Рішення
від 05.04.2024 по справі 320/11449/23
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

05 квітня 2024 року м.Київ № 320/11449/23

Суддя Київського окружного адміністративного суду Лисенко В.І., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом ТОВ "ВЕНТКОНТРОЛ" до Головного управління ДПС у м. Києві , Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії,

в с т а н о в и в:

До Київського окружного адміністративного суду звернулось ТОВ "ВЕНТКОНТРОЛ" з позовом до Головного управління ДПС у м. Києві , Державної податкової служби України, у якому, з урахуванням уточнених (зменшених) позовних вимог, просить суд:

- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії регіонального рівня з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 11.11.2022 №7615908/36883725;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну ТОВ «ВЕНТКОНТРОЛ» №62 від 14.10.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її надходження до контролюючого органу;

- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії регіонального рівня з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 11.11.2022 №7615909/36883725;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну ТОВ «ВЕНТКОНТРОЛ» №3 від 03.10.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її надходження до контролюючого органу;

- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії регіонального рівня з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 11.11.2022 №7615910/36883725;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну ТОВ «ВЕНТКОНТРОЛ» №45 від 12.10.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її надходження до контролюючого органу;

- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії регіонального рівня з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 11.11.2022 №7615911/36883725;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну ТОВ «ВЕНТКОНТРОЛ» №60 від 13.10.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її надходження до контролюючого органу.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що позивач подав усі наявні документи, які підтверджують реальність господарської операції. За наслідками розгляду пояснень та копій документів прийнято рішення про відмову в реєстрації податкових накладних, такі рішення позивач вважає необґрунтованим. ДПС не взято до уваги специфіку діяльності позивача. Рішення не містять конкретної інформації про причини та підстави його прийняття, не конкретизовано які саме первинні документи не надано.

Ухвалою суду від 14.04.2023 відкрито спрощене позовне провадження без виклику сторін.

25.05.2023 від позивача надійшла заява про зменшення позовних вимог, розглянувши яку, суд зазначає таке.

Статтею 47 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що крім прав та обов`язків, визначених у статті 44 цього Кодексу, позивач має право на будь-якій стадії судового процесу відмовитися від позову. Позивач має право змінити предмет або підстави позову, збільшити або зменшити розмір позовних вимог шляхом подання письмової заяви до закінчення підготовчого засідання або не пізніше ніж за п`ять днів до першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження.

Відповідно до частини першої статті 167 Кодексу адміністративного судочинства України будь-яка письмова заява, клопотання, заперечення повинні містити: 1) повне найменування (для юридичних осіб) або ім`я (прізвище, ім`я та по батькові) (для фізичних осіб) особи, яка подає заяву чи клопотання або заперечення проти них, її місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для фізичних осіб), ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України; 2) найменування суду, до якого вона подається; 3) номер справи, прізвище та ініціали судді (суддів), якщо заява (клопотання, заперечення) подається після постановлення ухвали про відкриття провадження у справі; 4) зміст питання, яке має бути розглянуто судом, та прохання заявника; 5) підстави заяви (клопотання, заперечення); 6) перелік документів та інших доказів (за наявності), що додаються до заяви (клопотання, заперечення); 7) інші відомості, які вимагаються цим Кодексом.

Судом встановлено, що заява позивача про зміну позовних вимог відповідає вимогам частини першої статті 167 Кодексу адміністративного судочинства України, а тому суд приймає вказану заяву до розгляду.

Відповідачі, не погоджуючись з позовними вимогами ТОВ "ВЕНТКОНТРОЛ" подали відзиви на позовну заяву у яких зазначили про те, що під час перевірки реальності здійснення господарської операції по податкових накладних, поданих позивачем на реєстрацію, контролюючим органом встановлено відсутність первинних документів. Відповідачем наголошено, що обсяг поданих позивачем документів не відповідає вичерпному переліку, а зміст вказаних документів не дозволяє однозначно з`ясувати фактичні обставини здійснення фінансово-господарських операцій, з огляду на що оскаржувані рішення є обґрунтованими та не підлягають скасуванню.

Позивач, не погоджуючись з позицією відповідачів, викладеною у відзивах на позовну заяву, подав відповідь на відзиви, у яких зазначив про те, що відповідачами не надано жодних доказів на підтвердження своїх тверджень.

Розглянувши подані сторонами документи і матеріали, з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив таке.

Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕНТКОНТРОЛ» зареєстровано як юридична особа 22.12.2009, про що внесено відповідний запис в Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських організацій, номер запису про державну реєстрацію: 10731020000018301.

Основним видом діяльності позивача є - оптова торгівля іншими машинами й устаткованням (КВЕД 46.69).

Супутніми видами діяльності Товариства є: КВЕД 43.21 Електромонтажні роботи; КВЕД 58.29 Видання іншого програмного забезпечення; КВЕД 62.01 Комп`ютерне програмування; КВЕД 62.03 Діяльність із керування комп`ютерним устаткованням; КВЕД 33.20 Установлення та монтаж машин і устатковання; КВЕД 33.12 Ремонт і технічне обслуговування машин і устатковання промислового призначення.

У вересні 2022 року між ТОВ «ВЕНТКОНТРОЛ» та ТОВ «ТЕХЕНЕРГОТРЕЙД» укладено договір №199-2022.09.29-47 від 29.09.2022 на виконання робіт з технічного обстеження.

Відповідно до п. 1.1. Договору замовник (ТОВ «ТЕХЕНЕРГОТРЕЙД») доручає, а Виконавець приймає на себе зобов`язання виконати роботи з проведення обстеження та діагностики вентиляційного обладнання з шафами автоматики (надалі по тексту - Роботи) на наступному Об`єкті Замовника: «Промтоварні і розподільчі склади з окремо розташованою будівлею холодильника та благоустроєм прилеглої території з добудовою блоку обслуговування (2-га черга І-ІІ пускові комплекси)», що розташований за адресою: Київська область, Броварський район, с. Квітневе, вул. Гоголівська, 1-А (далі - Об`єкт).

Згідно п. 1.2. Договору результатом Робіт є Звіт про технічне обстеження з зазначенням виявлених дефектів та відсутніх комплектуючих; наданням рекомендацій по усуненню несправностей з переліком необхідних комплектуючих для замовлення.

Пунктом 2.1. Договору встановлено, що сторони дійшли згоди, що відповідно до договірної ціни, яка визначена у Додатку №1 до цього Договору, загальна вартість Робіт за цим Договором включає в себе всі витрати Виконавця, необхідні для виконання Робіт та складає 99 000,00 грн (дев`яносто дев`ять тисяч гривень 00 коп.) у т.ч. ПДВ 16 500,00 грн.

Відповідно до п.2.2.1 Договору №199-2022.09.29-47 від 29.09.2022 року Замовник зобов`язується сплатити Виконавцю грошові кошти у сумі 45 000,00 (сорок п`ять тисяч грн.00 коп.) у т.ч. ПДВ - 7500,00 грн. протягом 7 (семи) робочих днів з дня підписання Договору.

14.10.2022 Замовник на виконання п.2.2.1. Договору перерахував 45 000,00 грн., що підтверджується Платіжним дорученням №1761 від 14.10.2022.

14.10.2022 ТОВ «ВЕНТКОНТРОЛ» було виписано податкову накладну №62 на суму 45 000,00 грн, та направлено на реєстрацію відповідно до вимог п. 187.1 ст. 187, п. 201.1 ст. 201 Податкового Кодексу України.

Згідно з інформацією, зазначеною у квитанції від 31.10.2022, реєстраційний номер №9226328646 направленої через «Автоматизовану систему «Єдине вікно подання електронних документів» ДПС України, на адресу Позивача, реєстрація податкової накладної №62 від 14.10.2022 була зупинена відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України реєстрація ПН/РК ЄРПН зупинена. ПН/РК відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку. Коди УКТЗЕД/ДКПП відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомляємо: показник "D"=4.4351%, "Р"=410971.25.

Запропоновано платнику надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації зазначеної ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/ відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

На підтвердження інформації, зазначеної в податковій накладній №62 від 14.10.2022 до Головного управління ДПС у м.Києві було направлено повідомлення про поданню пояснень та копій документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинене 31.10.2022 разом із поясненнями та підтверджуючими документами та доставлено.

11.11.2022 комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування Єдиному реєстрі податкових накладних прийнято рішення №7615908/36883725 про відмову в реєстрації податкової накладної №62 від 14.10.2022 на загальну суму з урахуванням податку на додану вартість 45 000,00 грн

Підставою для винесення такого рішення вказано ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання будівельних матеріалів, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, штатний розклад.

Не погоджуючись із вищезазначеним рішенням позивачем 25.11.2022 було подано скаргу з відповідними поясненнями та первинними документами до Державної податкової служби України. За результатами розгляду скарги Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування Єдиному реєстрі податкових накладних було прийнято рішення від 27.12.2022 №79793/36883725/2 про залишення скарги без задоволення, тобто про відмову у реєстрації податкової накладної №62 від 14.10.2022.

Підставою для винесення такого рішення вказано ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.

Крім того, у лютому 2022 року між ТОВ «ВЕНТКОНТРОЛ» та ТОВ «СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ ЛТД» укладено Договір №309С від 10.02.2022 на виконання робіт.

Відповідно до 1.1. Договору Підрядник за завданням Замовника зобов`язується на свій ризик і власними силами виконувати будівельні, монтажні, ремонтні та інші роботи на об`єкті «Торговельно-офісний комплекс з об`єктами громадського призначення та паркінгом, що знаходиться за адресою: м. Київ, пл. Спортивна, 1-А, а Замовник зобов`язується приймати належним чином виконані Роботи та оплачувати їх.

Пунктом 2.1. Договору встановлено, що вартість окремих етапів робіт визначається Сторонами у Додаткових угодах щодо виконання таких Етапів Робіт, загальна вартість Робіт за цим Договором (ціна Договору) становить суму вартості Етапів Робіт, передбачених всіма додатковими угодами до цього Договору, укладеними протягом строку дії цього Договору.

Згідно п.2.3. Договору Порядок оплати вартості Етапу Робіт визначається Сторонами у відповідній Додатковій угоді до цього Договору щодо такого етапу Робіт.

Сторонами було укладено Додаткову угоду №2 від 02.08.2022 року додатком до якої був Кошторис. Так, відповідно до Кошторису вартість обладнання та Робіт становить 13 700,40 грн.

Пунктом 7 Додаткової угоди визначено, що Замовник здійснює оплату вартості даного Етапу Робіт протягом 10 банківських днів від дні з дня повного виконання Етапу Робіт вказаному у п.7 Договору. Пунктом 7 Договору визначений порядок приймання передачі робіт, що були виконані Підрядником.

03.10.2022 сторони підписали Акт прийому-передачі виконаних робіт за жовтень 2022року на суму 13 700,40 грн.

03.10.2022 ТОВ «ВЕНТКОНТРОЛ» було виписано податкову накладну №3 на суму 13 700,40 грн, яку було направлено на реєстрацію відповідно до вимог п. 187.1 ст. 187, п. 201.1 ст. 201 Податкового Кодекс України.

Згідно з інформацією, зазначеною у Квитанції від 28.10.2022, реєстраційний номер №9225166231 направленої через «Автоматизовану систему «Єдине вікно подання електронних документів» ДПС України» на адресу позивача, реєстрація податкової накладної №3 від 03.10.2022 була зупинена відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України реєстрація ПН/РК ЄРПН зупинена. ПН/РК відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку.

Запропоновано платнику надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації зазначеної ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/ відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 43.21 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість як як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомляємо: показник "D"=4.4351%, "Р"=252246.28.

На підтвердження інформації, зазначеної в податковій накладній №3 від 03.10.2022 до Головного управління ДПС у м. Києві було направлено повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено 28.10.2022 року разом із поясненнями та підтверджуючими документами та доставлено.

11.11.2022 комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування Єдиному реєстрі податкових накладних прийнято рішення №7615909/36883725 про відмову в реєстрації податкової накладної №3 від 03.10.2022 на загальну суму з урахуванням податку на додану вартість 13 700,40 грн

Підставою для винесення такого рішення вказано ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання будівельних матеріалів, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, штатний розклад.

Не погоджуючись із вищезазначеним рішенням позивачем 25.11.2022 було подано скаргу з відповідними поясненнями та первинними документами до Державної податкової служби України. За результатами розгляду скарги Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування Єдиному реєстрі податкових накладних було прийнято рішення від 27.12.2022 №79791/36883725/2 про залишення скарги без задоволення, тобто про відмову у реєстрації податкової накладної №3 від 03.10.2022.

Підставою для винесення такого рішення вказано ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.

Також, у липні 2021 року Між ТОВ «ВЕНТКОНТРОЛ» та ТОВ «МІРУМ» укладено Договір підряду №30/07/2021-2 від 30.07.2021 року.

Відповідно до п.2.1.1. Договору Виконавець зобов`язується за завданням Замовника, на свій ризик, власними силами, ресурсами та засобами виконати з належною якістю та відповідно до наданої Замовником Проектної документації і здати Замовнику виконані роботи, зазначені в п.2.2. Договору, на Об`єкті Замовника (далі - Роботи), належним чином виконані інші взяті на себе цим Договором зобов`язання.

Згідно п.2.2. Договору перелік Робіт, що виконується за цим Договором - роботи з монтажу систем диспетчеризації та пусконалагоджувальні роботи з використанням матеріалів, наведених у Додатку 5 до цього Договору.

Відповідно до п.4.1. Договору загальна ціна Договору (Договірна ціна Додаток №2 до Договору) складає - 1 276 259,19 грн. (один мільйон двісті сімдесят шість тисяч двісті п`ятдесят дев`ять грн. 19 коп.) Ціна включає в себе наступні складові - вартість робіт та вартість матеріалів.

Згідно п.4.5.1 Договору Замовник сплачує Виконавцю 60% вартості матеріалів (від 989 224,31 грн) зазначених у Додатку №5 до Договору та визначеної в п.4.1. Договору ціни, протягом 10-ти календарних днів з дати підписання цього Договору та наданням підрядником заявки на авансування. Заявка може надаватись у письмовій формі у т.ч. шляхом направлення засобами факсимільного зв`язку .

12.10.2022 Замовник на виконання умов Договору здійснив частковий авансовий платіж Виконавцю в розмірі 50 000,000 грн.

12.10.2022 ТОВ «ВЕНТКОНТРОЛ» було виписано податкову накладну №45 на суму 50 000,00 грн, яку було направлено на реєстрацію відповідно до вимог п. 187.1 ст. 187, п. 201.1 ст. 201 Податкового Кодекс України.

Згідно з інформацією, зазначеною у Квитанції від 28.10.2022, реєстраційний номер №9224952244 направленої через «Автоматизовану систему «Єдине вікно подання електронних документів» ДПС України» на адресу позивача, реєстрація податкової накладної №45 від 12.10.2022 була зупинена відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України реєстрація ПН/РК ЄРПН зупинена. ПН/РК відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 43.21 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомляємо: показник "D"=4.4351%, "Р"=171351.16.

Запропоновано платнику надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації зазначеної ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/ відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

На підтвердження інформації, зазначеної в податковій накладній №45 від 12.10.2022 до Головного управління ДПС у м. Києві було направлено повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено 28.10.2022 разом із поясненнями та підтверджуючими документами та доставлено.

11.11.2022 комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування Єдиному реєстрі податкових накладних прийнято рішення №7615910/36883725 про відмову в реєстрації податкової накладної №45 від 12.10.2022 на загальну суму з урахуванням податку на додану вартість 50 000,00 грн

Підставою для винесення такого рішення вказано ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання будівельних матеріалів, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, штатний розклад.

Не погоджуючись із вищезазначеним рішенням позивачем 25.11.2022 було подано скаргу з відповідними поясненнями та первинними документами до Державної податкової служби України. За результатами розгляду скарги Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування Єдиному реєстрі податкових накладних було прийнято рішення, від 27.12.2022 №79794/36883725/2 про залишення скарги без задоволення, тобто про відмову у реєстрації податкової накладної №45 від 12.10.2022.

Підставою для винесення такого рішення вказано ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.

Крім того, між ТОВ «ВЕНТКОНТРОЛ» та ТОВ «СПЕЦБУД-МОНОЛІТ» укладено Договір підряду №16/08-ПР/21-НВП від 16.08.2021.

Відповідно до п.1.1. Договору Генпідрядник доручає та оплачує, а підрядник зобов`язується за рахунок власних та/або залучених сил, засобів, Ресурсів (будівельних матеріалів, Обладнання) та будівельної машинної техніки та підіймальних механізмів, у відповідності до даного Договору, Проектної документації та чинного законодавства, державних будівельних норм і правил виконати комплекс будівельно-монтажних робіт з улаштування системи автоматизації в складі Об`єкту - «Будівництво торговельного центру на перетині просп. Генерала Ватутіна та бульв. Перова у Дніпровському районі м.Києва» в обсягах, за цінами та у строки, визначеними у Додатках до даного Договору - « Договірна ціна з локальним кошторисом та підсумковою відомістю ресурсів», «Графік виконання Робіт» (надалі - Роботи).

Згідно п.1.2 Договору Роботи, що виконуються Підрядником за цим Договором:

-Забезпечення (виготовлення та доставка) необхідних Ресурсів (будівельних матеріалів, Обладнання, виробів, конструкцій, інструментів та устаткування тощо) та будівельної (підіймальної) машинної техніки, необхідних для виконання Робіт на Об`єкті на умовах БОР;

-Виконання монтажних робіт з улаштуванням шаф автоматизації ЩВ1, ЩВ2, ШМУ- 1;

-Виконання дій та здійснення заходів в межах повноважень та зобов`язань Підрядника згідно з законодавством та сприяння введення в експлуатацію Об`єкту з оформлення (підписанням) необхідних документів від (для) відповідних органів державного нагляду та контролю.

Відповідно до п.4.5.1. Договору аванси на закупівлю підрядником Ресурсів, що є необхідними для виконання Робіт, сплачується Генпідрядником Підряднику на підставі листа заявки у відповідності до п.2.3.19. Договору.

13.10.2022 року Замовник на виконання умов Договору здійснив авансовий платіж на закупівлю Ресурсів в розмірі 500 000,00 грн (п`ятсот тисяч грн).

13.10.2022 ТОВ «ВЕНТКОНТРОЛ» було виписано податкову накладну №60 на суму 500 000,00 грн, яку було направлено на реєстрацію відповідно до вимог п. 187.1 ст. 187, п. 201.1 ст. 201 Податкового Кодекс України.

Згідно з інформацією, зазначеною у Квитанції від 28.10.2022, реєстраційний номер №9225153606 направленої через «Автоматизовану систему «Єдине вікно подання електронних документів» ДПС України» на адресу позивача, реєстрація податкової накладної №60 від 13.10.2022 була зупинена відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України реєстрація ПН/РК ЄРПН зупинена. ПН/РК відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 43.21 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомляємо: показник "D"=4.4351%, "Р"=0.

Запропоновано платнику надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації зазначеної ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/ відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

На підтвердження інформації, зазначеної в податковій накладній №60 від 13.10.2022 до Головного управління ДПС у м. Києві було направлено повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено, 28.10.2022 разом із поясненнями та підтверджуючими документами та доставлено, про що свідчить квитанція №2.

11.11.2022 комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування Єдиному реєстрі податкових накладних прийнято рішення №7615911/36883725 про відмову в реєстрації податкової накладної №60 від 13.10.2022 на загальну суму з урахуванням податку на додану вартість 500 000,00 грн

Підставою для винесення такого рішення вказано ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання будівельних матеріалів, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, штатний розклад.

Не погоджуючись із вищезазначеним рішенням позивачем 25.11.2022 було подано скаргу з відповідними поясненнями та первинними документами до Державної податкової служби України. За результатами розгляду скарги Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування Єдиному реєстрі податкових накладних було прийнято рішення від 27.12.2022 №79792/36883725/2 про залишення скарги без задоволення, тобто про відмову у реєстрації податкової накладної №60 від 13.10.2022.

Підставою для винесення такого рішення вказано ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.

Вважаючи рішення відповідача щодо відмови у реєстрації податкової накладної протиправним, позивачем було направлено до Державної податкової служби України скаргу на рішення комісії ДПС, яка приймає рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Однак таку скаргу залишено без задоволення, а рішення без змін.

Не погоджуючись з рішеннями відповідача щодо відмови у реєстрації податкових накладних, вважає його протиправним позивач звернувся до суду з даним позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд враховує таке.

Спеціальним законом з питань оподаткування, який установлює порядок погашення зобов`язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов`язкових платежів), нарахування і сплату пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків і визначає заходи, які вживаються контролюючим органом з метою погашення платниками податків податкового боргу є Податковий кодекс України від 02.12.2010 № 2755-VI (далі - ПК України).

Відповідно з підпунктами "а", "б" пункту 185.1 статті 185 ПК України об`єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України та постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України.

У свою чергу, датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг згідно приписів норми пункту 187.1 статті 187 ПК України вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню; б) дата відвантаження товарів.

База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (пункт 188.1 статті 188 ПК України).

Згідно пункту 201.10 статті 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї, до Єдиного реєстру податкових накладних визначає Порядок №1246.

У відповідності до пункту 2 Порядку № 1246, податкова накладна - це електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Згідно з пунктом 12 Порядку № 1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1. статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1. статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16. статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

За результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (пункт 13 Порядку № 1246).

Відповідно до п.14 Порядку №1246, квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДФС.

Механізм зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів визначає Порядок зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 11.12.2019 №1165 затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 № 1165 (далі - Порядок №1165).

Пунктом 3 Порядку №1165 Податкові накладні / розрахунки коригування (крім розрахунків коригування, складених у разі зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, та розрахунків коригування, складених на неплатника податку), що подаються для реєстрації в Реєстрі, перевіряються щодо відповідності таким ознакам безумовної реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування (далі - ознаки безумовної реєстрації): 1) податкова накладна, яка не підлягає наданню отримувачу (покупцю) та/або складена за операцією, звільненою від оподаткування; 2) обсяг постачання, зазначений платником податку в податкових накладних / розрахунках коригування (крім розрахунків коригування, поданих для реєстрації в іншому місяці, ніж місяць, в якому вони складені), зареєстрованих у Реєстрі в поточному місяці, з урахуванням поданої для реєстрації в Реєстрі податкової накладної / розрахунку коригування, становить менше 500 тис. гривень за умови, що обсяг постачання товарів/послуг, зазначений у них у поточному місяці за операціями з одним отримувачем - платником податку, не перевищує 50 тис. гривень, сума податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг), сплачена у попередньому місяці, становить більше 20 тис. гривень, та керівник - посадова особа такого платника податку є особою, яка займає аналогічну посаду не більше ніж у трьох (включно) платників податку; 3) одночасно виконуються такі умови: загальна сума податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг), сплачена за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну / розрахунок коригування, платником податку та його відокремленими підрозділами, якими подано податкову накладну / розрахунок коригування на реєстрацію в Реєстрі, становить більше 1 млн. гривень; значення показника D, розрахованого згідно з цим підпунктом, становить більше 0,05. Показник D розраховується за такою формулою: D = S/T, де S - загальна сума сплачених за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю.

Відповідно до пункту 6 Порядку №1165 у разі, коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.

У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення (додаток 4).

У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Контролюючим органом позивача віднесено до переліку ризикових платників податків на підставі пункту 1 Критеріїв ризиковості платників податку відповідно до Порядку, який визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 1165 від 11 грудня 2019 року.

Відповідно до п.1 Критеріїв ризиковості платників податку (додаток 3 до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних), відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній / розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

Згідно із квитанціями зупинено реєстрацію податкових накладних №62 від 14.10.2022, №3 від 03.10.2022, №45 від 12.10.2022, №60 від 13.10.2022 та зазначено, що відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 33.14.11 та 43.21 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та/або копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Позивачем на адресу відповідача, на виконання вимог п. 201.16 ст. 201 ПК України та квитанції, направлені пояснення з приводу зупинення реєстрації податкових накладних №62 від 14.10.2022, №3 від 03.10.2022, №45 від 12.10.2022, №60 від 13.10.2022.

Разом із зазначеним листом, до контролюючого органу було надано копії первинних документів, копії яких містяться в матеріалах справи та досліджувались судом, що підтверджують господарську операцію та є достатніми для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних.

В результаті поданих документів відповідач спірними рішеннями відмовив позивачу у реєстрації вищевказаної податкової накладної.

Суд зазначає, що враховуючи наведені вище норми, у разі зупинення реєстрації податкової накладної на підставі пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, контролюючий орган повинен вимагати від платника документи на спростування наявних у органу ДПС сумнівів, пов`язаних з легальністю діяльності юридичної особи, вказавши які саме аспекти належить висвітлити платнику податків у своїх поясненнях.

З наявної в матеріалах справи квитанцій надісланих позивачу встановлено, що останні містять вимогу щодо надання пояснень та копій документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, без зазначення конкретної пропозиції щодо переліку документів, необхідних та достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН.

Отже, під час зупинення реєстрації спірних податкових накладних ДПС у м.Києві застосував критерії ризиковості здійснення операцій до податкових накладних, що не відповідає наведеним вище приписам пунктів 6, 7 Порядку №1165 та свідчить про відсутність обґрунтованих підстав для зупинення реєстрації податкової накладної.

В оскаржуваних рішеннях відповідач зазначив підставу для відмови в реєстрації податкової накладної іншу, ніж у квитанції, якою зупинив реєстрацію податкових накладних.

У спірних рішеннях підставою для відмови відповідач зазначив, ненадання платником податку первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків - фактури/інвойсів, актів приймання - передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.

З матеріалів справи встановлено, що позивачем було надіслано пояснення та копії бухгалтерських документів, якими підтверджується законність та реальність господарських операцій.

Зважаючи на те, що у рішенні про відмову у реєстрації податкових накладних у ЄДРПН був відсутній чіткий перелік документів, які необхідно було надати платнику для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних.

З наданих позивачем документів встановлено, що правочин між позивачем та його контрагентом був належним чином задокументований, оформлений з дотриманням вимог бухгалтерського законодавства та відображено в податковій звітності позивача, а отже є реальним, товарним, оплатним та таким що відбувся в дійсності.

Дослідивши подані позивачем документи, суд вважає їх достатніми для прийняття рішення про реєстрацію вищевказаної податкової накладної.

Суд враховує, що відмовивши у реєстрації податкової накладної у зв`язку з ненаданням пояснень та копій документів, податковий орган у квитанції не зазначав, яких пояснень та документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію цієї податкової накладної.

У Рішенні від 20.10.2011 у справі "Rysovskyy v. Ukraine" Суд Європейський суд з прав людини зазначив, що принцип "належного урядування" передбачає, що у разі, коли йдеться про питання загального інтересу, зокрема, якщо справа впливає на такі основоположні права людини, як майнові права, державні органи повинні діяти вчасно та в належний і якомога послідовніший спосіб ("Beyeler v. Italy", "Oneryildiz v. Turkey", "Megadat.com S.r.l. v. Moldova", "Moskal v. Poland"). На державні органи покладено обов`язок запровадити внутрішні процедури, які посилять прозорість і ясність їхніх дій, мінімізують ризик помилок ("Lelas v. Croatia" і "Toscuta and Others v. Romania") і сприятимуть юридичній визначеності у правовідносинах, які зачіпають майнові інтереси (Oneryildiz v. Turkey", та "Beyeler v. Italy").

Державні органи, які не впроваджують або не дотримуються своїх власних процедур, не повинні мати можливість отримувати вигоду від своїх протиправних дій або уникати виконання своїх обов`язків ("Lelas v. Croatia").

Суд звертає увагу відповідача, що останньому були надані усі необхідні документи для підтвердження реальності господарської операції позивача за результатами якої було складено податкові накладні №62 від 14.10.2022, №3 від 03.10.2022, №45 від 12.10.2022, №60 від 13.10.2022.

Враховуючи наведене, суд дійшов висновку, що оскаржувані рішення є протиправними, оскільки платником податків надані відповідачу всі необхідні документи, які засвідчують факт здійснення господарських операцій за податковими накладними, у реєстрації яких відмовлено.

Суд зазначає, що факт зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у ЄРПН не спростовує факту здійснення платником податків господарської операції, що підтверджується первинними документами, на підставі яких складається податкова накладна/розрахунок коригування.

Суд вважає, що зважаючи на наявність у позивача, передбачених чинним законодавством України, документів, які свідчать про реальність проведення господарських операцій позивача за результатами яких було складено податкові накладні №62 від 14.10.2022, №3 від 03.10.2022, №45 від 12.10.2022, №60 від 13.10.2022 та на те, що такі документи були надані позивачем контролюючому органу, останній не мав правових підстав для відмови позивачу у реєстрації податкових накладних №62 від 14.10.2022, №3 від 03.10.2022, №45 від 12.10.2022, №60 від 13.10.2022.

За таких обставин, суд дійшов висновку про наявність правових підстав для визнання протиправним та скасування рішення №7615908/36883725, 7615909/36883725, 7615910/36883725, 7615911/36883725 від 11.11.2022 про відмову в реєстрації податкових накладних і задоволення позовних вимог у цій частині.

Приписами пунктів 19, 20 Порядку № 1246, передбачено, що податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструються у день: 1) прийняття комісією рішення про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; 2) набрання законної сили рішенням суду про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення суду). У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

Таким чином, нормами ПК України та Порядку № 1246 чітко визначено настання такої події, як набрання законної сили рішенням суду про реєстрацію відповідних податкових накладних та зазначення дат їх реєстрації.

У даному випадку, належним способом захисту прав позивача, яке існувало до виникнення спірних правовідносин буде зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні позивача №62 від 14.10.2022, №3 від 03.10.2022, №45 від 12.10.2022, №60 від 13.10.2022.

Отже, задоволення вказаної позовної вимоги, є дотриманням судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений.

Європейський суд з прав людини у рішенні від 13.01.2011 (остаточне) по справі "ЧУЙКІНА ПРОТИ УКРАЇНИ" (CASE OF CHUYKINA v. UKRAINE) (Заява № 28924/04) констатував: "Суд нагадує, що процесуальні гарантії, викладені у статті 6 Конвенції, забезпечують кожному право звертатися до суду з позовом щодо своїх цивільних прав та обов`язків. Таким чином, стаття 6 Конвенції втілює "право на суд", в якому право на доступ до суду, тобто право ініціювати в судах провадження з цивільних питань, становить один з його аспектів (див. рішення від 21 лютого 1975 року у справі "Голдер проти Сполученого Королівства" (Golder v. the United Kingdom), пп. 28 - 36, Series A N 18). Крім того, порушення судового провадження саме по собі не задовольняє усіх вимог пункту 1 статті 6 Конвенції. Ціль Конвенції гарантувати права, які є практичними та ефективними, а не теоретичними або ілюзорними. Право на доступ до суду включає в себе не лише право ініціювати провадження, а й право отримати "вирішення" спору судом. Воно було б ілюзорним, якби національна правова система Договірної держави дозволяла особі подати до суду цивільний позов без гарантії того, що справу буде вирішено остаточним рішенням в судовому провадженні. Для пункту 1 статті 6 Конвенції було б неможливо детально описувати процесуальні гарантії, які надаються сторонам у судовому процесі провадженні, яке є справедливим, публічним та швидким, не гарантувавши сторонам того, що їхні цивільні спори будуть остаточно вирішені (див. рішення у справах "Мултіплекс проти Хорватії" (Multiplex v. Croatia), заява № 58112/00, п. 45, від 10 липня 2003 року, та "Кутіч проти Хорватії" (Kutic v. Croatia), заява № 48778/99, п. 25, ECHR 2002-II)".

Таким чином, позовні вимоги підлягають задоволенню.

Відповідно до ч.1 ст.139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

При зверненні до суду позивачем було сплачено судовий збір у розмірі 13420,00 грн за п`ять вимог немайнового характеру.

У подальшому, позивачем було зменшено позовні вимоги до чотирьох немайнових.

Враховуючи задоволення позовних вимог в повному обсязі, на користь позивача необхідно присудити за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у м.Києві 10736,00 грн судового збору (відповідача, до якого фактично заявлені позовні вимоги, оскільки вимоги до ДПС України є похідними від задоволення/відмови в задоволенні заявленої до ГУ ДПС у м.Києві вимоги про визнання протиправним та скасування рішення) за чотири вимоги немайнового характеру.

При цьому, суд звертає увагу позивача, що відповідно до статті 7 Закону України «Про судовий збір», сплачена сума судового збору повертається за клопотанням особи, яка його сплатила за ухвалою суду в разі: зменшення розміру позовних вимог або внесення судового збору в більшому розмірі, ніж встановлено законом.

Керуючись статтями 9, 14, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 90, 143, 242- 246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

в и р і ш и в:

Адміністративний позов задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії регіонального рівня з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у м. Києві від 11.11.2022 №7615908/36883725.

Зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ - 43005393, місцезнаходження: 04053, м. Київ, Львівська площа, 8) зареєструвати податкову накладну ТОВ «ВЕНТКОНТРОЛ» (код ЄДРПОУ 36883725, пр-т Відрадний, буд.95/літ.Б2, поверх 3, м.Київ, 03061) №62 від 14.10.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її надходження до контролюючого органу.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії регіонального рівня з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у м. Києві від 11.11.2022 №7615909/36883725.

Зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ - 43005393, місцезнаходження: 04053, м. Київ, Львівська площа, 8) зареєструвати податкову накладну ТОВ «ВЕНТКОНТРОЛ» (код ЄДРПОУ 36883725, пр-т Відрадний, буд.95/літ.Б2, поверх 3, м.Київ, 03061) №3 від 03.10.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її надходження до контролюючого органу.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії регіонального рівня з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у м. Києві від 11.11.2022 №7615910/36883725.

Зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ - 43005393, місцезнаходження: 04053, м. Київ, Львівська площа, 8) зареєструвати податкову накладну ТОВ «ВЕНТКОНТРОЛ» (код ЄДРПОУ 36883725, пр-т Відрадний, буд.95/літ.Б2, поверх 3, м.Київ, 03061) №45 від 12.10.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її надходження до контролюючого органу.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії регіонального рівня з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у м. Києві від 11.11.2022 №7615911/36883725.

Зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ - 43005393, місцезнаходження: 04053, м. Київ, Львівська площа, 8) зареєструвати податкову накладну ТОВ «ВЕНТКОНТРОЛ» (код ЄДРПОУ 36883725, пр-т Відрадний, буд.95/літ.Б2, поверх 3, м.Київ, 03061) №60 від 13.10.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її надходження до контролюючого органу.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕНТКОНТРОЛ» (код ЄДРПОУ 36883725, пр-т Відрадний, буд.95/літ.Б2, поверх 3, м.Київ, 03061) судові витрати в розмірі 10736,00 грн (десять тисяч сімсот тридцять шість) грн за рахунок бюджетних асигнувань, призначених для Головного управління Державної податкової служби у м.Києві (ідентифікаційний код 44116011; місцезнаходження: 04116, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19).

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду. Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення. У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Суддя Лисенко В.І.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.04.2024
Оприлюднено12.04.2024
Номер документу118268039
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —320/11449/23

Ухвала від 30.08.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Беспалов Олександр Олександрович

Рішення від 10.07.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лисенко В.І.

Ухвала від 10.06.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Беспалов Олександр Олександрович

Ухвала від 28.05.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кобаль Михайло Іванович

Ухвала від 10.05.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кобаль Михайло Іванович

Рішення від 05.04.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лисенко В.І.

Ухвала від 14.04.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лисенко В.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні