Постанова
від 02.04.2024 по справі 521/2203/24
МАЛИНОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ОДЕСИ

Справа № 521/2203/24

Номер провадження 3/521/3008/24

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

02 квітня 2024 року м. Одеса

Малиновський районний суд міста Одеси у складі:

головуючого судді Засядьвовк О.Д.,

за участю секретаря Положенцевої Ю.Ю.,

представника Одеської митниці Євдокимова Д.А.,

представника особи, що притягається

до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні, у режимі відеоконференції, справу, що надійшла з Одеської митниці Державної митної служби України за протоколом складеним відносно громадянки України ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , директора ТОВ «ФЕНІКІЯ ГРУПП», місце проживання - АДРЕСА_1 , РНОКПП - НОМЕР_1 , за ознаками вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 483 Митного кодексу України,

ВСТАНОВИВ:

До Малиновського районного суду м. Одеси надійшов протокол № 1695/50000/23 від 31.10.2023 року про порушення митних правил з відповідними матеріалами, у відношенні гр. ОСОБА_2 , за ознаками скоєння правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 483 МК України.

З вищезазначеного протоколу про порушення митних правил вбачається, що 01.03.2023 декларантом ТОВ «МЛЕЧНИЙ ПУТЬ 2016» в особі директора ОСОБА_3 підготовлена та подана до Одеської митниці митна декларація типу «ІМ 40 ДЕ» (далі - МД), яка була прийнята та зареєстрована за номером №23UA500110000651U6.

В якості підстави для переміщення товарів через митний кордон України та їх подальшого митного оформлення до Одеської митниці були надані наступні документи: пакувальний лист від 24.02.2023 №07, CMR від 24.02.2023 Б/Н, сертифікат про походження товару від 24.02.2023 №0115668, контракт від 16.02.2023 №16/02-23 та інші товаросупровідні документи. Перевезення вантажу здійснювалось автомобільним транспортним за номером №VWN139/I720LG. Умови поставки CPT.

Згідно граф МД від 01.03.2023 №23UA500110000651U6 було заявлено 8 товарів «фрукти, овочі свіжі», загальною вагою брутто 23 867,00 кг., нетто 22 611,00 кг., загальною фактурною вартістю 15463,70 євро. Митна вартість визначена за другорядним методом (резервний) та складає 1 090 782,66 грн., (що згідно з курсом НБУ на день здійснення митного оформлення складає 28 096,22 євро.

Відповідно до інформації, зазначеної у МД та товаросупровідних документах встановлено, що продавцем товару є компанія S.C. FOREVER FRUCT SRL, Bucuresti sect. 1 str. B-DUL General Gheorghe Magheru nr. 32-36 sc. Cap. 9, Romania, а одержувачем та особою, відповідальною за фінансове врегулювання є ТОВ «ФЕНІКІЯ ГРУПП» (50093, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Армавірська, 7А, код ЄДРПОУ 33996644) в особі директора ОСОБА_2 .

З метою з`ясування питання про автентичність поданих митному органу документів на зазначені товари було направлено запит до митних органів Румунії.

28.09.2023 Одеською митницею за вхідним номером 22352/4 отримано лист Департаменту міжнародної взаємодії Держмитслужби від 27.09.2023 №26/26-04/7.10/2515, щодо отриманої відповіді митних органів Румунії від 06.09.2023 №22747/11 на запит про надання взаємної адміністративної допомоги у проведенні перевірки дотримання законодавства України з питань митної справи при ввезенні на митну територію України товару: «фрукти, овочі свіжі» на адресу ТОВ «ФЕНІКІЯ ГРУПП» (ЄДРПОУ 33996644).

В ході опрацювання інформації, яка надана у вищевказаному листі митних органів Республіки Румунія встановлено, що фактично товари, які у вантажному автомобілі №VWN139/I720LG надійшли до України за МД типу «ІМ40ДЕ» від 01.03.2023 №23UA500110000651U6 та інвойсом від 22.02.2023 № 7, оформлювались у митних органах Республіки Румунія за експортною митною декларацією від 24.02.2023 №23ROGL3800Е0014881, експортним інвойсом від 22.02.2023 №7 та CMR у режимі «експорт» до України.

Згідно даних експортних документів, відправником товару є Румунська компанія «S.C. FOREVER FRUCT SRL Bucuresti sect. 1 str. B-DUL General Gheorghe Magheru nr. 32-36 sc. Cap. 9, Romania», а покупцем та одержувачем є ТОВ «ФЕНІКІЯ ГРУПП» (50093, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Армавірська, 7А, ЄДРПОУ 33996644).

Відповідно даних, зазначених в копії вищезазначеної експортної декларації, експортного інвойсу та CMR з території Румунії в Україну було відправлено товар в «фрукти, овочі свіжі» загальною фактурною вартістю 34 418,02 євро., загальною вагою брутто 23 867,00 кг. Умови поставки CPT.

Отже, даними, які містяться у графах експортної декларації від 24.02.2023 №23ROGL3800Е0014881, експортного інвойсу від 22.02.2023 №7 підтверджено достовірність даних наданих при митному оформленні митної декларації від 01.03.2023 №23UA500110000651U6, а саме щодо відправника, країни відправлення, країни призначення, умов поставки, ваги та найменування товару.

Таким чином, співставлення даних митного оформлення, які містяться у документах, наданих митною Республікою Румунії та документах, які подавались при ввезені товарів в Україну за МД від 01.03.2023 №23UA500110000651U6 дозволяє однозначно стверджувати, що документи стосуються однієї поставки товару, експортованого з Румунії до України.

Однак, під час співставленням даних, які містяться в експортній МД 24.02.2023 №23ROGL3800Е0014881, експортному інвойсі від 22.02.2023 №7 встановлено, невідповідність даних щодо митної вартості товару, які заявлені у МД від 01.03.2023 №23UA500110000651U6.

Відповідно до МД від 01.03.2023 №23UA500110000651U6 та наданих до Одеської митниці документів вартість товарів становила 28 096,22 євро. (згідно курсу НБУ на день подання МД 1 090 782,66 грн.,) разом з тим, згідно отриманої відповіді митних органів Республіки Румунія, встановлено, що вартість товарів згідно експортної МД №23ROGL3800Е0014881, експортного інвойсу від 22.02.2023 №7 становить 34 418,02 (згідно курсу НБУ на день подання МД 1 336 214,23 грн.).

Тобто, загальна різниця вартості товарів за вищезазначеною МД складає 6 321,80 євро (що згідно з курсом НБУ на день здійснення митного оформлення складає 245 431,57 грн.).

Таким чином, встановлено, що товар «фрукти, овочі свіжі», загальною вагою брутто 23 867,00 кг., нетто 22 611,00 кг., заявлений за МД від 01.03.2023 №23UA500110000651U6 переміщено через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання митному органу підробленого інвойсу від 23.02.2023 №7, який містить неправдиві дані стосовно вартості товару.

Одержувачем та особою, відповідальною за фінансове врегулювання є ТОВ «ФЕНІКІЯ ГРУПП» (50093, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Армавірська, 7А, ЄДРПОУ 33996644) в особі директора ОСОБА_2 , яка як керівник підприємства: організує, визначає, формулює, планує, здійснює і координує діяльність підприємства та в розумінні п. 43 ст. 4 МК України є посадовою особою цього підприємства.

Перебуваючи на посаді директора підприємства, гр. ОСОБА_2 відповідає за фінансово-господарську діяльність підприємства і зобов`язаний забезпечити надання до митного контролю і оформлення документи з достовірною та правдивою інформацією.

Таким чином, директором ТОВ «ФЕНІКІЯ ГРУПП» (код ЄДРПОУ 33996644) ОСОБА_2 , вчинено дії, спрямовані на переміщення товару «фрукти, овочі свіжі», за МД від 01.03.2023 №23UA500110000651U6 через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання митному органу підробленого інвойсу від 23.02.2023 №7, який містить неправдиві дані стосовно вартості товару.

За даним фактом, у відношенні гр. України ОСОБА_2 складено протокол про порушення митних правил №1695/50000/23 від 31.10.2023 за ч.1 ст. 483 Митного Кодексу України.

Під час розгляду справи представник ОСОБА_2 адвокат Калашнікова Т.В. вказала, що ОСОБА_2 вину у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1ст. 483 МК Українине визнає, подала письмові пояснення до протоколу про порушення митних правил, в яких закрити провадження у справі у зв`язку з відсутністю в діях останньої складу адміністративного правопорушення. Вказала, що протокол про порушення митних правил щодо ОСОБА_2 грунтується лише на інформації з отриманої відповіді митних органів Румунії; документи митних органів Румунії не містять офіційного перекладу на державну мову; відсутні документи на підтвердження знаходження ОСОБА_2 на посаді директора ТОВ «ФЕНІКІЯ ГРУП» на час виготовлення інвойсу на подання митної декларації; митним органом не доведено вчинення ОСОБА_2 дій, спрямованих на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, та не доведено наявність об`єктивної і суб`єктивної сторони правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 483 МК України.

Представник Одеської митниці Державної митної служби Євдокимов Д.А. в судовому засіданні матеріали про порушення митних правил підтримав і просив застосувати до ОСОБА_2 адміністративне стягнення, передбачене санкцією ч.1 ст. 483 МК України.

Заслухавши представника ОСОБА_2 - адвоката Калашнікової Т.В., представника Одеської митниці Державної митної служби України Євдокимова Д.А., дослідивши матеріали справи, суд приходить до висновку, що в діях ОСОБА_2 міститься склад адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1ст. 483 МК України.

Згідно зіст. 458 МК України, порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред`явлення їх митним органам для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на митні органи цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.

У відповідності до ст.9,10 КУпАПправопорушення визнається вчиненим: 1) умисно, коли особа, яка його вчинила, усвідомлювала протиправний характер своєї дії чи бездіяльності, передбачала її шкідливі наслідки і бажала їх або свідомо допускала настання цих наслідків, 2) з необережності, коли особа, яка його вчинила, передбачала можливість настання шкідливих наслідків своєї дії чи бездіяльності, але легковажно розраховувала на їх відвернення або не передбачала можливості настання таких наслідків, хоч повинна була і могла їх передбачити.

Так, відповідно до ч. 1ст. 483 МК Україниадміністративна відповідальність настає в разі переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням митному органу як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно зУКТ ЗЕДта його митної вартості.

Основним безпосереднім об`єктом правопорушення за даним законом є встановлений порядок переміщення товарів через митний кордон України, а об`єктивною стороною - дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України, тобто, активна поведінка (вчинок) особи.

Суб`єктивна сторона передбачає наявність прямого умислу, тобто винний у скоєнні правопорушення чітко розуміє та усвідомлює обставини і характер незаконного переміщення товарів, предметів і речовин через митну територію України і прагне їх ввезти на територію України з порушенням встановленого порядку чи вивезти з України, у тому числі і шляхом використання спеціально виготовлених сховищ (тайників).

Судом встановлено, що 01.03.2023 декларантом ТОВ «МЛЕЧНИЙ ПУТЬ 2016» в особі директора ОСОБА_3 підготовлена та подана до Одеської митниці митна декларація типу «ІМ 40 ДЕ» (далі - МД), яка була прийнята та зареєстрована за номером №23UA500110000651U6.

В якості підстави для переміщення товарів через митний кордон України та їх подальшого митного оформлення до Одеської митниці були надані наступні документи: пакувальний лист від 24.02.2023 №07, CMR від 24.02.2023 Б/Н, сертифікат про походження товару від 24.02.2023 №0115668, контракт від 16.02.2023 №16/02-23 та інші товаросупровідні документи. Перевезення вантажу здійснювалось автомобільним транспортним за номером №VWN139/I720LG. Умови поставки CPT.

Згідно граф МД від 01.03.2023 №23UA500110000651U6 було заявлено 8 товарів «фрукти, овочі свіжі», загальною вагою брутто 23 867,00 кг., нетто 22 611,00 кг., загальною фактурною вартістю 15463,70 євро. Митна вартість визначена за другорядним методом (резервний) та складає 1 090 782,66 грн., (що згідно з курсом НБУ на день здійснення митного оформлення складає 28 096,22 євро.

Відповідно до інформації, зазначеної у МД та товаросупровідних документах встановлено, що продавцем товару є компанія S.C. FOREVER FRUCT SRL, Bucuresti sect. 1 str. B-DUL General Gheorghe Magheru nr. 32-36 sc. Cap. 9, Romania, а одержувачем та особою, відповідальною за фінансове врегулювання є ТОВ «ФЕНІКІЯ ГРУПП» (50093, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Армавірська, 7А, код ЄДРПОУ 33996644) в особі директора ОСОБА_2 .

Статтею 320 Митного кодексу України встановлено, що форми та обсяг контролю, достатнього для забезпечення додержання законодавства України з питань державної митної справи та міжнародних договорів України при митному оформленні, обираються на підставі результатів системи управління ризиками. Форми та обсяг контролю, достатнього для забезпечення додержання законодавства України з питань державної митної справи та міжнародних договорів України, укладених відповідно до закону, після завершення митного оформлення, визначаються в порядку, встановленому Митним кодексом України.

Пунктом 8 частини 1 статті 336 Митного кодексу України встановлено,

що однією з форм митного контролю є направлення запитів до інших державних органів, установ та організацій, уповноважених органів іноземних держав для встановлення автентичності документів, поданих митному органу.

Так, з метою з`ясування питання про автентичність поданих митному органу документів на зазначені товари було направлено запит до митних органів Румунії.

28.09.2023 Одеською митницею за вхідним номером 22352/4 отримано лист Департаменту міжнародної взаємодії Держмитслужби від 27.09.2023 №26/26-04/7.10/2515, щодо отриманої відповіді митних органів Румунії від 06.09.2023 №22747/11 на запит про надання взаємної адміністративної допомоги у проведенні перевірки дотримання законодавства України з питань митної справи при ввезенні на митну територію України товару: «фрукти, овочі свіжі» на адресу ТОВ «ФЕНІКІЯ ГРУПП» (ЄДРПОУ 33996644).

В ході опрацювання інформації, яка надана у вищевказаному листі митних органів Республіки Румунія встановлено, що фактично товари, які у вантажному автомобілі №VWN139/I720LG надійшли до України за МД типу «ІМ40ДЕ» від 01.03.2023 №23UA500110000651U6 та інвойсом від 22.02.2023 № 7, оформлювались у митних органах Республіки Румунія за експортною митною декларацією від 24.02.2023 №23ROGL3800Е0014881, експортним інвойсом від 22.02.2023 №7 та CMR у режимі «експорт» до України.

Згідно даних експортних документів, відправником товару є Румунська компанія «S.C. FOREVER FRUCT SRL Bucuresti sect. 1 str. B-DUL General Gheorghe Magheru nr. 32-36 sc. Cap. 9, Romania», а покупцем та одержувачем є ТОВ «ФЕНІКІЯ ГРУПП» (50093, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Армавірська, 7А, ЄДРПОУ 33996644).

Відповідно даних, зазначених в копії вищезазначеної експортної декларації, експортного інвойсу та CMR з території Румунії в Україну було відправлено товар в «фрукти, овочі свіжі» загальною фактурною вартістю 34 418,02 євро., загальною вагою брутто 23 867,00 кг. Умови поставки CPT.

Отже, даними, які містяться у графах експортної декларації від 24.02.2023 №23ROGL3800Е0014881, експортного інвойсу від 22.02.2023 №7 підтверджено достовірність даних наданих при митному оформленні митної декларації від 01.03.2023 №23UA500110000651U6, а саме щодо відправника, країни відправлення, країни призначення, умов поставки, ваги та найменування товару.

Таким чином, співставлення даних митного оформлення, які містяться у документах, наданих митною Республікою Румунії та документах, які подавались при ввезені товарів в Україну за МД від 01.03.2023 №23UA500110000651U6 дозволяє однозначно стверджувати, що документи стосуються однієї поставки товару, експортованого з Румунії до України.

Згідно з п. 5 Постанови Пленуму Верховного Суду України «Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил»

від 03.06.2005 № 8 (зі змінами): «переміщення предметів із приховуванням

від митного контролю - це їх переміщення через митний кордон України, у т.ч. шляхом подання митному органу як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи таких, що містять неправдиві дані».

Згідно з п. 6 цієї Постанови Пленуму, необхідно враховувати, що підставою для переміщення товарів через митний кордон є визначені нормативними актами документи, без яких неможливо одержати дозвіл митного органу на пропуск товарів через митний кордон. Це, зокрема, можуть бути митна декларація, контракт, коносамент, ліцензія, квота, товаросупровідні документи, дозвіл відповідних державних органів.

Документами, що містять неправдиві дані, є, зокрема, такі, в яких відомості щодо суті угоди, найменування, асортименту, ваги, кількості чи вартості товарів, а також їх відправника чи одержувача, держави, з якої вони вивезені чи в яку переміщуються, не відповідають дійсності.

Відповідно до ч. 2 ст. 459 Митного кодексу України суб`єктами адміністративної відповідальності за порушення митних правил можуть бути громадяни, які на момент вчинення такого правопорушення досягли 16-річного віку, а при вчиненні порушень митних правил підприємствами - посадові особи цих підприємств.

Посадова особа підприємства керівник та інші працівники підприємства (резиденти та нерезиденти), які в силу постійно або тимчасово виконуваних ними трудових (службових) обов`язків відповідають за виконання вимог, встановлених законами та іншими нормативно-правовими актами України, а також міжнародними договорами України з питань митної справи.

Відповідно до статті 65 Господарського кодексу України:

пункт 3 - для керівництва господарською діяльністю підприємства власник (власники) або уповноважений ним орган призначає (обирає) керівника підприємства.

пункт 5 - керівник підприємства без доручення діє від імені підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадянами, формує адміністрацію підприємства і вирішує питання діяльності підприємства в межах та порядку, визначених установчими документами.

Одержувачем та особою, відповідальною за фінансове врегулювання є ТОВ «ФЕНІКІЯ ГРУПП» (50093, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Армавірська, 7А, ЄДРПОУ 33996644) в особі директора ОСОБА_2 , яка як керівник підприємства: організує, визначає, формулює, планує, здійснює і координує діяльність підприємства та в розумінні п. 43 ст. 4 МК України є посадовою особою цього підприємства.

Перебуваючи на посаді директора підприємства, гр. ОСОБА_2 відповідає за фінансово-господарську діяльність підприємства і зобов`язаний забезпечити надання до митного контролю і оформлення документи з достовірною та правдивою інформацією.

Таким чином, директором ТОВ «ФЕНІКІЯ ГРУПП» (код ЄДРПОУ 33996644) ОСОБА_2 , вчинено дії, спрямовані на переміщення товару «фрукти, овочі свіжі», за МД від 01.03.2023 №23UA500110000651U6 через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання митному органу підробленого інвойсу від 23.02.2023 №7, який містить неправдиві дані стосовно вартості товару.

Вина ОСОБА_2 у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1ст. 483 МК України, підтверджується письмовими доказами по справі, зокрема протоколом про порушення митних правил № 1695/20400/23 від 31.10.2023 року, митною декларацією №23UA5000110000651U6 від 01.03.2023, копією контракту від 16.02.2023 № 16/02-23, та іншими матеріалами справи у своїй сукупності.

Відповідно до ч. 6Постанови Пленуму Верховного суду України «Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил» від 03.06.2005 року № 8, підставою для переміщення товарів через митний кордон є визначені нормативними актами документи, без яких неможливо одержати дозвіл митного органу на пропуск товарів через митний кордон. Це, зокрема, можуть бути митна декларація, контракт, коносамент, ліцензія, квота, товаросупровідні документи, дозвіл відповідних державних органів.

Відповідно дост. 336 МК України, митний контроль здійснюється шляхом проведення митного огляду та перевірки документів і відомостей, які відповідно достатті 335 МК Українинадаються митним органам під час переміщення товарів через митний кордон України.

Документами, що містять неправдиві дані, є, зокрема, такі, в яких відомості щодо суті угоди, найменування, асортименту, ваги, кількості чи вартості товарів, а також їх відправника чи одержувача, держави, з якої вони вивезені чи в яку переміщуються, не відповідають дійсності.

Відповідно до ч. 8ст. 264 МК України, з моменту прийняття органом доходів та зборів митної декларації вона є документом, що засвідчує факти, які мають юридичне значення, а декларант або уповноважена ним особа несе відповідальність за подання недостовірних відомостей, наведених у цій декларації.

Згідно з ч. 1ст. 266 МК України, декларант зобов`язаний : 1)здійснити декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення відповідно до порядку, встановленого цим Кодексом; 2) на вимогу митного органу пред`явити товари, транспортні засоби комерційного призначення для митного контролю і митного оформлення; 3) надати митному органу передбачені законодавством документи і відомості, необхідні для виконання митних формальностей; 4) у випадках, визначених цим Кодексом таПодатковим кодексом України, сплатити митні платежі або забезпечити їх сплату відповідно дорозділу X цього Кодексу; 5) у випадках, визначених цим Кодексом та іншими законами України, сплатити інші платежі, контроль за справлянням яких покладено на митні органи.

Згідно ч. 1ст. 257 МК України, декларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення.

Відповідно доПостанови Пленуму Верховного Суду України від 03.06.2005 року, №8 «Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил», незаконне переміщення предметів із приховуванням від митного контролю - це їх переміщення через митний кордон України з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів чи способів, що утруднюють їх виявлення, або шляхом надання одним товарам вигляду інших або з поданням митному органу як підстави для переміщення товарів підроблених документів, чи одержаних незаконним шляхом або таких, що містять неправдиві дані. Підробленими треба вважати як фальшиві документи, так і справжні, до яких внесено неправдиві відомості чи окремі зміни, що перекручують зміст інформації щодо фактів, які ними посвідчуються, а також документи з підробленими підписами, відбитками печаток та штампів.

Надані суду письмові пояснення (заперечення) до протоколу №1695/50000/23 не спростовують її вини, оскільки вина правопорушника повністю підтверджується матеріалами справи.

Провадження у справах про порушення митних правил, згідност. 487 МК України, здійснюється відповідно до цьогоКодексу, а в частині, що не регулюється ним, - відповідно до законодавства України про адміністративні правопорушення.

Відповідно дост. 23 КУпАП, адміністративне стягнення є мірою відповідальності і застосовується з метою виховання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, в дусі додержання законів України, поваги до правил співжиття, а також запобігання вчиненню нових правопорушень як самим правопорушником, так і іншими особами.

Враховуючи вищевикладене, суд накладає на правопорушника стягнення, відповідно до санкції ч. 1ст. 483 МК України, у виді штрафу у розмірі 50 відсотків вартості товарів безпосередніх предметів порушення митних правил з конфіскацією цих товарів.

У відповідності дост. 40-1 КУпАП, п. 5 ч. 2ст. 4 Закону України «Про судовий збір»підлягає стягненню з порушника судовий збір.

На підставі викладеного, керуючись ст.257,293,458,485,486,495 МК України, ст.283,284 КУпАП,-

ПОСТАНОВИВ:

Визнати ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , винною у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1ст. 483 МК Українита накласти на неї адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі 50 відсотків вартості товарів безпосередніх предметів порушення митних правил в сумі 668107 (шістсот шістдесят вісім тисяч сто сім) грн. 12 коп., з конфіскацією товарів, безпосередніх предметів правопорушення.

Стягнути з ОСОБА_2 в дохід держави судовий збір у сумі 605 (шістсот п`ять) грн. 60 коп.

Постанова може бути оскаржена до Одеського апеляційного суду через Малиновський районний суд м. Одеси протягом десяти днів з дня її винесення.

Суддя О.Д. Засядьвовк

СудМалиновський районний суд м.Одеси
Дата ухвалення рішення02.04.2024
Оприлюднено10.04.2024
Номер документу118193686
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяСправи про порушення митних правил, які підлягають розгляду в судовому порядку Митний кодекс 2012 р. Переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю

Судовий реєстр по справі —521/2203/24

Постанова від 22.04.2024

Адмінправопорушення

Одеський апеляційний суд

Копіца О. В.

Постанова від 02.04.2024

Адмінправопорушення

Малиновський районний суд м.Одеси

Засядьвовк О. Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні