Ухвала
від 01.04.2024 по справі 916/5151/23
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

65119, м. Одеса, просп. Шевченка, 29, тел.: (0482) 307-983, e-mail: inbox@od.arbitr.gov.ua

веб-адреса: http://od.arbitr.gov.ua


УХВАЛА

про закриття провадження у справі

"01" квітня 2024 р.м. Одеса Справа № 916/5151/23

Господарський суд Одеської області у складі: суддя Волков Р.В.,

при секретарі судового засідання Павловій О.В.,

розглянувши справу № 916/5151/23

за позовом Громадської організації «Одеська обласна асоціація жіночого футболу» (65107, Одеська обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83, офіс 411; код ЄДРПОУ 35504500)

до відповідача: Громадської спілки «Одеська обласна футбольна асоціація» (65014, Одеська обл., м. Одеса, вул. Маразліївська, буд. 1/20; код ЄДРПОУ 41875695)

про визнання недійсними рішень;

представники сторін:

від позивача не з`явився,

від відповідача Жигайло Д.С.,

ВСТАНОВИВ:

Громадська організація «Одеська обласна асоціація жіночого футболу» (далі Позивач, Асоціація) звернулась до Господарського суду Одеської області з позовом до Громадської спілки «Одеська обласна футбольна асоціація» (далі Відповідач, ООФА) про визнання недійсними рішень Виконавчого комітету Громадської спілки «Одеська обласна футбольна асоціація», оформлених протоколом засідання Виконавчого комітету ООФА № 4 від 04.10.2023.

В обґрунтування вимог позивач посилається на те, що він є членом Громадської спілки «Одеська обласна футбольна асоціація», в той час як спірним рішенням Виконавчого комітету ООФА, серед іншого, призупинено членство позивача в ООФА як асоційованого члена та передано на розгляд найближчої Конференції ООФА питання призупинення членства Асоціації. Вважає, що спірне рішення є таким, що направлено на штучне усунення Асоціації як в прийнятті участі у позачерговій Конференції ООФА, так і в прийнятті участі в діяльності ООФА в цілому, що, на переконання позивача, є підставою для визнання вказаного рішення недійсним у зв`язку з його незаконністю та протиправністю.

Після подання позовної заяви, представником позивача подано до суду заяву (вх. № 2-1775/23 від 23.11.2023) про забезпечення позову, в якій він просив суд вжити заходів забезпечення позову у даній справі у вигляді заборони Громадській спілці «Одеська обласна футбольна асоціація» (65014, м. Одеса, вул. Маразліївська, буд. 1 /20, код ЄДРПОУ 41875695) в особі її вищого органу управління - Конференції приймати 25.11.2023 рішення про: обрання робочих органів Конференції; обрання Голови Асоціації; визначення кількісного складу Виконавчого комітету і заступників Голови; обрання першого заступника Голови; обрання заступника Голови Асоціації; обрання членів Виконкому Асоціації; обрання членів Ревізійної комісії ООФА; обрання голів, заступників та членів Контрольно-дисциплінарного комітету ООФА; Голів, заступників та членів Апеляційного комітету ООФА; надання повноважень для державної реєстрації змін до відомостей про ООФА в ЄДРЮОФОПГФ; пропозицію скликання позачергового Конгресу Громадської спілки «Українська асоціація футболу»; запропонування порядку денного позачергового Конгресу ГС «Українська асоціація футболу»: 1) Про обрання робочих органів позачергового XXVI Конгресу УАФ: 2) Про визнання таким, що не відбувся, черговий звітно-виборний XXV Конгресу УАФ; 3) Про обрання Президента УФА; 4) Про затвердження кількісного складу членів Виконавчого комітету УАФ, перших віце-президентів УАФ, віце-президентів УАФ; 5) Про обрання перших віце-президентів УАФ; 6) Про обрання віце-президентів УАФ; 7) Про обрання членів Виконавчого комітету УАФ; 8) Про обрання Аудиторського органу УАФ; 9) Про обрання голів, заступників голів та членів органів здійснення футбольного правосуддя УАФ; 10) Про надання повноважень для державної реєстрації змін до відомостей про УАФ в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; уповноваження представника ГС «ООФА» - виконавчого директора ООФА Самсонова Олега Васильовича на представництво інтересів перед Громадською спілкою «Українська асоціація футболу»; розгляд питань призупинення членства в ООФА; розгляд питань надання членства в ООФА.

Ухвалою від 24.11.2023 заяву про забезпечення позову задоволено частково, вжито заходів забезпечення позову у справі № 916/5151/23 у вигляді заборони Громадській спілці «Одеська обласна футбольна асоціація» (65014, м. Одеса, вул. Маразліївська, буд. 1 /20, код ЄДРПОУ 41875695) в особі її вищого органу управління Конференції приймати 25.11.2023 рішення про: обрання Голови Асоціації; визначення кількісного складу Виконавчого комітету і заступників Голови; обрання першого заступника Голови; обрання заступника Голови Асоціації; обрання членів Виконкому Асоціації; розгляд питань призупинення членства в ООФА.

Ухвалою від 28.11.2023 позовну заяву (вх. № 5729/23 від 23.11.2023) Громадської організації «Одеська обласна асоціація жіночого футболу» залишено без руху, встановлено позивачу строк для усунення виявлених недоліків позовної заяви протягом п`яти днів з дня вручення даної ухвали шляхом надання до суду доказів сплати судового збору у розмірі 2 684,00 грн.

11.12.2023 канцелярією суду зареєстровано заяву представника позивача про усунення недоліків.

Ухвалою від 18.12.2023 відкрито провадження у справі за правилами загального позовного провадження та призначено підготовче судове засідання на 17.01.2024.

02.01.2024 від представника відповідача до суду надійшов відзив, в якому він просить повністю відмовити у задоволенні позовних вимог.

02.01.2024 представником відповідача також подано до суду заяву про закриття провадження у справі, яку мотивовано тим, що позов у даній справі не може бути розглянутий в судовому порядку будь-якої юрисдикції, оскільки такі спори повинні розглядатися органами здійснення футбольного правосуддя ООФА, УАФ та/або Спортивним арбітражним судом м. Лозанна, що передбачено Статутом ООФА. В обґрунтування своєї позиції представник відповідача також наводить висновки Верховного Суду у подібних правовідносинах, викладені у постановах від 08.08.2023 у справі № 910/13732/22, від 20.11.2019 у справі № 757/11542/17-ц, від 08.04.2021 у справі № 757/11487/17-ц, від 01.06.2022 у справі № 757/25820/20-ц.

Підготовче судове засідання у справі неодноразово відкладалося.

14.02.2024 до суду надійшли письмові заперечення представника позивача проти заяви про закриття провадження у справі. На переконання представника позивача, клопотання відповідача про закриття провадження у справі є безпідставним, так як спір у даній справі не стосується застосування дисциплінарних санкцій, виник не через розгляд ООФА справи про дисциплінарне правопорушення, ані відповідач, ані позивач у спірних правовідносинах не виступали як суб`єкти футболу, а спір виник саме з приводу діяльності та управління юридичної особи ООФА, членом якої є Асоціація жіночого футболу. Крім того, на думку представника позивача, позиції Верховного Суду, викладені у вказаних відповідачем постановах, не є релевантними обставинам у даній справі.

Протокольною ухвалою від 14.02.2024 закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті на 11.03.2024.

Судове засідання, призначене на 11.03.2024, не відбулося у зв`язку з перебуванням судді Волкова Р.В. на лікарняному.

Ухвалою від 12.03.2024 повідомлено сторін про те, що судове засідання призначено на 01.04.2024.

У судовому засіданні, яке відбулось 01.04.2024, представник відповідача просив закрити провадження у справі з підстав, викладених у заяві від 02.01.2024.

Позивач явку представника у судове засідання не забезпечив, про дату, час та місце судового засідання повідомлявся належним чином.

01.04.2024 судом оголошено вступну та резолютивну частини ухвали.

Згідно з пунктом 1 статті 6 Конвенції про захист прав і основоположних свобод від 04 листопада 1950 року (далі по тексту - Конвенція) кожен має право на справедливий і публічний розгляд його справи упродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом, встановленим законом, який вирішить спір щодо його прав та обов`язків цивільного характеру.

Поняття "суд, встановлений законом" поширюється не лише на правову основу самого існування "суду", але й дотримання таким судом певних норм, що регулюють його діяльність, тобто передбачає "усю організаційну структуру судів, включно з питаннями, що належать до юрисдикції певних категорій судів (пункт 24 рішення Європейського суду з прав людини від 20 липня 2006 року у справі "Сокуренко і Стригун проти України", заяви № 29458/04 та № 29465/04).

Відповідно до статті 124 Конституції України правосуддя в Україні здійснюють виключно суди. Юрисдикція судів поширюється на будь-який юридичний спір та будь-яке кримінальне обвинувачення. У передбачених законом випадках суди розглядають також інші справи.

За статтею 125 Конституції України судоустрій в Україні будується за принципами територіальності та спеціалізації і визначається законом.

Судова юрисдикція це інститут права, покликаний розмежувати між собою компетенцію як різних ланок судової системи, так і різних видів судочинства цивільного, кримінального, господарського та адміністративного.

Критеріями розмежування судової юрисдикції, тобто передбаченими законом умовами, за яких певна справа підлягає розгляду за правилами того чи іншого виду судочинства, є суб`єктний склад правовідносин, предмет спору та характер спірних матеріальних правовідносин. Крім того, таким критерієм може бути пряма вказівка в законі на вид судочинства, в якому розглядається визначена категорія справ.

Такі висновки Верховного Суду містяться у постановах Великої Палати Верховного Суду від 12 січня 2021 року у справі № 127/21764/17, від 23 березня 2021 року у справі № 367/4695/20, а також від 02 серпня 2023 року у справі № 925/1741/21).

Як встановлено судом, спірні правовідносини у цій справі виникли між позивачем Громадською організацією «Одеська обласна асоціація жіночого футболу», яка є асоційованим членом Громадської спілки «Одеська обласна футбольна асоціація», та відповідачем Громадською спілкою «Одеська обласна футбольна асоціація».

Предметом спору є визнання недійсними рішень Виконавчого комітету Громадської спілки «Одеська обласна футбольна асоціація», оформлених протоколом засідання Виконавчого комітету ООФА № 4 від 04.10.2023.

Заявлені позовні вимоги обґрунтовані тим, що спірне рішення направлено на штучне усунення позивача як в прийнятті участі у позачерговій Конференції ООФА, так і в прийнятті участі в діяльності відповідача в цілому, що, на переконання позивача, є підставою для визнання вказаного рішення недійсним у зв`язку з його незаконністю та протиправністю. Як вважає позивач, наведене в оспорюваному рішенні обґрунтування призупинення його членства в ООФА є надуманим та таким, що не відповідає дійсності, а справжньою метою прийняття відповідачем рішення про призупинення асоційованого членства Асоціації в ООФА є штучне недопущення позивача до участі в роботі позачергової Конференції ООФА, запланованої на 25.11.2023, позбавлення права на висування кандидатів на виборні посади органів управління Асоціації ООФА, а також права голосу на Конференції.

Згідно з частинами першою, третьою, п`ятою статті 1 Закону України "Про громадські об`єднання" громадське об`єднання це добровільне об`єднання фізичних осіб та/або юридичних осіб приватного права для здійснення та захисту прав і свобод, задоволення суспільних, зокрема економічних, соціальних, культурних, екологічних, та інших інтересів.

Громадська організація це громадське об`єднання, засновниками та членами (учасниками) якого є фізичні особи.

Громадське об`єднання може здійснювати діяльність зі статусом юридичної особи або без такого статусу. Громадське об`єднання зі статусом юридичної особи є непідприємницьким товариством, основною метою якого не є одержання прибутку.

За змістом статті 3 Закону України "Про громадські об`єднання" громадські об`єднання утворюються і діють на принципах, зокрема, добровільності, самоврядності, рівності перед законом.

Добровільність передбачає право особи на вільну участь або неучасть у громадському об`єднанні, у тому числі в його утворенні, вступі в таке об`єднання або припиненні членства (участі) в ньому, а самоврядність передбачає право членів (учасників) громадського об`єднання самостійно здійснювати управління діяльністю громадського об`єднання відповідно до його мети (цілей), визначати напрями діяльності, а також невтручання органів державної влади, інших державних органів, у діяльність громадського об`єднання, крім випадків, визначених законом.

Загальні правові, організаційні, соціальні та економічні основи діяльності у сфері фізичної культури і спорту визначені Законом України "Про фізичну культуру і спорт", який регулює суспільні відносини у створенні умов для розвитку фізичної культури і спорту.

Відповідно до визначення термінів, що містяться у статті 1 Закону України "Про фізичну культуру і спорт", громадське об`єднання фізкультурно-спортивної спрямованості - об`єднання громадян, яке створюється з метою задоволення потреб його членів у сфері фізичної культури і спорту; суб`єкти сфери фізичної культури і спорту фізичні або юридичні особи, які здійснюють свою діяльність з метою розвитку фізичної культури і спорту. Суб`єктами сфери фізичної культури і спорту є: фізичні особи, які займаються фізичною культурою і спортом, у тому числі спортсмени; фахівці сфери фізичної культури і спорту; заклади фізичної культури і спорту; відповідні органи влади.

Законодавство України про фізичну культуру і спорт базується на Конституції України і складається з цього Закону, відповідних міжнародних договорів України та інших нормативно-правових актів, що регулюють правовідносини у цій сфері (стаття 2 Закону України "Про фізичну культуру і спорт").

За змістом статті 3 Закону України "Про фізичну культуру і спорт" громадяни мають право займатися фізичною культурою і спортом незалежно від ознак раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, мовних або інших ознак. Це право забезпечується шляхом, у тому числі об`єднання громадян у громадські об`єднання фізкультурно-спортивної спрямованості.

Згідно зі статтею 20 Закону України "Про фізичну культуру і спорт" до суб`єктів сфери фізичної культури і спорту належать, зокрема спортивні федерації (асоціації, спілки, об`єднання тощо) громадські об`єднання фізкультурно-спортивної спрямованості, основними завданнями яких є: забезпечення інтересів членів відповідних спортивних федерацій у сфері спорту, в тому числі сприяння захисту їх соціальних, економічних, творчих, вікових, національно-культурних та інших інтересів; сприяння розвитку відповідного виду (видів) спорту шляхом участі у розробленні та виконанні відповідних програм; залучення різних груп населення до фізкультурно-оздоровчої та спортивної діяльності; сприяння підготовці спортсменів національних збірних команд та забезпечення їх участі в офіційних міжнародних спортивних змаганнях; організація та проведення фізкультурно-оздоровчих, спортивних заходів та спортивних змагань; участь у здійсненні кадрового забезпечення розвитку відповідного виду (видів) спорту; сприяння розвитку міжнародного співробітництва у сфері фізичної культури і спорту.

Цією ж статтею визначено, шо спортивні федерації діють на підставі статуту.

Відповідно до ч. 1 ст. 2 Статуту Громадської спілки «Одеська обласна футбольна асоціація» (далі Статут) ООФА є громадським об`єднанням фізкультурно-спортивного спрямування, організацією зі статусом юридичної особи, створеною відповідно до Закону України "Про громадські об`єднання" та іншого законодавства України.

Правовою основою діяльності ООФА є Конституція України, законодавство України, статути, регламенти, директиви та рішення органів УАФ, УЄФА, ФІФА, цей Статут, регламентні документи та рішення загального характеру, що приймаються ООФА у межах її статутних повноважень і є обов`язковими для всіх її членів (ч. 5 ст. 2 Статуту).

Членство в ООФА, у відповідності з ч. 1 ст. 6 Статуту, відкрите для осіб, що відповідають вимогам Статуту. Члени ООФА поділяються на постійних та асоційованих.

Як вбачається з матеріалів справи та не заперечується сторонами, позивач є асоційованим членом ООФА.

Так, питання про призупинення членства позивача було першим питанням порядку денного засідання Виконавчого комітету ООФА, яке відбулось 04.10.2023. Саме на цьому засіданні, серед іншого, було вирішено призупинити членство позивача в ООФА. Вказане рішення було оформлено протоколом № 4 від 04.10.2023 та оспорюється позивачем у даній справі.

Згідно з п. 3.2. частини третьої статті 5 Статуту, ООФА, як суб`єкт футболу, визнає виключну компетенцію та юрисдикцію органів здійснення футбольного правосуддя УАФ, УЄФА та ФІФА щодо вирішення всіх спорів, пов`язаних із діяльністю у футболі.

В свою чергу, в пункті 2.9. частини другої статті 8 Статуту члени ООФА зобов`язані визнавати виключну компетенцію та юрисдикцію органів здійснення футбольного правосуддя Асоціації, УАФ, УЄФА та ФІФА щодо вирішення всіх спорів, пов`язаних із діяльністю у футболі.

Відповідно до частин першої та шостої статті 42 Статуту органами здійснення футбольного правосуддя в ООФА є: Контрольно-дисциплінарний комітет орган першої інстанції; Апеляційний комітет орган другої інстанції. Органи здійснення футбольного правосуддя ООФА мають виключну компетенцію розглядати всі спори стосовно справ ООФА, які виникають між ООФА та її членами, їх командами, гравцями або офіційними особами.

Крім того, частинами восьмою та дев`ятою ст. 42 Статуту закріплено, що органи здійснення футбольного правосуддя УАФ мають виключну компетенцію розглядати усі скарги на рішення, прийняті органами здійснення футбольного правосуддя членів УАФ. Будь-яка така скарга має подаватися до органів здійснення футбольного правосуддя УАФ протягом строків, визначених Дисциплінарними правилами УАФ, та тільки після того, як вичерпано усі офіційні внутрішні процедури ООФА. ООФА визнає виключну компетенцію органів футбольного правосуддя УАФ та Спортивного арбітражного суду в м. Лозанна щодо вирішення усіх питань, що пов`язані з діяльністю у футболі. Всі спори між ООФА та УАФ чи іншими суб`єктами футболу підлягають вирішенню виключно органами здійснення футбольного правосуддя УАФ.

Кожний член ООФА повинен включити у свій статут положення, відповідно до якого він, його клуби, офіційні особи та футболісти завжди повинні дотримуватись та виконувати вимоги Статуту та прийнятих на його основі регламентів, положень, правил, рішень та директив (ст. 47 Статуту).

Обов`язком кожного члена ООФА є, зокрема, забезпечення відповідності своїх статутних і регламентних документів вимогам і регламентам документів ООФА, УАФ, УЄФА та ФІФА (п. 2.11. ч. 2 ст. 8 Статуту).

Отже, Статутом Відповідача (ООФА) визначено спеціальних суб`єктів, яким підпорядковано вирішення усіх спорів між суб`єктами футболу. Так, органами здійснення футбольного правосуддя в ООФА є: Контрольно-дисциплінарний комітет як орган першої інстанції, Апеляційний комітет як орган другої інстанції. Після оскарження в органах правосуддя ГС «ООФА», у скаржника залишається право на оскарження до Апеляційного комітету УАФ. Разом з тим, ООФА визнає виключну компетенцію органів футбольного правосуддя УАФ та Спортивного арбітражного суду в м. Лозанна щодо вирішення усіх питань, що пов`язані з діяльністю у футболі. При цьому всі спори між ООФА та УАФ чи іншими суб`єктами футболу підлягають вирішенню виключно органами здійснення футбольного правосуддя УАФ.

За таких обставин, проаналізувавши положення Статуту Громадської спілки «Одеська обласна футбольна асоціація», асоційованим членом якої є позивач, з урахуванням приписів чинного законодавства у сфері фізичної культури і спорту, з огляду на предмет та підстави позову у даній справі, суд приходить до висновку, що позов про визнання недійсними рішень Виконавчого комітету Громадської спілки «Одеська обласна футбольна асоціація», оформлених протоколом засідання Виконавчого комітету ООФА № 4 від 04.10.2023, не може бути розглянутий у державному суді у порядку будь-якої юрисдикції, оскільки відповідно до положень Статуту ООФА органами здійснення футбольного правосуддя в ООФА є: Контрольно-дисциплінарний комітет як орган першої інстанції, Апеляційний комітет як орган другої інстанції. Органи здійснення футбольного правосуддя ООФА мають виключну компетенцію розглядати всі спори стосовно справ ООФА, які виникають між ООФА та її членами, їх командами, гравцями або офіційними особами. Після оскарження в органах правосуддя ГС «ООФА», у скаржника залишається право на оскарження до Апеляційного комітету УАФ. Разом з тим, ООФА визнає виключну компетенцію органів футбольного правосуддя УАФ та Спортивного арбітражного суду в м. Лозанна щодо вирішення усіх питань, що пов`язані з діяльністю у футболі. При цьому всі спори між ООФА та УАФ чи іншими суб`єктами футболу підлягають вирішенню виключно органами здійснення футбольного правосуддя УАФ.

Аналогічні висновки щодо неможливості розгляду подібних спорів у державних судах у порядку будь-якої юрисдикції викладені у постановах Верховного Суду від 11.01.2024 у справі № 910/13732/22, від 01.06.2022 у справі № 757/25820/20-ц.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 231 ГПК України, господарський суд закриває провадження у справі, якщо спір не підлягає вирішенню в порядку господарського судочинства.

Враховуючи вищенаведене, суд дійшов висновку що позов Громадської організації «Одеська обласна асоціація жіночого футболу» до Громадської спілки «Одеська обласна футбольна асоціація» про визнання недійсними рішень не може бути розглянутий в судовому порядку будь-якої юрисдикції, а тому провадження у даній справі підлягає закриттю на підставі п. 1 ч. 1 ст. 231 ГПК України.

Крім того, за ч. ч. 1, 9 ст. 145 ГПК України суд може скасувати заходи забезпечення позову з власної ініціативи або за вмотивованим клопотанням учасника справи. У випадку залишення позову без розгляду, закриття провадження у справі або у випадку ухвалення рішення щодо повної відмови у задоволенні позову, суд у відповідному судовому рішенні зазначає про скасування заходів забезпечення позову.

Таким чином, у зв`язку із закриттям провадження у даній справі, заходи забезпечення позову, вжиті ухвалою від 24.11.2023, підлягають скасуванню.

Керуючись ч. ч. 1, 9 ст. 145, п. 1 ч. 1 ст. 231, ст. ст. 234, 235 Господарського процесуального кодексу України,

УХВАЛИВ:

1. Заяву (вх. № 67/24 від 02.01.2024) представника Громадської спілки «Одеська обласна футбольна асоціація» про закриття провадження у справі № 916/5151/23 задовольнити.

2. Закрити провадження у справі № 916/5151/23 за позовом Громадської організації «Одеська обласна асоціація жіночого футболу» (65107, Одеська обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83, офіс 411; код ЄДРПОУ 35504500) до Громадської спілки «Одеська обласна футбольна асоціація» (65014, Одеська обл., м. Одеса, вул. Маразліївська, буд. 1/20; код ЄДРПОУ 41875695) про визнання недійсними рішень.

3. Скасувати заходи забезпечення позову, вжиті ухвалою від "24" листопада 2023 р. у справі № 916/5151/23.

Вступну та резолютивну частини ухвали оголошено у судовому засіданні 01 квітня 2024 р. У зв`язку з перебуванням судді Волкова Р.В. на лікарняному з 04 квітня 2024 р. по 09 квітня 2024 р., повний текст ухвали складено та підписано 10 квітня 2024 р.

Ухвала набирає законної сили з моменту оголошення та може бути оскаржена до Південно-західного апеляційного господарського суду шляхом подання апеляційної скарги в строк, передбачений ч. 1 ст. 256 Господарського процесуального кодексу України.

Суддя Р.В. Волков

СудГосподарський суд Одеської області
Дата ухвалення рішення01.04.2024
Оприлюднено15.04.2024
Номер документу118293445
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають з корпоративних відносин про оскарження рішень загальних зборів учасників товариств, органів управління

Судовий реєстр по справі —916/5151/23

Постанова від 13.05.2024

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Бакуліна С. В.

Ухвала від 11.04.2024

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Бакуліна С. В.

Ухвала від 01.04.2024

Господарське

Господарський суд Одеської області

Волков Р.В.

Ухвала від 12.03.2024

Господарське

Господарський суд Одеської області

Волков Р.В.

Ухвала від 11.03.2024

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Бакуліна С. В.

Ухвала від 14.02.2024

Господарське

Господарський суд Одеської області

Волков Р.В.

Ухвала від 31.01.2024

Господарське

Господарський суд Одеської області

Волков Р.В.

Постанова від 25.01.2024

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Богатир К.В.

Ухвала від 18.01.2024

Господарське

Господарський суд Одеської області

Волков Р.В.

Ухвала від 25.12.2023

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Богатир К.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні