Рішення
від 02.04.2024 по справі 536/1638/23
КРЕМЕНЧУЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 536/1638/23

Провадження № 2/536/127/24

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

02 квітня 2024 року м. Кременчук

Кременчуцький районний суд Полтавської області у складі:

головуючого судді - Реки А.С.,

за участю секретаря судового засідання Клонової І.М.

розглянувши всудовому засіданнів залісуду вм.Кременчуці Полтавськоїобласті цивільнусправу запозовом ОСОБА_1 до Комунального підприємства «Полтавський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф», третя особа: виконуючий обов`язки директора Комунального підприємства «Полтавський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» про визнання протиправним та скасування наказу в частині оголошення догани,-

за участі позивача ОСОБА_1

представника позивача ОСОБА_2

представника відповідача ОСОБА_3 ,

Встановив:

До Кременчуцького районного суду Полтавської області звернулася ОСОБА_1 , в інтересах якої дії її представник адвокат Гонтар В.М., із позовом до Комунального підприємство «Полтавський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф», третя особа: виконуючий обов`язки директора Комунального підприємство «Полтавський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» про визнання протиправним та скасування наказу в частині оголошення догани, в якому просить суд визнати незаконним та скасувати наказ від 07.07.2023 № 140-кк «Про недоліки в наданні медичної допомоги» Комунального підприємства «Полтавський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Полтавської обласної ради» в частині оголошення догани ОСОБА_1 .

В обґрунтування позовних вимог зазначає, що вона працює на посаді фельдшера з медицини невідкладних станів (виїзної бригади ЕМД) Комунального підприємства «Полтавський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Полтавської обласної ради» та наказом зазначеного комунального підприємства від 07.07.2023 № 140-кк «Про недоліки в наданні медичної допомоги» (надалі - Наказ) їй та іншим фельдшерам було оголошено догану. Вважає вказаний наказ незаконним, безпідставним, а тому і таким, що підлягає скасуванню з огляду на нижченаведене.

Відповідачем не дотримано порядку притягнення її до дисциплінарної відповідальності, оскільки у Наказі відсутні посилання на відповідні статті КЗпП, відсутні посилання на конкретні норми її посадової інструкції, Правил внутрішнього трудового розпорядку, медичні протоколи та настанови, які вона порушила

Інформація заборонена для загального доступу згідно з пунктом чотири частини першої статті 7 Закону України "Про доступ до судових рішень"

Ухвалою судді Кременчуцького районного суду Полтавської області від 11 серпня 2023 року було призначено справу до розгляду у порядку спрощеного провадження з викликом сторін.

Представник відповідача Комунального підприємство «Полтавський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» надав до суду відзив на позовну заяву, в якому зазначає, що вимоги позивача, викладені в позовній заяві Комунальне підприємство «Полтавський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Полтавської обласної ради» (далі - КП «Полтавський обласний центр ЕМД та МК ПОР») не визнає, вважає їх необґрунтованими та не доведеними у зв`язку з наступним

Інформація заборонена для загального доступу згідно з пунктом чотири частини першої статті 7 Закону України "Про доступ до судових рішень"

Адміністрацією КП «Полтавський обласний центр ЕМД та МК ПОР» за результатами перевірки якості надання медичної допомоги та виявленими недоліками наказом від 07 липня 2023 року № 140-кк «Про недоліки в наданні медичної допомоги» ОСОБА_1 притягнуто до дисциплінарної відповідальності у вигляді оголошення догани. 07.07.2023 з наказом КП «Полтавський обласний центр ЕМД та МК ПОР» від 07.07.2023 № 140-кк «Про недоліки в наданні медичної допомоги» позивач особисто ознайомилася під підпис (міститься у справі). Зазначає, що описова частина оскаржуваного наказу від 07 липня 2023 року № 140-кк «Про недоліки в наданні медичної допомоги» містить визначення, який саме дисциплінарний проступок вчинила ОСОБА_1 , та чітко зазначено, в чому конкретно проявилося порушення, що стало приводом до притягнення до дисциплінарної відповідальності у вигляді догани та що було підставою для застосування такого стягнення згідно КЗпП України. Комунальним підприємством «Полтавський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Полтавської обласної ради» з`ясовано, в чому конкретно проявилося порушення трудової дисципліни та чітко додержано передбачені ст. 147-149 КЗпП України правила і порядок застосування дисциплінарного стягнення з урахуванням вини, характеру та шкідливих наслідків. Відповідач правомірно застосував до ОСОБА_1 дисциплінарне стягнення у вигляді догани та дотримався процедури притягнення до відповідальності відповідно до чинного трудового законодавства України. Твердження позивача про порушення КП «Полтавський обласний центр ЕМД та МК ПОР» відібрання пояснень не заслуговує на увагу, так як ОСОБА_1 відмовилась надавати пояснення, про що складено акт. Враховуючи вищевикладене, просить суд у задоволенні позову ОСОБА_1 про визнання протиправним та скасування наказу відмовити у повному обсязі.

Представником позивача адвокатом Гонтарем В.М. було надано до суду відповідь на відзив, в якому останній зазначає, що

Інформація заборонена для загального доступу згідно з пунктом чотири частини першої статті 7 Закону України "Про доступ до судових рішень"

Представник відповідачаКомунального підприємство«Полтавський обласнийцентр екстреноїмедичної допомогита медициникатастроф» надавдо судузаперечення щодонаведених представникомпозивача увідповіді навідзив пояснень,згідно якихвказав,що надумку відповідача,роботодавець,як закладохорони здоров`я,може здійснювативнутрішній контрольякості наданнямедичної допомоги

Інформація заборонена для загального доступу згідно з пунктом чотири частини першої статті 7 Закону України "Про доступ до судових рішень"

Суд, заслухавши пояснення учасників справи, свідків, дослідивши надані докази, вважає позов таким, що не підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

Як вбачається з копії диплому молодшого спеціаліста серії ТА №42022228 від 22 лютого 2012 року, ОСОБА_1 закінчила у 2012 році Комунальний вищий навчальний заклад першого рівня акредитації Полтавської обласної ради «Кременчуцький медичний коледж» за спеціальністю «Лікувальна справа» та здобула кваліфікацію фельдшера (а.с.113-114).

Згідно копії витягу з наказу КУ «Полтавський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Полтавської обласної ради від 02.01.2013 № 3-к «Про прийняття на роботу», як відокремлені підрозділі в структуру Центру входять: зокрема, Станція екстреної медичної допомоги №2 (2 категорія, АДРЕСА_1 ) (підстанція екстреної медичної допомоги Глобинського, Козельщинського, Кременчуцького, Кобеляцького районів та підстанція екстреної медичної допомоги м. Комсомольськ); ОСОБА_1 прийнята до КУ «Полтавський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Полтавської обласної ради по переводу з КМСШМД на 0,5 ставки посади фельдшера станції швидкої та невідкладної медичної допомоги виїзної бригади станції екстреної медичної допомоги №2 м. Кременчук (а.с.105).

Наказом Комунальної установи «Полтавський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Полтавської обласної ради» від 04 червня 2019 року №378-к «Про переведення», ОСОБА_1 , фельдшера з медицини невідкладних станів (виїзної бригади ЕМД) станції екстреної медичної допомоги №2 м. Кременчук переведено з 0,5 ставки на 1,0 посади фельдшера з медицини невідкладних станів (виїзної бригади ЕМД) станції екстреної медичної допомоги №2 м. Кременчук (а.с.106).

Згідно копії витягу з наказу КП «Полтавський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Полтавської обласної ради» від 27 березня 2023 року №118-к «Про прийняття за сумісництвом (внутрішнім)», ОСОБА_1 , фельдшера з медицини невідкладних станів (виїзної бригади ЕМД) станції екстреної медичної допомоги №2 м. Кременчук за сумісництвом (внутрішнім) прийнято на 0,25 фельдшера з медицини невідкладних станів (виїзної бригади ЕМД) станції екстреної медичної допомоги №2 м. Кременчук. Вступний інструктаж з охорони праці проведено (а.с.107).

Згідно копії Журналу реєстрації інструктажів з питань охорони праці на робочому місці (а.с.108-112), ОСОБА_1 25.08.2023 року пройшла інструктаж з питань охорони праці.

Також, відомості щодо трудової діяльності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , відображені в трудовій книжці серії НОМЕР_1 (а.с.118-119) та копії особової картки працівника (а.с.120).

ОСОБА_1 12 грудня 2022 року була ознайомлена з посадовою інструкцією фельдшера з медицини невідкладних станів (виїзної бригади ЕМД) станції екстреної медичної допомоги №2 м. Кременчук, затвердженої виконуючим обов`язки директора КП «Полтавський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Полтавської обласної ради» 02.12.2019 року.

Виконуючим обов`язки директора КП «Полтавський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Полтавської обласної ради» ОСОБА_4 04.01.2021 було видано наказ №1-ОД «Про затвердження Порядку контролю якості медичної допомоги» на виконання наказу МОЗ України від 28.09.2012 року №752 «Про порядок контролю якості медичної допомоги та з метою ефективного управління якістю медичної допомоги, що спрямовано на забезпечення одержання пацієнтами медичної допомоги належної якості», було затверджено Порядок контролю якості надання медичної допомоги, Індикатори оцінки, що характеризують якість надання екстреної медичної допомоги (а.с.54-56).

Інформація заборонена для загального доступу згідно з пунктом чотири частини першої статті 7 Закону України "Про доступ до судових рішень"

З вищевказаним наказом №140-КК від 07.07.2023 «Про недоліки в наданні медичної допомоги» ОСОБА_1 була ознайомлена 07 липня 2023 року (а.с. 27).

Статтею 43Конституції України визначено право кожного на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується. Держава створює умови для повного здійснення громадянами права на працю, гарантує рівні можливості у виборі професії та роду трудової діяльності, реалізовує програми професійно-технічного навчання, підготовки і перепідготовки кадрів відповідно до суспільних потреб. Використання примусової праці забороняється.

Згідно зістаттею 3 КЗпП Українизаконодавство про працю регулює трудові відносини працівників усіх підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, виду діяльності і галузевої належності, а також осіб, які працюють за трудовим договором з фізичними особами.

Відповідно до статті 139КЗпП України працівники зобов`язані працювати чесно і сумлінно, своєчасно і точно виконувати розпорядження власника або уповноваженого ним органу, додержувати трудової і технологічної дисципліни, вимог нормативних актів про охорону праці, дбайливо ставитися до майна власника, з яким укладено трудовий договір.

Трудова дисципліна - це система правових норм, що регулюють внутрішній трудовий розпорядок, встановлюють трудові обов`язки працівників та роботодавця, визначають заохочення за успіхи в роботі й відповідальність за невиконання цих обов`язків.

Одним із видів юридичної відповідальності є дисциплінарна відповідальність. У сфері виконання найманої праці вона полягає в обов`язку працівника, який вчинив дисциплінарний проступок, давати звіт перед роботодавцем за свої протиправні дії та нести дисциплінарні стягнення, передбачені нормами трудового законодавства.

Дисциплінарна відповідальність, як і будь-яка інша юридична відповідальність, має примусовий характер. Він полягає в тому, що стосовно працівника, який вчинив дисциплінарний проступок, роботодавцем можуть уживатися заходи примусового впливу, примусова санкція, яка спричиняє для порушника певні негативні наслідки.

Заходи дисциплінарного стягнення, що застосовуються до деяких працівників, які несумлінно виконують свої трудові обов`язки, зазначено у статті 147 КЗпП України.

Відповідно достатті 147 КЗпП Україниза порушення трудової дисципліни до працівника може бути застосовано тільки один з таких заходів стягнення: 1) догана; 2) звільнення. Законодавством, статутами і положеннями про дисципліну можуть бути передбачені для окремих категорій працівників й інші дисциплінарні стягнення.

Ознакою порушення трудової дисципліни є наявність проступку в діях або бездіяльності працівника.

Дисциплінарний проступок визначається як винне невиконання чи неналежне виконання працівником своїх трудових обов`язків. Складовими дисциплінарного проступку є дії (бездіяльність) працівника; порушення або неналежне виконання покладених на працівника трудових обов`язків; вина працівника; наявність причинного зв`язку між діями (бездіяльністю) і порушенням або неналежним виконанням покладених на працівника трудових обов`язків.

Недоведеність хоча б одного з цих елементів виключає наявність дисциплінарного проступку.

Разом з тим, саме на роботодавця покладається обов`язок доказування фактів винного вчинення працівником дисциплінарного проступку. При обранні виду стягнення власник або уповноважений ним орган повинен враховувати всі обставини, з яких вчинено проступок. Для притягнення працівника до дисциплінарної відповідальності в обов`язковому порядку має бути встановлена провина, як одна із важливих ознак порушення трудової дисципліни. При відсутності вини працівник не може бути притягнутий до дисциплінарної відповідальності.

За змістомстатті 149 КЗпП Українидо застосування дисциплінарного стягнення власник або уповноважений ним орган повинен зажадати від порушника трудової дисципліни письмові пояснення. За кожне порушення трудової дисципліни може бути застосовано лише одне дисциплінарне стягнення. При обранні виду стягнення власник або уповноважений ним орган повинен враховувати ступінь тяжкості вчиненого проступку і заподіяну ним шкоду, обставини, за яких вчинено проступок, і попередню роботу працівника. Стягнення оголошується в наказі (розпорядженні) і повідомляється працівникові під розписку.

Відповідно до статті 150КЗпП України дисциплінарне стягнення може бути оскаржене працівником у порядку, встановленому чинним законодавством.

Оспорюваним в даній справі є наказ виконуючого обов`язки КП «Полтавський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Полтавської обласної ради» ОСОБА_4 від 07 липня 2023 року №140-КК «Про недоліки в наданні медичної допомоги» в частині оголошення догани ОСОБА_1 .

Підставою для притягнення ОСОБА_1 до дисциплінарної відповідальності стали недоліки в наданні медичної допомоги, а саме те, що

Інформація заборонена для загального доступу згідно з пунктом чотири частини першої статті 7 Закону України "Про доступ до судових рішень"

Проведення перевірок з метою контролю якості медичної допомоги передбачено наказом в.о. директора КП «Полтавський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Полтавської обласної ради» від 04.01.2021 №1-ОД «Про затвердження Порядку контролю якості медичної допомоги», затвердженим Порядком контролю якості надання медичної допомоги, Індикаторами оцінки, що характеризують якість надання екстреної медичної допомоги, наказом МОЗ України від 28.09.2012 року №752 «Про порядок контролю якості медичної допомоги та з метою ефективного управління якістю медичної допомоги, що спрямовано на забезпечення одержання пацієнтами медичної допомоги належної якості».

Наказом Міністерства охорони здоров`я України від 28 вересня 2012 року № 752, затверджено Порядок контролю якості медичної допомоги (далі Порядок).

Цей Порядок спрямований на забезпечення одержання пацієнтами медичної допомоги належної якості. Якість медичної допомоги - надання медичної допомоги та проведення інших заходів щодо організації надання закладами охорони здоров`я медичної допомоги відповідно до стандартів у сфері охорони здоров`я. Оцінка якості медичної допомоги - визначення відповідності наданої медичної допомоги встановленим стандартам у сфері охорони здоров`я (п.п. 2,3 Порядку).

У пункті 4 Порядку зазначено, що контроль якості надання медичної допомоги здійснюється шляхом застосування методів зовнішнього та внутрішнього контролю якості медичної допомоги, самооцінки медичних працівників, експертної оцінки, клінічного аудиту моніторингу системи індикаторів якості, атестації/сертифікації відповідно до вимог чинного законодавства України та Європейського Союзу.

Пункт 5 Порядку передбачає, що внутрішній контроль якості надання медичної допомоги здійснюється керівництвом закладів охорони здоров`я та/або медичними радами закладів охорони здоров`я в межах повноважень, визначених законодавством, зокрема шляхом контролю за кваліфікацією лікарів, молодших спеціалістів з медичною освітою та професіоналів з вищою немедичною освітою, які працюють у закладі охорони здоров`я; самооцінки медичних працівників; організації надання медичної допомоги у закладі охорони здоров`я; моніторингу реалізації управлінських рішень; моніторингу дотримання структурними підрозділами закладу охорони здоров`я стандартів у сфері охорони здоров`я, клінічних протоколів; моніторингу системи індикаторів якості медичної допомоги; вивчення думки пацієнтів щодо наданої медичної допомоги.

Згідно ч. 3 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров`я», медична допомога - діяльність професійно підготовлених медичних працівників, спрямована на профілактику, діагностику та лікування у зв`язку з хворобами, травмами, отруєннями і патологічними станами, а також у зв`язку з вагітністю та пологами.

Медичні працівникизобов`язаніневідкладно надаватинеобхідну медичнудопомогу уразі виникненняневідкладного станулюдини. Організація та забезпечення надання екстреної медичної допомоги громадянам та іншим особам здійснюються відповідно доЗакону України«Про екстрену медичну допомогу» (ч.ч.1,2 ст. 37 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров`я»).

У відповідності до ч. 1 ст. 1, ч. 2 ст. 5 Закону України «Про екстрену медичну допомогу», екстрена медична допомога медична допомога, яка полягає у здійсненні працівниками системи екстреної медичної допомоги відповідно до цього Закону невідкладних організаційних, діагностичних та лікувальних заходів, спрямованих на врятування і збереження життя людини у невідкладному стані та мінімізацію наслідків впливу такого стану на її здоров`я. Основними завданнями системи екстреної медичної допомоги є організація та забезпечення, зокрема, надання доступної, безоплатної, своєчасної та якісної екстреної медичної допомоги відповідно до цього Закону.

Згідно п. 1.6 Посадової інструкції фельдшера з медицини невідкладних станів (виїзної бригади ЕМД) станції екстреної медичної допомоги №2 м. Кременчук, затвердженої виконуючим обов`язки директора КП «Полтавський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Полтавської обласної ради» 02.12.2019 року, у своїй роботі фельдшер керується чинним законодавством України, директивними і нормативними документами Міністерства охорони здоров`я, наказами і розпорядженнями адміністрації центру, Станції, Статутом Станції, Колективним договором закладу, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, іншими нормативно-правовими актами, а також цією посадовою інструкцією.

Пунктами 2.1, 2.6, 2.9 вищевказаної Посадової інструкції встановлено, що до основних завдань та обов`язків фельдшера належить надання безоплатно екстреної медичної допомоги дорослому і дитячому населенню на догоспітальному етапі та під час транспортування (госпіталізації) згідно із затвердженими протоколами (стандартами); належне ведення затвердженої медичної статистичної облікової документації (у т.ч. електронної) та своєчасне звітування за виконану роботу; постійне підвищення кваліфікації та професійної майстерності.

Фельдшер повинен знати Основи законодавства про охорону здоров`я та основні директивні документи, що визначають діяльність органів і закладів охорони здоров`я в цілому та закладу охорони здоров`я зокрема; загальні принципи організації служби екстреної допомоги та медицини катастроф, чинні документи, що регламентують її роботу, права та обов`язки працівників бригад, види захворювань і травм, алгоритм виїзду бригад на виклик; вимоги до ведення первинної медичної обліково-статистичної документації (п.п. 5.1, 5.2, 5.12 Посадової інструкції).

За невиконання або неналежне виконання своїх посадових обов`язків фельдшер несе відповідальність (п. 4.1 Посадової інструкції).

Установивши, що позивач, яка є дипломованим медичним працівником (фельдшером), професійно обізнана про види захворювань і травм, алгоритм дій при виїзді бригади швидкої екстреної медичної допомоги на виклик, та яка повинна постійно підвищувати свою кваліфікацію та професійну майстерність, будучи ознайомленою зі своєю посадовою інструкцією, допустила недоліки в наданні медичної допомоги, що відображено у Довідці комісійної перевірки,суд дійшов висновку про те, що застосування до ОСОБА_1 дисциплінарного стягнення у вигляді догани проведено відповідачем відповідно до вимогстатті 147 КЗпП України.

Оспорюваний наказ містить чіткі формулювання суті та обставин допущеного проступку, наявні докази вини позивача та наявності причинного зв`язку між діями, бездіяльністю і неналежним виконанням покладених на позивача трудових обов`язків, містить не загальні, а конкретні посилання на порушення останньою своїх посадових обов`язків з надання медичної допомоги, та можна дійти однозначних висновків про доведення вини ОСОБА_1 і накладення на неї дисциплінарного стягнення.

За таких обставин суд,встановивши фактичні обставини справи, приходить до висновку, що ОСОБА_1 неналежно виконувала свої професійні обов`язки, які виразились у допущених недоліках в наданні медичної допомоги, тому відповідач правомірно застосував до ОСОБА_1 дисциплінарне стягнення у вигляді догани.

У даному випадку дисциплінарне стягнення у вигляді догани є мінімальним та найменш суворим заходом дисциплінарного стягнення, яке передбаченестаттею 147 КЗпП України.

Доводи сторони позивача про те, що роботодавець не зажадав від ОСОБА_1 пояснень щодо обставин, вказаних у довідці перевірки, є необґрунтованими, таким, що не є підставою для скасування дисциплінарного стягнення, якщо факт порушення трудової дисципліни підтверджений представленими суду доказами (правовий висновок Верховного Суду, викладений у постанові від 17 червня 2020 року у справі № 341/1751/17, постанові від 01 вересня 2021 року у справі № 755/18103/19).

Окрім того, від надання письмових пояснень щодо виклику № 7 від 05.07.2023 року фельдшер з медицини невідкладних станів (виїзної бригади ЕМД) станції екстреної медичної допомоги №2 (м. Кременчук) ОСОБА_1 відмовилася, що підтверджується Актом від 07.07.2023, з яким позивач ОСОБА_1 ознайомлена та підписала без будь-яких зауважень.

Доводи представника позивача про те, що відповідач не встановив, та, відповідно, і не довів причинно-наслідковий зв`язок між діями позивача, які він вважає проявом некомпетентності та порушеннями певної процедури дій у поводженні з хворими у подібних випадках, та наслідками, що настали, є безпідставними, оскільки для притягнення працівника до дисциплінарної відповідальності не має значення, чи призвів вчинений ним дисциплінарний проступок до настання реальних негативних наслідків - для накладення дисциплінарного стягнення цілком достатньо фіксації самого факту винного вчиненого працівником порушення трудової дисципліни, а наявність чи відсутність шкідливих наслідків може бути врахована тільки при визначенні тяжкості проступку та виборі виду дисциплінарного стягнення. Зазначений підхід узгоджується з висновком Верховного Суду, висловленим у постанові від 24 липня 2019 року у справі № 359/4316/17.

Окрім того, наявність причинно-наслідкового зв`язку між діями позивача та наслідками, що настали, може буде предметом перевірки в межах проведення досудового розслідування у кримінальному провадженні за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 140 КК України, яке проводиться (а.с. 139-142), та не стосується підстави даного позову.

Також, є нерелевантним посилання представника позивача на постанови Верховного Суду, на які він посилався в обґрунтування позиції сторони позивач під час розгляду справи, оскільки у справі, яка розглядається, та у справах, які перебували на розгляді у суді касаційної інстанції,були різні фактичні обставини, тобто правовідносини не є подібними.

Таким чином, всебічно і повно з`ясувавши обставини справи, дослідивши юридичну природу виниклих правовідносин, оцінивши надані докази у їх сукупності, суд приходить до висновку, що позовні вимоги ОСОБА_1 про визнання протиправним та скасування наказу в частині оголошення догани є необґрунтованими та задоволенню не підлягають.

На підставі вищевикладеного та керуючись ст. ст. 1-23, 76-81, 89, 95, 141, 258-259, 263-265 ЦПК України, суд, -

Ухвалив:

У задоволенні позову ОСОБА_1 до Комунального підприємства «Полтавський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф», третя особа: виконуючий обов`язки директора Комунального підприємства «Полтавський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» про визнання протиправним та скасування наказу в частині оголошення догани відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційну скаргу на рішення може бути подано до Полтавського апеляційного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Учасник справи, якому повне рішення не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Строк на апеляційне оскарження може бути також поновлений в разі пропуску з інших поважних причин.

Повний текст рішення складено 05.04.2024.

Повне найменування учасників процесу:

Позивач ОСОБА_1 , зареєстрована за адресою: АДРЕСА_2 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_2 .

Відповідач Комунальне підприємство «Полтавський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф», ЄДРПОУ 38503012, місцезнаходження: м. Полтава, вул. Миколи Дмитрієва, буд. 6

Третя особа - виконуючий обов`язки директора Комунального підприємство «Полтавський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф», місцезнаходження: м. Полтава, вул. Миколи Дмитрієва, буд.6.

СуддяА. С. Река

Дата ухвалення рішення02.04.2024
Оприлюднено10.04.2024
Номер документу118190293
СудочинствоЦивільне
Сутьвизнання протиправним та скасування наказу в частині оголошення догани,-

Судовий реєстр по справі —536/1638/23

Рішення від 02.04.2024

Цивільне

Кременчуцький районний суд Полтавської області

Река А. С.

Рішення від 02.04.2024

Цивільне

Кременчуцький районний суд Полтавської області

Река А. С.

Ухвала від 29.03.2024

Цивільне

Кременчуцький районний суд Полтавської області

Река А. С.

Ухвала від 23.02.2024

Цивільне

Кременчуцький районний суд Полтавської області

Река А. С.

Ухвала від 04.09.2023

Цивільне

Кременчуцький районний суд Полтавської області

Река А. С.

Ухвала від 11.08.2023

Цивільне

Кременчуцький районний суд Полтавської області

Река А. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні