного господарства з кодом 1271 включає: будівлі для використання в сільськогосподарській діяльності, наприклад, корівники, стайні, свинарники, кошари, кінні заводи, собачі розплідники, птахофабрики, зерносховища, склади та надвірні будівлі, підвали, винокурні, винні ємності, теплиці, сільськогосподарські силоси та т. ін. При цьому, він не включає споруди зоологічних та ботанічних садів (2412). До будівель з кодом 1271 відноситься: будівлі для тваринництва (1271.1); будівлі для птахівництва (1271.2), будівлі для зберігання зерна (1271.3), будівлі силосні та сінажні (1271.4), будівлі для садівництва, виноградарства та виноробства (1271.5), будівлі тепличного господарства (1271.6), будівлі рибного господарства (1271.7), будівлі підприємств лісівництва та звірівництва (1271.8), будівлі сільськогосподарського призначення інші (1271.9). «Будівлі нежитлові» «Будівлі сільськогосподарського призначення, лісівництва та рибного господарства» (клас 1271) є будівлями для використання в сільськогосподарській діяльності, наприклад, корівники, стайні, свинарники, кошари, кінні заводи, собачі розплідники, птахофабрики, зерносховища, склади та надвірні будівлі, підвали, винокурні, винні ємності, теплиці, сільськогосподарські силоси та інше.
Споруда (будівля) не є об`єктом оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки за наявності сукупності умов: така нежитлова будівля віднесена до класу «Будівлі сільськогосподарського призначення, лісівництва та рибного господарства» (код 1271) Державного класифікатора будівель та споруд ДК 018-2000; власником такої будівлі (юридична та фізична особа) є сільськогосподарський товаровиробник; така нежитлова будівля не здається її власником в оренду, лізинг, позичку. Лише по відповідності трьом складникам, можливо застосувати пільгу до оподаткування податком на нерухоме майно.
Поняття «будівля сільськогосподарського виробника», у зв`язку з яким застосовується аналізована податкова пільга, законодавець пов`язує звільнення від сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, не тільки і не стільки із його статусом (придатністю його застосування у виробничому циклі господарської діяльності та організаційних форм у яких воно здійснюється), а й з використанням будівлі з метою провадження виробничої діяльності, тобто з використанням такої за цільовим призначенням для виготовлення продукції.
Встановлення законодавцем певних податкових пільг зі сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, як в даному випадку абз. «ж» підпункту 266.2.2 пункту 266.2 статті 266 ПК України, за своєю сутністю спрямоване на збалансування суспільних відносин у сфері справляння податків та мало на меті створити умови для стимулювання та зменшення податкового навантаження на тих платників податків фізичних та юридичних осіб, які є власниками певних об`єктів нерухомості, що використовуються за функціональним призначенням, тобто для сільськогосподарського виробництва. Нормативний підхід у розумінні норми, про яку йдеться, випливає з того, що функціональне призначення об`єкта, який звільняється від оподаткування, яким є предмет - будівля (вид нежитлової нерухомості), є фактично визначальною родовою ознакою, оскільки не є об`єктом оподаткування саме будівлі сільськогосподарського товаровиробника, тобто будівлі, які використовуються для виготовлення сільськогосподарської продукції будь-якого виду.
Так позивачем надано докази, що ОСОБА_1 є засновником та головою Фермерського господарства «СВАМ» (код ЄДРПОУ 37020310).
Проте, колегія суддів враховує, що позивачем не надано доказів використання будівлі бурякосховища площею 1604, 7 кв.м, розташована за адресою АДРЕСА_1 , будівлі корівника площею 1649,4 кв.м., розташована за адресою АДРЕСА_2 у своєї господарської діяльності, пов`язаної з виробництвом сільськогосподарської продукції.
З урахуванням викладеного, колегія суддів зазначає, що застосування пільги передбаченої пп. 266.2.2 п.у 266.2 ст. 266 ПК України можливе у разі, якщо власниками об`єктів нерухомості є фізичні та інші юридичні особи, в тому числі нерезиденти, та за умови (з врахуванням виду їх діяльності) використання таких об`єктів (будівель) за функціональним призначенням, тобто для сільськогосподарського виробництва.
При застосуванні пільги, визначеної для сільськогосподарських товаровиробників, визначеної рішеннями Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, власник будівель, споруд також як і за правилами ПК України така нежитлова будівля повинна бути віднесена до класу «Будівлі сільськогосподарського призначення, лісівництва та рибного господарства» (код 1271) Державного класифікатора будівель та споруд ДК 018-2000, власником такої будівлі (юридична та фізична особа) повинен бути сільськогосподарський товаровиробник та така нежитлова будівля не здається її власником в оренду, лізинг, позичку.
Відповідач при винесенні оскаржуваних податкових повідомлень-рішень враховував законодавчо встановлену податкову пільгу та особливості її застосування. Відповідач при винесенні податкових повідомлень-рішень врахував ставки встановлені рішеннями місцевої ради.
Аналогічна правова позиція викладена Верховним Судом у постанові від 24.04.2020 року у справі №540/2206/19, від 11.04.2023 року у справі №380/2434/20, від 11.04.2023 року у справі №380/18104/21, від 11.04.2023 року у справі №380/2434/20.
Враховуючи вищевикладене, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга підлягає задоволенню, рішення суду першої інстанції слід скасувати як таке, що ухвалене з порушенням норм матеріального та процесуального права, слід ухвалити нове рішення про відмову у задоволенні позовних вимог.
Керуючись статтями 242, 315, 317, 321, 322 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Запорізькій області задовольнити.
Рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 04.04.2024 в адміністративній справі №280/542/24 скасувати.
Ухвалити у справі № 280/542/24 нове рішення, яким у задоволенні позовних вимог ОСОБА_1 до Головного управління ДПС у Запорізькій області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень відмовити.
Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили 09 липня 2024 року та касаційному оскарженню не підлягає, крім випадків, передбачених пунктом другим частини п`ятої статті 328 КАС України.
Повне судове рішення складено 11 липня 2024 року.
Головуючий - суддяН.А. Олефіренко
суддяЛ.А. Божко
суддяО.М. Лукманова
Суд | Третій апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 09.07.2024 |
Оприлюднено | 15.07.2024 |
Номер документу | 120348471 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на майно, з них податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки |
Адміністративне
Третій апеляційний адміністративний суд
Олефіренко Н.А.
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Чернова Жанна Миколаївна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Чернова Жанна Миколаївна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Чернова Жанна Миколаївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні