Справа № 314/3603/23
Провадження № 2/314/154/2024
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
(повне)
09.04.2024 року м.Вільнянськ
Вільнянський районний суд Запорізької області у складі:
головуючого суддіКапітонова Є.М.,
секретар судового засідання Зоріна Т.М.,
розглянувши увідкритомусудовому засіданнів залісуду вм.Вільнянськ цивільнусправу запозовом ОСОБА_1 до Павлівської сільської ради Запорізького району Запорізької області, 3-ті особи: ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 про визнання недійсними та скасування рішень сільської ради,
за участю представник позивача ОСОБА_23 ,
представник відповідача ОСОБА_24 ,
ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 звернувся до суду з позовом до Павлівської сільської ради Запорізького району Запорізької області, 3-ті особи: ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 про визнання недійсними та скасування рішень сільської ради.
В обґрунтування позову посилається на те, що рішенням Вільнянського районного суду Запорізької області від 23.06.2022 р. (справа №314\4876\20) визнано за ОСОБА_1 право довічного успадкованого володіння земельною ділянкою площею 40,0 га на території Кіровської сільської ради Вільнянського району Запорізької області, кадастровий номер 2321582000:02:004:0215, в порядку спадкування за законом після смерті батька, ОСОБА_25 , який помер ІНФОРМАЦІЯ_1 .
До розгляду справи судом, на підставі рішень №№ 23-43 п`ятдесят п`ятої позачергової сесії сьомого скликання Павлівської сільської ради, прийнятих 21.09.2020 року, відповідачем надано дозвіл 21 особі на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність по 2,0 га кожному за рахунок земельної ділянки площею 40.0 га кадастровий номер 2321582000:02:004:0215 (фермерське господарство Запорожського, с. Семененкове), внаслідок чого належна спадкодавцю земельна ділянка площею 40,0 га, розташована на території Кіровської сільської ради Вільнянського району Запорізької області, була поділена на 20 окремих земельних ділянок (площею 2,0 га кожна) з кадастровими номерами: 2321582000:02:004:0096, 2321582000:02:004:0104, 2321582000:02:004:0112, 2321582000:02:004:0097, 2321582000:02:004:0100, 2321582000:02:004:0108, 2321582000:02:004:0111, 2321582000:02:004:0113, 2321582000:02:004:0106, 2321582000:02:004:0101, 2321582000:02:004:0095, 2321582000:02:004:0102, 2321582000:02:004:0094, 2321582000:02:004:0107, 2321582000:02:004:0103, 2321582000:02:004:0105, 2321582000:02:004:0098, 2321582000:02:004:0109, 2321582000:02:004:0110, 2321582000:02:004:0099.
Ухвалою Вільнянського районного суду Запорізької області від 19.02.2021 р. по цивільній справі № 314\4876\20 було задоволено клопотання позивача про забезпечення позову ОСОБА_1 до Павлівської сільської ради про визнання права на спадщину, а саме: заборонено Павлівській сільській раді видавати будь-які рішення, спрямовані на передачу права власності, оренди або іншого речового права щодо земельної ділянки кадастровий номер 2321582000:02:004:0215, площею 40,0га, для ведення фермерського господарства іншим особам; вносити до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно щодо земельної ділянки кадастровий номер 2321582000:02:004:0215 будь-яку інформацію щодо об`єкту нерухомого майна; про зміни об`єкта нерухомого майна; виправлення розділів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно; про право власності та інформацію про зміну права власності; реєстрацію іншого речового права; вчиняти будь-які дії щодо використання земельної ділянки за її цільовим призначенням.
З урахуванням зазначеної заборони, викладеної в ухвалі суду від 19.02.2021 р. про забезпечення позову ОСОБА_1 , земельні ділянки з кадастровими номерами 2321582000:02:004:0096, 2321582000:02:004:0104, 2321582000:02:004:0112,
2321582000:02:004:0097, 2321582000:02:004:0100, 2321582000:02:004:0108,
2321582000:02:004:0111, 2321582000:02:004:0113, 2321582000:02:004:0106,
2321582000:02:004:0101, 2321582000:02:004:0095, 2321582000:02:004:0102,
2321582000:02:004:0094, 2321582000:02:004:0107, 2321582000:02:004:0103,
2321582000:02:004:0105, 2321582000:02:004:0098, 2321582000:02:004:0109,
2321582000:02:004:0110, 2321582000:02:004:0099 в державному реєстрі речових прав на нерухоме майно не зареєстровані, що підтверджується інформацією з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
Відповідно до відомостей з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно від 16.08.2022 р. (рішення Вільнянського районного суду Запорізької області від 23.06.2022 р. набрало законної сили 02.08.2022 р.), в розділі «Актуальна інформація про об`єкт нерухомого майна» зазначений реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 1637040623215, об`єктом нерухомого майна є земельна ділянка з кадастровим номером 2321582000:02:004:0215 площею 40 га з цільовим призначенням для ведення фермерського господарства, розташована за адресою: Запорізька область, Вільнянський район, Павлівська с\рада.
Внаслідок поділу земельної ділянки площею 40,0 га з кадастровим номером 2321582000:02:004:0215 на 20 окремих земельних ділянок площею 2,0 га кожна з іншими кадастровими номерами, в Державному земельному кадастрі відсутня інформація про земельну ділянку кадастровий номер 2321582000:02:004:0215, що, унеможливлює реєстрацію позивачем свого речового права довічного успадкованого володіння земельною ділянкою в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.
Позивач в позову просить визнати недійсними та скасувати вищезазначені рішення сільської ради.
В судовому засіданні представник позивача підтримала позовні вимоги, просила їх задовольнити.
Представник відповідачавідносно задоволенняпозову заперечував,посилаючись нате,що намомент постановленнярішень,сільська радане булаобізнана відноснонаявного упозивачаправа довічного успадкованого володіння земельною ділянкою.
Заслухавши учасників процесу, дослідивши матеріали справи, надані докази в їх сукупності, суд встановив наступні фактичні обставини та відповідні правовідносини.
На підставі рішень №№ 23-43 п`ятдесят п`ятої позачергової сесії сьомого скликання Павлівської сільської ради, прийнятих 21.09.2020 року, надано дозвіл 21 особі на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність по 2,0 га кожному за рахунок земельної ділянки площею 40.0 га кадастровий номер 2321582000:02:004:0215 (фермерське господарство Запорожського, с. Семененкове), внаслідок чого належна спадкодавцю земельна ділянка площею 40,0 га, розташована на території Кіровської сільської ради Вільнянського району Запорізької області, була поділена на 20 окремих земельних ділянок (площею 2,0 га кожна) з кадастровими номерами: 2321582000:02:004:0096, 2321582000:02:004:0104, 2321582000:02:004:0112, 2321582000:02:004:0097, 2321582000:02:004:0100, 2321582000:02:004:0108, 2321582000:02:004:0111, 2321582000:02:004:0113, 2321582000:02:004:0106, 2321582000:02:004:0101, 2321582000:02:004:0095, 2321582000:02:004:0102, 2321582000:02:004:0094, 2321582000:02:004:0107, 2321582000:02:004:0103, 2321582000:02:004:0105, 2321582000:02:004:0098, 2321582000:02:004:0109, 2321582000:02:004:0110, 2321582000:02:004:0099.
Рішенням Вільнянського районного суду Запорізької області від 23.06.2022 р. (справа №314\4876\20) визнано за ОСОБА_1 право довічного успадкованого володіння земельною ділянкою площею 40,0 га на території Кіровської сільської ради Вільнянського району Запорізької області, кадастровий номер 2321582000:02:004:0215, в порядку спадкування за законом після смерті батька, ОСОБА_25 , який помер ІНФОРМАЦІЯ_1 .
Відповідно до статей 13,19 Конституції України від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави (частина перша статті 14 Конституції України, стаття 1 ЗК України).
Відповідно до ст.79-1 ЗК України формування земельної ділянки полягає у визначенні земельної ділянки як об`єкта цивільних прав. Формування земельної ділянки передбачає визначення її площі, меж та внесення інформації про неї до Державного земельного кадастру.
Формування земельних ділянок здійснюється:
у порядку відведення земельних ділянок із земель державної та комунальної власності;
шляхом поділу чи об`єднання раніше сформованих земельних ділянок;
шляхом визначення меж земельних ділянок державної чи комунальної власності за проектами землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, проектами землеустрою щодо впорядкування території для містобудівних потреб, проектами землеустрою щодо приватизації земель державних і комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій;
шляхом інвентаризації земель у випадках, передбачених законом;
за проектами землеустрою щодо організації території земельних часток (паїв);
за затвердженими комплексними планами просторового розвитку території територіальних громад, генеральними планами населених пунктів, детальними планами території.
Сформовані земельні ділянки підлягають державній реєстрації у Державному земельному кадастрі.
Земельна ділянка вважається сформованою з моменту присвоєння їй кадастрового номера.
Формування земельних ділянок (крім випадків, визначених у частинах шостій - сьомій цієї статті) здійснюється за проектами землеустрою щодо відведення земельних ділянок.
Формування земельних ділянок шляхом поділу та об`єднання раніше сформованих земельних ділянок, які перебувають у власності або користуванні, без зміни їх цільового призначення здійснюються за технічною документацією із землеустрою щодо поділу та об`єднання земельних ділянок.
Поділ, об`єднання земельної ділянки, що перебуває у заставі, здійснюється за згодою землекористувача, заставодержателя. Поділ, об`єднання земельної ділянки, що перебуває у користуванні, здійснюється за згодою землекористувача, заставодержателя. Справжність підпису на такій згоді засвідчується нотаріально.
Земельні ділянки можуть бути об`єднані, якщо вони мають однакове цільове призначення. У разі поділу земельної ділянки, об`єднання земельних ділянок сформовані земельні ділянки зберігають своє цільове призначення.
Винесення в натуру (на місцевість) меж сформованої земельної ділянки до її державної реєстрації здійснюється за документацією із землеустрою, яка стала підставою для її формування.
У разі встановлення (відновлення) меж земельних ділянок за їх фактичним використанням у зв`язку з неможливістю виявлення дійсних меж, формування нових земельних ділянок не здійснюється, а зміни до відомостей про межі земельних ділянок вносяться до Державного земельного кадастру.
Земельна ділянкаможе бутиоб`єктомцивільних праввиключно змоменту їїформування (крім випадків суборенди, сервітуту щодо частин земельних ділянок) та державної реєстрації права власності на неї.
Державна реєстрація речових прав на земельні ділянки здійснюється після державної реєстрації земельних ділянок у Державному земельному кадастрі.
Земельна ділянка припиняє існування як об`єкт цивільних прав, а її державна реєстрація скасовується в разі:
поділу або об`єднання земельних ділянок;
скасування державної реєстрації земельної ділянки на підставі судового рішення внаслідок визнання незаконною такої державної реєстрації;
якщо речове право на земельну ділянку, зареєстровану в Державному земельному кадастрі відповідно до Закону України "Про Державний земельний кадастр", не було зареєстровано протягом року з вини заявника.
Ухвалення судом рішення про скасування державної реєстрації земельної ділянки допускається виключно з одночасним припиненням таким рішенням усіх речових прав, їх обтяжень, зареєстрованих щодо такої земельної ділянки (за наявності таких прав, обтяжень).
Здійснивши аналіз вищезазначених рішень органу місцевого самоврядування, суд приходить до висновку, що оскаржувані рішення сільської ради є правочином направленим на поділ земельної ділянки, оскільки за наслідками прийнятих рішень були сформовані нові земельні ділянки з присвоєнням нових кадастрових номерів.
Зобов`язання органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України (ст. 13,19 Конституції України) передбачають дотримання принципу правової визначеності відповідно до якого має бути дотримана чіткі та зрозумілі наслідки застосовності прийнятих рішень, їх послідовності, сталості та передбачуваності правового застосування.
Суд,зауважує,що поділземельної ділянкизагальною площею40,0га.шляхом ухвалення21рішення органумісцевого самоврядування,та поділземельної ділянкина земельніділянки площею2,0га.кожна,є очевидноневідповідним арифметичнимрозрахункам (40,0га./21=1,904761905 га.; 2,0 га. *21=42 га.).
В судовому засіданні представник відповідача жодним чином не пояснив, яким чином та у який спосіб вирішувалося питання кількості прийнятих рішень в їх обсязі (21 рішення по 2,0 га) щодо загальної площі земельної ділянки 40,0 га.
Зазначені недоліки рішень, прийнятих органом місцевого самоврядування, в їх обсязі, на переконання суду є незаконним, оскільки позбавлені передбачуваності їх правового застосування, що є недотриманням принципу правової визначеності.
Для суду очевидно, що особи, в інтересах яких були прийняті оскаржувані рішення, вочевидь в повній мірі були позбавлені можливості передбачити реалізацію прийнятих рішень, оскільки земельну ділянку площею 40,0 га. неможливо поділити на 21 земельну ділянку площею 2,0 га. кожна.
Суд зауважує, що оскаржувані рішення були прийняті в один день 21.09.2020, а отже в даних правовідносинах не може бути застосовним наслідки втрати актуальності прийнятого попереднього рішення (випадки коли особа, якій надано дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, не реалізувала своє право та орган місцевого самоврядування повторно надає дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення тієї ж земельної ділянки іншій особі).
Серед принципів визначених ст.5 ЗК України визначені, зокрема, такі принципи:
б) забезпечення рівності права власності на землю громадян, юридичних осіб, територіальних громад та держави;
в) невтручання держави в здійснення громадянами, юридичними особами та територіальними громадами своїх прав щодо володіння, користування і розпорядження землею, крім випадків, передбачених законом;
ґ) забезпечення гарантій прав на землю.
Аналізуючи оскаржувані рішення в їх повному обсязі, суд приходить до висновку, що, з урахуванням вищезазначених обставин, органом місцевого самоврядування не дотримано зазначених принципів, а рішення в їх обсязі по суті містять конкурентні засади відносно осіб, в інтересах яких вони прийняті. Ознаки конкуренції полягають в тому, що серед потенційних набувачів прав на земельну ділянку, передбачувано отримати мали лише 20 осіб, що ставило осіб в конкурентне становище та обумовлювало можливість отримати право на землю залежно від того, хто з осіб швидше оформить технічну документацію на земельну ділянку.
Допитаний в судовому засіданні, в якості спеціаліста ОСОБА_26 , працює на посаді заступника директора ДП «Запорізький інститут землеустрою», пояснив, що за рішеннями щодо земельних ділянок формування земельних ділянок здійснюється послідовно, наявність рішень сільської ради за наслідками яких поділено земельну ділянку, унеможливлює формування земельної ділянки в попередньому стані.
Згідно з ч. 1 ст. 16 Цивільного кодексу України кожна особа має право звернутись до суду за захистом свого особистого немайнового або майнового права та інтересу.
Статті 116, 118 Земельного кодексу України передбачають, що громадяни та юридичні особи набувають права власності або права користування земельними ділянками на підставі рішень органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. Державний акт на право приватної власності на землю видається на підставі рішення органу місцевого самоврядування або органу виконавчої влади. Частиною 5 ст.116 Земельного кодексу України визначено, що земельні ділянки, які перебувають у власності чи користуванні громадян або юридичних осіб, передаються у власність чи користування за рішенням органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування лише після припинення права власності чи користування ними в порядку, визначеному законом.
За положеннями статті 152 Земельного кодексу України власник земельної ділянки або землекористувач може вимагати усунення будь-яких порушень його прав на землю, навіть якщо ці порушення не пов`язані з позбавленням права володіння земельною ділянкою, і відшкодування завданих збитків. Захист прав громадян та юридичних осіб на земельні ділянки здійснюється в тому числі шляхом визнання недійсними рішень органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування. В силу ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно з ч. 1 ст. 21 Цивільного кодексу України суд визнає незаконним та скасовує правовий акт індивідуальної дії, виданий органом державної влади, органом влади Автономної Республіки Крим або органом місцевого самоврядування, якщо він суперечить актам цивільного законодавства і порушує цивільні права або інтереси.
Частинами першою, другою статті 152 Земельного кодексу України передбачено, що держава забезпечує громадянам та юридичним особам рівні умови захисту прав власності на землю. Власник земельної ділянки або землекористувач може вимагати усунення будь-яких порушень його прав на землю, навіть якщо ці порушення не пов`язані з позбавленням права володіння земельною ділянкою, і відшкодування завданих збитків.
Відповідно до частин другої, п`ятої статті 158 Земельного кодексу України виключно судом вирішуються земельні спори з приводу володіння, користування і розпорядження земельними ділянками, що перебувають у власності громадян і юридичних осіб, а також спори щодо розмежування територій сіл, селищ, міст, районів та областей. У разі незгоди власників землі або землекористувачів з рішенням органу місцевого самоврядування спір вирішується у судовому порядку.
З урахуванням зазначеного, суд приходить до висновку про задоволення позову.
Питання про розподіл судових витрат суд вирішує відповідно до ст. 141 ЦПК України.
Керуючись ст. ст. 4, 10 - 13, 76 - 81, 141, 263 - 265, 268, 273, 280 - 283, 293, 294 ЦПК України, суд
УХВАЛИВ:
Позов ОСОБА_1 до Павлівської сільської ради Запорізького району Запорізької області, 3-ті особи: ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 про визнання недійсними та скасування рішень сільської ради задовольнити повністю.
Визнати незаконними та скасувати рішення п`ятдесят п`ятої позачергової сесії сьомого скликання Павлівської сільської ради від 21.09.2020 року про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність:
№ 23 від 21.09.2020 року про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_2 ;
№ 24 від 21.09.2020 року про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_3 ;
№ 25 від 21.09.2020 року про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_27 ;
№ 26 від 21.09.2020 року про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_5 ;
№ 27 від 21.09.2020 року про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_7 ;
№ 28 від 21.09.2020 року про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_8 ;
№ 29 від 21.09.2020 року про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_9 ;
№ 30 від 21.09.2020 року про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_10 ;
№ 31 від 21.09.2020 року про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_11 ;
№ 32 від 21.09.2020 року про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_6 ;
№ 33 від 21.09.2020 року про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_12 ;
№ 34 від 21.09.2020 року про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_13 ;
№ 35 від 21.09.2020 року про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_14 ;
№ 36 від 21.09.2020 року про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_15 ;
№ 37 від 21.09.2020 року про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_16 ;
№ 38 від 21.09.2020 року про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_17 ;
№ 39 від 21.09.2020 року про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_18 ;
№ 40 від 21.09.2020 року про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_19 ;
№ 41 від 21.09.2020 року про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_20 ;
№ 42 від 21.09.2020 року про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_21 ;
№ 43 від 21.09.2020 року про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_22 .
Стягнути з Павлівської сільської ради Запорізького району Запорізької області на користь ОСОБА_1 судові витрати у виді судового збору в розмірі 22545 (двадцять дві тисячі п`ятсот сорок п`ять) грн 60 коп.
Рішення може бути оскаржене безпосередньо до Запорізького апеляційного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
В порядку п.4. ч.5 ст.265 ЦПК України зазначаються наступні дані сторін та інших учасників справи:
Позивач: ОСОБА_1 , АДРЕСА_1 ;
Відповідач: Павлівська сільська рада, адреса: 70005, Запорізька область, Запорізький (Вільнянський) район, с. Павлівське, вул. Залізнична, 28, код ЄДРПОУ: 04353285.
День складення повного судового рішення 10.04.2024.
Суддя: Євген Миколайович Капітонов
10.04.2024
Суд | Вільнянський районний суд Запорізької області |
Дата ухвалення рішення | 10.04.2024 |
Оприлюднено | 12.04.2024 |
Номер документу | 118276454 |
Судочинство | Цивільне |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із земельних відносин, з них: |
Цивільне
Вільнянський районний суд Запорізької області
Капітонов Є. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні