ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
25 березня 2024 рокуСправа №160/1237/24
Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі: головуючого - судді Кучми К.С., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у письмовому провадженні) адміністративну справу за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "СТАЛЬКОМ-ІНВЕСТ" до Новомосковської міської ради про скасування рішень та зобов`язання вчини певні дії,
ВСТАНОВИВ:
Позивач звернувся до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовною заявою, в якій просить:
- скасувати рішення Новомосковської міської ради №1201 від 14.07.2023 року у справі № 116005-005880-661-14-2023 від 15.05.2023 р.;
- зобов`язати Новомосковську міську раду прийняти відповідне рішення про надання в користування ТОВ "СТАЛЬКОМ-ІНВЕСТ" на умовах оренди, строком на 30 років, земельної ділянки (кадастровий номер: 1211900000:02:020:0063) загальною площею 0,4505 га, що розташована за адресою: Дніпропетровська обл., м.Новомосковськ, вул.Сучкова, 115/18, яка відноситься до категорії: землі промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення, без зміни її меж та цільового призначення, з метою подальшого її функціонального використання для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості за рахунок земель комунальної власності Новомосковської міської ради, без складення документації із землеустрою;
- скасувати рішення Новомосковської міської ради № 1200 від 14.07.2023 року у справі № 116005-005879-661-14-2023 від 15.05.2023 р.;
- зобов`язати Новомосковську міську раду прийняти відповідне рішення про надання в користування ТОВ "СТАЛЬКОМ-ІНВЕСТ" на умовах оренди, строком на 30 років, земельної ділянки (кадастровий номер: 1211900000:02:020:0041) загальною площею 0,3869 га, що розташована за адресою: АДРЕСА_1 , яка відноситься до категорії: землі промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення, без зміни її меж та цільового призначення, з метою подальшого її функціонального використання для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості за рахунок земель комунальної власності Новомосковської міської ради, без складення документації із землеустрою.
В обґрунтування заявлених позовних вимог зазначено, що ТОВ "СТАЛЬКОМ-ІНВЕСТ" на правах власності володіє промислово-складською будівлею, що розташована на земельній ділянці (кадастровий номер: 1211900000:02:020:0063) загальною площею 0,4505 га, за адресою: АДРЕСА_2 та виробничо-складською будівлею розташованою на земельній ділянці з кадастровим номером: 1211900000:02:020:0041 загальною площею 0,3869 га, за адресою: АДРЕСА_1 . На звернення до відповідача із заявами про надання в користування на умовах оренди, строком на 30 років, вказаних земельних ділянок рішеннями Новомосковської міської ради № 1201 та № 1200 їх надано в користування на умовах оренди, строком на 3 роки. Позивач не погоджується з прийнятими рішеннями та зазначає, що набуваючи право власності на об`єкт нерухомого майна підприємство набуло право оренди земельної ділянки в обсязі та на умовах, встановлених для відчужувача, тобто строком на 25 років.
Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 17.01.2024 року позовна заява була залишена без руху через невідповідність приписам ст.160 КАС України та запропоновано позивачу, у десятиденний строк з дня отримання ухвали суду, усунути недоліки позовної заяви шляхом надання доказів доплати судового збору у розмірі 1 816,80 грн.
На виконання ухвали суду 18.01.2024 року, позивачем були усунуті недоліки позовної заяви, а саме: надано до суду квитанцію про доплату судового збору у зазначеному розмірі.
Ухвалою суду від 22.01.2024 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі. Призначено справу до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи.
На виконання вимог ухвали суду відповідачем 26.02.2024 року подано відзив на позовну заяву, в якому зазначено, що рішеннями Новомосковської міської ради № 1201 від 14.07.2023 року у справі № 116005-005880-661-14-2023 від 15.05.2023 р та № 1200 від 14.07.2023 року у справі № 116005-005879-661-14-2023 від 15.05.2023 р. надано в користування земельні ділянки на умовах оренди ТОВ "СТАЛЬКОМ-ІНВЕСТ" строком на три роки. Відповідно до службової записки №11 від 19.02.2024 року було підготовлено договори оренди земельних ділянок за № 1145 та передано нотаріусу для його нотаріального посвідчення, підписання сторонами та державної реєстрації. Станом на сьогоднішній день договір оренди не укладено та не зареєстровано у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно. Правового механізму впливу на депутатів ані у голови, ані у секретаря, ані у інших посадових осіб міської ради немає. За те чи інше рішення депутати голосують виходячи зі свого власного переконання, на власний розсуд. Більш того, Новомосковська міська рада є колегіальним органом, всі рішення приймаються більшістю голосів, а в деяких випадках 2/3 від її складу. В свою чергу з боку Новомосковської міської ради та її посадових осіб, виконавчого комітету Новомосковської міської ради було вчинено всі дії, спрямовані на вирішення питання щодо надання в користування ТОВ "СТАЛЬКОМ-ІНВЕСТ" на умовах оренди, земельної ділянки (кадастровий номер: 1211900000:02:020:0063) загальною площею 0,4505 га, що розташована за адресою: АДРЕСА_2 та земельної ділянки (кадастровий номер: 1211900000:02:020:0041) загальною площею 0,3869 га, що розташована за адресою: Дніпропетровська область, м.Новомосковськ, вул.Сучкова, 115/56. Новомосковська міська рада жодним чином не порушувала права позивача, а тому відповідач просив суд у задоволенні позову відмовити повністю.
Дослідивши матеріали справи, враховуючи позицію позивача, викладену у позовній заяві, позицію відповідача, викладену у відзиві на позовну заяву, оцінивши докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному та об`єктивному розгляді обставин справи, суд встановив наступні обставини справи.
Судом встановлено, що ТОВ "СТАЛЬКОМ-ІНВЕСТ" на правах власності володіє виробничо-складською будівлею, що знаходиться за адресою: Дніпропетровська область, м.Новомосковськ, вул.Сучкова, 115/18. Виробничо-складська будівля розташована на земельній ділянці з кадастровим номером: 1211900000:02:020:0063 загальною площею 0,4505 га. Крім того, ТОВ "СТАЛЬКОМ-ІНВЕСТ" на правах власності володіє промислово-складською будівлею, що знаходиться за адресою: Дніпропетровська область, м.Новомосковськ, вул.Сучкова, 115/56. Виробничо-складська будівля розташована на земельній ділянці з кадастровим номером: 1211900000:02:020:0041 загальною площею 0,3869 га.
Видами діяльності ТОВ "СТАЛЬКОМ-ІНВЕСТ" до КВЕД є: 25.11 Виробництво будівельних металевих конструкцій і частин конструкцій (основний); 46.63 Оптова торгівля машинами й устаткованням для добувної промисловості та будівництва; 77.32 Надання в оренду будівельних машин і устатковання; 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням; 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля; 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна; 77.12 Надання в оренду вантажних автомобілів.
Судом також встановлено, що 15.05.2023 року ТОВ "СТАЛЬКОМ-ІНВЕСТ" звернулося до Новомосковської міської ради із заявами про надання в користування на умовах оренди, строком на 30 років, земельної ділянки (кадастровий номер: 1211900000:02:020:0063), загальною площею 0,4505 га, що розташована за адресою: Дніпропетровська обл., м.Новомосковськ, вул.Сучкова, 115/18 та земельної ділянки (кадастровий номер: 1211900000:02:020:0041), загальною площею 0,3869 га, що розташована за адресою: Дніпропетровська обл., м.Новомосковськ, вул.Сучкова, 115/56, які відносяться до категорії: землі промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення, без зміни їх меж та цільового призначення, з метою подальшого їх функціонального використання для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості за рахунок земель комунальної власності Новомосковської міської ради, без складення документації із землеустрою.
На підставі вказаних звернень виконавчим комітетом Новомосковської міської ради були відкриті 15.05.2023 року справи №116005-005880-661-14-2023 та №116005-005879-661-14-2023.
14.07.2023 року на XXVIII сесії VIII скликання Новомосковська міська рада за результатам розгляду справи №116005-005879-661-14-2023 прийняла рішення №1200, яким надано земельну ділянку в користування на умовах оренди ТОВ "СТАЛЬКОМ-ІНВЕСТ" (код ЄДРПОУ 39176786), загальною площею 0,3869 га, яка зареєстрована в Державному земельному кадастрі за номером 1211900000:02:020:0041, що розташована за адресою: Дніпропетровська обл., м.Новомосковськ, вул.Сучкова, 115/56, з цільовим призначенням для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості, земельна ділянка за фактичним розташуванням пожарного депо, строком на 3 (три) роки.
14.07.2023 року на XXVIII сесії VIII скликання Новомосковська міська рада за результатам розгляду справи №116005-005880-661-14-2023 прийняла рішення №1201, яким надано земельну ділянку в користування на умовах оренди ТОВ "СТАЛЬКОМ-ІНВЕСТ" (код ЄДРПОУ 39176786), загальною площею 0,4505 га, яка зареєстрована в Державному земельному кадастрі за номером 1211900000:02:020:0063, що розташована за адресою: АДРЕСА_2 , з цільовим призначенням для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості, земельна ділянка за фактичним розташуванням обчислювального центру, строком на 3 (три) роки.
Не погоджуючись з рішеннями Новомосковської міської ради, позивач 29.08.2023 року та 04.09.2023 року направив на адресу відповідача претензії, в яких просив скасувати рішення Новомосковської міської ради № 1200 та № 1201 від 14.07.2023 року та надати в користування земельні ділянки на умовах оренди, строком на 30 років.
Виконавчий комітет Новомосковської міської ради листами від 04.10.2023 року вих.№2181/0/2-23 та вих.№2180/0/2-23 "Про розгляд звернення" у задоволенні вимог відмовив, обґрунтовуючи тим, що відповідно до ст.126 ЗК України у проекті договору оренди підпунктом 8.3 пункту 8 розділу строк дії договору передбачена автоматична пролонгація, тобто поновленням договору вважається поновлення договору без вчинення сторонами договору письмового правочину про його поновлення в разі відсутності заяви однієї із сторін про виключення з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно відомостей про поновлення договору. Вчинення інших дій сторонами договору для його поновлення не вимагається.
Аналізуючи виниклі між сторонами правовідносини, суд приходить до наступного.
Правовідносини у сфері забезпечення права на землю громадян, юридичних осіб, територіальних громад та держави, раціонального використання та охорони земель регламентуються Земельним кодексом України.
Громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону (частина 1 статті 116 ЗК України).
Згідно із частиною 1 статті 122 ЗК України сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.
Приписами частини 1 статті 123 ЗК України визначено, що надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування.
Рішення зазначених органів приймається на підставі проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у разі: надання земельної ділянки із зміною її цільового призначення; формування нової земельної ділянки (крім поділу та об`єднання).
Надання у користування земельної ділянки, зареєстрованої в Державному земельному кадастрі відповідно до Закону України "Про Державний земельний кадастр", право власності на яку зареєстровано у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, без зміни її меж та цільового призначення здійснюється без складення документації із землеустрою.
Надання у користування земельної ділянки в інших випадках здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). У такому разі розроблення такої документації здійснюється на підставі дозволу, наданого Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування, відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, крім випадків, коли особа, зацікавлена в одержанні земельної ділянки у користування, набуває право замовити розроблення такої документації без надання такого дозволу.
Земельні ділянки державної та комунальної власності, на яких розташовані будівлі, споруди, інші об`єкти нерухомого майна, що перебувають у державній чи комунальній власності, передаються особам, зазначеним у пункті "а" частини другої статті 92 цього Кодексу, лише на праві постійного користування.
Особа, зацікавлена в одержанні у користування земельної ділянки із земель державної або комунальної власності за проектом землеустрою щодо її відведення, звертається з клопотанням про надання дозволу на його розробку до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, які відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, передають у власність або користування такі земельні ділянки.
У клопотанні зазначаються орієнтовний розмір земельної ділянки та її цільове призначення. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування та розмір земельної ділянки, письмова згода землекористувача, засвідчена нотаріально (у разі вилучення земельної ділянки). Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у користування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.
Відповідно до ч.3 ст.123 ЗК України відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування в межах їх повноважень у місячний строк розглядає клопотання і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування земельної ділянки вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, а також генеральних планів населених пунктів, іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування території населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.
Відповідно до частини першої статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування", виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються питання регулювання земельних відносин.
Положеннями статті 59 Закону України "Про місцеве самоврядування" визначено, що рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень.
Рішення ради приймається на її пленарному засіданні після обговорення більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених цим Законом. При встановленні результатів голосування до загального складу сільської, селищної, міської ради включається сільський, селищний, міський голова, якщо він бере участь у пленарному засіданні ради, і враховується його голос.
Із аналізу наведених норм вбачається, що саме на пленарних засіданнях органом місцевого самоврядування вирішуються питання щодо земельних відносин.
Так, як вже було встановлено судом, 15.05.2023 року ТОВ "СТАЛЬКОМ-ІНВЕСТ" звернулося до Новомосковської міської ради із заявами про надання в користування на умовах оренди строком на 30 років земельної ділянки за кадастровим номером №1211900000:02:020:0063, загальною площею 0,4505 га та земельної ділянки за кадастровий номер №211900000:02:020:0041, загальною площею 0,3869 га.
14.07.2023 року Новомосковською міською радою прийнято рішення №1200 та №1201, якими надано позивачеві земельні ділянки в користування, на умовах оренди строком на 3 (три) роки. Частиною п.2.1 ч.2 цього рішення зобов`язано землекористувача протягом одного місяця укласти договір оренди земельної ділянки з міською радою, посвідчити його нотаріально та подати відповідну заяву про його державну реєстрацію.
Позивач вказує, що відповідач надаючи йому в користування земельну ділянку строком на три роки - порушує принципи розумності та справедливості, рівності сторін, стимулює зловживання, посилення соціальної нерівності і спрямованість на неправовий і непрозорий перерозподіл основного національного багатства - землі; унеможливлює виконання завдань, пов`язаних з відновленням зруйнованої інфраструктури країни, порушує інтереси населення територіальної громади, та ТОВ "СТАЛЬКОМ-ІНВЕСТ".
В свою чергу суд зазначає, що Новомосковська міська рада є колегіальним органом, всі рішення приймаються більшістю голосів.
Згідно із частиною першою статті 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень.
Відтак відповідач, реалізовуючи свої повноваження прийняв рішення, яким надав у користування земельні ділянки позивачу на умовах оренди.
Тобто, приймаючи рішення від 14.07.2023 року №1200 та №1201 "Про надання земельних ділянок в користування на умовах оренди ТОВ "СТАЛЬКОМ-ІНВЕСТ" відповідач діяв відповідно до вимог Земельного кодексу України.
Суд вважає за потрібне зазначити, що системне тлумачення статті 55 Конституції України дозволяє дійти висновку, що частина друга цієї статті гарантує "кожному" захист "своїх прав", які були порушені органами державної влади, місцевого самоврядування, посадовими і службовими особами. Саме в такому значенні сформульовано частина третя, п`ята та шоста статті 55 Конституції України.
В контексті завдань адміністративного судочинства звернення до суду є способом захисту порушених прав, свобод або законних інтересів позивача. Тому особа повинна довести (а суд - встановити), що їй належать права, свободи або законні інтереси, за захистом яких вона звернулася до суду. Права, свободи та законні інтереси, які належать конкретній особі (особам) є предметом судового захисту.
З аналізу вищезазначених норм, слідує, що під час розгляду справи позивач повинен довести, а суд встановити факти або обставини, які б свідчили про порушення індивідуально виражених прав чи його інтересів з боку відповідача, внаслідок прийняття оскаржуваного рішення.
На думку суду, оскаржуваними рішеннями відповідач не порушив право позивача в користуванні земельними ділянками на умовах оренди в зв`язку з набуттям права власності на нерухоме майно та жодним чином не обмежив вказане право у протиправний спосіб.
Адміністративний суд, перевіряючи рішення, дію чи бездіяльність суб`єкта владних повноважень на відповідність закріпленим частиною другою статті 2 КАС України критеріям, не втручається у дискрецію (вільний розсуд) суб`єкта владних повноважень поза межами перевірки за названими критеріями. Завдання адміністративного судочинства полягає не у забезпеченні ефективності державного управління, а в гарантуванні дотримання прав та вимог законодавства, інакше було б порушено принцип розподілу влади.
Принцип розподілу влади заперечує надання адміністративному суду адміністративно-дискреційних повноважень - ключовим завданням якого є здійснення правосуддя. Тому завданням адміністративного суду є контроль за легітимністю прийняття рішення.
Враховуючи наведене та встановлені обставини справи, суд дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення позову.
Суд також застосовує позицію ЄСПЛ, сформовану в пункті 58 рішення у справі "Серявін та інші проти України" (№ 4909/04): згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються; хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент; міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (рішення у справі "Руїс Торіха проти Іспанії" (Ruiz Torija v. Spain) № 303-A, пункт 29).
Відповідно до ч.2 ст.2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень, адміністративні суди перевіряють: чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноважень з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії): безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Частиною 1 статті 9 КАС України визначено, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Згідно із частинами 1, 2 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. Суб`єкт владних повноважень повинен подати суду всі наявні у нього документи та матеріали, які можуть бути використані як докази у справі.
Таким чином, особливістю адміністративного судочинства є те, що тягар доказування у спорі покладається на відповідача - суб`єкта владних повноважень, який повинен надати суду всі матеріали, які свідчать про його правомірні дії.
В силу ч.3 ст.90 КАС України, суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.
Враховуючи наведене в задоволені позовних вимог слід відмовити повністю з викладених вище підстав.
Відповідно до статті 139 КАС України судові витрати між сторонами не розподіляються.
На підставі викладеного, та керуючись ст.ст.8, 9, 72, 77, 132, 139, 241-246, 250, 262 КАС України, суд,
УХВАЛИВ:
Відмовити у задоволенні позовної заяви Товариства з обмеженою відповідальністю "СТАЛЬКОМ-ІНВЕСТ" (вул.Олександра Оцупа, буд.2, м.Дніпро, 49051, код ЄДРПОУ 39176786) до Новомосковської міської ради (вул.Гетьманська, буд.14, м.Новомосковськ, Дніпропетровська область, 51200 код ЄДРПОУ 34359199) про скасування рішень та зобов`язання вчини певні дії.
Судовий збір не стягується.
Рішення суду набирає законної сили відповідно до ст.255 КАС України та може бути оскаржене в порядку та у строки, встановлені ст.ст.295, 297 КАС України.
Суддя К.С. Кучма
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 25.03.2024 |
Оприлюднено | 15.04.2024 |
Номер документу | 118299366 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Кучма Костянтин Сергійович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Кучма Костянтин Сергійович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Кучма Костянтин Сергійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні