Справа №463/8816/23
Провадження №1-кс/463/2831/24
У Х В А Л А
про тимчасовий доступ до речей і документів
08 квітня 2024 року слідчий суддя Личаківського районного суду м. Львова ОСОБА_1 , з участю секретаря судових засідань ОСОБА_2 , розглянувши клопотання старшого слідчого в особливо важливих справах Першого слідчого відділу (з дислокацією у місті Львові) Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Львові, ОСОБА_3 , погоджене прокурором відділу Львівської обласної прокуратури ОСОБА_4 , про надання тимчасового доступу до речей та документів у кримінальному провадженні за №62023140110000395 від 28 вересня 2023 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого частиною 2 статті 364 Кримінального кодексу України, -
в с т а н о в и в:
слідчий звернувся до слідчого судді з клопотанням про надання йому або іншим слідчим слідчої групи, прокурорам групи прокурорів та на підставі відповідного запиту про міжнародну правову допомогу уповноваженій особі компетентних органів Республіки Польща, яка буде забезпечувати виконання запиту про міжнародну правову допомогу у кримінальному провадженні №62023140110000395 від 28 вересня 2023 року та ухвали слідчого судді, тимчасовий доступ до речей і документів, з можливістю виготовлення та вилучення їх належним чином завірених копій, які знаходяться у компетентних органів Республіки Польща, а саме:
- документів, які стали підставою паспортного оформлення осіб, які пересувались у транспортних засобах: 15.07.2022 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_1 / НОМЕР_2 ; 15.07.2022 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_3 / НОМЕР_4 ; 27.07.2022 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_5 / НОМЕР_6 ; 27.07.2022 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_7 ; 09.01.2023 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_8 / НОМЕР_9 ; 13.02.2023 та 12.04.2023 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_10 ; 23.09.2023 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_11 ; 13.09.2023 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_8 / НОМЕР_9 ;
- документів щодо митного оформлення, характеру, виду, вартості, упакування, кількості та ваги вантажу, який переміщався у транспортних засобах: 15.07.2022 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_1 / НОМЕР_2 ; 15.07.2022 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_3 / НОМЕР_4 ; 27.07.2022 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_5 / НОМЕР_6 ; 27.07.2022 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_7 ; 09.01.2023 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_8 / НОМЕР_9 ; 13.02.2023 та 12.04.2023 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_10 ; 23.09.2023 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_11 ; 13.09.2023 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_8 / НОМЕР_9 ;
- товаро-транспортних накладних та документації на товар (багаж), які стали підставою проведення митних процедур та випуску такого товару (багажу) за межі території Республіки Польща, та який переміщувався у транспортних засобах: 15.07.2022 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_1 / НОМЕР_2 ; 15.07.2022 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_3 / НОМЕР_4 ; 27.07.2022 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_5 / НОМЕР_6 ; 27.07.2022 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_7 ; 09.01.2023 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_8 / НОМЕР_9 ; 13.02.2023 та 12.04.2023 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_10 ; 23.09.2023 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_11 ; 13.09.2023 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_8 / НОМЕР_9 ;
- протоколів про порушення митного, прикордонного, адміністративного чи будь-якого іншого законодавства Республіки Польща, складених стосовно осіб, які перетинали державний кордон у транспортних засобах: 15.07.2022 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_1 / НОМЕР_2 ; 15.07.2022 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_3 / НОМЕР_4 ; 27.07.2022 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_5 / НОМЕР_6 ; 27.07.2022 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_7 ; 09.01.2023 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_8 / НОМЕР_9 ; 13.02.2023 та 12.04.2023 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_10 ; 23.09.2023 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_11 ; 13.09.2023 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_8 / НОМЕР_9 ;
- матеріалів фіксації транспортних засобів та вантажу (фото, відео, протоколи, акти, тощо), які складались при перетині державного кордону Республіки Польща та митному оформленні у міжнародному автомобільному пункті пропуску « ІНФОРМАЦІЯ_1 » транспортними засобами: 15.07.2022 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_1 / НОМЕР_2 ; 15.07.2022 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_3 / НОМЕР_4 ; 27.07.2022 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_5 / НОМЕР_6 ; 27.07.2022 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_7 ; 09.01.2023 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_8 / НОМЕР_9 ; 13.02.2023 та 12.04.2023 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_10 ; 23.09.2023 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_11 ; 13.09.2023 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_8 / НОМЕР_9 .
Просить розглядати дане клопотання без виклику осіб, у володінні яких знаходяться такі речі і документи, з метою досягнення дієвості кримінального провадження. Також у разі задоволення даного клопотання просить не визначити строк дії ухвали, у зв`язку із тим, що документи знаходяться в іншій країні, на підставі частини 2 статті 562 Кримінального процесуального кодексу України.
Подане клопотання мотивує тим, що слідчими Першого слідчого відділу (з дислокацією у місті Львові) Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Львові, здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №62023140110000395 від 28 вересня 2023 року за частиною 2 статті 364 Кримінального кодексу України за фактом зловживання службовим становищем службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_2 . Під час досудового розслідування встановлено, що службові особи відділу митного оформлення № 2 митного поста « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ІНФОРМАЦІЯ_2 налагодили протиправний механізм, який полягає у здійсненні протиправного митного оформлення в Республіку Польща товарів згідно Українського класифікатора товарів зовнішньоекономічної діяльності групи 7112, вносячи до автоматизованої системи митного оформлення «Інспектор - 2006» недостовірні відомості, що транспортні засоби, котрі їх переміщують, без вантажу. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 1466 від 27 грудня 2022 року товари згідно Українського класифікатора товарів зовнішньо-економічної діяльності групи 7112 експортуються безпосередньо державною установою « ІНФОРМАЦІЯ_4 » без ліцензій, а для інших суб`єктів господарювання встановлена квота «0 грамів», тобто експорт зазначених товарів заборонений. Встановлено, що упродовж 2022-2023 років службовими особами відділу митного оформлення №2 митного поста « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ІНФОРМАЦІЯ_2 здійснено митне оформлення дев`яти транспортних засобів, в яких переміщувались товари групи 7112 «Відходи або брухт дорогоцінних металів чи металів, плакованих дорогоцінними металами; інші відходи або брухт з вмістом дорогоцінних металів чи сполук дорогоцінних металів, використовувані головним чином для добування дорогоцінних металів», вагою близько 20 тонн кожна, із внесенням до автоматизованої системи митного оформлення «Інспектор - 2006» недостовірних відомостей, що транспортні засоби без вантажу, а саме: транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_1 / НОМЕР_2 (виїзд з України здійснено 15.07.2022); транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_3 / НОМЕР_4 (виїзд з України здійснено 15.07.2022); транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_5 / НОМЕР_6 (виїзд з України здійснено 27.07.2022); транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_7 (виїзд з України здійснено 27.07.2022); транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_8 / НОМЕР_9 (виїзд з України здійснено 09.01.2023); транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_10 (виїзд з України здійснено 13.02.2023 та 12.04.2023); транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_8 / НОМЕР_9 (виїзд з України здійснено 13.09.2023); транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_11 (виїзд з України здійснено 23.09.2023). Слідчий вказує, що зазначене свідчить про можливе незаконне переміщення товарів через митний кордон України, завдяки налагодженій протиправній схемі працівників ІНФОРМАЦІЯ_2 , які будучи обізнаними про наявність, кількість та характер вантажу, в порушення вимог чинного законодавства України здійснили митне оформлення зазначених транспортних засобів під виглядом порожнього або із зазначенням іншого виду товару, що не відповідає фактично переміщуваному. Таким чином, за межі митної території України, шляхом незаконного звільнення від митного контролю внаслідок неправомірних дій інспекторів митниці, вивезли велику кількість товару без сплати обов`язкових митних платежів, що призвело до завдання збитків державному бюджету України. Відтак наявні обґрунтовані підстави вважати, що службові особи відділу митного оформлення митного поста « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ІНФОРМАЦІЯ_2 , зловживаючи службовим становищем, діючи в супереч інтересам служби, з корисливим мотивом, сприяли невстановленим на даний час суб`єктам господарювання у незаконному ввезенні у Республіку Польща з митної території України товарів без належного декларування та сплати обов`язкових митних платежів. Зазначає, що органом досудового розслідування на даний час встановлюється точна сума завданих збитків, однак наявні обґрунтовані підстави вважати, що зазначені діяння спричинили ненадходження до державного бюджету України коштів на суму більш ніж 335 500 гривень, що становить склад кримінального правопорушення, передбаченого частиною 2 статті 364 Кримінального кодексу України.
Слідчий вказує, що для забезпечення повного, всебічного і об`єктивного розслідування у вказаному кримінальному провадженні необхідно встановити обставини проведення митного контролю вказаних вище транспортних засобів, оскільки існують підстави вважати про причетність до злочину інспекторів митної служби України та осіб, що його переміщували. Встановлення дійсних обставин проведення митного контролю інспекторами ІНФОРМАЦІЯ_5 можливе лише шляхом отримання від компетентних органів Республіки Польща інформації про обставини митного оформлення вказаних вище транспортних засобів при в`їзді на територію Республіки Польща. Відтак зазначає, що під час досудового розслідування виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу до відомостей та документів, що знаходяться у володінні (розпорядженні) компетентних органів Республіки Польща, про обставини митного оформлення вказаних вище транспортних засобів при в`їзді на територію Республіки Польща та виїзді з неї. Названі документи мають значення для встановлення обставин у цьому кримінальному провадженні, оскільки за їх допомогою можливо встановити час відомості щодо характеру, виду, вартості, упакування, кількості та ваги вантажу, який переміщався у транспортних засобах, осіб, що здійснювали переміщення, інші необхідні відомості. Щодо необхідності вилучення оригіналів документів зазначає, що достатнім для досудового розслідування є вилучення належним чином виготовлених копій. Вказані документи можливо отримати та долучити до матеріалів кримінального провадження лише отримавши дозвіл на тимчасовий доступ до речей і документів, що містять охоронювану законом таємницю, та після проведення їх вилучення (виїмки) у володільця. Крім цього вказує, що зазначені документи будуть вилучені у межах виконання компетентними органами Республіки Польща запиту про міжнародну правову допомогу. Стверджує, що без отримання цих документів та результатів проведення низки процесуальних дій на території Республіки Польща неможливо повно, всебічно і об`єктивно провести розслідування у кримінальному провадженні. Зазначені документи та інформація необхідні для проведення економічної експертизи, а також проведення митних та податкових перевірок щодо дотримання вимог Митного та Податкового законодавства під час досудового розслідування цього кримінального провадження. Беручи до уваги вищевикладене та враховуючи, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати те, що вказані речі і документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, просить подане клопотання задовольнити.
Зважаючи на вимоги частини 2 статті 163 Кримінального процесуального кодексу України вважаю можливим розглядати клопотання без виклику осіб, у володінні яких можуть знаходитись речі та документи, тимчасовий дозвіл на доступ до яких просить слідчий.
В судове засідання слідчий ОСОБА_3 , не з`явився, в клопотанні просив розглянути таке без участі слідчого та прокурора, які клопотання підтримують в повному обсязі.
Дослідивши матеріали клопотання та докази, додані до такого, приходжу до наступного висновку.
Згідно з частиною 5 статті 163 Кримінального процесуального кодексу України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
З витягу з Єдиного реєстру досудових розслідувань від 5 квітня 2024 року вбачається, що ІНФОРМАЦІЯ_6 , здійснює досудове розслідування кримінального провадження №62023140110000395 від 28 вересня 2023 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого частиною 2 статті 364 Кримінального кодексу України.
Зважаючи на те, що органом досудового розслідування здійснюється розслідування кримінального провадження за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого частиною 2 статті 364 Кримінального кодексу України, в ході якого встановлено здійснення впродовж 2022-2023 років службовими особами відділу митного оформлення №2 митного поста « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ІНФОРМАЦІЯ_2 митного оформлення дев`яти транспортних засобів із внесенням до автоматизованої системи митного оформлення «Інспектор - 2006» недостовірних відомостей, для підтвердження чи спростування факту протиправних дій даних осіб, проведення економічної експертизи, а також проведення митних та податкових перевірок, щодо дотримання вимог Митного та Податкового законодавства, виникла необхідність у отриманні тимчасового доступу до речей і документів, які перебувають у володінні відповідних компетентних органів Республіки Польща, такі мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні №62023140110000395 від 28 вересня 2023 року, та те, що іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів неможливо, таке клопотання відповідає вимогам статті 160 Кримінального процесуального кодексу України та доводить наявність обставин, передбачених частиною 5 статті 163 Кримінального процесуального кодексу України, а тому слідчий суддя приходить до переконання про задоволення даного клопотання.
Окрім того, відповідно до частини 2 статті 262 Кримінального процесуального кодексу України у разі якщо при зверненні за допомогою в іноземній державі необхідно виконати процесуальну дію, для проведення якої в Україні потрібен дозвіл прокурора або суду, така процесуальна дія потребує надання відповідного дозволу прокурором або судом у порядку, встановленому цим Кодексом, лише у разі, якщо це передбачено міжнародним договором або є обов`язковою умовою надання такого виду допомоги за законодавством запитуваної сторони. При цьому строк дії такого дозволу не обмежується, а належно засвідчена копія дозволу долучається до матеріалів запиту.
З врахуванням наведеного, оскільки отримання вказаного тимчасового доступу на території Республіки Польща можливо лише шляхом звернення за міжнародною правовою допомогою, відтак слід не визначати строк дії даної ухвали про тимчасовий доступ.
Керуючись статтями 131, 160, 162, 163, 164 Кримінального процесуального кодексу України, -
п о с т а н о в и в:
клопотання старшого слідчого в особливо важливих справах Першого слідчого відділу Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Львові ОСОБА_3 задовольнити.
Надати старшому слідчому в особливо важливих справах Першого слідчого відділу Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Львові ОСОБА_3 , іншим слідчим слідчої групи - ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , прокурорам групи прокурорів - ОСОБА_4 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , та на підставі відповідного запиту про міжнародну правову допомогу уповноваженій особі компетентних органів Республіки Польща, яка буде забезпечувати виконання запиту про міжнародну правову допомогу у кримінальному провадженні №62023140110000395 від 28 вересня 2023 року, тимчасовий доступ до речей і документів, з можливістю виготовлення та вилучення їх належним чином завірених копій, які перебувають у володінні компетентних органів Республіки Польща, а саме до:
- документів, які стали підставою паспортного оформлення осіб, які пересувались у транспортних засобах:
15.07.2022 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_1 / НОМЕР_2 ;
15.07.2022 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_3 / НОМЕР_4 ;
27.07.2022 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_5 / НОМЕР_6 ;
27.07.2022 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_7 ;
09.01.2023 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_8 / НОМЕР_9 ;
13.02.2023 та 12.04.2023 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_10 ;
23.09.2023 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_11 ;
13.09.2023 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_8 / НОМЕР_9 ;
- документів щодо митного оформлення, характеру, виду, вартості, упакування, кількості та ваги вантажу, який переміщався у транспортних засобах:
15.07.2022 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_1 / НОМЕР_2 ;
15.07.2022 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_3 / НОМЕР_4 ;
27.07.2022 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_5 / НОМЕР_6 ;
27.07.2022 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_7 ;
09.01.2023 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_8 / НОМЕР_9 ;
13.02.2023 та 12.04.2023 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_10 ;
23.09.2023 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_11 ;
13.09.2023 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_8 / НОМЕР_9 ;
- товаро-транспортних накладних та документації на товар (багаж), які стали підставою проведення митних процедур та випуску такого товару (багажу) за межі території Республіки Польща, та який переміщувався у транспортних засобах:
15.07.2022 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_1 / НОМЕР_2 ;
15.07.2022 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_3 / НОМЕР_4 ;
27.07.2022 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_5 / НОМЕР_6 ;
27.07.2022 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_7 ;
09.01.2023 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_8 / НОМЕР_9 ;
13.02.2023 та 12.04.2023 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_10 ;
23.09.2023 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_11 ;
13.09.2023 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_8 / НОМЕР_9 ;
- протоколів про порушення митного, прикордонного, адміністративного чи будь-якого іншого законодавства Республіки Польща, складених стосовно осіб, які перетинали державний кордон у транспортних засобах:
15.07.2022 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_1 / НОМЕР_2 ;
15.07.2022 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_3 / НОМЕР_4 ;
27.07.2022 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_5 / НОМЕР_6 ;
27.07.2022 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_7 ;
09.01.2023 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_8 / НОМЕР_9 ;
13.02.2023 та 12.04.2023 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_10 ;
23.09.2023 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_11 ;
13.09.2023 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_8 / НОМЕР_9 ;
- матеріалів фіксації транспортних засобів та вантажу (фото, відео, протоколи, акти, тощо), які складались при перетині державного кордону Республіки Польща та митному оформленні у міжнародному автомобільному пункті пропуску « ІНФОРМАЦІЯ_1 » транспортними засобами:
15.07.2022 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_1 / НОМЕР_2 ;
15.07.2022 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_3 / НОМЕР_4 ;
27.07.2022 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_5 / НОМЕР_6 ;
27.07.2022 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_7 ;
09.01.2023 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_8 / НОМЕР_9 ;
13.02.2023 та 12.04.2023 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_10 ;
23.09.2023 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_11 ;
13.09.2023 транспортний засіб з реєстраційними номерними знаками НОМЕР_8 / НОМЕР_9 .
Обов`язок надати тимчасовий доступ до вищевказаних речей і документів покладається на відповідні компетентні органи Республіки Польща.
Ухвала набирає законної сили з моменту її оголошення.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів, у відповідності до вимог частини 1 статті 166 Кримінального процесуального кодексу України, слідчий суддя за клопотанням слідчого Першого слідчого відділу (з дислокацією у м. Львові) Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Львові, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями Кримінального процесуального кодексу України з метою відшукання та вилучення зазначених вище речей.
Контроль за виконанням ухвали покласти на старшого слідчого в особливо важливих справах Першого слідчого відділу Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Львові ОСОБА_3 .
Ухвала оскарженню не підлягає. Заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Личаківський районний суд м.Львова |
Дата ухвалення рішення | 08.04.2024 |
Оприлюднено | 23.04.2024 |
Номер документу | 118176171 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Личаківський районний суд м.Львова
Стрепко Н. Л.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні