Справа № 202/357/24
Провадження № 1-кс/202/1821/2024
ІНДУСТРІАЛЬНИЙ РАЙОННИЙ СУД м. ДНІПРОПЕТРОВСЬКА
УХВАЛА
Іменем України
11 квітня 2024 року м. Дніпро
Слідчий суддя Індустріального районного суду м. Дніпропетровська ОСОБА_1 ,
за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,
розглянувши клопотання слідчого відділу СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , погоджене з прокурором відділу Дніпропетровської обласної прокуратури ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів, -
ВСТАНОВИВ:
До Індустріального районного суду м. Дніпропетровська надійшло клопотання слідчого відділу СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів.
Згідно з клопотанням в провадженні СУ ГУНП в Дніпропетровській області перебувають матеріали кримінального провадження №42024040000000010 від 04.01.2024 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.
Досудовим розслідуванням встановлено, що до УСР в Дніпропетровській області ДСР НПУ надійшла оперативна інформація, що у період з листопада по грудень 2023 року посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 за попередньою змовою з посадовими особами суб`єктів господарської діяльності було привласнено бюджетні грошові кошти на загальну суму 3559324 грн.
Встановлено, що посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_2 , посадовими особами Комунального некомерційного підприємства " ІНФОРМАЦІЯ_3 " Дніпровської міської ради за попередньою змовою з представниками приватних комерційних структур, а саме ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » організовано та впроваджено протиправну схему з розкрадання та привласнення бюджетних коштів шляхом проведення робіт з поточного ремонту приміщень та будівлі на території, що розташована за адресою: АДРЕСА_1 .
21.11.2023 року ІНФОРМАЦІЯ_1 оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями про надання послуг з поточного ремонту частини приміщень та будівлі КНП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ДМР очікуваною вартістю 3559324,18 грн., строк виконання робіт до 31.12.2023. Згідно тендерної документації виконавець, ДКБ ДМР, здійснює послуги, зокрема закупівлю, демонтаж та заповнення віконних прорізів готовими блоками з алюмінію в кам`яних стінах будівель, улаштування обшивки укосів гіпсокартонними і гіпсоволокнистими листами з кріпленнями на клеї, безпіщане накриття поверхонь стін улаштування укосів, установлення та придбання металевих перил.
У грудні 2023 року посадові особи ІНФОРМАЦІЯ_2 вступили в попередню змову зі службовими особами КНП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ДМР та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 ».
05.12.2023 року між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », в особі директора ОСОБА_5 , та ІНФОРМАЦІЯ_6 , в особі в.о. директора ОСОБА_6 , укладено договір про надання послуг з ремонту № 05/12-1 від 05.12.2023, про надання послуги з поточного ремонту приміщень та будівлі КНП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ДМР за ціною 3559324, 18 грн., невід`ємною частиною до вказаного Договору є Додаток №1 «Договірна ціна», Додаток №2 «Локальні кошториси», термін надання послуг з ремонту діє до 31.12.2023 року, а в частині розрахунку до повного виконання зобов`язань.
У зв`язку з об`єктивною неможливістю виконати завідомо суттєвий обсяг робіт у стислий термін, між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » 21.12.2023 року укладено Додаткову угоду №1 до Договору, відповідно до котрої змінено ціну договору до 2999380,94 грн. та виключено з локального кошторису надання послуг з улаштування укосів та встановлення металевих перил, термін надання послуг з ремонту діє до 31.12.2023 року.
Згідно інформації з Єдиного веб-порталу використання публічних коштів 23.12.2023 року ІНФОРМАЦІЯ_7 капітального будівництво перераховано грошові кошти у розмірі 2999380, 94 грн. на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » в якості оплати за вищевказаним Договором (акти КБ-3, КБ-2в від 21.12.2023). Таким чином, ОСОБА_6 за змовою з ОСОБА_5 привласнили бюджетні кошти.
Аналізом вищезазначеного Договору, Додатку №2 «Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 на поточний ремонт», а також комерційних пропозицій від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » № НОМЕР_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » №1282 з аналогічних послуг встановлено, що вартість більшості позицій завищена.
В рамках кримінального провадження у якості свідка допитано директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » ОСОБА_7 , який здійснює підприємницьку діяльність за рямком будівництва та мав на меті прийняти участь у тендері ІНФОРМАЦІЯ_1 , проте відмовився від подання документів та участі у закупівлі у зв`язку зі стислими термінами виконання робіт. ОСОБА_7 замовив у комерційних підприємств комерційні пропозиції, розрахунки вартості послуг, відповідно до замовлення послуг ІНФОРМАЦІЯ_6 , котрі свідок додав до протоколу допиту. Також повідомив про те, що вказані послуги у Договорі № 05/12-1 коштують значно менше, ніж зазначено у Договорі.
З метою проведення судово-почеркознавчої та судово-економічної експертиз, аналізу документації, в котрійвідображена всяінформація зпитань оголошення,проведення закупівліта повноговиконання умовдоговору підрядником,слідчий просивнадати дозвілна проведеннятимчасового доступудо документів,з можливістю вилучення належним чином завірених копій, а також оригіналів документів, на котрих є зразки підпису та почерку директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ОСОБА_5 , що знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_2 : АДРЕСА_2 ,а саме: договір № 05/12-1 від 05.12.2023 між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) на поточний ремонт частини приміщень та будівлі КНП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ДМР (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) з додатками та додатковими угодами; тендерну документацію щодо здійснення закупівлі послуги з поточного ремонту частини приміщень та будівлі КНП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ДМР за результатами відкритих торгів з особливостями ІНФОРМАЦІЯ_11 ; протоколи тендерної комісії щодо здійснення закупівлі за результатами відкритих торгів ІНФОРМАЦІЯ_11 , розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі, документів, що стали підставою для проведення закупівлі, документально підтверджені обґрунтування конкретних якісних та технічних характеристик віконно-дверних систем за закупівлею; первинну документацію до договору № 05/12-1 від 05.12.2023: проектно-кошторисну документацію; дефектні акти; договірні ціни; пояснювальні записки; локальні кошториси; звідні кошториси розрахунки вартості робіт; відомості ресурсів; акти приймання виконаних робіт (за формою КБ-2в); довідки про вартість виконаних робіт (за формою КБ-3); підсумкові відомості ресурсів; акти звірення взаємних розрахунків між підрядником та замовником; рахунки на застосовувані будівельні матеріали; акти списання будівельних матеріалів (форма М-29); акти на приховані роботи в повному обсязі(у разі наявності); журнали робіт на об`єкті; звіти, експертизи, інші; видаткові накладні на віконно-дверну алюмінієву систему RAL 7016, а також інформацію щодо технічної характеристики системи, а саме технічний стан (нові або що були у використанні), найменування та технічні характеристики профілю (кількість камер, ширина рами, ширина стулки, глибина профілю, товщина заповнення, звукоізоляція, теплоізоляція, безпека, тощо), найменування та технічні характеристики склопакету (кількість камер, товщина, % пропускання УФ-випромінювання, % пропускання видимого світла, % сонячного фактору, опір теплопередачі, ступінь затемнення, тощо), фурнітура, москітні сітки, наявність декоративних та/або внутрішність шпросів, тощо; відомості щодо залучених субпідрядних організацій до виконання робіт за договором № 05/12-1 від 05.12.2023: договори з субпідрядними організаціями з додатками та додатковими угодами; розрахунки з субпідрядними організаціями; акти взаємозвірок; акти виконаних робіт; товаро-транспортні накладні; листування; листування між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) та/або КНП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ДМР з питань проведення закупівлі та виконання поточного ремонту; належним чином завірені копії з книг реєстрації договорів, річні плани закупівлі із додатками, змінами та фінансовий план за 2023рік; платіжні доручення, виписки по банківським рахункам про здійсненні оплати за договором № 05/12-1 від 05.12.2023; акти обстеження, оглядів приміщень, території, будівель, проведених до закупівлі та відомості, документи (доповідні, службові записки, листи)щодо їх стану та необхідності ремонту; відомості щодо фактичної наявності, кількості, місцезнаходження та подальше використання демонтованих вікон у КНП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ДМР, що відображені у відповідних документах станом на момент проведення тимчасового доступу.
Слідчий у судове засідання не з`явився, надав заяву, в котрій клопотання підтримав, просив задовольнити та розглянути без його участі. Слідчий також просив розглянути клопотання без виклику особи, у володінні якої знаходиться інформація, оскільки існує реальна загроза зміни або знищення документів.
Дослідивши матеріали клопотання, кримінального провадження, приходжу до висновку, що клопотання є обґрунтованим та підлягає задоволенню, оскільки для проведення судово-почеркознавчої та судово-економічної експертиз, аналізу документації, в котрій відображена вся інформація з питань оголошення, проведення закупівлі та повного виконання умов договору підрядником, необхідний тимчасовий доступ до документів, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_2 : АДРЕСА_2 .
На підставі частини 2 ст. 163 КПК України клопотання розглядається без особи, у володіння якої знаходяться документи.
Відповідно до ч. 2 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді.
Відповідно до ч. 1 ст. 160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.
Відповідно до ч. 5 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Відповідно до ст. 165 КПК України особа, яка зазначена в ухвалі слідчого судді, суду про тимчасовий доступ до речей і документів як володілець речей або документів, зобов`язана надати тимчасовий доступ до зазначених в ухвалі речей і документів особі, зазначеній у відповідній ухвалі слідчого судді, суду. Зазначена в ухвалі слідчого судді, суду особа зобов`язана пред`явити особі, яка зазначена в ухвалі як володілець речей і документів, оригінал ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів та вручити її копію. Особа, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів, зобов`язана залишити володільцю речей і документів опис речей і документів, які були вилучені на виконання ухвали слідчого судді, суду. На вимогу володільця особою, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів, має бути залишено копію вилучених документів. Копії вилучених документів виготовляються з використанням копіювальної техніки, електронних засобів володільця (за його згодою) або копіювальної техніки, електронних засобів особи, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів.
З оглядуна наведене,клопотання слідчоговідділу СУГУНП вДніпропетровській області ОСОБА_3 про тимчасовийдоступ додокументів,що перебуваютьу володінні ІНФОРМАЦІЯ_2 : АДРЕСА_2 підлягає задоволенню.
Фіксування процесуальної дії за допомогою технічного засобу під час розгляду клопотання не здійснювалося, у зв`язку із неприбуттям в судове засідання всіх осіб, що відповідає вимогам ч. 4 ст. 107 КПК України.
Керуючись ст. ст. 110, 131-132, 159-160, 162-166, 309 КПК України, слідчий суддя,-
ПОСТАНОВИВ :
Клопотання слідчого відділу СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити.
Надати слідчому відділу СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , слідчим групи слідчих у кримінальному провадженні №42024040000000010 від 04.01.2024 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України,дозвіл на проведення тимчасового доступу до документів, з можливістю вилучення належним чином завірених копій, а також оригіналів документів, на котрих є зразки підпису та почерку директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ОСОБА_5 , що знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_2 : АДРЕСА_2 , а саме: договір № 05/12-1 від 05.12.2023 між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) на поточний ремонт частини приміщень та будівлі КНП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ДМР (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) з додатками та додатковими угодами; тендерну документацію щодо здійснення закупівлі послуги з поточного ремонту частини приміщень та будівлі КНП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ДМР за результатами відкритих торгів з особливостями ІНФОРМАЦІЯ_11 ; протоколи тендерної комісії щодо здійснення закупівлі за результатами відкритих торгів ІНФОРМАЦІЯ_11 , розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі, документів, що стали підставою для проведення закупівлі, документально підтверджені обґрунтування конкретних якісних та технічних характеристик віконно-дверних систем за закупівлею; первинну документацію до договору № 05/12-1 від 05.12.2023: проектно-кошторисну документацію; дефектні акти; договірні ціни; пояснювальні записки; локальні кошториси; звідні кошториси розрахунки вартості робіт; відомості ресурсів; акти приймання виконаних робіт (за формою КБ-2в); довідки про вартість виконаних робіт (за формою КБ-3); підсумкові відомості ресурсів; акти звірення взаємних розрахунків між підрядником та замовником; рахунки на застосовувані будівельні матеріали; акти списання будівельних матеріалів (форма М-29); акти на приховані роботи в повному обсязі(у разі наявності); журнали робіт на об`єкті; звіти, експертизи, інші; видаткові накладні на віконно-дверну алюмінієву систему RAL 7016, а також інформацію щодо технічної характеристики системи, а саме технічний стан (нові або що були у використанні), найменування та технічні характеристики профілю (кількість камер, ширина рами, ширина стулки, глибина профілю, товщина заповнення, звукоізоляція, теплоізоляція, безпека, тощо), найменування та технічні характеристики склопакету (кількість камер, товщина, % пропускання УФ-випромінювання, % пропускання видимого світла, % сонячного фактору, опір теплопередачі, ступінь затемнення, тощо), фурнітура, москітні сітки, наявність декоративних та/або внутрішність шпросів, тощо; відомості щодо залучених субпідрядних організацій до виконання робіт за договором № 05/12-1 від 05.12.2023: договори з субпідрядними організаціями з додатками та додатковими угодами; розрахунки з субпідрядними організаціями; акти взаємозвірок; акти виконаних робіт; товаро-транспортні накладні; листування; листування між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) та/або КНП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ДМР з питань проведення закупівлі та виконання поточного ремонту; належним чином завірені копії з книг реєстрації договорів, річні плани закупівлі із додатками, змінами та фінансовий план за 2023рік; платіжні доручення, виписки по банківським рахункам про здійсненні оплати за договором № 05/12-1 від 05.12.2023; акти обстеження, оглядів приміщень, території, будівель, проведених до закупівлі та відомості, документи (доповідні, службові записки, листи)щодо їх стану та необхідності ремонту; відомості щодо фактичної наявності, кількості, місцезнаходження та подальше використання демонтованих вікон у КНП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ДМР, що відображені у відповідних документах станом на момент проведення тимчасового доступу.
Строк виконання ухвали до 10 червня 2024 року включно.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська |
Дата ухвалення рішення | 11.04.2024 |
Оприлюднено | 23.04.2024 |
Номер документу | 118312839 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська
Бєльченко Л. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні